Maaskant verwacht heet avondje voor PSV: 'Bij BATE kun je gewoon niet winnen'

    Maaskant verwacht heet avondje voor PSV: 'Bij BATE kun je gewoon niet winnen'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:30

    PSV wacht dinsdagavond een zware dobber tegen BATE Borisov. Dat verwacht Robert Maaskant, de enige Nederlander die als hoofdtrainer actief was in het Wit-Russische voetbal.

    "Ik vind PSV heel sterk. Maar wij moeten realistisch zijn in Nederland. Wij zijn niet beter dan de kampioen van Wit-Rusland", stelt Maaskant tegenover NOS. "We staan gewoon op dat niveau, een gelijkspelletje daar is gewoon een prima resultaat."

    Maaskant was van juni tot december 2013 hoofdtrainer van Dinamo Minsk. Zijn eerste wedstrijd als trainer was tegen BATE Borisov. Maaskant verloor met 1-2 en ook de andere twee duels tegen BATE verloor hij. In de tweede wedstrijd in Borisov gebeurde dat in de absolute slotfase. "Het stond 1-1 en de scheidsrechter liet net zo lang doorspelen tot er gescoord werd. En ja hoor, in de 95ste minuut maakte BATE de winnende."

    Wat er daarna gebeurde zal Maaskant nooit vergeten. "Mijn spelers, maar ook mijn assistenten sloegen compleet door. Ze gingen letterlijk op de vuist met de spelers van BATE, maar ook met de scheidsrechter", aldus Maaskant. "Toen begreep ik wat mij vooraf al was verteld: bij BATE kun je gewoon niet winnen."

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:33
    Psv wint gewoon met 0.2 come one psv
    Vind ik leuk
    Deck010 +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:34
    0-0 of 1-1 is ook al mooi. Kun je het thuis voor eigen publiek afmaken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:35
    Psv gaat gewoon winnen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:39
    Mee eens ! jouw scenario is beter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Kiev en borisov de stedsn van de tranen, na volgende woensdag
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:11
    PSV heeft juist een patent om te scoren in blessuretijd. :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    Laat PSV er maar 3 maken dan in de blessure tijd en 0-3 winnen, dikke prima haha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:58
    Hey, we maken vorderingen.

    Tegen Fortuna was het in de 90e minuut (89:57 om precies te zijn). Formeel is dat nog geen blessuretijd ;-)

    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:23
    En dit keer ook nog het voordeel van een niet-witrussische scheids ;-). Zwayer is een goede arbiter.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 13:23]
    Vind ik leuk
    Kuip +7888
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:44
    Op basis waarvan D.A.F.? Ik weet niet of je het Nederlandse voetbal een beetje volgt, maar de afgelopen 10 jaar winnen we geen internationale wedstrijd meer hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:46
    Nee ik ben een ajacied en volg het Nederlandse voetbal niet 😉. Dit jaar zijn ajax en psv sterk genoeg om door te gaan. Heb vertrouwen in beide.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5166
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:04
    Daarbij moet gezegd dat de tegenstanders beide erg sterk zijn echter niet meer de teams van een jaar of 3 a 4 geleden.

    Er zijn wel degelijk goede kansen .
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1259
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:57
    Niet helemaal realistisch.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:58
    Wat vertelt u het maar?
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1259
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:37
    Nederlandse ploegen komen de laatste jaren nooit door de play-off, dus we mogen best wat bescheidener zijn, aan onze grote mond ligt het niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:39
    Haha maar de jaren ervoor waren we er niet klaar voor. Nu zijn ajax en psv veel verder dan voorheen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:53
    Wanneer heb jij voor het laatst voetbal gekeken?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2971
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:05
    "En ja hoor in de 95e minuut maakte Bate de winnende"
    Laat dat nou ook onze specialiteit zijn :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:25
    Zeer overdreven wat je stelt. Volgens mij vergeet je voor het gemak een aantal resultaten van diverse NL'se clubs.
    Vind ik leuk
    Kuip +7888
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:31
    Ach, een enkele keer misschien. Maar laten we wel wezen. We staan niet voor niets zo laag op de UEFA-ranking. Ik kan me amper een goede wedstrijd op Europees niveau van PSV herinneren. Dat zal toch wel een jaar of vijf geleden zijn. En Ajax twee jaar geleden. En dat was het dan wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:31
    Tegen atleti was een goede 2 Luik
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:20
    Jij hebt het over de afgelopen 10 jaar en persoonlijk vind ik het dan naar omstandigheden niet alleen maar tegenvallen. Maar ik snap je punt zeker
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:03
    PSV in de Champions League en Ajax in de Europa League gemist?
    Vind ik leuk
    Kuip +7888
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:24
    Ik heb het over GOEDE wedstrijden van Nederlandse clubs. Dus wedstrijden waarin en goed gespeeld en gewonnen werd. En die zijn de laatste tien jaar op de vingers van een hand te tellen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:49
    Ik hoop het ook. Maar denk een gelijk spel en thuis het afmaken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:30
    Dat vind ik nou super lief van een Ajax fan. En jullie morgen 💋♥️
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:54
    0-0 zou helemaal geen goed resultaat zijn want dan mag je thuis niet eens gelijk spelen. Er moet hoe dan ook een uit doelpunt worden gemaakt. 2-2 of winst zou een prima uitgangspositie moeten verschaffen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:06
    Maakt me eerlijk gezegd niet eens uit hoe ze doorgaan ALS ze maar doorgaan. Vanuit een achterstand terugknokken en alsnog ruim winnen is misschien nog wel mooier en zeker spannender.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:12
    Nee oké hoe maakt niet zoveel uit idd. Maja een beetje positieve reclame voor ons landje mag wel na de afgang van de drie die het niet hebben gehaald. Hoop eigenlijk niet op zo'n spannende partij, gewoon snel scoren hun laten komen en afmaken op de counter. En dan morgen dat recept nog een keer herhalen. Zou gratis 8 coefficient punten zijn. Daarvoor moet je heel wat te EL potjes winnen om die te sprokkelen.
    Vind ik leuk
    Berbr +2240
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:40
    Het is nog te vroeg om PSV in te schatten. Aardige potctegen zwak Utrecht en matige tegen Fortuna. Vanavond is de eerste echte test.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:47
    Is geen echte test, want ze gaan gewoon door en bate gaat niks te vertellen hebben
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:16
    Zou ook super slecht zijn als Psv zou verliezen van een club met een selectie die maar 15 miljoen waard is zul je zien dat ze winnen en Ajax morgen verliest. Zie het alweer voor me die Psv kneuzen zie je wel Psv kan het wel ja Ajax speelt tegen Kiev die hebben een selectie van 69 miljoen dus wel even een verschil ! Zeg het maar vast voor die stomme boertjes alweer helemaal opgewonden worden.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:22
    Laten we nu eens proberen elkeur te steunen op Europees niveau want ongeacht voor welke club je bent als de andere verzaken begint je seizoen volgend jaar een kwalificatie ronde eerder en daar heeft niemand wat aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:34
    Lijpe shit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:35
    Het enige waar psv op moet letten is dat ze niet geheel van de mat afgespeeld worden!

    Schat bate toch een niveautje of 3 hoger in
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:36
    Ik schat jou zeer laag in
    Vind ik leuk
    La Luz +594
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:42
    "van de mat afgespeeld"
    Gelukkig is er ook geen twijfel over jouw niveau.
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +698
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:47
    Ach, iedereen mag zijn mening hebben.

    Mijn mening is echter dat het tijd gaat worden voor een ignore knop op VP om alle trollen gewoon te kunnen blokkeren.

    Dan hoef ik namelijk niet continu te scrollen om een reactie te lezen die er wel toe doet
    Vind ik leuk
    michelhx +3687
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:11
    Best een goed idee eigenlijk en lijkt me technisch gezien ook niet al te moeilijk. VP, doe hier iets mee, zou ik zeggen!
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +698
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:36
    Gelijk mijn toto invullen dan. Bate wint de CL volgens Robert. Er is daar toch niet te winnen
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19571
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:44
    Wordt de finale daar gespeeld :p?
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +698
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:48
    Kak, daar gaat mijn vorige weddenschap dan. Had PSV-AJAX als CL finale dit jaar. Odds waren super!!!!
    Vind ik leuk
    Leeuw +6070
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:37
    'Bij BATE kun je gewoon niet winnen'. Heeft ie dat echt gezegd? Als dat het geval was, dan zou Bate de CL hebben gewonnen afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    2cents +56604
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:42
    Waarom? Je speelt toch altijd dubbele wedstrijden (buiten de finale) of in een poule in de CL?

    Bovendien gaat dat verhaal over de nationale competitie met scheidsrechters uit eigen land.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6070
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:45
    Over de scheidsrechters daar had ik niet eerder nagedacht. Hoop van niet, want PSV moet voor het Nederlands voetbal verder komen.
    Vind ik leuk
    2cents +56604
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    Dat staat gewoon in de tekst toch? Net als BIJ Bate. En dus niet van Bate. ;)
    Vind ik leuk
    Adje80 +8478
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Nee hoor...bij BATE is dus thuiswedstrijd. En 2 x gelijk kun je er ook uit liggen dus wat je zegt klopt niet.
    Verder een domme uitspraak van maaskantje al is het wel lastig om daar te winnen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26494
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:38
    Ah.. Maaskant heeft dus nooit van BATE gewonnen! En daarbij komt de scheidsrechter niet uit Wit-Rusland.

    Mijn voorgevoel zegt 0-2.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:38]
    Vind ik leuk
    pewi52 +20
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:38
    Wat een onzin, mocht dat het geval zijn. Waarom is Bate nooit ver gekomen in de Champignons League stel PSV houd het in het ergste geval op 1-0, dan kunnen ze in Eindhoven nog veel rechtzetten voor eigen publiek.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:41]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19571
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:45
    Krijg meteen trek, Champignons League. Lekker man :p
    Vind ik leuk
    fr1963 +3106
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:26
    Nog ff een paar jaartjes wachten voor jou ben ik bang...
    Hup PSV!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:39
    Internationaal heeft PSV de arbitrage inderdaad niet in de zak, zal dan ook lastig genoeg worden voor de boertjes om dit voetballend op te lossen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +339
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:47
    Typisch die sukkel calimero's uit Eindhoven altijd zeiken over de scheids, daarom gun ik ze helemaal niets!
    Vind ik leuk
    Senn +7273
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:51
    Haha bartje, erg sterke van je!!!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2971
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:09
    Kan ik me van een Ajax supporter ook wel voorstellen:
    2x kampioenschap op de laatste dag laten liggen.....en wie werd het toen? Juist PSV!

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:10]
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +339
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:07
    En wie verloor van het nietige WillemII met 5-0, juist de lampen!!!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2971
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:24
    Goed geheugen;)
    Dan zul je vast ook nog wel weten wie er vorig jaar kampioen is geworden ;))
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +339
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:48
    Kwam door de situatie van Nouri dat wij het niet werden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:06
    Bartje, ben jij toevallig Sjakie Swart? Je kunt hier PSV wel verwijten dat ze altijd maar lopen te zeiken over de scheidsrechter. Wat doe jijzelf hierboven? En die slechte wedstrijd van Ajax tegen VVV afgelopen zaterdag lag natuurlijk aan het kunstgrasveld in Venlo. En die wedstrijd tegen Heracles was ook niet helemaal eerlijk want Heracles verdedigde wel heel erg veel, hè. Over janken gesproken.........
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    phritzzz +2971
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:24
    En waardoor verloren jullie in Eindhoven vorig jaar dan? Het weer? Te veel supporters van de tegenstander? Ongesteld?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    24Nick040 +22
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:33
    Dat deed pijn voor jullie he, telkens het gevoel dat je toch nog mee kon doen om het kampioenschap en toch weer die deksel op je neus! Again...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:22
    Ken je Bryan Smeets nog grote hoere sukkel
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:21
    Gun jou de lucht in de longen niet ongeschoolde leeghoofd
    Vind ik leuk
    Vak-T +714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:40
    Gelijk is ook goed, en thuis afmaken natuurlijk!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Ach Robert we zullen het vanavond wel gaan zien. Zolang we maar met een goed resultaat uit Wit Rusland vertrekken mogen we tevreden zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Psv en ajax indd gewoon winnen levert meer punten op! Laten zien waarom deze 2 clubs al decennia lang het nederlandsvoetbal domineren! Beide redelijk hun elftal bij elkaar gehouden dus alles geven. Dat je dan mindere wedstrijden even speelt in de eredivisie is dan jammer. Come on PSV!
    Vind ik leuk
    slaski +2288
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:45
    Ik wil eerst wel eens de instelling afwachten waarmee PSV vanavond het veld in gaat. Als die net zo is als hier op dit forum van dat doen we wel even en 0-2 en 0-3 inmaken, dan vrees ik voor een vergelijkbare "Feyenoord deceptie"Het is geen grote naam, maar het is een ploeg die absoluut niet mag worden onderschat, en dat word hij wel.
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +339
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:45
    Ik hoop dat Ajax eenvoudige wint en dat die lampen klop krijgen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:46
    Ik ook :)
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:14
    Ik had ook niet anders van jullie hersenloze losers verwacht :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:27
    Haha ja,daar is t trollen leger weer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:54
    Word 4-0 voor Bate.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:35
    Psv hoort makkelijk te winnen die hele selectie van Bate is net. 15.70 miljoen waard en die van Kiev 69 miljoen dus Ajax zal het zwaar krijgen in de theorie dan.
    Vind ik leuk
    Gerro +6689
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:56
    Het mag dus gewoon niet bate
    Vind ik leuk
    Mo +11681
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:03
    1-1 of 2-2 is een prima resultaat vanavond.
    Vind ik leuk
    michelhx +3687
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:08
    Gelukkig is er nu een internationale scheidsrechter en geen Wit Rus die ze zomaar om kunnen kopen. Alhoewel, geld regeert, ook in Europa. Dus ik hoop niet dat Maaskantje gelijk krijgt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:12
    Ze zijn misschien heel goed in het ‘ontvangen’ van de arbiters.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12403
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:13
    PSV gaat gewoon de bietenbrug op vanavond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
    Gelijkspelletje 1-1, prima resultaat en het dan volgende week in een vol Philips stadion het afmaken
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:19
    Maaskant JIJ kunt daar niet winnen. Maar ja, jij kunt zowieso niet veel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:34
    Als Psv verliest mogen ze zich diep schamen hele selectie van Bate is maar 15.70 miljoen waard Ajax heeft het sowieso moeilijker kiev is 69 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:42
    En de volledige selectie van PSV is maar 18 waard, dus zo groot is het verschil niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:06
    Haha nee 124.40 miljoen en Ajax iets van 227 miljoen geloof ik dus beide ploegen zouden moeten winnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:25
    Kun je nagaan wat je moeder mis liep om alleen met turken het bed te delen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:51
    Gast nogmaals zwak figuur achter je scherm kom dat recht in me bek zeggen aub moeders erbij betrekken pff lafbek
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:53
    Als ik zou weten waar je woonde was je nog niet jarig je laf verschuilen en dan een grote bek hebben vind je zeker stoer ?
    Vind ik leuk
    MR - +115
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:55
    Voor zover al van toepassing: vanavond is er iig een onpartijdige scheidsrechter, dat scheelt 😀
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21473
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:01
    6 maanden trainer geweest en is meteen het Wit Russische Orakel.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:29
    Maaskant liegt weer eens:

    https://i.gyazo.com/7e6316f5e253e1b335d87dff495169ac.png

    Je kan er wel winnen.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1897
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:28
    Wilde net zeggen... Maaskantje vindt het een goed idee om PSV met Dinamo Minsk te vergelijken.

    Als je de Champions League wedstrijden van BATE aanklikt op soccerway dan kom je zelfs een 0-7 verlies tegen.

    02/08/00 UCL - BATE 0 - 3 Helsingborg
    05/11/08 UCL - BATE 0 - 2 Zenit
    25/11/08 UCL - BATE 0 - 1 Real Madrid
    28/09/11 UCL - BATE 0 - 5 Barcelona
    23/11/11 UCL - BATE 0 - 1 Viktoria Plzeň
    23/10/12 UCL - BATE 0 - 3 Valencia
    20/11/12 UCL - BATE 0 - 2 Lille
    16/07/13 UCL - BATE 0 - 1 Shakhter Karagandy
    21/10/14 UCL - BATE 0 - 7 Shakhtar Donetsk
    25/11/14 UCL - BATE 0 - 3 Porto
    20/10/15 UCL - BATE 0 - 2 Barcelona
    Vind ik leuk
    broedkip +1692
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:57
    Toen werd Maaskant wakker en sloeg, met een oerkreet, in 1x 10 luciferhoutjes doormidden.
    Vind ik leuk
    24Nick040 +22
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:38
    Van Bommel zal slim genoeg zijn om zelf niet alleen maar het spel te gaan maken en die Oostblokkers in de kaart te spelen. Lekker inzakken en gokken op enkele uitbraken met Lozano en Bergwijn, Pereiro heeft de pass in huis! Uitslag: 1-2.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:38
    Bij psv laten ze toch ook altijd net zo lang doorspelen tot ze winnen
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 augustus 2018 om 12:14
    Nou nou dat zegt iemand die de var als 12e man heeft tegen vvv
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:09
    Maaskantje... ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:30
    Kan deze voormalige kroonprins zich niet beter met Almere City bezighouden of is hij daar alweer weggestuurd?
    Werkelijk niemand zit op zijn geneuzel te wachten. Goeie tip voor VP: "Geen teksten van deze overschatte man meer plaatsen".
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:06
    Psv come on succes met de winst vanavond
    Vind ik leuk
    Bizzy +20977
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:58
    Weet Maaskant uberhaupt wat winnen is ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws