Bosz weigerde Premier League-aanbod: Die man begreep er helemaal niets van

Bosz weigerde Premier League-aanbod: "Die man begreep er helemaal niets van"

Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 09:42wo 14-11-2018 om 09:42

Een Nederlandse club als volgende stap in zijn loopbaan is 'niet logisch' voor Peter Bosz. Dat zegt de werkloze trainer in gesprek met Voetbal International. Bosz zit sinds zijn vertrek bij Borussia Dortmund thuis.

"Werken in een van de grote voetballanden zou geweldig zijn. Duitsland is hartstikke mooi, Engeland prachtig, Spanje past bij mij, Frankrijk is interessant, Italië ook in ontwikkeling. Maar wel als het perspectief biedt om het op míjn manier te doen", vertelt hij.

"Een Nederlandse club is denk ik niet logisch. Ik denk niet dat er een Nederlandse club is waar ik naartoe zou kunnen gaan", vervolgt Bosz, die eerder dit jaar de kans kreeg om in Engeland aan de slag te gaan. Hij weigerde.

"In januari belde een voorzitter van een club uit de Premier League op. Hij zei: we gaan onze trainer eruit gooien en we willen dat jij het overneemt. Ik antwoordde: ik ben vereerd, maar ik denk dat jullie de verkeerde hebben gebeld."

De coach legde netjes uit dat hij 'niet de aangewezen persoon is' om bij een degradatiekandidaat te werken. "Die man begreep er helemaal niets van. Ik kon werken bij een club in de Premier League en dat legde ik naast me neer. Maar ik had er gewoon de energie niet voor."

Lees ook: Bosz tipt Ajax over 'Bayern-route': 'We verkopen Neres en we gaan Lozano halen'

Lees meer over:Eredivisie

Poll

In welke competitie zou Bosz het beste passen?

(1814 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 14 november 2018 om 09:44
namelijk... de thuiszitterscompetitie
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 09:44]
Vind ik leuk
Clutchy +1269
woensdag 14 november 2018 om 09:57
Net zoals COCU bedoel je?
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:59
Cocu is wel kampioen geworden bosz daarintegen NIET!! En Cocu is nog niet zo lang werkloos..
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 09:59]
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 12:10
Is Cocu nu officieel ontslagen of op non-actief gesteld?

Heb een tijdje niks meer van gehoord.
Ik las eerder op non-actief
Vind ik leuk
Kevindo +1914
woensdag 14 november 2018 om 13:28
Als het goed is staat hij officieel gezien nog op non-actief, wat voor hem natuurlijk heel vervelend is.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 13:31
Op die manier hopen ze dat Cocu uit eigen beweging uit stap.
Vind ik leuk
Elchucky +166
woensdag 14 november 2018 om 10:08
Cocu is nog niet ontslagen als ik me niet vergis maar op non actief gezet
Vind ik leuk
Knorrenboef +1113
woensdag 14 november 2018 om 10:35
Ik zal jou eens op non-actief zetten.
Vind ik leuk
Elchucky +166
woensdag 14 november 2018 om 11:42
En welke gevulde koek neem je daarvoor mee?
Vind ik leuk
Knorrenboef +1113
woensdag 14 november 2018 om 16:12
Een gevulde lariekoek.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 10:37
Eigenlijk is hij wel ontslagen, maar omdat de club zijn ontslagvergoeding niet kan betalen en contract niet kan afkopen ois hij op non actief gezet
Vind ik leuk
John Garp +3958
woensdag 14 november 2018 om 13:45
Figuren met hun naam in caps, kun je het beste negeren.
Vind ik leuk
jari11 +2360
woensdag 14 november 2018 om 11:10
Hee kleuter, ben je er weer? Weer lekker likes scoren met zielige reacties?

Bosz vind binnenkort echt wel een club. Zo niet mag hij van mij komen als we geen kampioen worden
Vind ik leuk
Vrolijkje +1845
woensdag 14 november 2018 om 09:44
Nee...Peter.

Ze zitten overal met smart op jou te wachten.
Vind ik leuk
Vak 129 +1060
woensdag 14 november 2018 om 09:46
Smart is overdreven, maar mag zo terugkomen bij Ajax. Wat een held.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1845
woensdag 14 november 2018 om 09:47
Ik had het over het buitenland.

In nederland zou hij een prima coach zijn bij de top drie.

Maar na de boer. Cocu. En bosz en dortmund denk ik dat de clubs wel 2x nadenken
Vind ik leuk
mcmodd +26029
woensdag 14 november 2018 om 10:42
Maar je wilde toch kampioen worden? Hoezo, zo terugkomen?
Vind ik leuk
Vak 129 +1060
woensdag 14 november 2018 om 11:23
Wilde? Wil. Dus daarom zo terugkomen.
Vind ik leuk
Hans Worst +1541
woensdag 14 november 2018 om 09:46
Ik vind het de ideale opvolger van Giovanni van Bronckhorst. Die sentimenten van vroeger dat ie in een verkeerde functie verkeerde beslissingen heeft gemaakt, moet je vergeten. Het is gewoon een goede coach.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
woensdag 14 november 2018 om 09:51
Nou eh, hij is net als Fredje Rutten, best een goede trainer, maar kampioenschappen behalen lukt gewoon niet, eigenlijk zijn het lukt altijd net niet trainers.
Vind ik leuk
The Iceman +14668
woensdag 14 november 2018 om 09:57
Beetje voorbarig voor een trainer die maar 1 jaar een titelfavoriet gecoacht heeft.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 10:00]
Vind ik leuk
Benniewies +4371
woensdag 14 november 2018 om 10:11
1 jaar? In Israël dan???
Vind ik leuk
The Iceman +14668
woensdag 14 november 2018 om 10:17
1,5 jaar dan. En Maccabi stond al op achterstand toen Bosz in januari werd aangesteld.
Vind ik leuk
Benniewies +4371
woensdag 14 november 2018 om 10:20
Bosz heeft wel diverse finales gespeeld. Kampioen schap ED en EL en de beker in Israël.
Vind ik leuk
Werner1913 +10267
woensdag 14 november 2018 om 10:46
Dortmund kan je toch ook wel beschouwen als een titelkandidaat?
Vind ik leuk
The Iceman +14668
woensdag 14 november 2018 om 10:48
Wel een kandidaat, maar ik zei favoriet.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11489
woensdag 14 november 2018 om 10:58
Als Bayern in de serie A gaat spelen wel ;)
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4373
woensdag 14 november 2018 om 10:21
Die 3 jaar bij Vitesse had ie toch geen slecht materiaal maar 6,5 en 9 (ok, Maas was 2de helft seizoen de baas) worden getuigt in mijn ogen niet van briljante coaching.

Laten we nou wel wezen, behalve de EL finale, wat heeft de man nou gepresteerd waar je echt van onder de indruk moet raken?

En mijn mening over hoe die EL finale is bereikt is toch vooral: knap, maar het zat niet bepaald tegen in de knock out rondes.

Hier zijn palmares:
https://i.gyazo.com/a2ab8e6bca1232356e43e5feb6316050.png

Valt je ook wat op?
Vind ik leuk
The Iceman +14668
woensdag 14 november 2018 om 10:27
Ja, vaak runner-up. Maar alleen bij Ajax had hij een volledig seizoen als titelfavoriet. De bekerfinale halen met Heracles was een topprestatie, net zoals de EL-finale halen met Ajax. Natuurlijk zitten daar momenten tussen dat het meezit, maar zonder geluk bereikt niemand een finale. Frankrijk heeft afgelopen zomer ook weleens gemazzeld, ook al hadden ze het beste team.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4373
woensdag 14 november 2018 om 10:42
Hij eindigde in Israel met meer punten achterstand dan hij begon.
Mag dan maar 6 maanden geweest zijn, hij had daar wel de beschikking over Zahavi die zelfs als hij het heel erg hard probeerde, de goal niet miste.

Bekerfinale Heracles: Cuijk uit 0-1, Berkum thuis, RKC thuis, Graafschap thuis, AZ uit n.v, PSV finale.

Niemand kijkt in principe naar hoe een ploeg er komt, maar ik doe dat liever wel bij ene uitschieter omdat dan eea nog wel eens duidelijk wordt.

Hij probeert zijn ploegen zo leuk mogelijk te laten voetballen en dat is op zich een nobel streven.
Maat laten we nou niet net gaan doen alsof Peter Sylvester Bosz het spelletje heeft uitgevonden. Zo geweldig zijn zijn prestaties niet.
Ja, dat Sylvester vind ik ook net pas uit dus dat moest ik er gewoon effe tussen frommelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 10:42]
Vind ik leuk
The Iceman +14668
woensdag 14 november 2018 om 10:47
Dus ze stonden slechts 1 punt achter toen Bosz kwam? Bij aanvang van de kampioenschapsronde in Israël stond Bosz 3 punten achter. Na die ronde slechts 2. Niemand zegt dat Sylvester het voetbal heeft uitgevonden, alleen mensen staren zich blind op zilverwerk ipv de progressie van zijn ploegen en spelers.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 10:52]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4373
woensdag 14 november 2018 om 10:56
Ja, kan wel die progressie maar ik koop zo rot weinig voor 2de plaatsen. Heb ik bijvoorbeeld het NL elftal al net iets te vaak zien doen op wk's in mijn leven.
Progressie is ook maar relatief natuurlijk. Hij werd 2de achter Feyenoord nadat De Boer 2de werd achter PSV.
Maccabi was 3x achter elkaar kampioen geworden voor hij instapte en wordt met hem 2de. En verliest de bekerfinale die ze ook als titlehouder verdedigde.

De man is gewoon geen winnaar.

Dat gaat gewoon een dingetje worden... dat Sylvester.
Vind ik leuk
The Iceman +14668
woensdag 14 november 2018 om 11:05
Haha, hoop het niet voor Bosz. Maar het valt wel op dat je goede prestaties wél relativeert door in te zoomen op de individuele wedstrijden, maar dat bij mindere prestaties niet doet ;-). Volgens mij was daarnaast iedereen het er wel over eens dat het seizoen van Bosz met Ajax beter was dan het laatste seizoen onder De Boer.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4373
woensdag 14 november 2018 om 11:14
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met dat inzoomen.

Laten we eerlijk zijn, vanaf augustus tot maart was het bij Ajax onder Bosz echt geen hosanna als het ging om het vertoonde spel.
De frustratie was met bakken van deze site af te scheppen als Traore weer eens had lopen falen om maar een voorbeeld te noemen
Goed voetbal begon eigenlijk pas op het moment dat Feyenoord werd verslagen en het beste werd bewaard voor Schalke en Lyon thuis.
Maar de rest van het seizoen was het nou niet zo dat de Ajax fans in de gordijnen hingen van het vertoonde spel.

Die EL run heeft de realiteit wel enigszins verdoezeld. Als Ajax ipv Kopenhagen meteen Utd had geloot en er uit was gevlogen in februari had niemand het hier nu nog over "dat jaar onder Sylvester" gehad.
Vind ik leuk
The Iceman +14668
woensdag 14 november 2018 om 11:20
Inzoomen zoals je bij de bekerrun van Heracles deed. Bosz kreeg het aan de praat (ook wat eerder dan maart natuurlijk, ze gingen niet voor niets door in Europa en bleven kansrijk voor de titel), maar op 2 fronten actief zijn was te zwaar voor een jonge ploeg. Je bedient jezelf van hyperbolen, dat vertroebelt het beeld. Natuurlijk was er kritiek op het feit dat Bosz een klungelende Traore liet staan, maar achteraf bleek dat Bosz volledig terecht vertrouwen bleef geven aan een geweldige voetballer.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4373
woensdag 14 november 2018 om 11:35
Volgens mij waren er stiekem 2 Traore's. 1 voor de competitie en de goeie werd voor de EL gebruikt.

Ja, dat inzoomen doe ik bij iets wat heel erg opvalt\uit de toon valt.
Bekerwinst van Groningen tijdje terug kwam hier ter sprake en dan ga ik ook kijken hoe dat kwam (2x amateurs uit, Exc, Vit Vol thuis, Zwolle finale).
Probleem is dat er aan dat soort "incidenten" veel te veel waarde wordt gehecht zodat je nu ook weer met een van der Looi (die de beker won met Gr.) bij Jong Oranje zit.

ik moet voor mijn werk nog al veel analyseren en ik gok graag een beetje op voetbal waar ook veel tijd in analyseren gaat zitten.
Is dus mijn 2de natuur om te kijken "Hoe kan dat zo?"
En prik daardoor ook wat sneller door beelden heen die niet altijd terecht zijn ontstaan.

Bosz is gewoon niet zo goed als men denkt na dat jaar Ajax (maakt hem niet meteen slecht, begrijp me goed).
Volgens mij beseft hij dat zelf inmiddels als geen ander en vandaar dat ie dus helemaal geen haast heeft om bij zo maar een club te gaan tekenen.
Die PL club in dit verhaal, denk ik, zal Southampton zijn geweest waar hij dan ongetwijfeld Koemans presteren als vergelijking had gekregen.
Wat ie niet zou winnen, ook nooit kan winnen, omdat de situatie bij Southampton heel anders is dan destijds.
Maar dat laatste wordt dan voor het gemak vergeten.

Vind ik leuk
Pimman +9508
woensdag 14 november 2018 om 10:36
Deels mee eens..ik denk wel dat Ten Hag nu meer kwaliteitspelers heeft dan Bosz destijds. Bosz speelde zéér attractief maar óók met defensieve risico's. Met een nog niet ervaren De Ligt en ook nog relatief onervaren Sanchez en Onana is dat tegen de échte top killing. Ondanks dat vaak wel genoten van mooie wedstrijden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 10:37]
Vind ik leuk
Werner1913 +10267
woensdag 14 november 2018 om 10:48
Bosz speelde pas in de 2e seizoenshelft attractief en dan nog veelal in Europa. In de NL competitie viel dat ook wel mee volgens mij.

Ten Hag heeft nu wel een betere selectie. Met name aanvallend is er meer keuze denk ik. Een speler als Tadic liep er niet in de tijd van Bosz. Toch?
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
woensdag 14 november 2018 om 10:41
Inderdaad want zodra de vorm van de dag er niet is, kan hij enkel vast blijven houden aan zijn aanvallende speelstijl. Dat ging vaak maar net goed, en in de finale niet meer dan een figurant
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
woensdag 14 november 2018 om 10:39
Hij kan het enkel op zijn manier, daar word je geen kampioen mee!
Vind ik leuk
The Iceman +14668
woensdag 14 november 2018 om 10:43
Het is in het seizoen bij Ajax niet gelukt nee, dat wil niet zeggen dat het niet kan. Op de laatste speeldag kon hij nog kampioen worden (kleine kans uiteraard, maar een kansloos seizoen was het niet).
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
woensdag 14 november 2018 om 11:02
Tegen PSV had hij moeten wisselen, daar hebben ze de kans laten liggen om kampioen te worden
Vind ik leuk
COYG +7765
woensdag 14 november 2018 om 09:51
Hij was ook zeker niet de enige die de schulden heeft gecreëerd.
Vind ik leuk
COYG +7765
woensdag 14 november 2018 om 09:47
Hij heeft de clubs natuurlijk voor het uitkiezen... Win eerst maar een prijs in Nederland voor je weer naar een grote (club) competitie gaat.
Vind ik leuk
Te ligt +297
woensdag 14 november 2018 om 10:28
Haha omdat jij het zegt? Wie ben jij dan? Hij moet lekker doen waar hij zin in heeft denk je ook niet?
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:50
Nee, hij blijft liever geld binnen harken zonder stress
Vind ik leuk
Zultkop +6369
woensdag 14 november 2018 om 09:52
Ik zou zo met hem ruilen.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:58
Keukenkampioen ,die Bosz
Vind ik leuk
M +173
woensdag 14 november 2018 om 10:00
Het is een goede trainer zolang zijn spelers doen en kunnen doen wat hij wil. Als de spelers niet kunnen wat hij wil, zal hij wat anders moeten verzinnen wat zijn spelers wel kunnen om resultaat te halen. En dat heb ik nog niet gezien bij hem.
Dus speelwijze aanpassen aan je beschikbare materiaal, die uitdaging wilde hij niet aan in de premier league.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 10:02
P. Bosz behoort ook tot het type trainer / persoonlijkheid die wil doen voorkomen alsof hij de uitvinder van het voetbal is. (Misplaatste) arrogantie is Peter Bosz niet vreemd.
Vind ik leuk
Bizzy +23299
woensdag 14 november 2018 om 10:17
De man lijdt aan megalomanie.
Vind ik leuk
Blindsy +17248
woensdag 14 november 2018 om 10:08
Ah. Peetje wil alleen de mooie klusjes.
Vind ik leuk
The Iceman +14668
woensdag 14 november 2018 om 10:13
Peetje wil niet halverwege het seizoen bij een degradatiekandidaat instappen. Dat lijkt me doorgaans ook niet verstandig, zeker in de fase waarin Bosz zit.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 10:18
Wel heel goed verdienen, die clubs betalen meestal een bonus uit aan de trainer als hij ze erin houdt. Meer dan 130 milj pond krijgt zo'n club als ze nog een jaartje in de PL mogen blijven dus die bonussen zijn meestal ook hoog, denk 3 a 5 milj. Niet verkeerd als extraatje
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 10:19]
Vind ik leuk
The Iceman +14668
woensdag 14 november 2018 om 10:21
Tuurlijk, qua geld is de PL altijd leuk. Maar als je net een kortstondig verblijf bij Dortmund hebt gehad staat een mogelijke degradatie (iets dat je zelf niet 100% in de hand hebt als je zo laat instapt) wel erg slecht op je CV.
Vind ik leuk
Te ligt +297
woensdag 14 november 2018 om 10:30
Buiten dat, hij heeft er geen zin in. Prima toch? Hij hoopt op iets anders en blijkbaar geld genoeg om daarop te wachten. Lekker doen wat je leuk vind, zoals ieder ander dat ook mag.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 13:20
Ja dat is waar, het blijft een gok. Maar met pas 12 wedstr gespeeld en een tramsfer window in Jan had ik die gok genomen, als ie t nl wel redt is zn naam meteen gevestigd.
Vind ik leuk
Argento8523 +7052
woensdag 14 november 2018 om 10:12
Sinds zijn vertrek bij Dortmund.....lekker op de hoogte VP 🤣
Vind ik leuk
yuuup +10411
woensdag 14 november 2018 om 11:25
Woont hij er nog dan?
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 10:15
De Belgische Eerste Divisie staat niet in het lijstje ! Die had anders namelijk op zeker de meeste stemmen gehad.....
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 10:25
En dan over 3 jaar nog werkloos thuis zitten omdat mijnheer zichzelf overschat. Wat heeft deze man eigenlijk gepresteerd?
Vind ik leuk
Te ligt +297
woensdag 14 november 2018 om 10:31
Welke trainers in de premier League of de Spaanse Division hebben dan zoveel prijzen gewonnen dat ze daar training er mogen zijn? Wat een onzin...
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 13:20
Peter Bosz kennende is de subtop niet goed genoeg voor hem want hij waant zich een soort van Guardiola als je hem hoort praten.
Vind ik leuk
Te ligt +297
woensdag 14 november 2018 om 14:14
Dat mag je vinden maar daar had ik het niet over :)
Vind ik leuk
Kevinm +1884
woensdag 14 november 2018 om 10:28
Bosz bij een Spaanse club, bijvoorbeeld Sevilla of Valencia, zou ik graag zien. Als hij dan een seizoen de tijd krijgt om alles op orde te krijgen, dan heb ik er alle vertrouwen in dat hij goede resultaten scoort.
Vind ik leuk
heur es +861
woensdag 14 november 2018 om 10:32
Van Geel:

Je hebt zijn nummer neem ik aan?
Vastleggen voor volgend seizoen!

5 sec. Fury, niet dat saaie afwachten wat ze nu doen.
Vind ik leuk
HansVites +6031
woensdag 14 november 2018 om 10:33
Dus Bosz voelt zich te goed voor Nederland.
Vind ik leuk
Sigma +2840
woensdag 14 november 2018 om 10:35
Wat mij verbaasd...is het feit dat er steeds psv supporters azijnzeiken op zulke topics....Bosz is gewoon een toptrainer....en dat heeft ie bewezen...
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 11:02
bij wie dan Sigma ?????
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 10:55
Dat je vindt dat je werkwijze niet bij een bepaalde club past: prima. Dat is een verstandige afweging voordat je je ergens in stort.

Maar een club alleen maar buiten de deur houden ómdat het een degradatiekandidaat is? Dat begrijp ik dan weer niet. Met een beetje ambitie in je donder en vertrouwen in je eigen kwaliteiten kun je ook besluiten die club naar de 10e plek te duwen. En vervolgens te jagen op Europees voetbal.
Dan komen die topclubs daarna wel weer naar je toe.

Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 11:17
Dat kan vaak niet. Dit dacht Frank de Boer ook. We weten allemaal hoe dit is afgelopen. Uitstekende beslissing van Bosz.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 13:23
Dat vind ik dus ook. Tis een gok maar als t goed uitpakt weten ze wel allemaal wie jij bent. En pas 12 wedstr gespeeld nu dus tijd zat om t tij te keren. Ben alleen benieuwd welke club t was. Misschien lult hij maar wat . Kan best
Vind ik leuk
sundaymanara +1199
woensdag 14 november 2018 om 11:13
Bosz nooit kampioen geworden? Zeker wel. Met Heracles.
Vind ik leuk
Rulle Mus +15
woensdag 14 november 2018 om 11:18
Wat een jaartje Ajax al niet met je zelfvertrouwen kan doen :) Zou hij dat ook gezegd hebben toen hij nog bij Tel Aviv zat ?

Hoop wel dat er snel een club voor hem komt. Frankrijk lijkt me een mooie competitie voor hem, heeft hij ook een tijdje gespeeld.
Vind ik leuk
tikkietoe +5910
woensdag 14 november 2018 om 11:23
Ik vind het leuk dat een grote groep mensen met mij aangeeft dat hij wel gewoon in de eredivisie thuishoort.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 11:25
Alleen bij een Nederlandse club kan je met zo een roekeloze speelstijl aan de bak. Elders pruimt men het niet, zeker als er niet gelijk resultaten worden behaald. Zie je hem al aankomen in Italie met deze manier van spelen ? En dan ook nog geen resultaten ? Denk dat ze er snel klaar mee zijn.Ze lachen hem toch vierkant de tent uit ? Maar Petertje is inmiddels aan het grote geld gewend geraakt, en dat bevalt hem wel natuurlijk. Is ook begrijpelijk.Wacht nog maar een tijdje, kun je eindelijk in Rotterdam-Zuid aan de bak.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 11:36
Bosz overschat zichzelf hier een beetje.

Verschrikkelijke man/coach.
Die met het beste Ajax in jaren geen prijzen heeft gepakt.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 16:55
Dat Ajax staat er nu. Niet toen Bosz er nog zat.
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
woensdag 14 november 2018 om 11:38
Gevalletje overschatting van zijn eigen kwaliteiten. Zagen we in duitsland al.
Vind ik leuk
pos +9324
woensdag 14 november 2018 om 11:38
Bosz geeft hiermee gewoon aan dat hij niet kan of wil afwijken van zijn aanvallende speelstijl. Bij Heracles leverde dat natuurlijk al hilarische wedstrijden op waar hij nog mee weg kwam. In Engeland sta je dan binnen een maand weer op straat. Hij beperkt zich hiermee wel natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 13:25
VP ga eens spitten naar welke club dat was in de EPL? Cardiff, Huddersfield of Southhampton?
Vind ik leuk
orion73 +1539
woensdag 14 november 2018 om 13:58
Bosz vindt Nederlandse club niet logisch. Oftewel hij volgt straks Gio op bij Feyenoord. Dat is nu wel duidelijk.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 16:54
Mooi hè hoe Bosz de schijn op houdt dat hij niet naar Utrecht komt zolang Dortmund hem nog betaald.
Vind ik leuk
Romo +1267
woensdag 14 november 2018 om 17:44
Lekker naar Feyenoord samen met Kuyt proberen om de achterstand acceptabel te maken.

Vind ik leuk
Raptor +186
woensdag 14 november 2018 om 17:51
Villareal zou wel bij Bosz passen.
Vind ik leuk
Edenees80 +503
woensdag 14 november 2018 om 18:39
Feyenoord of Az zijn mijn inziens goede clubs voor de heer Peter B. Ajax zou ook weer kunnen maar daar zit nu alleskunner, geweldenaar en top coach Erik ten H.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 19:30
Ik weet t al, t was Fulham natuurlijk en ipv Bosz hebben ze Ranieri aangesteld.
Vind ik leuk
The Eagle +119
woensdag 14 november 2018 om 21:16
Sorry....maar petertje heeft eigenlijk nog niet veel gepresteerd. Een finaleplek en kansloos verloren
Vind ik leuk