VP-voetbalkantine: 'Buffon had minimaal één jaar langer door moeten gaan bij Juve'

VP-voetbalkantine: 'Buffon had minimaal één jaar langer door moeten gaan bij Juve'

donderdag 17 mei 2018 om 14:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'NEC-crisis is niet de schuld van Lijnders maar van de spelers'

Stelling 2: 'Buffon had minimaal één jaar langer door moeten gaan bij Juve'

Stelling 3: Komt online om 17:00

Plaats een reactie

donderdag 17 mei 2018 om 11:05
Nee niet mee eens. Ze hebben goeie spelers
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:36
Juist omdat ze goede spelers hebben.. hoe kan je dan in vredesnaam met 4-0 van Emmen verliezen als NEC zijnde?
Ligt dat aan de coach of ligt dat aan die “goede” spelers? Sowieso niet 100% aan de coach.
Vind ik leuk
Donnygo +929
donderdag 17 mei 2018 om 11:11
1) meer bestuur en lijnders samen midden in het seizoen instappen is nooit makkelijk en waarom trainer wisselen wanneer het juist zo goed gaat bespreek zo maak het seizoen af als hij geen hoofd trainer meer wil zijn en dan een nieuwe trainer. Dat heb ik gewoon nooit begrepen aan deze 'soap'
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:20
De crisis bij NEC is de schuld van alles en iedereen die een functie heeft bij NEC, behalve de koffie juffrouw natuurlijk;-)
Vind ik leuk
Barbie +925
donderdag 17 mei 2018 om 11:34
De schuld van de crisis bij NEC ligt voor een groot deel bij de idiote harde kern supporters die altijd Negatief En Chagrijnig (NEC) zijn. Altijd kankeren dat het niet goed is, spelersbus opwachten, spelers uitfluiten. En maar denken dat de club van hen is. Omdat ze een kaart kopen voor 200 euro per jaar? Bull shit. En nu luistert het bestuur weer naar die randdebielen die de trainer kwijt willen. Triest.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:05
Jij haalt me werkelijk de woorden uit mijn mond. Je hebt echt helemaal gelijk!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:21
mischien heb je deels wel gelijk maar persoonlijk vind ik het maar een rare vogel.
stond de vorige keer voor de camera en toen dacht ik als je zo ook tegen je spelers praat dan begrijpen ze er niks van
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:21
Het is een samenkomst van beide. On ervaren trainer laten instromen bij een club waar het al enkele jaren bestuurlijk niet op orde is.
Ook het team waar geen goed voetbal mogelijk is doordat er veel houthakkers en lichte talenten bij elkaar gevoegd zijn met wat gehuurde spelers kan aangekeken worden op de prestatie.

Boogers was niet beter of slechter, voor de winterstop had nec net wat meer geluk waardoor ze vaak met 1-0 of 2-1 wonnen. Het voetbal was toen ook al niet om aan te gluren. En voor de duidelijkheid Boogerd wilde de functie als hoofdtrainer niet!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:46
'NEC-crisis is niet de schuld van Lijnders maar van de spelers'

Het is een beetje vergelijkbaar met Frank de Boer bij Palace. Ze hadden hem nooit moeten aanstellen. Hij dacht het wel even te gaan doen omdat ie bij Klopp heeft stage gelopen. En wat stelt NEC nou eigenlijk voor als je bij Liverpool hebt gewerkt? Dat zal hij ergens wel gedacht hebben.

Het bestuur is verantwoordelijk dat ze zo'n nobody voor de groep zetten en Lijnders zelf heeft natuurlijk ook gefaald door de aanpak te hanteren die ze bij Liverpool wel snappen, maar bij NEC niet.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:46
Ze hebben gewoon een matig elftal achterin is het gewoon niet veel middenveld is matig alleen voorin is het een beetje wat en dan een clown van een trainer dan krijg je dit
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:55
Kadioglu en Groeneveld, dan heb je het wel gehad.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:06
Voor de winterstop was Rahyi de man in bloedvorm. Hij besliste de wedstrijden. Helaas heeft Lijnders hem niet kunnen gebruiken
Vind ik leuk
Teo Smith +19346
donderdag 17 mei 2018 om 11:50
Kutstelling.

Schuld van die van schaik en die andere droplul.


Pepijn is een passant.
Vind ik leuk
Rodajc +8093
donderdag 17 mei 2018 om 11:54
Stelling 1: Oneens. Voor de winterstop stond NEC gewoon bovenaan, vorm was minder dan in het kampioensjaar maar nog steeds goed genoeg om voor Fortuna (dat ook in een soort crisis zat met Oliseh) te eindigen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:03
Oneens. Directie is verantwoordelijk voor onbegrijpelijke trainerswissel. Trainer omdat hij van een winnend team een wisselvallig team heeft gemaakt. Supporters omdat ze te hoge verwachtingen hebben en te vaak de druk onnodig groot hebben gemaakt door het opwachten van de spelers en trainers.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:08
Het is een opstapeling van fouten van de afgelopen jaren. Bij NEC is het bestuurlijk een groot drama na het vertrek van Looyen en van Delft. We hebben ze redelijk vervloekt om hun houding maar achteraf waren ze zo slecht nog niet!
Onder van Ingen ging het echt helemaal fout met een neerwaartse spiraal als gevolg. Nu is het vingertje wijzen naar anderen en geen zelfreflectie bij enig bestuurslid. Er zal een degelijk plan gesmeed moeten worden om NEC weer terug te brengen naar het niveau van enkele jaren geleden, met mensen die weten waar ze over praten en wie ze erbij moeten betrekken en snappen dat het clubbelang altijd bovenaan staat. Uiteraard is het genereren van geld ook een belangrijke factor en dat lijkt steeds moeiljjker te worden wanneer je steeds minder presteert en er geen blijk van vooruitgang is.
Ben benieuwd wat er nog staat te gebeuren
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:15
Geld genereren wordt alles behalve makkelijker. Sorry dat ik het zeg maar daar zijn de supporters ook debet aan. NEC staat er wat dat betreft niet al te best op. En ik heb het uiteraard over een bepaald gedeelte van de supporters. Als klein voorbeeld de thuiswedstrijd tegen Emmen waar de eerste helft om te smullen was. De tweede helft galmt gewoon het welbekende Lijnders rot op door de goffert. Dat vond ik echt onbegrijpelijk. En ik hoef er niet eens geld in te steken
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:48
Als je de ploeg in de winterstop met 7 punten voorsprong overneemt, van alles gaat veranderen en vervolgens zelfs kans ziet om niet te promoveren, faal je als coach. Je moet je taktiek aanpassen aan de spelers die er beschikking hebt en niet denken dat alle spelers zich kunnen aanpassen aan jouiw idee.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:51
De voorsprong met de winterstop was 2 punten...........
Vind ik leuk
Donnygo +929
donderdag 17 mei 2018 om 14:10
2) Nee want hij beslist en ziet het nu als een goed moment.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:58
Precies Buffon moet helemaal niets. :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Buffon had minimaal één jaar langer door moeten gaan bij Juve'