PSV-steunpilaar: 'Ik hoop op een club uit de Premier League of Bundesliga'

    PSV-steunpilaar: 'Ik hoop op een club uit de Premier League of Bundesliga'

    donderdag 19 april 2018 om 07:22

    Voor Jeroen Zoet is de nieuwste landstitel met PSV meer waardevoller dan de vorige twee. De doelman was vaak belangrijk, maar erkent dat het aanvankelijk niet vanzelf ging. Hij baalde van het mislopen van een transfer.

    "Ik heb namelijk wel een tijdje met die teleurstelling rondgelopen. Dat hebben de mensen om me heen ook wel gemerkt", zegt Zoet tegen Voetbal International. "Daarna heb ik vooral naar mezelf gekeken. Ik bleef bij PSV. Dat was een feit. Vanaf dat moment wilde en moest ik er het allerbeste van maken. Met het oog op de prestaties, dit seizoen en uiteindelijk mijn toekomst."

    "Na Osijek zijn we met een klein groepje spelers apart genomen door Toon Gerbrands en Marcel Brands. Zij hebben de verantwoordelijkheid bij ons neergelegd", vervolgt de Oranje-international. "Die heb ik op me genomen en daar ben ik heel erg mee bezig geweest. Daarnaast heb ik ook met Ruud Hesp gezeten. Hij is toch voor het vijfde seizoen op rij mijn keeperstrainer. We hebben gekeken of we het wat andere dingen konden doen zodat het niet steeds als een herhaling zou voelen. En ik ben ook wat fitter dan vorig seizoen."

    Nu het kampioenschap binnen is, durft Zoet weer aan een transfer te denken. "Speeltijd staat voorop. Ik kan namelijk niet goed op de bank zitten, dan vreet ik me alleen maar op. Dat deed ik vorig jaar al toen ik de bekerwedstrijden niet mocht keepen. Ik train om te spelen, leef altijd naar iedere wedstrijd toe, dat is namelijk het mooiste dat er is. Bij een grote club op de bank zitten, kan ook als ik 34 ben. Als ik wegga bij PSV, hoop ik op een club uit de Premier League of uit de Bundesliga."

    Poll

    Is Zoet toe aan een nieuwe stap?

    (2042 stemmen)

    Plaats een reactie

    Hoofdscout00 +2759
    donderdag 19 april 2018 om 07:28
    Prima keeper. Tijd voor een stap.

    PSV moet Padt halen. Groningen staat weliswaar onderin, maar bekijk het doelsaldo eens. Deze jongen krijgt weinig goals tegen. Zeker als je het vergelijk met Utrecht als nummer 4 met veel punten.

    Niet twijfelen, maar doen PSV
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    donderdag 19 april 2018 om 07:46
    Of Unnerstal of Pau Lopez.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 07:46]
    Vind ik leuk
    HJR +7502
    donderdag 19 april 2018 om 08:23
    Ik weet het niet met Padt. Is er één die elke dag bezig moet zijn met zijn voeding, heeft aanleg om dik te worden. Misschien door zijn naam ;). Wel een goede keeper maar oogt beetje traag. Misschien is hij dat niet. Bizot maakt op mij meer indruk. Al maakt hij ook weleens grote fouten. Padt is wat degelijker en dit zeggende zal Psv eerder voor degelijkheid kiezen. Wat prima is trouwens voordat iemand denkt dat het een aanval is.
    Ik volg Roda eigenlijk nooit, maar Jurjes is nog te licht voor Psv?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 08:24]
    Vind ik leuk
    JOJO +1751
    donderdag 19 april 2018 om 19:05
    Padt moet zeker de opvolger van Zoet worden. Ik vond Room gisteren degelijk, maar is toch echt een paar niveautjes lager dan Zoet. Ik zie Room geen progressie meer maken in tegenstelling tot Padt.

    Jurjus is een grote miskoop. Dat zag ik al na 3 wedstrijden Roda. Misschien van Van Osch nog een kans krijgt. Die jongen heeft echt wel talent.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 07:28
    Topkeeper,jammer dat hij gaat maar logisch. Nu maar hopen dat hij niet, net als bijv Cillissen , de bank warm moet houden.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 19 april 2018 om 07:29
    Een probleem met keepers, als ze een transfer willen maken, is dat er maar net een vacature vrij moet zijn voor een doelman bij een mooie club.Bij Stekelenburg ging dit ook niet makkelijk. Dan is 't voor een veldspelers makkelijker.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 07:31
    Hopen dat het keeperstransfercarrousel weer een beetje gaat draaien deze zomer. Basisspeler bij een mooie subtopper in Italië, Duitsland of Frankrijk moet haalbaar zijn!
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1860
    donderdag 19 april 2018 om 07:38
    Misschien ze oude ploeggenoten opzoeken locadia en propper ??
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 19 april 2018 om 07:43
    Matige keeper met schromelijk gebrek aan zelfkennis. Aardige keeper voor psv maar zeker geen puntenpakker en absoluut te slecht voor Bundesliga of premier league, ik zou zeggen: "Koop een spiegel van je kampioenspremie en meld je volgend jaar weer op de herdgang".
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    donderdag 19 april 2018 om 07:48
    Misschien eerst eens een wedstrijd bekijken. Geen puntenpakker? Met deze opmerking maak je je volstrekt belachelijk en ongeloofwaardig.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 07:49]
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 19 april 2018 om 13:24
    Heeft ook veel punten gekost, Feyenoord om maar even een tegenstander te noemen
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    donderdag 19 april 2018 om 14:06
    Eh...psv-feyenoord 1-0, feyenoord-psv 1-3. Volgend voorbeeld aub.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 19 april 2018 om 14:24
    Oh, en dat zijn de enige twee wedstrijden tussen die teams geweest dit jaar? Helaas je bent af en kunt geen koelkast meer winnen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    donderdag 19 april 2018 om 15:20
    In ieder geval wel de belangrijkste 2 bijdehandje
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 19 april 2018 om 15:27
    Maar het is onmogelijk discuseren met fanboys, bord voor hun kop enz. En nee niet een echt bord voor je kop, ook dat is een uitdrukking.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    donderdag 19 april 2018 om 15:21
    En je hebt het dan over punten verliezen terwijl je voor bekerwedstrijden helemaal geen punten krijgt.......als je probeert bijdehand te doen doe het dan ook goed.....
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 19 april 2018 om 15:26
    Als je de uitdrukking "die pakt geen punten" niet kent moet je ookal niet bijdehand lopen doen. Zwaar leven zeker als je alles letterlijk neemt... Zucht...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 15:28]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    donderdag 19 april 2018 om 16:35
    Als je overal op moet zeiken heb je nog een veel zwaarder leven schat ik.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 19 april 2018 om 16:38
    Als dat je argument is... Maar nee hoor, ik help je graag.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    donderdag 19 april 2018 om 16:58
    Ja kap maar nu. Je lijkt wel een schoonmoeder. Ga nu maar snel je tampon verwisselen.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 19 april 2018 om 17:00
    Sterk argument weer, kun je niet zonder het laatste woord?
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    donderdag 19 april 2018 om 17:05
    Wilde net hetzelfde over jou zeggen. Nu snel weer reageren hoor
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    vrijdag 20 april 2018 om 04:30
    Onbegrijpelijk dat je ouders jou toestemming hebben gegeven hier een account aan te mogen maken....
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    vrijdag 20 april 2018 om 08:25
    😴😴😴😴😴
    Vind ik leuk
    Maan88 +3614
    donderdag 19 april 2018 om 22:18
    Feyenoord was vorig seizoen. Iedereen maakt fouten en dat was weer een nieuw leermoment voor zoet. Al was dat ook vanwege de nieuwe ontwikkeling met doellijn technologie. Wie weet hoe vaak er zo al een doelpunt is geweest terwijl niemand het ziet. Zoet is een hele goede keeper die toen PSV ver kwam in de CL een zeer sterk jaar had. Vorig seizoen leek het een beetje verzadigd zoals heel PSV vond ik. Maar dit jaar was het een collectief waarbij zoet absoluut 1 van de leiders was en heel het seizoen al punten gepakt heeft voor PSV. Dit was zijn beste en fitste seizoen ooit. Nu is het moment aangebroken om de volgende stap te maken. Van de ene kant zou Atletico/Benfica geweldig zijn. Van de andere kant zie ik hem liever naar de Bundesliga of PL gaan omdat ie die veel meer volg en ik dat mooier voetbal vind. Ook zijn die prijzen vaak beter;-) als zoet basis keept bij zijn volgende club en Cillissen blijft banken bij barca dan moet zoet 1e keeper van oranje worden. Maar die keuze is geheel aan Koeman, wij zijn kampioen dus ik maak me nergens meer druk om!
    Vind ik leuk
    stratumseind +165662
    donderdag 19 april 2018 om 08:38
    Poepwagentje als jij in plaats van azijn eens wat anders te drinken koopt van je geld dan ziet de wereld er voor je niet zo zuur uit!
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 19 april 2018 om 13:23
    Ik denk eerder dat jij je Eindhovense bril even af moet zetten om zaken in het perspectief van een neutrale liefhebber te zien...
    Vind ik leuk
    Maan88 +3614
    donderdag 19 april 2018 om 22:20
    Reageer dan niet overal op. Het gaat toch over zoet. Is toch logisch dat er veel PSVers reageren. Je zit alleen maar mensen uit te dagen. Ga jezelf lekker rukken op je Cillissen poster man!
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    vrijdag 20 april 2018 om 04:28
    Ga je zelf rukken vriend en laat mij met rust. Als ik het goed begrijp mag iemand dus alleen reageren op topics over spelers van de club die je support? Oh wee als je het niet eens bent met de rest! En wat kan mij een bankzitter bij Barca boeien??
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 19 april 2018 om 13:25
    Ik zeg ook niet dat hij heel slecht is ofzo, prima keeper voor psv maar dat is nu eenmaal zijn plafond. Ik zou er voor tekenen hoor.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 16:38]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9436
    donderdag 19 april 2018 om 08:01
    Veruit de beste keeper in Nederland ! Hij verdient een transfer
    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    donderdag 19 april 2018 om 08:11
    Is dit seizoen zijn normale niveau of is hij boven zichzelf uit gestegen??????
    Heb sinds Gomes bij ons iig geen keeper meer gezien die zo doorslaggevend voor het kampioenschap was. Hij heeft echt enorm goed gekeept terwijl hij de seizoenen hiervoor behoorlijk matig was.
    Vind ik leuk
    HJR +7502
    donderdag 19 april 2018 om 08:18
    Wat hier boven al werd gezegd als keeper moet je een beetje geluk hebben. In Engeland kunnen ze kopen wie ze willen dus moet wel een plekje zijn. De top 6 gaat niet worden, maar clubs als Watford, Brighton, Bournemouth zal mooi zijn. Misschien dan na 2 jaar voor ze 30e stap omhoog.
    Het is dat Dost vertrekt anders had ik hem wel Rui Patricio zien op volgen bij Sporting. Als die weggaat.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 08:18]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2258
    donderdag 19 april 2018 om 08:28
    Liverpool zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    HJR +7502
    donderdag 19 april 2018 om 08:31
    Dat zal mooi zijn natuurlijk, maar denk dat die voor een niveau hoger gaan dan Zoet. Maar zal natuurlijk fantastisch zijn voor Zoet en het Nederlands elftal
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4450
    donderdag 19 april 2018 om 08:21
    Al jaren een betrouwbare keeper voor PSV en dit seizoen uitblinker, een speler die meedingt om speler van het jaar voor PSV. Ik zou hem een mooie club gunnen. Een topclub zit er niet in maar een West Ham, Newcastle Utd, Southampton, Borussia Mönchengladbach, Schalke of Hertha BSC zou we wat voor hem zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 08:32
    Goede keeper voor de eredivisie! Niet meer en niet minder.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6670
    donderdag 19 april 2018 om 08:32
    Niet goed genoeg
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +743
    donderdag 19 april 2018 om 08:35
    Watford als opvolger van ons Gomes? Kan Gomes terug naar Eindje :D
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25073
    donderdag 19 april 2018 om 09:12
    Dik compliment dat hij inderdaad na die teleurstelling van vorige zomer zich zo herpakt heeft en zichzelf in de etalage heeft gezet. Ik hoop uiteraard dat hij blijft, maar het is hem gegund om een mooie stap te maken. Hopelijk kan hij de lijn van afgelopen seizoen gaan doortrekken in een grotere competitie. Wat zal hij opleveren? 10 miljoen?
    Vind ik leuk
    Nm24 +177
    donderdag 19 april 2018 om 09:28
    Willen alle Ajax supporters het commentaar voor zich houden over zoet als je met al die topspelers en briljantjes die samen in hun ogen 500 ml waard zijn en weer tweede word met 10 punten verschil hou dan gewoon je snavel stelletje arogante neuzen
    Vind ik leuk
    RtdDub +13060
    donderdag 19 april 2018 om 10:42
    Bundesliga kan je wel shaken.
    Duitsers hebben de laatste jaren zelf een overschot aan goede keepers.
    Behalve Dortmund.
    Vind ik leuk
    whiskey33 +172
    donderdag 19 april 2018 om 14:56
    Jeroen Zoet weg, Michel vorm naar PSV!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 15:38
    Wordt je niet kwijt
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 19 april 2018 om 17:29
    Ik heb er thuis één van de zes, die doet hetzelfde als jij, ik snap niet dat je ouders jou toestemming hebben gegeven hier een account aan the mogen maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:15
    Gomez lekker bij ons nog een keer vlammen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV-steunpilaar: 'Ik hoop op een club uit de Premier League of Bundesliga'