Willem II laat transfervrije aanvaller met vertraging gaan: 'Geen akkoord'

    Willem II laat transfervrije aanvaller met vertraging gaan: 'Geen akkoord'

    Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 15:31vr 20-07-2018 om 15:31

    Willem II heeft per direct afscheid genomen van Asumah Abubakar, laten de Tilburgers vrijdag weten via de officiële kanalen. De in Ghana geboren aanvaller, die ook over een Portugese nationaliteit beschikt, liep deze zomer al uit zijn contract.

    De Tricolores boden Abubakar echter de kans om deze zomer een nieuwe verbintenis in de wacht te slepen. De 21-jarige aanvaller speelde vorig seizoen geen minuut nadat hij tijdens de voorbereiding zijn kuitbeen had gebroken. Ook dit seizoen zal Abubabakar niet het rood-wit-blauwe shirt dragen: Willem II meldt via de clubsite dat beide partijen 'niet tot een akkoord' zijn gekomen.

    De spoeling voorin wordt er met het vertrek van de Ghanees niet bepaald dikker op in Tilburg. Willem II heeft met Fran Sol, Jordy Croux, Karim Coulibaly en Kristófer Ingi Kristinsson slechts vier pure aanvallers onder contract staan. De van een kruisbandblessure herstellende Etien Velikonja loopt ook nog rond in Tilburg. Het is nog onduidelijk of de Sloveen bij Willem II blijft.

    Plaats een reactie

    Afcajaxxx +474
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:33
    al geen geld hebben en dan ook nog mensen gratis laten gaan.

    klinkt als een top beslissing
    Vind ik leuk
    RWB013 +2014
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:46
    Hoe kom jij er bij dat Willem II geen geld zou hebben? En waarom zou geen geld hebben een reden zijn om een speler te behouden die volgens de technische staf te weinig meerwaarde heeft?

    Overigens vind ik het wel jammer. Vond het voor zijn blessure een leuk talent. Heb helaas nog niets van de voorbereiding kunnen zien, maar daar pakte hij wel zijn doelpuntjes mee..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 15:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:44
    Jammer, weet dat t eindelijk weer beter ging. Maar had de droom om in Engeland te gaan voetballen. Willem II heeft het geprobeerd maar hem helaas niet kunnen overtuigen. Succes verder
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:45
    Wat betekend eigenlijk die bijnaam, Tricolores, van Willem II?
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1332
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:51
    Drie kleuren, van het mooiste shirt van nederland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:56
    Dank je wel voor je antwoord, maar helaas voor jouw en vele anderen heeft Feyenoord toch echt het mooiste shirt van Nederland en niet alleen in Nederland voor mij althans.
    Vind ik leuk
    RWB013 +2014
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:06
    https://staantribune.nl/uitslag-het-mooiste-voetbalshirt-van-nederland/

    Blijkbaar hebben jullie nog niet eens het mooiste shirt van Rotterdam :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:16
    En jij weet niet eens waar Rotterdam legt.
    Vind ik leuk
    RWB013 +2014
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:34
    Helaas rij ik er heel vaak heen voor werk. Als je de bevolking bekijkt zou het even goed Ankara kunnen zijn, maar goed.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:51
    Wat aangaande die bevolking dat ben ik absoluut met je eens, maar ik ben in Rotterdam geboren en zal ook sterven en begraven worden in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Spartan +7035
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:23
    .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    Spartan +7035
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:22
    Klopt!
    Geen speld tussen te krijgen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11280
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:47
    Ik ben Leeuwarder maar ik vind het Vitesse shirt het mooiste en het oude AZ/Arsenalshirt. En Sparta mag er ook zijn.
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1332
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:26
    Dat kan, we zijn vaak uitgeroepen tot mooiste shirt van nederland. Ieder z’n mening
    Vind ik leuk
    Cookee +11280
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:30
    Mooie reactie, je scoort hiermee punten voor je club.
    Er zitten zoveel vervelende mensen hier.
    Natuurlijk respecteer ik jouw mening ook.

    Als je vraagt wat ik op TV het mooiste stadion vind, dan scoort Willem II wel heel hoog bij mij. :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1332
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:42
    Haha nou dankjewel, ons stadion is niet zo hee erg mooi in het echt. Heeft heel erg een update nodig. Maar toch bedankt voor het compliment!
    Vind ik leuk
    Cookee +11280
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:46
    Was niet zo aardig dat jullie Ogbeche weghaalden, want dat zorgde voor degradatie... haha.
    Maar inmiddels is Cambuur zo zwalkend dat het met Ogbeche ook fout gegaan was, dus no hard feelings.
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1332
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:49
    Haal ogbeche nu op? Die maakt er zeker 20 in de keuken kampioen divisie!
    Vind ik leuk
    Cookee +11280
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:58
    Haha, ja die kost aan massage-olie al een vermogen, wij hebben nauwelijks geld om 's avonds te spelen, laat staan zijn salaris betalen. :)
    Maar we hebben ook niet de spelers om hem een bal te geven, ik voorspel een zeer zwaar seizoen voor cambuur. Hij zou zeker 20 maken dat is waar.
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1332
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:06
    Gewoon voor de play offs gaan, daarin kan alles gebeuren!
    Vind ik leuk
    guusje +1198
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:56
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:12]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:58
    Deze reactie van jou kan niet meer over troffen worden vandaag............Maar dan wel in negatieve zin.
    Vind ik leuk
    Hr +42
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:16
    Ha ha ha vraag je dat echt? 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:18
    Heb je voor deze reactie cq vraag speciaal een account aangemaakt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:47
    Tri staat voor 3. +Colores staat voor kleuren. Tricolores
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:54
    Geen spelt tussen te krijgen.Nog steeds geen Fran Soll transfer?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:32
    Nog steeds geen Sol transfer... Hoeft natuurlijk ook niet te gaan, alleen voor het juiste bedrag akkoord gaan natuurlijk. Helemaal nu je al een aantal jaar in de situatie zit dat je eigen vermogen hebt opgebouwd en dus niks meer “moet” verkopen als die kans zich voordoet.
    Vind ik leuk
    wil +1155
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:19
    Abubakar had niets te eisen. Komt net terug van een
    blessure. Gerevalideerd op kosten van Willem II en laat nu de club vallen. Duidelijk wat voor soort jongen dit is. Ook weer zo iemand die zijn hoofd op hol laat slaan door zijn zaakwaarnemer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 23:20]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws