'Neymar vertelde ons dat hij bij Real Madrid wou blijven. Toen werd hij gejonast'

    'Neymar vertelde ons dat hij bij Real Madrid wou blijven. Toen werd hij gejonast'

    Gepubliceerd: dinsdag 9 oktober 2018 om 22:23di 09-10-2018 om 22:23

    Neymar wordt al sinds zijn recordtransfer naar Paris Saint-Germain gelinkt aan een vertrek naar Real Madrid. De Braziliaan was als veertienjarige jeugdspeler echter al dichtbij een transfer naar De Koninklijke, onthult Dani Carvajal.

    De nu 26-jarige rechtsback weet nog dat Neymar in 2006 meetrainde in Madrid en een oefenwedstrijd speelde. "Ik kan het me nog goed herinneren. Neymar vertelde ons dat hij van plan was om te blijven. Toen begonnen we allemaal te juichen en hebben we hem gejonast", vertelt Carvajal aan Libero Magazine. Waarom het toenmalige wonderkind uiteindelijk toch bij Santos bleef, laat de verdediger echter in het midden.

    Carvajal kreeg ook vragen over de verkiezing van de Ballon d'Or. Organisator France Football heeft maandag de dertig genomineerden bekendgemaakt en de favoriet van de rechtsback behoort tot de uitverkorenen. "Luka Modric vertegenwoordigt de essentie van het voetbal", vertelt Carvajal over zijn Kroatische teamgenoot, die onlangs al door de UEFA werd verkozen tot voetballer van het jaar. "Andrés Iniesta had hem ook verdiend, maar helaas heeft hij nooit gewonnen."

    Plaats een reactie

    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:26
    Oud nieuws.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2185
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:27
    Als ik Real was zou ik eerder voor Mbappe gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:30
    Mbappe is echt onbetaalbaar. Die kost echt wel 400 miljoen.. En dat vind ik nog goedkoop in deze Transfer gekte
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:58
    Volgens mij had Neymar met alles bij elkaar ook 500 miljoen gekost! Ik zei het laatst ook al, dit soort spelers kunnen alleen nog maar weg wanneer hun contract afloopt, anders zijn ze niet te betalen! Ben heel benieuwd wat Real gaat doen, ze hebben ook nog 600 miljoen belasting schuld maar daar maken ze zich vast niet druk om Haha
    Vind ik leuk
    Lampenpit +928
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:47
    Real maakt zich daar niet druk om, omdat de waarde van hun kapitaal veel hoger is dan de schuld.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:19
    Maar dit is een oude belastingschuld van voor 2016. Die moet betaald worden voor 2020.

    Je moet toch een keer betalen. Zou het niet?
    Vind ik leuk
    Lampenpit +928
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:04
    Zolang je enkel de aanmaning en rente blijft betalen niet.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7432
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:38
    Koopje toch? Ons Frankie is dan wel beter maarja die kost dan ook gelijk 700miljoen 😂🤣
    Vind ik leuk
    Gerro +7265
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:27
    Duur foutje dus
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1836
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:37
    Het schijnt dat Barcelona mij als 6 jarige ook al wilde. Ik hoorde het alleen 30 jaar te laat. Jezus wat een onzin bericht zeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:40
    Iniesta had nog veel meer moeten winnen. Wat een geniale speler!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 01:57
    Inderdaad raar dat iniesta of xavi nooit de prijs wereldvoetballer van het jaar hebben gewonnen. 4 voor Messi en 4 voor Ronaldo is eigenlijk alleen gebaseerd op hun prestaties bij hun clubs. Als je daarin meeneemt wat xavi en iniesta met spanje hebben gepresteerd, hadden zij er ook beiden zeker 1 verdiend.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1844
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:16
    Huil maar niet Neymar. Het komt allemaal wel goed. Kijk eens wat ik hier heb. Jaa. Jou Teddybeertje. Zo ga nu maar weer fijn slapie slapie doen. Ondanks het talent van Neymar erg ik me dood aan dit ventje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws