'Drie topclubs willen stokje steken voor Chinese transfer van Iniesta'

    'Drie topclubs willen stokje steken voor Chinese transfer van Iniesta'

    dinsdag 24 april 2018 om 16:55

    Andrés Iniesta kan zijn loopbaan voortzetten bij Manchester City, Arsenal of Paris Saint-Germain. Dat meldt AS dinsdag, al is de kans klein dat de 33-jarige spelmaker daadwerkelijk naar Engeland of Frankrijk vertrekt.

    Met name Manchester City ziet de komst van Iniesta helemaal zitten. Manager Pep Guardiola dringt bij de clubleiding aan op een hereniging. Ook Luis Enrique hoopt volgend jaar weer met de Spaanse international te mogen samenwerken, maar dan bij Arsenal. Luis Enrique is een van de kandidaten om Arsène Wenger op te volgen in Londen.

    Tot slot schuift Paris Saint-Germain Dani Alves en Neymar naar voren om hun voormalige teamgenoot warm te maken voor een overstap naar Frankrijk. Desondanks lijkt Iniesta FC Barcelona in de zomer te verruilen voor China, waar een driejarig contract voor hem klaar ligt. Diario Sport weet dat het aanbod financieel te goed is om af te wijzen.

    Welke beslissing Iniesta ook neemt, Barça zal hem uit dank voor bewezen diensten geen strobreed in de weg leggen. De spelmaker maakt op korte termijn zijn beslissing bekend.

    Plaats een reactie

    Aal +21848
    dinsdag 24 april 2018 om 17:09
    Kom maar 2 jaar naar Vitesse.....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9692
    dinsdag 24 april 2018 om 20:01
    Maar hij spreekt geen Russisch en houdt niet van onderwereld praktijken.....
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 24 april 2018 om 17:14
    Ga naar China of stop het zal 'geen' gezicht zijn hem in een ander europees tenue te zien dan Barca en Spanje
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 17:14]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    dinsdag 24 april 2018 om 17:16
    PSG zie ik wel gebeuren

    Engeland is te fysiek denk ik
    Ik hoop dat hij gewoon blijft maar als dat zo was geweest had hij dat wel al bekend gemaakt denk ik

    Het is dan aan Barcelona om een goede vervanger te halen

    Isco of Erisken zijn geweldige spelers maar haalbaar??
    Vind ik leuk
    Boi +567
    dinsdag 24 april 2018 om 17:20
    Ik hoop van HARTE dat hij naar PSG, Arsenal of City gaat. Het zo'n ook wel realistische clubs voor hem denk ik. Maar ALSJEBLIEFT niet naar China, zou ik echt zonde vinden...
    Vind ik leuk
    Pds010 +936
    dinsdag 24 april 2018 om 18:27
    Gaat naar China niet alleen om te voetballen.
    Hij schijnt ook ze bedrijf daar ook te distributeuren.
    Hij heeft een wijnhandel en schijnt daar 5 jaar lang 1 miljoen flessen kwijt te kunnen.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3167
    dinsdag 24 april 2018 om 19:12
    Ik hoop van harte dat hij bij Barcelona blijft als Real supporter.
    Die man verdient een monument en een waardig afscheid, niet ergens in een zandbak of een bak nasi (sorry kon niks anders bedenken bij China behalve babi Pangang)
    Vind ik leuk
    oke dan +4144
    dinsdag 24 april 2018 om 17:26
    Die gaat in Europa niet voor een andere club dan Barcelona spelen
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    dinsdag 24 april 2018 om 17:36
    Dat zal dan een duur stokje zijn...
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +866
    dinsdag 24 april 2018 om 17:42
    Zie hem niet naar City gaan maar wat zou dat een middenveld zijn met Iniesta, De Bruyne en Silva!
    Vind ik leuk
    Jackhalls +178
    dinsdag 24 april 2018 om 17:48
    Vooral luis enrique ziet hem graag komen hij is kandidaat bij arsenal. Gerucht op gerucht lekker bezig hoor !!!
    Vind ik leuk
    Pds010 +936
    dinsdag 24 april 2018 om 18:25
    Komt als de vervanger van Vilhena naar Feyenoord ;)

    Wilt eens spelen voor echt publiek.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1860
    dinsdag 24 april 2018 om 19:07
    Denk niet dat hij geduld heeft nog 17 jaar te wachten op een kampioenschap en 17 nog voetballen zit er niet in
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2487
    dinsdag 24 april 2018 om 18:27
    Iniesta zal zoals David Silva ondersneeuwen in Engeland.
    Niet zijn speelstijl
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    dinsdag 24 april 2018 om 18:57
    Lekker voor de poen gaan.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1860
    dinsdag 24 april 2018 om 19:05
    Lijkt me een man van de club en heeft genoeg geld zou als ik mocht kiezen lekker bij barca blijven en nog 1 miss 2 jaar de aan plakken
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Drie topclubs willen stokje steken voor Chinese transfer van Iniesta'