Leverkusen strikt teamgenoot Willems en speelt in op vertrek begeerde Leno

Leverkusen strikt teamgenoot Willems en speelt in op vertrek begeerde Leno

Gepubliceerd: woensdag 23 mei 2018 om 11:29wo 23-05-2018 om 11:29

Lukas Hradecky is de nieuwe doelman van Bayer Leverkusen. De 28-jarige doelman komt transfervrij over van Eintracht Frankfurt, maakten die Werkself woensdag bekend.

Hradecky kondigde eerder al aan zijn aflopende contract in Frankfurt niet te willen verlengen. De afgelopen drie seizoenen miste hij slechts één wedstrijd in de Bundesliga. De in Slowakije geboren keeper van Finland tekent voor vijf seizoenen bij Leverkusen, dat afgelopen seizoen als vijfde eindigde, drie plekken boven bekerwinnaar Eintracht Frankfurt.

Hradecky stond eerder onder de lat bij Bröndby IF en Esjberg in Denemarken. Met zijn komst lijkt Leverkusen in te spelen op een vertrek van Bernd Leno. De Duitser heeft een transferclausule van naar verluidt 25 miljoen euro in zijn contract staan. Hij zou in de belangstelling staan van diverse topclubs, waaronder Atlético Madrid en Arsenal.

Plaats een reactie

Demi +336
woensdag 23 mei 2018 om 11:32
25 milj.. die Leno is iets voor LFC
Vind ik leuk
knapzak +1377
woensdag 23 mei 2018 om 11:37
die leno is inderdaad een goede keeper , maar als ik liverpool was ging ik toch echt vol gas voor cillissen
die vind ik toch net iets beter
en voor die simpele amsterdammertjes ;
ik ben voor PSV en ik schaam me er niet voor om te zeggen dat een ex keeper van een andere nederlandse club , gewoon een geweldige keeper is , zouden sommige van jullie kneusjes iets van kunnen leren
Vind ik leuk
Schaar +1524
woensdag 23 mei 2018 om 11:49
Moet Cillissen wel is wat vrolijker gaan kijken met dat huilhoofd van hem
Vind ik leuk
knapzak +1377
woensdag 23 mei 2018 om 11:55
dat hoofd trekt ie om de tegenstanders af te schrikken
en dat werkt goed , want hij is op dit moment de beste keeper van nederland
en van de sar is met dat spookhuishoofd ooit de beste van de wereld geweest
Vind ik leuk
mba4u2c +3583
woensdag 23 mei 2018 om 11:36
Ken ik niet. Ik ken alleen de Hradecky mars...
Vind ik leuk
Smithsonian +43420
woensdag 23 mei 2018 om 11:38
Leno kan wel naar dortmund of zo.

Maar die hadden ook al een keeper gehaald.
Vind ik leuk
Juventus FC +4078
woensdag 23 mei 2018 om 11:45
Goede keeper, lekker om transfervrij over te nemen
Vind ik leuk
Excelsior +1412
woensdag 23 mei 2018 om 11:57
Waarom heeft Dortmund niet een van deze twee keepers gehaald.
Vind ik leuk
Rodajc +18835
woensdag 23 mei 2018 om 12:56
Vreemd dat Leno voor deze prijs niet allang is opgepikt, erg goede keeper.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws