Ik heb gezegd dat Feyenoord één wordt, Ajax twee en PSV drie

"Ik heb gezegd dat Feyenoord één wordt, Ajax twee en PSV drie"

Gepubliceerd: zondag 29 juli 2018 om 16:38zo 29-07-2018 om 16:38

Mario Been denkt niet dat 'zijn' Feyenoord dit seizoen kampioen wordt. De voormalig speler en trainer van de Rotterdamse topclub voorspelt dat aartsrivaal Ajax aan de haal gaat met de landstitel. 

"Op dit moment denk ik Ajax. Dat is gebaseerd op de wedstrijd die ik van de week heb gezien tegen Sturm Graz. Dat vond ik erg goed, ze hebben veel kansen gecreëerd", werd Been zondag geciteerd door RTV Rijnmond. "Dat geeft wel aan hoeveel kwaliteit er in de selectie aanwezig is en hoe breed de selectie is."

Rob Jacobs, tevens voormalig trainer in De Kuip, denkt wél dat Feyenoord de titel pakt. "Ik heb gezegd dat Feyenoord één wordt, Ajax twee en PSV drie."

Vilhena
Als het aan Been ligt, wordt Tonny Vilhena de nieuwe captain van Feyenoord. Trainer Giovanni van Bronckhorst moet nog een opvolger van de vertrokken Karim El Ahmadi benoemen. "Ik denk dat je een keuze moet maken voor een speler die bijna altijd gaat spelen. Als je dan in dit elftal gaat kijken, kom je misschien uit op Vilhena. Hij is nog vrij jong, maar wel al een paar jaar aanwezig in het elftal. Ik denk aan Vilhena, ook omdat het hem dan een bepaalde status geeft."

Lees ook: Feyenoord sluit voorbereiding af met mooie goals én zege: Levante verslagen

Poll

Moet Vilhena captain worden?

(4460 stemmen)

Plaats een reactie

Barry Engels +32288
zondag 29 juli 2018 om 16:41
Zegt ie toch nog eens iets verstandigs....
Vind ik leuk
Yuri +3581
zondag 29 juli 2018 om 16:42
Hehe eindelijk een realistische feyenoorder
Vind ik leuk
Bep Slatter +11511
zondag 29 juli 2018 om 16:43
Dit is ouderwets je tegenstander zijn graf in complimenteren.
Vind ik leuk
Jozef +42537
zondag 29 juli 2018 om 16:46
De wens is de moeder van de gedachte?
Vind ik leuk
Bep Slatter +11511
zondag 29 juli 2018 om 16:57
Niet letterlijk natuurlijk, ik moest gewoon even terugdenken aan stuk van Wim Sonneveld, die prees zijn schoonzoon regelrecht het graf in.
Vind ik leuk
Jozef +42537
zondag 29 juli 2018 om 16:58
Beentje zou zomaar durven...
Vind ik leuk
Bep Slatter +11511
zondag 29 juli 2018 om 16:59
Daarom kijk maar uit dus ;)
Vind ik leuk
Jozef +42537
zondag 29 juli 2018 om 17:10
Dat mag natuurlijk altijd.

Ik hoop wel dat je gewoon voor feyenoord bent en niet wenst dat het anders maar PSV wordt....
Vind ik leuk
Bep Slatter +11511
zondag 29 juli 2018 om 17:29
Sterker nog ik ben voor Feyenoord, de rest is mij om het even. Waar zou Feyenoord zijn zonder Ajax. It takes two to tango :).
Vind ik leuk
Afcajaxxx +482
maandag 30 juli 2018 om 09:11
precies en dat dit jaar maar een mooie tango mag worden!
Vind ik leuk
Nummertien +4831
zondag 29 juli 2018 om 16:42
Psvers in 3....2....1...
Vind ik leuk
Mosquito +20298
zondag 29 juli 2018 om 16:59
Voor Rood-Wit gezongen

vol man’lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV

Wat eens d ‘Oude Glorie
aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
de moed en de kracht
Om verder te bouwen
aan ons PSV
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

Wij houden voor ogen
de Rood-Witte vaan
Aan ’t ‘blauwdoek’ meer sterren
de club bovenaan
Wij zullen steeds strijden
sportief en voor twee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Vind ik leuk
Nummertien +4831
zondag 29 juli 2018 om 17:01
Carnaval is nog niet begonnen hoor.....
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:06
poeh, als ik dit 1e couplet lees, zou het zo van het Anne-Frank plantsoen af kunnen komen.
Vind ik leuk
Mosquito +20298
zondag 29 juli 2018 om 17:08
Want daar ben jij wel bekend toch battyboy😅😅😅😅
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:09
Vroeger op mijn 18e tot 20e liep k in Eindhoven rond,
nooit meer in die kutstad geweest.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11511
maandag 30 juli 2018 om 09:20
Was je zolang verdwaald tijdens de vierdaagse!?
Vind ik leuk
Deck010 +9281
zondag 29 juli 2018 om 17:12
What the fuck, Jamaicaanse uitdrukking op VP?
Vind ik leuk
Mosquito +20298
zondag 29 juli 2018 om 17:12
Jah man
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6261
zondag 29 juli 2018 om 18:15
Spaanse Mug jullie lied is toch gewoon:

PSV olé olé
PSV olé
PSV olé
PSV olé olé

Etc..etc..etc
Vind ik leuk
RWA040 +720
zondag 29 juli 2018 om 18:24
U funny!
Vind ik leuk
RWA040 +720
zondag 29 juli 2018 om 18:24
Heerlijk he... Kan niet wachten tot het seizoen weer begint. Lekker man!
Vind ik leuk
Plattekar bv +32129
zondag 29 juli 2018 om 18:25
Zo, nu ben ik schor, spaanse mug....maar t voelde heerlijk !! Bedankt
Vind ik leuk
Koeroe +12439
zondag 29 juli 2018 om 16:43
Vilhena aanvoerder maken zo alleen logisch zijn voor zn transferqaarde. Rvp botje Jones vd heijden clasie kunnen die rol beter invullen
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 16:43
Die been heeft wel echt verstand van voetbal!
Vind ik leuk
Johnny Cash +8853
zondag 29 juli 2018 om 16:43
Duuuhhhhhh
Vind ik leuk
Mo +12336
zondag 29 juli 2018 om 16:43
Moeten héle gekke dingen gebeuren als Feyenoord boven Ajax en PSV eindigt dit seizoen.
Vind ik leuk
FSCeara +8905
zondag 29 juli 2018 om 18:09
Verschil momenteel is dat voor Feyenoord en PSV een prijs pakken een optie behoord, bij Ajax is het dit jaar moeten zeker voor het technisch hart. En dat is niet om te stangen maar dat is denk ik hoe de feiten liggen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6261
zondag 29 juli 2018 om 18:17
Ajax Moet elk jaar! Verschil met alle andere ploegen in de ED
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 29 juli 2018 om 16:44
Dromen mag maar realistisch is het niet.
Vind ik leuk
Lampenpit +1337
zondag 29 juli 2018 om 16:45
Voor welke club je ook bent, je kunt niet ontkennen dat Ajax by far de beste selectie heeft. Daarmee ben je nog geen kampioen, maar met name de kwaliteit in de breedte gaat denk ik de doorslag geven. Ajax heeft op het moment op iedere positie een B keus die elders in NL een goede kans op een basisplaats heeft.
Vind ik leuk
Retweet +667
zondag 29 juli 2018 om 17:02
Hadden vorig jaar ook de beste selectie......tja..
Vind ik leuk
Lampenpit +1337
zondag 29 juli 2018 om 17:12
Daarom zeg ik toch ook dat je daarmee nog geen kampioen bent? Het zal mij eerlijk gezegd een worst zijn welk van de 3 het wordt, maar ga nou geen reacties proberen uit te lokken met commetaar dat al beantwoord is...
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 29 juli 2018 om 18:51
De beste team zal doorslaggevend zijn denk ik.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 16:45
Feyenoord heeft geen geld voor transfers zoals Psv en Ajax. Daarom vind ik het ook niet reëel om uit te spreken dat wij voor de titel gaan.

Ajax is verplicht kampioen te worden.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6261
zondag 29 juli 2018 om 18:21
Dat is Ajax elk jaar dat is het verschil tussen een top club en een goede club.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 18:39
Joh maar zonder die doping en sjoemel jaren had het er ook niet zo rooskleurig uitgezien.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6261
zondag 29 juli 2018 om 18:51
Feyenoord12 sorry maar die opmerking snap ik echt niet!?
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 19:17
Was ook niet nodig van mijn kant (te provocerend). Ging over het verleden van Ajax.
Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 30 juli 2018 om 00:14
Top 3 is druk even hoog. Moeten en mogen is een artificieel onderscheid zonder relatie met realiteit.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 16:46
Mario Been heb ik alleen als voetballer serieus genomen maar daarna was het bagger.
Vind ik leuk
Nummertien +4831
zondag 29 juli 2018 om 16:59
Zegt hij nu iets geks dan?
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:04
Ja, want het is helemaal niet " zijn " Feyenoord.
Vind ik leuk
Nummertien +4831
zondag 29 juli 2018 om 17:06
Waarom niet?
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:09
Omdat Feyenoord van en voor de Feyenoord fans is, de rest zijn eigenlijk maar passanten op een enkele uitzondering na.
Vind ik leuk
Nummertien +4831
zondag 29 juli 2018 om 17:15
Je moet het niet zo letterlijk nemen, hij was ook Feyenoord fan en nog steeds. Een club is van iedereen die er van fan is er een binding mee heeft.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:18
en jij denkt dat been geen Fan is???? hij is op en top Feyenoord
Vind ik leuk
_Mark +817
zondag 29 juli 2018 om 18:34
Ja hij zegt nu iets geks. Vilhena heeft dan wel veel ervaring bij Feyenoord, maar is een hele rustige, introverte jongen. Ik heb ook nog nooit een interessant interview van hem gehoord.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 16:49
Laat PSV maar weer kampioen worden.
Vind ik leuk
San Marco +438
zondag 29 juli 2018 om 16:50
Je kunt er niks van zeggen dat heeft PSV vorig jaar wel bewezen
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:53
Inderdaad! Dat je met 95% verdedigen toch kampioen word, isj mooi
Vind ik leuk
_Mark +817
zondag 29 juli 2018 om 18:35
95% is wel tikkeltje overdreven.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
zondag 29 juli 2018 om 16:52
Ajax appeltje eitje dat ziet zelfs een blinde
Vind ik leuk
Hoen1 +47
zondag 29 juli 2018 om 16:53
Vond de wedstrijd van bedenkelijk niveau. Na de wissels was een combinatie ver te zoeken. PSV wordt kampioen. Ajax moet het eerst laten zien met de aankopen en eventueel wat nog weggaat. Feyenoord 3e of 4e. Al zou ik willen dat ze wel om het kampioenschap mee gaan doen maar er is geen geld en dus geen goede versterkingen. Zolang ze geen CL, waar het grote geld zit, spelen zal het incidentieel om prijzen spelen. Ook zie ik het door mijn Feyenoord bril liever anders.
Vind ik leuk
Nummertien +4831
zondag 29 juli 2018 om 16:58
De wissels Tadic, Blind, Sierhuis deden het juist heel goed haha Blind goed koppeltjes met De Jong, goede combinaties tussen Tadic en Ziyech. Zo vroeg voor het seizoen was het niveau juist goed van Ajax
Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 30 juli 2018 om 00:16
Dus mi topfavoriet .
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 16:55
Vilhena, of toch van persie?! Als je net zo zeker bent van je zaak als met jou Poolse elftal, dan word het nog lastig voor Ajax. Laten we maar niet voor uit lopen met onze gedachten.
[Reactie gewijzigd op zondag 29 juli 2018 om 16:56]
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 16:59
Wijze woorden van onze clubicoon mr Feyenoord himself
Vind ik leuk
MojoRisin +14576
zondag 29 juli 2018 om 17:01
Als je serieus denkt dat Feyenoord kampioen wordt dan snap er echt niks van..
Vind ik leuk
Blindsy +17309
zondag 29 juli 2018 om 17:06
Riepen ze zomer 2016 ook..
Vind ik leuk
MojoRisin +14576
zondag 29 juli 2018 om 17:10
Serieus, Ajax is de topfavoriet en PSv de 2e.. Denk dat AZ zelfs weer boven Feyenoord eindigt..
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:19
alweer
Vind ik leuk
Mjblinker +871
zondag 29 juli 2018 om 17:02
Rob heeft er meer verstand van dan Mario
Vind ik leuk
Fritske01 +4863
zondag 29 juli 2018 om 17:03
Ach Mario toch. Een keepers fout en een makkelijk gegeven strafschop en dan hebben ze goed gespeeld tegen een 8e rangs tegenstander. Alzheimer light ingetreden wellicht.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:10
Bij je moeder ja! Die heeft zo een lichte vorm dat ze nog niet meer weet dat ze je uitgescheten heeft
Vind ik leuk
Fritske01 +4863
zondag 29 juli 2018 om 17:43
Tikkeltje overdreven vind je niet.
Vind ik leuk
Jozef +42537
zondag 29 juli 2018 om 17:52
Gelukkig zat jouw reactie vol nuance....
[Reactie gewijzigd op zondag 29 juli 2018 om 17:54]
Vind ik leuk
GOAL! +660
zondag 29 juli 2018 om 18:10
Ben je nu die tikkeltje aan 't verdedigen?
Vind ik leuk
Jozef +42537
zondag 29 juli 2018 om 18:12
Nee.

Volgens mij sprak ik Fritske aan.
Vind ik leuk
GOAL! +660
zondag 29 juli 2018 om 18:18
Spreek tikkeltje ook maar eens aan dan... Kwestie selectieve verontwaardiging...
Vind ik leuk
Jozef +42537
zondag 29 juli 2018 om 18:24
Ik ben de pastoor niet hier... 😉


Fritske begon over Alzheimer en 8e rang en zo. Dan lok je naar mijn bescheiden mening bewust reacties uit...


He, maar maak het vooral niet groter dan het maar is...
[Reactie gewijzigd op zondag 29 juli 2018 om 18:27]
Vind ik leuk
GOAL! +660
zondag 29 juli 2018 om 18:29
Ok dat was misschien ook wel een tikkeltje overdreven... Ik stoorde mij alleen aan die tikkel, wilde hem gewoon geen extra aandacht geven, vandaar dat ik jouw reactie daarvoor gebruikte...
Vind ik leuk
Jozef +42537
zondag 29 juli 2018 om 18:33
Weet je, als ik denk dat het weinig nut heeft reageer ik niet eens. Met jou nu en met Fritske heb ik wel het idee dat er te praten valt over enige nuancering...
Vind ik leuk
Fritske01 +4863
zondag 29 juli 2018 om 18:11
Ze hadden absoluut het betere van het spel maar tegen zo'n tegenstander hadden ze zeker thuis meer moeten scoren. Wat als ze die "terechte" pingel wel tegen hadden gekregen.
Of kijk jij daar anders tegenaan dan.
Vind ik leuk
Jozef +42537
zondag 29 juli 2018 om 18:14
Als...

Heb je niks aan. De uitslag was uiteindelijk meer dan terecht.
Vind ik leuk
Fritske01 +4863
zondag 29 juli 2018 om 18:17
Ja, en op basis van die ene wedstrijd en de oefenreeks ervoor vind ik ze niet ineens de gedoodverfde kampioen zoals Mario stelt.
Vind ik leuk
Jozef +42537
zondag 29 juli 2018 om 18:21
Dat is onzin ook. Het loopt vaak net even anders. PSV had ik, en velen met mij, vorig jaar niet verwacht.
Voor mij zou het zomaar spannend kunnen worden tussen de traditionele top drie en als Ajacied voel ik optimisme, omdat we voor het eerst sinds vele jaren de selectie al vroeg op orde hebben.
Vind ik leuk
Fritske01 +4863
zondag 29 juli 2018 om 18:24
Dat mag ook want op papier ziet het er heel goed uit.
Ik reageer echter op Mario die op basis van die ene wedstrijd een mening klaar heeft.
Waarom dan alzheimer light omdat hij blijkbaar het vertoonde spel in de oefenwedstrijden vergeten is.
Hoop ook dat het spannend wordt en dat we alle 3 doorgaan in Europa maar voor mij is niemand uit te sluiten voor de titel dus ook nog geen favoriet (ook mijn Psv niet)
[Reactie gewijzigd op zondag 29 juli 2018 om 18:26]
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:04
Toch nog even rob jacobs vermelden om de clickbait titel te pakken..
Vind ik leuk
Bartho +254
zondag 29 juli 2018 om 17:11
Rob Jacobs werkt op de lachspieren..
Vind ik leuk
Futre +4370
zondag 29 juli 2018 om 17:17
Rob Jacobs zit aan de crack. Zoveel is nu wel duidelijk.
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
zondag 29 juli 2018 om 17:18
Voor degene die denken dat Ajax kampioen gaat worden is het hoop tegen beter weten in. Elk jaar volgens hun weer de beste "selectie" en ieder jaar lukt het weer niet.
Realisme is waarschijnlijk een woord dat niet voorkomt in het Amsterdams woordenboek.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:22
Her is wel realistisch om ervoor te gaan, net zoals Psv.

Maar kom op Feyenoord is toch zwaar een outsider in deze ?
Vind ik leuk
Smithsonian +41372
zondag 29 juli 2018 om 17:22
Weg gaan het zien beentje.
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zondag 29 juli 2018 om 17:22
Ik denk dat Been er dit keer meer kijk op heeft dan Jacobs. Ajax eerste en PSV & Feyenoord strijdend om 2e & 3e plek. Financiële gat nu ook in stand zichtbaar.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:23
Ik vond het niet tegenvallen vandaag in de Kuip. De as Clasie - v. Persie ziet er goed uit,met Larsson, Berghuis en Jorgenson om het af te maken te maken vanaf een briljante assist a la RvP voorin? Verdediging ook niet slecht eigenlijk. Feyenoord duidelijk beter dan vorig seizoen.
[Reactie gewijzigd op zondag 29 juli 2018 om 17:25]
Vind ik leuk
Bizzy +23310
zondag 29 juli 2018 om 17:36
Mario Been is een opportunist. Die leeft van dag tot dag. Feijenoord heeft vandaag van levante gewonnen. Vraag hem morgen wie er kampioen wordt. Het antw laat zich al raden.

Deze discussie slaat eigenlijk nergens op. Statistisch gezien maken de traditionele top 3 clubs kans op de titel met AZ als outsider. De druk bij Ajax ligt dit seizoen wel hoog gezien de vele aankopen. Verwachting bij de achterban is ook hoog. We zullen het zien.
Vind ik leuk
Jozef +42537
zondag 29 juli 2018 om 18:18
Als ik goed begrijp gaat deze supermario dan steeds meer op Aadje lijken...
Vind ik leuk
Pimman +9550
zondag 29 juli 2018 om 17:39
Mario ziet het goéd...SuperMario!
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1959
zondag 29 juli 2018 om 17:44
Ik hoop Ajax en anders Feijenoord mooie club durf ik gerust te zeggen als Ajacied niet mee eens ? Jammer dan !
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:48
De titel is totaal in tegenspraak met wat hij in het artikel zegt

Ben ik de enige die oplet hier?

Dan wordt plotseling Rob Jacobs erbij gehaald die wel die opmerking geeft... beroerde journalistiek dit, een uitspraak van Jacobs in de titel met een foto van Mario, die iets heel anders zegt

Maar ik denk niet dat Feyenoord 1 of 2 wordt, eerder 4 of 5

Ik zie AZ er wel tussen kruipen, als ze daar niet al zijn. Die hebben 35 miljoen te besteden en toch al een goed elftal

Daar kan Feyenoord, maar misschien ook wel Ajax en PSV de borst voor natmaken
Vind ik leuk
Butsbal +14807
zondag 29 juli 2018 om 17:49
Whahaha Mario dwangbuis jonge
Vind ik leuk
JoeyC +3653
zondag 29 juli 2018 om 17:51
PSV en Ajax zullen uitmaken wie kampioen wordt. Ajax gezien hun miljoenenaankopen wel de favoriet.
Feyenoord mag tevreden zijn als ze derde eindigen.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
zondag 29 juli 2018 om 18:43
In welk aspect zou PSV beter zijn dan Feyenoord? Vind PSV en Feyenoord redelijk gelijkwaardig hoor.
Vind ik leuk
JoeyC +3653
zondag 29 juli 2018 om 19:15
Selectie en recente wedstrijden die er toe deden (afgelopen seizoen weliswaar, maar toch). Feyenoord eindigde afgelopen seizoen op 17 punten afstand. PSV werd met afstand kampioen.
Waarom vind jij PSV en Feyenoord gelijkwaardig?
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 17:54
Hoop voor de supporters die tegen Ajax zijn dat Ajax geen kampioen wordt...mocht dat wel gebeuren dan houd jullie maar vast. Dan gaan ze doorpakken en zullen clubs elk jaar voor plek 2 gaan strijden...einde eredivisie 😥
Vind ik leuk
pim4ever +1093
zondag 29 juli 2018 om 18:02
Ik verwacht een leuk seizoen.
Vind ik leuk
Sucrates +252
zondag 29 juli 2018 om 18:03
Denk zelf dat Ajax dit jaar de meeste kans maakt. Hebben 2 enorme versterkingen gehaald, terwijl PSV juist moeite heeft om de ploeg bij elkaar te houden: Zoet, Bergwijn en De Jong is gelukt maar Arias niet meer te houden en Lozano nog ERG onzeker. En het middenveld heeft nog broodnodig versterkingen nodig, de succescoach is vertrokken en het is nog compleet onzeker wie de beste TD van Nederland op gaat volgen.

Maargoed, de bal is rond, we hebben Toon nog, Lozano is voorlopig nog niet vertrokken en anders brengt ie HEUL VEUL geld op, en we hebben een uitstekende organisatie en de reputatie mee. Dus we zien het wel.

Eerst maar even (weer) genieten van een jaar lang landskampioen zijn en een seizoen Europees voetbal.

Ben benieuwd. Over een paar weken wordt wel duidelijk waar iedereen echt staat.
Vind ik leuk
chuckie88 +2486
zondag 29 juli 2018 om 18:04
Doe mij ook eens zo n pilletje welke Rob Jacobs gebruikt... wereldspul, ga je echt van hallucineren ... maar ff serieus .. die man wil zich ook nog presenteren als een voetbalanaliticus ... hoe wordt je nooit meer serieus genomen
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6261
zondag 29 juli 2018 om 18:10
Snap niks van dit artikel, misschien ben ik te dom maar A- of de titel klopt niet of B- het verhaal!? De volgorde is Feyenoord 1 Ajax 2 en PSV 3 maar Feyenoord word kampioen dit word waarschijnlijk door verschillende mensen geconcludeerd!? Ik heb al meerder keren gezegd:
Ajax
PSV









AZ
...............?

Maar dit komt totaal niet uit een glazen bol dus ik kan er ook naast zitten!
Ik heb aan geen enkele club een hekel ben wel al 40 jaar Ajacied en het word tijd dat de schaal naar Amsterdam komt na 4 jaar!
[Reactie gewijzigd op zondag 29 juli 2018 om 18:13]
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 18:45
Het is wel grappig dat dat zo werkt

Iedereen die niet voor Ajax is is faliekant tegen Ajax

Andersom tegen clubs geldt dat niet zo sterk

Ik heb wel sterke anti-gevoelens tegen PSV, maar dat is meer omdat ze de laatste 20 jaar onze rivaal zijn en altijd met uitgekiend gluiperig anti-voetbal zo ver komen

Voor AZ en Feyenoord, en ook alle andere clubs heb ik alleen maar sympathie

Dat komt misschien toch omdat je in de positie van de grootste zit: dat roept blijkbaar anti-gevoelens op, terwijl je het voor de rest niet hebt

Het is best vredig leven hier in Amsterdam



Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 30 juli 2018 om 00:26
Tegenstrijdig verhaal. Je veroordeelt het anti-sentiment maar hebt het zelf ook. Confused?
Vind ik leuk
maandag 30 juli 2018 om 17:04
Nee niet confused

Mijn anti-PSV gevoel is gericht en gefundeerd, het anti-Ajax gevoel van andere clubs is algemeen
Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 30 juli 2018 om 17:56
arrogantie van het narcisme. Voedingsbodem voor wAt je zelf veroordeelt. Je toont zo aan van het laagste soort te zijn als individu. Ik ken leuke ajacieden, Feyenoorders en PSV-ers. Zijn allen zonder haat en prima om tijd mee door te brengen.Door jezelf superieur te positioneren met je “gefundeerd” bevestig je in extremis wat sommigen tegen mensen zoals jij hebben. Jammer Marchello, maar meer zit er niet in voor je. Over tot orde vd dag en jij veel plezier met je haat.
Vind ik leuk
maandag 30 juli 2018 om 18:20
Met je mierenverstand begrijp je niet dat ik juist niet haat.

Maar dat is het taaltje uit sociale media die jij gebruikt, daar ben ik te oud voor

Ik denk dat de haat naar Ajax juist voorkomt vanuit alle hoeken omdat we inderdaad de beste zijn. En geweest, en altijd zullen blijven

En als je de beste bent hoef je niet te haten

Maar ik mag wel een hekel aan PSV hebben toch?
Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 30 juli 2018 om 18:51
Jij mag haten wat je wil, heb je ondanks je gevorderde leeftijd niet geleerd dat wie haat zaait oorlog zal oogsten en dan vanuit een onmeetbare arrogantie (wij zijn de besten als absolutisme poneren, daar heeft het 6-jarig Utrecht-supportertje niets mee), je bent hebt dieptepunt van deze ochtend omdat jezelf. Iet inziet hoe je zelf de oorzaak bent van wat je anderen verwijt. PS: ik haat jou niet, en geen enkele club. :-) Enjoy your narrow-visioned life.
Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 30 juli 2018 om 18:53
Mierenverstand ......
Bedankt voor je hoogmoedig beledigen.
Alsof je met enig IQ je verlaagt tot ongefundeerd polariseren en denigreren.
Vind ik leuk
Cookee +12186
zondag 29 juli 2018 om 18:14
Zou goed zijn voor Vilhena als hij ook wat meer gaat nadenken over keuzes die spelers maken binnen de groep waar hij zelf ook bij hoort.

Maar dat geneuzel over kampioen worden, wat een onzin, ik zie niet bij Feijenoord ineens een groep die extra's meekrijgt.
Bovendien wie interesseert dat gedoe over die schaal nou, er gaan toch 2 de CL in.
Veel interessanter is onderin.
Vind ik leuk
Het Brein +4699
zondag 29 juli 2018 om 18:39
Als Ziyech blijft: Ajax
Als Guttierez komt: PSV
Als Feyenoord nog 40 miljoen uitgeeft: Feyenoord

Dit dus..
Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 30 juli 2018 om 00:27
Gutierrez is minder dan Pereiro
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 18:45
In Rotterdam moet je echt niemand serieus nemen en vooral been niet die is de slechste trainen wie er is nog slechter dan ten hag 10 -0
Vind ik leuk
Gerro +8471
zondag 29 juli 2018 om 19:09
Wel ironisch 10-0 0-10
Vind ik leuk
Roya +1692
zondag 29 juli 2018 om 18:59
Feyenoord of PSV wordt kampioen.

Sorry Amsterdammers jullie krijgen voorlopig nog minder dan jullie roepen
Vind ik leuk
Gerro +8471
zondag 29 juli 2018 om 19:08
Rob over 17 jaar zijn jullie weer aan de beurt en dan hebben wij inmiddels 4 sterren op het shirt
Vind ik leuk
SvL +394
zondag 29 juli 2018 om 19:37
Kijk alleen al naar de ploegen waartegen PSV heeft gespeeld dan een wedstrijdje tegen Sturm Graz. PSV duidelijk favoriet.
Vind ik leuk
Mari +11851
zondag 29 juli 2018 om 20:08
Je moet ook overwicht hebben op je teamgenoten.
Zelf op de staf, de media het publiek. Zelf de tegenstander moet tegen je opkijken. Dan is er maar 1 man. Naam hoeft niet genoemd te worden. Toch?
Als hij niet mee doet Sven van Beek, Jan Arie. Claasje
[Reactie gewijzigd op zondag 29 juli 2018 om 20:09]
Vind ik leuk
Muscles +1440
zondag 29 juli 2018 om 20:18
Ik zou zeggen: spelen met de absolute wil om te winnen. Dan volgt die vierde ⭐️ nog in mijn leven
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 20:46
Beste speler van Feyenoord.
Vind ik leuk
El Cazador +8657
zondag 29 juli 2018 om 20:58
Kijkend naar de budgetten en begrotingen dan zou Ajax met de tuinkabouter kampioen MOETEN worden, mits Psv de CL haalt tweede en anders word Feijenoord dat. Az gaat dit jaar niet het niveau van vorig seizoen evenaren, zelf denk ik dat Vitesse de gevaarlijkste outsider gaat worden!!!
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 21:04
Ik wordt kots misselijk van de meeste reacties hier, hebben jullie echt niet gekeken naar vorig seizoen? De te klopen club blijft PSV stomme domoren!
De rest moeten zich maar eens bewijzen gedurende het seizoen.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 21:50
Hahahaha
Vind ik leuk
Psv1989 +2457
zondag 29 juli 2018 om 22:03
Ja was echt een wereld partij van Ajax tegen graz !! Jezus seizoen moet nog beginnen , PSV 1 zo niet gun ik het Feyenoord laat die Amsterdammers maar een flinke trap op hun kloten krijgen
Vind ik leuk
maandag 30 juli 2018 om 00:38
Transferperiode is nog niet afgelopen.Kan nog alle kanten op met voorspellingen.
Vind ik leuk
maandag 30 juli 2018 om 21:50
Feyenoord wil gewoon eerst financieel weer sterk worden. En moet idd rekening houden met bouw van stadion. Dit kost veel geld. Vitesse is een grap evenals az kampioen in jaren 60. Feyenoord heb een goed team buiten die boetius met zijn sterallures. Weg ermee rotzooi. Nooit begrepen dat ze hem terughalen. Iedereen vergeet dat Feyenoord de laatste jaren bijna altijd laatste moment nog goede speler binnenhaalde. Wij wachten tot de spelers niet kunne wachten. Omdat ze anders geen club hebben of bankzitter zijn. Buiten dat hebben we laten zien 2e seizoenhelft dat we sterk zijn. Eerste seizoenhelft was kut veel blessures en helaas dragende spelers gegaan denk kuyt elija. Maar dit jaar word anders.;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws