Onderhandelingen over Promes: delegatie van Chinese club naar Nederland

    Onderhandelingen over Promes: delegatie van Chinese club naar Nederland

    dinsdag 19 juni 2018 om 14:55

    Quincy Promes heeft de optie om Rusland te verlaten voor Azië. Bronnen van VoetbalPrimeur melden dat een niet nader genoemde Chinese club met het management van de Spartak Moskou-aanvaller in onderhandeling is.

    Een delegatie is naar Nederland afgereisd voor gesprekken met Sports Entertainment Group (SEG), dat de zaken van Promes behartigt. Zaakwaarnemer Chen Han Wei heeft de leiding over de onderhandelingen en heeft Daniel dos Reis als afgevaardigde naar SEG gestuurd. Mocht de Chinese club er niet in slagen Promes te strikken, heeft het nog twee alternatieven op het oog uit Portugal en Duitsland.

    Promes maakte in 2014 de overstap van FC Twente naar Spartak Moskou, dat 11,5 miljoen euro voor hem betaalde. In Moskou staat hij nog tot medio 2021 onder contract. Promes heeft in Rusland een uitstekend seizoen achter de rug. In achtendertig wedstrijden scoorde hij eenentwintig keer en gaf hij tien assists.

    Eerder zouden ook Liverpool, Sevilla en Valencia interesse hebben gehad in de Oranje-international, maar zij zouden zijn afgehaakt vanwege de transfersom en salariseisen.

    Poll

    Zou China een logische stap zijn voor Promes?

    (1588 stemmen)

    Plaats een reactie

    PRICE +31909
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:58
    Financieel geweldig,sportief zware stap terug
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14596
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:24
    Zeker niet doen. China moet je kiezen wanneer je 35 bent en verder toch geen opties hebt.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1257
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:33
    En dan hoeven ze hem misschien niet meer, top idee.
    Lekker cashen als het kan.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14596
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:41
    Ligt er maar net aan wat die jongen belangrijker vindt. Zou zelf voor een transfer naar PL kiezen. Daar verdien je bovendien ook zat.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1257
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:43
    Dat is zeker waar, alleen is hij niet meer de ster. Afgaande op zijn bling bling money filmpjes is zijn oppervlakkige ego ook erg belangrijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:02
    Dikke prima toch? Lekker makkelijk meekunnen en echt kneiterhard je zakken vullen. Daarna op je 35e lekker afbouwen in Qatar. Wat een mooi leven.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14743
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:26
    10 miljoen netto per jaar én spelen op zijn niveau..
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1031
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:42
    Duidelijker kan je het niet verwoorden/stellen! Dit is het enige,juiste commentaar op dit bericht.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18019
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:45
    Nooit meer oproepen dan voor Oranje. Dan maar Wout Weghorst in de spits..
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:59
    Lekker cashen daar,en over 2 jaar weer weggaan
    Vind ik leuk
    Manolo +2311
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:59
    Lekker eten daar ook.
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:04
    Wel je kat foetsie..
    Vind ik leuk
    Manolo +2311
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:04
    Of je kip.
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:07
    Of je hond
    Vind ik leuk
    Springbok +1241
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:29
    Of je varken
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:31
    Geen bok?
    Vind ik leuk
    Springbok +1241
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:40
    Dat eten meer Afrikaners volgens mij :-D
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:04
    Je weet dat Chinees eten in China op geen enkele wijze lijkt op die bingo nummers die wij hier in Nederland bestellen?
    Vind ik leuk
    RedNas +3529
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:09
    Bovendien lijkt het eten in Huadong net zoveel op het eten in Xinan of Xibei als dat Portugees eten lijkt op Pools eten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:11
    Het schijnt dat ze Peking eend in China van een gans maken,heb ik me laten vertellen door Niels Holgersson, die is onlangs zijn gans kwijt geraakt,en neemt nu de bus
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:13
    Zeker Chinese makelij die bus?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:16
    Aliexpress
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:17
    Kan je beter die gans hebben..
    Vind ik leuk
    Sunil010 +172
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:59
    Wordt vast gelijk duurste voetballer van Nederland! Ik gok op 90 miljoen!
    Vind ik leuk
    Molshoop +98
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:03
    Als dat gebeurt, drink ik daar eentje op. Twente heeft nl. een doorverkooppercentage weten te bedingen. Dus hoe hoger het bedrag, hoe blijer ik word. Sportief gezien voor hem natuurlijk een zeer grote stap terug. Dus ik denk niet dat dit gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    PRICE +31909
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:05
    Je mag ook wel t kratje leeg maken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22651
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:02
    Geweldig slim van de Chinezen. Hier hebben ze de meest onderschatte beste spits van de wereld te pakken. Ik schat zijn transfersom op 270 miljoen euro, daarop nog wat bonussen ;-)
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3198
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:24
    Dat wordt dan 270 - 11,5 = 258,5 milj X 5% = 12,925 milj voor Twente.
    Ik zeg...........DOEN
    Vind ik leuk
    Echt? +1707
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:49
    Psst🤫 , niet zo hard. Straks weet iedereen het en kan FC bedrog het niet meer zwart doen
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3198
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:57
    Echt?
    Vind ik leuk
    mcmodd +22651
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:57
    Nou, doe dan maar, FC Twente mag ook wel eens een mazzeltje hebben.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29342
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:02
    Die kun je wel missen.

    Zwaar overschatte speler,prima in rusland meer ook niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:06
    Van Geld naar nog meer Geld .
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:10
    Ik moest wel even lachen om die tweede zin: "Bronnen van VoetbalPrimeur". Volgens mij bestaan die "bronnen" doorgaans uit andere kranten/websites, waarvan met veel knip- en plakwerk van lage kwaliteit en/of slecht gecontroleerde Google Translate-acties nieuws wordt overgenomen.

    Ik associeer VoetbalPrimeur niet echt met een sterke redactie die journalisten aanstuurt en een intensief netwerk binnen de voetballerij onderhoudt.

    Maar... als die jochies zich daar beter door voelen: doe je best... "bronnen van VoetbalPrimeur"... Ja, moet toch weer een beetje lachen.
    Vind ik leuk
    Ealanta +171
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:15
    Exact mijn gedachte ;)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:17
    Je slaat de spijker op z'n kop!

    Behoorlijk pretentieuze bende op die zogenaamde redactie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:12
    Alles voor die pikachu’s... Het zou geen verrassing zijn, maar is toch wel zonde. Hij zou eens moeten laten zien wat hij kan in Spanje of Engeland.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:15
    Iedere (boven)gemiddelde speler kan tekenen in China.
    Vind ik leuk
    michelhx +3490
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:16
    Een echte zakkenvuller, die Promes. Hij heeft groot gelijk ook nog. Maar dan ook niet janken als je niet meer wordt opgeroepen voor het Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:18
    Welke speler is geen zakkenvuller.... en waarom gelijk zo negatief? Alsof ie al getekend heeft en allerlei grootse en arrogante uitspraken heeft gedaan die hij net waar kan maken..... je hoort nooit iets van die jongen!
    Vind ik leuk
    michelhx +3490
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:25
    Ja, maar je kunt naast geld ook nog een sportieve ambitie/drijfveer hebben, om bv. bij je favoriete club in het buitenland te willen spelen en prijzen te winnen. Dat mis ik bij Promes. Maar wie weet vergis ik me. Ik zeg alleen dat, mocht hij kiezen voor een Chinees avontuur, een oproep voor het NL elftal voorlopig op z'n buik kan schrijven.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:27
    Sportieve ambitie is een luxe voor 98% van de profvoetballers....

    Ze zijn simpelweg niet goed genoeg om te kunnen "kiezen".

    En als die jongen in China de pannen van het dak speelt dan vind ik het prima als ie in Oranje speelt....
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:26
    We hebben wisselspeler in de basis en zijn niet op het EK/WK aanwezig. Dus laten we nu niet doen alsof we zo goed zijn dat we spelers (die presteren) maar "lekker" thuislaten.
    Die tijden zijn voorbij.

    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4848
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:17
    Gelijk een reden om hem niet meer op te roepen voor Oranje, wat ik zeer toejuich.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:27
    Hoe laat spelen wij ook weer?

    Oh wacht.......
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1172
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:32
    Hahahaha... dat grapje hadden we nog niet gezien! Origineel hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:40
    Thanks :-) de onderstaande vond ik ook wat hebben.

    Komt een Nederlander een cafe binnen.
    Voor een echt goede mop zitten er daar dan normaal ook, een Belg, een Duitser, en een Fransman in dat cafe............
    maar ja, die zitten op het WK.

    ;-)
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1172
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:42
    Ik wens ze veel plezier op het WK!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4848
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:47
    Kan best om grappen over Nederland lachen maar deze zijn echt bedroevend slecht. Dat je dit nog wilt plaatsten...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:32
    Post maar eens een goede dan.
    Ik zet hem graag door naar de "collega groep", misschien dat ze die ook waarderen.
    ;-)
    Vind ik leuk
    aartstyle +899
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:20
    Tot zover zijn interland carriere.
    Vind ik leuk
    Sanders +3503
    woensdag 20 juni 2018 om 19:42
    zal m niet missen
    Vind ik leuk
    yuuup +9311
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:25
    Straight money blowen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53624
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:26
    Zoals ik altijd al zei, deze jongen is niet geschikt voor de (sub)top van Europa, doet het alleen bij vlagen leuk in de matige Russische competitie.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:33
    Eindelijk met een redelijke zekerheid bij de selectie van oranje en dan naar China gaan is dan wel een hele slechte keuze, geld zal dan wel zijn keuze zijn ipv voetbal
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:38
    lekker money blowen
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:43
    Tot nu toe heb geen enkel Nederlander gezien die uit China terug kwam om voor het Nederlands elftal te mogen figuren.
    Niveau daar lijkt mij dan ook erg laag .maar wel goed geld verdiennen voor afbraak voor je voetbal carrière.
    Als ik hem was zou ik het niet doen .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1031
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:44
    Wel een heel goede zaak voor Oranje,als hij deze stap maakt. Kan zich echt verder ontwikkelen daar....topcompetitie!
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:48
    Quincy Promes misschien onderweg naar China
    Voordat hij gaat misschien nog een handtekening voor een zina
    Een Chinese meid noem je vast geen Wilhemina
    Ik hoop een mooi WK voor Messi en Argentina
    Je hebt dan een juichende Maxima als trotse latina
    Quincy Promes kiest voor het geld
    Dat is dan hetgeen wat voor hem telt.
    Hopelijik gaat hij nog schitteren in Oranje
    Daarom zie ik hem liever in de subtop van Spanje
    China zie ik daarom ook niet als logische stap
    Hij heeft dan wel Babi Pangang als lekkere hap :)
    Vind ik leuk
    AVDV +239
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:19
    Had hem graag weer eens in Nederland zien spelen maar is niet te betalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:21
    Geen Nederlands elftal dan ook meer
    Vind ik leuk
    kwartje50 +438
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:32
    zeker doen!! we zagen hem nu al niet voetballen dan helemaal niet , geen verschil
    Vind ik leuk
    Arbee +2058
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:45
    Ik zou het ontzettend jammer vinden, want ik heb het idee dat hij in West Europa ook prima mee kan in de (sub)top. Maar ja, zeg maar eens nee tegen die Chinezen die een veelvoud betalen van wat je elders zou verdienen. Met een beetje normale luxe leefstijl voetbal je jezelf, je kinderen en je kleinkinderen financieel onafhankelijk binnen een jaar of drie.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7833
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:13
    Wat heeft die fout gedaan dan?
    Vind ik leuk
    Hansi H +107
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:30
    Wie gaat er nu naar Rusland...
    Wie gaat er nu naar China...
    Als hij praat zegt hij uitsluitend verstandige dingen.
    Maar...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Onderhandelingen over Promes: delegatie van Chinese club naar Nederland