Update: 'Berghuis en Ayoub werken apart programma af'

Update: 'Berghuis en Ayoub werken apart programma af'

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 11:33di 23-10-2018 om 11:33

Giovanni van Bronckhorst moest dinsdagochtend drie spelers missen op de training van Feyenoord. Een van hen is Steven Berghuis, die zondag nog scoorde tegen PEC Zwolle, maar daarna het veld met een blessure moest verlaten.

RTV Rijnmond meldt dinsdag dat Berghuis niet aanwezig was op de training. Duidelijk is niet wat de aanvaller heeft en of het uitduel met Ajax van komende zondag wellicht in gevaar komt.

Ook Yassin Ayoub en Luis Sinisterra waren niet van de partij op de training. Het was de bedoeling dat Ayoub maandag mee zou doen met Jong Feyenoord tegen Jong RKC Waalwijk, maar in de warming-up raakte hij geblesseerd. Sinisterra moest tijdens de wedstrijd afhaken.

Er is ook goed nieuws voor Feyenoord: Ridgeciano Haps is weer aangesloten bij de groep. Binnenkort heeft Van Bronckhorst dus weer drie opties voor de linksbackpositie: Haps, Tyrell Malacia en Calvin Verdonk.

Update 11.33 uur: Berghuis en Ayoub waren dinsdag wel aanwezig op de training van Feyenoord, maar beide spelers werkten binnen een individueel programma af, meldt RTV Rijnmond.

Poll

Maakt Feyenoord kans in Amsterdam?

(1624 stemmen)

Plaats een reactie

Mr. Writer +436
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:13
Als je graag wil verliezen van Ajax is Verdonk inderdaad een optie....
Vind ik leuk
Castromann +8298
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:41
Belangrijker is dat Gio de elf spelers die op het veld zo voorbereid dat ze a) geloven in ziczelf en overwnning b) dat ze allemaal 110% geven en er 90min opklappen.
Dan moeten ze ook hopen dat de scheidsrechter mannelijk voetbal toestaat.
Als vBoekel ,Blom ,Makkelie gaan fluiten ben je als Fey kansloos.
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:50
Vlak de VAR niet uit he....die is Ajax ook gunstig gezind.
Vind ik leuk
Voebtal +7512
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:56
Var of niet Feyenoord maakt traditioneel al geen kans tegen Ajax, laat staan tegen dit ontketende Ajax.

Bizar dat men bij Feyenoord al twee weken bezig is met deze wedstrijd.. bij Ajax denkt men vooralsnog louter een de CL.
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:01
Dat komt vast omdat Feyenoord niet zoveel heeft om voor te spelen, anders dan plek 2 achter PSV
Vind ik leuk
Voebtal +7512
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:02
Denk je dat ze serieus kans maken op plek 2??
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:15
Die kans is net zo groot als de kans dat ik een keer scoor in de Champions League finale
Vind ik leuk
Voebtal +7512
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:17
Fifa?
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:22
Nope....zelfs daar niet. Ik scoor bij de vrouwtjes, maar daar ga ik niet over opscheppen (vooropgesteld dat die prestatie opschepwaardig is)
Vind ik leuk
Voebtal +7512
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:27
Omg wat een tekst.
Vind ik leuk
Hoogeveen +6023
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:03
Deze wedstrijd leeft nou eenmaal meer dan een wedstrijd tegen bijvoorbeeld FC Emmen.. Dat Ajax met de CL bezig is is ook niet meer dan logisch gezien de prestige en uitstraling van het toernooi.

Dus zo heel bizar is het niet imo
Vind ik leuk
Voebtal +7512
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:10
Ik vond de uitschakeling tegen trencin wel bizar.. en de gevolgen dus ook.
Vind ik leuk
Hoogeveen +6023
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:13
Dan ben je op zeker niet de enige... Ik heb die wedstrijd vol ongeloof gekeken... Daarna het debacle tegen De Graafschap.

Gelukkig worden er nu wel punten gepakt, maar het veldspel is dramatisch (nog steeds).
Vind ik leuk
Voebtal +7512
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:15
Ik vind het belachelijk en topclub onwaardig dat Feyenoord in fcking oktober al klaar is met het seizoen.. geen Europees en geen kampioenschap.. ik neem aan dat de supporters de beker inmiddels ook niet meer serieus nemen.

Hoe kan het zijn dat het zo rustig blijft daar? Je hoort van hanegum wel klagen maar de rest lijkt het prima te vinden.
Vind ik leuk
Hoogeveen +6023
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:19
Tja, zolang er in het Maasgebouw aangemoddert mag worden zal er niks veranderen aan de situatie.

Die beker is een leuke bijkomstigheid maar ik zie Feyenoord liefst tot mei actief meedoen bij de bovenste 3 plekken. Dit seizoen kan alleen nog gered worden door een wonder.
Vind ik leuk
Zultkop +5973
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:43
Tot nu toe doen ze nog aardig mee, met heel slecht voetbal. Als dat verbeterd, is er best wat mogelijk. Hoe volwassen is Ajax in het omgaan met teleurstelling ? Als ze vanavond dik verliezen, gaat ze dat opbreken of niet?
We gaan het zien.
Vind ik leuk
Tafkaz +4740
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:11
In october al klaar?
staan "maar" 7 pt achter op PSV en je speelt er nog 2 keer tegen. Alleen daar kun je t gat al tot 1 punt verkleinen (theoretisch).
Pas als iedereen alle tegenstanders 1 keer gehad heeft, kun je pas echt de balans opmaken.
Vind ik leuk
Voebtal +7512
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:17
Niet echt.. Feyenoord staat nu al 7 punten achter en heeft ook nog eens een slecht elftal. Na dit weekend staan ze waarschijnlijk 10 punten achter.. is het dan wel over? Of blijf je er dan nog in geloven?
Vind ik leuk
Tafkaz +4740
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:23
De bal is en blijft rond.
Indien Feyenoord tegen Ajax de hele wedstrijd kan opbrengen zoveel passie te brengen als 1e 35 a 40 minuten tegen Zwolle, heeft Ajax nog niet 123 gewonnen. Als ze dan ook nog een gelukkige goal maken, is alles mogelijk.
Denk maar aan Ajax-Heracles eerder dit seizoen. Had Ajax ook zomaar kunnen verliezen.

Indien Feyenoord verliest (en PSV niet de jaarlijkse punten laat liggen bij Groningen) wordt het weer een iets lastiger verhaal ja. Er zijn dit seizoen nog 75 punten te verdelen en feit is dat PSV aan 71 sowieso genoeg heeft.
Vind ik leuk
Voebtal +7512
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:39
Ik ben jaloers op jouw positieve instelling.. serieus.
Vind ik leuk
Tafkaz +4740
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:45
Ik ban wel vaker verrast door Feyenoord. Helaas vaker negatief dan positief, maar ik sta nergens meer van te kijken.
Bovendien is de Klassieker een wedstrijd op zich. Kan 5-0 worden, kan 4-4 worden en kan 0-2 worden. Je weet nooit.
Als Feyenoord ergens betrouwbaar in is, dan is het in wisselvalligheid.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10898
dinsdag 23 oktober 2018 om 15:10
Als Feyenoord het 90 min gewoon volhoud en speelt net als de eerste helft tegen Pec zwolle maken ze zeker kans om te winnen .
Vind ik leuk
Lady Sam +162
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:11
Het is nog veel erger we hebben Kuipers nou dan weet je het wel...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 13:12]
Vind ik leuk
Johan_D +3459
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:20
Ze poepen nu al in de broek daar in Rotterdam.
Ze vallen met bosjes zogenaamd geblesseerd uit.
Komende dagen volgen er vast nog meer.
Die zien de bui al hangen ...
Vind ik leuk
bartjeee +1314
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:25
Zou ik ook doen als ik hun was hoor
Vind ik leuk
Deck010 +8363
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:29
Hoogmoed komt voor de val maat.
Het zal waarschijnlijk wel niet gebeuren, maar wat zal jij door het stof gaan als jouw cluppie zondagavond ineens 3e staat.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:41
Precies! Klassieker is een wedstrijd op zich, kan alle kanten op. Feit is dat Ajax wel in vorm is, maar voor zo'n wedstrijd kan iedereen zich maximaal opladen. Ondanks dat Ajax in mijn ogen favoriet is, is onderschatting het domste wat je kan doen.
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1074
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:57
Dit feyenoord is geen probleem voor ajax.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10898
dinsdag 23 oktober 2018 om 15:16
Ik hoor ze nou al janken als Feyenoord gewoon wint in Amsterdam en zogenaamd de CL de schuld geven
Dat de druk te hoog was .
Je vergeet dat wij geen wedstrijd door de weeks hebben en we ons extra kunnen focussen op jullie.
Prioriteit nummer 1 voor ons is zondag denk eerder dat jullie dan buikgriep zullen krijgen 😏
Vind ik leuk
bartjeee +1314
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:24
Feyenoord gaat zondag nogal hard gepakt worden
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 11:25]
Vind ik leuk
Deck010 +8363
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:30
Sympathiek Bartje, erg sympathiek.......
Vind ik leuk
bartjeee +1314
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:48
Tja... ik kan ook zeggen dat het een spannende wedstrijd wordt om je wat op te vrolijken maar dan zou ik liegen😃😃
Vind ik leuk
Deck010 +8363
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:42
Soms is het prettig om voorgelogen te worden.
Vind ik leuk
bartjeee +1314
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:45
Oke vooruit dan. Ik denk dat het aankomendr zondag een hele spannende wedstrijd waarin ajax domineert maar feyenoord er vaak uitkomt via een gebawrlijke counter. En die counter maken ze dan af en staat het zo 0-3 tja beter zo?
Vind ik leuk
Deck010 +8363
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:49
Dankjewel 👍🏻 Jij hebt kijk op het spelletje.
Vind ik leuk
bartjeee +1314
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:55
Jij ook!!
Vind ik leuk
Zultkop +5973
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:55
Knap dat je nog energie wilt steken in een reactie. Ik hoop dat onana een weekje uitvalt na vanavond.
Vind ik leuk
Vinnie J +2022
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:27
Even lekker uitrusten. Er is toch geen Europees voetbal 😴
Vind ik leuk
rinirat +3017
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:29
Wat is dit weer voor een raar bericht..
Berghuis traint een keer niet en...
Gaat helemaal nergens over
Vind ik leuk
Franciscus +163
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:40
Steeds als de roep om een speler (Ayoub) groter wordt, raakt 'ie geblesseerd. Kutverdomme, wat heeft die Gio een mazzel. Kak!
Vind ik leuk
Connie Veren +5326
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:53
Hopelijk haps weer snel terug op het veld
Vind ik leuk
Tenno +86
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:55
Berghuis zal wel denken: Ik ben geblesseerd en hoef niet mee te doen.
Ayoub zal waarschijnlijk wel beschikbaar zijn maar wordt toch niet opgesteld.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:00
Belachelijk dat Ayoub mee moet doen met jong Feyenoord. Denk toch ns na, Gio, verschrikkelijk!
Vind ik leuk
Smithsonian +37998
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:13
Ach ayoub speelt toch niet en we gaan toch weer verliezen 😂
Vind ik leuk
jayjay49 +72
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:24
Mij ontgaat hoe het mogelijk is dat Feyenoord zo ver wegzakt. Zijn het falende trainingsmethodes, ontbrekende Feyenoord-visie op voetbal, ontbreken van Jong-Feyenoord in de Keukendivisie, slechte en falende scouting, gebrekkige mentaliteit, totaal ontbreken van zelfkritiek??? Het niveau is inderdaad zo slecht, dat er NU echt iets moet gebeuren. Waar is Wim Janssen met visie, Waar is een RvC met ingrepen, Waar is MvG met uitleg over zijn blunders .......... doodse stilte, en het wordt alleen maar slechter!!! Triest!!, moet dit een professionele millioenen-organisatie zijn????? Hebben onze laatste titel gehad ..........??
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 12:27]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:25
Nou iedereen denkt dat feyenoord verlies, als de scheidsrechters maar eens een maal eerlijk zou fluiten en goed op letten op Ajax die altijd een boel overtredingen begaan ,onderhand ook voor niks n depalty gebied laten vallen als ze niet kunnen winnen dan loopt het wel los eerlijk spel moet er geven worden.
Vind ik leuk
Zultkop +5973
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:57
&
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 12:58]
Vind ik leuk
El Cazador +8111
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:09
De update stelt ons weer gerust!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:45
Als Heracles een punt kan afsnoepen, zouden nog 16 clubs dat moeten kunnen!
Vind ik leuk
Cookee +11824
dinsdag 23 oktober 2018 om 15:50
Ik vind het klote voor Ayoub, maar ik zie geen plek voor hem, zo'n geweldige speler, snap niet waarom Feijenoord hem haalde, als liefhebber wil je zulke spelers zien.
Vind ik leuk
Skylab +140
dinsdag 23 oktober 2018 om 16:19
Zondag is het aanhaken of weg titel kansen voor Ajax...blijft het 5 punten of worden het er 8?
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 16:45
Maar drie geblesseerden, daar is Gio heel blij mee.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 16:47
Het blijft een wedstrijd op zich. Ajax heeft zeker de beste papieren, maar in zulke wedstrijden komen meerdere krachten naar boven. Ze moeten er wel in geloven. We zullen het zien!!!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:00
Ik blijf toch hopen voor Feyenoord maar het blijf een ?????? .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws