'Bron binnen Ajax' geciteerd: We denken dat hij beter is dan Raheem Sterling

    'Bron binnen Ajax' geciteerd: "We denken dat hij beter is dan Raheem Sterling"

    Gepubliceerd: vrijdag 11 mei 2018 om 10:33vr 11-05-2018 om 10:33

    Manchester City zou Justin Kluivert op een shortlist met mogelijke versterkingen voor komende zomer hebben geplaatst. De linksbuiten is echter niet goedkoop, stelt een bron binnen Ajax. Dat beweert Arab News.

    Hoewel Ajax in een moeilijke positie zit, het contract van Kluivert loopt volgend jaar zomer af, willen de Amsterdammers het maximale uit een eventuele transfer halen. "We denken dat hij beter is dan Raheem Sterling. We zullen proberen om zo veel mogelijk voor hem te krijgen", laat de bron weten aan de Engelstalige krant uit het Midden-Oosten.

    De onderhandelingen tussen Ajax en Kluivert verkeren in een impasse. Zaakwaarnemer Mino Raiola haalde vrijdagochtend uit naar de clubleiding van de Amsterdammers. Diezelfde Raiola kan een transfer naar Manchester United of Manchester City wel bemoeilijken. De Nederlandse belangenbehartiger heeft het verbruid op Old Trafford en heeft al langer een moeizame relatie met City-manager Pep Guardiola.

    Plaats een reactie

    Ruud40 +12803
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:39
    "Dat beweert Arab News."

    VP houdt ook echt alle bronnen voor ons in de gaten
    Vind ik leuk
    Morris +23172
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:49
    wat inderdaad vreemd is want ze kunnen beter jou raadplegen..

    jij hebt de wijsheid in pacht :-)
    Vind ik leuk
    AhlyFC +517
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:39
    Flikker nou toch eens op, nu al spijt ervan dat ik erop klikte :(
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:47
    All summer long !
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:40
    Veels te hoog gegrepen als hij gaat wordt dat kisna 2.0 ajax moet jahanbaks hallen
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:43
    Eens. Die is ook beter dan kluivertje. Dat zou een goede versterking zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:48
    Idd heb hem toen bij nec gezien toen was hij al zo goed deze speler kan je gewoon kampioen maken.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11444
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:49
    Mooi ventje ook. Altijd emotioneel betrokken bij de club waarvoor hij speelt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 10:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:51
    Klopt jongen heeft ook nog is het hart op de goede plek.
    Vind ik leuk
    Stranger +5521
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:06
    Dat heb ik ook ........gelukkig;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:23
    Ik ook ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:23
    Aan de linkerkant
    Vind ik leuk
    Stranger +5521
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:24
    Kom je ook uit Nijmegen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:26
    Ja hoezo
    Vind ik leuk
    Stranger +5521
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:56
    Omdat ik een aantal jaren terug een scharrel in Nijmegen had.
    En nog langer geleden gingen wij daar wel eens stappen . Extase staat me nog bij en links daarvan een kroeg waar heel veel verpleegsters kwamen;-)
    Dan nog de fiets ,maar niet echt gezellig(op de verpleegsters na dan ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:26
    EXtase Jezus wat een tent de junks en de sloeries komen daar veel als je een goedkoop snuifje wilt kun je die daar krijgen. :p
    Vind ik leuk
    Stranger +5521
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:32
    Dat is dan niet verandert;-)

    De herinneringen komen weer naar boven ;-)
    We gingen ook regelmatig naar de tuftuf of tumtum . Daar kwamen over het algemeen allemaal Molukse jongeren. Ik was volgens mij de enige blanke jongen. Alleen die meiden waar ik bij was wilde daar graag een jongen scoren;-). Volgens mij zat er schuin tegenover ook zo'n tent alleen was daar sfeer grimmiger..
    Ik praat nu wel over haast 40 jaar geleden;-)
    Je bent zo oud als je niet oplet,maar gelukkig ga ik nog regelmatig op stap;-)
    Vind ik leuk
    Stranger +5521
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:34
    Up date :in die tenten is er meestal wel veel te beleven;-)
    En de tenten waar ik het overhad zaten in de vlaamsegas!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 12:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:16
    Dat is waar kwam er vroeger namelijk zelf ook was een mooie tijd toen had Nijmegen nog echt discotheeke met old café lord Nelson taboe paradiso noem maar op nu is het niks meer in Nijmegen met die rooie gemeente alleen maar studenten update. ;-)
    .
    Vind ik leuk
    Quareck +7207
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:34
    Das niet goed, het is namelijk een misverstand dat het hart links zou zitten, het zit gewoon in het midden. Dit geheel terzijde :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:43
    Oké weten we dat ook weer ;-)
    Vind ik leuk
    Stranger +5521
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:06
    Alweer een? Daat dacht iedereen ook van Ziyech(ik ook) alleen hij is lelijk door de mand gevallen. Ook al heeft hij dan de prijs van beste eredivisiespeler gekregen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9445
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:14
    Sterker dat zou top prio mogen zijn, Kluivert eruit en voor Jantabak wel die 1,5 per jaar neerleggen! van Ginkel erbij en dan lachend kampioen worden! met minimaal 30 plus doelpunten van oud PSVers Ginkel en Rat
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 11:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:36
    Als het werkt, dan werkt het.
    Zo is PSV ook kampioen geworden (en Ajax niet)
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:41
    Ik snap echt niet waarom Kluivert nou zo graag wel wil en dan helemaal naar dat klote Manchester City. Een grote koopclub terwijl hij zo'n goeie maatjes is met Nouri. En dat geld ook voor Ziyech en De Ligt. Die 4 hebben zoveel meegemaakt en dan zo makkelijk de deur achter je dicht trekken bij Ajax. Ik snap dat echt niet. Nouri is een boegbeeld voor de spelers waar veel spelers mee worden geconfronteerd met zijn situatie.

    Blijf nou effe Kluivert en laat zien dat je 10 keer beter bent dan die prutser Sterling en boven al: doe het voor Appie!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:45
    GELD allemaal GELD
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3458
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:46
    Respect voor je reactie, maar je kunt niet blijven alleen voor Appie.. Je moet ook door met je carriere.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:48
    Money talks.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2230
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:51
    hahahaha..Ajaxsupporter zijn en dan Manchester City een koopclub vinden...appart
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:56
    Volgens mij verkoopt Ajax meer dan 't koopt. Volgens mij snap jij 't niet.
    Vind ik leuk
    ay42 +944
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:12
    Verkoopclub!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:14
    Dat klinkt realistischer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:13
    Haha jij snapt het al helemaal niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:58
    Als Nouri een mooie aanbieding had gehad was hij ook gewoon weg geweest. Of blijf jij ook gewoon voor de zelfde baas werken als je ergens anders 3 keer zo veel kan verdienen.
    Of in jou geval je laat je toch ook liever afkeuren als dat meer opleverd dan in de sociale dienst blijven zitten.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9445
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:23
    We zullen het nooit weten, een ding weet ik wel Nouri was een echte Ajacied een die op zeker alles had gedaan om kampioen te worden. Een jongen van de club, geliefd in Amsterdam en omstreken een heel ander type jongen als Kluivert. Nouri was al rijk in zijn beleving, hij kwam gewoon uit een hardwerkend slagersgezin! Kluivert heeft een voetballer als vader en een Golddigger als moeder welke samenwoont met de grootste gangster uit Amsterdam zo niet Nederland
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:48
    P.r de Vries,Holleeder
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3605
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:51
    Dat weten we wel.. Hij heeft al meerdere aanbiedingen gehad in voorgaande jaren en wilde bij Ajax doorbreken en niet ergens anders.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 14:10
    Dat zou dan de eerste zijn met clubliefde. Geld is de drijfveer voor elke profvoetballer.
    Denk dat bijna iedereen Nouri een beetje geromantiseerd en de werkelijkheid uit het oog verliest.
    Vind ik leuk
    Stranger +5521
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:10
    Hij wil wel blijven maar niet bijtekenen en dat wil Ajax weer niet.
    Of hij wil bijtekenen en meer geld zien dan Ajax wil geven.
    Wat dan ook weer raar is omdat Ajax hem heel hoog in schaalt wat transfersom betreft.
    Dus alles bij elkaar hebben ze beide gelijk en ligt de waarheid in het midden;-)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9445
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:18
    Nouri geeft ook een hard besef dat het leven kan verkeren..... dus dat je eruit moet halen wat erin zit. Dat Hakim weggaat is gewoon normaal en dat wisten we van tevoren enkel Kluivert een Amsterdammer uit de eigen jeugd zou toch op z`n minst 3 seizoenen in 1 moeten draaien of een keer kampioen moeten worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:03
    Groot gelijk maar jouw wens zal helaas een wens blijven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:00
    Vraag me af of Kluivert zo graag wil.
    Denk het niet namelijk.

    Kluivert blijft.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:42
    680 miljoen graag.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22039
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:42
    Wat een bagger weer....
    Vind ik leuk
    Dikkop +125
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:48
    Hier schijnt het zonnetje gewoon :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:42
    Op naar de bank van het tweede van Manchester City... denk je nu werkelijk dat hij daar aan het spelen toekomt.. Die club heeft al 343 spelers onder contract . Of wil hij zo graag naar Vitesse??
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:48
    2x nee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:38
    Zijn broer staat toch bij Vitesse onder contract...?
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +437
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:43
    VP vind het leuk om ons te pesten met al dat Kluivert nieuws pfff
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1182
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:50
    Laat gaan joh, die jongen is helaas al lang met zijn hoofd elders. Gewoon zo hoog mogelijk in de boom gaan zitten.
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +437
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:56
    Haha ja ben geen supporter van Ajax dus het boeit me ook niet hoor, alleen zoveel Kluivert nieuws 😂 Kunnen ze het niet in 1-2 artikelen zetten 😜
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1182
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:57
    Ik wel, maar het is einde van het seizoen, dus bereid je maar voor op vooral veel artikelen over de Ajacieden en rust bij PSV en Feijenoord tot eind augustus.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3458
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:45
    Beter dan Sterling? Hebben ze het niveau van City en Ajax wel is gezien... dat is een wereld van verschil.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11444
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:47
    Als zelfs VP 'bron binnen Ajax' tussen aanhalingstekens zet zou ik wat diegene zegt niet al te serieus nemen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22039
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:46
    ....een bron....
    Vind ik leuk
    The Iceman +11444
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:48
    De echo van een waterput misschien
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22039
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:56
    Misschien de wensput ;-)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:49
    Fata morgana bron.
    :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 11:02]
    Vind ik leuk
    sphynx +1059
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:56
    kluivert met sterling vergelijken hahahahahhahaahaha
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    vrijdag 11 mei 2018 om 10:58
    Hahahahhahahahahaha beter als Sterling never nooit en zal die ook nooit worden best een leuk talent kluivert maar meer ook niet .
    Vind ik leuk
    sphynx +1059
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:04
    zal wel een uitspraak van sjakie zijn, die neemt niemand meer serieus
    Vind ik leuk
    Vato75 +2232
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:01
    Die is niet beter en zal ook nooit niveau halen van sterling
    Vind ik leuk
    Toto71 +364
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:16
    Kluivert is nog lang niet zover als Depay toen die naar Engeland ging.
    Ik denk dan ook dat alleen de bankrekening gebaat is bij een transfer.
    We weten hoe het met Depay ging. Die begint nu pas weer op te bloeien en misschien haalt die nog de top.
    Maar nogmaals Kluivert is nog niet eens zover als Depay.
    Vind ik leuk
    Kwakbol25 +194
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:37
    Hahahahahahahahah
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33879
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:38
    Arab news haha.

    Arabprimeur.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:41
    Kluivert moet gewoon tekenen hij heeft veel aan Ajax te danken mag de club daar dan ook van profiteren. Als hij niet tekent gewoon 1 seizoen op de bank zetten. Ik vraag mij af welke grote club hem dan nog wil. Stilstand is achteruitgang
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 mei 2018 om 11:42]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 11:55
    Dat zou de oplossing zijn. Als Raiola door alle echte topclubs geweerd wordt verdwijnt deze adder misschien van het toneel omdat spelers dat ook weten en dus een ander kiezen.
    Vind ik leuk
    Budazonen +414
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:06
    Wel vreemd??? Eerst barca afhaken omdat die rat Kluivertje zijn zaken behartigd. Nu is die rat niet welkom in Manchester. Kortom hij kan spelers alleen kwijt in Italië. Toch vreemd dat er zoveel spelers hem als manager nemen. Die gast is echt een carrière doder!!! Dat ze dat niet zien?
    Vind ik leuk
    Blac-ca +442
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:12
    Hahahhahahhahahah ,ik blijf maar lachen op dit forum soms echt niet seriues te nemen hahahaha
    Vind ik leuk
    Makis +1146
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:18
    Jongen gaat daar niet slagen. Heeft nog echt een seizoen ned nodig. Zonde voor zn ontwikkeling
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:20
    Als het niet tot een transfer komt en hij tekent niet bij, weet Kluivert wat hem te wachten staat. Een jaartje op de tribune toekijken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173871
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:41
    Jammer dat kluivertje gaat want wie wil dit nou missen:


    https://www.youtube.com/watch?v=qUJ8c3RJwpY
    Vind ik leuk
    spAro2018 +184
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:27
    Ik krijg bij Kluivertje altijd weer zo'n Leonardo gevoel, of hoe heette die huilie huilie braziliaan van Ajax ook alweer
    Vind ik leuk
    jesseee +914
    vrijdag 11 mei 2018 om 12:47
    Waarom doen de clubs geen boycot op raiola? Je laat hem de poort niet meer in, er zijn meer dan genoeg amdere voetballers die geen raiola hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:22
    Die sukkel kan hier nog niet mee
    Vind ik leuk
    spAro2018 +184
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:25
    We denken dat hij beter is dan Raheem Sterling???
    Ja Edwin, tuurlijk man.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +319
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:31
    Cynisch moet Ik terug denken aan het Bosman Arrest,dat bewerkstelligde dat Voetballers geen Lijfeigene van hun club meer waren, nu zijn ze echter Lijfeigene van hun zaakwaarnemer,triest
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:53
    Deze jongen is klaar voor een grote competitie.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1429
    vrijdag 11 mei 2018 om 21:57
    Ja een hele grote competitie, met wel 100 clubs.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 17:06
    Een opmerking dat nergens op slaat' gezien de leeftijd van sterling. Kluivert is een heel andere speler met trekjes van cris toen hij nog een puber was. Dus hoe kan hij beter zijn dan sterling, hij moet blij zijn al hij in de buurt komt van Raheem zijn carrière
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1429
    vrijdag 11 mei 2018 om 21:56
    Ik ben enorm Kluivertje moe.
    Bah, wat een gezeur over een talent binnen de Eredivisie.
    Snel verkopen en doorschakelen graag.
    Als we nu ook al zandbak kranten als nieuwsbron over Kluivertje erbij moeten halen....
    Vind ik leuk
    Tjeentje +215
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:40
    Hij mag op dit moment nog niet eens zijn schoenen poetsen! Wat heeft hij nu bewezen!? Eerst maar een 2/3 jaar Ajax, 1 jaar eredivisie, geen Europees voetbal, 1 jaar contract, 10 miljoen is al te veel...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws