Vertrekkende Eredivisie-trainer: 'Sommigen gooien er nog een appje uit. Kippenvel'

Vertrekkende Eredivisie-trainer: 'Sommigen gooien er nog een appje uit. Kippenvel'

donderdag 15 maart 2018 om 19:15

Jurgen Streppel heeft naar eigen zeggen mooie reacties gekregen na aan te kondigen dat hij na het huidige seizoen vertrekt als trainer van sc Heerenveen. Vooral de reacties van stafleden hebben hem goed gedaan. 

"Ik werk hier met heel veel plezier, dat doe ik nog steeds", begint Streppel tegen FOX Sports. "Met de spelersgroep en staf is het geweldig werken. De reacties vanuit de staf waren dusdanig goed dat ik daar kippenvel van kreeg. Ze zeiden dat er chemie was en dat ze het jammer vinden. Dat doet mij heel erg goed."

"Ik heb veel spelers gesproken, sommigen gooien er nog een appje uit. Daar ben ik heel erg trots op. Heel veel mensen vanuit de buitenwereld hebben er hun mening over en dat is goed, dat is nou eenmaal het vak. Maar als de mensen waarmee je werkt zoiets zeggen...dat is waar je het voor doet, dat wil je horen. Daar krijg ik kippenvel van", aldus Streppel.

Lees ook: Heerenveen bevestigt Streppel-vertrek en komt met ander contractnieuws

Plaats een reactie

Patrickj3 +1753
donderdag 15 maart 2018 om 19:18
Word Heerenveen alleen maar beter van,dat hij vertrekt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 19:18]
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 19:20
De supporters zitten met kippenvel op de tribune te gruwelen.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 19:21
Denk niet dat het heel veel uit zal maken.
Denk dat een andere modale trainer het niet beter gaat doen.
Vind ik leuk
Cookee +8094
donderdag 15 maart 2018 om 19:18
En zaterdag weer een half leeg stadion.
Het wordt weer koud zegt Paulusma.
Dus dat Kippevel gaat wel komen Streppel.
Maar hartverwarmend die reakties.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 21:02
In een halfleeg stadion zitten er altijd nog 5000 meer dan bij jullie...
Vind ik leuk
Cookee +8094
vrijdag 16 maart 2018 om 12:34
Ik kom al 10 jaar daar niet meer, volg ze alleen zijdelings.
Jullie spelen E-divisie, scheelt even.
Vind ik leuk
kaazelien +1416
donderdag 15 maart 2018 om 19:20
Kut !!!!!!!!!!! Weer niet.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 21:03
???
Vind ik leuk
kaazelien +1416
vrijdag 16 maart 2018 om 07:23
Ik zit op een andere naam te wachten van een coach die gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 08:06
Hoop je echt nog steeds dat vd Brom weg gaat?
Vind ik leuk
kaazelien +1416
vrijdag 16 maart 2018 om 10:44
Ja,absoluut.Is nodig om het talent verder door te ontwikkelen,en daarnaast is een topper te winnen.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 19:20
Streppel houdt hier zichzelf voor de gek. Tuurlijk zeggen mensen waar je mee samen werkt dat het zo geweldig is.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 19:34
Houdoe en bedankt,alleen GEEN OLEE OLEE
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 19:22
Sowee, een heel appje
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 19:27
Pastoor naar Heerenveen.??
Vind ik leuk
baboushka +1001
donderdag 15 maart 2018 om 19:32
Nee Pastoor doet het goed zo, mooi dat hoofd niet meer op tv.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 19:45
ja daag
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 21:04
Nope!!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 19:36
Pastoor naar FC FRUSTRATIE of naar KV ZANIK
Vind ik leuk
remakil +3528
donderdag 15 maart 2018 om 20:13
Tuurlijk Jurgen.. de voetbalwereld is zo oportuun als wat. Nu appen ze je hoe erg ze het vinden, maar na een weekin het nieuwe seizoen zeggen ze dat de wereld zo positief veranderd is voor ze...

Believe me, binnen een maand zijn ze je vergeten..
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 20:35
Zijn ze wie vergeten?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 21:33
En wie nu? Het gezegde is toch : De trainer is zo goed als zijn spelers zijn?
Vind ik leuk
pico323 +5035
donderdag 15 maart 2018 om 22:26
Fraser naar Heerenveen op zeker.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:55
Ernest Faber, de succestrainer van die andere topclub uit het noorden?
Is bijna beschikbaar en woont in de buurt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vertrekkende Eredivisie-trainer: 'Sommigen gooien er nog een appje uit. Kippenvel'