Update: 'Berghuis en Ayoub werken apart programma af'

    Update: 'Berghuis en Ayoub werken apart programma af'

    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:33

    Giovanni van Bronckhorst moest dinsdagochtend drie spelers missen op de training van Feyenoord. Een van hen is Steven Berghuis, die zondag nog scoorde tegen PEC Zwolle, maar daarna het veld met een blessure moest verlaten.

    RTV Rijnmond meldt dinsdag dat Berghuis niet aanwezig was op de training. Duidelijk is niet wat de aanvaller heeft en of het uitduel met Ajax van komende zondag wellicht in gevaar komt.

    Ook Yassin Ayoub en Luis Sinisterra waren niet van de partij op de training. Het was de bedoeling dat Ayoub maandag mee zou doen met Jong Feyenoord tegen Jong RKC Waalwijk, maar in de warming-up raakte hij geblesseerd. Sinisterra moest tijdens de wedstrijd afhaken.

    Er is ook goed nieuws voor Feyenoord: Ridgeciano Haps is weer aangesloten bij de groep. Binnenkort heeft Van Bronckhorst dus weer drie opties voor de linksbackpositie: Haps, Tyrell Malacia en Calvin Verdonk.

    Update 11.33 uur: Berghuis en Ayoub waren dinsdag wel aanwezig op de training van Feyenoord, maar beide spelers werkten binnen een individueel programma af, meldt RTV Rijnmond.

    Poll

    Maakt Feyenoord kans in Amsterdam?

    (1624 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mr. Writer +346
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:13
    Als je graag wil verliezen van Ajax is Verdonk inderdaad een optie....
    Vind ik leuk
    Castromann +7186
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:41
    Belangrijker is dat Gio de elf spelers die op het veld zo voorbereid dat ze a) geloven in ziczelf en overwnning b) dat ze allemaal 110% geven en er 90min opklappen.
    Dan moeten ze ook hopen dat de scheidsrechter mannelijk voetbal toestaat.
    Als vBoekel ,Blom ,Makkelie gaan fluiten ben je als Fey kansloos.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +346
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:50
    Vlak de VAR niet uit he....die is Ajax ook gunstig gezind.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:56
    Var of niet Feyenoord maakt traditioneel al geen kans tegen Ajax, laat staan tegen dit ontketende Ajax.

    Bizar dat men bij Feyenoord al twee weken bezig is met deze wedstrijd.. bij Ajax denkt men vooralsnog louter een de CL.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +346
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:01
    Dat komt vast omdat Feyenoord niet zoveel heeft om voor te spelen, anders dan plek 2 achter PSV
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:02
    Denk je dat ze serieus kans maken op plek 2??
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +346
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:15
    Die kans is net zo groot als de kans dat ik een keer scoor in de Champions League finale
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:17
    Fifa?
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +346
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:22
    Nope....zelfs daar niet. Ik scoor bij de vrouwtjes, maar daar ga ik niet over opscheppen (vooropgesteld dat die prestatie opschepwaardig is)
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:27
    Omg wat een tekst.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5927
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:03
    Deze wedstrijd leeft nou eenmaal meer dan een wedstrijd tegen bijvoorbeeld FC Emmen.. Dat Ajax met de CL bezig is is ook niet meer dan logisch gezien de prestige en uitstraling van het toernooi.

    Dus zo heel bizar is het niet imo
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:10
    Ik vond de uitschakeling tegen trencin wel bizar.. en de gevolgen dus ook.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5927
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:13
    Dan ben je op zeker niet de enige... Ik heb die wedstrijd vol ongeloof gekeken... Daarna het debacle tegen De Graafschap.

    Gelukkig worden er nu wel punten gepakt, maar het veldspel is dramatisch (nog steeds).
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:15
    Ik vind het belachelijk en topclub onwaardig dat Feyenoord in fcking oktober al klaar is met het seizoen.. geen Europees en geen kampioenschap.. ik neem aan dat de supporters de beker inmiddels ook niet meer serieus nemen.

    Hoe kan het zijn dat het zo rustig blijft daar? Je hoort van hanegum wel klagen maar de rest lijkt het prima te vinden.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5927
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:19
    Tja, zolang er in het Maasgebouw aangemoddert mag worden zal er niks veranderen aan de situatie.

    Die beker is een leuke bijkomstigheid maar ik zie Feyenoord liefst tot mei actief meedoen bij de bovenste 3 plekken. Dit seizoen kan alleen nog gered worden door een wonder.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:43
    Tot nu toe doen ze nog aardig mee, met heel slecht voetbal. Als dat verbeterd, is er best wat mogelijk. Hoe volwassen is Ajax in het omgaan met teleurstelling ? Als ze vanavond dik verliezen, gaat ze dat opbreken of niet?
    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:48
    Klaar met het seizoen???? Ik snap er echt helemaal niks van. Als ze zondag winnen staan ze tweede en doen ze gewoon weer mee. Competitie is net begonnen schei uit zeg. Als al die profeten eens met de toto mee gingen doen. Kijken hoe rijk ze worden??
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 14:57]
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:53
    Hehe weer een positieve reactie van Hast.
    Dat gezeur zo triest, ik begrijp er ook niks van.

    Dan hou je van voetbal en kom je niet verder dan te zeggen dat alles slecht is en het seizoen al weken afgelopen.
    Als mijn cluppie met nog 10 minuten te spelen met 2-0 achter staat denk ik dat we nog kunnen winnen.
    Er zijn 9 wedstrijden gespeeld en Feijenoord staat 2 punten achter.
    2 punten.
    Hugo Borst en al die andere losers doen net alsof er degradatie dreigt.

    PS ik lees net dat Kuipers fluit. Ik neem alles terug Hast want de losers zeggen dat Feijenoord dan niet kan winnen......
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 16:59]
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:07
    Heeft niks met positiviteit te maken denk ik het is gewoon de realiteit. Er is nog van alles mogelijk wat een gezeik allemaal zeg. En wat Kuipers betreft denk ik niet dat het zoveel zal uit maken voor Feyenoord want elke scheidsrechter bedenkt zich wel min.drie keer om een ingrijpende beslissing tegen Feyenoord te fluiten met zo'n advocaat in de gelederen. Dus er is nog hoop genoeg.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:27
    Die advocaat is een echte 12e man.
    Wat de scheidsrechters betreft, er zijn slechte bij en er worden fouten gemaakt maar ik geloof niet dat ze altijd tegen een bepaalde club fluiten.

    Men kan gewoon niet meer verliezen. Verliezen schijnt voor sommigen onverdraaglijk te zijn en er zijn er die serieus vinden dat je moet gaan schoppen. Als je maar niet verliest want dan gaan ze het bestuur te lijf of wachten die gasten de trainer en de spelers op.

    De mooiste pot die ik dit seizoen van FC den Bosch zag was tegen Heracles, die we onterecht verloren.

    We hebben dit seizoen nog geen strafschop mee gekregen, terwijl we er vorig jaar wel tien mee kregen. Zelfde club, zelfde scheidsrechters.

    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:42
    Ofdat ze echt tegen bepaalde clubs fluiten dat geloof ik ook niet, maar als je als scheidsrechter een paar keer achteraf op de vingers bent getikt door de tuchtcommissie dan denk ik dat dat toch meeweegt bij evt volgende beslissingen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:51
    Dat zou kunnen gelden voor Van Persie de komende tijd.
    Dat ' ze" de pest hebben aan bijv. Den Haag geloof ik niet.

    Ik zit in de buurt van een man die bij echt elke beslissing tegen Den Bosch briesend opspringt.
    En daarna steevast: " 10 minuten gaf die k$@# wel een vrije trap aan hun."
    En dan wij: " we hebben hem niet tegen" of " daar komen goed weg "




    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:58
    Is wel een beetje vermoeiend op deze manier. Als het maar gezellig blijft vooruit maar.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:03
    Ja we lachen er om.
    De nieuwe tribune opent tegen Twente dan wordt het bij ons wel wat rustiger.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:10
    Hoezo krijg je dan een andere plek?
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:34
    De M side is vorig jaar gesloten, dat is de hele lange zijde. De harde kern is achter het doel geplaats nadat het op de eretribune ook weer mis ging.
    De nieuwe burgemeester heeft geweldig ingegrepen en gezorgd dat de lange zijde tegen Twente weer open kan.
    - hoge hekken weg en vervangen lage hekken. Veld op is levenslang stadion verbod.
    - het vak met de harde kern is toegankelijk voor iedereen
    - het vak naast de harde kern en in de buurt van het uitvak is alleen toegankelijk voor seizoenskaarthouders.
    Die vakken zijn met hoge hekken gescheiden.
    De hele lange zijde is alleen via tourniqettes te bereiken en de beveiliging is uitgebreid en camera's pikken iedereen er uit die met bier gooit en er zijn een aan aantal stadionverboden uitgedeeld.
    De goede lijden zo niet erg onder de kwaden.
    Tegen Twente gaat de lange zijde open en er is een seizoenskaarten actie gestart waardoor je voor 125 de rest van het seizoen.verwarmd op de lange zijde zit en het kaartje voor aanstaande vrijdag ( Eindhoven) krijg je gratis.

    Het loopt geweldig die actie en de harde kern gaat dus bij mij weg en terug naar de lange zijde.
    Het scheelt natuurlijk dat we geweldige spelers hebben.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:45
    Jij schrijft vak van de harde kern is toegankelijk voor iedereen. Ik ga er vanuit dat die harde kern er dan niet meer zit? Gaan die dan allemaal naar die lange zijde? Wanneer moet alles klaar zijn? Wordt het stadion ook groter? En wat die goeie spelers betreft daar heb ik niet zo'n kijk op bij jullie, maar de resultaten zijn nog niet echt geweldig toch?
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:04
    Harde kern zat op de lange zijde en moest daar weg omdat de lange zijde werd gesloten. Die lange zijde gaat nu weer open
    De supporters gaan allemaal terug, harde kern en ' gewone seizoenkaarthouders" . De harde kern zit rechts en op dat deel van de tribune kun je ook losse kaartjes kopen.
    ( Rechts op televisie)
    Op het linker deel zitten alleen seizoenkaarthouders maar dus geen harde kern en geen losse kaartjes.
    Totaal zo'n 8500 plaatsen.
    De nieuwe eigenaar gaat een hele nieuwe lange zijde bouwen met daaronder en bij een nieuw jeugdcomplex, kosten 10-15 miljoen.
    Eventueel kunnen in eredivisie de hoeken nog dicht gemaakt worden.

    We hebben zeer sterke spelers gekocht die we helaas moesten missen in de interland periode.
    Naast de internationals bjjvoorbeeld ook een Argentijn met 300 wedstrijden op het hoogste niveau.

    Google even op Stefan Velkov daar zat manchester united achteraan.
    Daarnaast Holla en Verbeek allebei een paar honderd wedstrijden eredivisie.
    En als we niet op koers liggen voor promotie komen er nog twee toppers bij in de winterstop
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:40
    Staat heel wat te gebeuren daar bij jullie nou de resultaten nog.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
    De resultaten zijn voor een team met 6-7 nieuwe spelers uit verschillende culturen boven verwachting goed.
    Boessen is tevreden over de ontwikkeling van het team.
    De mogelijkheden zijn groot. Jordania heeft echt goede plannen en investeert in jeugd, echt gras, jonge internationals en stadion.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Maar ja dan kan nog wel even duren voor er resultaat is natuurlijk. Wat is de verwachting voor dit seizoen? Periode? Of alles op volgend jaar? Als de club maar wel herkenbaar blijft voor jullie als supporters.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:47
    Dit jaar Top 5 minimaal play-offs, volgend jaar Top.
    Nog zeer herkenbaar hoor!
    Den Bosch heeft al een sterke jeugdopleiding en het beleidvan de nieuwe eigenaar is gebaseerd op de jeugd.
    Met Verbeek, Kersten, Bouyaglafen staan er drie uit de eigen jeugdopleiding in de basis en Felida en Deijl ( beide basis afgelopen weekend) zitten er dicht bij.
    Keeper van der Steen komt uit Vught ( 5 km van Den Bosch) en Blummel uit Schijndel ( 10 km).
    Van de Winde speelt al vier jaar bij ons en Beltrame werd twee jaar geleden al eens gehuurd van Juve.

    Het is zeer herkenbaar. Het team bevat evenveel spelers uit de eigen jeugd als Ajax. Ajax vult het team aan vanuit 250 miljoen vermogen. Het bedrijf van Jordania heeft een omzet van 1.2 miljard.
    Het netwerk van de TD is enorm goed, hij haalde voor Zenit spelers uit o.a. Zuid Amerika.
    De scouts en technische staf zijn oud spelers.
    Jordania koos daarom voor Den Bosch en kiest voor jeugd bij voorkeur opgeleid in het eigen complex.
    De oh's en ah's gaan voor het eerst sinds Ruud van Nistelrooij weer door het stadion, het is fraai voetbal. Boessen houdt niet van hautain voetbal en heeft er al eentje beboet omdat die speler ," ging zweven " wel normaal doen.
    Het is dus absoluut geen vreemdelingenlegioen. Boessen maakte zich sterk voor Holla en Van der Steen en stelt het in zijn ogen sterkste team op.
    Het was natuurlijk onwennig in het begin maar sinds een paar weken lijkt het team gevormd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 08:54]
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:55
    Volgens mij is het jouw cluppie zo gepassioneerd en gedetailleerd je er over schrijft. Ambitie genoeg en idd zoals jij het omschrijft nog steeds herkenbaar. Het enige wat me altijd een beetje tegenstaat in zo'n constructie je bent zo afhankelijk. Natuurlijk als zo iemand de stekker er over een paar jaar uittrekt omdat hij een ander speeltje zoekt hebben jullie wel een mooie accommodatie en jeugdopleiding. Maar is dat dan nog wel financieel te behappen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:17
    Het is net anders, de club hangt niet aan de stekker. De nieuwe eigenaar heeft alle aandelen gekocht op het gouden aandeel na. Het gouden aandeel gaat over speellocatie, clubkleuren en dergelijke.
    De eigenaar betaalde vele miljoenen voor die aandelen, mocht hij stoppen dan is hij zijn geld kwijt niet de club.
    Belangrijker is dat de eigenaar er uiteindelijk aan wil verdienen, hij bouwt geen jeugdcomplex van 15 miljoen om het over 3 jaar weer leeg te laten staan.
    Er waren meerdere partijen geinteresseerd in Den Bosch, o.a. cryptocowboys en Aziatisch partijen
    Den Bosch koos juist voor Kakhi Jordania vanwege zijn langetermjjn visie.
    Het past ook bij de club om te kiezen voor jonge internationals en eigen jeugd.
    De voorzitter noemt het duurzaam beleid.
    Wij genieten van onze eigen jeugd en smullen van de jonge aanwinsten zoals Velkov en Sappinen.

    Enige minpuntje is dat je er telkens 5 kwijt bent als er interlands zijn.
    Daar zeurt Boessen gelukkig nooit over, hij geeft de nummers twee voor de posities die wegvallen, het vertrouwen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:45
    Oké dat is dan een goed doortimmert plan met toekomst. En wat dat gouden aandeel betreft, is dat geen verplichting vanuit de KNVB ??? En dat Boessen nog niet zeurt over spelers afstaan komt denk ik dat de absolute toppositie nog niet zichtbaar is, want dan denk ik zal het wel anders zal worden, wat ik goed zou kunnen begrijpen. Gaat het trouwens ook over buitenlandse spelers die afgestaan moeten worden?
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    woensdag 24 oktober 2018 om 11:22
    Ja het ging de vorige keren om Velkov, Vaisanen, Sapinnen en Khamas.
    Hast, de koppositie is in zicht hoor.
    Boessen zegt: ik wist dit van te voren. Als je internationals haalt, dan kunnen ze opgeroepen worden, daarom hebben we een brede selectie.

    Het scheelt ook dat hij echt vertrouwen heeft in bijvoorbeeld Felida. Felida is 18 jaar en staat in de belangstelling van Ajax.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:08
    Ik heb jou club tot nu toe niet zo gevolgd, een beetje zijdelings, maar door jouw verhalen ben ik toch wel nieuwsgierig geworden. Ga dit in de toekomst meer doen en kijken in hoeverre je gelijk krijgt. Lijkt me interresant. Succes met Den Bosch.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:26
    Leuk te horen.
    Ik snap heel goed dat het nog niet bij iedereen duidelijk wat er allemaal mogelijk is en hoe goed Velkov en zo zijn.
    Reiziger ( trainer Jong Ajax ) zag het wel. Ook de trainer van Heracles zei eerlijk dat Den Bosch beter was.
    De trainer van MVV ( 0-3) zei leterlijk dat hij blij was dat Den Bosch niet met 0-7 won.
    Vrijdag Eindhoven. Lastig want die zijn in vorm.
    De periode titel zal naar Sparta gaan, maar voor het eerst in 5-6 jaar, kán Den Bosch een periodetitel winnen. Het gebeurt niet hoor maar er is weer hoop.

    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    zaterdag 27 oktober 2018 om 09:20
    Jordania werd gisteren luid toegezongen.
    Geen beste wedstrijd van Bossche zijde, mede door wat afwezigen. Een half uur voor tijd kwamen Blummel en Holla er in en vanaf dat moment was er volledige controle over de wedstrijd.
    Het centrale duo Velkov - Kersten was foutloos en gisteren niveau eredivisie linkerrijtje.
    Boessen prees Eindhoven en dankte de overwinning aan de breedte van de selectie. Ik vind het enorm knap dat Boessen er zonder voorbereiding na elf wedstrijden een team van heeft weten te maken.
    Meest gehoorde lied;
    " We are going up"
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    zaterdag 27 oktober 2018 om 10:02
    Die eerste zat er lekker in Peter. Moest wel even kijken naar je cluppie natuurlijk na je enthousiaste verhalen. Gefeliciteerd man.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    zaterdag 27 oktober 2018 om 10:11
    Er was twijfel of Romat het zo bedoelde maar in het interview na de wedstrijd was hij stellig; hij zag de keeper te ver voor zijn doel staan.
    Doel is play-offs. Mochten we met de kerst niet op koers liggen dan zouden er twee bijkomen.
    De vraag is nu wat er gaat gebeuren met de kerst nu het zo goed gaat.
    Ik heb wel een idee.....maar durf het nog niet uit te spreken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 27 oktober 2018 om 10:12]
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    zaterdag 27 oktober 2018 om 10:17
    Kom op maak van je hart geen moordkuil. Ik ging gelijk voor een "bewussie". Je zag hem die bal helemaal nakijken. Hij keek hem er bijna in. Maar waar is die uitbreiding van jullie stadion voor nodig, ik zag alleen maar lege tribunes.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    zaterdag 27 oktober 2018 om 10:40
    Goede vraag Hast!

    De lege tribune die je zag is gesloten! Die tribune is inmiddels opgeknapt, zónder hoge hekken.
    Over twee weken tegen Twente gaat die tribune open.
    De actie met seizoenskaarten € 125 voor de rest van het seizoen loopt aardig. Het was dus de laatste keer dat de lege tribune in beeld was.

    Knaki Jordania zit op de hoofdtribune en komt met uitleg als de overname definitief is goedgekeurd door de KNVB. De KNVB vergaderde er eergisteren over. Het was, hoop ik een hamerstuk.
    Pas dan wil Kahki Jordania ( Knaki ) geïnterviewd worden over zijn plannen. Ik weet dat hij kan halen wie hij wil....
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    zaterdag 27 oktober 2018 om 10:55
    Oké nu snap ik het, zag er wel een beetje raar uit zo'n hele lege tribune. Zou ik als uitzendende partij de camera's op die lege tribunes zetten dat geeft wel een leuker beeld.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1582
    zaterdag 27 oktober 2018 om 11:11
    Weer slim Hast. Je bent betrokken!
    Dat hebben ze bij FC den Bosch zeker overwogen. De kosten voor een camera huis met bekabeling e.d. waren 25.000 en die hadden we toen niet.
    De overweging is ook dat er niet teveel moet worden uitgegeven aan deze tribune als er toch een hele nieuwe voor in de plaats komt.

    PS man of the match was Beltrame. Den Bosch heeft ook een optie tot koop op deze speler van Juve. Van 1 miljoen euro!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 27 oktober 2018 om 11:15]
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4609
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:11
    In october al klaar?
    staan "maar" 7 pt achter op PSV en je speelt er nog 2 keer tegen. Alleen daar kun je t gat al tot 1 punt verkleinen (theoretisch).
    Pas als iedereen alle tegenstanders 1 keer gehad heeft, kun je pas echt de balans opmaken.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:17
    Niet echt.. Feyenoord staat nu al 7 punten achter en heeft ook nog eens een slecht elftal. Na dit weekend staan ze waarschijnlijk 10 punten achter.. is het dan wel over? Of blijf je er dan nog in geloven?
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4609
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:23
    De bal is en blijft rond.
    Indien Feyenoord tegen Ajax de hele wedstrijd kan opbrengen zoveel passie te brengen als 1e 35 a 40 minuten tegen Zwolle, heeft Ajax nog niet 123 gewonnen. Als ze dan ook nog een gelukkige goal maken, is alles mogelijk.
    Denk maar aan Ajax-Heracles eerder dit seizoen. Had Ajax ook zomaar kunnen verliezen.

    Indien Feyenoord verliest (en PSV niet de jaarlijkse punten laat liggen bij Groningen) wordt het weer een iets lastiger verhaal ja. Er zijn dit seizoen nog 75 punten te verdelen en feit is dat PSV aan 71 sowieso genoeg heeft.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:39
    Ik ben jaloers op jouw positieve instelling.. serieus.
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4609
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:45
    Ik ban wel vaker verrast door Feyenoord. Helaas vaker negatief dan positief, maar ik sta nergens meer van te kijken.
    Bovendien is de Klassieker een wedstrijd op zich. Kan 5-0 worden, kan 4-4 worden en kan 0-2 worden. Je weet nooit.
    Als Feyenoord ergens betrouwbaar in is, dan is het in wisselvalligheid.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:10
    Als Feyenoord het 90 min gewoon volhoud en speelt net als de eerste helft tegen Pec zwolle maken ze zeker kans om te winnen .
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:11
    Het is nog veel erger we hebben Kuipers nou dan weet je het wel...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    Johan_D +3503
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:20
    Ze poepen nu al in de broek daar in Rotterdam.
    Ze vallen met bosjes zogenaamd geblesseerd uit.
    Komende dagen volgen er vast nog meer.
    Die zien de bui al hangen ...
    Vind ik leuk
    bartjeee +964
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:25
    Zou ik ook doen als ik hun was hoor
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:29
    Hoogmoed komt voor de val maat.
    Het zal waarschijnlijk wel niet gebeuren, maar wat zal jij door het stof gaan als jouw cluppie zondagavond ineens 3e staat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:41
    Precies! Klassieker is een wedstrijd op zich, kan alle kanten op. Feit is dat Ajax wel in vorm is, maar voor zo'n wedstrijd kan iedereen zich maximaal opladen. Ondanks dat Ajax in mijn ogen favoriet is, is onderschatting het domste wat je kan doen.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:57
    Dit feyenoord is geen probleem voor ajax.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:16
    Ik hoor ze nou al janken als Feyenoord gewoon wint in Amsterdam en zogenaamd de CL de schuld geven
    Dat de druk te hoog was .
    Je vergeet dat wij geen wedstrijd door de weeks hebben en we ons extra kunnen focussen op jullie.
    Prioriteit nummer 1 voor ons is zondag denk eerder dat jullie dan buikgriep zullen krijgen 😏
    Vind ik leuk
    bartjeee +964
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:24
    Feyenoord gaat zondag nogal hard gepakt worden
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 11:25]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:30
    Sympathiek Bartje, erg sympathiek.......
    Vind ik leuk
    bartjeee +964
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:48
    Tja... ik kan ook zeggen dat het een spannende wedstrijd wordt om je wat op te vrolijken maar dan zou ik liegen😃😃
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:42
    Soms is het prettig om voorgelogen te worden.
    Vind ik leuk
    bartjeee +964
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:45
    Oke vooruit dan. Ik denk dat het aankomendr zondag een hele spannende wedstrijd waarin ajax domineert maar feyenoord er vaak uitkomt via een gebawrlijke counter. En die counter maken ze dan af en staat het zo 0-3 tja beter zo?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7746
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:49
    Dankjewel 👍🏻 Jij hebt kijk op het spelletje.
    Vind ik leuk
    bartjeee +964
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:55
    Jij ook!!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:55
    Knap dat je nog energie wilt steken in een reactie. Ik hoop dat onana een weekje uitvalt na vanavond.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1421
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:27
    Even lekker uitrusten. Er is toch geen Europees voetbal 😴
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:29
    Wat is dit weer voor een raar bericht..
    Berghuis traint een keer niet en...
    Gaat helemaal nergens over
    Vind ik leuk
    Franciscus +145
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:40
    Steeds als de roep om een speler (Ayoub) groter wordt, raakt 'ie geblesseerd. Kutverdomme, wat heeft die Gio een mazzel. Kak!
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5047
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:53
    Hopelijk haps weer snel terug op het veld
    Vind ik leuk
    Tenno +58
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:55
    Berghuis zal wel denken: Ik ben geblesseerd en hoef niet mee te doen.
    Ayoub zal waarschijnlijk wel beschikbaar zijn maar wordt toch niet opgesteld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:00
    Belachelijk dat Ayoub mee moet doen met jong Feyenoord. Denk toch ns na, Gio, verschrikkelijk!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:13
    Ach ayoub speelt toch niet en we gaan toch weer verliezen 😂
    Vind ik leuk
    jayjay49 +71
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:24
    Mij ontgaat hoe het mogelijk is dat Feyenoord zo ver wegzakt. Zijn het falende trainingsmethodes, ontbrekende Feyenoord-visie op voetbal, ontbreken van Jong-Feyenoord in de Keukendivisie, slechte en falende scouting, gebrekkige mentaliteit, totaal ontbreken van zelfkritiek??? Het niveau is inderdaad zo slecht, dat er NU echt iets moet gebeuren. Waar is Wim Janssen met visie, Waar is een RvC met ingrepen, Waar is MvG met uitleg over zijn blunders .......... doodse stilte, en het wordt alleen maar slechter!!! Triest!!, moet dit een professionele millioenen-organisatie zijn????? Hebben onze laatste titel gehad ..........??
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 12:27]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:25
    Nou iedereen denkt dat feyenoord verlies, als de scheidsrechters maar eens een maal eerlijk zou fluiten en goed op letten op Ajax die altijd een boel overtredingen begaan ,onderhand ook voor niks n depalty gebied laten vallen als ze niet kunnen winnen dan loopt het wel los eerlijk spel moet er geven worden.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:57
    &
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 12:58]
    Vind ik leuk
    El Cazador +6571
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:09
    De update stelt ons weer gerust!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:45
    Als Heracles een punt kan afsnoepen, zouden nog 16 clubs dat moeten kunnen!
    Vind ik leuk
    Cookee +10854
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:50
    Ik vind het klote voor Ayoub, maar ik zie geen plek voor hem, zo'n geweldige speler, snap niet waarom Feijenoord hem haalde, als liefhebber wil je zulke spelers zien.
    Vind ik leuk
    Skylab +114
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:19
    Zondag is het aanhaken of weg titel kansen voor Ajax...blijft het 5 punten of worden het er 8?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:45
    Maar drie geblesseerden, daar is Gio heel blij mee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:47
    Het blijft een wedstrijd op zich. Ajax heeft zeker de beste papieren, maar in zulke wedstrijden komen meerdere krachten naar boven. Ze moeten er wel in geloven. We zullen het zien!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:00
    Ik blijf toch hopen voor Feyenoord maar het blijf een ?????? .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws