'Ik liet de hond uit. Toen zei iemand: moet je niet werken bij Twente, joh?'

    'Ik liet de hond uit. Toen zei iemand: moet je niet werken bij Twente, joh?'

    maandag 12 maart 2018 om 16:19

    Jan van Halst heeft geen moeite met de uitspraken van Gertjan Verbeek. De trainer van FC Twente zei zaterdag bij FOX Sports dat het soms goed is als een club degradeert. Een grote groep fans vonden de uitspraken van Verbeek niet kunnen, omdat Twente zelf tegen degradatie vecht.

    Van Halst nuanceert de uitspraken van Van Halst. Bij FOX werd er gesproken over Hamburger SV, dat in de Bundesliga tegen degradatie knokt en een hoop dure spelers onder contract heeft staan. Verbeek wilde duidelijk maken dat een club soms alleen schoon schip kan maken bij degradatie.

    "Dat is misschien in het Duitse model zo. In het Nederlandse model zeker niet, want hier liggen de televisie-gelden anders", zegt Van Halst bij Ziggo Sport. "Dat is een typisch voorbeeld. Als je iets zegt, wordt het heel snel negatief opgepakt. Gertjan is er 24/7 mee bezig om Twente in de Eredivisie te houden."

    Van Halst denkt niet dat Verbeek zich in wilde dekken, voor het geval het hem niet lukt om Twente van degradatie te behoeden. "Absoluut niet, als iemand een vechter is, is hij het. Laatst liet ik de hond uit. Toen zei iemand: moet je niet werken bij Twente, joh? Alles is op een gegeven moment negatief. Daar moet je voor uitkijken. Het is pas negatief als het een feit is. Tot die tijd moeten de schouders eronder en moeten we door blijven gaan."

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Poll

    Wat vind jij van de uitspraken van Verbeek?

    (901 stemmen)

    Plaats een reactie

    henkmeijer +3058
    maandag 12 maart 2018 om 16:21
    Hij zit daar toch voor zijn mening en als dit over HSV ging zie ik het probleem niet zo.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18338
    maandag 12 maart 2018 om 16:22
    Als Van Halst zijn eigen uitspraken moet nuanceren dan klopt er volgens mij iets niet...
    Vind ik leuk
    michelhx +3582
    maandag 12 maart 2018 om 16:23
    Nou ja, 24/7 is helemaal niet waar natuurlijk, als hij ergens anders een analyse maakt over een andere wedstrijd is hij op dat moment niet met Twente bezig.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:23
    Van Halst nooit op een mening betrapt met Verbeek haal je onrust in huis is eigenwijs als de pest en spelers met eigen mening duld hij niet ook duld hij geen tegenspraak denkt overal verstand van te hebben.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5001
    maandag 12 maart 2018 om 16:30
    Weet jij überhaupt wel wat punten en komma's zijn?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18887
    maandag 12 maart 2018 om 16:39
    Punt wel zo te zien.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8565
    maandag 12 maart 2018 om 17:10
    Punten zijn dingen die onder verbeek bij twente niet aan de orde zijn . Punt !
    Vind ik leuk
    Utca030 +12481
    maandag 12 maart 2018 om 17:19
    Doe niet zo zielig man.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5001
    maandag 12 maart 2018 om 18:56
    Niet fatsoenlijk kunnen schrijven vind ik zielig. Tenzij hij in groep 4 zit.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12481
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:33
    Ben jij volmaakt dan. Dit soort dingen deed ik in de kleuterklas. Met je onvolwassen gedrag.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:24
    Ik denk wel dat g.j er alles aan zal doen en dat ook van zijn spelers verwacht,alleen of het met elke spelersgroep werkt is een tweede.
    Vind ik leuk
    zomer +941
    maandag 12 maart 2018 om 16:27
    Ja Jantje van Halst dat was ik.
    En in plaats van verontwaardigt te kijken, of er niets aan de hand is. Zou je dit voor je moeten houden en als de wiedeweerga eens aan het werk moeten gaan. Je hebt een topsalaris, waarvoor ook onze gemeente garant staat in de vorm van een borg. Het enige wat jij kunt is dom kijken en tijd vrij maken om die hond uit te laten.
    Man man man, wat maak je er een bende van samen met Verbeek zijn jullie het slechtste duo in tijden. Als ik je functie beklede was ik er in deze tijd dag en nacht man, ik zou iedereen laten zien binnen de club dat ik er voor ze was en de kar wilde trekken.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18887
    maandag 12 maart 2018 om 16:41
    Gewoon de hond binnen uitlaten voortaan :)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8565
    maandag 12 maart 2018 om 17:11
    Dan scheet je hond wel binnen !
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:26
    zo slecht was rene Hake dan toch niet vergeleken met die houthakker Verbeek
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    maandag 12 maart 2018 om 16:29
    Ik liet mijn kat uit, en ik kon direct aan de bak bij ADO
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:32
    Wat een onzin, als je ziet wat voor spelers FC Twente eigenlijk heeft is het gewoon triest dat ze tegen degradatie moeten vechten. Vind dat Verbeek zichzelf toch even achter de oren mag gaan krabben waar hij nu eigenlijk mee bezig is. Ik vond Verbeek altijd wel een redelijk goede trainer, maar wat hij nu met FC Twente presteert is natuurlijk uitermate slecht..
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:58
    Vergeet de spelers zelf niet. Heb het idee dat ze de handdoek al hebben gegooid.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:21
    Is natuurlijk ook zo, maar de trainer moet de spelers kunnen motiveren om beter te spelen en als zij zoals jij zegt de handdoek al in de ring hebben gegooid dan doe je als trainer iets niet goed. Maar inderdaad het mes snijd zich aan 2 kanten..
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:27
    EENS. Zit ook wat in wat je zegt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:32
    Vind overigens wel meerdere trainers in de eredivisie die niets uitstralen naar hun spelers toe, kijk naar Faber en Streppel dat lijkt toch ook nergens op? Zo zijn er nog wel een paar.. Iedereen zeurt altijd wel dat de spelers zo slecht zijn in de eredivisie en dat het een Mickey Mouse competitie is maar de trainers hier zijn net zo slecht hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:44
    Helemaal mee eens. Drama van de bovenste plank. Er zijn maar een paar goede trainers.
    Vind ik leuk
    Pukstra +860
    maandag 12 maart 2018 om 18:02
    Klopt helemaal. Net als bij Heerenveen. Prima spelers maar streppel weet er zich ook geen raad mee
    Vind ik leuk
    justinhafc +2834
    maandag 12 maart 2018 om 16:36
    24/7 bezig met FCT in de Eredivisie houden, behoudens de uren die hij kwijt is bij FoxSports
    Vind ik leuk
    Jordtt +1080
    maandag 12 maart 2018 om 16:39
    24/7 min een paar televisie-uitzendingen met reistijd
    Vind ik leuk
    stratumseind +156874
    maandag 12 maart 2018 om 16:42
    Ik heb geen hond anders zou ik jan vragen om m uit te laten
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:00
    Als je een hond zou overwegen en kopen kun je hem ook Jan noemen.


    Wat een clown die van Halst.
    Alles recht lullen wat krom is.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8565
    maandag 12 maart 2018 om 17:12
    Dat mag je een hond zelfs niet aandoen !
    Vind ik leuk
    deltiaan +1174
    maandag 12 maart 2018 om 16:50
    hij zit DAAR voor de poen
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:55
    Van halst nuanceert de uitspraken van van halst. Dit is nog eens top journalistiek!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    maandag 12 maart 2018 om 17:14
    De optredens van Verbeek worden bij elke nederlaag van FC Twente gênanter. En dat hij er 24/7 mee bezig is om FC Twente in de Eredivisie te houden is natuurlijk ook gelul. Als dat zo was zou Verbeek niet wekelijks in dit soort programma's te zien zijn.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5637
    maandag 12 maart 2018 om 17:47
    Ik heb liever dat van Halst de hond uitlaat,dan dat hij spelers en trainers vastlegt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:00
    Van Halst nuanceert de uitspraken van Van Halst. Netjes VP.
    Vind ik leuk
    Cookee +10009
    maandag 12 maart 2018 om 20:23
    Ik snap in die context de uitspraak wel. En ook al lopen voor Twente in de Juup ook de inkomsten terug, Twente komt daar in 1 jaar wel weer uit en dan kan je goedkopere talenten laten groeien en sterker terug komen. Maar als ook Roda en Sparta eruitgaan dan wordt de Juup wel een boeiende strijd, normaal strijden daar al 5 of 6 om de prijs... als er maar 1 promoveert wordt dat heel zuur voor de 2e en 3e en ... zo.
    Moet de KNVB dat niet aanpassen, want VVV overleeft ook heel simpel in de ED.
    Dat iemand tegen Halst zegt, moet je niet werken, gaat wel ver trouwens maar tekent ook hoe groot de druk is op mensen in zulke tijden. Degradatie is vele malen heftiger als kampioen worden. Zou voor succes-supporters goed zijn als de tob-3 ook eens degradeerden. ;))
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    Hulsink +438
    maandag 12 maart 2018 om 23:14
    Geen slimme opmerking bij de huidige situatie waarin FC Twente verkeerd!
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2936
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:53
    Van Halst nuanceert de uitspraken van Van Halst
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik liet de hond uit. Toen zei iemand: moet je niet werken bij Twente, joh?'