Dinamo Kiev wint ook vierde competitiewedstrijd met 1-0 en is klaar voor Ajax

    Dinamo Kiev wint ook vierde competitiewedstrijd met 1-0 en is klaar voor Ajax

    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:09

    Dinamo Kiev heeft de generale repetitie voor de Champions League-ontmoeting met Ajax succesvol doorstaan. In eigen stadion wonnen de Oekraïners met 1-0 van FC Oleksandria.

    Dinamo begon niet in de sterkste opstelling en had ook alle moeite om de score te openenn. Pas na rust kwam Dinamo op voorsprong. In de 67ste minuut tegen Viktor Tsigankov voor wat later de enige goal in de wedstrijd bleek. Daarmee won de ploeg van trainer Aleksandr Khatskevich ook de vierde competitiewedstrijd.

    Tot nu toe lijken de Oekraïners vooral te leunen op een sterke defensie, want ook de drie vorige competitiewedstrijden won Dinamo met 1-0. Alleen in de derde voorronde van de Champions League moest Dinamo al wel een treffer incasseren. Slavia Praag slaagde er eenmaal in om tot scoren te komen in de heenwedstrijd (1-1), waarna de Oekraïners zich via een 2-0 overwinning in eigen stadion wisten te plaatsen voor de play-offs van de Champions League.

    Woensdag wacht de eerste confrontatie tussen Ajax en Dinamo Kiev. Ajax, dat zaterdagavond zelf overigens ook met 0-1 won, speelt eerst thuis.

    Plaats een reactie

    Mr bien +2819
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:11
    Lastige tegenstander.
    Geven weinig weg.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:11
    Dinamo is te sterk voor zwalkend Ajax.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:13
    Tegen Luik zwalkte we niet maar we zweefde over het veld!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:21
    Tja Luik. Tegen VVV en Heracles werd heel wat minder gezweefd, vriendje.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:27
    Meissie toch, maar dat komt wel goed hoor maak je geen zorgen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:26
    ik hoop het echt voor jullie
    spelen ze zoals tegen Luik dan zie ik geen probleem , spelen ze zoals vandaag dan gaat het erg lastig worden
    succes in ieder geval
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:35
    Thx, CL is ook wel anders dan de competitie zagen we ook tegen Heracles, zou niet zo moeten zijn maar mentaal blijkt het nu toch ff anders te zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:38
    ja man , en al met al heeft Ajax toch wel terecht gewonnen
    vasthouden is vasthouden , dus doelpunt denk ik terecht afgekeurd
    en het was ook wel een penalty in mijn ogen
    maar Kiev is moeilijk in te schatten , ik heb echt geen flauw idee hoe goed die zijn
    net als BATE
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:39]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:45
    Kiev is een zeer geslepen goede ploeg. Ervaring met talent, een hecht collectief. Laatste 10 wedstrijden maar 1 goal tegen. Voor de supercup en in de competitie wonnen ze al van S.Donesk dit seizoen, en Donesk vind ik wel top. Ruime samenvattingen van gezien, ze kunnen hoge druk spelen hoog tempo daarin zou Ajax best wel veel problemen mee kunnen krijgen.
    Word gewoon erg lastig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:48
    maar het zou gewoon mooi zijn als Ajax en PSV het redden
    en dat de haters hier het elkaar gewoon gunnen
    Ajax speelde woensdag echt gewoon goed , dus ondanks dat Kiev lastig gaat worden moeten ze die wel kunnen hebben
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:52
    Ja dat hoop ik ook!

    Haters zijn teveel met andere clubs en niet met hun eigen club, want het is juist nadelig voor je eigen club als we nog meer zakken op de co efficient lijst.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:54
    ja maar dat snappen deze lui niet
    Ajax heeft PSV nodig en andersom ook om te voorkomen dat onze kampioen straks alleen nog maar in de EL uit mag komen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22
    Alleen neres,maar die zit aan de drugs.
    Vind ik leuk
    Florian87 +11076
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25
    Alleen een gebruiker herkent direct een gebruiker, hoe lang gebruik jij dan al dat je het zo goed weet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:31
    Ik ben de tel kwijt .......tis verslavend he.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:28
    Mensen op hun uiterlijk beoordelen, ja dat zijn wel de ergste hoor die dat doen...
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:23
    Of het moest zijn om Indruk te maken op de VAR :P
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:27
    Mwah.. 2e helft in Luik alweer vergeten?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:29
    Hadden idd de 0-3 moeten maken, helaas ging het anders Maar thuis lieten we zien hoe goed we kunnen voetballen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:21
    Veel te ..............
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:21
    Sterk!.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22
    Hadden we Trencin maar geloot.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:23
    Of de var......
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1403
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:40
    Mooi he! Beetje trollen omdat je eigen clubje niks klaar speelt. Hoop dat je veel plezier hebt! Beetje sneu is het wel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:41
    Noem 5 prijzen in 4 jaar ,maar niks ........wat noem jij 0 prijzen in 4 jaar dan?.een G-team?.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1403
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:12
    Het is maar welke periode je neemt he. Maar is een beetje makkelijk scoren zo natuurlijk. Enige noemenswaardige prijs van jullie is de titel. Die beker boeit ook alleen subtoppers iets. Maar dat mag beste vriend. Los daarvan zou je toch gewoon een toontje lager moeten piepen na dat europees avontuur. Erg genoeg daar niet van!
    Vind ik leuk
    3Bier +9822
    zondag 19 augustus 2018 om 00:35
    Blij zijn met een beker en JC schaal is idd de instelling van een subtopper. Ook 1x kampioen worden dit millennium lijkt verdacht veel op een subtopper. AZ en Twente zijn net zo vaak kampioen geworden. En ook zij pakten af en toe een bekertje mee. Die tevredenheid bij Feyenoord is het grootste probleem. Zolang je niet zelfkritisch bent zal je nooit een topclub zijn.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:36]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    zondag 19 augustus 2018 om 04:29
    Hahaha hou toch op man met je 5 prijzen in 4 jaar. Het stelt geen donder voor, in 20 jaar 1 x kampioen , de beker alleen maar thuiswedstrijden en de jc-schaal winnen kan je al helemaal geen prestatie of een hoofdprijs noemen. Je doet net of je Real Madrid bent en oppermachtig een stel hoofdprijzen hebt binnengesleept.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:12
    Ze krijgen heel weinig goals tegen, laatste 10 wedstrijden 1 goal maar tegen.

    Word een lastige pot!
    Vind ik leuk
    Florian87 +11076
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:27
    Gaat niet erg makkelijk worden, maar Ajax in eigen stadion met de sfeer zoals tegen Luik kan gewoon winnen van Kiev!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19547
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:13
    Speelt Kiev op kunstgras?
    Vind ik leuk
    Floaz +942
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:14
    Met Blom erbij is de selectie compleet en is Ajax er klaar voor...
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1319
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:30
    Haha met Blom erbij krijgt Ajax niks mee juist ;)
    VAR heeft Blom gered, niet Ajax.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12847
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:14
    Altijd link zulke tegenstanders, moeilijk te voorspellen..
    Vind ik leuk
    Spekholz +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:17
    Gaan 2 lastige wedstrijden worden..
    Vind ik leuk
    Pvm9 +846
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:17
    Laten we hopen dat neres fit is. In labyad zie ik het niet zo zitten
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:17
    Dinamo ziet in Labyad de gevaarlijkste speler.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:20
    Ajax zal ook wel klaar zijn na de wedstrijden tegen dinamo k.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18103
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:21
    Dan spelen we nog Europa League. En Feyenoord alleen beker tegen Kozakken Boys.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:27
    Boeie alsof jullie wat gaan winnen in europa hahaha........niet in europa en niet in nederland Helemaal Niets (alweer)!.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18103
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:29
    Tja jullie nemen nooit iets serieus. Ik zou alvast de tweede ring er af halen, want zelfs een stadion krijgen jullie niet eens vol. En Ajax kan de Arena drie keer vullen. Zoveel vraag is er naar en nu jij weer. Toeristje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:34
    De arena vol ........waarmee stoeltjes zeker?.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18103
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:35
    Met supporters. En bij jullie betalende Japanse toeristen?
    Vind ik leuk
    Florian87 +11076
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:31
    Wij hebben in ieder geval al 3 van de 4 wedstrijden in de voorronde weten te winnen, en jullie?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:35
    En waar staan de bekers van die overwinningen ?.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22
    Kiev in angst en beven na zien splijtende passes Ziyech.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:23
    Hopen dat Ajax wint,alles voor de punten
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2004
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25
    Snap niet dat Overmars zo blind is en niet ziet dat die een buitenspeler moet halen ! Alleen Neres heeft diepgang maar goed nu een blessure Labyad kan echt niet. Als Ajax met Labyad op links tegen Kiev begint dan is het gelijk afgelopen voor Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:26
    Veel belangrijker dan de ploeg die ajax uit gaat schakelen is 0-1 voor psv.

    Alvast gefeliciteerd boeren!.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:28
    Klaar VOOR Ajax? Ze zullen ook snel klaar zijn MET Ajax als er weer zo gespeeld wordt.
    Vind ik leuk
    Streaker +3501
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:29
    Kiev steekt dus wel in een goede vorm, anders dan een aantal VP reaguurders verklaarden. 12 uit 4 kan niet beter.
    Vind ik leuk
    derksen +8869
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:07
    Ahahahahahah die titel ook

    En dan lees je tegen FC oleksandria whoeahahahaahaha

    Zelfde als Aad zeg dat standard een wereld ploeg is
    Tjonge of ik het zelf heb geschreven
    Wat een niveau nog lager als ik nou dat zeg wat!
    Vind ik leuk
    3Detti +156
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:37
    KIEV snoer de arrogantie
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Kiev gaat dit met 2 vingers in de NEUS winnen.
    Ajax zwalkt en is achterin kwetsbaar en voorin niet scherp of creatief genoeg tegen goed compact spelende ploegen. Ze gaan Kiev in de kaart spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
    We gaan het zien dinsdag. Altijd mooi Europese wedstrijden toch?
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3908
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:31
    Hoe laat speelt Feyenoord?
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    zondag 19 augustus 2018 om 14:55
    Nu, en met 1-0 voor...
    Vind ik leuk
    BariAFCA +272
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:07
    Scoren tegen Kiev is dus ontzettend lastig 😏 volle bak jagen en gas geven om zoveel mogelijk te scoren dus.. eigenlijk zoals voetbal zou moeten zijn voor iedere club
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    zondag 19 augustus 2018 om 00:09
    Kiev gaat gemakkelijk winnen tegen ajax
    Vind ik leuk
    El Cazador +6833
    zondag 19 augustus 2018 om 02:35
    Kom maar op Kiev wel lusten jullie rauw!!
    Vind ik leuk
    Jolly +43
    zondag 19 augustus 2018 om 12:04
    Zal héél..héél lastig worden!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws