Ik verwacht dat we dit seizoen minimaal als derde eindigen in de Eredivisie

"Ik verwacht dat we dit seizoen minimaal als derde eindigen in de Eredivisie"

Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 16:48wo 10-10-2018 om 16:48

Ajax-back Noussair Mazraoui is de meest onderschatte speler van de Eredivisie. Dat stelt AZ'er Teun Koopmeiners. Hij vindt Hakim Ziyech de beste speler in Nederland.

Koopmeiners speelde vorige week zondag tegen Mazraoui, die al het hele seizoen een goede indruk maakt op de middenvelder van AZ. "Noussair Mazraoui wordt bij Ajax nog niet genoemd in het rijtje met sterren, maar ik heb in de jeugd vaak tegen hem gespeeld en hij is écht heel goed", zegt Koopmeiners tegen Voetbal International.

Ziyech is volgens hem de beste die rondloopt in de Eredivisie. "Vreemd dat hij nog in Nederland voetbalt. Iedereen had toch wel verwacht dat hij dit jaar de stap naar het buitenland zou gaan maken."

Van het huidige seizoen met AZ heeft Koopmeiners hoge verwachtingen. "Ik verwacht dat we dit seizoen minimaal als derde eindigen in de Eredivisie. Daarvoor zullen we in ieder geval één traditionele topclub onder ons moeten houden, ja. Dat we al heel lang geen topwedstrijd meer hebben gewonnen, is wel een dingetje. In de kleedkamer zijn wij daar echter niet zo mee bezig als de media; het is meer iets van buitenaf."

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
woensdag 10 oktober 2018 om 16:53
Doet het momenteel niet verkeerd maar moet zeker nog heel wat stappen maken! Hopen dat hij zich blijft ontwikkelen want ik heb soms nog steeds mijn twijfels.
Vind ik leuk
Snapje? +8062
woensdag 10 oktober 2018 om 17:12
Hij kan wel voetballen, verdedigen is niet zijn ding dat doet ie er bij. Tot dusver steeds prima genoeg!
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 17:21
Ja hopen dat hij blijft ontwikkelen en stappen vooruit blijft maken! Back posities zijn belangrijk tegenwoordig in het huidige voetbal!
Vind ik leuk
Itsese +5932
woensdag 10 oktober 2018 om 18:22
Inderdaad, kan die zo bij PSV aansluiten;)
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 18:29
Die opmerking snap ik niet helemaal maar zal wel aan mij liggen!
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
woensdag 10 oktober 2018 om 18:46
Psv supporters blinken gebruikelijk niet uit in voetbalkennis of wat dan ook..
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 12:41]
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 16:54
Dus Koopmeiners heeft altijd in de 2e teams gespeeld in de jeugd?
Vind ik leuk
Polly11 +4097
woensdag 10 oktober 2018 om 16:54
Mmm, hij vindt dat ze dus beter zijn dan Feyenoord. De andere 2 zijn namelijk onbereikbaar voor AZ
Vind ik leuk
repeP +2004
woensdag 10 oktober 2018 om 18:07
Daar verloot AZ vorig seizoen 3 keer van, tot en met 0-4 in Alkmaar aan toe.
Vind ik leuk
Polly11 +4097
woensdag 10 oktober 2018 om 22:22
Precies, daarom gaat AZ 4de worden
Vind ik leuk
Roya +1679
woensdag 10 oktober 2018 om 16:54
Zoals mijn club momenteel speelt zal het me niet verbazen maar het is nog vroeg in het seizoen
Vind ik leuk
stratumseind +190933
woensdag 10 oktober 2018 om 16:54
Teun heeft te dicht bij de molenwiek gestaan
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 17:16
Is dat dezelfde molenwiek als waar jij door geraakt bent?
Vind ik leuk
stratumseind +190933
woensdag 10 oktober 2018 om 17:20
nee ik heb die andere 3 terug gekopt
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
woensdag 10 oktober 2018 om 16:56
Nous sair-onderschat...

p.s. leuke foto van noussair.

Vind ik leuk
Toets +418
woensdag 10 oktober 2018 om 17:05
yup, gelukkig staat Teun zelf wel op de foto.
Vind ik leuk
Martyynho +1354
woensdag 10 oktober 2018 om 16:57
Denk dat Teun minimaal en maximaal door elkaar haalt..
Vind ik leuk
repeP +2004
woensdag 10 oktober 2018 om 17:00
Til vond zichzelf ook al te goed voor de top drie.
Vind ik leuk
tikkietoe +5894
woensdag 10 oktober 2018 om 17:00
Als Gio het lef heeft om Ayoub te gaan brengen, word Feyenoord gewoon 3e hoor.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 17:01
Die 3e plaats is gereserveerd voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Toets +418
woensdag 10 oktober 2018 om 17:08
Kom op nou, je gaat je toch niet neerleggen bij deze stand? Knokken zal je met Feyenoord!
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 17:16
Wees effe serieus, Psv en Ajax maken dit seizoen de dienst uit. En met deze selectie, met deze trainer en de onzichtbare Martin van Geel is de 3e plek het hoogst haalbare voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Toets +418
woensdag 10 oktober 2018 om 17:20
Ik ben serieus,...als de spelers er ook zo over denken dan gaat het vreemde wedstrijd worden over twee weken.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 17:49
Die 5 of 6 verlies punten tegen Ajax zijn elk seizoen al in gecalculeerd want er rust een vloek op die wedstrijden voor Feyenoord.
Vind ik leuk
repeP +2004
woensdag 10 oktober 2018 om 18:08
Ben jij altijd zo negatief? Waarom zou Feyenoord 28 oktober niet winnen bij Ajax?
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 23:15
Ben niet negatief maar realistisch. En Feyenoord winnen bij Ajax? Ga jij lekker naar een sprookjesbos of naar de efteling op 28 oktober.
Vind ik leuk
repeP +2004
donderdag 11 oktober 2018 om 01:40
Ben niet van het gokken maar zou daar wel een gokje op durven te wagen. En bij winst van Feyenoord een hele lange neus naar heel veel mensen in het Amsterdamse maken.
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
woensdag 10 oktober 2018 om 17:03
De derde plaats is te hoog gegrepen.
Waarschijnlijk plek 4 of 5. Maar nog wel boven Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 17:06
Want Ajax eindigt 6e
Vind ik leuk
Toets +418
woensdag 10 oktober 2018 om 17:10
Ik ben ook wel benieuwd naar deze voorspelling. Als dat zo is dan hoef ik niet meer te kijken.
Vind ik leuk
repeP +2004
woensdag 10 oktober 2018 om 17:16
🤩
Vind ik leuk
JanTa48 +7179
woensdag 10 oktober 2018 om 17:03
Wat doet die foto van Nico bij dit verhaal?
Vind ik leuk
Come on Utreg +28908
woensdag 10 oktober 2018 om 17:08
Koopmeiners staat op de foto ;-)
Vind ik leuk
JanTa48 +7179
woensdag 10 oktober 2018 om 17:29
Excuus, mijn brilleglazen niet schoongemaakt.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 17:42
Mag dit? (Zie foto)

De speler legt de tegenstander een hand op zijn schouder. Kuipers zou een penalty gegeven hebben.
Vind ik leuk
JanTa48 +7179
woensdag 10 oktober 2018 om 17:52
Rood. Maar bij een sliding op een halve mtr hoogte moet je niet gaan zeuren. 😄
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 17:38
Dan moet AZ ... Ajax of PSV onder zich zien te houden.
Dat zal nog best moeilijk worden dan.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3468
woensdag 10 oktober 2018 om 18:21
Dan mag AZ wel stukken beter spelen om nog boven Feyenoord te gaan eindigen..!
Vind ik leuk
Hesses +1160
woensdag 10 oktober 2018 om 18:29
Dromen mag altojd koopmeijers maar zolang dat dsb ploegje geen topwedstrijden wint zal 4 t hoogst haalbare zijn....daarbij vind ik de selectie niet bijster goed.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3674
woensdag 10 oktober 2018 om 21:34
Dsb ploegje? Blijf even lekker in het verleden hangen ofzo.
Vind ik leuk
mcmodd +25947
woensdag 10 oktober 2018 om 18:33
Ik zou er maar wel mee bezig gaan Koopmeiners, het is goed dat je je op Ajax en PSV, alsmede op Feyenoord en FC Utrecht gaat richten. Leer hoe ze spelen, AZ moet het beter kunnen dan het nu laat zien.
Vind ik leuk
Enden +4540
woensdag 10 oktober 2018 om 18:40
Minimaal derde is gelijk ook maximaal
Vind ik leuk
rpaulp50 +13155
woensdag 10 oktober 2018 om 18:49
"Buitenaf" is wel objectief, AZ faalt om de eenvoudige redenen, te weinig geld, maar hebben wel een uitstekend management en dat kan niet gezegd worden van veel AD clubs.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 20:28
Koopmeiners heeft al gezien wat de rest van Nederland die AZ niet volgen niet kan weten. Calvin Stengs heeft deze week zijn eerste 45 minuten gemaakt. Over 3 weken staat hij in de basis. Tel daarbij op dat Boadu naar verwachting voor de winterstop zijn eerste minuten weer gaat maken en Maher ook weer topfit aan het worden is.

Een aanval bestaande uit Idrissi - Boadu - Stengs en met op 10 Maher zal AZ dat extra geven om als 3 of 4 te eindigen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:29]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13155
woensdag 10 oktober 2018 om 20:49
Hoop doet leven.....
Vind ik leuk
Mari +11715
woensdag 10 oktober 2018 om 19:21
minimaal.
Arme jongen
Vind ik leuk
companen +1949
woensdag 10 oktober 2018 om 20:43
Belachelijk eigenlijk met dit team moet je ajax en psv moeilijk maken maarja met zo'n trainer word plek 3 een grote uitdaging.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 07:26
Noem 1 positie waarop PSV en AJAX minder zijn dan AZ ik ben benieuwd
Vind ik leuk
Hesses +1160
donderdag 11 oktober 2018 om 08:41
K zou zeggen keeper maar na Inter uit is dat n twijfelgeval geworden...
Vind ik leuk
ronnieb +632
woensdag 10 oktober 2018 om 19:24
Wat een idioot.
Vind ik leuk
mchollie +3567
donderdag 11 oktober 2018 om 10:46
Brommetje moet hem niet als verdediger opstellen. Dat zag je zondag en dat wordt afgestraft. Hij is op zijn best op het middenveld maar de TD heeft gefaald met het halen van de benodigde spelers en dan ook nog Brommetje die ze verkeerd op stelt en verkeerd wisseld. Tja, ik zelf denk 4 of 5.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws