Van Bronckhorst: Soms hoor je of lees je dingen die je niet wist

    Van Bronckhorst: "Soms hoor je of lees je dingen die je niet wist"

    donderdag 12 juli 2018 om 20:21

    Zo nu en dan leest Giovanni van Bronckhorst interviews van zijn eigen spelers. Dat is bij vlagen leerzaam, zegt de Feyenoord-trainer tegen Voetbal Inside.

    "Ik kan niet alles kijken, maar volg wel het nieuws", zegt Van Bronckhorst. "Ook over mijn eigen spelers. We hebben een media-afdeling die dat in de gaten houdt en begeleidt. Uiteindelijk lees je ook interviews van je eigen spelers en ik denk dat dat alleen maar goed is."

    "Je hebt momenten waarop je met je spelers praat. Soms hoor je of lees je dingen die je niet wist. In dat opzicht lees je af en toe iets nieuws, ook door de wat langere interviews die over persoonlijke dingen gaan."

    Van Bronckhorst maakt om bepaalde redenen weinig gebruik van social media. "Twitter en Instagram wel, maar ik gebruik het niet vaak. Als je in de belangstelling staat kun je heel makkelijk bereikt worden. Dat is helaas positief en negatief. Ik doe er ook niet veel mee, ik ben daar niet mee bezig."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Kuip +5800
    donderdag 12 juli 2018 om 20:24
    Conte is vrij, exit van Bronckhorst.
    Vind ik leuk
    Spelmaker +3951
    donderdag 12 juli 2018 om 20:26
    Van Bronckhorst heeft het toch prima gedaan? 2 x de beker, de Jc schaal en zelfs een keer kampioen.
    Vind ik leuk
    Yuri +1061
    donderdag 12 juli 2018 om 20:31
    Idd, snapte die doodsbedreigingen ook niet
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 21:28
    Had je die anders dan wel gesnapt?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7239
    donderdag 12 juli 2018 om 22:44
    Komt vaak van mensen die zelf levensmoe zijn vanwege hun uitzichtsloos bestaan.......
    Vind ik leuk
    Kuip +5800
    donderdag 12 juli 2018 om 21:03
    Het kampioenschap werd door Dirk Kuyt behaald en door het falen van Ajax en PSV. De bekers en JC-schaal stellen in ons land helemaal niets voor. Van Bronckhorst werd in z’n eerste seizoen gered door Dick Advocaat anders was ie toen al ontslagen.
    Het elftal en spelers ontwikkelen zich niet en de hand van de trainer kan ik niet ontdekken.
    Tegenwoordig is men in Rotterdam al snel tevreden. Als je de winst van de Europacup (CL) in 1970 hebt meegemaakt, dan hanteer je andere normen.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3873
    donderdag 12 juli 2018 om 21:06
    misschien ligt dat dan meer aan die normen van je? toen stelde het nederlands voetbal in het geheel nog wat voor, kun je nu niet meer zeggen.
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 21:36
    Je zit in Nederland en dat stelt ff niks meer voor.
    Vind ik leuk
    wimpert +49
    donderdag 12 juli 2018 om 21:58
    Tuurlijk Kuyt heeft de trainers rol over genomen en heeft Feyenoord even kampioen gemaakt, helemaal alleen. Zoek een leven man, wat een onzin. Jullie willen van niets naar ieder jaar kampioen zonder euro's. Kan NIET!!!!
    Vind ik leuk
    Kuip +5800
    donderdag 12 juli 2018 om 22:01
    Twee stellingen:
    1 Zonder Kuyt was Feyenoord nooit kampioen geworden
    2 Guardiola zou met het huidige materiaal kampioen worden
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7239
    donderdag 12 juli 2018 om 22:47
    Dat zijn kreten die je nooit kan bewijzen, dus daar hebben we niets aan.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2263
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:51
    Zo kun je nog wel een tijdje doorgaan. Real Madrid wint 3x de CL en Ronaldo heeft de trainersrol overgenomen en Real even kampioen gemaakt. Had niks met Zidane te maken...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:12
    Blinde haat.
    Vind ik leuk
    Kuip +5800
    donderdag 12 juli 2018 om 22:15
    ?
    Vind ik leuk
    Stranger +4081
    donderdag 12 juli 2018 om 22:45
    Volgens mij wordt elke club kampioen door het falen van de andere!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7239
    vrijdag 13 juli 2018 om 04:41
    FC Twente.......?
    Die hebben zelfmoord gepleegd......

    Begroting FC Twente 30 miljoen.
    Begroting AZ 23 miljoen.

    FC Twente degradeert.
    AZ wordt glorieus 3e !

    Het management van Twente verdient gevangenisstraf, includief Verbeek en AZ heeft het beste Management van de ganse ED !

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 04:47]
    Vind ik leuk
    Stranger +4081
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:54
    Over het management van AZ ben ik het met je eens. Het huidige , onder de vorige eigenaar was het ook een puinhoop.
    Maar die puinhoop is er ook bij Feyenoord , Ajax en PSV geweest!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7239
    donderdag 12 juli 2018 om 22:45
    Ergo, Gio is slechts verantwoordelijk voor daar waar het fout gaat...ha ha
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:21
    Daar is geen woord Chinees bij. Helemaal mee eens!
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    donderdag 12 juli 2018 om 23:33
    Mee eens. Geen enkele speler is opgebloeid onder Gio, misschien alleen Berghuis..spel ziet er ook niet echt intelligent uit. Weinig verrassiing, weinig creativiteit, nog minder lef...
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +105
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:02
    Ja als je zo altijd alles bekijkt tegen over 48 jaar terug dan kan je een heel dik boek schrijven en dingen vergelijken maar zo werkt het niet. Kijk lekker vooruit inplaats van oude koeien uit de sloot te halen. En te zeggen dat je het dan anders hanteert. En alles wat jij opnoemt het kampioenschap, de bekers & de JC-schaal. Heeft feyenoord te danken aan andere? Tuurlijk heeft het wat geholpen. Elke club die wat wint heeft wat hulp nodig van andere. Maar uit eindelijk moet je het toch met ze alle doen en dat hebben ze zeker gedaan met de prijzen die zijn behaald.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:44
    Kampioenschap is echt niet gehaald door het falen van de concurrentie. Dat vind ik altijd zo misselijk als iemand dit zegt. Feyenoord was gewoon super goed. Maar een paar keer is het gebeurd dat een team een heel jaar eerste stond. Met deze uitspraak doe jij alles tekort.
    Vind ik leuk
    Kuip +5800
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:11
    Feyenoord was helemaal niet ‘supergoed’. Er waren veel matige wedstrijden bij die op de valreep werden gewonnen. Meestal doordat Kuyt in de slotminuten scoorde (via een penalty).
    Desalniettemin was het kampioenschap fantastisch en gegund, maar we moeten nu niet doen alsof er geweldig werd gevoetbald.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:24
    Ze hebben het gelijk hoog in de bol eey, ze denken in Rotterdam dat ze gelijk elk jaar mee doen voor de titel. Maar heb nieuws voor ze, over 17 jaar kunnen ze de coolsingel weer onveilig maken
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    donderdag 12 juli 2018 om 23:35
    Hoe ziet die eruit? Die adamse flow?
    Zo ongeveer?
    0000 of xxxx?
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +105
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:03
    Jullie zijn anders ook hard op weg naar die 17 jaar 😎🤣
    Vind ik leuk
    Brunt +101
    donderdag 12 juli 2018 om 20:27
    Wil je nou Van Bronckhorst vervangen door Conte? :P
    Vind ik leuk
    Kuip +5800
    donderdag 12 juli 2018 om 21:04
    Onmogelijk natuurlijk, maar dat zou wel gaaf zijn. Eindelijk een toptrainert.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:32
    Feyenoord heeft niet het materiaal om 3-4-2-1 te spelen.
    Vind ik leuk
    Spelmaker +3951
    donderdag 12 juli 2018 om 20:46
    Vermeer:Van Beek, Botteghin, St Juste:Amrabat, Toornstra, Ayoub, Vilhena: Berghuis, Larsson: Van Persie.

    Kan prima. 😜
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:49
    Lol!
    Vind ik leuk
    Spelmaker +3951
    donderdag 12 juli 2018 om 20:49
    Haha
    Vind ik leuk
    PRICE +17895
    donderdag 12 juli 2018 om 21:07
    Benieuwd met dexe opstelling of ze wel allemaal in Rotterdam blijven.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 21:07]
    Vind ik leuk
    Spelmaker +3951
    donderdag 12 juli 2018 om 21:08
    Zou mijn opstelling niet perse zijn hoor, ik reageerde op Sarah. 😜
    Vind ik leuk
    PRICE +17895
    donderdag 12 juli 2018 om 21:10
    👍
    Vind ik leuk
    Kuip +5800
    donderdag 12 juli 2018 om 21:07
    Een goede trainer kijkt naar zijn materiaal en niet naar een systeem.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:48
    Ze kunnen beter zorgen voor een goed scoutings apparaat i.p.v. zo,n media afdeling want daar haal je geen spelers mee.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4774
    donderdag 12 juli 2018 om 20:49
    refereert aan alle suggesties van opa Aad de Mos die graag olie op het vuur gooit
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1608