'Harde werker' Vilhena: 'Ik heb alles gedaan, je kunt het zo gek niet verzinnen'

    'Harde werker' Vilhena: 'Ik heb alles gedaan, je kunt het zo gek niet verzinnen'

    woensdag 19 september 2018 om 11:14

    Tonny Vilhena heeft veel te danken aan zijn vader. De middenvelder van Feyenoord stelt te hebben geleerd dat hard werken loont en denkt te weten waarom hij zelden tot nooit geblesseerd is.

    "Mijn vader ben ik veel dank verschuldigd. (...) Hij weet het zelf wel. Hij heeft mij opgevoed met als grootste les dat hard werken loont", vertelt Vilhena in gesprek met Voetbal International. "Natuurlijk had ik niet altijd zin om iets extra’s te gaan doen. Stond-ie weer klaar om in Hoek van Holland door het mulle zand te gaan rennen, terwijl ik net wat leuks wilde gaan doen met mijn vrienden. Dan zei hij: Kies maar, To, wil je profvoetballer worden of voor je lol spelen?"

    Nu stelt Vilhena dat het het allemaal waard is geweest. "Ik heb alles gedaan, met een sportmasker op getraind, van Maassluis naar Hoek van Holland gelopen, je kunt het zo gek niet verzinnen. Hard werken is mijn levensstijl geworden. Door veel te doen, zit ik goed in mijn vel. Even afkloppen, maar ik denk dat dit de reden is dat ik niet vaak geblesseerd ben."

    Volgens Vilhena helpt trainen hem om zich sterk te voelen en fit te blijven. "Ik heb een eigen masseur die me voor iedere wedstrijd losgooit. Hij weet precies hoe mijn lichaam in elkaar steekt, wat ik nodig heb. Ook dat is training. Niet alleen doen, maar ook letten op je voeding, je rust. Op de club zorgen ze voor pedicure. Dat bedoel ik met levensstijl."

    Plaats een reactie

    Leeuw +5784
    woensdag 19 september 2018 om 11:18
    Bij het woordje pedicure denk ik aan iets anders... :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 19 september 2018 om 12:20
    En heel stoer verhaal beëindigen met "Op de club zorgen ze voor pedicure". Hahahahaha
    Vind ik leuk
    Deck010 +7295
    woensdag 19 september 2018 om 13:05
    Ach, bij Ajax heb ik beelden gezien van spelers die hun benen aan het scheren waren voor de wedstrijd......dan is een pedicure ineens een stuk stoerder.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 19 september 2018 om 13:23
    Ach, in het boek van een ex Feyenoorder heb ik gelezen dat van de huidige selectie er minimaal 3 Feyenoord spelers op mannen valt. Ik zou het pas stoer vinden als ze er eens voor uit zouden komen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7295
    woensdag 19 september 2018 om 13:43
    Ik ben blij verrast.....dat jij een boek leest
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 19 september 2018 om 13:57
    Vorige week kuyt uitgelezen.. erg interessant. Wat is die vol van zichzelf zeg.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7295
    woensdag 19 september 2018 om 14:08
    Spelers die het waarmaken of hebben gemaakt mogen dat in mijn ogen ook. het wordt pas irritant als ze vol zijn van zichzelf terwijl ze niets hebben gepresteerd.
    Zlatan is ook een arrogante gek, maar iedereen accepteert dat omdat hij gewoon zo goed is.
    Vind ik leuk
    Cookee +10669
    woensdag 19 september 2018 om 14:29
    Bij Zlatan is zijn trots grappig.
    Bij vele anderen is dat niet zo.

    Moet wel heel sneu worden als Zlatan straks niet meer speelt, dan wordt ie zo eentje die zijn oude IK heel goed vond... dan hoor ik liever bescheidenheid. V Persie doet dit bijvoorbeeld niet.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7295
    woensdag 19 september 2018 om 14:33
    Zlatan is wel een baas hoor. Vooral toen hij net in Amerika aankwam. Hij kondigde zichzelf aan als de verlosser. Geweldige kerel.
    Vind ik leuk
    Cookee +10669
    woensdag 19 september 2018 om 15:53
    Grote bek is prima, maar het ook laten zien, dan heb ik respect. En in Amerika houden ze daar wel van.
    Vind ik leuk
    Cookee +10669
    woensdag 19 september 2018 om 14:26
    Nou ja, als je schrijft ik kon er niks van dat verkoopt toch minder. Maar heb wel respect voor Kuyt, elke keer dachten we dat is een stap te hoog en dan stond ie er weer, dan mag je ook trots zijn toch?
    Maar ik heb niet gelezen, dus je zult vast gelijk hebben.
    Vind ik leuk
    Sytz +3308
    woensdag 19 september 2018 om 13:44
    *2
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 19 september 2018 om 13:59
    Ik neem aan dat je Schaken bedoelt. Noem eens 3 spelers van de HUIDIGE selectie die met hem samen hebben gespeeld bij Feyenoord? Heel apart dat je dit er overigens bij haalt. Denk je trouwens dat ze bij jouw club niet rond lopen en zoja, is dat erg?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 19 september 2018 om 14:13
    Vermeer, Van beek, clasie, Vilhena... Oeps dat zijn er al 4.

    Ik zeg net dat ik het pas stoer vind als ze ervoor uitkomen. Waarom is dit bij veel supporters zo een gevoelig onderwerp?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 14:14]
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 19 september 2018 om 14:49
    Je weet (en leest) wel veel over de club die je meestal afzeikt hier op VP. Maar volgens mij zegt Schaken in zijn boek nergens dat ze nu nog bij Feyenoord spelen toch, maar in zijn tijd.

    Ik weet niet of het bij veel supporters een gevoelig onderwerp is maar ik weet niet of je wel eens in een voetbalstadion zit en zoja, dan kun je je waarschijnlijk wel voorstellen dat voetballers niet uit de kast komen?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 19 september 2018 om 15:43
    Hij had het in zijn boek over "van het huidige Feyenoord".

    En nee ik snap niet waarom er nog steeds, anno 2018, mensen in Nederland bang zijn om voor hun geaardheid uit te komen.

    Ik lees en kijk vrijwel alles over voetbal. Feyenoord vind ik bijzonder.. ooit zo een grote club waar elk team bang voor was.. en nu een team dat zich laat uitschakelen door trencin.
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 19 september 2018 om 15:46
    Nog steeds een grote club waar niet elk team bang voor is maar als je Feyenoord beschrijft met je laatste zin, is dat wel erg kortzichtig.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 19 september 2018 om 15:50
    Het is een samenvatting van Feyenoord. Ooit groot en groots nu stelt het nationaal en internationaal niets meer voor. Er loopt geen kapitaal op het veld (vergeleken met psv en Ajax), er is nog steeds een schuld bij de vrienden die afbetaald moet worden, nog geen besluit over een stadion... Ik vind het echt zielig. En supporters vinden het allemaal maar best.
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 19 september 2018 om 16:29
    Haha zielig nog wel. Ojee en we stellen helemaal niets meer voor lees ik, nou lekker dan. Je hoogmoedswaanzin kent geen grenzen he. Succes vanavond.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 19 september 2018 om 16:30
    Met zielig bedoel ik dat ik medelijden heb.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 11:20
    bij feyenoord speel je al bijna voor de lol, Vilhena is toe aan een stap hogerop
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2339
    woensdag 19 september 2018 om 11:23
    hahahha!
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8785
    woensdag 19 september 2018 om 11:26
    Je begint een klein beetje de zogenaamde arrogantie, die normaal gesproken aan Ajax supporters worden toegekend, te vertonen. Jij bent af!!

    On topic: Vilhena is gewoon een klasbak en scoort altijd minimaal een 6
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    woensdag 19 september 2018 om 11:28
    Het begon mij ook al op te vallen. Begint een beetje sneu te worden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 11:29]
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 11:42
    dat komt doordat Feyenoord mij zo tegen valt, na kampioenschap had ik echt verwacht dat Feyenoord zou aanhaken maar eigenlijk zijn ze verder gegaan waar ze voor het kampioenschap mee bezigf waren. De stappen worden niet gezet.

    Of ben je het hier ook oneens mee?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    woensdag 19 september 2018 om 11:51
    We zijn inderdaad precies verder gegaan waar we voor het kampioenschap mee bezig waren. Het huishoudboekje op orde houden en investeren in een traningscomplex en de openstaande vorderingen afbetalen. Verder bouwen aan het eigen vermogen en geen gekke dingen meer doen. Wat ik wel ondermaats vind is het scoutingsapparaat. Ik heb het idee dat je voornamelijk vanuit de onderbuik reageert omdat er dit jaar geen bijzondere transfers waren. Maar als je kijkt naar de groei in begroting en de opbouw van eigen vermogen dan gaat het echt wel in orde komen in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 11:58
    Ik had andere aankopen verwacht. Om eerlijk te zijn heeft de beker vorige jaar veel verbloemd. Feyenoord had moeten door selecteren en geen breedte aankopen moeten doen.
    PSV had dit toen ook moeten doen in het jaar dat Feyenoord kampioen werd. Het landskampioenschap verbloemde veel waardoor PSV zijn selectie intact hield en PSV werd derde.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    woensdag 19 september 2018 om 12:05
    Weet je Korm, je bent gewoon een koe in de kont aan het loeren. Na het kampioenschap waren we een half basiselftal kwijt en is er c.a. 30 miljoen in nieuwe spelers geïnvesteerd. Feyenoord had op dat moment een selectie waarvan de meeste "kenners" dachten dat Feyenoord gewoon titelkandidaat zou zijn. Niemand kon voorspellen dat je na een prima start vervolgens van de ene in de andere blessuregolf terecht zou komen. Net als we nu een collectief hebben waarvan iedereen uit vorm lijkt te zijn. Met de huidige selectie in vorm en fit moet de 3e plek een formaliteit zijn en kun je als collectief nog wat betekenen in de titelstrijd.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:25
    Het probleem met 30 miljoen is dat het veel geld is, maar niet zoveel in de top vh voetbal. Feyenoord heeft in mijn optiek verkeerd geinvesteerd. Ik denk dat je voor 30 miljoen slechts 1 of 2 goed gescoute spelers kan halen, die vervolgens je eigen jeugd meer waard laten worden. PSV doet dit al langer goed en Ajax sinds kort. Feyenoord is hiermee op hun plaat gegaan en de kas is wéér leeg. Jammer.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    woensdag 19 september 2018 om 12:33
    Misschien kan ik niet zo goed rekenen hoor maar hoe wil je tenminste vier basisspelers vervangen met 1 a 2 gerichte aankopen als je nog geen geschikte jeugd hebt klaarstaan? En de kas is zeker niet leeg maar Feyenoord zal eerst verder moeten werken aan meer vet op de botten voordat er grotere aankopen kunnen worden gedaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 13:04
    Je moet dan eigen jeugd door laten stromen uit jong Feyenoord of de A1 of hoe je dat ook maar noemt. Nu gokt men op aankopen die wellicht niet beter waren dan die niet goed genoeg geachte eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 12:29
    Jouwe mening deel ik niet helemaal. Ik hoop dat je gelijk heb en dat ik ernaast zit. Ik weet ook wel dat vorige jaar feyenoord veel pech heeft gehad maar ook dit jaar vind ik het voetballen er niet op vooruit gaan. Ja derde zal feyenoord wel worden omdat ik de rest onder de traditionele top 3 ook minder zijn geworden. Overigens respecteer ik wel je mening hoor ;)
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 19 september 2018 om 14:01
    En dat is dus de reden dat je bij elk artikel over Feyenoord zo sneu moet reageren?
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 14:40
    ach dat ene zinnetje was een pesterijtje, weet ik veel dat die feyenoorders zo snel gekrenkt zijn...
    Ben het niet gewend hoor want dit soort teksten kom je bij elke psv of ajax topic tegen
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 19 september 2018 om 14:55
    Ik denk dat het wel meevalt dat Feyenoorders zo snel gekrenkt zijn, maar ik denk dat het ze opvalt dat jij eigenlijk altijd de club afzeikt en wat provocerend reageert op elk artikel wat met Feyenoord te maken heeft. Nergens voor nodig lijkt mij. De meeste PSV-ers reageren nl. wel normaal.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 15:20
    Ik heb inderdaad een mening over feyenoord, kom vaak in de kuip. Als club en coach zeggen dat ze titelkandidaat zijn dan beoordeel ik ze ook zo.

    Maar ik zeg toch geen rare dingen?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 19 september 2018 om 16:24
    Nou...je 1e reactie op dit artikel is best raar....
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 18:24
    Dat was een kleine plaagstootje, zo wordt het door andere gelukkig ook opgevat
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 19 september 2018 om 19:19
    Nou...als ik de reacties zo zie (trolletje, arrogant....) maar die lees jij vast niet..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    soplul +3314
    woensdag 19 september 2018 om 11:52
    Begint?
    Korm is doorgaans van hetzelfde sneue niveau als zijn collega ajax trolletjes wanneer het niet over zijn cluppie of ajax gaat.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 11:59
    alleen onderbouw ik wel waarom ik iets vind ;)
    Vind ik leuk
    soplul +3314
    woensdag 19 september 2018 om 12:00
    Alsof dit je getroll kan verhullen! XD
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 12:01
    waarom getrol? het is mij mening over feyenoord.
    Feyenoord raakt toch ook steeds verder achter?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 12:03]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3415
    woensdag 19 september 2018 om 12:14
    5 jaar geleden had je dat ook kunnen zeggen en in de tussentijd zijn ze toch kampioen geworden
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 12:26
    Had gekund maar na een kampioenschap had ik verwacht dat Feyenoord wel zou aanhaken. heb juist het idee dat ze verder afdwalen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3415
    woensdag 19 september 2018 om 12:35
    Ik denk dat Feyenoord het op dit moment van incidentele successen en een portie geluk moet hebben. Financieel hebben ze natuurlijk jarenlang een straatlengte achter gelopen. Ik denk niet dat het reëel is om op dit moment meer van Feyenoord te verwachten. De structuur wordt nu op poten gezet en het nieuwe stadion (mits op de juiste wijze begroot) zijn een goede stap naar de toekomst. Tot die tijd is het zaak om geen gekke financiële dingen te doen. Btw ik snap dat je het niet kwaad bedoelt en neem dit ook niet persoonlijk :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 14:45
    Wat jij zegt kan ik mij helemaal in vinden maar dan moet je ook je doelstellingen bijstellen toch?
    Als ik Toornstra en Gio hoort praten dat Feyenoord daadwerkelijk mee kan strijden om de titel dan sla je in mij ogen de plank mis.

    Dan kan je beter zeggen dat de doelstelling europees voetbal halen is (en wellicht de Beker) maar dat Feyenoord niet kan meestrijden met het geweld van Ajax en PSV maar dat je probeert zo lang mogelijk mee te doen dan is dat in mij ogen geloofwaardiger. Nu zeg je dat je voor de titel gaat dus dan vind ik dat ik Feyenoord mag beoordelen als titelkandidaat.
    Op dit moment komen ze daarvoor nog te kort.

    Top dat je begrijpt dat ik het niet kwaad bedoeld.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 14:46]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3415
    woensdag 19 september 2018 om 14:51
    Ik denk dat je afgebrand wordt door supporters als je als Feyenoordtrainer uitspreekt dat je niet meedoet om het kampioenschap maar je hebt gelijk als je zegt dat het geen titelkandidaat is.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 15:21
    Dan vind ik het legioen voor de gek houden met een sprookjesboek erger..
    Als coach moet je geloofwaardig blijven anders wordt je niet serieus genomen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 15:21]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3415
    woensdag 19 september 2018 om 15:24
    Dat is ook zo. Ik ben blij met elke prijs van de afgelopen jaren maar ik denk niet dat Giovanni Feyenoord beter maakt
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 15:38
    Ben bang van geel ook niet!
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 11:43
    Heeft niks met arrogantie te maken want ik zeg nergens dat mij team de beste is en kampioen wordt. ik geef mij mening over feyenoord.
    Verdere uitleg staat elders waarom ik het vind.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 12:00]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8785
    woensdag 19 september 2018 om 12:17
    Je geeft je mening inderdaad op een vrij denigrerende (en dus arrogant overkomende) manier. Net alsof spelen voor Feyenoord iets vrijblijvends is...je vergeet dat er gewoon dik 12,000 supporters meer naar ons komen kijken dan naar PSV tijdens een thuiswedstrijd.Dat we niet in vorm zijn is een understatement, maar dan hoef je jezelf (als PSV supporter) niet boven andere clubs te plaatsen.

    Met Nicolai en Haps die weer terugkomen + Tapia voor clasie of vd Heijden en vBeek of nieuwkoop voor Botteghin denk ik dat we weer in vorm zullen gaan komen. En ik ben absoluut van mening dat we niet veel onderdoen van PSV...al hebben jullie met vBommel en de transfer van Guti absoluut wel wat meer flair gekregen.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 12:24
    hoooo zo was het ook niet bedoeld, niet alles letterlijk nemen.
    Dacht dat jij dat wel zou snappen, je ken mij wel langer hierzo.

    Ik zie het niet snel goedkomen met Feyenoord. Het spel is niet goed. En nee ik zet mij club niet boven de andere, ik geef gewoon mij mening over feyenoord met een klein plaagstootje die nu erg serieus opgevat wordt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8785
    woensdag 19 september 2018 om 12:28
    Wellicht doet het me gewoon teveel pijn om te zien dat het verre van goed loopt bij mijn ploeg (voor de zoveelste keer) dat ik zo lichtgeraakt reageer op je eerste reactie.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 12:31
    dat snap ik. Ik zie het ook aan mij maten (met wie ik ook naar de kuip gaat) dat het wat met ze doet. begrijpelijk hoor, ik had waarschijnlijk hetzelfde gereageerd als het mij was overkomen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2224
    woensdag 19 september 2018 om 13:05
    Misschien andere trainer of beter een nieuwe TD?
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    woensdag 19 september 2018 om 13:18
    of beide ;)
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5111
    woensdag 19 september 2018 om 11:53
    klasbakken scoren minimaal altijd een 7. Anders ben je middelmaat.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7320
    woensdag 19 september 2018 om 12:41
    Klopt, alleen hij scoort ook altijd maximaal een 6.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1735
    woensdag 19 september 2018 om 12:53
    Ik reageer op je ons topic reactie. Als je een 6 scoort in de eredivisie ben m.i nog geen klassikaal of jij hebt een hele lage standaard. Messi is bijv een klasbak. Tonny uit Rotjeknor is een middelmatige voetballer met een goede instelling en werklust.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 19 september 2018 om 11:28
    Deze jongen stagneert bij Feyenoord, een ploeg waar hij niets meer kan leren en waar hij ook niets meer kan bereiken. Tijd voor iets nieuws, tijd voor een andere competitie. Hij is niet geschikt voor de top, wel voor een leuke subtopper in Duitsland of Spanje.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5111
    woensdag 19 september 2018 om 11:56
    pffff wat een onzin. Als ie niets meer zou kunnen leren, dan was hij wekelijks de beste. En dat is hij zelden. Afgelopen wedstrijd speelde hij een aardige eerste helft, die dan in de tweede helft door overmoed weer teniet wordt gedaan. Liever vandaag dan morgen weg, maar niemand die hem wil hebben. In NL wordt hij zwaar overschat, in het buitenland weten ze wel beter.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 19 september 2018 om 12:23
    Mee eens.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31564
    woensdag 19 september 2018 om 11:42
    Minder heen en weer waggelen en je energie leren te doseren. Kun je nog nuttiger worden. Maar ja daar weet gio niets van af.
    Vind ik leuk
    michelhx +3674
    woensdag 19 september 2018 om 11:43
    Pedicure? Laat hij z'n teennagels doen? Dat gaat wel erg ver.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:59
    Is normaal bij iedere profclub, ook atleten zoals hardlopers laten zich verzorgen door een pedicure. kan een hoop narigheid voorkomen.
    Vind ik leuk
    michelhx +3674
    woensdag 19 september 2018 om 12:04
    Serieus? Ik had er echt nog nooit van gehoord dat er zelfs een pedicure bij een voetbalclub rond loopt. Weer wat geleerd op mijn leeftijd. Nou ja, een pedicure is nog altijd meer waard dan een manicure voor een voetballer. :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 12:05]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:47
    Negativiteit steekt weer de kop op bij Feyenoord supporters,en ja het is allemaal de schuld van GIO!! Competitie is net begonnen en het word niks meer volgens vele medesupporters. Feyenoord komt overal boven op.
    Vind ik leuk
    soplul +3314
    woensdag 19 september 2018 om 11:54
    Ja wij Feyenoorders zijn iig wel elk jaar kampioen in zeiken.

    Echt niet meer normaal.
    Kan me niet voorstellen dat dit op andere club forums hetzelfde is.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2224
    woensdag 19 september 2018 om 13:06
    En de van geeltjes dan? Vooral kakmadam van geel?
    Vind ik leuk
    joeri99 +12
    woensdag 19 september 2018 om 11:56
    Vet man Vilhena, letten op je rust, voeding en pedicure etc. Ja daar hebben jullie allemaal wel tijd en geld voor. Wel tof dat vele jongens ook profvoetballer willen worden, maar de kans niet krijgen ivm opvoeding etc, geen geld voor voetbalschoenen, contributie niet kunnen betalen.

    Maar goed, wij harde werkers met banen van o.a. 40 uur of meer doen ons best.

    Ook mijn vader had het beste met mij voor, maar ja...je hebt geluk of niet.Geluk dwing je grotendeels af maar vaak is dit ook onmogelijk
    Vind ik leuk
    soplul +3314
    woensdag 19 september 2018 om 12:01
    Goedzo....gooi het er maar uit.
    Voel je je al beter?
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:05
    Hij doet alleen zn verhaal
    Vind ik leuk
    repeP +1277
    woensdag 19 september 2018 om 12:11
    Blijkbaar een op en top professionele voetballer die helemaal voor zijn professie leeft. Complimenten zijn echt wel op zijn plaats voor iemand die zijn zwaktes kent, zeker iemand van zijn leeftijd.

    En ja, het is inderdaad opvallend dat hij zo goed als niet geblesseerd is. Terwijl hij af en toe echt wel uit deelt en ook ontvangt.

    Denk dat veel trainers graag een dergelijke speler in hun midden hebben.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    woensdag 19 september 2018 om 12:54
    Verstandige jongen geworden.
    Vind ik leuk
    Romo +772
    woensdag 19 september 2018 om 13:34
    Ik had gehoopt dat Vilhena zou vertrekken, het middenveld word overlopen door hem El Ahmadi, en nu Clasie moeten de gaten dicht lopen die hij elke keer weer laat vallen, omdat hij liever aan doelpunten op.zijn CV werkt.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 18:05
    🙌jeeeh vilenha
    Vind ik leuk
    Korm +35596