'PSV verrast: Thomas kan meerjarig contract ondertekenen in Eindhoven'

    'PSV verrast: Thomas kan meerjarig contract ondertekenen in Eindhoven'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:31

    PSV staat op het punt Ryan Thomas over te nemen van PEC Zwolle. Dat meldt Voetbal International. In Eindhoven ligt een meerjarig contract klaar voor de middenvelder uit Nieuw-Zeeland.

    PSV ligt al geruime tijd op de loer voor Thomas, maar in de afgelopen dagen kwam volgens VI de transfer in een stroomversnelling. De 23-jarige middenvelder kiest voor een sportieve stap in Eindhoven. Hij stond in de belangstelling van meerdere clubs in binnen- en buitenland. Ook het Eindhovens Dagblad maakt melding van de aanstaande transfer.

    Met Thomas heeft trainer Mark van Bommel de gewenste versterking voor het middenveld binnen. PSV mikte aanvankelijk op Erick Gutierrez, maar de Mexicaan van Pachuca CF bleek te duur. Hoeveel Thomas kost, is niet bekend.

    Thomas heeft zijn laatste wedstrijd voor PEC Zwolle reeds gespeeld. Door de onderhandelingen met PSV mist hij het openingsduel met sc Heerenveen vrijdagavond. De international van Nieuw-Zeeland heeft vijf seizoenen bij PEC achter de rug.

    Poll

    Goede versterking voor PSV?

    (6098 stemmen)

    Plaats een reactie

    michelhx +3673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:34
    Hmmm, snelle actie van PSV. Dat betekent waarschijnlijk geen Gutierrez.
    Vind ik leuk
    Senn +7371
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Tja weet ook niet wat ik hier van moet denken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46
    Van Bommel geeft Pereiro vertrouwen en terecht.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1505
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:49
    Same here. Lijkt me echt volstrekte middelmaat en geen versterking voor een club die strijd om de titel. Leuke speler voor PEC, kan misschien mee bij Vitesse of Feyenoord, maar toch geen PSV?
    Vind ik leuk
    Fey67 +153
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    Misschien iets voor feyenoord?, wat een afgunstige/belachelijke reactie van een az supporter, die ieder jaar naast elke prijs grijpt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20]
    Vind ik leuk
    Robert_b89 +309
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:00
    Frustrerend he dat psv een hoger niveau is dan psv.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1607
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:07
    PSV is inderdaad een hoger niveau dan psv volstrekt met je eens.
    Vind ik leuk
    Robert_b89 +309
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:40
    Ben geen psv fan maar dat moet iedereen toch inzien. Zelf ajacied.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1505
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:56
    Wow, relax man. Daarmee bedoel ik dat ik Feyenoord een stuk minder acht dan AZ-PSV-Ajax met dit elftal. 4-0 tegen Trencin, zegt genoeg toch. Feyenoord gaat meedoen om de 5e/6e plek, niet meer. Wat heeft dat met afgunst te maken, gekleurde kijker?
    Vind ik leuk
    michelhx +3673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    Nee, ik ook niet. Veel analisten zijn lovend over hem, maar hij is mij nooit echt opgevallen als aangever of afmaker. Maar met z'n instelling zal niets mis zijn.
    Vind ik leuk
    HanV +4252
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:17
    Dan zullen de analisten, zoals de cijfertjesgevers bij de kranten die hem allemaal bij de beste 10 of 20 van de eredivisie zetten, inderdaad wel ergens anders naar kijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:42
    Jammer, in mijn ogen niet goed genoeg voor PSV. Dan had je denk ik beter gewoon niemand kunnen halen. En dan gokken op Randelaar, Rosario of gudmonsson. Maar hopelijk zit ik er naast.

    Excuses jongens, de drank van gisteren giert nog door mijn hoofd. Het is inderdaad nieuw-zeeland.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3118
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:43
    Thomas is van Nieuw-Zeeland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Australië? Denk dat je mis zit gozer.
    Vind ik leuk
    Founder +246
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:49
    Denk dat jij mis zit!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    OK won in Niew Zeeland en Thomas is een Niew Zeelander. Doesn't voor de All Whites NZ national elftal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Ehm, Deze jongen komt uit Nieuw Zeeland. Inderdaad wel een beetje in de buurt van Australië. Maargoed, wij worden liever ook geen duitsers genoemd toch?
    Vind ik leuk
    tannat +13695
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    3000 km ligt er tussen Aus en NZ
    Vind ik leuk
    mazu +1879
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46
    Van Bommel kent hem helemaal niet van Australië, hij komt namelijk uit Nieuw Zeeland. Van Bommel kent hem uit de Nederlandse competitie waar hij al 4 jaar wekelijks uitblinkt bij Pec. Iets gemist???
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:49
    Er staat onderaan de tekst ook dat het een nieuw zeelander is
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:51
    Wat 90 minuten zuipen wel niet met je kan doen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    Was het maar bij 90 minuten gebleven. ; p
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:59
    Aah, de verlenging zat er dus ook nog bij ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:42
    Jij hebt hem door....leuke voetballer dit hoor maar net niet. Beetje type Ramselaar vrees ik.
    Vind ik leuk
    mazu +1879
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:47
    Net niet? Dat weet jij nu al?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:56
    Nee dat weet ik niet. Daarom staat er ook vrees ik.... Hij is iig niet van het niveau Guttierez of van Ginkel volgens mij. Dan is de vraag dus of je er beter van wordt. De volgende vraag is of Gutti dan nog komt.... en wat het gebrek aan daadkracht (of financiële mogelijkheden? doet met Lozano...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Inderdaad !!! Rammelaar !!!! Net niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:11
    Ik zet hem ook in dat rijtje, al is het wel een koopje.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1098
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:56
    STAAT er TÓCH.Hij bleek te duur.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:34
    Goede zet
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23380
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:34
    van Bommel gaat écht down under...als we met deze selectie maar niet kopje under gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Zal wel meevallen toch? Best een goede speler
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Best wel een beetje ja....net als Ramselaar.
    Vind ik leuk
    ElStylisto +427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:34
    Leuke speler. Mijn gevoel zegt dat hij prima past bij PSV. Je bent welkom Thomas 👋
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6967
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:36
    Idd Goeie kop, geen vedetteneigingen. Laat maar komen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16322
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:35
    Speelt PSV alvast in op het niet komen van Gutierrez?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7689
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Of de druk op Pachuca wordt verder opgevoerd. Thomas zal geen miljoenen kosten, maar we kunnen wel aan de Mexicanen laten zien dat het geen noodzaak is om Guti te halen.

    Thomas lijkt me een nuttige speler. Lijkt er toch op dat we volledig inzetten op Pereiro als '10' en daar een aantal lopers omheen zetten, zoals Hendrix, Ramselaar, Thomas, Rosario.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16322
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:43
    Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar extra geld uitgeven om Pachuca onder druk te zetten?
    Verhoog dan het bod op Gutierrez..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    Hendrix en Rosario zijn geen lopers, dat zijn controleurs.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:35
    Paniek in Eindhoven na de teleurstellende wedstrijd om de JC-schaal. Ryan Thomas is een aanvaller, linksbuiten om precies te zijn. Dit zal betekenen dat Lozano niet geblesseerd is, maar bezig met een transfer.
    Vind ik leuk
    GlennR +43
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Gast wat lul je, thomas is een nummer 10...
    Vind ik leuk
    Laliga +2042
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:48
    Speelde op 6 bij pec ..
    Vind ik leuk
    Aihlre +216
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:39
    Nee joh, hij staat altijd in de spits... Is gewoon een hele goede middenvelder. Jammer dat ie vetrekt maar het is hem gegund!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:39
    Thomas heeft het afgelopen seizoen onder v/h schip als controlerende middenvelder gespeeld, vandaar ook zijn geringe aantal doelpunten.
    Heeft in het verleden inderdaad als linksbuiten gestaan maar kwam hierin vooral snelheid tekort.

    Denk niet dat PSV hem gaat halen als LB maar als Middenvelder.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13788
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Is Maher zoveel minder dan deze Thomas?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Denk dat het 2 totaal verschillende spelers zijn. Daarnaast denk ik dat de mentaliteit van Thomas doorslaggevend is.

    Zelf zie ik liever Thomas in de basis 11 staan dan Maher.

    Maargoed, ik zie hem dan ook wekelijks spelen in het stadion, wellicht een lichte voorkeur. ;)
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Als middenvelder heb je nog meer snelheid nodig. Box to box zeg maar..... Iedereen weet dat Thomas een paniekaankoop is. Bij Pec was ie al de minste.
    Vind ik leuk
    HanV +4252
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:23
    Was dat laatste maar waar.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23380
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Thomas linksbuiten?? Wat heb jij gerookt vandaag ??
    Vind ik leuk
    mazu +1879
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Lul niet man, Thomas is helemaal geen aanvaller, maar een middenvelder. Weet waar je over praat kerel, jij hebt Pec niet gevolgd de afgelopen jaren
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:40
    Pec volgen? Want?
    Vind ik leuk
    mazu +1879
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:08
    Laat maar kleuter
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:48
    Kleuter? Omdat PEC een niet interessante club is? Sterkte jochie
    Vind ik leuk
    mazu +1879
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:39
    Pec een niet interessante club omdat jij dat vindt? Ga naar bed knulletje
    Vind ik leuk
    La Foca +177
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:36
    Stuk goedkoper dan die mexicaan. Misschien is die dan toch te duur en is men niet overtuigd van de prijs kwaliteit verhouding. Psv kan zich geen miskopen veroorloven, Maxi Romero is ook nog een twijfelgeval
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:45
    Met 3 doelpunten in zijn eerste 2 wedstrijden zie ik Romero niet als twijfelgeval.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:57
    Begrijp me niet verkeerd ook ik zou het leuk vinden wanneer Romero het maakt. Alleen maar goed voor het Nederlands voetbal! Maar in wat voor wedstrijden heeft hij die goals gemaakt. Of het een miskoop of een topper is moet nog blijken
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08
    Ik begrijp je ook niet verkeerd :-), Romero is lang geblesseerd geweest en maakt bij Jong PSV in een invalbeurt een doelpunt en in 60 minuten weer 2 doelpunten. Ik heb er vertrouwen in, Brands heeft 2 miljoen meer betaald voor Romero dan Lozano, dat zegt wat over het vertrouwen van PSV
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14
    Top want zo was mij reactie ook niet bedoeld. En die statistieken zijn ook zeker niet slecht. Lijkt mij top nog een goede voetballer erbij in de eredivisie
    Vind ik leuk
    La Foca +177
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:32
    Wat betreft Romero moeten we het nog afwachten en om nu weer een flink bedrag in een speler te investeren waar je moet zien of hij het weer gaat opleveren, psv heeft die mogelijkheden gewoon niet. Nu moet men creatief zijn en komt men uit bij eredivisiespelers. Thomas is ook de enige die ik nog enigszins bij psv zou willen zien van alle clubs buiten de top 3.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16322
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:46
    Ik hoop dat Romero weer een pareltje is waarvan je als voetballiefhebber kunt genieten, echter zegt een hoge transfersom en het vertrouwen van een club niet alles...

    Kijk Sulejmani.. ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:36
    Als dit het niveau is waar PSV naar toe wil zie ik het somber in
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Niveautje PEC Zwolle :-P
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7689
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:43
    Ach, daar win je bekerfinales en Cruyff schalen mee...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46
    Dus komend seizoen wint PSV eindelijk de beker en de JC schaal??? Het lek is boven....
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Finales en schalen? Volgens mij heb ik iets gemist dan.
    Vind ik leuk
    mazu +1879
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:18
    5-1 en 0-1 in 2014, je weet het nog wel toch?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:23
    Dat is een finale en een schaal. Ik ben benieuwd naar die andere finale en schaal waaraan jij refereert.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:22
    Zal je door jullie eigen rookbommen toen niet hebben kunnen zien vrees ik
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:26
    Liever vuurwerk op het veld gooien dan gehandicapten slaan.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:52
    Liever geen van beiden eikel
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:03
    Aaah, daar komt je ware aard naar boven. Duurde niet lang deze keer.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
    ?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:21
    Dat je een discussie niet op een normale manier, zonder scheldwoorden kunt voeren.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:23
    Wat mij betreft was het geen dicussie vriend.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:26
    Wat mij betreft ben ik niet jouw vriend.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:35
    Jawel, iedereen is wel een beetje Butsbalvriend geef toe
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:37
    Ik ben benieuwd, deze speler wordt al jaren door velen de hemel in geprezen en volgens Ron Jans zou hij prima met Real Madrid mee kunnen. Ik vind het eerlijk gezegd geen hele bijzondere speler.
    Vind ik leuk
    Tossa +2125
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46
    Jans zei dat met een vette knipoog.

    Het is Thomas gegund! Hij zal erg gemist worden in Zwolle, altijd voorop in de strijd, was het eerste seizoenshelft één van de beste spelers van de hele competitie. Is fysiek ook sterker geworden.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:50
    Het zal voor PEC best een gemis zijn, maar serieus, een van de beste spelers van de Eredivisie?? Als dat zo was had hij allang niet meer bij PEC gespeeld.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13788
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:56
    Ramselaar en Hendrikx zijn toch echt wel verder dan deze Thomas, die zal niet veel spelen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    Ik vind het alle 3 niks.
    Vind ik leuk
    Tossa +2125
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:13
    Hij werd door (ik meen) het AD, VI en nog een landelijk medium gekozen tot beste speler van het eerste eizoenshelft. En dat was heus niet omdat hij zomaar iets deed. Wij hebben ons er ook over verbaasd dat hij nog zo lang bij ons liep.
    Misschien is PSV wel net te hoog voor hem maar ik denk dat hij veel kan betekenen, mits hii de kans krijgt en goed gebruikt wordt. We gaan het zien.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:21
    Dat vind ik niet zo relevant. Als je als PEC-speler goede wedstrijden speelt tegen gelijkwaardige of mindere tegenstanders krijg je een hoog cijfer. De wedstrijden tegen de top 3 kun je dan een onvoldoende scoren om toch hoog in dat klassement te komen. Ik zie dat hij in 31 wedstrijden 1 doelpunt heeft gemaakt en 3 assist heeft gegeven. Dat vind ik belangrijkere cijfers voor een middenvelder en dat is niet echt een indrukwekkend aantal.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1887
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:37
    Rare reacties hier, Ryan Thomas was toch wel één van de lichtpuntjes in de Eredivisie vorig jaar. Eens zien hoe hij met de druk van een topclub omgaat.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:39
    Speelt al meerdere seizoenen sterk bij PEC. Logische transfer.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Vond hem één van de redenen waarom Pec in de tweede helft van de competite zo ver terug zakte.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:49
    Kijk eens aan, er zijn hier ook nog mensen die er een beetje kijk op hebben....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:37
    Ben in tegenstelling tot vele niet echt onder de indruk van Thomas.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Geen Gutierrez? 👀
    Vind ik leuk
    Zwollenaar1 +1876
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Zou ontzettend jammer zijn... Maar ik gun hem die stap van harte. Ryan gaat ontzettend erg gemist worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:42
    Mooi, nu Ziyech naar Zwolle! =-)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31472
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Jammer dat feyenoord niet heeft toe gehapt.

    Congrats psv
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Feyenoord heeft hele andere problemen dan Thomas momenteel.
    Die moeten eerst eens flink gaan doorselecteren en spelers die er niks (meer) te zoeken hebben zien kwijt te raken.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Prima speler voor PSV! Zou dit betekenen dat Gutierrez onhaalbaar is gebleken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:39
    Ik vind het een prima breedte investering maar niet iemand als van Ginkel die het spelniveau omhoog tilt en PSV echt beter maakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Ik denk dat ze hem nu halen. En dan in de winterstop van ginkel weer op de stoep staat in Eindhoven
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:32
    Van Ginkel ligt er tot febuari-maart uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Aardige clubspeler, maar geen speler die PSV voorziet van datgene wat het zo hard nodig heeft, namelijk creativiteit en effectiviteit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:39
    Typisch gevalletje "Maher" ben ik bang voor...
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1607
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:39
    Nee hè, ik als psv fan zit hier totaal niet op te wachten. Had een uitschieter eerste seizoenshelft. 2e seizoenshelft was die dramatisch. Brands waar ben je?????? :(
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1132
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:42
    Bij Everton, koopt mislukkeling Andre Gomez voor 30 miljoen.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:48
    Gomes is geleend
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1132
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:21
    Voor 30 miljoen zeker?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:43
    Dit is nog het lijstje van Brands, was plan B dus want Brands zat dus vorig seizoen ook voor hem op de tribune. Welkom Thomas
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1607
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    Ja dat weet ik, het ging er meer over dat je met Brands meer kans hebt dat plan A (Gutierrez) gelukt was.
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Wacht nou maar af. Ryan geeft in het AD al aan dat hij in het belang van het team speelde en daarom qua doelpunten weinig rendement heeft gehad. Is iemand die je om een boodschap kan sturen en altijd in het belang van het team speelt. En qua voetbal zit het bij hem echt wel goed. Vergeet niet dat hij bij PEC met relatief mindere spelers om zich heen toch altijd op resultaat speelde. Nu bij PSV gaan jullie veel plezier aan hem beleven alhoewel hij weer opnieuw zich moet blijven bewijzen. Maar dat is nu eenmaal het verhaal dat hoort bij een stap hogerop!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54]
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1607
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    Wel een makkelijk smoesje. Zou ik ook zeggen als ik nooit scoorde.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4044
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:39
    Mooi voor Thomas en voor ons als ie vanavond niet mee doet. Jammer voor Pec, hopelijk krijgen ze nog wat geld voor hem.
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    Wij gaan hem zeker missen maar tegen Heerenveen denk ik dat wij ook zonder hem de drie punten moeten pakken.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4044
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    Dat moet eigenlijk niet. Wij willen ze graag.
    Vind ik leuk
    K V ASSEL +194
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:39
    Uitstekende aankoop!
    Compliment aan PSV!
    Vind ik leuk
    GlennR +43
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:40
    Zie toch liever een echte spelverdeler komen, een echte CM.
    Zoals van Ginkel was.
    Vind ik leuk
    Andyking +74
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:40
    Prima speler, maar toch niet uit de top-categorie... Voor de breedte?
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:57
    Een speler uit de top was te duur dus dan is dit toch een prima plan B.
    Sommige plannen B zijn zelfs beter dan altijd maar duur inkopen. Overigens is het type spel van PSV helemaal opt maat voor Ryan Thomas.
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:40
    Met zulke versterkingen zie ik in PSV geen bedreiging, eerst die verdediger en nu Thomas. Leuk, maar meer dan dat is het ook niet.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9411
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:49
    Ik zie jullie nooit als bedreiging ! 5 jaar geen prijzen en dan nog zunne smoel met aankopen als blind,bande en labyrat ! Ja dat zijn toppers man.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Struisvogel
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    5 jaar geen prijzen ? Geen reken wonder zeker ? 1 titel 1 el finale
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9411
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:10
    Zelfs finale is voortaan een prijs hahahaha
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +180
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:27
    Zag je reactie te laat, maar je hebt gelijk.. zolang ze daar blij zijn met 2 de plaatsen komt het wel weer goed:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:17
    Zoals ik al zei lezen is moeilijk voor jou he ? Laatse 5 jaar waar je over lult 1 keer kampioen en 1 Europa league finale ;) en kan je wel zo stoer lullen heb napoli nog geen 1 keer zien presteren in zowel cl als in el zelfs
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +180
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:26
    El finale is geen prijs wanneer je hem kansloos verliest
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    Leuk dat je weer eens duidelijk wil maken dat je een zielig figuur bent.

    Ik vind Thomas en die Australier geen versterkingen voor PSV, dat betekend dat ik vind dat jullie beter zouden moeten kunnen.

    Geen bedreiging is natuurlijk een beetje overdreven, maar wat ik wil aangeven is dat jullie gewoon een te dunne bezetting hebben in jullie groep qua kwaliteit.

    Maar goed, zinloos natuurlijk om een serieuze reactie te geven op jou, succes daarmee....
    Vind ik leuk
    Artikia +284
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:58
    Een "backhanded compliment" noemen ze dat. Net als dat je tegen je vrouw zegt, nadat ze zich opgemaakt heeft: "Dat kan wel beter, maar je ziet er alsnog wel goed uit hoor!". Denk je dat ze dan dankjewel zegt? (Edit: niet zo lullig bedoeld als het misschien klinkt)

    On-topic; Sainsbury en Thomas zijn geen kaliber Tadic of Blind, nee. Wat bij PSV de afgelopen jaren echter wel lukt wat bij Ajax niet lukt, is een team neerzetten dat over een seizoen vrij constant kan presteren. Daar heb je Sainsbury voor nodig als 3e CV (ik ga er even vanuit dat Isimat vertrekt), zodat je bij een blessure of schorsing niet veel minder wordt. Ajax had vorig jaar Frenkie nodig als noodoplossing (dat pakte goed uit, maar dat had jullie flink punten kunnen kosten).
    Thomas vind ik bovendien wel onderschat. Onderschept veel, wint 55% van zijn duels, heeft een passnauwkeurigheid van 83% en 73% van zijn passes gaat naar voren. Het is een controleur die naast Hendrix komt te spelen, maar die ervoor moet zorgen dat er meer voetbal in de ploeg komt. Laten we eerlijk zijn; Van Ginkel was technisch niet de meest begaafde speler. Bovendien vond ik hem verdedigend ook te kort komen in de rol die hij afgelopen seizoen had. En dan heeft hij ook nog maar 5 velddoelpunten (!) gemaakt.

    Kortom: heeft PSV toppers ingekocht? Nee. Ajax? Ja. Maar PSV heeft nu op elke positie, in mijn ogen, een speler die voldoet. En voor de meeste posities een goede back-up. Daarentegen is Ajax op sommige plekken significant sterker, maar jullie missen balans op het middenveld en een solide rechtsback. Vind ik dan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    Waar blijft Guty? Thomas hahahaha!🤣😂
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9411
    donderdag 30 augustus 2018 om 18:36
    Hier is Guti ! Ken je club hahahaha we hebben hem ! We wisten het al lang yesss
    Vind ik leuk
    thebigeasy +599
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Miskoop, mindere variant van Ramselaar en die staat er niet eens vast in. Dan heb je dus helemaal geen vertrouwen ook in een Rigo bijvoorbeeld (ik ook niet trouwens, te licht). Hier wordt PSV niks wijzer van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Thomas vindt vooral zichzelf heel goed, wat ik heb gelezen in een interview eerder dit jaar. Heeft de tweede seizoendshelft, evenals de rest van PEC, niks gepresteerd. Zal mij benieuwen of hij een basisplaats weet af te dwingen, want mijns inziens zijn er in de jeugd toch ook wel zulke spelers te vinden..
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Beetje het type speler wat Feyenoord juist zo hard nodig heeft.
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    Is toch geen enorme versterking voor PSV, laten we nou eerlijk zijn!
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:32
    Ik zeg ook Feyenoord
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1132
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Leuke speler, maar is ie goed genoeg voor de CL? Gutierrez dus niet haalbaar? Ook niet verrassend natuurlijk als je de miljoenen zoals Ajax die heeft niet hebt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:42
    Dit is een goeie zet wacht maar af dit hebben we nodig concurrentie onder elkaar
    Vind ik leuk
    Hast57 +1422
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:42
    Hebben bij Psv zeker vanmorgen het AD gelezen. Verkapte sollicitatie was dat dus makkelijk scouten voor Psv. O ja die is er ook nog.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7689
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46
    Ja dat denk ik ook. Die hebben vanochtend gebeld en nu is het rond... Wat een niveau...
    Vind ik leuk
    bully302 +128
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:43
    Goede aankoop als het door gaat.
    Zie heel veel negatieve geluiden hier maar Schöne kwam ook naar van NEC en staat nog steeds in Ajax1
    Vind ik leuk
    thebigeasy +599
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:47
    Totaal andere voetballer.
    Vind ik leuk
    bully302 +128
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:15
    Maar wel hetzelfde gegil van velen
    Vind ik leuk
    Gerro +6475
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Volgens Ron Jans een paar maanden terug zou hij een Spaanse topclub aankunnen dan zou hij voor psvee een versterking moeten zijn maar ja dat dacht en ze ook van Maher en van Ramselaar.
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:26
    Nee ik noem de miskopen van Ajax niet...nee hoor...
    Vind ik leuk
    Gerro +6475
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:39
    Tadic,Blind,labyad en Schuurs lijken me geen miskopen
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Mooie stap voor thomas het is hem gegund
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Hier zat ik als PSV supporter niet op te wachten. Geen directe versterking.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    En is nog best aan de prijzige kant, 4 miljoen euro gaat PSV betalen :)
    Vind ik leuk
    RWMD +144
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    4 miljoen? Dat lijkt me sterk. Hoe kom je daar bij als ik vragen mag?
    Vind ik leuk
    Niels92 +24331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:31
    http://www.soccernews.nl/news/477715/breaking-psv-vergeet-gutierrez-en-shopt-bij-pec-zwolle
    Vind ik leuk
    RWMD +144
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:05
    Dat is wel een lekker bedrag dan zeg :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Hmmm. Op dit moment zou ik het zeer zeker niet hebben gedaan. Of een speler van buiten categorie(voor de eredivisie) of met de mensen die er nu zijn. Je hebt nu de kans om de jeugd te laten spelen. Die zijn echt niet minder dan Thomas volgens mij.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Echt, waarom koop je zo'n speler! Dit is toch gewoon een sneer naar je jeugdopleiding.Dit moet jezelf kunnen opleiden als Nederlandse club.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8025
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Waarom doen ze dat dan niet?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:01
    Geen idee, versterkingen moet je halen als ze van t niveau Sanchez, Arias en Guardado zijn.De rest kan je zelf wel opleiden ipv middelmaat van Heerenveen en Zwolle.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8025
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:27
    Neuh, niet helemaal eens. De Huntelaars, Stam, Van Nistelrooytjes, Kuyt enzovoorts kwamen ook van de middenmoot of subtop. Je kunt domweg niet alles opleiden. Zeker niet gasten met een mentaliteit die je ziet in Australië of in dit geval Nieuw-Zeeland.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:31
    Dat was in een tijd dat Eredivisie in z'n geheel nog een stuk sterker was.Nu haal je ze van middenmoters uit de 12e competitie van Europa! Dan kan je beter in t buitenland kijken of zelf opleiden.
    Vind ik leuk
    KL +4
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46
    Voordeel van de twijfel geven
    Vind ik leuk
    Metsie +212
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46
    Leuke middenvelder voor de eredivisie , is wel een aderlating voor Zwolle
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46
    Goede stap voor Thomas, al denk ik dat hij dan v.w.b. effectiviteit heel veel beter moet worden. Eindelijk eens een transfersom voor een speler wiens contract afloopt na dit seizoen! Als ze bij PEC onderweg zijn, zijn ze er vaak nog lang niet!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:48]
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    Haha idd we kunnen de centjes wel gebruiken en denk dat we op het middenveld nog wel opties over hebben
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:47
    Gutierrez is te duur gebleken. Thomas is een prima speler maar ik twijfel of PSV hier sterker van wordt.
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:59
    Met Gutierrez was dat een zekerheid. Met Thomas zal dit mogelijk nog een vraagteken zijn maar ik g er van uit dat hij de juiste mentaliteit heeft om zich in de selectie te knokken.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9411
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:47
    Dit is gaaf zeg ! Goed bezig PSV !
    Vind ik leuk
    Nummertien +5123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    Jij zegt ook altijd maar wat he
    Vind ik leuk
    Niels92 +24331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    Goh die opmerking had ik nou niet verwacht, al koopt PSV een speler met een been zeg jij gaaf :)

    Waar is die Mexicaan gebleven die zou komen? In april maakte jij nog bekend dat je wist te vertellen dat die deal al rond was, je komt namelijk veel op de Herdgang en je hoort veel zei je toen :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08
    Ik denk dat 52N6E daar zelf op hoopte. PSV heeft nou eenmaal niet de financiële middelen die Ajax wel heeft. Vandaar dat ze nu Thomas hebben gecontracteerd .
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9411
    donderdag 30 augustus 2018 om 18:37
    Hier is ie Niels Guti ! We wisten het al he
    Vind ik leuk
    Niels92 +24331
    donderdag 30 augustus 2018 om 18:49
    Je wist het helemaal niet zeker, PSV moest zich eerst plaatsen voor de CL, voordat ze de speler naar Eindhoven konden halen :) Doe nou niet alsof het al zeker was, zonder CL was ie niet gekomen, anders was de transfer wel eerder tot stand gekomen, zelfs jij moet dat begrijpen!
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9411
    donderdag 30 augustus 2018 om 21:44
    Onderhandelingen zijn continu bezig geweest ! En het bedrag is het wachten waard geweest
    Vind ik leuk
    Niels92 +24331
    donderdag 30 augustus 2018 om 22:09
    En eerst zei je dat het al dat het afgelopen winterstop rond was, en nu weer dat de onderhandelingen steeds bezig zijn geweest, jij weet echt niet meer wat je zegt haha. Wat een fantast ben jij :)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9411
    donderdag 30 augustus 2018 om 22:34
    Nee, toen waren de eerste gesprekken met Pachuca na afloop van 0-0. Nee hij moest nog competitie spelen he matje
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:35
    Van Guty naar Thomas! Dan ga je in één keer van een villa naar een schoenendoos🤣😂

    Ryan ‘Middelmaat’ Thomas😂
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9411
    donderdag 30 augustus 2018 om 18:37
    We dien ze gewoon allebei. Maar dat was al een zekerheidje. Knap werk psv
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:47
    Succes Ryan bij PSV!
    Deze transfer is jou gegund! Bedankt voor de afgelopen jaren bij PEC!
    Vind ik leuk
    Niels92 +24331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    Is die 4 miljoen een record voor Zwolle?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12696
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:48
    Prima aankoop..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:48
    Met alle zogenaamde "miskopen" van PSV van de laatste 4 jaren van door de "kenners" als matig beoordeelde spelers, wist PSV toch nog, wonder boven wonder, 3 maal kampioen te worden. Er is een club die volgens deze zelfde "kenners" de ene naar de andere topaankoop doet, maar desalniettemin geen enkele sportieve prijs wist te winnen in deze periode. Zien deze "kenners" het dan wel zo goed of zou PSV het nog niet zo slecht doen met haar voetbaltechnische zaken?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    Niels92 +24331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:56
    PSV is de laatste 4 jaar, 4 keer kampioen geworden?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Dat zouden ze willen ;) Bedankt voor de correctie; ik heb het aangepast.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:06
    Ja door de extra klasse van een Guardado, Lozano, v Ginkel en Arias.Kom op man, dit zijn toch niet de spelers die bij een club als PSV horen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    Ik ben er bang voor dat PSV er dit jaar niet sterker op geworden is na het vertrek van Arias en van Ginkel. Maar ook vorig seizoen werd gezegd dat PSV niet de sterkste selectie van de ED had. We gaan het zien.....
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    Weet je ik ga helemaal niet roepen dat wij even kampioen worden, maar als ik op een stoel van een PSV supporter ga zitten, dan zie ik geen aankopen met exceptionele klasse wat ik wel van PSV gewend ben al die laatste decennia's.Maargoed bal is rond, de transfermarkt ligt nog open, er kan nog van alles gebeuren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:22
    Precies zo is het, er kan nog veel gebeuren tot en met 31 augustus. Feit is wel dat PSV er niet sterker op geworden is m.i. en zeker niet titelkandidaat nummer 1 is zoals het er nu voorstaat.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Loopt er in de jeugd bij jullie geen jongen op 10 die talentvol is?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    Ik zou het niet weten, ik volg het jeugdvoetbal amper. Maar volgens mij is Pereiro de absolute nummer 1 voor de positie op nummer 10 bij PSV. Dit is een breedteversterking, meer niet volgens mij.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    We gaan t zien, benieuwd naar de competitie, succes met je club!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:46
    Jij ook succes met Ajax!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    We zullen zien BelChinees. Je hebt wel een heeeele grote PSV bril op je neus staan. Als Ajax nu wel kampioen wordt wat er heel dik in zit , lachen die Ajacieden jou helemaal uit .
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    Waarom zouden die Ajacieden mij moeten uitlachen? Ja, de kleutertjes hier onder de Ajacieden zullen dat zeker wel gaan doen dan. Maar gelukkig zijn het hier niet alleen maar kleutertjes Ajacieden, alhoewel die met de zomervakantie wel sterk gestegen zijn in aantal. Deze keuterjes Ajacieden kunnen er maar moeilijk mee omgaan dat PSV vaker kampioen werd in hun prille levensbestaan dan hun favoriete Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:24
    Jaja kleutertjes Haha . Je hebt een flink minderwaardigheids complex. Kun je niks aan doen dat heb je nu eenmaal dus daar val ik verder niet over.
    PSV zal altijd in de schaduw staan van Ajax. Helaas voor jou. Maar daar zul jij met je kleuterverstand het wel niet mee eens zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:29
    Wie de schoen past, trekt hem aan.......
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    Kom op, man. Niemand beweert dat jullie de laatste 4 jaar alleen maar miskopen hebben gedaan, 2015 bijvoorbeeld hadden jullie een absolute topselectie voor Nederlandse begrippen! 2016 ook bepaald geen matige selectie, samen met Ajax de beste selectie toen. 2017 werden jullie geen kampioen, maar hadden jullie ook een prima selectie.

    De (terechte) kritiek op de matige kwaliteit van de selectie was alleen die van afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:47
    Zo slecht was die selectie nu ook weer niet. Neem bijvoorbeeld Schwaab; nooit echt serieus genomen hier tot medio dit seizoen. Dat geldt ook voor Hendriks en Brenet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:48]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:02
    Tuurlijk, maar met Arias, Van Ginkel en Lozano had je eigenlijk maar 3 topspelers voor Eredivisie-begrippen. Dat is vrij karig.

    We moeten Schwaab ook niet groter maken dan ie is, hij is een prima, stabiele verdediger als hij in een goeddraaiend elftal speelt, hij maakt weinig fouten. Maar het is geen speler die je kampioen maakt. En zo heb je eigenlijk te veel spelers bij PSV.

    Hendrix en Brenet vind ik nog steeds niet veel, sorry. Hendrix draaide een aardig seizoen en die jongen doet 100% zijn best, maar PSV heeft de uitstraling (en toch ook wel geld) om een betere speler te halen voor zijn positie. En Brenet is al helemaal PSV-onwaardig, die zullen jullie geen moment missen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:02]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:43
    Naast Arias, van Ginkel en Lozano zijn Luuk de Jong, Zoet, Bergwijn en Pereiro bovengemiddelde spelers voor de ED. Hendrikx is een nuttige en bruikbare speler die je pas mist wanneer hij er niet bij is. Maar bovenal heeft Cocu prima werk geleverd vorig seizoen
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1898
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:50
    Ik vind dit een slimme zet van PSV... kost waarschijnlijk een stuk minder dan Guitterez .. daarnaast is het ook een type speler die PSv nodig heeft. Met Hendrix hebben ze een prima controleur.. Pereiro Rosario en Ramselaar zijn toch ook andere type spelers. Weet alleen niet of hij deze stap moeiteloos aan kan.... zie wel veel meer in hem als bv Ramselaar. Of de jeugdspelers ook deze rol hadden kunnen vervullen zal moeten blijken in de toekomst. ben wel benieuwd wat ze uiteindelijk hebben betaald. Pec zal dom zijn geweest indien ze niet meer dan 4 tot 6 miljoen hebben gevraagd voor hem
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:50
    Geen slechte speler maar geen speler voor de top hij wou al 2 seizoenen naar Ajax maar Ajax nooit echt intresse getoond vind het meer een speler voor az enzo
    Vind ik leuk
    Hans Worst +783
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:50
    goede aankoop, er zijn meer spelers in Nederland die hogerop kunnen, Maar de topclubs halen liever spelers van heel ver die soms niks presteren. Mahi Padt en Doan van Groningen bv en een Matavz en een Linssen van Vitesse kunnen echt wel hogerop,
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:59
    Ja net zoals Lucassen, Larsson, Maher.Nee, dan liever een Arias, Sanchez of Guardado.Aan die Spelers van Heerenveen en Zwolle heb je ook niks aan,peperduur en kan je net zo goed zelf opleiden.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +783
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:07
    Totdat spelers in t buitenland opeens excelleren , dan zeggen ze weer, de Top heeft zitten slapen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08
    Wie dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:51
    Like als je apollo haat
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8025
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:51
    Uitstekende zet van PSV. Eindelijk ook de vervanger van Van Ginkel.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:39
    Dan lever je pakweg 14 doelpunten in.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Vind Gutierrez echt veel beter, Thomas ik weet het niet hoor. Na Dumfries, Angelino weer een speler waar je niet zeker van weet of tie Psv naar een hoger niveau kan tillen. Ik zie in Thomas niet echt een top speler. Verrassende keuze..
    Vind ik leuk
    John Garp +1316
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Goede versterking voor in de breedte. Al had Thomas zelf gezegd dat hij het beste bij Ajax zou passen, als hij mocht kiezen uit de top drie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    Zal wel bijna gratis zijn anders kunnen ze hem niet betalen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    ...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    phritzzz +2608
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:59
    Goeie speler, geen kapsones. Verlengstuk van de coach in het veld. Misschien niet de beste voetballer maar met een dergelijke speler maak je je team wel sterker. Prima keus.

    Volgens mij hoeft dit niet te betekenen dat Gutierez nu helemaal uit beeld is verdwenen. We zullen zien
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:00
    Haha deze speler kan er helemaal niks van
    Vind ik leuk
    Troy Mol +13
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    PSV heeft langer dan een jaar intersse getoont in chucky en na een jaar onderhandelen is hij toch wel echt gekomen, ik hoop en heb er alle vertouwen in dat guti over een jaar in eindhoven speelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:03
    En weer geen scorende middenvelder. Enkel Perreiro kan een goal maken op het middenveld bij PSV. Ajax heeft met Ziyech, van de Beek en Schöne allemaal spelers die 10 goals per seizoen kunnen maken.

    Het is mij niet helemaal duidelijk hoe een speler als Thomas PSV sterker maakt.
    Vind ik leuk
    Robby G +1300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:09
    Afbraak...geen guttierrez dan maar Thomas...volgend jaar in mei al voorrondes..
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +497
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Zonde dit, had toch voor PSV liever die Gutierrez gezien, lijkt me toch wel een betere speler dan Thomas. Weet ook niet of ik deze speler wel jij PSV vind passen toch meer een speler die ik zie bij Vitesse of AZ.
    Vind ik leuk
    orion73 +1420
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:18
    Middelmaat. Leuk voor PEC maar ook niet meer dan dat. Ook fijn dat hij international is en 2x 20.000km moet vliegen voor een potje.
    Vind ik leuk
    RWMD +144
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    Succes Thomas ! Mooie stap voor hem. Ik denk dat veel mensen hem onderschatten hier. Hij kan gewoon moeiteloos mee met PSV. Het enige wat bij Thomas eigenlijk ontbreekt is het scorend vermogen maar dan was hij al veel eerder weg geweest bij.
    Vind ik leuk
    alaaf +987
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:04
    Mooie aankoop! Hem kun je over twee/drie jaar voor 40 miljoen verkopen. En die Mexicaan komt ook nog!
    Vind ik leuk
    Nummertien +5123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:11
    Haha 40 miljoen, dat is op niks gebasseerd, Mexicaan te duur daarom komt Thomas. Vind Thomas nou niet echt een speler voor de top, maargoed.
    Vind ik leuk
    GAEfan +160
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:09
    Vind dit een slimme aankoop van Psv. Bespaard ze een hoop geld. En Thomas heeft de potentie om te slagen in Eindhoven. Bij de Mexicaan was het ook nog maar afwachten.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:18
    Zeer onderschatte speler dit!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:23
    Manneke met gif en karakter, welkom Ryan!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:11
    Ik vind i.t.t. de meeste hier de transfer van Ryan Thomas een goede. En willen de meeste supporters PSV failliet ofzo. Geef hem gewoon de steun als wie dan ook. Guiterrez kan volgend jaar nog altijd komen als Lozano weg gaat. Je kunt wel een risico nemen wat Ajax doet al denk ik wat als ze geen CL halen. Hoe wordt dan een Tadic bekostigd want die verdiend ook een hoop. Dat kan ook een overweging van PSV geweest kunnen zijn van PSV waarom Guiterrez niet komt nu