Transferrumoer rond FC Twente-speler: 'Weet niet hoe dat in de media komt'

    Transferrumoer rond FC Twente-speler: 'Weet niet hoe dat in de media komt'

    dinsdag 10 juli 2018 om 12:22

    Volgens Jorn Brondeel, doelman van FC Twente, klopt er niets van het verhaal dat hij per se wil vertrekken uit Enschede. De Belg zegt dat voor de camera van 1Twente

    FC Twente en NAC zouden momenteel in onderhandeling zijn over de transfer van Brondeel. "Er wordt natuurlijk veel gezegd, maar niet alles klopt", reageert hij. "Ik heb ook veel dingen gelezen en gehoord. Maar mijn focus ligt op FC Twente, laten we het daar op houden. Ik heb heel veel zin om hier te starten, meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen."

    Blijven in plaats van verkassen is dus zeker een optie. "Op het einde van vorig seizoen werd gezegd dat ik de club absoluut zou verlaten en dat ik had aangegeven dat ik wil vertrekken, maar die dingen kloppen absoluut niet. Ik weet ook niet hoe dat in de media is gekomen. Nu zijn er dingen geschreven over andere clubs. Bepaalde dingen kloppen wel, maar ook niet alles."

    Plaats een reactie

    Donnygo +2976
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:31
    Het eerste wat gedaan moet worden is ook een nieuwe keeper voor Twente met de 2/3 die ze nu hebben is promotie wel erg moeilijk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27137
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:35
    Is NAC niet gewoon gepromoveerd met Brondeel op doel?
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3133
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:39
    Jazeker, was toen de onbetwiste nummer 1 in Breda voor Noppert.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:41
    Yep..in het begin had hij het echt wel lastig maar herpakte zich prima.....is bij Twente stukken minder...dus van mij mag hij wegblijven..Babos keepte ook geweldig bij NAC maar mislukte hopeloos in de kuip
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27137
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:50
    Ja, eerste en eredivisie is toch wel een verschil.
    Ik hoorde iemand opperen om pasveer of houwen bij vitesse op te halen. Dat lijkt me op zich een goed plan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 13:03
    Nee...geen pasveer...hoop op oud keeper van Utrecht die nu op de bank zit bij Sunderland..Rob de Ruiter
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27137
    dinsdag 10 juli 2018 om 13:14
    Is toch gewoon een prima eredivisiekeeper?
    De Ruiter lijkt me duur.
    Is het de ruiter? Ik denk robbin ruiter
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 13:24]
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:38
    Serieus Pasveer niks mis mee, heeft Indd paar slechte wedstrijden gehad maar welke keeper heeft dat nog nooit gehad.
    Wij hebben die Portugees nu maar als ik NAC was liever Pasveer dan houwen
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2032
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:52
    Zoet ophalen bij psv, dan is er tenminste intresse voor hem.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2976
    dinsdag 10 juli 2018 om 13:05
    Schieten ze niks mee op in Twente dat is van de regen in de drup raken ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:34
    Lekker blijven jij bent nog te slecht voor de keuken divisie top
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29441
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:35
    Overschatte keeper, moet nac niet aan beginnen.
    Vind ik leuk
    PRICE +32035
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:35
    Raar in dt stukje praat hij zich zelf tegen,hij wil niet vertrekken,maar bepaalde dingen die geschreven worden zijn dan weer WEL waar. Begin van een klein soapje?
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3133
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:36
    Brondeel deed het bij NAC echt goed, maar wat hij bij Twente liet zien was ver onder zijn kunnen. Met Drommel en Hengelman ga je de oorlog in de KKD sowieso niet winnen. Hetzelfde geldt voor Sparta (met Kortsmit/Coremans), Roda (met Muyters) en NEC (met Van Duin, ik mag hopen dat Coutinho daar eerste keus is).
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:40
    Als dingen in de media niet kloppen komt dat door FC Twentuh. Nee is ja en ja is nee bij die club waardoor er altijd onduidelijk is hoe het nu echt zit.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22683
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:44
    Als er ergens rumoer is zijn er altijd wel mensen die zeggen wat waar, minder waar of helemaal niet waar is. Slechts de betrokkenen weten dat en willen dan ook niet graag het achterste van hun tong laten zien. Het enige dat ze zich niet kunnen permitteren is dat ze straks helemaal alleen staan, dat ze zich hebben vervreemd van hun club door uitspraken of wat minder goed vallende daden. Dan is het logisch dat zelfs iemand die absoluut niet wil blijven ontkent dat hij perse weg wil. indachtig het idee: ‘Gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt’ gaat de speler dan zijn eigen gang. Of niet, dan moet ie weg na een beroerde uitspraak. Het is mij om het even. Ik maak me meer druk over spelers die komen dan over hen die weggaan, wegwillen of weg kunnen.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:45
    Volgens mij wil hij straks gewoon in het land van de werelkampioen voetballen. Althans, dat denkt ie...
    Vind ik leuk
    John M. +4637
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:53
    Denk je dat hij naar Frankrijk wil?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:55
    Het zou zomaar kunnen...
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1648
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:48
    Brondeel is gewoon een goede doelman.
    Wanneer hij blijft is hij op zeker 1ste doelman.

    Die Drommel is bagger en moeten we zo snel mogelijk verkopen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:57
    Bepaalde dingen kloppen wel, maar ook niet alles."die wil dus gewoon weg
    Vind ik leuk
    FSCeara +8399
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:25
    Niet Persé alleen als iets anders voorbij komt als een echte clubman
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:37
    Blijf lekker bij die bedriegers daar .geen cent naar dat Twente
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1648
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:17
    Wat zul jij een triest leven hebben door standaard ditzelfde belachelijke gelul als een nitwit te herhalen.
    Ik heb medelijden met je ouders, bah.
    Vind ik leuk
    grptje +105
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:39
    Ga lekker naar nac weg bij de grootste fraude club van nederland
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Transferrumoer rond FC Twente-speler: 'Weet niet hoe dat in de media komt'