AS onthult scoutingslijstje Barça: één PSV'er en in totaal drie spelers van Ajax

    AS onthult scoutingslijstje Barça: één PSV'er en in totaal drie spelers van Ajax

    maandag 15 oktober 2018 om 10:54

    De Spaanse sportkrant AS pakt maandag groot uit met een verhaal over transferdoelwitten van FC Barcelona. Er prijken veertien namen op een scoutingslijst van de kampioen van Spanje. Vier van hen zijn actief in de Eredivisie: Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong, Nicólas Tagliafico (Ajax) en Jeroen Zoet (PSV). 

    De belangstelling van Barça voor De Jong en De Ligt komt niet als een verrassing. De twee jonge Oranje-internationals worden al maanden in verband gebracht met een transfer naar Camp Nou. 

    De naam van Tagliafico viel een paar weken geleden ook al. Na de zomerse verkoop van Lucas Digne is Barcelona nog op zoek naar een nieuwe linksback. Tagliafico maakt dit seizoen indruk in de Eredivisie en de Champions League. Sinds kort is de linkspoot aanvoerder van de nationale ploeg van Argentinië.

    PSV-doelman Zoet staat op een schaduwlijstje van Barça, weet AS. Hij wordt een serieuze optie wanneer Jasper Cillessen - uitgerekend de concurrent van Zoet bij Oranje - verkast. Cillessen zit al ruim twee jaar op de bank in Camp Nou. Vermoedelijk aast hij komende zomer op een transfer. Ook Koen Casteels (VfL Wolfsburg) wordt gezien als een interessant alternatief. 

    Andere namen op het lijstje van Barça zijn onder meer Milan Skriniar (Internazionale), Dayot Upamecano (RB Leipzig), Kalidou Koulibaly (SSC Napoli), Paul Pogba (Manchester United) en Krzysztof Piatek (Genoa). 

    Poll

    Wat is de beste club voor Frenkie de Jong?

    (13057 stemmen)

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +22841
    maandag 15 oktober 2018 om 10:56
    Wedden dat iedereen dacht dat lozano de PSVer op het lijstje was?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:58
    Nee, ik dacht Rosario.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7053
    maandag 15 oktober 2018 om 10:58
    Zoet 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26661
    maandag 15 oktober 2018 om 11:08
    Ben blij dat Zoet erop staat. Zoet is een prima back-up voor Ter Stegen. En Cillesen moet toch echt gewoon weg daar.. ik snap dat hij eerste keeper van Oranje is en blijft, maar ik blijf het schandalig vinden dat de eerste keeper van Oranje het moet hebben van 10-15 wedstrijdjes per seizoen...
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    maandag 15 oktober 2018 om 11:22
    Tot nu toe denkt elke bondscoach (goed en slecht) er zo over dus Cillessen zal het op de trainingen waarschijnlijk beter doen dan Zoet.

    Altijd dat gejammer over de keeperspositie terwijl iedereen ziet dat Cillessen het gewoon beter doet.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10754
    maandag 15 oktober 2018 om 11:25
    Dat is hij ook en dan toch blijft het belachelijk. Hopelijk maakt hij een nuttige transfer zsm, vroeger was de derde doelman van Nederland basiskeeper van Barca. Kijk nu.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    maandag 15 oktober 2018 om 11:29
    Ja dat hoort erbij maar ik vind dat de beste gewoon moet spelen. Dat gezever over dat wedstrijdritme boven kwaliteit staat is echt de grootste onzin die er bestaat. Robben is vaak zat zonder wedstrijdritme (na een blessure) aangesloten en speelde gewoon direct, en nog goed ook terwijl er een andere speler meer ritme had.

    En dan hebben we het nog over een keeperspositie waar dat ritme in veel mindere mate belangrijk is.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10754
    maandag 15 oktober 2018 om 11:32
    Oh wacht maar ik vind ook dat de beste moet spelen (Cillessen dus).
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 11:33]
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    maandag 15 oktober 2018 om 11:45
    Precies, hoe kunnen we dat aan de zogenaamde slimste regio ter wereld uitleggen want die begrijpen dat niet?
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10754
    maandag 15 oktober 2018 om 11:49
    Tja dat is een uitdaging.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    maandag 15 oktober 2018 om 12:20
    Die regio begrijpen dat niet?!
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    maandag 15 oktober 2018 om 14:02
    Je begrijpt toch wat ik bedoel wijsneus.
    Vind ik leuk
    Peter12345 +209
    maandag 15 oktober 2018 om 20:52
    Zeg slimmerik... dhrwobo zegt ook dat Cillesen moet keepen bij Oranje. Hij vindt het alleen niet goed dat hij reservekeeper is bij z'n club en zou daar weg moeten om meer te spelen.
    Dat Cillessen maar die paar potjes mag spelen... dat bedoelt hij.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    maandag 15 oktober 2018 om 21:36
    Klopt en dit bevestig ik toch? ik benoem alleen even dat ik het beu ben (van andere) die daar over zitten de mekkeren.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:18
    Voordeel met dergelijke spelers is dat ze dan lekker fris zijn voor het NL elftal
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:56
    Ander Barca toen ook.
    😉
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26661
    maandag 15 oktober 2018 om 13:39
    Popiejopie, ik zeg ook niet (meer) dat Zoet eerste keeper moet worden van Oranje. Maar wel dat hij opzich prima is voor de bekerwedstrijdjes van Barcelona, waarin ze maar weinig weerstand krijgen normaliter. Komop, het is niet dat dat een briljant moeilijke rol is bij Barcelona. Net zoals dat Jasper nu zwaar beneden z'n capaciteiten speelt bij Barcelona, puur omdat hij alleen speelminuten krijgt in onbelangrijke wedstrijden.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:50
    Ruildeal

    Zoet met cillesen
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:33
    Hoezo is dat schandalig? Hij doet het toch goed bij oranje? Hoeveel die dan speelt bij zijn club is dan toch niet relevant?
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1032
    maandag 15 oktober 2018 om 11:42
    kan beter een keeper hebben die veel wk's ek's heeft meegemaakt en bij barcelona dag in en dag uit word getrained, jammer alleen van weinig wedstrijd ritme
    Vind ik leuk
    Swout +700
    maandag 15 oktober 2018 om 13:17
    "Zoet is een prima back-up voor ter Stegen" xD haha jij maakt mijn dag weer goed! Zoet word gehaald als vervanger van Cillesen. Cillesen staat namelijk in belangstelling van veel clubs. Daarom is Barca opzoek naar een vervanger die genoegen neemt met 5 wedstrijden per seizoen. Bekerwedstrijden natuurlijk want Barca heeft ook wel gezien dat Zoet niet in de CL thuis hoort xD
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26661
    maandag 15 oktober 2018 om 13:37
    Swout, ik zeg niks geks.

    Ik zeg niet dat Zoet net zo goed is als Cillesen, maar voor een paar bekerwedstrijden bij Barcelona is hij prima lijkt me.

    Ik roep al maanden dat Cillesen nooit in deze positie terecht had moeten komen, omdat hij wekelijks op het hoogste niveau getest moet worden. Nu zie je week in week uit niks van hem.

    En ik weet niet of jij wereldvreemd bent, maar met bekerwedstrijden doel ik niet op de CL koekenbakker. Dat zijn ook niet de wedstrijden waarin Jasper namelijk z'n kans krijgt. Ik doel op de Spaanse beker, de enige wedstrijden waar ook Jasper wordt opgesteld. En daar is Zoet goeg genoeg voor lijkt me.
    Vind ik leuk
    Swout +700
    maandag 15 oktober 2018 om 14:00
    Kerel je hebt het woord bekerwedstrijden geeneens gebruikt in je vorige post. Alles wat ik terug kan vinden is dat jij Zoet de perfecte back-up vind van ter Stegen.

    "En ik weet niet of jij wereldvreemd bent, maar met bekerwedstrijden doel ik niet op CL koekenbakker".

    Je moet is leren dat jij je niet zo snel aangevallen voelt als iemand kritiek uit op een matige speler van je cluppie. Je kan ook toegeven dat je ondanks je matige kennis toch graag meepraat over voetbal. Is voor de rest helemaal geen punt hoor!

    Vind ik leuk
    Arvin +4279
    maandag 15 oktober 2018 om 14:32
    "Je moet is leren dat jij je niet zo snel aangevallen voelt als iemand kritiek uit op een matige speler van je cluppie. Je kan ook toegeven dat je ondanks je matige kennis..."

    Je moet je niet zo snel aangevallen voelen, en vervolgens val je hem persoonlijk aan. Bovendien zegt hij helemaal niks verkeerd. Hij wil dat Cillissen wekelijks in de basis staat omdat dat het Nederlands elftal ten goede komt.

    Kortom, een hele zielige en stokende reactie van je. Jammer en nergens voor nodig.
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    maandag 15 oktober 2018 om 14:30
    Klopt,al zou ik niet naar Barca gaan als ik zoet was want dan neemt hij gewoon de rol van cillessen over
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2643
    maandag 15 oktober 2018 om 17:51
    Ach hij zit daar wel voor een leuk bedrag op een lekkere stoel
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:49
    En de 0 houden hhhh

    Is ook knap
    Vind ik leuk
    aimdam +660
    maandag 15 oktober 2018 om 17:12
    Als je een hele goede automonteur bent maar al twee jaar werkeloos dan wil het niet zeggen dat je niet beter kan zijn dan iemand die die twee jaar wel ergens auto's repareert toch?
    De beste hoort gewoon op doel te staan, en ik denk dat cillesen zichzelf bewijst op de trainingen van Koeman.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:14
    Cillesen heeft 60 miljoen als afkoopsom in zijn contract en mag voor 30miljoen weg. Voor 300 duizend halen ze dan Zoet. Die mag de plaats op het bankje overnemen 🤣🤣🤣
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 20:18]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13085
    maandag 15 oktober 2018 om 20:22
    En waarom is dat schandalig dan?
    Ik vind het eerder schandalig dat Cillessen zonder veel te spelen alsnog de beste keeper is die we hebben, zegt genoed over het niveau van de Nederlandse keepers.
    Of ie nou wel of niet speelt, uiteindelijk is hij de beste keeper en dus hoort hij de eerste doelman van Oranje te zijn. Er zijn wel meerdere spelers bij Oranje die bij hun club niet altijd spelen, maar of ze nou wel of niet spelen, uiteindelijk moet je gewoon je 11 beste spelers op het veld zetten.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14381
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:56
    Het is ook triest dat Cillesen zelfs als hij zo weinig speelt nog zoveel beter blijkt te zijn dan Zoet.

    Maarja de beste speelt...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:30
    Dat gaat Zoet niet doen,die wil niet de 2e viool spelen,die heeft wel ambities.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 11:39]
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2237
    maandag 15 oktober 2018 om 11:39
    Dat wordt hij volgend seizoen ook als hij in Eindhoven blijft, Unterstall is een betere keeper namelijk. MIsschien dat Zoet aan het begin van het seizoen de voorkeur krijgt, maar bij ieder foutje hijgt Unterstall in zijn nek.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:42
    Dat moet nog blijken;-)
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2237
    maandag 15 oktober 2018 om 12:10
    Zeker, maar denk jij niet dat Zoet momenteel op zijn top is? Hij wordt al 3 jaar niet meer beter, blijft foutjes maken en ook voetballend/opbouwend zie ik geen stijgende lijn. Niet dat er iets mis is met je hele leven clubkeeper te zijn in de Eredivisie hoor, maar ik sla Unterstall toch iets hoger aan op termijn.
    Vind ik leuk
    Peter12345 +209
    maandag 15 oktober 2018 om 22:27
    Mwa vind ik niet. Hij maakte inderdaad 2 fouten tegen Inter, maar hield er ook een paar erg knap uit (bijv die kopbal van Icardi).
    Daarnaast heeft hij in de CL in het jaar van Man Utd, Wolfsburg etc goede reddingen gehad en vooral tegen Atletico Madrid.

    Ik vind Zoet een erg goede keeper. Misschien geen wereldtop, maar hij kan best in de subtop van Engeland, Duitsland mee. Je moet maar eens kijken wat daar soms voor prutsers tussen de palen staan, dan schat ik Zoet nog iets hoger in.

    Voor Barca, Liverpool, Bayern etc komt hij tekort. Maar ja, dat geld voor 99% van de keepers
    Vind ik leuk
    Voebtal +7552
    maandag 15 oktober 2018 om 14:31
    Ambitieus zijn en op deze leeftijd nog bij psv spelen? Dacht het niet.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:38
    Hoezo hij speelt ieder jaar voor het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7552
    maandag 15 oktober 2018 om 14:44
    Hij speelt bij psv op zo een leeftijd.. dan ben je niet ambitieus.. zeker als keeper wil je toch tegen sterke spitsen spelen? In Nederland heb je misschien 5 lastige potjes in het jaar als keeper van psv. Dan word je dus onvoldoende uitgedaagd.
    Vind ik leuk
    Peter12345 +209
    maandag 15 oktober 2018 om 22:28
    Met die verdediging van PSV in de afgelopen jaren heeft hij anders genoeg te doen gehad....
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:20
    Hahaha. Jij denkt d ast hij voor 5 miljoen per jaar niet op de bank gaat zitten bij Barcelona. Wat een kul opmerking !
    Vind ik leuk
    Dani82 +1927
    maandag 15 oktober 2018 om 11:35
    Ze zoeken alvast een nieuwe reserve keeper. Cillissen gaat straks echt wel ergens 1e keeper worden
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:58
    Ik dacht het eerst aan Dumfries.
    Vind ik leuk
    Bengelino +11992
    maandag 15 oktober 2018 om 10:59
    Ik dacht aan Jurjus
    Vind ik leuk
    2cents +56585
    maandag 15 oktober 2018 om 10:58
    Past niet bij Barca. Dus nee, niet iedereen. 😉

    Alleen kun je verder weinig met die soort gefingeerde lijstjes. Wat er écht allemaal speelt binnen Barcelona weten we toch niet.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40860
    maandag 15 oktober 2018 om 11:00
    Tuurlijk weten we dat wel.

    Alle scouts, technisch directeuren en trainers praten met ieder beetje medium en geven dan alle mogelijk gewenste spelers in 1x op een briefje mee. Eventueel willen ze het nog zelf voorlezen ook. Ook in talkshows geven ze live hun hele beleid weer, leggen ze alle betaalde transfersommen op tafel en vertellen ze welk geweldig talent ze nu weer in Zuid Amerika op de korrel hebben.

    Dat is algemeen bekend.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 11:01]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:42
    Mee eens. Dat doen ze ook om publiek opinie te peilen of mogelijke transfer doelwit goed bij achterban valt.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2624
    maandag 15 oktober 2018 om 10:58
    Wedden van niet!
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1215
    maandag 15 oktober 2018 om 11:01
    Nee ik dacht Ramselaar.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:02
    Ramselaar word de opvolger van Isco bij Madrid heb ik gehoord
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:01
    ik heb eerlijk gezegd liever dat ze Zoet weghalen als Lozano
    voor Zoet hebben we die Ünnerstall nog , dies ongeveer net zo goed , Lozano is wat moeilijker vervangbaar
    en na de wedstrijd tegen Inter mogen ze Zoet voor niks hebben en breng ik hem op de fiets naar Barcalona ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:09
    Zou dan wel zo een tandemfiets halen want anders wordt het alleen trappelen wel een hele zware klus naar Barcelona!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:33
    ik laat zoals gewoonlijk mijn vriendin fietsen , en ga er zelf langs rijden met de auto ;-)
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 15 oktober 2018 om 12:31
    Nou, daar is je vriendin wel even Zoet mee.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:59
    wel goed voor haar kont ,ze roept altijd dat ie te dik word , dus dan is dat probleem ook meteen opgelost ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:22
    Zo'n figuur lijk jij me wel, ja.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 20:23]
    Vind ik leuk
    CPP +775
    maandag 15 oktober 2018 om 11:02
    Zou ook wel logischer zijn. Zoet heeft de kwaliteiten nog niet eens voor een plaats op de tribune bij Barcelona.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:08
    ik dacht juist wotje brama van fctwente..
    Vind ik leuk
    buenosje +968
    maandag 15 oktober 2018 om 12:13
    Calimero.
    Vind ik leuk
    Korm +36641
    maandag 15 oktober 2018 om 11:28
    ik dacht aan bergwijn
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:35
    Gelukkig niet , als die 2 weg zijn bij jullie wattan ??? PSV ondertussen titel na titel , jullie dikke bankrekening wij dikke feesten , tja was is het beste voor de supporters??
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:38
    Eerlijk gezegd wel ja!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:12
    Dacht Bergwijn.. op moment stukken beter dan Lozano
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:25
    Hebben we gezien tegen Duitsland. Goh, wat was die Bergwijn goed..... niet dus !Het ging meteen beter lopen toen ie er uit was.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    maandag 15 oktober 2018 om 13:46
    Ik dacht aan Bergwijn
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:03
    Dacht dat het Bergwijn zou zijn
    Vind ik leuk
    karnisse +169
    maandag 15 oktober 2018 om 16:32
    Ik Bergwijn
    Vind ik leuk
    Gerro +6686
    maandag 15 oktober 2018 om 22:27
    Iedere PSV supporter bedoel je zeker. Maar goed verder is die Spaanse krant er maar zoet mee om.alle geruchten op te schrijven.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +893
    maandag 15 oktober 2018 om 23:10
    heel Europa staat op hun lijstje
    ik lees die onzin niet eens
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:56
    Vraag me af of Tagliafico direct goed genoeg is voor Barca, wel onhoudbaar voor Ajax deze zomer ben ik bang.

    ontwikkeld zich sterk, en linksbacks blijven schaars natuurlijk, dus een stap omhoog zal die wel gaan maken.
    Vind ik leuk
    Laliga +2164
    maandag 15 oktober 2018 om 11:09
    Ze willen een backup achter alba , zal niet in aanmerking komen voor een basisplaats nee
    Vind ik leuk
    aimdam +660
    maandag 15 oktober 2018 om 17:14
    Ben het wel met je eens. Ik vraag me ook af of hij het niveau van barca heeft. valt me wel op dat hij steeds aanvallender op komt als back. Misschien dat dat Barca trekt?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    maandag 15 oktober 2018 om 10:58
    Dan kan Barca beter voor Luuk de Jong gaan. Die kan beter duiken dan Zoet.
    Vind ik leuk
    Leozao +4169
    maandag 15 oktober 2018 om 11:02
    In Duitsland houden ze ook wel van zwaluwen...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:27
    Ja voor de hoge ballen en nemen ze Lozano voor de lage ballen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12370
    maandag 15 oktober 2018 om 10:58
    Nee joh, dat is één groot rookgordijn.
    Ze willen alleen maar Frenkie!
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +346
    maandag 15 oktober 2018 om 11:00
    Wat een non nieuws! Elke grote club heeft deze namen op een lijstje...zelfs ik heb deze namen op een lijstje als ik FM speel!
    Vind ik leuk
    luccerd +3050
    maandag 15 oktober 2018 om 11:05
    Dan ben je toch nog nooit kampioen geworden lijkt me🤣🤣
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +346
    maandag 15 oktober 2018 om 11:23
    Nee, ik heb totaal geen verstand van voetbal (vandaar dat ik hier vaste bezoeker ben)
    Vind ik leuk
    Bhj +1598
    maandag 15 oktober 2018 om 11:02
    Barca kijkt rond bij Ajax en PSV en Basel en Trencin en ..en...en...

    Allemaal heel leuk hoor, er moet wat geschreven worden.
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1774
    maandag 15 oktober 2018 om 11:05
    Ik word zo moe van dit nieuws, moet er nou echt bijna elke dag wat worden getypt over de mogelijke interesse in De Ligt en Frenkie de Jong?
    VP kan beter iets melden wanneer het 100% concreet is, gelukkig heeft Overmars al aangegeven dat De Ligt en Frenkie de Jong in de winterstop NIET vertrekken.
    Mede daarom is dit nieuws minder interessant, je wordt dood gegooid met dit nieuws en dan komen PSG en Manchester City er ook nog bij.
    Daarnaast vraag ik me af hoe geloofwaardig dit is, Zoet wel op het lijstje en Lozano niet?
    Het moet niet lachwekkender worden...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:07
    In eerste instantie dacht ik aan
    Mark v Bommel. Die steekt met kop en schouders boven de rest van de nederlandse trainers uit.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 11:11]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:15
    Hoezo? Staat ie op een trapje dan!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    maandag 15 oktober 2018 om 11:54
    Vooral vanwege zijn Europese successen met PSV natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Zicodinho +262
    maandag 15 oktober 2018 om 11:10
    Bij de naam Jeroen Zoet ben ik gestopt verder te lezen. Dit kan toch niet waar zijn?
    Vind ik leuk
    ajaksiet +371
    maandag 15 oktober 2018 om 11:12
    Bij PSV zijn ze snel uitgekeken, maar wel lekker goedkoop shoppen. Zeker na zaterdag.
    Vind ik leuk
    WRFM +232
    maandag 15 oktober 2018 om 11:21
    De ligt en de jong waren niet zo denderend hoor
    Dumfries daar in tegen wel
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 13:58
    Toen te ligt zwaar door het ijs zakte en f. De jong de postbode was...
    Vind ik leuk
    Mari +9324
    maandag 15 oktober 2018 om 11:12
    Hopen voor Zoet dat Cilessen vertrekt, maar dan nog vrees i dat Zoet kansloos is.
    Bergwijn, een snelle speler met veel potentie (dit doet het goed in de pr) moet het doelwit zijn op de schaduwlijst. Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij het is, maar wordt voor de stofwolken maar Zoet geschreven
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:19
    Ja bergwijn ooit naar een topploeg🙄
    Kan je rekenen reken er maar niet op.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:12
    Cillessen ruilen voor Onana
    Vind ik leuk
    Mari +9324
    maandag 15 oktober 2018 om 11:23
    Ik denk dat Barca, als ze slim zijn, de as kopen.
    Ajax blij (afhankelijk van het bedrag), spelers blij, Barca blij en de fans van PSV blij
    Onana, de Ligt en de Jong.
    Onana komt van Barca
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:14
    Er worden bij Barca geen Zoet(e) koekjes gebakken!
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 11:16]
    Vind ik leuk
    WRFM +232
    maandag 15 oktober 2018 om 11:18
    Daar gaan we weer
    Broodje aap verhaal
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1421
    maandag 15 oktober 2018 om 11:18
    Wedden dat het lijstje weer de zoveelste open deur is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21470
    maandag 15 oktober 2018 om 11:18
    400.001.000,00
    Vind ik leuk
    Obl93 +2333
    maandag 15 oktober 2018 om 11:19
    Wel opvallend dat Ziyech niet op zo’n lijstje staat(als dit op waarheid berust is). toch dat rendement denk ik...
    Vind ik leuk
    WRFM +232
    maandag 15 oktober 2018 om 11:23
    Ziyech breekt doormidden in het buitenland
    Als die bertrekt hoor je er helemaal niks meer van
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 15 oktober 2018 om 11:26
    Idd als die gaat, is het alleen maar om z'n zakken te vullen, de zakken van de rest van z'n familie.. Scheelt wel weer wat uitkeringen..
    Vind ik leuk
    WRFM +232
    maandag 15 oktober 2018 om 11:32
    Nee hoor die pakken ze er nog bij dat volk
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 15 oktober 2018 om 11:25
    Zyach is zo dom geweest om voor Marokko te gaan voetballen.. al zeg ik gelukkig.. het is immers ook een Marokkaan.. dus heeft niks in het NL 11 tal te zoeken.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:22
    Tagliafico en zoet enkel als reserves en de ligt en de jong als toekomstig basisspeler lijkt me. Al zie ik de ligt direct al basisspeler worden en met een jaar of 5 captain. Wat een verdediger is dat.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 15 oktober 2018 om 11:23
    Heb gehoord dat de Ligt en de Jong weg mogen in een soort van package deal, er hangt alleen een prijskaartje aan van 587 miljoen. Gehoord in de Ajax wandelgangen
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1506
    maandag 15 oktober 2018 om 11:26
    ging uit dat de PSV´er in kwestie Bergwijn zou zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:28
    Zoet op de schaduwlijst van Barcelona. Moet terugdenken aan de tekenfilms van The Daltons. Vraag mij niet waarom want ik weet het ook niet :-)
    Vind ik leuk
    rexxo +1286
    maandag 15 oktober 2018 om 11:29
    Zoet op schaduwlijst van Barca .
    Wat voor spul gebruiken die mensen 's ochtends in de koffie?

    Voor veel spelers is Barca misschien een droomclub vanwege de naam en het land. Maar denk dat clubs liever zaken doen met de PL clubs en PSG omdat veel meer willen betalen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20977
    maandag 15 oktober 2018 om 11:29
    Barca en Real hebben de laatste jaren in geboet op kwaliteit. Deze spelers halen is gen directe kwaliteitinjectie voor de Spaanse top. Lachende 3e is Atl Madrid. Een tussenstap zou het beste zijn voor de Ligt en de Jong. De kans dat zij aan spelen toekomen is klein. Doodzonde
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5535
    maandag 15 oktober 2018 om 11:33
    Ik denk dat Barca al te laat is voor Frenkie en de Jong.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:39
    Onwaarschijnlijk dat dit lijstje juist is. Wat moeten ze in Barcelona nou met zoet. Kan in Nederland nog niet mee. Onterecht dat hij bij oranje zit
    Vind ik leuk
    Gi Deon +27
    maandag 15 oktober 2018 om 11:39
    Frenkie kan beter naar fc Groningen in plaats van bovenstaande
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    maandag 15 oktober 2018 om 11:39
    Okay Zoet staat erin dus dan kunnen we het lijstje naar het rijk der fabelen verwijzen.
    Vind ik leuk
    Nashua +6911
    maandag 15 oktober 2018 om 11:44
    Kijken maar niet kopen
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:50
    Barcelona moet gewoon alles kopen. Worden ze automatisch kampioen en winnen de CL. Barcelona 1 tegen Barcelona 2. Leuk
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 11:50]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    maandag 15 oktober 2018 om 11:56
    Vertrekt Zoet straks eindelijk naar de wereldtop, zit ie alsnog op de bank bij Oranje omdat Cillessen ergens 1e keeper is.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    maandag 15 oktober 2018 om 12:31
    Kijken of de excuses die men nu zoekt om voor Cilissen te kiezen bij oranje ook geldt voor Zoet. Cilissen wordt namelijk nergens 1e keeper bij een topclub.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 12:34]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5535
    maandag 15 oktober 2018 om 12:06
    Barcelona kreeg die kans afgelopen zomer door met een goede aanbieding te komen en ze weer te stallen voor een jaar bij Ajax, aan beide voldeden ze niet aan de voorwaarde die Ajax stelde. Nu zullen ze achter het net gaan vissen.
    Vind ik leuk
    Bou Bou +1
    maandag 15 oktober 2018 om 12:12
    Waarom proberen ze niet gewoon ziyech hakim kan daar binnen 1jaar ontwikkelen naar een top speler als hij zich snel aanpast. Het zou goed voor hem zijn om van Messi te leren, en ziyech is liefhebber van zijn spel ook een fan van Messi
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    maandag 15 oktober 2018 om 12:30
    Omdat ze daar niet achterlijk zijn!
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    maandag 15 oktober 2018 om 12:38
    verklaar je nader?
    Vind ik leuk
    Bou Bou +1
    maandag 15 oktober 2018 om 13:17
    Hoe bedoel je?
    Vind ik leuk
    Bou Bou +1
    maandag 15 oktober 2018 om 13:21
    Ik denk dat je zelf achterlijk bent, je kan beter je mond houden als je iets niet kan verklaren ;
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:13
    Zoet ? Lachwekkend bericht!
    Vind ik leuk
    Ron jans +358
    maandag 15 oktober 2018 om 12:20
    Anders, namelijk... FC schubbekuttenveen.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    maandag 15 oktober 2018 om 12:29
    W2
    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    maandag 15 oktober 2018 om 12:37
    Het is na 12 uur dus het was wel weer eens tijd voor "nieuws" over de Ligt en Frenkie.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:40
    VP

    Weten jullie misschien wanneer Kovac ontslagen wordt 😁😁😁
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:51
    woensdag????????????? haha




    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:54
    Ajax,
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:59
    ZOET???????????????????????????????????????
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2572
    maandag 15 oktober 2018 om 13:04
    Raar dat de Ligt nog op het lijstje staat. De laatste interland maakte hij diverse fouten
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 15 oktober 2018 om 13:10
    Hebben ze 500 miljoen? Want anders gaan ze nog niet 1 van onze 3 spelers krijgen,.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 13:49
    Nou mannen, zullen we allemaal een lijstje inleveren? Sorry hoor maar als de enige PSV-er Zoet is, kan of de scoutingafdeling van Barcelona opdoeken of ern journalist verzint maar wat. Er zit heel wat talent in Einhoven maar Zoet zie ik wel z'n plafond bereikt hebben bij PSV.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9470
    maandag 15 oktober 2018 om 13:55
    Onzinbericht televaag
    Vind ik leuk
    benny-boys +1241
    maandag 15 oktober 2018 om 14:07
    A J A X blijven nog 1 of 2 jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:10
    Fake news!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:15
    Is toch om te janken,

    5 keer per dag gaat het over Barca die Frenkie en Mathijs wilt!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4123
    maandag 15 oktober 2018 om 14:18
    Zoet moet lekker naar Leipzig gaan ofzo...wat heb je eraan?
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    maandag 15 oktober 2018 om 14:25
    Jeroen Zoet moet lekker bij PSV blijven. Dan komt hij wekelijks aan spelen toe en blijft hij in beeld bij oranje.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 15 oktober 2018 om 17:02
    Zoet wil meer centjes voor zijn oude dag.
    Die gaat echt wel.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:47
    Aha , de zoveelste krant met t zoveelste lijstje.
    Weet je wat. We vergeten alle andere lijsten en gaan deze krant geloven. Hahaha.
    Kijk terug in t verleden en daaruit blijkt dat ze er net zo vaak mis hebben dan andere kranten.
    Als zoet wil spelen gaat hij niet voor Barca en als frenkie wil spelen gaat hij niet voor Barca .
    En frenkie moet spelen om m top te houden voor t Nederlands elftal.
    Bayern is zwaar aan verjonging toe , dus ...........
    En als de voetbal carrousel gaat beginnen. Kunnen al die lijstjes de prullenbak in .
    Vind ik leuk
    1+1= +16
    maandag 15 oktober 2018 om 15:07
    Alle drie de ajaxieden naar Barça wel voor 200milj en niet minder .
    Laat ze maar dokken en anders naar City of Parijs .
    Persoonlijk hoop ik op Barça kan ik nog jaren naar ze gaan kijken ,maar dan wel tegen de juiste prijs.
    Vind ik leuk
    whiskey33 +204
    maandag 15 oktober 2018 om 16:10
    F. de Jong gaat het in de europese top niet redden, fysiek veel te licht en blessuregevoelig.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 15 oktober 2018 om 17:01
    Zozo,een echte kenner...
    Messi was ook niet zo zwaar toen ie 21 was.
    Iniesta ook niet trouwens.
    Vind ik leuk
    karnisse +169
    maandag 15 oktober 2018 om 16:32
    Had eerder Bergwijn verwacht
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:46
    Barcelona wil voor een dubbeltje(10 eurocent) op de eerste rang zitten en de spelers voor een habbekrats overnemen van Ajax en PSV.
    Ajax en PSV moeten daar niet op ingaan en de hoofdprijs vragen voor de Nederlandse spelers.
    Voor de drie van Ajax en die ene van PSV 250 miljoen.
    Er zijn andere clubs die dit bedrag wel willen neerleggen.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 15 oktober 2018 om 17:00
    Dat kan Roma vergeten.
    Die hebben niet genoeg geld.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:34
    Ben bang dat beide spelers voor de bank gekocht worden!.... In het verleden is het ook voorgekomen dat Ibrahimovic verkocht werd aan Juventus, net voordat Ajax daartegen in de Champions Leage moest spelen.... Kijk, als Ajax ver wil komen in de Champions Leage, dan moeten ze juist de spelers behouden.... Maar ja, als een club in het Zuiden met miljoenen gaat strooien, dan weet ik het ook niet meer...
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 17:34]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:28
    Ik dacht dat Barcelona een scout gestuurd had naar Rene van der Gijp.
    Vind ik leuk
    alaaf +1254
    maandag 15 oktober 2018 om 19:10
    Lekker allemaal die kant op. unerstall is al binnen dus op naar de tien kampioenschappen op rij!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:19
    wie zegt dat deze lijst bestaat. Er wordt een hoop onzin verkocht door journalisten. En wie rekent ze er op af. Ga maar lekker door met onzin verkopen.

    dus...............................geloof het niet.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:10
    Woooaasawww Barcelona heeft een tweede reservekeeper nodig. 🤣😂😂😂
    Vind ik leuk
    Gerro +6686
    maandag 15 oktober 2018 om 22:24
    Waarom staat Ajax niet in dit rijtje als beste club voor Frenkie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:36
    Dit idd.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:55
    Ajax blijven nog 1 a 2 jaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:36
    Ajax natuurlijk beste club voor Frenkie. Bij ons zit hij al bij dé Topclub der Topclubs.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +243
    dinsdag 16 oktober 2018 om 07:54
    Eindelijk een FdeJ/MdeL topic waarbij onze PSV-medelezers niet hoeven te klagen: er komt ook een PSV-naam voor op 't lijstje. Ik bedoel het niet sarcastisch, ik ben gewoon blij dat dat een boel zinloos gekijf zal oplossen. Nou Feyenoord nog een keer laten "scoren" en dan kunnen we een tojdje gewoon over de inhoud praten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws