VP-voetbalkantine: 'Buffon had minimaal één jaar langer door moeten gaan bij Juve'

    VP-voetbalkantine: 'Buffon had minimaal één jaar langer door moeten gaan bij Juve'

    donderdag 17 mei 2018 om 14:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'NEC-crisis is niet de schuld van Lijnders maar van de spelers'

    Stelling 2: 'Buffon had minimaal één jaar langer door moeten gaan bij Juve'

    Stelling 3: Komt online om 17:00

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 11:05
    Nee niet mee eens. Ze hebben goeie spelers
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 11:36
    Juist omdat ze goede spelers hebben.. hoe kan je dan in vredesnaam met 4-0 van Emmen verliezen als NEC zijnde?
    Ligt dat aan de coach of ligt dat aan die “goede” spelers? Sowieso niet 100% aan de coach.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    donderdag 17 mei 2018 om 11:11
    1) meer bestuur en lijnders samen midden in het seizoen instappen is nooit makkelijk en waarom trainer wisselen wanneer het juist zo goed gaat bespreek zo maak het seizoen af als hij geen hoofd trainer meer wil zijn en dan een nieuwe trainer. Dat heb ik gewoon nooit begrepen aan deze 'soap'
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 11:21
    Het is een samenkomst van beide. On ervaren trainer laten instromen bij een club waar het al enkele jaren bestuurlijk niet op orde is.
    Ook het team waar geen goed voetbal mogelijk is doordat er veel houthakkers en lichte talenten bij elkaar gevoegd zijn met wat gehuurde spelers kan aangekeken worden op de prestatie.

    Boogers was niet beter of slechter, voor de winterstop had nec net wat meer geluk waardoor ze vaak met 1-0 of 2-1 wonnen. Het voetbal was toen ook al niet om aan te gluren. En voor de duidelijkheid Boogerd wilde de functie als hoofdtrainer niet!
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7232
    donderdag 17 mei 2018 om 11:46
    'NEC-crisis is niet de schuld van Lijnders maar van de spelers'

    Het is een beetje vergelijkbaar met Frank de Boer bij Palace. Ze hadden hem nooit moeten aanstellen. Hij dacht het wel even te gaan doen omdat ie bij Klopp heeft stage gelopen. En wat stelt NEC nou eigenlijk voor als je bij Liverpool hebt gewerkt? Dat zal hij ergens wel gedacht hebben.

    Het bestuur is verantwoordelijk dat ze zo'n nobody voor de groep zetten en Lijnders zelf heeft natuurlijk ook gefaald door de aanpak te hanteren die ze bij Liverpool wel snappen, maar bij NEC niet.
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +83
    donderdag 17 mei 2018 om 11:46
    Ze hebben gewoon een matig elftal achterin is het gewoon niet veel middenveld is matig alleen voorin is het een beetje wat en dan een clown van een trainer dan krijg je dit
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    donderdag 17 mei 2018 om 11:50
    Kutstelling.

    Schuld van die van schaik en die andere droplul.


    Pepijn is een passant.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14258
    donderdag 17 mei 2018 om 11:54
    Stelling 1: Oneens. Voor de winterstop stond NEC gewoon bovenaan, vorm was minder dan in het kampioensjaar maar nog steeds goed genoeg om voor Fortuna (dat ook in een soort crisis zat met Oliseh) te eindigen.
    Vind ik leuk
    Schaar +1483
    donderdag 17 mei 2018 om 12:03
    Oneens. Directie is verantwoordelijk voor onbegrijpelijke trainerswissel. Trainer omdat hij van een winnend team een wisselvallig team heeft gemaakt. Supporters omdat ze te hoge verwachtingen hebben en te vaak de druk onnodig groot hebben gemaakt door het opwachten van de spelers en trainers.
    Vind ik leuk
    De Goffert +417
    donderdag 17 mei 2018 om 12:08
    Het is een opstapeling van fouten van de afgelopen jaren. Bij NEC is het bestuurlijk een groot drama na het vertrek van Looyen en van Delft. We hebben ze redelijk vervloekt om hun houding maar achteraf waren ze zo slecht nog niet!
    Onder van Ingen ging het echt helemaal fout met een neerwaartse spiraal als gevolg. Nu is het vingertje wijzen naar anderen en geen zelfreflectie bij enig bestuurslid. Er zal een degelijk plan gesmeed moeten worden om NEC weer terug te brengen naar het niveau van enkele jaren geleden, met mensen die weten waar ze over praten en wie ze erbij moeten betrekken en snappen dat het clubbelang altijd bovenaan staat. Uiteraard is het genereren van geld ook een belangrijke factor en dat lijkt steeds moeiljjker te worden wanneer je steeds minder presteert en er geen blijk van vooruitgang is.
    Ben benieuwd wat er nog staat te gebeuren
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    donderdag 17 mei 2018 om 12:15
    Geld genereren wordt alles behalve makkelijker. Sorry dat ik het zeg maar daar zijn de supporters ook debet aan. NEC staat er wat dat betreft niet al te best op. En ik heb het uiteraard over een bepaald gedeelte van de supporters. Als klein voorbeeld de thuiswedstrijd tegen Emmen waar de eerste helft om te smullen was. De tweede helft galmt gewoon het welbekende Lijnders rot op door de goffert. Dat vond ik echt onbegrijpelijk. En ik hoef er niet eens geld in te steken
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    donderdag 17 mei 2018 om 14:10
    2) Nee want hij beslist en ziet het nu als een goed moment.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 15:58
    Precies Buffon moet helemaal niets. :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Buffon had minimaal één jaar langer door moeten gaan bij Juve'