Schahin verlaat Roda en gaat drie miljoen per jaar verdienen in Egypte

    Schahin verlaat Roda en gaat drie miljoen per jaar verdienen in Egypte

    Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2018 om 10:06di 17-07-2018 om 10:06

    Dani Schahin gaat in Egypte aan de slag, laat zijn zaakwaarnemer weten aan ELF Voetbal. De 28-jarige spits is transfervrij na zijn vertrek bij Roda JC en tekent een lucratief contract bij Pyramids FC.

    De in 2008 opgerichte club werd vorig seizoen negende in de Egyptische Premier League en lijkt wilde plannen te hebben. "De afgelopen dagen heeft Pyramids FC een Braziliaan voor acht miljoen euro gehaald en een andere Braziliaan voor zes miljoen euro", vertelt Ersin Akan, de zaakwaarnemer van Schahin. De Duitse spits gaat omgerekend bijna drie miljoen per jaar verdienen. "Hij verdient daarmee beter dan een willekeurige international."

    De in Oekraïne geboren Schahin heeft twee seizoenen in het Parkstad Limburg Stadion. In 54 officiële wedstrijden was hij goed voor zestien treffers. Schahin kon hiermee echter niet voorkomen dat Roda JC na een Eredivsie-verblijf van twee jaar afdaalde naar de Keuken Kampioen Divisie.

    Plaats een reactie

    dinsdag 17 juli 2018 om 10:08
    van de kolenmijn naar een goudmijn!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 10:09]
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:10
    Ik hoop toch dat die zaakwaarnemer het mooie voorspiegeld en die 3 miljoen in een andere valuta is, anders zouden ze die club per direct moeten opheffen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:03
    Het is in euro’s...
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:33
    Wat ongelofelijk triest dat een voetballer als deze 3 miljoen kan binnenharken.
    Vind ik leuk
    Objectief +3137
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:25
    Heeft broertje van Raiola als zaakwaarnemer
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:06
    Dus als jij met jou baan ineens 3 miljoen kan gaan verdienen laat je dat aanbod lekker links liggen omdat je niet echt een super goed bent in je werk?
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:22
    Ik kan me er soms zo ontzettend over opwinden hoe slecht mensen begrijpend kunnen lezen. Zeg ik ergens dat hij het niet had moeten aannemen vanwege zijn geringe kwaliteiten? Nee. Ik geef alleen aan dat het triest is dat men zulke spelers al 3 miljoen gaat betalen. Natuurlijk moet hij het aannemen. Elke voetballer met zijn kwaliteiten moet hier niet eens over nadenken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:29
    Ik vroeg iets, ik nam niets aan.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:46
    Waar kwam je vraag vandaan dan, want ik suggereer helemaal niets in die richting. Waarom je het dan als reactie op mij plaatst vind ik vreemd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:11
    Kijken de clubs buiten de top 4 mee...zelfs in Egypte pakken spelers 3 miljoen salaris per seizoen
    Vind ik leuk
    AhlyFC +517
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:18
    Ik zal je dit even vertellen: Pyramids FC heeft een nieuwe eigenaar die veel van plan is.. Mijn club is het Ajax van Egypte. Ze zijn al lang een grote club, maar vrij weinig tegenstand. Nu gaat deze man even de competitie aanpakken. We zullen zien..
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:43
    Nou met schahin ben je er niet hoor.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +1048
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:58
    en dan haal je zo,n matige speler voor 3 miljoen per jaar, gestoord.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10972
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:14
    Vertrouw het niet, dit is een piramidespel je raakt alles kwijt.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:40
    Ik zou inderdaad maar knikkende knietjes krijgen als de toekomstige vedettes die tegenover Al Ahly komen te staan luisteren naar de naam Dani Schahin. Die zaakwaarnemer verdient een standbeeld.
    Vind ik leuk
    Downvalley +248
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:12
    Tja als je je door het geld laat leiden dan kun je in aparte competities terecht komen.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3321
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:17
    In dit geval geef ik hem groot gelijk. Als het om euro’s gaat tenminste
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:12
    Je krijgt wat je verdiend.

    Het is zijn verdiende loon.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 10:14]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2463
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:18
    Dat is een lekker sommetje geld voor zo een beperkte voetballer. Klasse.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33949
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:25
    Lekker man.
    Vind ik leuk
    Cantona +1104
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:29
    Man, Man, Man......het gaat toch nergens meer over
    Vind ik leuk
    Sebasje +397
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:35
    Die drie miljoen, krijgt hij dat echt? Of is hier wellicht sprake van een piramidespel?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:40
    Pyramids FC,je verwacht het niet zo'n naam in Egypte

    Vind ik leuk
    Strijp +14017
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:41
    Sow, dit geeft wel aan dat je geen buitensporige skills moet hebben voor een giga salaris
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:42
    3 miljoen salaris voor zo'n speler, daar zijn spelers van de traditionele top 3 jaloers op
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:50
    Dat heb die goed geregeld.
    Vind ik leuk
    Ben +141
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:53
    De informatie klopt niet. Fake nieuws denk ik. Speler niet goed genoeg voor de eredivisie. Denk nu niet dat ze in Egypte denken dat het een topspeler is.
    Vind ik leuk
    RedNas +3462
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:55
    Hm, ik zie 3 mogelijkheden:
    1. Ze zijn in de war met Sahin,
    2. De betreffende scout en technisch directeur hebben een beroerte gehad,
    3. Onder het stadion bleek een ongeschonden graftombe te liggen waar Toetanchamon jaloers op was.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:08
    En bij Roda was hij al grootverdiener met 4 ton per jaar. Nu weet ik ook waar mijn club aan kapot gaat. Aan dit soort spelers, tel dan de blunders van onze geweldige keeper die nou ten koste van ons, toch weer zijn kwaliteiten in de eredivisie te bewonderen zijn. Bamm weer ff 3 miljoen euro minder. Dan weet je waar de hoek is waar de klappen vallen.

    Maar goed, hopelijk krijgt Harm onze club weer op de rit.
    Ik heb in ieder geval mijn seizoenskaart in de geweldige KEUKENKAMPIOEN COMPETITIE weer verlengd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:16
    Een mooie derby op het programma in november. :)
    Vind ik leuk
    satesaus +965
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:30
    En zo is er dus voor iedereen hoop in deze op hol geslagen wereld!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8366
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:32
    Totale waanzin.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5752
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:36
    Haha fussballgot Schahin! Hij lijkt ook wel op een farao, denken dat hij daar wel op zijn plek is
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5752
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:39
    Hopelijk geeft hij wat miljoenen terug aan ons!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:45
    Begin meteen met het maken van geld ... Google biedt banen waarvoor mensen online vanuit hun huis kuunnen werken en ik heb $ 26371 verdiend in mijn eerste maand na deze baan. Ik was geschokt toen mijn buurman me vertelde dat ze gemiddeld $ 30k was, maar ik zie hoe het werkt nu. Ik voel zoveel vrijheid nu ik mijn eigen baas ben. Dit is wat ik doe


    ➤➤➤ ➤➤➤ ➤➤ w­w­w.W­e­b­J­o­b­8.C­o­m
    Vind ik leuk
    krul +254
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:03
    website werkt niet ik wil ook online vanuit huis werken kan ik lekker vaker op vp zijn met de tokkiesss
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:23
    Er blijft niet veel over bij Roda. Ben benieuwd of ze de Keukenkampioen waardig elftal op de been kunnen brengen
    Vind ik leuk
    Johnnie +853
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:35
    Schahin was al weg...
    Vind ik leuk
    Pur Sang +403
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:37
    Hahaha, FC Pyramid...! Hoe Egyptisch wil je het hebben?
    Vind ik leuk
    Johnnie +853
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:34
    Hee pyramid fc. Ik kan er werkelijk waar geen klote van. Kortom ik ben misschien net ietsje minder dan Dani. Ben echter wel bereid om voor 500.000 per jaar te komen banken ipv schahin, kunnen we een deal sluiten? Jullie toch selectie opvulling voor veel minder geld, ik een leuk inkomen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    Johnnie +853
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:36
    Kan hij van die 3 miljoen salaris mooi roda compenseren voor zijn duur betaalde wanprestaties.
    Vind ik leuk
    RJC1960 +142
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:57
    Zal wel 3 miljoen zandkorrels zijn want zoveel salaris kan niet dat snapt een kameel nog.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1850
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:47
    3 miljoen verdienen in Egypte??? Dat wordt cast uitbetaald in kamelen en piramides want geld hebben ze niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws