Leverkusen strikt teamgenoot Willems en speelt in op vertrek begeerde Leno

    Leverkusen strikt teamgenoot Willems en speelt in op vertrek begeerde Leno

    woensdag 23 mei 2018 om 11:29

    Lukas Hradecky is de nieuwe doelman van Bayer Leverkusen. De 28-jarige doelman komt transfervrij over van Eintracht Frankfurt, maakten die Werkself woensdag bekend.

    Hradecky kondigde eerder al aan zijn aflopende contract in Frankfurt niet te willen verlengen. De afgelopen drie seizoenen miste hij slechts één wedstrijd in de Bundesliga. De in Slowakije geboren keeper van Finland tekent voor vijf seizoenen bij Leverkusen, dat afgelopen seizoen als vijfde eindigde, drie plekken boven bekerwinnaar Eintracht Frankfurt.

    Hradecky stond eerder onder de lat bij Bröndby IF en Esjberg in Denemarken. Met zijn komst lijkt Leverkusen in te spelen op een vertrek van Bernd Leno. De Duitser heeft een transferclausule van naar verluidt 25 miljoen euro in zijn contract staan. Hij zou in de belangstelling staan van diverse topclubs, waaronder Atlético Madrid en Arsenal.

    Plaats een reactie

    Demi +257
    woensdag 23 mei 2018 om 11:32
    25 milj.. die Leno is iets voor LFC
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    woensdag 23 mei 2018 om 11:37
    die leno is inderdaad een goede keeper , maar als ik liverpool was ging ik toch echt vol gas voor cillissen
    die vind ik toch net iets beter
    en voor die simpele amsterdammertjes ;
    ik ben voor PSV en ik schaam me er niet voor om te zeggen dat een ex keeper van een andere nederlandse club , gewoon een geweldige keeper is , zouden sommige van jullie kneusjes iets van kunnen leren
    Vind ik leuk
    Schaar +1377
    woensdag 23 mei 2018 om 11:49
    Moet Cillissen wel is wat vrolijker gaan kijken met dat huilhoofd van hem
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    woensdag 23 mei 2018 om 11:55
    dat hoofd trekt ie om de tegenstanders af te schrikken
    en dat werkt goed , want hij is op dit moment de beste keeper van nederland
    en van de sar is met dat spookhuishoofd ooit de beste van de wereld geweest
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 11:55
    Wil jij mij alstublieft ABN Nederlands leren? Jij kan het zo goed dat ik het ook wil leren. Zou jij dat willen knapzak? Please please
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    woensdag 23 mei 2018 om 12:00
    les 1 ; Turkse Brabandse Ajacied is een leugenaar en een nepperd die alleen maar leugens typt om te kunnen provoceren
    les 2 hij is nog minder als een hoop stront , zolang ie hier alleen maar leugens verspreid om te kunnen provoceren
    les 3 , zelfs kinderen van 3 hebben meer verstand en respect als die nep turk die nog nooit in Amsterdam en de Arena is geweest
    les 4 , die nep turk heeft een account van elke club , zodat ie hier als een kleuter de grote jongen uit kan hangen
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:02
    Wooow dat is wel OVER THE TOP. Kan het les voor les?
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    woensdag 23 mei 2018 om 12:05
    ja jij bent een 3 jarig kind dus daar moet ik rekening meehouden
    les 1 , ik ben een nep amsterdammer en ik ben een leugenaar
    vraag maar aan je moeder wat dat betekent
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3043
    woensdag 23 mei 2018 om 11:36
    Ken ik niet. Ik ken alleen de Hradecky mars...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29990
    woensdag 23 mei 2018 om 11:38
    Leno kan wel naar dortmund of zo.

    Maar die hadden ook al een keeper gehaald.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3696
    woensdag 23 mei 2018 om 11:45
    Goede keeper, lekker om transfervrij over te nemen
    Vind ik leuk
    Excelsior +1356
    woensdag 23 mei 2018 om 11:57
    Waarom heeft Dortmund niet een van deze twee keepers gehaald.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13872
    woensdag 23 mei 2018 om 12:56
    Vreemd dat Leno voor deze prijs niet allang is opgepikt, erg goede keeper.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Leverkusen strikt teamgenoot Willems en speelt in op vertrek begeerde Leno