'Harde les' voor AEK in Amsterdam: 'Zo'n begin... Geen excuses voor'

    'Harde les' voor AEK in Amsterdam: 'Zo'n begin... Geen excuses voor'

    Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 10:14do 20-09-2018 om 10:14

    Marinos Ouzounidis kon niet anders dan bittere conclusies trekken na de 3-0 nederlaag Champions League-wedstrijd tegen Ajax. Volgens de trainer van AEK Athene was de wedstrijd eigenlijk direct gelopen na de openingstreffer van Nicolas Tagliafico.

    Volgens Ouzounidis was er na de 1-0 voor Ajax weinig geloof bij zijn spelers. "Dat is bijzonder spijtig. Deze mindset zullen we echt moeten veranderen", liet de 49-jarige Griek na afloop van de wedstrijd weten voor de camera's van Cosmote Sport, geciteerd door SDNA. Ouzounidis spreekt van een 'harde les' voor zijn elftal. "We moeten met meer overtuiging spelen, ook als we een goal tegen krijgen. Wanneer je stopt met voetballen, word je direct afgestraft."

    De Griekse landskampioen kon Ajax voor rust nog redelijk bijbenen en ging rusten met een 0-0 stand. "We begonnen angstig, maar we werden gaandeweg de eerste helft steeds beter en we kregen een paar prima kansen. Maar dat je zo aan de tweede helft begint (Tagliafico scoorde in de eerste minuut na rust, red.)… Daar zijn geen excuses voor."

    Plaats een reactie

    AllAdIn +19262
    donderdag 20 september 2018 om 10:18
    Kom op VP, zo is het wel weer genoeg..
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:20
    Nee hoor komen vandaag nog meer berichten over ajax en mischien ook wel over frenkie de jong,is gewoon genieten dit
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    donderdag 20 september 2018 om 10:24
    Die komen er ook zeker wel..
    Vind ik leuk
    Snapje? +7660
    donderdag 20 september 2018 om 10:20
    Waar zijn de topics over Frenkie?? Aek heeft zijn best gedaan en het niet gered. De betere ploeg heeft gewonnen. Was een top avondje voetbal. Welke club volgt Ajax?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    donderdag 20 september 2018 om 10:26
    Ik heb genoten en ben blij dat Ajax gewonnen heeft, maar wat diverser voetbalnieuws zou ook wel leuk zijn..
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    donderdag 20 september 2018 om 11:14
    ik hoop PSV in de eerste thuis wedstrijd :)
    Vind ik leuk
    fier&koen +852
    donderdag 20 september 2018 om 12:49
    Altijd blijven hopen korm ;) deed ik de vorige jaren ook. En dit jaar weer zonder hoop geen leven. Kijk er wel heeeeeel erg naar uit. PSV Ajax heerlijk. Ga er eens goed voor zitten. Tja AEK was gewoon minder dan Ajax terecht verloren klaar lekker terug naar Griekenland de groete uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:22
    Dus omdat jij hoop had dat Ajax zou verliezen, mag er nu niks meer over gezegd worden omdat ze hebben gewonnen?

    Zielig....
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    donderdag 20 september 2018 om 10:24
    Tegen mij?
    Ja ik hoopte echt dat Ajax zou verliezen hahahaa
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2548
    donderdag 20 september 2018 om 10:47
    Dan moeten ze speciaal voor jou juist wat extra Ajax Topics plaatsen..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    donderdag 20 september 2018 om 10:50
    Dan gaan denk ik de supporters van andere clubs klagen.. ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:58
    jij hebt ook op iedereen commentaar hier of niet
    ga lekker thuis de stoere jongen uit hangen , of zijn ze je daar ook onderhand kotsbeu

    de meest zielige persoon op deze site ben jij
    op iedereen heb jij wat aan te merken , maar een voetbalinhoudelijke reactie plaatsen doe jij niet

    ow wacht ik zal nog ff het woord PSV in mijn reactie plaatsen
    kun je daar ook weer over gaan janken

    een dag niet gejankt , is een dag niet geleefd , bij jou
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 11:02]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:14
    Jij niet? Waar in dit verhaal gaat het over aek?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    donderdag 20 september 2018 om 14:05
    Tegen mij?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:14
    nee Maxxxie Ajax

    die heeft altijd alleen maar commentaar hier op mensen die niet altijd positief zijn over Ajax

    zielig mannetje is dat
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    donderdag 20 september 2018 om 19:34
    Oh oké hahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 20:33
    Haha lol, copy paste al mijn 15 reacties eens dan? Kijken hoeveel er bij zitten wat zeik berichten zijn. Het begon na jou eigen reactie op mij dat ik over PSV begon in een Ajax topic.(dat mocht niet en hoe kreeg ik het in mijn kop, iets in deze toon) daarna heb ik bijna alleen maar op reacties van jou gereageerd.

    Dus ik ben wel benieuwd welke zielige reacties jij dan bedoeld.

    Verder is er zo te zien maar 1 die zielige berichten typt met scheldwoorden etc. En dat ben jij.

    Kom maar met voorbeelden ik zal er op wachten
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    donderdag 20 september 2018 om 10:37
    Gewoon een dagje vrij nemen, kom je meestal ook tot rust mentaal als geestelijk...

    Het was gisteren niet anders met PSV topics, dit heb je eenmaal na een wedstrijd en al helemaal in de CL

    Kortom Deal With It
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    donderdag 20 september 2018 om 10:40
    Je snapt mijn punt blijkbaar niet, en ik deal er wel mee hoor, that's easy..
    Ik lees gewoon niet alles.. ;-)
    Vind ik leuk
    Deck010 +8245
    donderdag 20 september 2018 om 11:01
    Gewoon voor Feyenoord worden AllAdin.
    Scheelt je in ieder geval veel lezen over de CL of EL.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    donderdag 20 september 2018 om 11:04
    Hahahaa, sorry dat gaat hem niet worden.
    Wel leuke reactie met zelfspot!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6250
    donderdag 20 september 2018 om 10:19
    De coach kan ook wel lering trekken uit deze wedstrijd, b.v. het klasseverschil tussen beide ploegen. Ik heb niet 1 moment gezien dat Ajax het moeilijk heeft gehad.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12804
    donderdag 20 september 2018 om 11:29
    Inderdaad en denk ook dat het verschil er nog eerder uit was gekomen bij een "normale" scheidsrechter die de spelregel over shirtje vasthouden voor rust had toegepast.

    Was gewoon bizar dat hij daar aan AEK kant niet tegen optrad en Ajax er wel meteen geel voor kreeg.
    Vind ik leuk
    Neus +262
    donderdag 20 september 2018 om 10:20
    Uiteraard is het een lekkere meevaller dat je zo vroeg scoort in de tweede helft, maar wat was het goed he jongens? :p
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:28
    Off topic:

    Ik las net van dat vreselijke drama in Oss, dan doet voetbal er even niet meer toe....
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:45
    Voetbal is dan ook bijzaak.... en het is zeker `n drama voor alle betrokkenen...

    Maar over `n paar dagen gaat (voetballives goes on) en zijn we het allemaal weer vergeten.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    donderdag 20 september 2018 om 10:35
    Net zoals Ajax dacht de zwakste tegenstander uit de groep te treffen gisteren, zal AEK dat gisteren ook hebben gedacht.
    Weet je meteen dat je na die 3-0 ook gewoon klaar bent in de groep.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    donderdag 20 september 2018 om 11:16
    AEK is natuurlijk de zwakste uit de groep. PSV moet het met inter doen uit pot 4. Dat is natuurlijk andere koek :)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    donderdag 20 september 2018 om 11:24
    Ik heb het over de zwakste tegenstander in de groep. Niet over de zwakste ploeg in de groep.
    Aangezien AEK niet tegen zichzelf speelt, is Ajax hun zwakste tegenstander.

    Nou is dat op basis van de loting (pot 3) wel zo, van benfica ben ik al een poos niet onder de indruk dus waag het te betwijfelen of die beter dan Ajax zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:39
    Gewoon veel kwaliteit verschil tussen Ajax en AEK
    de eerste helft heeft AEK door werklust en organisatie het nog op
    0-0 kunnen houden, maar uiteindelijk maakte de klasse van AJAX het verschil.
    Dat gaat straks in alle CL wedstijden het verschil maken
    kijk maar naar BARCA-PSV
    Over 2 weken Bayern-Ajax en Ajax dan in de rol van AEK
    Bayern heeft veel meer CL ervaring en veel kwaliteit
    Ajax moet daar heel compact spelen en loeren op kansen die je altijd krijgt,
    we zullen zien.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24236
    donderdag 20 september 2018 om 10:55
    Ik zie Ajax helemaal niet kansloos tegen Bayern München, mits ze hetzelfde spelen als gisteren. Hoe verder ze groeien, hoe meer ze zullen gaan stralen. En natuurlijk: hoe meer ze kunnen stralen, des te meer kunnen ze groeien. Een beetje als een paar jaar terug in de EL.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    donderdag 20 september 2018 om 11:17
    dan moeten ze niet zoals de eerste helft spelen en moet de ligt ook terug zijn. de Communicatie en samenspel tussen Daley en Frenkie liep ook niet op rollentjes
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1585
    donderdag 20 september 2018 om 10:51
    Dan zit het probleem bij de trainer. Het was heel simpel… na de 1-0 was het resultaat weg en de counter niet meer het enige middel om nog resultaat te boeken. Ze wilden meer naar voren en toen kwam er eindelijk de ruimte om te voetballen. Gelukkig is Ajax gewend om tegen dat soort muren te voetballen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    donderdag 20 september 2018 om 11:04
    Eerste helft was bagger van beide kanten.
    Vind ik leuk
    krul +254
    donderdag 20 september 2018 om 11:26
    Komop mensen je praat hier over griekland. Ajax doet nu net of ze bayermunchen opzei gezet hebben met 6-0 dat word lachen dalijk dan wil ik die kop van donny en de ligt wel eens zien waar ze thuishoren
    Vind ik leuk
    repeP +1476
    donderdag 20 september 2018 om 12:22
    Slap beginnen hebben meer ploegen af en toe last van...
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 20 september 2018 om 16:13
    AEK kwam ook niet om te voetballen, die spits was zo'n lopende speler, dan weet je dat echt potten breken niet gaat gebeuren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws