3-0 voorsprong weggegeven tegen Feyenoord: 'Hadden moeten wachten'

    3-0 voorsprong weggegeven tegen Feyenoord: 'Hadden moeten wachten'

    Gepubliceerd: zondag 22 juli 2018 om 10:10zo 22-07-2018 om 10:10

    Een 3-0 voorsprong na 87 minuten en tóch niet winnen: het overkwam Fenerbahçe zaterdagavond tijdens een oefenduel met Feyenoord (3-3). Vanzelfsprekend was trainer Phillip Cocu na afloop bepaald niet te spreken over de tweede helft van zijn ploeg. 

    "Over de laatste twintig minuten ben ik niet tevreden", zei hij tijdens de persconferentie na afloop. "Natuurlijk waren sommige spelers moe, maar dan moeten we het tactisch slimmer spelen. We hadden moeten wachten tot zij de fout maken, misschien moeten we dat nog leren. We hebben veel jonge spelers die nog stappen kunnen maken in dat opzicht."

    Cocu werd ook gevraagd naar de komst van een nieuwe spits. Met name Vincent Janssen (Tottenham Hotspur) wordt aan Fenerbahçe gelinkt. "In sommige posities zijn we inderdaad onderbezet. We proberen nog goede spelers aan te trekken, maar het is lastig. We doen er alles aan om de selectie te versterken. Tegelijkertijd willen we ook jonge spelers de kans geven."

    Lees ook: Feyenoord stunt in Istanbul: knappe remise tegen Cocu na 3-0 achterstand

    Poll

    Gaat Cocu slagen in Turkije?

    (8650 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +34393
    zondag 22 juli 2018 om 10:15
    Komt wel goed met phillip.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 10:21
    Vlaphillip
    Vind ik leuk
    Henkings +665
    zondag 22 juli 2018 om 10:39
    Een on topic post!!!!! Denk ook dat Cocu het kan redden daar, alleen krijg je in Turkije vaak niet zo veel tijd. Hopelijk start hij sterk....
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9714
    zondag 22 juli 2018 om 10:16
    Ben toch bang dat Cocu het seizoen niet af gaat maken.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    zondag 22 juli 2018 om 10:40
    Jij bent ook snel bang;)
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    zondag 22 juli 2018 om 10:20
    Sterker door Strijd
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    zondag 22 juli 2018 om 10:26
    Dus bij Fenerbahçe gaat ie jonge spelers de kans geven? Ja ja...
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 10:30
    meervoudige persoonlijkheids stoornis moet je zijn met al die accounts
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 10:35
    Wat een gezeur ze waren niet echt bij de les de eerste helf ,maar we missen toch ook nog wat WK gangers !
    En Gio sterkte !
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1047
    zondag 22 juli 2018 om 10:56
    Een 3-0 achterstand op Heracles halen ze nooit meer in.
    Vind ik leuk
    HJR +8278
    zondag 22 juli 2018 om 11:26
    Op resultaat spelen moet Cocu ze nog leren ;)
    Ben benieuwd hoe hij het gaat doen daar. Kan het totaal niet inschatten. Hij heeft het goed gedaan qua resultaat bij Psv en ik denk resultaat in Turkije nog belangrijker is.
    Ik gun het hem wel, maar heb nog beetje mijn twijfels.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4166
    zondag 22 juli 2018 om 11:37
    Kunnen ‘wij’, die gewoon een beetje serieus voetbalberichten willen volgen, onder elkaar die afspreken die trollen gewoon geen aandacht te geven?

    Of VP introduceer een ‘negeer knop’ bij accountnamen zodat je minimaal de teksten van deze vervelende personen kunt onderdukken (en de reactoes erop).
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:48
    https://youtu.be/g0HlLFfdr3M

    Het onvermijdelijke hij krijgt zijn kans.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:23
    Cocu gaat lkkr he
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws