Maaskant verwacht heet avondje voor PSV: 'Bij BATE kun je gewoon niet winnen'

    Maaskant verwacht heet avondje voor PSV: 'Bij BATE kun je gewoon niet winnen'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:30

    PSV wacht dinsdagavond een zware dobber tegen BATE Borisov. Dat verwacht Robert Maaskant, de enige Nederlander die als hoofdtrainer actief was in het Wit-Russische voetbal.

    "Ik vind PSV heel sterk. Maar wij moeten realistisch zijn in Nederland. Wij zijn niet beter dan de kampioen van Wit-Rusland", stelt Maaskant tegenover NOS. "We staan gewoon op dat niveau, een gelijkspelletje daar is gewoon een prima resultaat."

    Maaskant was van juni tot december 2013 hoofdtrainer van Dinamo Minsk. Zijn eerste wedstrijd als trainer was tegen BATE Borisov. Maaskant verloor met 1-2 en ook de andere twee duels tegen BATE verloor hij. In de tweede wedstrijd in Borisov gebeurde dat in de absolute slotfase. "Het stond 1-1 en de scheidsrechter liet net zo lang doorspelen tot er gescoord werd. En ja hoor, in de 95ste minuut maakte BATE de winnende."

    Wat er daarna gebeurde zal Maaskant nooit vergeten. "Mijn spelers, maar ook mijn assistenten sloegen compleet door. Ze gingen letterlijk op de vuist met de spelers van BATE, maar ook met de scheidsrechter", aldus Maaskant. "Toen begreep ik wat mij vooraf al was verteld: bij BATE kun je gewoon niet winnen."

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:33
    Psv wint gewoon met 0.2 come one psv
    Vind ik leuk
    Deck010 +4649
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:34
    0-0 of 1-1 is ook al mooi. Kun je het thuis voor eigen publiek afmaken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:35
    Psv gaat gewoon winnen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +4649
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:39
    Mee eens ! jouw scenario is beter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Kiev en borisov de stedsn van de tranen, na volgende woensdag
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42674
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:11
    PSV heeft juist een patent om te scoren in blessuretijd. :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    Laat PSV er maar 3 maken dan in de blessure tijd en 0-3 winnen, dikke prima haha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:58
    Hey, we maken vorderingen.

    Tegen Fortuna was het in de 90e minuut (89:57 om precies te zijn). Formeel is dat nog geen blessuretijd ;-)

    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:23
    En dit keer ook nog het voordeel van een niet-witrussische scheids ;-). Zwayer is een goede arbiter.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 13:23]
    Vind ik leuk
    Kuip +6946
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:44
    Op basis waarvan D.A.F.? Ik weet niet of je het Nederlandse voetbal een beetje volgt, maar de afgelopen 10 jaar winnen we geen internationale wedstrijd meer hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:46
    Nee ik ben een ajacied en volg het Nederlandse voetbal niet 😉. Dit jaar zijn ajax en psv sterk genoeg om door te gaan. Heb vertrouwen in beide.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:04
    Daarbij moet gezegd dat de tegenstanders beide erg sterk zijn echter niet meer de teams van een jaar of 3 a 4 geleden.

    Er zijn wel degelijk goede kansen .
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1210
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:57
    Niet helemaal realistisch.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:58
    Wat vertelt u het maar?
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1210
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:37
    Nederlandse ploegen komen de laatste jaren nooit door de play-off, dus we mogen best wat bescheidener zijn, aan onze grote mond ligt het niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:39
    Haha maar de jaren ervoor waren we er niet klaar voor. Nu zijn ajax en psv veel verder dan voorheen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:49
    Dat kind is niet helemaal 100 joh. Niet op ingaan.

    Denk een gelijkspel psv of een overwinning Bate. Thuis kan psv Het afmaken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:49]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:52
    Wat zit je nou weer stoer te doen over me, mislukte pool, ouwe drankorgel. Jou moeten ze gewoon is een x goed te pakken nemen. Dan zing dat poolse toontje ook wat lager van je
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:54
    Hier dus een bevestiging dat dit kind niet helemaal 100 is. Bedankt voor de medewerking.

    En voor de mensen die nog niet overtuigd waren.. hier Het bewijs.

    Een Fijne dag verder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:56
    Gewoon een x komen, ik zou diegene wel willen zijn. Altijd onzin aan het lullen over dat stink Polen en over alle andere clubs. En ook nog is ajacieden in een slecht daglicht willen stellen. Wees een x stoer en laat je zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:07
    Ben jezelf een keer in Polen geweest? Is een prima land!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:13
    Ik zou niet eens naar Polen willen. En heb geen hekel aan Polen maar wel aan deze fake pool op VP
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:20
    Waarom gebruik je dan woorden als: stink Polen, mislukte Pool en dat Poolse toontje lager krijgen... Jij bent hem gewoon aan het bedreigen ofz... Doe ff normaal ga je altijd zo met mensen om? Als je iemand niet mag sla je hem op zijn bek?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:23
    Dat gaat moeilijk he, we zitten op internet. Hier ken ik hem van, real life durft hij niet!
    Je kan mij veel vertellen, ik maak hier tegenwoordig nooit meer ruzie, maar met mister poolski lig ik al 3 maanden overhoop. Je bent in fucking Nederland, dan moet je niet polen de hemel in gaan praten. Hij woont hier
    Vind ik leuk
    companen +1108
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:00
    Ik bent geen haar beter eerder nog veel slechter persoontje
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:43
    Je bent iig eerlijk dat jij nog veel slechter ben. Geloof ik niet, poolski is de bad guy hierzo
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:04
    Je hebt helemaal gelijk! Hij moet echt een keer kappen om elke keer over Polen te beginnen. Heeft ook het verstand van een gehaktbal!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:07
    Klopt, hij kan niet anders dan discrimineren én heel stoer proberen over te komen. Maar ons Dafje weet zelf ook wel dat het een zeer fragiel jongetje is irl.
    Verder denkt hij alles beter te weten. Rond uit een Klein eng jongetje 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:12
    En als je voor me neus staat ga je rennen dat weet ik nu al. Drankorgeltje
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:22
    Ik vind hem vooral heel eng en echt bedreigend over komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:12
    En jij bent de Koning hier en bepaald wat er gebeurd of wie ik niet mag. Je weet nergens wat van dus terug je mand in
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
    Ik stel je een simpele vraag, maar met je bitterballen verstand heb je daar geen antwoord zeker op of wel? Je moet gewoon kappen om telkens weer over Polen te beginnen... Je bent echt verschrikkelijk irritant!

    Polen is een prima land! Niks mis mee!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:18
    En jij bepaald niet wat ik zeg of vind. Dat jij nou de kont van onze poolski likt moet jij weten. Ik heb een grote tievus hekel aan die VP verzieker. En met jou heb ik ook niks na zoveel jaar VP. Dus wat jij vind kan me geen reet schelen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:21
    Wat een onzin weer! Jij bedreigt hem gewoon.. Vind je het normaal als je iemand niet mag dat je hem dan op je bek gaat slaan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:23
    Niet op ingaan. Hij is gewoon de tijd niet waard
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    Idd je hebt gelijk!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:11
    Ben jij al maanden niet sukkel
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:27
    Ga ik hem op zijn bek slaan dan? Waar heb je dat gelezen?. Jij bent nu de moraalridder aan het uithangen , waarschijnlijk liggen jullie nu samen in bed, en heeft onze drankorgel een zweepie voor als je de verkeerde dingen zeg. Veel plezier samen 😘
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:29
    'Jou moeten ze gewoon is een x goed te pakken nemen. Dan zing dat poolse toontje ook wat lager van je'

    Hier heb ik het over dit is gewoon eng en hoort niet op deze site thuis.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:40
    Waar Staat dan dat ik hem op zijn bek ga slaan? Laat het bewijs zien dan moraalriddertje.
    Vind ik leuk
    Mr. O +941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:23
    Jij kan hier ook behoorlijk topics verzieken wanneer iemand ook maar een klein beetje negatief is over Ajax, samen met je vriendjes. Dus nogal hypocriet om de Pool een VP verzieker te noemen en je kan qua levensjaren wel volwassen zijn, maar dat wil niet zeggen dat het qua verstand ook zo is...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:25
    Dat was een jaar geleden misschien zo, met dit nieuwe account toch allang niet meer. Ik praat met respect over alle clubs en als ze een grapje maken over ajax, doe ik hem vaak nog mee ook. E
    Vind ik leuk
    Mr. O +941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:32
    Dat zie ik ook wel regelmatig, maar het modder gooien gebeurt ook nog steeds. Bloed irritant af en toe.
    Kan zijn dat ik het steeds mis hoor, maar de Pool wordt hier voor van alles en nog wat uitgemaakt, terwijl ik m niet zo heel rare dingen hoor zeggen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:36
    Jij zit hier ook niet heel veel op, en ik ook niet meer trouwens. Ik ben tegenwoordig gewoon relaxt, en ondanks dat poolski voor ajax is liggen we elkaar nog steeds niet. Hij zet ajacieden hier vaak in een slecht daglicht
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:10
    Ga er dan wonen sukkel
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:13
    Hzo moet ik daar gaan wonen dan? Ik vind heel veel landen prima landen, maar waarom zoud ik dan meteen gaan wonen? Als ik een land zoud moeten uitkiezen zouden dat eerder Denemarken, Noorwegen of Zweden zijn, maar er ik niks mis met Polen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:18
    Alles maar het tuig zit hier
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:33
    Ik heb nog nooit problemen met Polen gehad. Drinken miss wel wat veel, maar over het algemeen hele aardige mensen en ook hele harde werkers vaak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:53
    Wanneer heb jij voor het laatst voetbal gekeken?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:05
    "En ja hoor in de 95e minuut maakte Bate de winnende"
    Laat dat nou ook onze specialiteit zijn :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:25
    Zeer overdreven wat je stelt. Volgens mij vergeet je voor het gemak een aantal resultaten van diverse NL'se clubs.
    Vind ik leuk
    Kuip +6946
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:31
    Ach, een enkele keer misschien. Maar laten we wel wezen. We staan niet voor niets zo laag op de UEFA-ranking. Ik kan me amper een goede wedstrijd op Europees niveau van PSV herinneren. Dat zal toch wel een jaar of vijf geleden zijn. En Ajax twee jaar geleden. En dat was het dan wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:31
    Tegen atleti was een goede 2 Luik
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:20
    Jij hebt het over de afgelopen 10 jaar en persoonlijk vind ik het dan naar omstandigheden niet alleen maar tegenvallen. Maar ik snap je punt zeker
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:03
    PSV in de Champions League en Ajax in de Europa League gemist?
    Vind ik leuk
    Kuip +6946
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:24
    Ik heb het over GOEDE wedstrijden van Nederlandse clubs. Dus wedstrijden waarin en goed gespeeld en gewonnen werd. En die zijn de laatste tien jaar op de vingers van een hand te tellen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:49
    Ik hoop het ook. Maar denk een gelijk spel en thuis het afmaken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:30
    Dat vind ik nou super lief van een Ajax fan. En jullie morgen 💋♥️
    Vind ik leuk
    PRICE +32113
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:37
    Een uit doelpunt is heel belangrijk,verder niet verliezen en thuis de kwalificatie veilig stellen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:44
    Geen zorgen trucker. Dit karweitje word vanavond als geklaard
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1462
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:54
    0-0 zou helemaal geen goed resultaat zijn want dan mag je thuis niet eens gelijk spelen. Er moet hoe dan ook een uit doelpunt worden gemaakt. 2-2 of winst zou een prima uitgangspositie moeten verschaffen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +4649
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:06
    Maakt me eerlijk gezegd niet eens uit hoe ze doorgaan ALS ze maar doorgaan. Vanuit een achterstand terugknokken en alsnog ruim winnen is misschien nog wel mooier en zeker spannender.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1462
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:12
    Nee oké hoe maakt niet zoveel uit idd. Maja een beetje positieve reclame voor ons landje mag wel na de afgang van de drie die het niet hebben gehaald. Hoop eigenlijk niet op zo'n spannende partij, gewoon snel scoren hun laten komen en afmaken op de counter. En dan morgen dat recept nog een keer herhalen. Zou gratis 8 coefficient punten zijn. Daarvoor moet je heel wat te EL potjes winnen om die te sprokkelen.
    Vind ik leuk
    Berbr +1633
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:40
    Het is nog te vroeg om PSV in te schatten. Aardige potctegen zwak Utrecht en matige tegen Fortuna. Vanavond is de eerste echte test.
    Vind ik leuk
    PRICE +32113
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Klopt helemaal,kan nog eens best zwaar en moeilijk worden. Als ze er maar vol voor gaan.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1462
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:14
    Ja idd is dit een ultieme test om te kijken waar je staat. Maja mocht het moeizaam gaan dan maar op een gelijk spel spelen en alles het stadion uit rammen. Resultaat telt uiteindelijk als enige
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:47
    Is geen echte test, want ze gaan gewoon door en bate gaat niks te vertellen hebben
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:16
    Zou ook super slecht zijn als Psv zou verliezen van een club met een selectie die maar 15 miljoen waard is zul je zien dat ze winnen en Ajax morgen verliest. Zie het alweer voor me die Psv kneuzen zie je wel Psv kan het wel ja Ajax speelt tegen Kiev die hebben een selectie van 69 miljoen dus wel even een verschil ! Zeg het maar vast voor die stomme boertjes alweer helemaal opgewonden worden.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1462
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:22
    Laten we nu eens proberen elkeur te steunen op Europees niveau want ongeacht voor welke club je bent als de andere verzaken begint je seizoen volgend jaar een kwalificatie ronde eerder en daar heeft niemand wat aan.
    Vind ik leuk
    13 +11414
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:49
    Bovendien is het over stomme boertjes hebben gewoon niveauloos. N.B. Ben niet eens PSV’er.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:34
    Lijpe shit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:35
    Het enige waar psv op moet letten is dat ze niet geheel van de mat afgespeeld worden!

    Schat bate toch een niveautje of 3 hoger in
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:36
    Ik schat jou zeer laag in
    Vind ik leuk
    La Luz +525
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:42
    "van de mat afgespeeld"
    Gelukkig is er ook geen twijfel over jouw niveau.
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +551
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:47
    Ach, iedereen mag zijn mening hebben.

    Mijn mening is echter dat het tijd gaat worden voor een ignore knop op VP om alle trollen gewoon te kunnen blokkeren.

    Dan hoef ik namelijk niet continu te scrollen om een reactie te lezen die er wel toe doet
    Vind ik leuk
    michelhx +3505
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:11
    Best een goed idee eigenlijk en lijkt me technisch gezien ook niet al te moeilijk. VP, doe hier iets mee, zou ik zeggen!
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +551
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:36
    Gelijk mijn toto invullen dan. Bate wint de CL volgens Robert. Er is daar toch niet te winnen
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18912
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:44
    Wordt de finale daar gespeeld :p?
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +551
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:48
    Kak, daar gaat mijn vorige weddenschap dan. Had PSV-AJAX als CL finale dit jaar. Odds waren super!!!!
    Vind ik leuk
    Leeuw +5527
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:37
    'Bij BATE kun je gewoon niet winnen'. Heeft ie dat echt gezegd? Als dat het geval was, dan zou Bate de CL hebben gewonnen afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    2cents +53807
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:42
    Waarom? Je speelt toch altijd dubbele wedstrijden (buiten de finale) of in een poule in de CL?

    Bovendien gaat dat verhaal over de nationale competitie met scheidsrechters uit eigen land.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5527
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:45
    Over de scheidsrechters daar had ik niet eerder nagedacht. Hoop van niet, want PSV moet voor het Nederlands voetbal verder komen.
    Vind ik leuk
    2cents +53807
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    Dat staat gewoon in de tekst toch? Net als BIJ Bate. En dus niet van Bate. ;)
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Nee hoor...bij BATE is dus thuiswedstrijd. En 2 x gelijk kun je er ook uit liggen dus wat je zegt klopt niet.
    Verder een domme uitspraak van maaskantje al is het wel lastig om daar te winnen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:38
    Ah.. Maaskant heeft dus nooit van BATE gewonnen! En daarbij komt de scheidsrechter niet uit Wit-Rusland.

    Mijn voorgevoel zegt 0-2.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:38]
    Vind ik leuk
    pewi52 +17
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:38
    Wat een onzin, mocht dat het geval zijn. Waarom is Bate nooit ver gekomen in de Champignons League stel PSV houd het in het ergste geval op 1-0, dan kunnen ze in Eindhoven nog veel rechtzetten voor eigen publiek.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:41]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18912
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:45
    Krijg meteen trek, Champignons League. Lekker man :p
    Vind ik leuk
    fr1963 +2786
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:26
    Nog ff een paar jaartjes wachten voor jou ben ik bang...
    Hup PSV!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:39
    Internationaal heeft PSV de arbitrage inderdaad niet in de zak, zal dan ook lastig genoeg worden voor de boertjes om dit voetballend op te lossen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +349
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:47
    Typisch die sukkel calimero's uit Eindhoven altijd zeiken over de scheids, daarom gun ik ze helemaal niets!
    Vind ik leuk
    Senn +6928
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:51
    Haha bartje, erg sterke van je!!!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:09
    Kan ik me van een Ajax supporter ook wel voorstellen:
    2x kampioenschap op de laatste dag laten liggen.....en wie werd het toen? Juist PSV!

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:10]
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +349
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:07
    En wie verloor van het nietige WillemII met 5-0, juist de lampen!!!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:24
    Goed geheugen;)
    Dan zul je vast ook nog wel weten wie er vorig jaar kampioen is geworden ;))
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +349
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:48
    Kwam door de situatie van Nouri dat wij het niet werden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:06
    Bartje, ben jij toevallig Sjakie Swart? Je kunt hier PSV wel verwijten dat ze altijd maar lopen te zeiken over de scheidsrechter. Wat doe jijzelf hierboven? En die slechte wedstrijd van Ajax tegen VVV afgelopen zaterdag lag natuurlijk aan het kunstgrasveld in Venlo. En die wedstrijd tegen Heracles was ook niet helemaal eerlijk want Heracles verdedigde wel heel erg veel, hè. Over janken gesproken.........
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:24
    En waardoor verloren jullie in Eindhoven vorig jaar dan? Het weer? Te veel supporters van de tegenstander? Ongesteld?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    24Nick040 +22
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:33
    Dat deed pijn voor jullie he, telkens het gevoel dat je toch nog mee kon doen om het kampioenschap en toch weer die deksel op je neus! Again...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:22
    Ken je Bryan Smeets nog grote hoere sukkel
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:21
    Gun jou de lucht in de longen niet ongeschoolde leeghoofd
    Vind ik leuk
    Vak-T +479
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:40
    Gelijk is ook goed, en thuis afmaken natuurlijk!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Ach Robert we zullen het vanavond wel gaan zien. Zolang we maar met een goed resultaat uit Wit Rusland vertrekken mogen we tevreden zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Psv en ajax indd gewoon winnen levert meer punten op! Laten zien waarom deze 2 clubs al decennia lang het nederlandsvoetbal domineren! Beide redelijk hun elftal bij elkaar gehouden dus alles geven. Dat je dan mindere wedstrijden even speelt in de eredivisie is dan jammer. Come on PSV!
    Vind ik leuk
    slaski +2217
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:45
    Ik wil eerst wel eens de instelling afwachten waarmee PSV vanavond het veld in gaat. Als die net zo is als hier op dit forum van dat doen we wel even en 0-2 en 0-3 inmaken, dan vrees ik voor een vergelijkbare "Feyenoord deceptie"Het is geen grote naam, maar het is een ploeg die absoluut niet mag worden onderschat, en dat word hij wel.
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +349
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:45
    Ik hoop dat Ajax eenvoudige wint en dat die lampen klop krijgen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:46
    Ik ook :)
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:14
    Ik had ook niet anders van jullie hersenloze losers verwacht :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:27
    Haha ja,daar is t trollen leger weer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:54
    Word 4-0 voor Bate.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:35
    Psv hoort makkelijk te winnen die hele selectie van Bate is net. 15.70 miljoen waard en die van Kiev 69 miljoen dus Ajax zal het zwaar krijgen in de theorie dan.
    Vind ik leuk
    13 +11414
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:55
    Je vindt 2e voorronde CL niet vroeg genoeg en wilt graag al in de 1e voorronde beginnen?
    Vind ik leuk
    Gerro +6163
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:56
    Het mag dus gewoon niet bate
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:01
    Met vaste meubelkeeper en onvoorstoorbare Jeroen Zoet als huishoudelijk sluitstuk moet een clean sheet mogelijk geacht worden.

    Als echter Bate Borisov scoort komt een heel andere en onaangenamere druk op de wedstrijd in Kiev te liggen. Dan ligt bij Ajax de koweffisjentenverantwoording en de vraag is of het beursgenoteerde venduehuis met Goudse splijtzwam Hakim Ziyech daar tegen bestand is.

    Vanavond is elke samenklittende primeurajacied een PSV'-er in disguise. Hoe farizeeërischer en judasachtiger wil je het hebben?.

    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:18
    Ik ben al vele mensen tegengekomen hier op VP, maar jij spant echt de kroon!

    De druk ligt in Eindhoven vele malen hoger dan in Amsterdam! PSV moet die miljoenen binnen halen, Ajax mag.

    Ajax verdiend enorm veel geld door de transfers van talenten!

    Helaas blijven deze inkomsten uit in Eindhoven omdat er gewoonweg geen talenten rondlopen...

    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:41
    Oh jeetje, wat nu na dit myopische, hoofdstedelijke, hoogharige en eenzijdige standaardgeleuter? Vertel daar eens iets over. Het mag snel en fluisterend want uiteraard luistert niemand mee.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:34]
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:16
    Hoogharige leuter?
    Vind ik leuk
    Mo +11374
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:03
    1-1 of 2-2 is een prima resultaat vanavond.
    Vind ik leuk
    michelhx +3505
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:08
    Gelukkig is er nu een internationale scheidsrechter en geen Wit Rus die ze zomaar om kunnen kopen. Alhoewel, geld regeert, ook in Europa. Dus ik hoop niet dat Maaskantje gelijk krijgt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:12
    Ze zijn misschien heel goed in het ‘ontvangen’ van de arbiters.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
    Ja en de dames van cafe de lichtekooi in Borisov waarschijnlijk ook;)
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12710
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:13
    PSV gaat gewoon de bietenbrug op vanavond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
    Maar nooit zo genadeloos hard als die amateurploeg uit Rotterdam zuid, tegen....hummm hoe heet die semi profclub met die minibegroting nou ook alweer...trentje, tentje, bentje,....oh nee wacht Trencin was het, hoe kan ik dat vergeten bij zo'n wereldploeg?!!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12710
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:12
    Klopt helemaal, was ook niet negatief bedoeld want ik hoop dat zowel PSV als Ajax de groepsfase haalt.
    Maar ik hoor iedereen maar roepen dat PSV t wel even gaat doen en onderschatting is gevaarlijk.
    Iig veel succes vanavond en hopelijk een leuke wedstrijd met een mooi resultaat voor jouw clupje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:26
    Dat geloof ik ook van jou beste Nick.
    Er wordt hier zoveel geprovoceerd en gesard, dat ik het af en toe niet kan laten zelf ook met de noppen vooruit erin te gaan.
    Heel aardig bedoelt van jou, maar ik ben geen PSV fan, maar ga wel zeker kijken;)
    Jij ook veel plezier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:14
    Niks nieuws onder de zon Maaskant.
    Dat is net zoiets als roepen dat Real Madrid steeds weer opduikt in de beslissende fase van de champions league.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
    Gelijkspelletje 1-1, prima resultaat en het dan volgende week in een vol Philips stadion het afmaken
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:19
    Maaskant JIJ kunt daar niet winnen. Maar ja, jij kunt zowieso niet veel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:34
    Als Psv verliest mogen ze zich diep schamen hele selectie van Bate is maar 15.70 miljoen waard Ajax heeft het sowieso moeilijker kiev is 69 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:42
    En de volledige selectie van PSV is maar 18 waard, dus zo groot is het verschil niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:06
    Haha nee 124.40 miljoen en Ajax iets van 227 miljoen geloof ik dus beide ploegen zouden moeten winnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:25
    Kun je nagaan wat je moeder mis liep om alleen met turken het bed te delen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:51
    Gast nogmaals zwak figuur achter je scherm kom dat recht in me bek zeggen aub moeders erbij betrekken pff lafbek
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:53
    Als ik zou weten waar je woonde was je nog niet jarig je laf verschuilen en dan een grote bek hebben vind je zeker stoer ?
    Vind ik leuk
    MR - +37
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:55
    Voor zover al van toepassing: vanavond is er iig een onpartijdige scheidsrechter, dat scheelt 😀
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20481
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:01
    6 maanden trainer geweest en is meteen het Wit Russische Orakel.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11862
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:29
    Maaskant liegt weer eens:

    https://i.gyazo.com/7e6316f5e253e1b335d87dff495169ac.png

    Je kan er wel winnen.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1710
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:28
    Wilde net zeggen... Maaskantje vindt het een goed idee om PSV met Dinamo Minsk te vergelijken.

    Als je de Champions League wedstrijden van BATE aanklikt op soccerway dan kom je zelfs een 0-7 verlies tegen.

    02/08/00 UCL - BATE 0 - 3 Helsingborg
    05/11/08 UCL - BATE 0 - 2 Zenit
    25/11/08 UCL - BATE 0 - 1 Real Madrid
    28/09/11 UCL - BATE 0 - 5 Barcelona
    23/11/11 UCL - BATE 0 - 1 Viktoria Plzeň
    23/10/12 UCL - BATE 0 - 3 Valencia
    20/11/12 UCL - BATE 0 - 2 Lille
    16/07/13 UCL - BATE 0 - 1 Shakhter Karagandy
    21/10/14 UCL - BATE 0 - 7 Shakhtar Donetsk
    25/11/14 UCL - BATE 0 - 3 Porto
    20/10/15 UCL - BATE 0 - 2 Barcelona
    Vind ik leuk
    broedkip +1543
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:57
    Toen werd Maaskant wakker en sloeg, met een oerkreet, in 1x 10 luciferhoutjes doormidden.
    Vind ik leuk
    13 +11414
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:02
    Zie je het trouwens weer een beetje zitten met jouw club dit seizoen?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1710
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:07
    Meh, ik verwacht heel weinig. Zit toch al 16 jaar te wachten op een titel. Geduld zat dus. :D

    En jij? Zie je het nog goed komen met Feyenoord?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    24Nick040 +22
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:38
    Van Bommel zal slim genoeg zijn om zelf niet alleen maar het spel te gaan maken en die Oostblokkers in de kaart te spelen. Lekker inzakken en gokken op enkele uitbraken met Lozano en Bergwijn, Pereiro heeft de pass in huis! Uitslag: 1-2.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:38
    Bij psv laten ze toch ook altijd net zo lang doorspelen tot ze winnen
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 augustus 2018 om 12:14
    Nou nou dat zegt iemand die de var als 12e man heeft tegen vvv
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:09
    Maaskantje... ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:30
    Kan deze voormalige kroonprins zich niet beter met Almere City bezighouden of is hij daar alweer weggestuurd?
    Werkelijk niemand zit op zijn geneuzel te wachten. Goeie tip voor VP: "Geen teksten van deze overschatte man meer plaatsen".
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:06
    Psv come on succes met de winst vanavond
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:58
    Weet Maaskant uberhaupt wat winnen is ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Maaskant verwacht heet avondje voor PSV: 'Bij BATE kun je gewoon niet winnen'