Dinamo Kiev wint ook vierde competitiewedstrijd met 1-0 en is klaar voor Ajax

    Dinamo Kiev wint ook vierde competitiewedstrijd met 1-0 en is klaar voor Ajax

    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:09

    Dinamo Kiev heeft de generale repetitie voor de Champions League-ontmoeting met Ajax succesvol doorstaan. In eigen stadion wonnen de Oekraïners met 1-0 van FC Oleksandria.

    Dinamo begon niet in de sterkste opstelling en had ook alle moeite om de score te openenn. Pas na rust kwam Dinamo op voorsprong. In de 67ste minuut tegen Viktor Tsigankov voor wat later de enige goal in de wedstrijd bleek. Daarmee won de ploeg van trainer Aleksandr Khatskevich ook de vierde competitiewedstrijd.

    Tot nu toe lijken de Oekraïners vooral te leunen op een sterke defensie, want ook de drie vorige competitiewedstrijden won Dinamo met 1-0. Alleen in de derde voorronde van de Champions League moest Dinamo al wel een treffer incasseren. Slavia Praag slaagde er eenmaal in om tot scoren te komen in de heenwedstrijd (1-1), waarna de Oekraïners zich via een 2-0 overwinning in eigen stadion wisten te plaatsen voor de play-offs van de Champions League.

    Woensdag wacht de eerste confrontatie tussen Ajax en Dinamo Kiev. Ajax, dat zaterdagavond zelf overigens ook met 0-1 won, speelt eerst thuis.

    Plaats een reactie

    !!!AJAX!!! +2671
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:11
    Ze zijn niet klaar voor ons
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:24
    Dream on ...........
    Vind ik leuk
    Mr bien +640
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:26
    Bij Feyenoord is de droom al voorbij om verder te komen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:30
    5 !!!!! prijzen in 4 jaar ...tegen 0,0 bij jou clupje.....dat zijn geen dromen maar Realiteit!.

    Lekker blijven dromen hoor onder je ajax-dekbedje!.
    Vind ik leuk
    Mr bien +640
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:32
    Zal mij een worst wezen.
    Kan me er niet druk om maken
    Vind ik leuk
    14forever +8516
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    Ach je noemt de jc schaal.toch geen prijs he?
    Vind ik leuk
    3Bier +7599
    zondag 19 augustus 2018 om 00:28
    Alleen als het uitkomt. Volgens mij hebben ze liever dat ze van Trencin wonnen dan de JC schaal. Maarja 5 prijzen klinkt wel interessant toch?
    Vind ik leuk
    14forever +8516
    zondag 19 augustus 2018 om 01:39
    Net zoals de beker is het geen prijs
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 02:13
    Ook kampioen worden in een competitie zo triest als die van Nederland is niet echt een prijs te noemen.
    Vind ik leuk
    14forever +8516
    zondag 19 augustus 2018 om 03:07
    Geef je in zoverre gelijk dat het momenteel misschien niet echt veel voorstelt
    Vind ik leuk
    Jozef +36025
    zondag 19 augustus 2018 om 14:51
    Jawel joh. Daar ligt iedereen wakker van. Net als de KNVB beker. Zou iemand nog weten wie hem in de afgelopen 10 jaren won?
    Vind ik leuk
    14forever +8516
    zondag 19 augustus 2018 om 15:45
    De beker of die jc schaal, van beide weet ik het niet.....
    Vind ik leuk
    TheManager +420
    zondag 19 augustus 2018 om 09:20
    Nou gefeliciteerd, mocht ook wel na al die jaren van droogte (als je san toch kritiek hebt, kijk dan ook eens in de spiegel) en zoals ik wel vaker heb geschreven is het waar dat de laatste vier jaar teleurstellend zijn bij Ajax; met uitzondering op het Europese avontuur (al was dat met wat geluk ook).

    Maar nemen we de laatste 8 jaar of 20 jaar en je ziet een compleet ander beeld. Dan doet Ajax het net zo goed als PSV qua prijzen en vormen zij de absolute top van Nederland.

    Dat het beter mag klopt, maar dat kun je over de hele Nederlandse competitie zeggen. Maar laten we over een paar jaar opnieuw terugblikken en zien welke clubs het meest succesvol waren. Wat dat betreft heb ik een groot respect voor Feyenoord dat met minimale middelen vooralsnog met vijf prijzen staat. En PSV geeft er ook een aantal, maar zoals de geschiedenis bevestigd gaat het met perioden beter of slechter met een van de traditionele top drie clubs.

    Ajax komt er wel, volgens mij is het als Feyenoorder spannender, want die grijpen - zoals de geschiedenis bevestigd - vaker naast een prijs als dat ze een prijs binnenhalen. En hebben minder middelen om het verlies van spelers op te vangen.

    Maar het verleden is geen garantie voor de toekomst. Ik hoop elk jaar opnieuw op een strijd tot het eind tussen de top drie en af en toe op een leuke verassing. Des al niet te min moet er meer geïnvesteerd worden in de jeugd en in het verwerven van meer inkomsten om onze top ook top te houden en te laten zijn. De laatste jaren moet ik constateren dat het allemaal wat magertjes is en dat is Europees vooral terug te zien.

    Dat het beter moet weet iedereen, dat betere spelers vertrekken ook, dat hoort nu eenmaal bij onze competitie. Wat dat betreft ben ik blij en trots dat Ajax probeert jeugd in te passen en ook stapsgewijs probeert financieel stabieler te worden om zo verliezen beter op te vangen... dat gaat zich op den duur heus uitbetalen en op langere termijn succes garanderen... en zo niet dan is er structureel iets mis.

    zo genoeg geschreven.. let’s see what happens.. en laten we eens stoppen met vingerwijzingen en goed kritisch naar onze eigen clubs kijken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:28]
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:39
    Nachtmerries zijn ook dromen
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:26
    Luister pik dat jullie een pakslaag krijgen van onze vriendenclub ontvingen is echt humoristisch
    Vind ik leuk
    Mr bien +640
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:11
    Lastige tegenstander.
    Geven weinig weg.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8071
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:11
    Dinamo is te sterk voor zwalkend Ajax.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4432
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:13
    Tegen Luik zwalkte we niet maar we zweefde over het veld!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:21
    Tja Luik. Tegen VVV en Heracles werd heel wat minder gezweefd, vriendje.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4432
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:27
    Meissie toch, maar dat komt wel goed hoor maak je geen zorgen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:26
    ik hoop het echt voor jullie
    spelen ze zoals tegen Luik dan zie ik geen probleem , spelen ze zoals vandaag dan gaat het erg lastig worden
    succes in ieder geval
    Vind ik leuk
    Nummertien +4432
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:35
    Thx, CL is ook wel anders dan de competitie zagen we ook tegen Heracles, zou niet zo moeten zijn maar mentaal blijkt het nu toch ff anders te zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:38
    ja man , en al met al heeft Ajax toch wel terecht gewonnen
    vasthouden is vasthouden , dus doelpunt denk ik terecht afgekeurd
    en het was ook wel een penalty in mijn ogen
    maar Kiev is moeilijk in te schatten , ik heb echt geen flauw idee hoe goed die zijn
    net als BATE
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:39]
    Vind ik leuk
    Nummertien +4432
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:45
    Kiev is een zeer geslepen goede ploeg. Ervaring met talent, een hecht collectief. Laatste 10 wedstrijden maar 1 goal tegen. Voor de supercup en in de competitie wonnen ze al van S.Donesk dit seizoen, en Donesk vind ik wel top. Ruime samenvattingen van gezien, ze kunnen hoge druk spelen hoog tempo daarin zou Ajax best wel veel problemen mee kunnen krijgen.
    Word gewoon erg lastig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:48
    maar het zou gewoon mooi zijn als Ajax en PSV het redden
    en dat de haters hier het elkaar gewoon gunnen
    Ajax speelde woensdag echt gewoon goed , dus ondanks dat Kiev lastig gaat worden moeten ze die wel kunnen hebben
    Vind ik leuk
    Nummertien +4432
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    Ja dat hoop ik ook!

    Haters zijn teveel met andere clubs en niet met hun eigen club, want het is juist nadelig voor je eigen club als we nog meer zakken op de co efficient lijst.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:54
    ja maar dat snappen deze lui niet
    Ajax heeft PSV nodig en andersom ook om te voorkomen dat onze kampioen straks alleen nog maar in de EL uit mag komen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22
    Alleen neres,maar die zit aan de drugs.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10450
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25
    Alleen een gebruiker herkent direct een gebruiker, hoe lang gebruik jij dan al dat je het zo goed weet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:31
    Ik ben de tel kwijt .......tis verslavend he.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4432
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:28
    Mensen op hun uiterlijk beoordelen, ja dat zijn wel de ergste hoor die dat doen...
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:23
    Of het moest zijn om Indruk te maken op de VAR :P
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25330
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:27
    Mwah.. 2e helft in Luik alweer vergeten?
    Vind ik leuk
    Nummertien +4432
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:29
    Hadden idd de 0-3 moeten maken, helaas ging het anders Maar thuis lieten we zien hoe goed we kunnen voetballen
    Vind ik leuk
    Hast57 +647
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:19
    Het is wel te hopen dat Neres er in ieder geval weer bij is, want met Labyad als vervanger kunnen ze beter met 10 man spelen. Als hij zelfs het niveau van vanavond niet aan kan wat moet het worden als Ajax een paar versnellingen hoger gaat spelen. En dat zal een woensdag echt moeten anders wordt het een drama.
    Vind ik leuk
    3Bier +7599
    zondag 19 augustus 2018 om 00:31
    Ziyech en Tadic op de flanken. Donny erbij op het middenveld. Probleem is alleen dat Ajax nu niemand heeft met diepgang.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:21
    Veel te ..............
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:21
    Sterk!.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4886
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22
    Hadden we Trencin maar geloot.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:23
    Of de var......
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1120
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:40
    Mooi he! Beetje trollen omdat je eigen clubje niks klaar speelt. Hoop dat je veel plezier hebt! Beetje sneu is het wel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:41
    Noem 5 prijzen in 4 jaar ,maar niks ........wat noem jij 0 prijzen in 4 jaar dan?.een G-team?.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1120
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:12
    Het is maar welke periode je neemt he. Maar is een beetje makkelijk scoren zo natuurlijk. Enige noemenswaardige prijs van jullie is de titel. Die beker boeit ook alleen subtoppers iets. Maar dat mag beste vriend. Los daarvan zou je toch gewoon een toontje lager moeten piepen na dat europees avontuur. Erg genoeg daar niet van!
    Vind ik leuk
    3Bier +7599
    zondag 19 augustus 2018 om 00:35
    Blij zijn met een beker en JC schaal is idd de instelling van een subtopper. Ook 1x kampioen worden dit millennium lijkt verdacht veel op een subtopper. AZ en Twente zijn net zo vaak kampioen geworden. En ook zij pakten af en toe een bekertje mee. Die tevredenheid bij Feyenoord is het grootste probleem. Zolang je niet zelfkritisch bent zal je nooit een topclub zijn.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:36]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4886
    zondag 19 augustus 2018 om 04:29
    Hahaha hou toch op man met je 5 prijzen in 4 jaar. Het stelt geen donder voor, in 20 jaar 1 x kampioen , de beker alleen maar thuiswedstrijden en de jc-schaal winnen kan je al helemaal geen prestatie of een hoofdprijs noemen. Je doet net of je Real Madrid bent en oppermachtig een stel hoofdprijzen hebt binnengesleept.
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13536
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:11
    Tegen Kiev moet het een stuk beter in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4432
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:12
    Ze krijgen heel weinig goals tegen, laatste 10 wedstrijden 1 goal maar tegen.

    Word een lastige pot!
    Vind ik leuk
    Florian87 +10450
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:27
    Gaat niet erg makkelijk worden, maar Ajax in eigen stadion met de sfeer zoals tegen Luik kan gewoon winnen van Kiev!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18049
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:13
    Speelt Kiev op kunstgras?
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:14
    Met Blom erbij is de selectie compleet en is Ajax er klaar voor...
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1274
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:30
    Haha met Blom erbij krijgt Ajax niks mee juist ;)
    VAR heeft Blom gered, niet Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:14
    Kampioen ons aller Ajax de godenzonen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:21
    Dat hebben we gezien in venlo!.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4886
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:23
    Feyenoord zullen we helemaal niet zien in Europa.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:10
    Punten gaan mee naar Amsterdam.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22
    Nou wat zijn ze goddelijk. Pfff slappe hap
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11979
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:14
    Altijd link zulke tegenstanders, moeilijk te voorspellen..
    Vind ik leuk
    Spekholz +462
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:17
    Gaan 2 lastige wedstrijden worden..
    Vind ik leuk
    Pvm9 +795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:17
    Laten we hopen dat neres fit is. In labyad zie ik het niet zo zitten
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8071
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:17
    Dinamo ziet in Labyad de gevaarlijkste speler.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:20
    Ajax zal ook wel klaar zijn na de wedstrijden tegen dinamo k.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:21
    Dan spelen we nog Europa League. En Feyenoord alleen beker tegen Kozakken Boys.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:27
    Boeie alsof jullie wat gaan winnen in europa hahaha........niet in europa en niet in nederland Helemaal Niets (alweer)!.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:29
    Tja jullie nemen nooit iets serieus. Ik zou alvast de tweede ring er af halen, want zelfs een stadion krijgen jullie niet eens vol. En Ajax kan de Arena drie keer vullen. Zoveel vraag is er naar en nu jij weer. Toeristje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:34
    De arena vol ........waarmee stoeltjes zeker?.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:35
    Met supporters. En bij jullie betalende Japanse toeristen?
    Vind ik leuk
    Florian87 +10450
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:31
    Wij hebben in ieder geval al 3 van de 4 wedstrijden in de voorronde weten te winnen, en jullie?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:35
    En waar staan de bekers van die overwinningen ?.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8071
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22
    Kiev in angst en beven na zien splijtende passes Ziyech.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:23
    Hopen dat Ajax wint,alles voor de punten
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1938
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25
    Snap niet dat Overmars zo blind is en niet ziet dat die een buitenspeler moet halen ! Alleen Neres heeft diepgang maar goed nu een blessure Labyad kan echt niet. Als Ajax met Labyad op links tegen Kiev begint dan is het gelijk afgelopen voor Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:26
    Veel belangrijker dan de ploeg die ajax uit gaat schakelen is 0-1 voor psv.

    Alvast gefeliciteerd boeren!.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:28
    Klaar VOOR Ajax? Ze zullen ook snel klaar zijn MET Ajax als er weer zo gespeeld wordt.
    Vind ik leuk
    Streaker +3203
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:29
    Kiev steekt dus wel in een goede vorm, anders dan een aantal VP reaguurders verklaarden. 12 uit 4 kan niet beter.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:31
    Dynamo kiev, slacht ze dat clubje.
    Vind ik leuk
    dion +171
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:33
    Ajax heeft groot probleem Europees krijgen ze geen hulp van var
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:07
    Ahahahahahah die titel ook

    En dan lees je tegen FC oleksandria whoeahahahaahaha

    Zelfde als Aad zeg dat standard een wereld ploeg is
    Tjonge of ik het zelf heb geschreven
    Wat een niveau nog lager als ik nou dat zeg wat!
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:37
    KIEV snoer de arrogantie
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:21
    Hetvwordt tijd dat Nederland de Oekraïne eindelijk eens definitief de mond snoert.
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:02
    Lachwekkend Calimero
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:05
    Wat is daar lachwekkend aan?
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:43
    jij of kun je niet lezen. je kent het land niet eens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:26
    Ik snap jouw zinnen niet zo goed, weet niet waarom?!
    Dus, Calimero werd 5 jaar geleden geboren in de Oekraïne?
    Wat schattig zeg en leuk dat je dat mij vertelt hier.
    Gefeliciteerd;)
    Jawel, ik ken het land overigens wel, was er al een paar keer.
    Maar waar is Calimero precies geboren en gaat het goed met haar?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2783
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Kiev gaat dit met 2 vingers in de NEUS winnen.
    Ajax zwalkt en is achterin kwetsbaar en voorin niet scherp of creatief genoeg tegen goed compact spelende ploegen. Ze gaan Kiev in de kaart spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
    We gaan het zien dinsdag. Altijd mooi Europese wedstrijden toch?
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3637
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:31
    Hoe laat speelt Feyenoord?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2783
    zondag 19 augustus 2018 om 14:55
    Nu, en met 1-0 voor...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:20
    Aldus een zwaar gefrustreerde fsn van de concurrent haha
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:04
    Heb je het over je zelf wilbert Het is weer huilie huilie bij je moeder op schoot. AL 5 JAAR niets helemaal niets.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:06
    Wat is al 5 jaar helemaal niets kroketti?
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:41
    de nicht is bijziend en mankeer aan zijn oren wat. 5 jaar helemaal niets
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:22
    Ik ken jouw nicht nicht, maar wat vervelend dat ze al 5 jaar lang zo slecht ziet.
    Ga anders even bij de opticiën langs in plaats dat je mij daar mee lastig valt.
    Vind ik leuk
    BariAFCA +86
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:07
    Scoren tegen Kiev is dus ontzettend lastig 😏 volle bak jagen en gas geven om zoveel mogelijk te scoren dus.. eigenlijk zoals voetbal zou moeten zijn voor iedere club
    Vind ik leuk
    alaaf +716
    zondag 19 augustus 2018 om 00:09
    Kiev gaat gemakkelijk winnen tegen ajax
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:19
    Heb je nog steeds carnaval in het kopje?
    Vind ik leuk
    alaaf +716
    zondag 19 augustus 2018 om 02:19
    Nee hoor, obv het dramatische ajax van vanavond is dat niet zo moeilijk
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:17
    Oprollen die Oekraïners, make us proud again.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:18
    Geen probleem, dat wordt een walkover voor Ajax.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    zondag 19 augustus 2018 om 02:35
    Kom maar op Kiev wel lusten jullie rauw!!
    Vind ik leuk
    Jolly +43
    zondag 19 augustus 2018 om 12:04
    Zal héél..héél lastig worden!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:00
    De 2 samenvattingen gezien tegen slavia praag maar het was totaal niet indrukwekkend een standaard situatie en eem fout van de tegemstamder en op basis van dat moet ajax bang worden nou ik schat akax hoger in als ze maar spelen zoals de eerste helft in luil en zoals de 3-0 overwinning thuis op wat momentjes na
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Dinamo Kiev wint ook vierde competitiewedstrijd met 1-0 en is klaar voor Ajax