'Domper voor Feyenoord: beoogde basisspeler mogelijk tot winterstop buitenspel'

    'Domper voor Feyenoord: beoogde basisspeler mogelijk tot winterstop buitenspel'

    woensdag 11 juli 2018 om 22:59

    De kans bestaat dat Ridgeciano Haps een aanzienlijk deel van het seizoen moet missen. Dat meldt Voetbal International. De blessure van de Feyenoord-back is gehuld in nevelen.

    Haps ontbrak zaterdag in de Feyenoord-selectie voor het oefenduel met het Zeeuws Elftal (2-0) en is deze week ook niet aanwezig op het trainingskamp in Zwitserland. 'Hij is geblesseerd, maar waaraan, dat lijkt een mysterie. Niemand die er iets over wil of kan zeggen', schrijft VI. Het gaat in elk geval om een 'beenblessure'.

    Het lijkt erop dat de kwetsuur ernstig is. Het wordt volgens het weekblad 'zo langzamerhand' wel duidelijk dat Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst tot de winterstop niet kan beschikken over Haps. De oud-AZ'er was vorig seizoen de duurste aankoop (6,5 miljoen euro). Met Tyrell Malacia heeft Van Bronckhorst nog een volwaardige linksback achter de hand.

    Plaats een reactie

    Blijdorp010 +8407
    woensdag 11 juli 2018 om 23:04
    Niemand weet iets maar ze denken wel te weten dat het tot de winterstop duurt...mooie journalistiek oftewel speculatie.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6306
    woensdag 11 juli 2018 om 23:09
    Ja, als ze inderdaad ff een bron of een quote hadden...
    Vind ik leuk
    Sytz +3141
    woensdag 11 juli 2018 om 23:04
    Nou, lekker begin dit weer. Man man man, het geluk is ook niet aan onze zijde zeg. Malacia is gelukkig een capabele vervanger.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11798
    woensdag 11 juli 2018 om 23:08
    Nou, twee jaar geleden was juist al het geluk wel aan jullie zijde. Werden jullie ook meteen kampioen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6306
    woensdag 11 juli 2018 om 23:10
    Klopt. Twee jaar geleden wel. Nu niet. Wat wil je zeggen? ;-)
    Vind ik leuk
    Yuri +3694
    woensdag 11 juli 2018 om 23:20
    Het geluk komt 18 jaar later wel weer
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6306
    woensdag 11 juli 2018 om 23:22
    Vroeg ik het aan het jou? ;-)

    Maar vooruit: dat geluk heb je niet altijd nodig.
    Vind ik leuk
    Yuri +3694
    woensdag 11 juli 2018 om 23:23
    Nee sorry moest ‘m effe maken :^)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6306
    woensdag 11 juli 2018 om 23:24
    :-), ff inkoppen.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    woensdag 11 juli 2018 om 23:53
    Welk geluk was aan ons zijde dan? En probeer dan eens drie concrete voorbeelden te noemen!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:06
    Het geluk was dat de concurrenten volledig faalden en Feyenoord boven zijn kunnen presteerde. Maar wat de concurrenten doen, heb je niet in de hand. En boven je kunnen presteren, is buitengewoon knap. Het kampioenschap was dan ook zeer verdiend.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    donderdag 12 juli 2018 om 00:20
    Dat is BS als je naar het puntenaantal kijkt. De concurrenten faalden niet. Ajax had als wederom verliezend tweede nu minder punten dan vorig seizoen zonder Europees voetbal. Waar faalden ze dan? En waarom presteerde Feyenoord boven zijn kunnen dan? Moet ik alle onterechte beslissingen tegenover Feyenoord en Ajax eens op een rijtje zetten dan?
    Vind ik leuk
    yuuup +9300
    donderdag 12 juli 2018 om 06:00
    Ja graag;-)
    Vind ik leuk
    Sytz +3141
    donderdag 12 juli 2018 om 01:38
    Geluk niet echt, meer klasse ;)

    Zonder grappen, dit is gewoon klote om het seizoen mee te beginnen. In ons kampioensseizoen hadden we misschien niet eens geluk maar meer een jaartje geen pech.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4314
    woensdag 11 juli 2018 om 23:42
    Ik vind hem zelfs een stuk beter dan Haps.
    Vind ik leuk
    Sytz +3141
    donderdag 12 juli 2018 om 01:40
    Moeilijk te zeggen. Malacia verdedigend zonder twijfel beter. In de CL en vooral in de klassieker was hij geweldig. Hapsie is aanvallend echter heel belangrijk, was in de eerste seizoenshelft afgezien van Berghuis dan ook de enige met een constant hoog niveau.

    In ieder geval fijn dat we twee goede linksbacks hebben.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18329
    woensdag 11 juli 2018 om 23:07
    Hapsie wat doe je nou? Jammer voor zijn ontwikkeling. Toch een potentiele kandidaat voor dit Oranje.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11918
    woensdag 11 juli 2018 om 23:07
    "'Hij is geblesseerd, maar waaraan, dat lijkt een mysterie. Niemand die er iets over wil of kan zeggen', schrijft VI."

    Dus speculeren we er gewoon lekker op los en is hij er 6 maanden uit.


    Vind ik leuk
    Il Gordo +6306
    woensdag 11 juli 2018 om 23:11
    Maar VI heeft blijkbaar wel met de arts "of iemand" gesproken die het weet? Aldus VP?
    Vind ik leuk
    RtdDub +11918
    woensdag 11 juli 2018 om 23:13
    Dat lees ik hier nergens terug
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6306
    woensdag 11 juli 2018 om 23:37
    Precies...
    Vind ik leuk
    yuuup +9300
    donderdag 12 juli 2018 om 06:03
    Wat mij ook meteen stoorde. Ze hadden net zo goed kunnen schrijven: Het herstel zal naar verwachting tussen de twee weken en 15 maanden duren.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11918
    donderdag 12 juli 2018 om 09:02
    Ja, precies.

    Of... de verwachting is dat ie weer fit wordt.

    Nou weet ik dat ze er hier nog wel eens een handje van hebben om niet echt onbelangrijke details maar gewoon even te vergeten terwijl dat dan wel in het "bron"stukje maar ik ga er vanuit dat als dat nu zo was geweest dat iemand dat al in een reactie had gemeld hier.
    Vind ik leuk
    Sparks +275
    woensdag 11 juli 2018 om 23:08
    De blessuregolf onder verdedigers voor het nieuwe seizoen is alweer gestart dus :(
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2847
    woensdag 11 juli 2018 om 23:11
    Die Haps is echt geen gemis vind hem te kort komen voor de topdrie clubs.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 23:11]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30010
    woensdag 11 juli 2018 om 23:20
    Lulkoek.

    Speelde prima vorig jaar.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 23:20]
    Vind ik leuk
    ficusje +1932
    woensdag 11 juli 2018 om 23:33
    Hij werd in de kuip wel dolgedraait door neres.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6306
    woensdag 11 juli 2018 om 23:39
    1 wedstrijd. Waar is-ie nog meer (zgn.) weggespeeld?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    Sytz +3141
    donderdag 12 juli 2018 om 01:36
    In één wedstrijd ja. Jahanbaksh was nergens in de drie wedstrijden tegen Haps vorig seizoen. Die presteerde toch echt beter dan Neres.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30010
    donderdag 12 juli 2018 om 07:46
    1 pot zegt niets. Neres kwam er een paar keer goed voorbij.
    Vind ik leuk
    ficusje +1932
    donderdag 12 juli 2018 om 08:58
    Wil niet echt negatief doen,maar vindt hem aanvallend meer kwaliteiten hebben.bv linker middenvelder.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6306
    woensdag 11 juli 2018 om 23:38
    Nee, dan Brenet, Sinkgraven of Viergever.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10675
    woensdag 11 juli 2018 om 23:43
    Willems?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6306
    woensdag 11 juli 2018 om 23:46
    1 echt goed seizoen met veel voorzetten op Luuk de Jong. En verder?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10675
    woensdag 11 juli 2018 om 23:59
    Duitsland, Sparta.
    Erik Pieters dan?
    Kongolo? Nelom?
    Vind ik leuk
    Sytz +3141
    donderdag 12 juli 2018 om 01:42
    Nelommm held! Kongolo wel heel goed bij Huddersfield. Tweede bij speler van het jaar daar terwijl die 16 potjes speelde.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25502
    woensdag 11 juli 2018 om 23:12
    Haps zit dan in ieder geval eigen jeugd niet in de weg. Het is wel sneu voor Haps. Met Malacia heeft Feyenoord goud in handen.
    Vind ik leuk
    Cster +119
    woensdag 11 juli 2018 om 23:14
    Lord Nelom is vrij.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 23:15
    Welja, het begin van het vorig seizoen is er weer aangaande blessure,s. Wie volgt.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30010
    woensdag 11 juli 2018 om 23:19
    Lekker begin weer.

    Malacia is oke alleen haps is haps.

    Zonde.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3860
    woensdag 11 juli 2018 om 23:29
    Dan kan Malacia het laten zien..
    Vind ik leuk
    Counterattack +10675
    woensdag 11 juli 2018 om 23:41
    Tot winterstop buitenspel?
    VAR kan het nog terugdraaien. :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 23:57
    Geheimzinnnig allemaal. Derde been misschien. Hoe dan ook, erg vervelend voor Feyenoord en met name voor de zeer sympathieke Haps zelf.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Domper voor Feyenoord: beoogde basisspeler mogelijk tot winterstop buitenspel'