'Fenerbahçe wil meer Nederlanders aan zich binden en voert gesprekken in Londen'

    'Fenerbahçe wil meer Nederlanders aan zich binden en voert gesprekken in Londen'

    Phillip Cocu lijkt niet de enige Nederlander die Fenerbahçe in dienst wil nemen. De Turkse club zou ook interesse hebben in Nederlandse spelers. 

    Volgens de Turkse krant Fanatik is Ali Koç, president van de club, gespot in Londen. Hij zou daar met zijn assistent Ozan Korman Tarman een ontmoeting hebben gehad met vertegenwoordigers van Tottenham Hotspur. Onderwerp van gesprek: Vincent Janssen. Daarnaast zou Fenerbahçe ook interesse hebben in Georges-Kévin N'Koudou, die afgelopen seizoen door Spurs werd verhuurd aan Burnley.

    Daarnaast zou Koç ook gesprekken hebben gevoerd over een eventuele overgang van Jack Wilshere, David Ospina én Marco van Ginkel. Van Ginkel speelde de afgelopen twee seizoenen op huurbasis bij PSV, maar keert na de zomer in principe terug bij Chelsea, waar hij nog tot medio 2020 onder contract staat. Fenerbahçe zou de middenvelder nu ook willen huren.

    Eerder donderdag werd bekend dat Cocu de nieuwe trainer is van de Turkse topclub. Voor Janssen zou het een terugkeer zijn bij de club waar hij afgelopen seizoen al op huurbasis speelde. De 24-jarige aanvaller kwam toen, mede door gesukkel met blessures, tot slechts vier competitiegoals.

    Plaats een reactie

    Psv1989 +2140
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:25
    Als Ze de spelers kunnen krijgen die ze opnoemen krijg je best een leuk elftal
    Vind ik leuk
    MichPSV +8759
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:30
    Krijgen kunnen ze niet kopen wel.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2140
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:54
    Bijdehandjes gegeten
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:50
    Bijen hebben geen handjes
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1996
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:25
    Geld zat blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:25
    Janssen? Die was al mislukt bij Fener! Lekker naar PSV of Feyenoord gaan ofzo, want die jongen is helemaal niet toe aan het buitenland, 1 goed jaartje AZ en gelijk denken dat je internationaal mee kan....
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:33
    Speelde niet slecht tot ie geblesseerd raakte bij Fener. Scoorde niet veel maar door die blessure kan je niet echt oordelen of hij nou mislukt is daar of niet.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:35
    Scoorde niet veel, zegt alles. Zo zie je dus hoe die jongens de fout in gaan, want alles zit tegen. Dat is geen toeval, dat krijg je als je teveel hooi op je vork neemt, dan zit alles tegen.

    Stap voor stap vooruit betekend dat je veel minder kans hebt op zo'n periode dat alles tegenvalt, hij had al een tegenvallend jaar bij Tottenham, toen weer bij Fener en nu is hij aan zijn laatste kans bezig voor hij internationaal afgeserveerd wordt.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:41
    1ste seizoenshelft bij AZ had ie er ook maar 6 in liggen dus vind ik niet dat je na 5 maande fener mag zeggen dat ie mislukt is.
    Je zal me ook niet horen zeggen dat het een kanjer is maar zoals er spelers veel te snel op een voetstuk worden gezet, worden er ook te snel als mislukt weggezet terwijl omstandigheden dan maar even worden vergeten.
    Veel hoger dan fener zal zijn niveau nooit komen in elk geval.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:44
    Zo snel gaat het nu eenmaal in het voetbal, dat is niets nieuws voor je toch?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:48
    Nee, is geen nieuws maar dat maakt het nog niet terecht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:35
    Mocht luuk alsnog verkocht worden zie ik jansen graag komen
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:39
    Dat zou de ideale ruil zijn voor PSV inderdaad. Die jongen moet eerst maar eens bewijzen op eredivisie niveau het waar te kunnen maken en dan bij een club waar er druk op staat in plaats van vrijblijvend te ballen in Alkmaar zonder al te veel verwachtingen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:42
    helemaal met je eens maar ja hij zal inmiddels wel gewend zijn aan een bepaald salaris
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:49
    Ja, als hij zijn carriere niet serieus neemt dan vind hij dat inderdaad belangrijker. Ik verwacht ook dat dat het geval zal zijn, als hij zijn carriere enigszins serieus had genomen had hij nooit na 1 jaar AZ naar Tottenham gegaan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:52
    die keus naar de spurs snap ik nog wel destijds.
    de euforie, iedereen die louter lyrisch over hem was het geld de competitie en ja ff vergeten het niveau verschil.

    Nu een jaar of wat later zou ie alles op een rijtje moeten zetten en kiezen voor een herstart
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:31
    Dan moet je dus sterk in je schoenen staan en realisisch blijven ipv te gaan zweven vanwege overdreven gehype.

    Analisten maken die jongens gek en zodoende kapot, Kluivertje zelfde verhaal.
    Vind ik leuk
    MichPSV +8759
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:26
    Van Ginkel gaat door ons gekocht worden hoop ik , heeft niks te zoeken daar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:48
    Als hij het niet wordt lekker doorschakelen er zijn heus wel betere of net zo goed als v.Ginkel
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1119
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:45
    Van Ginkel naar Fener,daar kan je donder op zeggen!!
    Vind ik leuk
    EdwinG +270
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:02
    Dat Cocu weg gaat is tot daar aan toe, maar hij moet wel afblijven van speler(s) die PSV op de korrel heeft.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31731
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:19
    Zou wel een betere spits halen dan janssen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6576
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:14
    Laat Cocu Psv maar leeg kopen als Fener meer Nl'er wil
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:52
    Vincent Jansen zag ik vandaag met ze manager bij majistic met nog twee mannen in pak. Lijkt erop dat hij de komst van cocu niet af gaat wachten.
    Vind ik leuk
    Askotta +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:39
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws