Van Anholt keert terug in de Eredivisie na 'American Nightmare': Ik ben blij

    Van Anholt keert terug in de Eredivisie na 'American Nightmare': "Ik ben blij"

    maandag 18 juni 2018 om 18:22

    NAC Breda heeft zich versterkt met Pele van Anholt. De Bredanaars hebben maandagmiddag bevestigd dat de 27-jarige rechtsback tot medio 2020 heeft getekend in Breda.

    "Ik ben blij dat ik vandaag heb mogen tekenen voor deze mooie club", vertelt de geboren Fries aan de clubsite van NAC. Hoewel hij één seizoen bij rivaal Willem II onder contract stond, heeft Van Anholt altijd een zwak gehad voor de Parel van het Zuiden. "In mijn carrière heb ik vaak genoeg in het Rat Verlegh Stadion gespeeld, ik ken de Avondjes NAC dus zeker en ben blij dat ik die komend seizoen veelvuldig mee mag maken."

    Van Anholt werd opgeleid bij sc Heerenveen en speelde tijdens het seizoen 2016/2017 voor Willem II. Vervolgens maakte de rechtsback de overstap naar het Amerikaanse LA Galaxy. Zijn American Dream eindigde echter in een nachtmerrie: nadat hij een zware knieblessure opliep, werd zijn contract ontbonden.

    Plaats een reactie

    maandag 18 juni 2018 om 18:31
    Nu wachten op de wedstrijd Willem 2 - Nac,zal een warm onthaal zijn
    Vind ik leuk
    Tilburgia +201
    maandag 18 juni 2018 om 19:01
    Zal allemaal wel reuze mee vallen, denk ik zo.
    Vind ik leuk
    JohnFe +333
    maandag 18 juni 2018 om 20:40
    Ik heb hem niet zo gevolgd, hoe speelde hij bij jullie?


    Overigens , inderdaad, altijd gezellig de derby, ik ben blij dat ze er weer zijn.
    Vind ik leuk
    Tilburgia +201
    maandag 18 juni 2018 om 20:54
    Het was een aardige speler om erbij te hebben, maar ik ben bang dat hij door die knie blessure niet meer van toegevoegde waarde is/zal zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:39
    Goeie speler hoor, aanvallend sterk en verdedigend degelijk. Had hem graag als vervanger van Tsimikas gezien hier!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:05
    Zo goed is hij niet, dus de frustratie is er niet echt.
    Vind ik leuk
    PRICE +17727
    maandag 18 juni 2018 om 19:10
    Vd Gaag gaat NAC,hoger op de ranglijst brengen.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2239
    maandag 18 juni 2018 om 19:31
    Laten we dan maar hopen dat die wedstrijd in de winter gespeeld gaat worden...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:40
    Kun je lang wachten, die wedstrijd is pas 20 januari ;).
    Vind ik leuk
    Yung Lean +24
    maandag 18 juni 2018 om 18:31
    Prima speler voor NAC
    Vind ik leuk
    ArjenR +71
    maandag 18 juni 2018 om 18:33
    Jurendi Martina is ook blij!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6105
    maandag 18 juni 2018 om 18:35
    Van een avontuur in de USA naar dit
    Zuur
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:41
    goed bezig NAC, nu nog wat pareltjes uit Manchester en dan wordt het play-offs voor de EL.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23683
    maandag 18 juni 2018 om 18:53
    Orginele.puzzel. degelijke speler voor nac
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:53]
    Vind ik leuk
    Rodajc +11050
    maandag 18 juni 2018 om 18:56
    Prima speler voor NAC lijkt me.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:00
    Hier gaat NAC veel plezier aan beleven
    Vind ik leuk
    Emmenaar +473
    maandag 18 juni 2018 om 18:56
    Jammer. Ik hoopte stiekem op een terugkeer bij Emmen. Hier heeft NAC een uitstekende speler aan.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2239
    maandag 18 juni 2018 om 19:37
    Eindelijk is ie terug. Wat hebben we daar naar uitgekeken zeg...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:59
    Welkom terug in Nederland Pelle!!!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4970
    maandag 18 juni 2018 om 21:01
    Symphatieke kerel
    Vind ik leuk