Lof voor PSV-uitblinker: 'Eerlijk: ik ben normaal niet zo gecharmeerd van hem'

    Lof voor PSV-uitblinker: 'Eerlijk: ik ben normaal niet zo gecharmeerd van hem'

    maandag 16 april 2018 om 08:55

    Daniel Schwaab en Luuk de Jong waren zondag de beste spelers op het veld tijdens de kampioenswedstrijd van PSV tegen Ajax (3-0). Dat stelt Jan Peters.

    De rapporteur van De Telegraaf is lyrisch over het duo. Vooral Schwaab speelde sterk. "Ik moet eerlijk bekennen dat ik normaal niet zo gecharmeerd van hem ben, maar vandaag was hij de beste man op het veld", oordeelt Peters, die de Duitse verdediger van PSV beloont met een 7,5.

    Ook De Jong kan op complimenten rekenen. "Die jongen is altijd bezig met het belang van het team en werkt keihard. Tegen Ajax maakte hij weer een beslissend doelpunt. Dat is een belangrijke kwaliteit. Ik ben blij voor hem dat hij zich dit seizoen goed herpakt heeft. Na de competitiestart en een lange doelpuntendroogte werd hij eigenlijk al afgeschreven, maar hij heeft zich uit dat dalletje terug geknokt. Nu vormt hij eigenlijk de kapstok van het elftal."

    Peters was minder gecharmeerd van Hirving Lozano. "Hij lag vooral veel op de grond. Hij staat bekend om zijn sterke acties, maar die heb ik tegen Ajax niet gezien. Wel zag ik hem – na een duwtje – om een gele kaart voor de tegenstander vragen. Dat moet hij niet doen. Die jongen moet zich weer meer gaan concentreren op het voetbal."

    Plaats een reactie

    Hoofdscout00 +2772
    maandag 16 april 2018 om 08:57
    LULLLL
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:00
    Onze Held
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42695
    maandag 16 april 2018 om 08:57
    Schwaab speelt al maanden goed.
    De Jong verdient een contractverlenging tot aan het einde van zijn carrière.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 08:57]
    Vind ik leuk
    Always PSV +10500
    maandag 16 april 2018 om 09:59
    Van mij krijgt het hele team een 8, gisteren wederom een collectief!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:57
    Voetballend komt die hoerige mexicaan veel te kort, vandaar dat hij veel op de grond ligt
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:59
    Ach jongen toch, zakdoekje?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:00
    Nee hoeft niet hoor, voetbal is bijzaak.

    Lozano krijgteen setje kniebeschermers voor zijn verjaardag..
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:08
    Spelers van het niveau H. Lozano met dergelijke goede statistieken, heeft men helaas voor jou niet bij Ajax, Pietertje. Die mooi-weer-voetballers van Ajax laten het af en toe eens zien in wedstrijdjes tegen Willem II, NAC, of meer van die clubjes van dat niveau. Watjes zijn het bij Ajax waarmee je de oorlog niet wint, laats staan een kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Ero +294
    maandag 16 april 2018 om 09:14
    Iets meer respect voor de kleinere clubs mag wel. Sterker nog, volgens mij is PSV nog niet zo heel lang geleden volledig afgedroogd tegen Willem II!
    Vind ik leuk
    PinPelado +1261
    maandag 16 april 2018 om 09:12
    Whahahaha. Is the day after dus begrijpelijk dat je nog de P in hebt. Lozano is een prima voetballer voor ons, zou hem niet willen ruilen voor geen enkele Ajacied!
    Vind ik leuk
    Senn +6938
    maandag 16 april 2018 om 09:13
    Helemaal niets in Amsterdam
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23541
    maandag 16 april 2018 om 09:52
    Als voetbal bijzaak is, waarom ga je dan zo diep gezonken reageren op Lozano? Doe maar even wisselen pietertje, jij bent af!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:59
    'Die Hoerige Mexicaan'? Zo het zit nog steeds diep of niet. Wat een kansloze opmerking, leuke voetbalzondag gehad gisteren?
    Vind ik leuk
    JustH +14913
    maandag 16 april 2018 om 09:03
    Vervelend he als ze een speler beledigen.
    Lozano moet maar aan Veltman vragen, hoe daar mee om te gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:04
    Heerlijk zelfs! Als neutrale supporter heb ik voor het eerst dit jaar genoten van PSV!

    Een hoerige mexicaan ja, die niet op het voetbalveld thuis hoort... Onze Hirving Kramer
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +102
    maandag 16 april 2018 om 09:07
    Haha het zit ze een beetje diep hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:09
    Als je zo zwak reageert en niet eens voor Ajax bent, heb ik helemaal medelijden met jou! Zo in het leven staan, op een voetbalforum haatberichten achterlaten voor iets dat je zelf omschrijft als 'bijzaak'. Man wat ben jij sneu..
    Vind ik leuk
    elmoo +611
    maandag 16 april 2018 om 09:09
    Tja doet pijn je 3-0 En weer geen prijs
    Vind ik leuk
    kladblok +607
    maandag 16 april 2018 om 09:09
    jaren geleden met suarez hoorde het er allemaal bij het karakter van de zuid-amerikanen. Heel amsterdam geilde er toen op. nu hebben wij een speler (die trouwens qua gedrag nog niet in de buurt komt van Suarez, die het vierdubbel kwadraat van lozano is) en dan is het allemaal huilie huilie
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    maandag 16 april 2018 om 09:11
    Voor een h.... mexicaan heeft hij aardig wat goals gemaakt. Ook een paar beslissende. Dezelfde h.... mexicaan die straks naar het WK gaat en zich in de kijker kan spelen bij een topclub. Grote kans dat Psv de hfd prijs gaat cashen.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    maandag 16 april 2018 om 10:36
    Alweer een hoofdprijs!
    Vind ik leuk
    markus040 +2214
    maandag 16 april 2018 om 09:19
    daaaag gefrusteerde pannekoek
    net zoals in het dagelijkse leven heb jij dit seizoen helemaal niks
    geen leven en geen kampioenschap
    en die hoerige mexicaan heeft iets bereikt wat jij nooit bereikt hebt
    een kampioenschap !!!!!
    de enige prijs die jij ooit zal pakken is respectloze stumperd van de eeuw
    een man met ballen zou psv feliciteren met een kampioenschap , jij bent een vieze laffe hond met een veel te grote bek die ik keihard de grond in ga stampen
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:24
    Jij moet eens niet zo dom uit je nek ouwehoeren en eens verder kijken dan je neus lang is! Maar met die enorme plaat voor je harses kan ik je het niet eens kwalijk nemen!
    Jammer dat je zo een grote mond hebt, in het dagelijks leven lijk je mij zo een lief jongetje wat iedere morgen bij mama op schoot wil zitten


    NOGMAALS GEFELICITEERD AAN ALLE PSV-ERS EN SPECIAAL AAN MARKUS 040
    Vind ik leuk
    Always PSV +10500
    maandag 16 april 2018 om 10:02
    Stond je gisteravond ook bij de spelersbus, stonden nogal wat hersenloze "supporters"
    Vind ik leuk
    1tweetje +42
    maandag 16 april 2018 om 13:27
    Hey Even Wissen Pietertje, jij komt te kort in je broek als je jou hoerige moeder een beurt wil geven.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:30
    3x beter dan dat windoog Neres en als grootmuil kluivertje. 10 x beter
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:00
    HELD
    Vind ik leuk
    Onderkan +179
    maandag 16 april 2018 om 09:08
    De beste speler vond ik Hendriks. Man wat heeft die gewerkt en amper een foutje gemaakt.
    Vind ik leuk
    Leozao +340
    maandag 16 april 2018 om 09:08
    Voor de winterstop was Luc de Jong nog afgeserveerd...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:16
    hallo AJAX was bang voor vallen van de Jong daarom durfde ze hem niet aan te pakken! De wedstrijd was amper begonnen en bij het eerste contact ging hij meteen liggen! Alvast de scheids beinvloeden! Deze jongen struikeld over zijn X benen ! Maar het heeft gewerkt, Vlaar weet er alles van! In het buitenland ) engeland duitsland' heeft het niet gewerkt daar trappen ze niet in die swalbes! Maar Nederlandse scheidsrechters wel. En daar heeft hij goed gebruik van gemaakt! mvg ritje
    Vind ik leuk
    100%PSV +2984
    maandag 16 april 2018 om 10:01
    Zolang De Jong niet de streken krijgt van Schwalbuarez, maken wij ons geen zorgen. Luuk is in ieder geval veel succesvoller dan zijn broer die gisteren uit frustratie van ‘t veld werd gestuurd. De ongepaste A’damse arrogantie is gisteren keihard afgestraft. Fijne dag verder!
    Vind ik leuk
    Korm +33695
    maandag 16 april 2018 om 09:19
    Schwaab was inderdaad weer heer en meester op het veld
    Vind ik leuk
    Stom +187
    maandag 16 april 2018 om 09:21
    Het is ook nooit goed he?!? Eerst klagen dat Lozano zijn armen thuis moet houden, leert hij eindelijk om te vallen in plaats van te slaan en dan is het weer niet goed. Ja hij lag veel op de grond, maar hij werd ook goed aangepakt. Robben ligt ook vaak op de grond, dat krijg je als verdedigers het moeilijk met je hebben. Maar waar hebben we het uiteindelijk over? Hij levert een belangrijke bijdrage aan het veiligstellen van de overwinning door een paar verdedigers bezig te houden en een ervan twee keer geel te laten pakken. Da's ook een manier om waardevol te zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:23
    Alle voetbalmedia schrijven en analyseren zich suf over Kluivert, De Ligt, F. de Jong en al die andere megawereldtoptalenten van Ajax. Dag in dag uit. Je zou bijna denken dat ze een percentage van de transfersom krijgen.

    PSV dankt zijn kampioenschap aan spelers als Hendrix, Zoet en Schwaab. Betrouwbare, supergemotiveerde teamspelers. Maar ja, dat zijn kleurloze provincialen met doorsnee burgerhoofden, en ze spelen geeneens bij Ajax.

    Dus dan maar weer gauw een topic over De Ligt voor wie Barcelona mogelijk een miljoen miljard wil neerleggen.
    Vind ik leuk
    SjeH +278
    maandag 16 april 2018 om 09:36
    Waar blijft Sjaak Swart?
    Vind ik leuk
    100%PSV +2984
    maandag 16 april 2018 om 09:58
    Het is misschien niet spectaculair, maar wel zeer effectief wat onze Duitse vriend Schwaab laat zien. Zijn statistieken spreken voor zich en zijn voorbeeldig. Daarnaast vertolkt hij binnen de groep de rol van vaderfiguur. Schwaab is van onschatbare waarde voor ONS PSV!
    Vind ik leuk
    Axim +755
    maandag 16 april 2018 om 10:23
    mee eens !! Maar weer een echt collectief in deze wedstrijd, en das aan iedereen te danken!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:09
    Schwaab, Hendrix en Luuk de Jong staan symbool voor dit PSV. Eendracht uitstralen, onverzettelijkheid, winnaarsmentaliteit, iets wat bij Ajax maar weinigen hebben. daar speelt iedereen voor zijn eigen hachie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lof voor PSV-uitblinker: 'Eerlijk: ik ben normaal niet zo gecharmeerd van hem'