Teleurgestelde Slutsky not amused: Dit is voetbal op een serieus niveau

    Teleurgestelde Slutsky not amused: "Dit is voetbal op een serieus niveau"

    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:17

    Leonid Slutsky is boos en trots. Boos op de arbitrage en trots op zijn spelers. De trainer van Vitesse vindt dat zijn ploeg benadeeld is tegen FC Basel. Jake Clarke-Salter kreeg al vroeg een rode kaart in Zwitserland.

    "Het was een foute beslissing van de scheidsrechter. Het was geen rode kaart. Ik ben erg teleurgesteld", zegt Slutsky tegen FOX Sports. "Dit is voetbal op een serieus niveau. Het was erg moeilijk om met tien man op niveau te blijven spelen. Ik ben wel trots op mijn team. Zeker in de tweede helft hebben we goed gespeeld. We hebben kansen gecreërd en speelden agressief."

    Slutsky koos ervoor om in de tweede helft geen extra aanvaller in te brengen. Dat had z'n redenen. "We hadden erg veel energie verbruikt. Als je met tien man speelt is het erg lastig om kansen te creëren. Het waren geen honderd procent kansen, maar wel goede kansen voor ons. Helaas hebben we niet gescoord, omdat het erg moeilijk was."

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:20
    Jammer, maar prima trainer Slutsky! Vitesse gaat denk ik een mooi jaar tegemoet.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1020
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:25
    Ze gaan stunten dit seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:30
    Plek 3 moet lukken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:36
    Het is duidelijk een tactisch sterke trainer. Kan hij ook een team bouwen? Om in de top 3 te eindigen moet je of over bovengemiddeld begaafde spelers beschikken of een elftal smeden dat elkaar vindt en vertrouwt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:20
    Heb je wel eens gekeken wat hij buiten Rusland, en recent dus, heeft gepresteerd als Trainer...? Dan ga je lachen, of huilen.......alleen maar afgegaan.
    In Rusland zeggen mij die prestaties niet veel, corrupte zooi.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:32
    Ja, maar heeft alleen 1 keer Hull getraind, maar je weet als het in Engeland ff niet loopt wordt je eruit gegooid. En dat is een hele andere druk als bij Vitesse. Heeft het bij CSKA uitstekend gedaan en heeft een ook een netwerk. Voor Vitesse echt een hele goede trainer.
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +557
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:23
    Het was een schandalige rode kaart, heeft heel de wedstrijd voor Vitesse verknalt. Die scheids moeten ze meteen bannen voor Europese wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Pieterke +45
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:30
    Onterechte rode kaart. Maar het blijven menselijke beslissingen. Soms heb je ze mee. Soms tegen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10911
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:33
    En daarom is die VAR een zegen.1 man verneukt al je perspectief waar je t jaar ervoor zo hard om geknokt hebt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:33
    Max een gele kaart, tikte na de bal de schouder aan in een poging tot verdedigen.. Absoluut geen intentie om iemand pijn te doen. Belachelijke beslissing.
    Vind ik leuk
    Pieterke +45
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:34
    Vietbal op serieus niveau ? Waarom wissel je dan zo dramatisch met je miljoenen salaris. Die slutsky is tactisch nog slechter dan fraser...bij de rode kaart bero eraf halen. Dat had serrero moeten zijn. Met bero heb je nog wat kracht op het middenveld ipv voetballend opbouwen met serrero en 10 man. En dan ook nog een spits darfalou voor een spits matavz
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:43
    Jij zal het beter weten.

    Slutsky is een prima trainer en zal met dit Vitesse de top-3 gaan lastigvallen.

    Gr,
    Ajacied
    Vind ik leuk
    Pieterke +45
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:47
    Dat hoop ik en lijkt me niet meer dan normaal met die aankopen en internationale trainer. We gaan het zien
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:51
    Met die Bero heb je inderdaad een geweldige speler, die jongen die nu rood kreeg (onterecht) is ook een heerlijke verdediger en in de aanval staat het eigenlijk al een aantal jaren prima. Succes in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Kuip +7856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:53
    Vitesse kun je weinig verwijten. Ze speelden tegen een op papier sterkere tegenstander en hadden het geluk niet aan hun zijde.
    Dit is tegenwoordig nu eenmaal het lot van het Nederlands voetbal. Tot een jaar of tien geleden werden ploegjes uit landen als Zwitserland eenvoudig opgerold door Nederlandse clubs.
    Het is bedroevend met ons voetbal. Een land als Noorwegen nemen wij niet serieus. Maar kijk naar de resultaten van gisteren. Drie Noorse clubs door met speels gemak.
    Wij doen al niet meer mee voordat het begint. De maand augustus is tegenwoordig het hoogtepunt van het seizoen. Hoe kan het vraag je je af. Ook de Belgen Genk en Gent winnen eenvoudig van Poolse opponenten. Het zij zo.
    Vind ik leuk
    MN223 +1039
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:40
    Maar de Belgen van Standard Luik kregen voetballes van Ajax. Het kan verkeren.
    Vind ik leuk
    Kuip +7856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:40
    Het geeft aan dat de eredivisie slechts twee ploegen heeft die internationaal nog enigszins mee kunnen. De rest is van een allerbelabberdst niveau.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1505
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:56
    Rood of geen rood.
    Vitesse was er sowieso wel uitgevlogen
    Vind ik leuk
    Ponypack +367
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:07
    Dat had ik nog wel eens willen zien. Genoodzaakt Bero eruit te halen omdat er een verdediger in kwam vanwege de rode kaart.
    Het had veel beter uit kunnen pakken voor Vitesse, maar door de rode kaart was de wedstrijd gespeeld..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:09
    Nu focussen op vaderlandse competities. Jammer dat het laatste greintje hoop op een stunt al na een half uur al door de scheids vakkundig de kop in werd gedrukt. Maar ben fan van Slutsky! Als schijn niet bedriegt, gaat Vitesse een uitstekend jaar tegemoet...
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:24
    Vitesse mag met opgeheven hoofd het Eurpese strijdtoneel verlaten, maar volgend jaar moet het wel beter als ze een beetje meer serieus genomen willen worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:37
    Of Vitesse met 11 man had gered weet ik niet.
    Maar als Basel met 12 man tegen 10 man van Vitesse moet spelen.
    Zal idd het heel en heel moeilijk worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws