Van Bommel tevreden: Als je een speler kan halen met deze kwaliteiten...

    Van Bommel tevreden: "Als je een speler kan halen met deze kwaliteiten..."

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 14:19vr 10-08-2018 om 14:19

    Mark van Bommel is blij met de komst van Ryan Thomas. De middenvelder (23) komt over van PEC Zwolle, zo werd vrijdagochtend verrassend bekend.

    Thomas moet nog een medische keuring ondergaan, maar Van Bommel is alvast blij met de deal. "Deze speler past goed bij onze speelwijze en ons idee van voetballen. Hij kan het spel versnellen, is slim en technisch begaafd", reageert de PSV-trainer op de clubsite. "Als je een speler kan halen met deze kwaliteiten is dat heel mooi meegenomen."

    PSV begint het nieuwe seizoen als regerend landskampioen, maar niet als titelfavoriet. Van Bommel ligt er niet wakker van. "Dat wij door de kenners niet als favoriet worden geacht is niet erg. Wij moeten het hebben van het team. Daarbinnen kunnen onze spelers individueel excelleren, dat is waar het om draait."

    PSV begint zaterdagavond het nieuwe Eredivisie-seizoen met een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. In het Philips Stadion wordt om 20.45 uur afgetrapt.

    Lees ook: PSV bevestigt verrassende Eredivisie-deal: 'Bij speculatie is niemand gebaat'

    Plaats een reactie

    Gamewonder26 +1409
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Is het erg dat ik dacht dat Thomas een buitenspeler was😅
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Daar heeft hij in het begin bij PEC inderdaad ook even gevoetbald
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1409
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Ik volg PEC totaal niet dus mijn kennis is van fifa hahaha, maar zou het kunnen dat hij gehaald is als backup buitenspeler dan? Of zal hij bijna zeker op het middenveld spelen (want dan is het vreemd)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17121
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Op het middenveld speelt hij het best, dus dan kan je hem daar logischerwijs ook beter neerzetten.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1409
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:29
    Ik kan begrijpen waarom Gutierrez niet gehaald is, maar is Thomas nou echt beter dan Ramselaar?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17121
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Een stuk beter.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1409
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:31
    Dan snap ik niet waarom iedereen hier klaagt hahaha
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17121
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:35
    Erg wordt vooral geklaagd door mensen die niet weten waar ze het over hebben. Als je alleen wedstrijden van je eigen club kijkt is dat prima, maar ga dan niet oordelen over een speler die je hooguit 2 keer per jaar hebt gezien.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1409
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:36
    Nee precies daarom vraag ik het ook :)
    Thanks man!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Dat van die 2 keer per jaar is overdreven, er zijn ook genoeg voetballiefhebbers (waaronder ik) die hem veel vaker hebben zien spelen. Zeker afgelopen jaar, PEC Zwolle was na AZ misschien wel de ploeg die het meest aantrekkelijk speelde.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17121
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:46
    Natuurlijk zijn er ook mensen zoals jij en ik die naar meer dan alleen hun eigen club kijken, maar aan de reacties hier te lezen doen veel mensen dat niet.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:16
    Haha daar heb je wel gelijk in ja, bij 70/80% van de mensen heb ik het idee dat ze alleen Ajax/PSV/Feyenoord kijken.
    Vind ik leuk
    HanV +4629
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37
    Ze hadden liever een speler uit een ver land die ze nog nooit hebben zien spelen. Dan moeten ze juist tevreden zijn, ze krijgen een speler uit een ver land die ze blijkbaar ook nog nooit hebben zien spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:32
    Hij is 100 % gehaald voor het middenveld. Daar heeft hij de afgelopen seizoenen meer dan prima gespeeld bij PEC. Daarbij zijn de vleugels goed bezet bij PSV met een Lozano en Bergwijn. Als backup kan je daar malen, Pereiro, gudmonsson, Randelaar, Romero(kan er eventueel ook spelen) en als het echt moet zelfs gakpo er nog meer zetten. Dit zijn spelers die er allemaal terecht kunnen .dus daar hoeft in mijn ogen geen speler meer voor gehaald te worden.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1409
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34
    Denk je wel dat PSV na Thomas nog een middenvelder gaat halen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:41
    Nee helaas niet, guitterez was target nummer 1. Daar zijn ze denk ik niet uitgekomen, en zijn ze doorgeschakeld naar een alternatief, en dat moet Thomas zijn.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1409
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
    Je weet het nooit met PSV he.. altijd verrassen ze ons haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:46
    Dat is waar, ik zou een extra middenvelder echt wel toejuichen. Maar denk dat het geld nu echt op is.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1486
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:46
    Nog meer middenvelders? Ramselaar, Pereiro, Hendrickxks, Mauro, Lundqvist, Rigo, evt Gakpo en dan nog Thomas en Gutierez...
    Zijn er wel erg veel.
    Tenzij Pereiro weggaat in de winterstop, evenals Ramselaar. (die m.i. te weinig kansen heeft gekregen).
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    Ze missen die box tot box player. Zo een die van Ginkel was.
    Voor de rest is het middenveld niet extreem dik bezet. Je wilt namelijk alles dubbel hebben. Dus 6 waardige middenvelders. En dat zullen voor dit seizoen de volgende zijn

    Hendrix/Rosario
    Thomas/Randelaar
    Pereiro/Mauro

    Lundqvist gaat het sws niet halen bij PSV. En Dante rigo ga ik ook steeds meer over twijfelen. Gakpo moet zich gewoon op de vleugel focussen, maar zijn doorbraak zal denk ik pas volgend seizoen zijn.

    Het liefst zie ik dat ze Randelaar verkopen en guitterez er nog bij halen. Dan heb je een perfect middenveld er staan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:12
    Gutierez komt niet, is te duur..
    Vind ik leuk
    Bertus +6140
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:55
    Ik verwacht ook dat ze Guitterez nu niet meer gaan halen. Zou weer lang onderhandelen worden het seizoen start morgen. Ook is het al snel CL kwalificatie, dus nu knopen doorgehakt en voor Thomas gekozen. Ik kan over Thomas niet goed oordelen omdat ik Zwolle niet echt volg maar ook die Mexicaan ken ik niet. De grote concurrent uit Amsterdam geeft het deze zomer met bakken uit en dat kan PSV niet. Zou een schande zijn als ajax het dit jaar niet wordt maar alle vertrouwen in van Bommel en zijn mannen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Zou raar zijn als hij er niet blij mee zou zijn :0
    Vind ik leuk
    John Garp +2288
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Zonder dollen denk ik dat deze speler inderdaad van meerwaarde is voor Eindhoven. Alleen meer een concurrent van Rosario, dan een vervanger van Van Ginkel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Dit is pure middelmaat, beetje Amrabat niveau, geen van Ginkel.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:14
    Gutierez is te duur.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Mooi voor Thomas inderdaad! Is een leuke voetballer, ik ben benieuwd of hij de stap naar de "top" in 1 keer verwerken kan.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Eh. 12 goals inleveren en amper goals terughalen. Goed bezig psv
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:25
    Mischien een idee om 1 jaartje te verhuren aan az en gutierez erbij kopen en dan volgend jaar hendrix verkopen
    Vind ik leuk
    stratumseind +173963
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:25
    Bommeltje snapt maar al te goed waar het om gaat : Het Team.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:00
    Teamgeest 👍🏻
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1832
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:48
    Bommeltje heeft ook weinig keus bij gebrek aan eurie's......

    PSV wou graag Guti... maar ja.. het werd Thomas...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173963
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    klopt we wilden ook graag ramos vorige keer maar het werd schwaab en laat die nou net met de schaal staan zwaaien in april...
    Mooi spelletje dat voetbal
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49]
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1832
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Jazeker... prachtig spel... in 1995 won Ajax de C.L. maar dat telt nu zeker niet meer ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173963
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:53
    The good old days zwart wit betamax banden wie kent ze niet.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Of dit u de versterking is waarop je zit te wachten?
    Benieuwd hoeveel punten psv heeft na de eerste 3 rondes...
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Utrecht Thuis
    Fortuna Uit
    Pec Uit

    Utrecht doet het zelden goed in Eindhoven, dus dat zijn 3 punten, Fortuna uit zijn ook 3 simpele punten en PEC uit is wat lastiger, maar misschien hebben ze daarom Thomas wel gehaald, in de hoop dat ze zo op 9 punten staan na 3 wedstrijden... ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:38
    Ik hoop het voor jullie :-) kunnen ook zomaar 0 punten zijn...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:49
    Foebele is een Ajacied.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    Dan issie erg hoopvol voor PSV, wellicht toch een Brabants hart?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:17
    Haha Foebele is een realistisch persoon hoor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:33
    Stiekem zou ik het heel grappig vinden als de top 3 direct veel punten laten liggen :-p
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    Als Ajax het maar niet doet vind ik het prima ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:36
    Nee, het is gewoon niet logisch om te beweren dat PSV het heel slecht gaat doen. Het is nog steeds een titelkandidaat net als Ajax.

    Ik denk alleen dat Ajax dit jaar eindelijk het betere team heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:39
    In ieder geval weten we na 3 rondes een beetje waar iedereen staat!
    Vind ik leuk
    Weer psv +511
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:18
    Zal voor jullie al een stuk moeilijker worden 9 punten
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:39
    Ik heb geen idee tegen wie we allemaal moeten, maar leuk dat je je al rijk rekent en denkt dat de competitie na 3 wedstrijden beslist zou zijn...
    Vind ik leuk
    Futjebal +2258
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:09
    Nee hoor ....Thomas is gehaald omdat Mark zijn zoon zo heet...vindt ie gewoon leuk
    Vind ik leuk
    Sil95 +11175
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Is dit een speler die PSV direct sterker maakt? Wordt hij gezien als een (potentiële) basisspeler of als een speler voor de breedte?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17121
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Hij zal PSV sterker maken. Thomas wordt ernstig onderschat door mensen die hem niet wekelijks hebben zien voetballen.
    Vind ik leuk
    M.J. +195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Van Bommel is wel al een geweldenaar in standaard opmerkingen van een trainer.
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Tja, ik zou het ook verkopen alsof je een buitenkansje hebt gepakt en je een hele goede speler binnen hebt kunnen halen.

    Het is een prima speler hoor, die Australier zou ook vast prima zijn, maar als je wil doen alsof dit geweldige aankopen zijn dan probeer je de boel volgens mij een beetje zand in de ogen te strooien, prima is het, maar zeker niet een speler waarover je zegt dat je blij moet zijn dat je een speler met zulke kwaliteiten hebt kunnen halen!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17121
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Dan ben je niet bekend met de kwaliteiten van Thomas, Sainsbury is geen geweldenaar maar zal ook nog wel hoge ogen gooien hier in Nederland.
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:34
    Net als de rest zeker, als hij echt zo goed was zou hij niet bij PEC gezeten hebben al die jaren en nu niet naar PSV gaan (met alle respect).

    Ik zeg niet dat hij er niks van kan en hij kan best een goede teamspeler zijn, maar als je international bent, 23 jaar oud bent en dan nog bij PEC speelt ben je ook geen absolute topspeler.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    *Met deze beperkte kwaliteiten
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Haha hij praat alsof ze net die Gutierrez hebben binnen gehaald.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:17
    Gutierez is te duur..
    Vind ik leuk
    Futjebal +2258
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:46
    Nieuws voor jou heikneuter...ook Gutierez komt nog. Ik heb je nu al zo vaak zien schrijven dat hij te duur is dat ik je even dit nieuwtje wilde geven
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:25
    Bron?
    Vind ik leuk
    Futjebal +2258
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:44
    Bron?... opletten de komende weken
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:11
    Haha, dat schelden van je is pas zielig..

    En opletten? We weten het al Einstein.
    Nu jij nog..
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:30
    Hij is nl te duur, of ze moeten er eerst drie verkopen.

    Helaas is er nauwelijks interresse..
    Vind ik leuk
    Futjebal +2258
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:46
    En wat is jouw bron zielig mannetje...oh oh wat zal het weer een teleurstelling zijn aan het einde van het seizoen
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:10
    https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=335239
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1147
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Het is klaar voor Ramselaar denk ik.. Welkom terug Bartje ;)
    Vind ik leuk
    Senn +7160
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Dat denk ik ook. Komt ook tekort
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19160
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Maar liever Gutierrez, toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:32
    Goed gedaan PSV. Benieuwd of Thomas zelfde spel laat zien als. Ik PEC of nog beter zelfs
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Gewoon afwachten,einde van het seizoen weten we wie het beste heeft ingekocht en het beste team heeft!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:52]
    Vind ik leuk
    torinofc +471
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:54
    een nieuw zeelander...........
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:06
    Haha, weg verhaal
    Vind ik leuk
    mcmodd +24227
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:59
    Elke nieuwe speler kan de groepsdynamiek veranderen, kan ook een reden zijn om de tactiek te veranderen en bovendien, kan beter uit de verf komen dan bij een eerdere club omdat hij met andere spelers gaat samenspelen. Het tegengestelde zal ook het geval zijn, waardoor de speler geen basisplaats zal verwerven.
    Als vervanger van Van Ginkel is Thomas best een goede speler vermoed ik. Hij heeft minimaal dezelfde conditionele mogelijkheden en zijn techniek kan worden vergeleken. Wat je nog moet afwachten is of hij met dezelfde intensie een hele wedstrijd weet uit te spelen, want dat is nodig om de balans gedurende de wedstrijd te waarborgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:04
    Met alle respect voor FC Zwolle, maar dit is net als die Australiër Trent, een sub topper.














    En dat wil overwinteren in de CL...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:33]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1865
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:12
    Het team staat centraal, maar tegen Feyenoord speelde het team niets klaar. Dat geeft vertrouwen!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:13]
    Vind ik leuk
    Weer psv +511
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:15
    Lasse en van de beek mogen zijn schoenveters nog niet strikken word een geweldige speler
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1471
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Denk ook niet dat ze daar op zitten te wachten. Veel plezier met deze topper alvast!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:35
    Tegen FC Emmen zal die ze wel maken hoor. Maar dan houd het ook op...
    Vind ik leuk
    Weer psv +511
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:36
    Dappere strijders laat maar achterwegen want ze rennen anders heel hard weg
    Vind ik leuk
    Nbl +648
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:17
    Gewoon. Een paniek aankoop maar wie weet . We zullen zien
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45
    Dit geloof je toch niet,zou die denken dat dat guitterez is ofzo,of zit die aan de drugs ofzo dat die het effe helemaal niet meer weet.
    Dit is echt geen versterking,nu zal lozano ook wel weg gaan,wordt bij psv ook op de verkeerde kant gezet,en nu komt zijn maatje ook niet,kans is groot,hij faked al een blessure,om alle opties open te laten.
    Vind ik leuk
    Axim +842
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45
    Was PSV vorig jaar wel favoriet dan ! Die anisten lullen ook maar voor hun centen , das een handig baantje zeg ! En laten we Ryan het voordeel van de twijfel geven !!!
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1471
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    Had PSV die paar miljoen niet beter op die beoogde mexicaan kunnen gooien?
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:20
    Was te duur, ze boden een derde van de vraagprijs en toen werden ze uitgelachen..
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1471
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:49
    Ben er eigenlijk vanuit aan het gaan dat ze die ook alsnog halen. Deze jongen zou toch niet ter vervanging zijn?
    Vind ik leuk
    Nbl +648
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Ja idd is toch ook lachwekkend 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:55
    Ramselaar 2.0
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01
    Ik ga vanuit dat het al weer zal gaan tussen Ajax en PSV voor de titel. .Ik verwacht dat Feyenoord niet mee doet voor de titel. Ik vindt ze nog altijd ongeschikt daarvoor . .
    Bij Ajax zie je de gesnoterd ten Hag dingen aan het uitproberen door een sterke ploeg neerzetten. Nou of dat gaat lukken speelt geluk een grote roll. Hij kan zomaar kampioen worden en alles mee zitten. . Maar het kan ook zo zijn ondanks hij zijn best doet gewoon pech heeft en dat het hem weer niet lukt om de titel te pakken met Ajax. Het kan dus alle kanten op met ten Hag. ..
    PSV heeft een gewilde coach in huis een echte PSV er. Met de juiste mentaliteit en ook een harde en intelligente coach is dat. Dus juist door van Bommel als bondscoach verwacht ik wel een voetballende PSV. Of ze de titel pakken weet ik niet. Maar die kans is zekker aanwezig...champions leuge is ook weer iets wat een ploeg als PSV of Ajax af kan leiden voor de titel. Gebleseerde spellers of vermoeidheid
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:12
    Kwam zo binnenlopen bij PEC, mag ik meetrainen?
    Maar dan moet je het talent nog wel herkennen.

    Monteiro kwam bij Cambuur langs, werd daar ook groot.
    Bizar dat zulke spelers dan nergens aan de bak kwamen.

    Maar dat Ryan nu bij PSV is wel een jongensboek.
    Vind ik leuk
    Ykhim +0
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:20
    Psv is nog steeds in onderhandeling met Pachuca over de overgang van Erick Gutierrez! Thomas daar in tegen word gezien als de opvolger van Ramselaar die ontevreden de club gaat verlaten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:25
    Snap best dat je niet gaat zeggen dat je weer zo'n goedkope kutspeler van een onderkant subtopper in je mik gedouwd krijgt, maar die van Bommel is wel een hele grote kontenlikker hoor. We weten natuurlijk allemaal wat voor engerd het is maar dit gaat zelfs voor hem wel iets te ver.
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1782
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:42
    Word als Ajacied nou niet bepaald bang van Ryan Thomas, al zal hij wel strijden met Ramselaar om een plek in de basis op het middenveld.
    Ik vind hem van hetzelfde niveau wat als Schöne, wel bruikbaar maar in mijn ogen geen echte basisspeler wat je moet na willen streven.
    Ajax hoort naar mijn mening ook te spelen met het middenveld Ziyech-Van de Beek-Frenkie de Jong en laat Schöne dus maar mooi invallen!
    PSV met Ramselaar-Hendrix-Pereiro, al zou je zeggen dat Thomas niet heel veel onderdoet voor Ramselaar.
    Een fitte Van de Beek speelt vaak iets stabieler dan Schöne die wat nonchalant en slordig wordt in zijn passing.
    Ramselaar en Thomas zijn niet van het niveau Ziyech en Frenkie de Jong, Gutierrez was veel duurder maar zou juist wel een speler zijn die echt wat toevoegde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09
    Bart Rammelaar en Thomas de tjoek tjoek. Ja erg fijne spelers voor de f'jes hahah
    Vind ik leuk
    langeGek +887
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:01
    Nuchtere kerel die van Bommel. PSV staat er prima op en hebben gewoon een ploeg waarmee je kampioen kan worden. Iedereen praat over Ajax, dat gaat een enorme druk opleveren in Amsterdam. En PSV is gewoon lekker aan het trainen in de bossen. We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:10
    Ja even de restjes rente van de leningen schrapen om Thomas te halen. Komt wel goed in Eindhoven.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    langeGek +887
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:12
    For the record : ik ben Ajax supporter. En ik denk dat ik redelijk realistisch naar de situatie kijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16
    Ik heb het gecorrigeerd al kwam je niet zo over. ;-)
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:07
    De centjes zijn gewoon weer op..
    Vind ik leuk