'Drie topclubs willen stokje steken voor Chinese transfer van Iniesta'

'Drie topclubs willen stokje steken voor Chinese transfer van Iniesta'

dinsdag 24 april 2018 om 16:55

Andrés Iniesta kan zijn loopbaan voortzetten bij Manchester City, Arsenal of Paris Saint-Germain. Dat meldt AS dinsdag, al is de kans klein dat de 33-jarige spelmaker daadwerkelijk naar Engeland of Frankrijk vertrekt.

Met name Manchester City ziet de komst van Iniesta helemaal zitten. Manager Pep Guardiola dringt bij de clubleiding aan op een hereniging. Ook Luis Enrique hoopt volgend jaar weer met de Spaanse international te mogen samenwerken, maar dan bij Arsenal. Luis Enrique is een van de kandidaten om Arsène Wenger op te volgen in Londen.

Tot slot schuift Paris Saint-Germain Dani Alves en Neymar naar voren om hun voormalige teamgenoot warm te maken voor een overstap naar Frankrijk. Desondanks lijkt Iniesta FC Barcelona in de zomer te verruilen voor China, waar een driejarig contract voor hem klaar ligt. Diario Sport weet dat het aanbod financieel te goed is om af te wijzen.

Welke beslissing Iniesta ook neemt, Barça zal hem uit dank voor bewezen diensten geen strobreed in de weg leggen. De spelmaker maakt op korte termijn zijn beslissing bekend.

Plaats een reactie

Aal +18381
dinsdag 24 april 2018 om 17:09
Kom maar 2 jaar naar Vitesse.....
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:21
Niveau Vitesse kan hij nog wel 20 jaar aan.
Vind ik leuk
Bayern FC +2324
dinsdag 24 april 2018 om 18:24
haha lol
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 24 april 2018 om 17:37
Chelsea staat er niet tussen Aal :p
Vind ik leuk
Dicky +15084
dinsdag 24 april 2018 om 19:34
Zou hij goed genoeg zijn denk je?
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
dinsdag 24 april 2018 om 20:01
Maar hij spreekt geen Russisch en houdt niet van onderwereld praktijken.....
Vind ik leuk
#KeizerIn +4671
dinsdag 24 april 2018 om 17:12
Moet gewoon bij Barca blijven. Hij moet ook daar afsluiten. Dan moet hij meteen net als bijv Totti een rol binnen de club krijgen.
Vind ik leuk
Donnygo +929
dinsdag 24 april 2018 om 17:14
Ga naar China of stop het zal 'geen' gezicht zijn hem in een ander europees tenue te zien dan Barca en Spanje
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 17:14]
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:16
PSG zie ik wel gebeuren

Engeland is te fysiek denk ik
Ik hoop dat hij gewoon blijft maar als dat zo was geweest had hij dat wel al bekend gemaakt denk ik

Het is dan aan Barcelona om een goede vervanger te halen

Isco of Erisken zijn geweldige spelers maar haalbaar??
Vind ik leuk
Boi +337
dinsdag 24 april 2018 om 17:20
Ik hoop van HARTE dat hij naar PSG, Arsenal of City gaat. Het zo'n ook wel realistische clubs voor hem denk ik. Maar ALSJEBLIEFT niet naar China, zou ik echt zonde vinden...
Vind ik leuk
Pds010 +660
dinsdag 24 april 2018 om 18:27
Gaat naar China niet alleen om te voetballen.
Hij schijnt ook ze bedrijf daar ook te distributeuren.
Hij heeft een wijnhandel en schijnt daar 5 jaar lang 1 miljoen flessen kwijt te kunnen.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:12
Ik hoop van harte dat hij bij Barcelona blijft als Real supporter.
Die man verdient een monument en een waardig afscheid, niet ergens in een zandbak of een bak nasi (sorry kon niks anders bedenken bij China behalve babi Pangang)
Vind ik leuk
oke dan +4033
dinsdag 24 april 2018 om 17:26
Die gaat in Europa niet voor een andere club dan Barcelona spelen
Vind ik leuk
mba4u2c +1306
dinsdag 24 april 2018 om 17:36
Dat zal dan een duur stokje zijn...
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:42
Zie hem niet naar City gaan maar wat zou dat een middenveld zijn met Iniesta, De Bruyne en Silva!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:48
Vooral luis enrique ziet hem graag komen hij is kandidaat bij arsenal. Gerucht op gerucht lekker bezig hoor !!!
Vind ik leuk
Pds010 +660
dinsdag 24 april 2018 om 18:25
Komt als de vervanger van Vilhena naar Feyenoord ;)

Wilt eens spelen voor echt publiek.
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
dinsdag 24 april 2018 om 19:07
Denk niet dat hij geduld heeft nog 17 jaar te wachten op een kampioenschap en 17 nog voetballen zit er niet in
Vind ik leuk
Hammers96 +2004
dinsdag 24 april 2018 om 18:27
Iniesta zal zoals David Silva ondersneeuwen in Engeland.
Niet zijn speelstijl
Vind ik leuk
Bizzy +14884
dinsdag 24 april 2018 om 18:57
Lekker voor de poen gaan.
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
dinsdag 24 april 2018 om 19:05
Lijkt me een man van de club en heeft genoeg geld zou als ik mocht kiezen lekker bij barca blijven en nog 1 miss 2 jaar de aan plakken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Drie topclubs willen stokje steken voor Chinese transfer van Iniesta'