Van Bommel tevreden: Als je een speler kan halen met deze kwaliteiten...

    Van Bommel tevreden: "Als je een speler kan halen met deze kwaliteiten..."

    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:19

    Mark van Bommel is blij met de komst van Ryan Thomas. De middenvelder (23) komt over van PEC Zwolle, zo werd vrijdagochtend verrassend bekend.

    Thomas moet nog een medische keuring ondergaan, maar Van Bommel is alvast blij met de deal. "Deze speler past goed bij onze speelwijze en ons idee van voetballen. Hij kan het spel versnellen, is slim en technisch begaafd", reageert de PSV-trainer op de clubsite. "Als je een speler kan halen met deze kwaliteiten is dat heel mooi meegenomen."

    PSV begint het nieuwe seizoen als regerend landskampioen, maar niet als titelfavoriet. Van Bommel ligt er niet wakker van. "Dat wij door de kenners niet als favoriet worden geacht is niet erg. Wij moeten het hebben van het team. Daarbinnen kunnen onze spelers individueel excelleren, dat is waar het om draait."

    PSV begint zaterdagavond het nieuwe Eredivisie-seizoen met een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. In het Philips Stadion wordt om 20.45 uur afgetrapt.

    Lees ook: PSV bevestigt verrassende Eredivisie-deal: 'Bij speculatie is niemand gebaat'

    Plaats een reactie

    ajaxfan30 +1198
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Haha van Bommel is snel tevreden
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Ja is zo een subtopper waarbij je denkt van.. maakt het psv wel beter.
    PSV heeft nu wel heeeel veel subtoppers gehaald. Die 2 verdedigers en nu deze. Willen ze subtop eindigen ofzo?

    Feyenoord ook, koopt ALLEEEN maar subtoppers. En de enige die echt goed was laten ze niet spelen en verkopen ze. (Vormer)
    Wat is dat een goede speler die Vormer. Typerend.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1412
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:50
    Zeg lech ga opwieberen als je nikx positiefs bij te dragen hebt wa weet jij nu van deze aankoop, b.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:54
    nikx? Zijn dat nieuwe airmax ofzo. En ik ben kritisch, drol.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1412
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:59
    Kritisch, lech je bent aan het rellen jonge. Hedde vannacht op de bank naast de hond geslapen of zo. 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:01
    Nah, ben gewoon kritisch. Sommige aankopen zijn niet te snappen.
    En nee vandaag niet. Paar weekjes geleden wel toevallig, toen ik een prank had uitgehaald bij mijn vriendin. Hahah
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1412
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:06
    Jaja. Nou ik snap de aankoop van de huidige trainer, algemeen directeur, Blind ook ni maar goed. 👍🏻 Vanavond je vriendin een goei beurt geven dan lig je er weer weken safe bij 😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:15
    Ajax doet ook rare aankopen, klopt helemaal. Blandé hebben ze te veel voor betaald, Orejuala of hoe die ook heet, is ook geen topper. Kristensen ook een rare aankoop. En Blind hebben ze gewoon te veel voor betaald.

    Maar ik doelde meer op eredivisie subtoppers.

    En daarnaast praat ik niet zo over mijn vriendin. Lmao, ik respecteer haar.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8458
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:43
    ajax is toch al jaren subtopper dus daar past blind mooi bij. Wat een drama is dat zeg. Een paar jaar geleden werd hij nog uitgefloten in de arena en nu is hij hun held. T ken raar lopen Wanne
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:43]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:28
    gelukkig nemen we jou allemaal niet serieus fijne avond ;)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8458
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:33
    Ken je niet, nieuw hier ? Het is nog wennen he ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:36
    blind is gewoon een goeie speler hoor en goed gedaan in england mag je niet eens vergelijken met thomas ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:40
    Budget van Ajax enerzijds en PSV -Feyenoord anderzijds is onvergelijkbaar, dus ook de team samenstelling. Da’s logisch.
    Vind ik leuk
    Nielsk +819
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:13
    Sommige domme opmerkingen van jou ook niet, de prank zal je vriendin ook wel zien als, 'ach kan gewoon niet beter met zijn gesteldheid'
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:23
    Ze zet mij soms weer even goed op mijn plek. Zijn echt dametjes he Poolse dames. Heel anders dan Nederlandse vrouwen. Maar ik hou er juist van.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1775
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:02
    Dametjes met vierkante oostblokkoppen...ik ben nog geen mooie tegen gekomen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03
    Dat is dan jouw smaak. Ik vind de mijne heel erg knap! En heb het echt heel goed getroffen met haar
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8458
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:44
    Alke polen hebben toch ene vierkante kop ?
    Vind ik leuk
    Nielsk +819
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:11
    Kritisch, je loopt altijd alles af te zeiken, behalve als het Pools is. Dan weer de lengte van een speler, dan weer middelmaat, dan kan die club er weer niks van
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:16
    Ben over veel dingen positief en over veel dingen Kritisch.
    Als jij dat af zeiken wilt noemen, prima. Moet je vinden.

    En ben ook genoeg kritisch naar de Poolse clubs. Laten het ook niet zien. Behalve Jagiellonia Białystok, die hebben gewoon heel zwaar geloot en hebben al gewonnen van Rio Ave, wat knap is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    Nielsk +819
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:18
    Rio wie?
    Dan daarbij, kraak jij Clasie en Vilhena af op hun lengte met een verwijzing naar Sneijder... Noem je dat kritisch? Nee, dat is afzeiken
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:20
    Rio Ave is een redelijke grote club in Portugal.

    En nee, dat noem je gewoon dollen. ''Voetbal humor'
    Niet alles zo fout en serieus opvatten joh, moeilijk leven heb jij
    Vind ik leuk
    Nielsk +819
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:35
    Heb een makkelijk leven, door dingen te filteren. Als je aandacht wil hebben door spelers af te zeiken, is dat jou keuze. Als ik een grapje maak of dol dan zie je dat aan een ;-) of :-) of :-P
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:35
    Nee, ik bepaal lekker zelf of ik een smiley gebruik of niet. Is makkelijk te zien dat het dollen is soweiso.
    Vind ik leuk
    Nielsk +819
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:09
    Kan je zelf bepalen, geef aan dat het dan duidelijker is dat je dolt. Zo niet. Sowieso niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:50
    Goede repliek Nielsk. Sommigen vinden afzeiken humor vanuit misplaatste arrogantie. Ook het je gelijk halen van Lechia door direct te schrijven dat jij dan een moeilijk leven hebt is volledig in lijn daarmee en misplaatst, zijn vriendin is evenmin relevant voor ons.
    Vind ik leuk
    Nielsk +819
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:12
    Deze provocerende (tegen)Pool moet je sowieso niet al te serieus nemen
    Vind ik leuk
    Always PSV +9015
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:50
    Ach, subtoppers, vorig jaar middelmaat. Maakt mij niet uit waar je kampioen mee wordt!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:53
    Toen kocht je dus niet subtoppers in. In iedergeval niet zover ik weet.
    Je had een van Ginkel die mij toch een partijtje goed is en een Arias. 2 spelers die er zeker voor hebben gezorgd dat je kampioen bent geworden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:55]
    Vind ik leuk
    tannat +9603
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:22
    Die spelers hebben bijgedragen, en een flinke voorsprong op Ajax gepakt, net als spelers als Zoet, Hendrix, Bergwijn, Lozano, Luc de Jong e.a.
    Die laatsten spelen nog steed bij PSV.
    Aangevuld met een paar nieuwe spelers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:24
    Nah. Gewoon van Ginkel, Arias, Lozano, paar uitstekende reddingen van Zoet en Pereiro.
    Dit zijn allemaal geen eredivisie subtopper spelers, daar doelde ik op.
    Vind ik leuk
    tannat +9603
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:27
    Voldoende om ajax op ruime afstand te houden
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8458
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:46
    En die hebben ook weer niks gehaald behalve tadic maar die ken het ook niet alleen he Southampton
    Vind ik leuk
    Guust +5307
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:51
    Zoet en de Jong was eigenlijk geen club voor, dus snap Seat ze graag bijtekende, maar zijn geen verkeerde om er bij te hebben, velen zeuren over De Jong, maar was toch weer aardig bezig. En stuk ervaring voor de jongere.
    Vind ik leuk
    Always PSV +9015
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:38
    Goh, van jou niet verwacht dat je net de spelers opnoemt die weg zijn;)
    Vind ik leuk
    Romario9 +10744
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:06
    *newsflash* Blind is ook geen topper, ook al denken de meeste Ajacieden van wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:13
    Had ik ook al gezegd paar weken geleden, snap die aankoop ook niet en al helemaal niet het bedrag
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3392
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:51
    Voor de Eredivisie wel.
    Vind ik leuk
    Nielsk +819
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:10
    Dat Vormer het nu zo goed doet, is mooi voor hem. Dat hij toen betere spelers voor hem had en in de minuten dat hij speelde niet veel liet zien, is jammer voor hem
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:22
    Vormer heeft vaak genoeg gespeeld bij Feyenoord en was nooit echt goed genoeg voor een vaste basisplaats. Pas toen hij bij brugge kwam begon hij stappen te maken.
    Vind ik leuk
    Guust +5307
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:46
    Ik ben geen PSVer, maar gaat om een team maken, denk niet dat ze dat verkeerd doen.
    Vind ik leuk
    PRICE +26142
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:09
    PSV is er lang genoeg mee bezig geweest,hebben gehaald wat ze gescout hebben,zullen absoluut tevreden zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:00
    PSV weet al jaren zo niet decennia van subtoppers sterke teams te maken. Ik denk dat Thomas het bij Ajax ook prima had gedaan als je kijkt wat daar de afgelopen jaren heeft rondgelopen. Nu bulkt Ajax van het talent en heeft een aantal goede aankopen gedaan, maar deze jongen had zich er zeker nuttig kunnen maken. Vind het wel tof dat PSV nu een Australische en nieuw Zeelandse speler heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    We zullen zien. Ik ben echt benieuwd hoe ze v Ginkel kunnen opvangen. Die man was zo belangrijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:08
    Ja Thomas is zeker geen vervanging van van Ginkel. Die was wel iets verder.
    Vind ik leuk
    Halftime +378
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:44
    Ryan Thomas is geen paniekaankoop. Vorig jaar stond hij ook nadrukkelijk in de belangstelling. Of hij wat toevoegt, moet nog blijken, ik ken hem niet. Daarnaast hebben we ook nog Ramselaar op de bank, dus ik vraag me af of Thomas wel veel beter dan Ramselaar is.
    Voor 3 of 4 miljoen kan je wel en gokje wagen.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:13
    Daarbij was Gutierez te duur..
    Vind ik leuk
    Smash +2933
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:53
    Weet je wat ik zo grappig vind? Ajax denkt dat ze met Blind en Tadic flinke stappen zet. Ik denk dat het nog wel tegen gaat vallen. Tadic komt over van de nummer 17 van Engeland. Geen topclub heeft hem gehaald, dus zo'n geweldenaar zal het niet zijn. Goed voor de eredivisie, maar niet meer. Daarnaast is Blind binnengehaald. Wat ik tot nu toe van hem gezien heb is niet best. Verrast mij ook niet, want het is een gewone balafpakker. Niet meer, niet minder. Denk zelfs dat Tadic iets meer van waarde zal zijn, dan Blind.

    Dus! Voordat jullie oordelen over Thomas .........
    Vind ik leuk
    Entombed +820
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:03
    Thomas is op weg omhoog, Blind op weg naar beneden. Van Tadic weet ik het niet, die heeft denk ik vooral zijn hoofd gestoten. Of het één richeltje was of een plafond heb ik niet kunnen zien. Maar als ik naar de aankopen van Ajax kijk was het voornamelijk heel duur, maar ik ben niet zeker van heel goed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:10
    Psv heeft inderdaad alleen maar subtoppers gekocht , ramselaar dumfries , luckassen ,nu weer thomas , en feyenoord ook maar uitzondering is echt ayoub is echt een hele goede mooie speler !!! 5 klassen beter dan clasie en vilhena meen ik echt
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1164
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Wat moet hij dan zeggen? Keizer destijds benoemde de aankopen ook prima die hij kreeg. Achteraf klaagde hij steen en been dat hij niet zijn gewenste aankopen kreeg en dat een Ten Hag de ene na de andere versterking kreeg. Dus elke trainer van elke club zal bij een nieuwe gepresenteerde speler hetzelfde zeggen.
    Vind ik leuk
    PRICE +26142
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:46
    Prima gedaan PSV,buitenwacht kraakt toch altijd af. Perfecte zet PSV
    Vind ik leuk
    tannat +9603
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:23
    Heeft zich bij Pec aardig onderscheiden, en is Jong en relatief betaalbaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Dat ben ik niet met je eens. En kritiek afdoen als afkraken ook niet. PSV koopt spelers van Heerenveen, NAC en Zwolle. Transfervrij een speler die weg mag bij Ajax, een keeper van VVV en één die gratis weg mocht uit China.

    Daarentegen raak je met Arias en Van Ginkel twee hele belangrijke spelers kwijt. Je mag hopen dat Lozano blijft anders wordt wel heel matig.

    Kunnen we net doen of dat het allemaal geweldig is maar de ambitie spat er niet vanaf.
    Vind ik leuk
    PRICE +26142
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:17
    Vervangers die PSV gehaald heeft daar is niks mis mee. Idee dat zij het gewenste niveau gaan halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:27
    Dat is natuurlijk niet uit te sluiten, maar het spreekt niet tot de verbeelding. Ik zie het zelf niet in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Entombed +820
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:26
    Is dat belangrijk.... Dat het tot de verbeelding spreekt? Kijk je kunt Blind kopen voor wat 18mln maar dat is ook geen speler die tot de verbeelding spreekt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:50
    Dat vind ik dus van wel. Een international die je koopt van Manchester United.
    Maar goed dan beginnen we weer over Ajax en daar hadden we het niet over.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:54
    Ze hebben het geld niet, de ambitie van PSV en Feyenoord doet niet onder voor die van Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:26
    Dat kan/zal zeker meetellen. Maar beide ploegen hebben natuurlijk ook aardig geïnvesteerd de laatste paar jaar. Ik snapmdannbijvoorbeeld niet dat je ‘matige’ spelers haalt boven eigen jeugd. En die lopen er ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:12
    Ik kraak niets af prima speler van ons
    Vind ik leuk
    Youri99 +8188
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:50
    Deze woorden klinken toch een beetje raar uit de mond van een speler die een paar jaar geleden nog dagelijks trainde met de groten der aarde (Voor zijn laatste psv periode voor de duidelijkheid)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:51
    Wat moet die dan zeggen? Deze jongen kan er geen snars van? Past niet bij onze warme club?? Wat wil je horen?
    Vind ik leuk
    tannat +9603
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:55
    Super bijdrage in dit PSV topic.
    Wat weet jij ons te vertellen over deze speler?
    Vind ik leuk
    Weer psv +536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:12
    Net als jullie al 4 jaar lang
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13196
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:17
    Van Bommel kan moeilijk teleurgesteld reageren op de komst van zn nieuwe speler. Maar krijg niet de indruk dat hij is bij deze beslissing betrokken is geweest. Hij moet het er maar mee doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:27
    Teken van onderschatting. PSV gaat, precies als van Bommel zegt, voor de optimale teamsamenstelling. PSV toonde iedere keer dat zij kampioen werden verreweg de beste teamprestatie. Daar borduren zij nu, wetenschappelijk onderbouwd, op voort. Als Ajacied kun je alleen maar hopen dat Ten Haag de egotjes in een hecht elftal kan kneden. Individuele klasse is wezenlijk maar niet beslissend als het collectief suboptimaal functioneert. Ik zou nog niet al te hoog van de toren blazen .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Is het erg dat ik dacht dat Thomas een buitenspeler was😅
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Daar heeft hij in het begin bij PEC inderdaad ook even gevoetbald
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Ik volg PEC totaal niet dus mijn kennis is van fifa hahaha, maar zou het kunnen dat hij gehaald is als backup buitenspeler dan? Of zal hij bijna zeker op het middenveld spelen (want dan is het vreemd)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11367
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Op het middenveld speelt hij het best, dus dan kan je hem daar logischerwijs ook beter neerzetten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:29
    Ik kan begrijpen waarom Gutierrez niet gehaald is, maar is Thomas nou echt beter dan Ramselaar?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11367
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Een stuk beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:31
    Dan snap ik niet waarom iedereen hier klaagt hahaha
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11367
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:35
    Erg wordt vooral geklaagd door mensen die niet weten waar ze het over hebben. Als je alleen wedstrijden van je eigen club kijkt is dat prima, maar ga dan niet oordelen over een speler die je hooguit 2 keer per jaar hebt gezien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:36
    Nee precies daarom vraag ik het ook :)
    Thanks man!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4405
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Dat van die 2 keer per jaar is overdreven, er zijn ook genoeg voetballiefhebbers (waaronder ik) die hem veel vaker hebben zien spelen. Zeker afgelopen jaar, PEC Zwolle was na AZ misschien wel de ploeg die het meest aantrekkelijk speelde.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11367
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:46
    Natuurlijk zijn er ook mensen zoals jij en ik die naar meer dan alleen hun eigen club kijken, maar aan de reacties hier te lezen doen veel mensen dat niet.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4405
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:16
    Haha daar heb je wel gelijk in ja, bij 70/80% van de mensen heb ik het idee dat ze alleen Ajax/PSV/Feyenoord kijken.
    Vind ik leuk
    HanV +3755
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37
    Ze hadden liever een speler uit een ver land die ze nog nooit hebben zien spelen. Dan moeten ze juist tevreden zijn, ze krijgen een speler uit een ver land die ze blijkbaar ook nog nooit hebben zien spelen.
    Vind ik leuk
    PRICE +26142
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:47
    Thomas een meer frivolere speler
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:32
    Hij is 100 % gehaald voor het middenveld. Daar heeft hij de afgelopen seizoenen meer dan prima gespeeld bij PEC. Daarbij zijn de vleugels goed bezet bij PSV met een Lozano en Bergwijn. Als backup kan je daar malen, Pereiro, gudmonsson, Randelaar, Romero(kan er eventueel ook spelen) en als het echt moet zelfs gakpo er nog meer zetten. Dit zijn spelers die er allemaal terecht kunnen .dus daar hoeft in mijn ogen geen speler meer voor gehaald te worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34
    Denk je wel dat PSV na Thomas nog een middenvelder gaat halen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:41
    Nee helaas niet, guitterez was target nummer 1. Daar zijn ze denk ik niet uitgekomen, en zijn ze doorgeschakeld naar een alternatief, en dat moet Thomas zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
    Je weet het nooit met PSV he.. altijd verrassen ze ons haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:46
    Dat is waar, ik zou een extra middenvelder echt wel toejuichen. Maar denk dat het geld nu echt op is.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1218
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:46
    Nog meer middenvelders? Ramselaar, Pereiro, Hendrickxks, Mauro, Lundqvist, Rigo, evt Gakpo en dan nog Thomas en Gutierez...
    Zijn er wel erg veel.
    Tenzij Pereiro weggaat in de winterstop, evenals Ramselaar. (die m.i. te weinig kansen heeft gekregen).
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    Ze missen die box tot box player. Zo een die van Ginkel was.
    Voor de rest is het middenveld niet extreem dik bezet. Je wilt namelijk alles dubbel hebben. Dus 6 waardige middenvelders. En dat zullen voor dit seizoen de volgende zijn

    Hendrix/Rosario
    Thomas/Randelaar
    Pereiro/Mauro

    Lundqvist gaat het sws niet halen bij PSV. En Dante rigo ga ik ook steeds meer over twijfelen. Gakpo moet zich gewoon op de vleugel focussen, maar zijn doorbraak zal denk ik pas volgend seizoen zijn.

    Het liefst zie ik dat ze Randelaar verkopen en guitterez er nog bij halen. Dan heb je een perfect middenveld er staan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:12
    Gutierez komt niet, is te duur..
    Vind ik leuk
    Bertus +4601
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:55
    Ik verwacht ook dat ze Guitterez nu niet meer gaan halen. Zou weer lang onderhandelen worden het seizoen start morgen. Ook is het al snel CL kwalificatie, dus nu knopen doorgehakt en voor Thomas gekozen. Ik kan over Thomas niet goed oordelen omdat ik Zwolle niet echt volg maar ook die Mexicaan ken ik niet. De grote concurrent uit Amsterdam geeft het deze zomer met bakken uit en dat kan PSV niet. Zou een schande zijn als ajax het dit jaar niet wordt maar alle vertrouwen in van Bommel en zijn mannen.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1164
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:35
    Als het ECHT moet Gakpo? Gakpo is op de vleugels nu al veel beter dan dat een Ramselaar, Pereiro of Romero daar ooit zal zijn. Dat zijn namelijk totaal geen vleugelspelers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Ja ik zie gakpo dit seizoen nog niet doorbreken. Mogelijk gaat hij een aantal wedstrijden invallen. Maar zijn echte doorbraak zal pas volgend seizoen zijn. En die andere die ik noemde zijn inderdaad niet echte vleugelspelers, maar hebben op die positie wel de nodige ervaring. Maar denk dat het voor gakpo nog net te vroeg komt om over een langere periode (bij langdurig wegvallen van Bergwijn of Lozano) in de basis te spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Zou raar zijn als hij er niet blij mee zou zijn :0
    Vind ik leuk
    John Garp +465
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Zonder dollen denk ik dat deze speler inderdaad van meerwaarde is voor Eindhoven. Alleen meer een concurrent van Rosario, dan een vervanger van Van Ginkel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Dit is pure middelmaat, beetje Amrabat niveau, geen van Ginkel.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:14
    Gutierez is te duur.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +188
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Mooi voor Thomas inderdaad! Is een leuke voetballer, ik ben benieuwd of hij de stap naar de "top" in 1 keer verwerken kan.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Eh. 12 goals inleveren en amper goals terughalen. Goed bezig psv
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1164
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:31
    Oude statistieken, nieuwe club dus nieuwe spelers om hem heen, andere tactiek, andere training. Dus ga niet nu al roepen dat je de goals van v.Ginkel mist tegen hetgeen Thomas kan gaan leveren. Beetje voorbarig..
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Nou als je in 141 wedstrijden 12 x scoort zal doelpunten maken nooit zn specialisme worden. Daarnaast “mocht” hij het ontwikkelen staat hij er niet direct. Van ginkel wel dus ja die ga je zeker missen.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1164
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37
    v.Bommel speelt al eens heel anders dan Cocu. Wellicht rendeert Thomas net zo als dat v.Ginkel dat deed onder Cocu. We zullen het gaan zien. Ik had sowieso al eens meer van Ramselaar verwacht, maar dat wordt een gevalletje Maher ben ik bang.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:39
    Ja terwijl hij de eerste seizoenshelft toen hij gekocht was een van de betere spelers bij psv was. Maar toen stond ie wel hangend op links.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3392
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:54
    Hendrix haalt de 12 ook niet. Thomas is meer van het spel verdelen. Geen CAM dus.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1775
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:06
    Had jij gedacht dat Gutierez een veel scorende middenvelder is?.... nou dan kom je bedrogen uit...hij laat anderen wel scoren maar dat doet Thomas ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:25
    Mischien een idee om 1 jaartje te verhuren aan az en gutierez erbij kopen en dan volgend jaar hendrix verkopen
    Vind ik leuk
    stratumseind +147762
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:25
    Bommeltje snapt maar al te goed waar het om gaat : Het Team.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1412
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:00
    Teamgeest 👍🏻
    Vind ik leuk
    3-5-2 +739
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:48
    Bommeltje heeft ook weinig keus bij gebrek aan eurie's......

    PSV wou graag Guti... maar ja.. het werd Thomas...
    Vind ik leuk
    stratumseind +147762
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    klopt we wilden ook graag ramos vorige keer maar het werd schwaab en laat die nou net met de schaal staan zwaaien in april...
    Mooi spelletje dat voetbal
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49]
    Vind ik leuk
    3-5-2 +739
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Jazeker... prachtig spel... in 1995 won Ajax de C.L. maar dat telt nu zeker niet meer ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147762
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:53
    The good old days zwart wit betamax banden wie kent ze niet.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:25
    Als Neres als 13 miljoen euro kostende aankoop eerst een jaartje moest wennen aan het niveau in Nederland door bij Jong Ajax zijn minuten te maken, dan denk ik dat Thomas absoluut geen miskoop is, aangezien hij het niveau van de Eredivisie al kent.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:29
    Alleen is Neres nu al veel beter en ook al veel meer waard wat ook niet onbelangrijk is aangezien Ajax straks met dat geld nieuwe spelers kan kopen. Ik zie de vergelijking met Neres dan ook niet zo.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4405
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:29
    Neres heeft Ajax veel meer gebracht dan Luckassen, Ramselaar en Thomas ooit zullen brengen...

    In dat opzicht is Neres zeer goedkoop!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:29
    En hij gaat meer opbrengen dan die 3 bij elkaar
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4405
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:45
    Precies, al vind ik zijn sportieve prestaties belangrijker ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:53
    Zeker, maar ik denk dat Neres na 2 titels over 2 jaar wel weg wilt. Dan is het mooi dat we een flinke zak geld ontvangen om daar weer nieuwe spelers zoals Neres mee te halen.
    Vind ik leuk
    Iggy +3210
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:51
    Wat een lulkoek. Neres is half februari 2017 bij Ajax gekomen. Op 3 april van dat jaar stond hij voor het eerst in de basis tegen Feyenoord en scoorde hij. Ken de feiten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Of dit u de versterking is waarop je zit te wachten?
    Benieuwd hoeveel punten psv heeft na de eerste 3 rondes...
    Vind ik leuk
    Foebele +51664
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Utrecht Thuis
    Fortuna Uit
    Pec Uit

    Utrecht doet het zelden goed in Eindhoven, dus dat zijn 3 punten, Fortuna uit zijn ook 3 simpele punten en PEC uit is wat lastiger, maar misschien hebben ze daarom Thomas wel gehaald, in de hoop dat ze zo op 9 punten staan na 3 wedstrijden... ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:38
    Ik hoop het voor jullie :-) kunnen ook zomaar 0 punten zijn...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4405
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:49
    Foebele is een Ajacied.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    Dan issie erg hoopvol voor PSV, wellicht toch een Brabants hart?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4405
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:17
    Haha Foebele is een realistisch persoon hoor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:33
    Stiekem zou ik het heel grappig vinden als de top 3 direct veel punten laten liggen :-p
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4405
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    Als Ajax het maar niet doet vind ik het prima ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +51664
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:36
    Nee, het is gewoon niet logisch om te beweren dat PSV het heel slecht gaat doen. Het is nog steeds een titelkandidaat net als Ajax.

    Ik denk alleen dat Ajax dit jaar eindelijk het betere team heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:39
    In ieder geval weten we na 3 rondes een beetje waar iedereen staat!
    Vind ik leuk
    Weer psv +536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:18
    Zal voor jullie al een stuk moeilijker worden 9 punten
    Vind ik leuk
    Foebele +51664
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:39
    Ik heb geen idee tegen wie we allemaal moeten, maar leuk dat je je al rijk rekent en denkt dat de competitie na 3 wedstrijden beslist zou zijn...
    Vind ik leuk
    Futjebal +1775
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:09
    Nee hoor ....Thomas is gehaald omdat Mark zijn zoon zo heet...vindt ie gewoon leuk
    Vind ik leuk
    Sil95 +10324
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Is dit een speler die PSV direct sterker maakt? Wordt hij gezien als een (potentiële) basisspeler of als een speler voor de breedte?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11367
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Hij zal PSV sterker maken. Thomas wordt ernstig onderschat door mensen die hem niet wekelijks hebben zien voetballen.
    Vind ik leuk
    M.J. +198
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Van Bommel is wel al een geweldenaar in standaard opmerkingen van een trainer.
    Vind ik leuk
    Foebele +51664
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Tja, ik zou het ook verkopen alsof je een buitenkansje hebt gepakt en je een hele goede speler binnen hebt kunnen halen.

    Het is een prima speler hoor, die Australier zou ook vast prima zijn, maar als je wil doen alsof dit geweldige aankopen zijn dan probeer je de boel volgens mij een beetje zand in de ogen te strooien, prima is het, maar zeker niet een speler waarover je zegt dat je blij moet zijn dat je een speler met zulke kwaliteiten hebt kunnen halen!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11367
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Dan ben je niet bekend met de kwaliteiten van Thomas, Sainsbury is geen geweldenaar maar zal ook nog wel hoge ogen gooien hier in Nederland.
    Vind ik leuk
    Foebele +51664
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:34
    Net als de rest zeker, als hij echt zo goed was zou hij niet bij PEC gezeten hebben al die jaren en nu niet naar PSV gaan (met alle respect).

    Ik zeg niet dat hij er niks van kan en hij kan best een goede teamspeler zijn, maar als je international bent, 23 jaar oud bent en dan nog bij PEC speelt ben je ook geen absolute topspeler.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4405
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    *Met deze beperkte kwaliteiten
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Haha hij praat alsof ze net die Gutierrez hebben binnen gehaald.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:17
    Gutierez is te duur..
    Vind ik leuk
    Futjebal +1775
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:46
    Nieuws voor jou heikneuter...ook Gutierez komt nog. Ik heb je nu al zo vaak zien schrijven dat hij te duur is dat ik je even dit nieuwtje wilde geven
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:25
    Bron?
    Vind ik leuk
    Futjebal +1775
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:44
    Bron?... opletten de komende weken
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:11
    Haha, dat schelden van je is pas zielig..

    En opletten? We weten het al Einstein.
    Nu jij nog..
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:30
    Hij is nl te duur, of ze moeten er eerst drie verkopen.

    Helaas is er nauwelijks interresse..
    Vind ik leuk
    Futjebal +1775
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:46
    En wat is jouw bron zielig mannetje...oh oh wat zal het weer een teleurstelling zijn aan het einde van het seizoen
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:10
    https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=335239
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1067
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Het is klaar voor Ramselaar denk ik.. Welkom terug Bartje ;)
    Vind ik leuk
    Senn +6224
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Dat denk ik ook. Komt ook tekort
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12937
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Maar liever Gutierrez, toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:32
    Goed gedaan PSV. Benieuwd of Thomas zelfde spel laat zien als. Ik PEC of nog beter zelfs
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Gewoon afwachten,einde van het seizoen weten we wie het beste heeft ingekocht en het beste team heeft!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:52]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:53
    De Australische Ryan Thomas komt voor een realistische beoordeling het best uit de verf als je hem ziet spelen vanaf de korte zijde achter de goals. Ik ben als ooggetuige uiteraard een ervaringsdeskundige. Daarom moeten dug-outs ook achter de goals geplaatst worden.

    Ryan Thomas is namelijk, in tegenstelling tot landscape-breiers en schrikkeldraadvoetballers, de exponent bij uitstek van het directe A4-voetbal dat Mark van Bommel predikt bij de landskampioen.

    In de kleedkamer van PEC Zwolle staat tijdens de wedstrijdvoorbesprekingen het blackboard met magnetiche schijfjes rechtop opgesteld als A4 en niet breed in landscape format. Toen Ryan Thomas dat zag, tijdens de kennismakingsronde in het meest Engels aandoende stadion van de eredivisie in Eindhoven, wist hij voldoende.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11367
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:10
    Grapjas of niet, dit is nu al je 3e typfout vandaag. Dat kan mij niet bekoren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:37
    ' Australische' is correct gespeld; van een qwerty-omissie kan in dier voege geen sprake zijn.

    Spot the difference:

    De Australische Ryan Thomas komt voor een realistische beoordeling het best uit de verf als je hem ziet spelen vanaf de korte zijde achter de goals. Ik ben als ooggetuige uiteraard een ervaringsdeskundige. Daarom moeten dug-outs ook achter de goals geplaatst worden.

    Ryan Thomas is namelijk, in tegenstelling tot landscape-breiers en schrikkeldraadvoetballers, de exponent bij uitstek van het directe A4-voetbal dat Mark van Bommel predikt bij de landskampioen.

    In de kleedkamer van PEC Zwolle staat tijdens de wedstrijdvoorbesprekingen het blackboard met magnetiche schijfjes rechtop opgesteld als A4 en niet breed in landscape format. Toen Ryan Thomas dat zag, tijdens de kennismakingsronde in het meest Engels aandoende stadion van de eredivisie in Eindhoven, wist hij voldoende.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:12]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11367
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:51
    schrikkldraadvoetballers
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
    Zwollenar'n slikk'n de ' e' in...

    I stand corrected!
    Vind ik leuk
    j-roen11 +875
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    Als je probeert intelligent over te komen hè...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:59
    Ik wilde zeggen Twente heeft het meest Engels aandoende stadion van de erediv..... laat maar.
    Vind ik leuk
    torinofc +110
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:54
    een nieuw zeelander...........
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:06
    Haha, weg verhaal
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:59
    Elke nieuwe speler kan de groepsdynamiek veranderen, kan ook een reden zijn om de tactiek te veranderen en bovendien, kan beter uit de verf komen dan bij een eerdere club omdat hij met andere spelers gaat samenspelen. Het tegengestelde zal ook het geval zijn, waardoor de speler geen basisplaats zal verwerven.
    Als vervanger van Van Ginkel is Thomas best een goede speler vermoed ik. Hij heeft minimaal dezelfde conditionele mogelijkheden en zijn techniek kan worden vergeleken. Wat je nog moet afwachten is of hij met dezelfde intensie een hele wedstrijd weet uit te spelen, want dat is nodig om de balans gedurende de wedstrijd te waarborgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:04
    Met alle respect voor FC Zwolle, maar dit is net als die Australiër Trent, een sub topper.














    En dat wil overwinteren in de CL...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:33]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:12
    Het team staat centraal, maar tegen Feyenoord speelde het team niets klaar. Dat geeft vertrouwen!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:13]
    Vind ik leuk
    Weer psv +536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:15
    Lasse en van de beek mogen zijn schoenveters nog niet strikken word een geweldige speler
    Vind ik leuk
    j-roen11 +875
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Denk ook niet dat ze daar op zitten te wachten. Veel plezier met deze topper alvast!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:35
    Tegen FC Emmen zal die ze wel maken hoor. Maar dan houd het ook op...
    Vind ik leuk
    Weer psv +536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:36
    Dappere strijders laat maar achterwegen want ze rennen anders heel hard weg
    Vind ik leuk
    Nbl +374
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:17
    Gewoon. Een paniek aankoop maar wie weet . We zullen zien
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3074
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:42
    Koekoek! Koekoek!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45
    Dit geloof je toch niet,zou die denken dat dat guitterez is ofzo,of zit die aan de drugs ofzo dat die het effe helemaal niet meer weet.
    Dit is echt geen versterking,nu zal lozano ook wel weg gaan,wordt bij psv ook op de verkeerde kant gezet,en nu komt zijn maatje ook niet,kans is groot,hij faked al een blessure,om alle opties open te laten.
    Vind ik leuk
    Axim +644
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45
    Was PSV vorig jaar wel favoriet dan ! Die anisten lullen ook maar voor hun centen , das een handig baantje zeg ! En laten we Ryan het voordeel van de twijfel geven !!!
    Vind ik leuk
    j-roen11 +875
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    Had PSV die paar miljoen niet beter op die beoogde mexicaan kunnen gooien?
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:20
    Was te duur, ze boden een derde van de vraagprijs en toen werden ze uitgelachen..
    Vind ik leuk
    j-roen11 +875
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:49
    Ben er eigenlijk vanuit aan het gaan dat ze die ook alsnog halen. Deze jongen zou toch niet ter vervanging zijn?
    Vind ik leuk
    Nbl +374
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Ja idd is toch ook lachwekkend 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:55
    Ramselaar 2.0
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01
    Ik ga vanuit dat het al weer zal gaan tussen Ajax en PSV voor de titel. .Ik verwacht dat Feyenoord niet mee doet voor de titel. Ik vindt ze nog altijd ongeschikt daarvoor . .
    Bij Ajax zie je de gesnoterd ten Hag dingen aan het uitproberen door een sterke ploeg neerzetten. Nou of dat gaat lukken speelt geluk een grote roll. Hij kan zomaar kampioen worden en alles mee zitten. . Maar het kan ook zo zijn ondanks hij zijn best doet gewoon pech heeft en dat het hem weer niet lukt om de titel te pakken met Ajax. Het kan dus alle kanten op met ten Hag. ..
    PSV heeft een gewilde coach in huis een echte PSV er. Met de juiste mentaliteit en ook een harde en intelligente coach is dat. Dus juist door van Bommel als bondscoach verwacht ik wel een voetballende PSV. Of ze de titel pakken weet ik niet. Maar die kans is zekker aanwezig...champions leuge is ook weer iets wat een ploeg als PSV of Ajax af kan leiden voor de titel. Gebleseerde spellers of vermoeidheid
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    Cookee +9650
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:12
    Kwam zo binnenlopen bij PEC, mag ik meetrainen?
    Maar dan moet je het talent nog wel herkennen.

    Monteiro kwam bij Cambuur langs, werd daar ook groot.
    Bizar dat zulke spelers dan nergens aan de bak kwamen.

    Maar dat Ryan nu bij PSV is wel een jongensboek.
    Vind ik leuk
    Ykhim +0
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:20
    Psv is nog steeds in onderhandeling met Pachuca over de overgang van Erick Gutierrez! Thomas daar in tegen word gezien als de opvolger van Ramselaar die ontevreden de club gaat verlaten.
    Vind ik leuk
    inimini +2174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:24
    Zijn maar weinig spelers in de ED die de stap kunnen maken naar de top 3.
    Zie dat bij deze jongen ook niet gebeuren. Jongens als Ramselaar en Maher waren veel verder en redden het ook niet. Dit is een ren je rot speler met af en toe leuke momenten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:25
    Snap best dat je niet gaat zeggen dat je weer zo'n goedkope kutspeler van een onderkant subtopper in je mik gedouwd krijgt, maar die van Bommel is wel een hele grote kontenlikker hoor. We weten natuurlijk allemaal wat voor engerd het is maar dit gaat zelfs voor hem wel iets te ver.
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:42
    Word als Ajacied nou niet bepaald bang van Ryan Thomas, al zal hij wel strijden met Ramselaar om een plek in de basis op het middenveld.
    Ik vind hem van hetzelfde niveau wat als Schöne, wel bruikbaar maar in mijn ogen geen echte basisspeler wat je moet na willen streven.
    Ajax hoort naar mijn mening ook te spelen met het middenveld Ziyech-Van de Beek-Frenkie de Jong en laat Schöne dus maar mooi invallen!
    PSV met Ramselaar-Hendrix-Pereiro, al zou je zeggen dat Thomas niet heel veel onderdoet voor Ramselaar.
    Een fitte Van de Beek speelt vaak iets stabieler dan Schöne die wat nonchalant en slordig wordt in zijn passing.
    Ramselaar en Thomas zijn niet van het niveau Ziyech en Frenkie de Jong, Gutierrez was veel duurder maar zou juist wel een speler zijn die echt wat toevoegde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09
    Bart Rammelaar en Thomas de tjoek tjoek. Ja erg fijne spelers voor de f'jes hahah
    Vind ik leuk
    langeGek +375
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:01
    Nuchtere kerel die van Bommel. PSV staat er prima op en hebben gewoon een ploeg waarmee je kampioen kan worden. Iedereen praat over Ajax, dat gaat een enorme druk opleveren in Amsterdam. En PSV is gewoon lekker aan het trainen in de bossen. We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:10
    Ja even de restjes rente van de leningen schrapen om Thomas te halen. Komt wel goed in Eindhoven.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    langeGek +375
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:12
    For the record : ik ben Ajax supporter. En ik denk dat ik redelijk realistisch naar de situatie kijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16
    Ik heb het gecorrigeerd al kwam je niet zo over. ;-)
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:07
    De centjes zijn gewoon weer op..
    Vind ik leuk