Bijlow had slechte nacht na flinke nederlaag: 'Je speelt de wedstrijd weer af'

    Bijlow had slechte nacht na flinke nederlaag: 'Je speelt de wedstrijd weer af'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:24

    De harde nederlaag van Feyenoord op bezoek bij AS Trencin (4-0) in de voorronde van de Europa League is hard aangekomen. Keeper Justin Bijlow erkent een onrustige nacht achter de rug te hebben.

    "Je speelt de wedstrijd weer in je hoofd af en ik denk dat ik net als velen anderen moeilijk in slaap ben gekomen", zo vertelt de goalie tegenover de camera van Feyenoord TV. "De wedstrijd van gisteren is gespeeld, zondag wacht weer de volgende wedstrijd. Daar willen we gewoon goed voor de dag komen en er alles aan doen dat we gewoon drie punten mee naar huis nemen."

    Volgens Bijlow, die zelf meedeelde in de malaise door bij de 2-0 in de fout te gaan, werkte het zwakke begin van Feyenoord tegen Trencin niet mee. "We zijn achter de feiten aan blijven lopen en niet meer in ons spel gekomen. Trencin heeft het goed gedaan, maar denk dat het vooral van ons heel matig was", verklaart hij.

    Zondag begint Feyenoord de competitie met een uitduel tegen De Graafschap. "Een kleine teleurstelling moet er nog zijn van gisteren, maar zondag is weer belangrijk en de knop moet omgezet worden."

    Poll

    Heeft Feyenoord nog kans om Trencin uit te schakelen?

    (12637 stemmen)

    Plaats een reactie

    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:34
    10tje op de Graafschap
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:36
    Ik denk juist dat de uitslag van gister ongunstig is voor de Graafschap. Feyenoord moet zondag echt wel iets laten zien anders is Gio de eerste trainer die ontslagen gaat worden dit seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:54
    Bijlow krijgt een zwaar seizoen. Zeer matige keeper.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:00
    En weer een PSV-supporter die op basis van 1 samenvatting van 3,5 minuut denkt te weten dat dit een matige keeper is. Gister was zeer slecht, maar als ik mijn dikste Ajax-bril opzet, zie ik nog dat Bijlow een groot talent is.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5170
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    Eigenhandig PSV van de JC schaal af gehouden, maar dat zal hij wel niet gezien hebben
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:13
    Hele wedstrijd gezien helaas gisteren. Bij de eerste goal zag je al wat een matige keeper het is. Maar goed, jullie kijken er anders naar, geeft niet.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:32
    Het is wel een talent. Die jonger hoort alleen nog niet eerste keeper te zijn, daarvoor heeft hij nog te weinig slimheid en ervaring. Zet gewoon Vermeer neer. En laat het talent af en toe een makkelijke thuiswedstrijd spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:04
    Bijlow is zeker een groot keeperstalent! En laten we hopen dat hij zich doorontwikkeld dat hij over een paar jaar de onbetwiste nummer 1 van oranje zal zijn. Net zoals spelers als: de Ligt, Malacia, de Jong, Bergwijn, Kluivert. Zodat we over een aantal jaar weer echt mee kunnen doen tijdens een EK/WK!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Schakelde wel P S V uit Dat na EEN wedstrijd Zeggen matige keeper?Nog hard zeer van vorige week
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:19
    Nee hoor, de fruitschaal doet me nog minder dan niks. CL en WK daar draait het om en is leuk om naar te kijken. EL en EK kunnen me ook gestolen worden. We gaan het meemaken aankomend seizoen. Ik zeg dat Feyenoord punten gaat verspelen door Bijlow, we zullen zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:18
    Geld teveel ? zet je geld liever op utrecht dan kun je cashen!.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:58
    Dan kan je zo'n beetje €50 bijschrijven,goed bezig 👌👍
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:34
    We moeten dit Feyenoord niet onderschatten, met de steun van het thuispubliek zouden ze de volgende keer best een gelijkspel uit het vuur kunnen slepen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:39
    Dat denk ik ook ja!
    Vind ik leuk
    Dharmpie +415
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:05
    Dat kan alleen als de kuip vol is.
    Gezien de blamage en de zoveelste teleurstelling voor het Feyenoord publiek weet ik niet of het een volle bak gaat worden. Voor “a miracle” heb je dit echter wel nodig! Eens, eens kan het teveel worden voor het hondstrouwe publiek. Als dat niet nu is vrees ik dat dit niet lang zal duren. Ik ben er altijd al meer dan 30 jaar, maar eens zal het genoeg zijn.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:33
    Moet kunnen.. 2-2.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:35
    Een keer aan je slurf trekken doet wonderen
    Vind ik leuk
    John Garp +465
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:43
    Ballen vissen kan die wel.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5979
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:03
    Penals keren ook, Luuk de Jong voor schut zetten ook... Eigenlijk best wel een talentje ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:35
    Wietolie! Slaap je als je een roosje op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:54
    Waarom olie? Een dikke pater roken doet ook wonderen!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:35
    Vertrouwen blijven geven aan deze jongen, deze jongen heeft echt de potentie om eerste keeper van Oranje te worden.

    We hebben bij De Ligt gezien wat vertrouwen kan doen bij een jonge speler.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:36]
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5979
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:05
    Mooie reactie van een Ajax supporter!!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:39
    Ach, ik ben buiten Ajacied ook voetballiefhebber en dan geniet ik van goede voetballers, van welke club dan ook. En dat laat ik hier dan ook weten.

    Al is dat hier (triest genoeg) bijna een uitzondering ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:39]
    Vind ik leuk
    Topdrie +2295
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:45
    Maar Malen serveer je al af na 1 wedstrijd 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:43
    Die wedstrijd van zaterdag is niet de reden waae ik mijn mening op baseer, dat is gewoon één van de vele voorbeelden. Maar goed, dat heb ik al uitgelegd.

    Malen gaat het mede door zijn mentaliteit niet halen.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2295
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Z'n mentaliteit??? Je kent hem persoonlijk? Juist z'n mentaliteit heeft ervoor gezorgd dat hij vorig jaar met het eerste van Arsenal mee mocht op trainingskamp naar Australie en China, met PSV mee mocht naar Amerika in de winterstop en nu naar het eerste team is gehaald door van Bommel. Je weet totaal niet waar je het over hebt
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    zondag 12 augustus 2018 om 04:08
    We spreken elkaar weer als het te laat komen op de training begint. Daar begint het mee. Vervolgens wordt het erger.

    Trust me, ik sta vrij dicht bij zijn familie in de buurt. Ajax heeft lang niet alles naar buiten gebracht waarom hij is vertrokken.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2295
    zondag 12 augustus 2018 om 08:00
    In die 2 jaar in Londen is hij nooit te laat op de training verschenen. In Eindhoven ook niet. Toen hij in Amsterdam speelde moest hij iedere keer 1,5 uur reizen. Logisch dat hij dan wel eens te laat komt. Maar dat is echt niet de rede dat hij is vertrokken 😂😂😂 Kom met iets beters.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:35
    Niet degraderen dit seizoen is de nieuwe doelstelling? Wat een schande man.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:37
    Dat moet toch wel lukken?
    Vind ik leuk
    derksen +8532
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:36
    Bijlow meest Feyenoord onwaardige keeper ooit
    Wat een drama wordt dit seizoen niet normaal
    Vind ik leuk
    Iejen +354
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:43
    We hebben het jaren met Mulder moeten doen. Bijlow is echt wel een keeper met veel potentie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:45
    Sukkeltje, een jonge keeper die schuldig was aan 1 goal en dan afbranden, slaat helemaal nergens op.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:34
    Zo een jonge keeper moet je tegen zichzelf in bescherming nemen anders brandt je hem af. Had nooit eerste keeper mogen worden. Misschien over een jaartje of twee.
    Vind ik leuk
    Jack010 +184
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:53
    Wat een makkelijke reactie.
    Na de 1-0 pakt hij van die spits nog een hele goede poging in de korte hoek, toen het 3-0 stond pakte hij ook nog een 1-op-1 actie, op dat moment nog cruciaal wilde het nog wat betekenen voor de terug wedstrijd.
    Daarnaast ben ik zelf Keeper geweest in de A-jeugd en speelde we eerste divisie. Weet je hoe belangrijk het voor een keeper is om een solide en een vertrouwde verdediging voor je neus te hebben.
    Je kan nu niet bepaald zeggen dat je met Nieuwkoop, Van Beek en Verdonk zelf ook zekerder in je doel staat.

    AS Trencin heeft verdiend gewonnen en ik schaam me diep als Feyenoord supporter.

    Gio mocht vorig jaar al van mij vertrekken, al is hij qua prijzen zeer succesvol, het veldspel is al jaren een drama, ook in het kampioensjaar. Ik heb in al die jaren nog steeds niet ontdekt wat zijn speelstijl is, wat het plan is. Je ziet nu al bij PSV en Ajax dat de trainers een bepaalde speelstijl willen hanteren, helaas heb ik dat nog steeds niet bij Gio.

    fijn weekend iedereen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:37
    Hij kon moeilijk zeggen dat hij heerlijk geslapen heeft..
    Vind ik leuk
    El Cazador +5390
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:41
    Gio zou er verstandig aan doen om zondag Vermeer op het hok te gooien en Justin Bijlow ff uit de wind te zetten!! Bijlow heeft enorm veel talent maar moet mi langzaam gebracht gaan worden. Volgende week zondag weer op het hok, maar eens twee wedstrijden op de bank
    Vind ik leuk
    Iejen +354
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:43
    Juist niet, vertrouwen geven en de kans geven om zich te revancheren!
    Vind ik leuk
    CPP +658
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:51
    Zou juist heel dom zijn. Dus waarschijnlijk gaat hij het wel doen. Zou 6 man wisselen, maar Bijlow laten staan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:43
    Ja leuk hoor maar euhh hier praat je het niet mee goed !
    Je ligt uit Europa en dat is slecht voor Nederland!
    Dank je wel
    Vind ik leuk
    heur es +345
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:45
    Gok op 2-0 zondag.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:45
    Ik denk dat Vermeer blij was dat hij niet in het doel stond tegen Trencin.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26748
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:46
    Niet leuk voor die jongen.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6274
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:46
    Wat ik vooral schandalig vind is dat Feyenoord niet eens aanstalte maakte om met het tempo mee te gaan. Trencin zette vroeg in de wedstrijd druk, tot aan de negentigiste minuut. Feyenoord presteerde het gewoon om na vier doelpunten en talloze kansen nog steeds om in dat slakken tempotje te voetballen. Alsof het ze niets kon schelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:50
    5-0 in de Kuip 5x RvP

    Ben graag positief namelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:50
    Bijlow moet zijn waffel houden. Heeft heel erg slecht gekeept. Geen toegevoegde waarde gebleken. Tegen PSV gewoon mazzel gehad,valt nu zwaar door de mand
    Vind ik leuk
    Deck010 +3588
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:10
    Jouw naam verteld me al dat je graag in het verleden blijft hangen. Misselijke reactie op een van de grootste keeperstalenten van Nederland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:14
    Ben je familie van hem? Het feit is dat hij slecht heeft gekeept en niet veel vertrouwen uitstraalde. Ik blijf niet in verleden hangen maar juist in het hedendaagse. Vond hem ook zenuwachtig en onzeker overkomen
    Vind ik leuk
    Deck010 +3588
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:20
    Als een keeper geen vertrouwen uitstraalt zegt dat meer over de verdedigers voor hem. Een jongen van 19 jaar zo afbranden als jij nu doet is echt misselijkmakend ja. Ook als jouw “ flappie” in het doel had gestaan gisteren, had het ook minimaal 3-0 geworden.
    Vind ik leuk
    Arie1976 +700
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:54
    Matig????

    Het was gewoon zwaar onvoldoende....
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1321
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:56
    Een Karius'je
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:57
    Wellicht gewoon je karma voor het belachelijk maken van Luuk. ;-)
    Vind ik leuk
    mvr +187
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:57
    1 zwaluw maakt nog geen zomer ... Jongen .je moet nog flink groeien .beter vlieguren maken in de kk League en dan 1ste van Feyenoord
    Vind ik leuk
    San Marco +339
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:01
    Zo en die staat weer met beide beentjes op de grond!!
    Vind ik leuk
    Ealanta +169
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:01
    Een kleine teleurstelling is er nog wel zegt ie ????
    Hoezo kleine teleurstelling, je moet je kapot schamen na zo'n drama wedstrijd.

    Je zet Feyenoord, Supporters en het hele Nederlandse voetbal zwaar voor lul. Het lachertje van Europa door dat belachelijke spel.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3588
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:15
    Niet zo reageren hier op deze site joh.
    Alleen maar koren ol de molen voir de trollen hier.
    Als echte Feyenoordsupporter weet je toch dat je stil moet zitten als je word geschoren? En dan nog ben jij als je over je verdriet en kwaadheid heen bent volgende week donderdag gewoon weer in de Kuip om de spelers aan te moedigen. Zo hoort het ook !! Feyenoordsupporters mogen nu boos en teleurgesteld zijn maar zondag is er weer een nieuwe wedstrijd en staan we weer achter de club.
    Alleen als je diepe dalen hebt gehad kan je weer hoge pieken bereiken.
    Niets is sterker als dat ene woord......
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    Ealanta +169
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:54
    Ik weet dat er hier een hoop zullen lachen maar dat boeit me niks.
    Heb een seizoenskaart op vakkie w4 en kan niet wachten tot de eerste thuiswedstrijd.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3588
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:12
    Ik zit dan vlak hoven je op V
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:19
    We geloven nog in je.

    Kop omhoog en vooruit 💪💪💪
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +164
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:35
    Je was niet de enige!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:59
    Gewoon lekker warme melk drinken Bijlow, dan slaap je lekker😊
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:03]
    Vind ik leuk
    bramski +34
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:09
    Best een talent die jongen alleen vroeg me gister af of ie zijn handschoenen was vergeten bij elke goal ging ie naar de bal met zijn voeten
    Vind ik leuk
    derksen +8532
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
    Talent elke Nederlander vind tegenwoordig als een keeper een bal op kan rapen is het een talent en als speler een bal hoog kan houden is het een talent bijlow vorig seizoen ook een drama jong Ned een groot drama Gio maakt zijn keuzes niet op kwaliteiten maar op lieve ja knikkers het is gewoon een drama! Malacia vorig seizoen prima gespeeld nu op de bank voor een speler die vorig jaar niet eens basis plaats had bij Uitleenclub,het is gewoon een drama Vente komt net als komtgeenlantaarnpaalvoorbijboetius geen lantaarnpaal voor bij fysiek een baby zo langzaam als die stond het gaat gewoon helemaal nergens over achabar 2.0 Larsson lurling 2.0
    Amrabat met zijn dikke reet is nog langzamer als vd burgerking.vd Heijden ff sireneus dat kan toch niet niet het is gewoon een drama wat komend seizoen niet in top 5 speelt het wordt echt niks
    Vind ik leuk
    Bert +249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:15
    Beetje grote bek die jongen hij doet trencin echt te kort door te zegge wij deden het niet goed.nee jullie waren waardeloos en speelden als een stelletje vuilniszakken maar wel legen dan
    Vind ik leuk
    Tjeentje +179
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:28
    Bijlow krijgt zeer zeker een heel zwaar seizoen, was zeer matig gister, maar is een groot talent, hij komt hier wel overheen.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +415
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:04
    Groot worden doe je met vallen en opstaa, het was erg pijnlijk dat Bijlow ook niet boven de rest uitsteeg. We kunnen het hem niets eens verwijten, hij verdiend onze steun en kan alleen slagen met de steun van ons allen. Het verlies was niet aan hem te verwijten, jammer is het uiteraard wel dat hij zich niet kon onderscheiden,maar gezien het nivo vd de rest heeft hij het nog beter gedaan dan een aantal anderen. Jammer dat onze “leiding” spelers niet laten gaan die geen dubbeltje waard zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bijlow had slechte nacht na flinke nederlaag: 'Je speelt de wedstrijd weer af'