Dolberg gaat minuten maken bij Jong Ajax: 'Moet wedstrijdminuten in benen krijgen'

    Dolberg gaat minuten maken bij Jong Ajax: 'Moet wedstrijdminuten in benen krijgen'

    vrijdag 14 september 2018 om 13:20

    Het gaat de goede kant op met Ajax-spits Kasper Dolberg. Volgens Ajax-trainer Erik ten Hag heeft de Deense aanvaller goede vooruitgang geboekt en kan hij maandag voor het eerst minuten gaan maken.

    "Hij gaat maandag spelen bij Jong Ajax. Hij moet eerst wedstrijdminuten in zijn benen krijgen", bevestigt Ten Hag. "We hebben een plan voor hem. Dat plan is maandag, als alles goed gaat richting maandag, maar daar ga ik even vanuit, zijn eerste minuten maken. Van daaruit zou hij ook in de eerste Champions League-wedstrijd tegen Athene erbij kunnen zijn."

    Tegen FC Groningen zit Dolberg in ieder geval niet bij de wedstrijdselectie. "Want als hij dan op het wedstrijdformulier staat, kan hij maandag niet spelen", aldus Ten Hag. De Ajacied staat al enige tijd aan de kant door een blessure aan de buikwand. Jong Ajax speelt maandag op eigen veld tegen Helmond Sport.

    Plaats een reactie

    Niels92 +22250
    vrijdag 14 september 2018 om 13:23
    Komt goed met Dolberg :)

    Snel wedstrijdfit raken en de spits in bij het eerste om Huntelaar te vervangen!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:24]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20153
    vrijdag 14 september 2018 om 13:26
    Ik was hem al bijna weer vergeten...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    Hoe kan je deze topper nou bijna vergeten man...
    10x beter dan Huntelaar
    Vind ik leuk
    pinkelman +4143
    vrijdag 14 september 2018 om 13:45
    Kan me anders genoeg wedstrijden herinneren waar het bepaald geen topper was.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20153
    vrijdag 14 september 2018 om 13:49
    Omdat ie al zolang niet heeft gevoetbald bijvoorbeeld?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +4544
    vrijdag 14 september 2018 om 14:00
    Zijn laatste wedstrijden waren diep en diep triest hoor...

    Toen hij dus wél speelde.

    Vind ik leuk
    Aad300 +42
    vrijdag 14 september 2018 om 14:17
    In zijn eerste jaar heeft hij hele mooie dingen laten zien, dat klopt. Vorig jaar was hij zeer matig en heeft Huntelaar hem zelfs uit de basis gespeeld, daarna onderhand een jaar geblesseerd geweest. Snap dus niet zo goed waarom hij nu ineens weer bijna als ''de verlosser'' wordt gezien. Zie eigenlijk tot nu toe wel veel gelijkenissen als hoe het met Fischer is gegaan destijds bij Ajax. Ik ben bang dat hij het niveau voorlopig of misschien wel nooit meer zal halen..
    Vind ik leuk
    pietprecies +4181
    vrijdag 14 september 2018 om 14:22
    Fischer was alleen een blind paard, dat is echt een groot verschil.

    Heel soms lukte er wat bij Fischer en zag het er spectaculair uit maar meestal vergaloppeerde hij zich compleet.

    Dolberg is veel meer een slimme sluipschutter maar daarom ziet het er gelijk ook niet uit als hij niet de juiste ballen krijgt en door 2 man kort gedekt wordt 90 min lang.
    Vind ik leuk
    De Haan +231
    vrijdag 14 september 2018 om 17:49
    Eens ik miste bij hem wel de slimmigheid en vooral venijnigheid die huntelaar heeft. Wat niet is kan nog komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:17
    Huntelaar is gewoon beter sinds dolberg zijn vorm kwijt is. Hij is dan gewoon onzichtbaar groot en deels van de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:23
    Huntelaar doet t uitstekend

    Als hij in zijn jongere jaren weer zijn kansen gaat benutten dan

    Wat dan.....
    Vind ik leuk
    Ger Aarts +97
    vrijdag 14 september 2018 om 14:08
    Problemen met 't korte termijngeheugen (?) Had Fritz vroeger nooit last van !
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:49
    Nee toen zat ie met zijn hoofd vaak bij de fles drank ;)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    vrijdag 14 september 2018 om 13:26
    Ben ook een fan van Dolberg, maar Huntelaar doet het niet zo slecht hoor..
    Vind ik leuk
    Niels92 +22250
    vrijdag 14 september 2018 om 13:28
    Toch zie ik liever Dolberg spelen, Huntelaar gebruiken als breekijzer wanneer dat dan nodig is.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    vrijdag 14 september 2018 om 13:35
    Ja ik ook wel, maar men doet net alsof Huntelaar er niks van bakt..
    Heeft uitstekende statistieken..
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +4544
    vrijdag 14 september 2018 om 14:01
    Dolberg heeft in zijn beste jaar voor 13 ED goals gezorgd.

    De wedstrijden die hij daarna heeft gespeeld waren bagger, maar ik laat mij graag verassen!

    Persoonlijk zie ik hem Hunter niet snel uit de basis spelen!
    Vind ik leuk
    Vak422 +585
    vrijdag 14 september 2018 om 14:19
    Op Ziyech en Neres na, zorgde hij voor de meeste 'oehss en aaahss'.

    Dat is mij als scc veel waard.

    Mijn persoonlijke favoriet,, let straks maar eens op zijn aanname waarin die ook nog eens wegdraait bij z'n tegenstander.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +4544
    vrijdag 14 september 2018 om 14:26
    Zal k doen 👍

    En ik zal ook wat meer aandacht aan de "uughs"
    en de "aaghs" schenken, gezien dat volgens jou een van zijn voornaamste kwaliteiten zijn 👌
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:29]
    Vind ik leuk
    Vak422 +585
    vrijdag 14 september 2018 om 17:35
    Ik heb zomaar het vermoeden dat jij geen seizoenkaart hebt..

    Voor een samenvattinggluurder is dat idd niet belangrijk..

    Voor een stadionbezoeker zijn technische hoogstandje medebepalend voor hoe je de ArenA verlaat😉
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +4544
    vrijdag 14 september 2018 om 17:43
    Ik was 3 jaar geleden voor het laatst in de Arena...

    In de uitvak tijdens Ajax-PSV 😋
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1085
    vrijdag 14 september 2018 om 21:16
    In de uitvak of het uitvak, of weet je dat niet meer?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:36
    dan speelt Huntelaar niet meer voor Ajax
    als ik de reactie's van sommige Ajacieden hier lees , wint Ajax elke wedstrijd op hun sloffen en worden ze met 2 vingers in hun neus kampioen
    dus ze hebben geen breekijzer nodig ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:45
    Jij zegt het, dus het is zo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:36
    Ik zou het net andersom doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:28
    Hou toch op😂😂
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    vrijdag 14 september 2018 om 13:33
    Hoezo ? 10 wedstrijden, 8 goals en 1 assist..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:45
    Het aantal kansen dat hij mist is ongekend. Geen enkele Spits in Europa krijgt zoveel kansen per wedstrijd
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    vrijdag 14 september 2018 om 13:47
    Ja ,dan zou hij wel bij Real of Barcelona spelen..
    Op zijn leeftijd doet hij het gewoon prima bij Ajax, cijfers liegen niet.. Ik ben blij met hem iig..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:47
    Ik niet. Hoop spoedig op Dolberg. Dat is een top spits
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    vrijdag 14 september 2018 om 13:53
    Okay dat kan, is persoonlijke voorkeur.. Wat ik al zei, Dolberg is ook mijn 1ste spits hoor.. Maar je kan niet ontkennen dat Huntelaar het niet goed doet.. Al mist hij idd ook aardig wat kansen.. De statistieken zijn prima..
    Vind ik leuk
    Babelagtig +239
    vrijdag 14 september 2018 om 14:30
    Doet huntelaar t nu wel of niet goed in jouw ogen? Als ik niet kan ontkennen dat hij het niet goed doet, doet hij t toch niet goed?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    vrijdag 14 september 2018 om 14:57
    In mijn ogen wel.. Alleen is Dolberg straks wel weer de gedroomde spits..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    vrijdag 14 september 2018 om 13:50
    En in de loop van het seizoen is het ook de bedoeling dat Dolberg weer de 1ste spits wordt.. Maar Klaas vult het tot nu toe prima in.. Sierhuis is nog wat te onervaren, maar die zie ik ook wel uitgroeien tot een goede spits..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:29
    Als Huntelaar zo goed blijft spelen als de eerste wedstrijden van dit seizoen zou ik hem mooi laten staan en elke wedstrijd gewoon wisselen rond minuut 60.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    vrijdag 14 september 2018 om 13:33
    Henkie, we zijn het eens!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:34
    Nou, dat mag wel in de krant.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    vrijdag 14 september 2018 om 13:34
    Dan zul je zien dat ze ons verkeerd quoten en we het weer niet eens zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    Grapje toch??
    Vind ik leuk
    Leedz +6258
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    In vorm is hij vele malen beter dan Huntelaar maar de Hunter is ook nu niet bepaald slecht bezig dus lekker rustig brengen
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    vrijdag 14 september 2018 om 14:34
    Ik hoop het echt, al heb ik nooit zo'n hoge pet op gehad wbt Dolberg.
    Heeft leuke dingen laten zien maar vooralsnog overwegend geblesseerd..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:34
    Laatste kwartier tegen PSV meedoen en de winnende erin stiften...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:24
    Nice! Kleine kanttekening. Zeggen dat het goed gaat komen met Dolberg is ongeveer hetzelfde als zeggen dat Guttierez een goede aankoop voor PSV is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    Romero is beter dan Dolberg.
    Vind ik leuk
    M477Y +969
    vrijdag 14 september 2018 om 13:29
    In geblesseerd zijn?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:30
    haha hoe durf je. Nog geen 1 eredivisiegoal. Uberhaupt een minuut? Ik neem aan dat je Dolberg hebt zien spelen? Dolberg in vorm is het grootste talent in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:47
    Dan ken je Romero nog niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:00
    Wie of wat is een Romero? Die dikke Argentijn die gek is op de ziektewet. Tot nu toe is het gewoon 15 miljoen weggegooid geld.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:01]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:10
    Dik? Dat dachten ze ook over Willems, maak maar van 15 miljoen 10miljoen. Die gaat ons minimaal 50 opleveren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    M477Y +969
    vrijdag 14 september 2018 om 14:35
    Hahaha Harry ga zo door!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:40
    10,5 miljoen + 500.000 zodat hij een half jaar eerder naar de fysio kon.....en een salaris van een half miljoen per jaar ...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:44
    Is wisselgeld voor psv
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:19
    Voor de gemeent Eindhoven misschien...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:02
    Dat klopt als een bus. Net zoals dat de rest van Nederland inclusief jij Romero niet kent.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4374
    vrijdag 14 september 2018 om 13:24
    Nou hij kijkt op die foto alsof ie er reteveel zin in hebt.
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    Ook wel logisch. Zoals je ziet zat hij al klaar op de “bank” in de Arena voor zaterdagavond. Nu ziet hij live dat hij er zaterdag niet bij kan zijn. Dompertje.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    vrijdag 14 september 2018 om 13:24
    Lekker, dat hij weer wat minuten gaat pakken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:25
    Wordt nooit wat met die jongen..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    vrijdag 14 september 2018 om 13:41
    Dolberg in vorm is meer waard als jouw club.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89668
    vrijdag 14 september 2018 om 13:26
    Zo, dat heeft lang geduurd. Ben benieuwd of het een one day fly is of laat hij het zien. Heb geen idee bij deze speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:28
    Ik ben ook heel benieuwd. Hij heeft opzich al wel bijna 3/4 jaar constant gepresteerd, maar na zo lang blessureleed moet ik nog maar zien of hij de oude kan worden.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4374
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    Het scheelt misschien dat ie nog jong is, Litmanen was ook een brekebeen, daar heb ajax toch ook nog wat aan gehad na blessures.
    Maar het blijft afwachten inderdaad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    Laten we het hopen. In potentie is Dolberg wereldtop.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89668
    vrijdag 14 september 2018 om 13:37
    Maar 1 echt redelijk jaar als basis. Al denk ik wel dat bij jullie een spits die een bal vasthoud beter rendeert met kaatswerk en aansluitende spelers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:40
    Klopt. Heeft natuurlijk ook maar 1 jaar echt gespeeld. Moet ik wel zeggen dat ik echt een fase van Dolberg heb gezien die ik nooit bij Ajax in de spits heb gezien. Zelfs Ibrahimovic kwam daar niet bij in de buurt. Alleen merkte je toen tegenstanders doorhadden dat Dolberg dreigend was en ze hem korter gingen dekken, dat hij minder rendeerde.
    Vind ik leuk
    John040 +2255
    vrijdag 14 september 2018 om 13:26
    Goed kort erop zitten en lekker hard spelen dan is hij zo uit de wedstrijd daar houd hij niet van. En hij is ook overhypt.De Alves van Ajax of beter gezegt Machlas.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    JWK +209
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    Jij hebt ook goed kort op school gezeten zeker?
    Met je overhypt!?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89668
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    Machglas ;-)
    Vind ik leuk
    Zultkop +4374
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    lachgas heb je nodig na dit soort grappen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89668
    vrijdag 14 september 2018 om 13:38
    Zeeuwen maken geen grappen? ;-)
    Vind ik leuk
    Zultkop +4374
    vrijdag 14 september 2018 om 13:42
    Ik ken geen zeeuwen eigenlijk, zijn die niet lollig?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89668
    vrijdag 14 september 2018 om 14:13
    Oh, dacht dat je daar vandaan kwam. :)
    Vind ik leuk
    Zultkop +4374
    vrijdag 14 september 2018 om 14:15
    Laat die Z in mijn profielnaam je niet van de wijs brengen hoor. Zultzeeuw, Zeeuwzult.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89668
    vrijdag 14 september 2018 om 14:41
    Nee nee maar dacht het een keer gelezen te hebben.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22250
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    Goh wat een sportieve reactie, je zou maar een speler een blessure gunnen, dan ben je sneuer dan sneu!
    Vind ik leuk
    Korm +34060
    vrijdag 14 september 2018 om 13:34
    hard maar fair mag ik aannemen>?
    iemand een blessure wensen vind ik namelijk te laag
    Vind ik leuk
    Niels92 +22250
    vrijdag 14 september 2018 om 13:40
    Sportiviteit is niet voor iedereen weggelegd, je mag best wel rivaliteit hebben, maar een speler een blessure gunnen, dan ben je echt triest :(
    Vind ik leuk
    Korm +34060
    vrijdag 14 september 2018 om 14:09
    geheel mee eens!
    Vind ik leuk
    John040 +2255
    vrijdag 14 september 2018 om 16:16
    Daar gaan ze weer de neuzen. Waar schrijf ik hun een blessure gunnen. Ik schrijf kort en er hard opzitten meer niet LEZEN is ook een kunst.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:38
    Niet erg niveau van je John040 , lachgas was een heel beetje slechter , Dolberg was heel en heel veel beter onder Peter Bosh, jammer dat hij een blessure opliep , daarna was het niet veel met hem .
    We gaan het zien of hij nog terug komt .
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:51
    Haha heerlijk die haat uit dat dorp Eindhoven. We hebben een jankende baby lozano gezien in de Arena die werd opgegeten door Veltman.
    Vind ik leuk
    John040 +2255
    vrijdag 14 september 2018 om 16:15
    We hebben ook een verloren gespeeld Ajax gezien in Eindhoven waar ze een masterclas kregen en Veltman glorieus er vanaf ging met rood.Lozano en co lieten geen ilussies besraan voor kansloze Ajax. Ajax was getuige dat PSV terecht WEER kampioen werd.Dus mhhhmmja Kampioens wedstrijd zou Ajax nog jaren achtervolgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:34
    Hahah al weer vergeten. Ajax heeft zo veel succesesen gehad. Schattig dat jullie daar zo blij mee zijn. Boerrigter 2-3 was ook puur genieten.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 13:29
    Heeft Ten Hag het echt over woensdag gehad? Dat zou echt dwaas zijn. Laat deze jongen eerst goed fit worden. Maandag minuten maken, dan gewoon het weekend erna weer. Ze zitten wel erg omhoog met de spitspositie....
    Vind ik leuk
    El Cazador +5810
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    We kunnen hem in vorm en fit hartstikke goed gebruiken in de CL.
    Welkom terug Kasper.
    Vind ik leuk
    Korm +34060
    vrijdag 14 september 2018 om 13:33
    Nou een poll maken hoelang dolberg fit blijft?

    (niet over de zeik gaan ajacieden, het is een grapje en wij hebben een nog ergere situatie)
    Vind ik leuk
    Chielus +112
    vrijdag 14 september 2018 om 13:35
    Jammer, zou toch ook wel eens brobbey willen zien spelen in jong
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:35
    We moeten allemaal nog zien of hij wel weer op zijn ouwe niveau komt , we kunnen hier wel allemaal kakkelen van we zien hem beter als klaas jan .
    Hij was beter , maar of dat er nog ooit uitkomt is voor ons topt nu toe een vraag , zelf denk ik van niet ,maar dat is mijn mening .
    Wat ik hoop dat die verkeerd is .
    Vind ik leuk
    utrechtfan +1050
    vrijdag 14 september 2018 om 13:38
    @leedz warme club
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:38
    Mooi bericht voor Kasper mooie voetballer
    Dat willen we graag zien op het veld .
    Liever bij Utrecht gezien maar snap wel dat hij bij Ajax speelt
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:04
    Kunnen jullie Bartje niet gaan redden, speelt nu jong. Eeuwig zonden en mijns inziens een hele goede voetballer
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18335
    vrijdag 14 september 2018 om 13:45
    23 september BASIS.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:54
    Snel weer in Ajax 1, kan niet w8ten👍
    Vind ik leuk
    Ger Aarts +97
    vrijdag 14 september 2018 om 14:01
    Gaat er binnenkort weer 'n berg Dol tikken .
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:05
    Fijn voor hem.Vandaar dat hij weer zo blij kijkt.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6507
    vrijdag 14 september 2018 om 14:10
    YES!
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +133
    vrijdag 14 september 2018 om 14:20
    Hopen dat ie zen ouwe vorm weer een beetje gaat terug krijgen dan is het toch echt wel een leuke voetballer om naar te kijken
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:30
    De collectieve primeurhistorie rond de slagroomballerina Kasper Dolberg werd nog niet zo lang geleden redelijk fraai geaccentueerd met het bloedserieuze 100mio transferetiketje dat hem werd opgeplakt door de hysterische hoofdreacteur van het landelijke huiskrantje van Ajax met haar weerzinwekkende lezersrubriek voor en door ordinaire volkstuinders.

    Prima doorsneevoetballer waarop superlatieven nooit vat zullen krijgen en die een goede doorstart van harte gegund is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:31
    BETERSCHAP KASPER EN VEEL SUCCES EN GELUK.!!!!! EN HOPELIJK MAANDAG 1 GAVE MATCH. 👍👍👍. GR HANSIE UIT EINDHOVEN.
    Vind ik leuk
    Storm015 +175
    vrijdag 14 september 2018 om 14:31
    Het gaat weer los!!!! De opmerking van Erik de tunkabouter met het punthoofd over Dolberg leidt ongetwijfeld weer tot comotie bij de warmste klup van NL. Want wie moet er gaan spelen: Klaas Jan de Stuntelaar of Kasper ( het spookje) Drolberg. De eerste 90 reacties zijn al binnen waarvan 75% het nivo poffertje heeft. We gaan het zien😜
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    kwartje50 +529
    vrijdag 14 september 2018 om 14:37
    Wie is dolberg ?
    Vind ik leuk
    Bertjes +947
    vrijdag 14 september 2018 om 14:42
    Zullen ze bij Helmond Sport blij mee zijn..
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1539
    vrijdag 14 september 2018 om 14:48
    Ook een over gehypte voetballer..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:54
    Wat zal dit een verademing worden.
    Wat dit Ajax in mijn ogen nog nodig heeft zijn een boom van een verdediger naast De Ligt, en een voetballende spits.
    Mooi dat toch één van de twee opties er weer aan zit te komen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:23
    Mag je wel bij beide elftallen op de selectie lijst staan? Jong Ajax is toch een vast team van 26 spelers?
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1577
    vrijdag 14 september 2018 om 15:32
    Man van glas
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:43
    wil dolberg wel eens zien met tadic,zyech en neresbij hem als aangevers, dan wordt hij lachend topscorer van de eredivisie want zoveel kansen missen als huntelaar doet hij niet. eindelijk weer een spits die er 25 inschopt
    Vind ik leuk
    John040 +2255
    vrijdag 14 september 2018 om 16:20
    Mogen die met veteranenteam meedoen dan.Diet word 5 jaar zonder prijs voor Ajax de 23ste heeft PSV alweer 5 punten voorsprong pfffff wat is de competitie saai he....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:15
    eerst afwachten john niet te voorbarig he, en een veteranen elftal is vanaf 35 dus nee daar mogen ze nog niet meedoen, misschien een keer met dispensatie. maar bij jou komt sowieso weinigzinnigs eruit he. over zo iemand als jou zeggen wij altijd, als zeveren pudding is ben jij dr oetker
    Vind ik leuk
    John040 +2255
    zaterdag 15 september 2018 om 12:34
    Ja en bij jou komt er wel veel zinnigs uit. Je kan niet eens lezen kereltje. Maar wees gerust maandag mag je weer naar grope 4 van je school dan leer je dat daar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 16:39
    kereltje? john jij bent vast en zeker nooit verder gekomen als de 4e klas en toen maar van school gegaan omdat er toch geen eer te behalen was. je komt hier alleen om te provoceren en lult alleen over de afgelopen 4 jaar dus ik ga er maar vanuit dat je lange termijn geheugen kapot is en je begint te verkeindsen:-)
    Vind ik leuk
    John040 +2255
    zaterdag 15 september 2018 om 21:09
    Ik ben gelukkig verder dan jij in je uwv wereldje je zal wel bij de mac donalds werken denk ik zo. Want erg slim kom je niet over. Of je word onderhouden door de gemennte. Jij bent echt een ventje met een miezzerig leventje die hier ff de boel komt verzieken. Succes ermee loser.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 23:17
    je praat over slim john? je haalt het uwv erbij, dan zeg je dat ik bij mc donalds werk, waarom dan uwv als ik werk? dan ook nog de gemeente, iig denk ik dat je dat bedoelt want Nederlands schrijven is ook niet je sterkste kant.
    weet je, ik woon al jaren niet meer in NL en als ik jouw niveau zie mis ik daar niets aan. Maar het positieve is dat je verder bent, qua leeftijd ja, qua verstand ben je helaas voor jou bij 10 niet meer verder gekomen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:48
    mooi dan kan hij zijn waarden testen tegen psv met 3 goals volgende week!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Dolberg gaat minuten maken bij Jong Ajax: 'Moet wedstrijdminuten in benen krijgen'