VP-voetbalkantine: 'PSV profiteert van extra rustdag en wint van Ajax'

    VP-voetbalkantine: 'PSV profiteert van extra rustdag en wint van Ajax'

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 17:00vr 21-09-2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Fenerbahçe kan het niet maken om Cocu te ontslaan'

    Stelling 2: 'Kluivert gaat vóór de winterstop een basisplek veroveren'

    Stelling 3: 'PSV profiteert van extra rustdag en wint van Ajax'

    Plaats een reactie

    Butsbal +14918
    vrijdag 21 september 2018 om 11:05
    1 echt wel
    Vind ik leuk
    Snapje? +7656
    vrijdag 21 september 2018 om 11:06
    Had psv ook moeten doen 5 jaar geleden! 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Butsbal +14918
    vrijdag 21 september 2018 om 11:07
    Haha, toen was Mark er nog niet klaar voor.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5380
    vrijdag 21 september 2018 om 11:24
    Behouden en saai voetbal. Psv is nu een genot om naar te kijken. Exit Cocu en kan die mooi naast de Boer en Bosz op de bank gaan zitten. Leuk begin van een elftal trainers..
    Vind ik leuk
    stratumseind +174592
    vrijdag 21 september 2018 om 12:10
    ach troost je , in die tijd liep je maar 3 titels mis......
    Vind ik leuk
    Snapje? +7656
    vrijdag 21 september 2018 om 12:16
    Troost je, wij zijn nooit meer in te halen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174592
    vrijdag 21 september 2018 om 12:56
    hahaha we lopen er maar een paar achter , dat komt wel goed
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    vrijdag 21 september 2018 om 14:22
    Haha...en overwinteren CL...De beker...johan fruit schaal...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:05
    Wanneer je in Turkije niet meteen presteert lig je er meestal meteen uit, nu dat bij Fener de beste spelers zijn vertrokken en er maar matige voor zijn terug gehaald valt hier niks aan te doen door Cocu. Denk dat hij er na dit weekend uit ligt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:24
    Dit dus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:38
    Valt niks aan te doen door Cocu? Hij is mede verantwoordelijk voor de spelers die aangetrokken worden. Dus er valt zeker wat aan te doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:51
    Niet als hij geen budget heeft en moet voldoen aan fair play regels, de betere spelers waren oudere die dus zo goed als voor niks de deur uitliepen, waardoor Cocu ook niks kon investeren. Ligt gewoon aan het beleid van Fener en hier kan Cocu inderdaad niks aan doen.
    Vind ik leuk
    Bruurke +577
    vrijdag 21 september 2018 om 11:06
    Slechte resultaten in de competitie, gisteren afgegaan in de EL, een team dat weinig zin heeft om te spelen (daar leek het tenminste op) nu zou het moment zijn hem te ontslaan. Volgende wedstrijd is van groot belang, miss een schrik effect.
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +219
    vrijdag 21 september 2018 om 11:08
    Ik vind van wel, hij heeft zich vergist deze club is iets anders dan een club als psv , daar gebeurt alles in de luwte en nu geeft het aan dat hij niet zo'n toptrainer is , ook in het begin van zijn carrière moest er een ervaren coache er bij komen dus hij heeft er niet veel van geleerd !!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 21 september 2018 om 11:15
    1. Daag phillip.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:16
    Fenerbahce heeft het volste recht om Cocu te ontslaan. Hij is voor veel geld binnengehaald en bakt er weinig tot niets van. Of zou er een nieuwe reden zijn om hem niet te ontslaan, namelijk het is een Nederlandse trainer en die mag je gewoonweg niet ontslaan!
    Vind ik leuk
    imho +1282
    vrijdag 21 september 2018 om 11:26
    Volgens mij werd Cocu bij PSV in het jaar 2015/2016 ook al richting uitgang gepraat. Zou geen goede trainer (meer) zijn. Zelfde als Luuk de Jong. In 2016/2017 liep het net allemaal weer wat beter en hadden ze af en toe ook geluk. Dus werden zowel Cocu, als Luuk als heel PSV weer geprezen.
    Scorebord journalistiek, maar daar zijn we allemaal niet vies van en is gewoon ook emotie/ perceptie.

    Het draait niet goed bij Fenerbahce. Cocu is er pas net en enkele (bepalende) spelers zijn weg. Niet zo vreemd lijkt me. Maar in veel competities krijg je de kans niet om te bouwen/ wennen als coach.

    Ikzelf ben geen fan van Cocu. Tactisch komt hij nog wel weg met (minimaal) een zesje, maar als leider faalt hij. En als ze in Turkije ergens fan van zijn, zijn het wel sterke leiders.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:53
    2015 / 2016 werd PSV gewoon kampioen hoor
    in 2016/2017 werd PSV 3e onder Cocu , toen was het wat minder
    maar al met al heeft ie 3 kampioenschappen in 5 jaar gehaald , dus qua prijzen is het niet slecht geweest
    Vind ik leuk
    imho +1282
    zaterdag 22 september 2018 om 00:49
    Je hebt gelijk. Moest 16/17 zijn
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    vrijdag 21 september 2018 om 11:42
    Als ze in iets genuanceerdere landen er al trainers uittrappen na 6 wedstrijden (De Boer, Koeman) zou ik me maar niet teveel illusies maken dat dit niet in Turkije gaat gebeuren omdat ze dat zogenaamd niet zouden kunnen maken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 11:42]
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1267
    vrijdag 21 september 2018 om 11:45
    1 moet jij is opletten.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2247
    vrijdag 21 september 2018 om 11:47
    Hoezo niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:39
    dat zijn de voetbalwetten, als je niet presteert dan vlieg je eruit
    en zeker in Turkije.

    Wordt helaas ook `n Frank de Boer verhaal,
    top in Nederland maar niet in het Buitenland
    Vind ik leuk
    Twente +157
    vrijdag 21 september 2018 om 12:55
    1 hoezo niet, als je het zo slecht doet bij een topclub
    Vind ik leuk
    Donnygo +2950
    vrijdag 21 september 2018 om 14:27
    1) Zeker wel geen resultaat is trainer ontslaan.
    2) Nee zeker niet wanneer hij al begint te janken omdat hij een keertje op de tribune zit.
    Vind ik leuk
    Piccolo +174
    vrijdag 21 september 2018 om 14:31
    1 waarom niet?
    2 whoehahahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:32
    Hij krijgt een vaste plaats op de tribune
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1610
    vrijdag 21 september 2018 om 14:43
    1 Philip zit binnenkort weer thuis
    2 laat me niet lachen
    Vind ik leuk
    Donnygo +2950
    vrijdag 21 september 2018 om 15:06
    https://www.tubantia.nl/buitenlands-voetbal/spaanse-bond-verbiedt-competitieduels-in-de-vs~a2dd2f73/
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:53
    Terecht, flauwekul!!
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    vrijdag 21 september 2018 om 15:23
    Zeker weten! Hij word de nieuwe pjanic van roma
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 15:56
    1. Ik weet dat er goede spelers verkocht zijn maar ik weet niet hoe goed Cocu laat spelen, is de dip verwijtbaar aan Phillip?

    2. Ik maak de opstelling bij Roma niet. Maar ik weet wel dat Kluivertje bij Ajax soms ook weken niet opviel, ja als je dat doet bij Roma, dan zit je even op een zijspoor dat lijkt me duidelijk. Als je geld zoekt bij een topclub, dan moet je ook snappen dat er concurrentie is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:57
    Kluivert krijgt een vast basisplek op de tribune ja..
    Vind ik leuk
    stratumseind +174592
    vrijdag 21 september 2018 om 17:03
    Hoe later op de dag des te wijzer zijn de kantine teksten
    Vind ik leuk
    plein19 +2467
    vrijdag 21 september 2018 om 17:06
    1 tuurlijk kan dat en het gaat volgende week gebeuren
    2 nee maar dit jaar gaat hij wel veel minuten maken
    3 PSV moest reizen. Spelen op donderdag kost wel veel punten zoals Ajax heeft gehad 2 seizoenen geleden
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:55
    Juist, de PSV-spelers moesten veel reizen en de Ajax-spelers lagen 's avonds al weer lepeltje-lepeltje bij hun WAG's...
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 17:15
    Stelling 1: Zolang ze een dikke afkoopsom betalen kunnen ze alles maken.

    Stelling 2: Tuurlijk niet man, wie verzint dit soort teksten?

    Stelling 3: Andermaal een rare reden om te beweren dat PSV zou gaan winnen, Ajax heeft voldoende rust naar aanloop van deze wedstrijd, we stomen gewoon door en gaan voor niets minder dan 3 punten!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:20
    Stelling 1: 'Fenerbahçe kan het niet maken om Cocu te ontslaan'
    Waarom niet?

    Stelling 2: 'Kluivert gaat vóór de winterstop een basisplek veroveren'
    Dan moet hij nog even flink zijn best doen

    Stelling 3: 'PSV profiteert van extra rustdag en wint van Ajax'
    Ieder voordeel heb zn nadeel. Zo is de rustdag een voordeel voor PSV, maar komt Ajax met veel vertrouwen naar Eindhoven. De twee beste ploegen staan zondag tegenover elkaar, maar denk dat PSV het verdedigend heel erg zwaar gaat krijgen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    yuuup +9908
    vrijdag 21 september 2018 om 17:33
    Kluivert zit voor de winterstop definitief op de tribune en speelt volgend seizoen bij Bari en over 3 seizoenen bij Zwolle.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2950
    vrijdag 21 september 2018 om 17:33
    3) Verschil is klein omdat PSV reizen erbij hadden wat dan weer iets langer zal doorwerken en het herstel iets vertraagd
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:34
    Een vliegreis van 1 uur en 15 minuten.... hahahaha
    Vind ik leuk
    broedkip +1795
    vrijdag 21 september 2018 om 17:58
    Stelling 3: Zeggen de twee Rotterdamse boeren.
    Vind ik leuk
    meloen87 +804
    vrijdag 21 september 2018 om 18:09
    1. Haha, hoezo niet? Presteert ongelofelijk slecht met Fener, het verlies gister tegen Zagreb bewees dat nog maar eens. Zo zien we dus weer dat onze Mickey Mouse competitie echt geen zak voorstelt.
    2. Hij is gewoon veel te vroeg weggegaan bij Ajax, die zie ik echt voorlopig geen basisspeler worden bij Roma. Niet voor de winterstop, ook niet voordat het seizoen eindigt. Die zaakwaarnemer gaat nog voor een hoop ellende zorgen daar, zodat Kluivert nooit meer aan spelen toe zal komen bij Roma.
    3. Ik denk dat een dag extra rust niet een hoop verschil zal maken, maar PSV speelt thuis, en dat zal de doorslag geven. Ik denk dat het een spektakel zal worden, 3-2.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24229
    vrijdag 21 september 2018 om 18:15
    Stelling 1.Fenerbahçe laat zien wat het kan maken of niet. Zoals veel clubs zullen ze afspraken hebben, en doelstellingen. Als een trainer daar niet aan voldoet, heb je als trainer op zijn minst een groot probleem, maar soms ook ontslag.

    stelling 2. Nee, Kluivert gaat helemaal niet voor de winterstop een basisplek veroveren, dan had hij die inmiddels al wel gehad.

    Stelling 3. PSV acht ik in staat om van Ajax te winnen, ook zonder extra rustdag. Maar omgekeerd kan dat net zo.
    Vind ik leuk
    frankje +45
    vrijdag 21 september 2018 om 19:19
    Ajax profiteert niet van CL thuiswedstrijd en verliest.
    Vind ik leuk
    frankje +45
    vrijdag 21 september 2018 om 19:20
    Extra rustdag of extra reisdag?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:37
    Een extra dag kan wel meetellen om een blessure te behandelen

    Daar heeft Ajax nu wel last van

    Dus geen reisdag, geen rustdag maar hersteldag
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:37
    Stelling 3: angstig psv verliest voor 2e keer tegen een maatje te groot Ajax.
    Vind ik leuk
    Kaar +1404
    vrijdag 21 september 2018 om 21:33
    Niet door de rustdag maar ik denk dat PSV zondag wint en uiteindelijk ook kampioen wordt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws