Vertrekkende Eredivisie-trainer: 'Sommigen gooien er nog een appje uit. Kippenvel'

    Vertrekkende Eredivisie-trainer: 'Sommigen gooien er nog een appje uit. Kippenvel'

    Gepubliceerd: donderdag 15 maart 2018 om 19:15do 15-03-2018 om 19:15

    Jurgen Streppel heeft naar eigen zeggen mooie reacties gekregen na aan te kondigen dat hij na het huidige seizoen vertrekt als trainer van sc Heerenveen. Vooral de reacties van stafleden hebben hem goed gedaan. 

    "Ik werk hier met heel veel plezier, dat doe ik nog steeds", begint Streppel tegen FOX Sports. "Met de spelersgroep en staf is het geweldig werken. De reacties vanuit de staf waren dusdanig goed dat ik daar kippenvel van kreeg. Ze zeiden dat er chemie was en dat ze het jammer vinden. Dat doet mij heel erg goed."

    "Ik heb veel spelers gesproken, sommigen gooien er nog een appje uit. Daar ben ik heel erg trots op. Heel veel mensen vanuit de buitenwereld hebben er hun mening over en dat is goed, dat is nou eenmaal het vak. Maar als de mensen waarmee je werkt zoiets zeggen...dat is waar je het voor doet, dat wil je horen. Daar krijg ik kippenvel van", aldus Streppel.

    Lees ook: Heerenveen bevestigt Streppel-vertrek en komt met ander contractnieuws

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +3459
    donderdag 15 maart 2018 om 19:18
    Word Heerenveen alleen maar beter van,dat hij vertrekt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 19:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 19:20
    De supporters zitten met kippenvel op de tribune te gruwelen.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    donderdag 15 maart 2018 om 19:21
    Denk niet dat het heel veel uit zal maken.
    Denk dat een andere modale trainer het niet beter gaat doen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11233
    donderdag 15 maart 2018 om 19:18
    En zaterdag weer een half leeg stadion.
    Het wordt weer koud zegt Paulusma.
    Dus dat Kippevel gaat wel komen Streppel.
    Maar hartverwarmend die reakties.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 21:02
    In een halfleeg stadion zitten er altijd nog 5000 meer dan bij jullie...
    Vind ik leuk
    Cookee +11233
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:34
    Ik kom al 10 jaar daar niet meer, volg ze alleen zijdelings.
    Jullie spelen E-divisie, scheelt even.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22655
    donderdag 15 maart 2018 om 19:20
    Streppel houdt hier zichzelf voor de gek. Tuurlijk zeggen mensen waar je mee samen werkt dat het zo geweldig is.
    Vind ik leuk
    Knowitall +247
    donderdag 15 maart 2018 om 19:22
    Sowee, een heel appje
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 19:27
    Pastoor naar Heerenveen.??
    Vind ik leuk
    baboushka +1413
    donderdag 15 maart 2018 om 19:32
    Nee Pastoor doet het goed zo, mooi dat hoofd niet meer op tv.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    donderdag 15 maart 2018 om 19:45
    ja daag
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 21:04
    Nope!!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 21:33
    En wie nu? Het gezegde is toch : De trainer is zo goed als zijn spelers zijn?
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    donderdag 15 maart 2018 om 22:26
    Fraser naar Heerenveen op zeker.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 22:55
    Ernest Faber, de succestrainer van die andere topclub uit het noorden?
    Is bijna beschikbaar en woont in de buurt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws