'PSV reageert op bericht uit Mexico: Eindhovenaren nu niet concreet voor Álvarez'
    Alvarez (onder) met ploeggenoot Lainez

    'PSV reageert op bericht uit Mexico: Eindhovenaren nu niet concreet voor Álvarez'

    Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 15:19wo 09-01-2019 om 15:19

    Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 15:31wo 09-01-2019 om 15:31

    PSV is niet bezig om Edson Álvarez op korte termijn aan te trekken. De Eindhovenaren gaan met Nick Viergever, Daniel Schwaab, Trent Sainsbury en Armando Obispo als centrale verdedigers de tweede seizoenshelft in.

    Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Eerder woensdag meldde het Mexicaanse Cadena dat de Eindhovenaren al een bod van zes miljoen euro uit hebben gebracht op de verdediger. Daarvoor zou PSV hopen de volledige rechten over de speler te verkrijgen. Tegenover het ED verklaart de koploper van de Eredivisie dat er 'nu niks concreet' is rond PSV en Álvarez.

    De 21-jarige Mexicaan brak in het seizoen 2016/'17 door bij Club América en groeide razendsnel uit tot een vaste waarde. De 1.90 meter lange centrale verdediger, die ook als rechtsback en verdedigende middenvelder uit de voeten kan, speelde bovendien al twintig interlands voor Mexico.

    PSV verblijft momenteel in Qatar. In Doha bereidt de selectie zich voor op de tweede seizoenshelft. PSV begint het tweede deel van de competitie als koploper van de Eredivisie. De voorsprong op naaste belager Ajax bedraagt twee punten. 

    Poll

    Staat PSV aan het einde van dit seizoen met de schaal in handen?

    (4219 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bizzy +22319
    woensdag 9 januari 2019 om 15:22
    Goed liegen is ook een kunst.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:25
    Haha en ondertussen denken de PSV supporters dat ze een nieuwe verdediger krijgen voor monopoly geld🤣
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    woensdag 9 januari 2019 om 15:27
    uhhh waar haal jij die zeer zinnige informatie vandaan dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:29
    Waar haal jij het geld vandaan, de kredietbank geeft nul op rekest
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 15:37]
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    woensdag 9 januari 2019 om 15:32
    is dat een antwoord op mijn vraag
    Vind ik leuk
    J@ckpot +933
    woensdag 9 januari 2019 om 15:35
    Hij weet wel alles van de kredietbank.😉
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    woensdag 9 januari 2019 om 15:36
    nou..... dan zou ie ook moeten weten dat het NUL op rekest is en niet NU
    Vind ik leuk
    John Garp +2944
    woensdag 9 januari 2019 om 17:41
    Jij taalnazi ;-)

    Over versprekingen gesproken, tenminste, dat hoop ik maar:
    "Alles zit erop en eraan. Het gaat er hitsig aan toe", geeft Steven Bergwijn met een glimlach toe.

    https://nos.nl/artikel/2266735-pizza-spel-maakt-psv-ers-bloedfanatiek-richting-kampioensrace.html

    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 17:46
    Klopt, schoonzus is directeur van de kredietbank ergens in Nederland
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:36
    Jazeker anders was je niet in staat geweest om het te lezen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    woensdag 9 januari 2019 om 15:38
    Dan was mijn eerste conclusie over jou toch een juiste,
    Bedankt voor de bevestiging.
    Vind ik leuk
    Jurm +850
    woensdag 9 januari 2019 om 15:43
    owjee weer een frustie ajax4evertje in tha house...jullie het geld , wij de prijzen. Ik wed dat jij jouw laatste kampioensfeest niet eens kan herinneren 4ever
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:54
    Prijzen tellen?
    Begin maar met de sterretjes op het shirt, zover kom je nog wel......
    Vind ik leuk
    Jurm +850
    woensdag 9 januari 2019 om 15:59
    resultaten uit een ver verleden bieden geen garantie voor de toekomst blijkt al bijna 5 jaar...of kun je niet zo ver tellen?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:03
    De resultaten mede uit het verleden tellen mee op het shirt, of ben je ziende blind?
    Vind ik leuk
    Jurm +850
    woensdag 9 januari 2019 om 16:09
    Wat moet jij gefrustreerd zijn met je Recordkampioensnaampje na bijna 5 jaar zonder een feestje.
    Vind ik leuk
    Eusebio +1393
    woensdag 9 januari 2019 om 16:17
    Wat moet jij gefrustreerd zijn om het lachertje in Europa te zijn!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:19]
    Vind ik leuk
    michelhx +4008
    woensdag 9 januari 2019 om 16:24
    Nou, dat was AEK Athene. Die haalde 0 punten en hebben laatst zelfs van Almere City verloren met 2-0.
    Vind ik leuk
    Eusebio +1393
    woensdag 9 januari 2019 om 17:03
    O.K. Michel, het glimlachje dan.
    Er is altijd baas boven baas!
    Vind ik leuk
    Jozef +40821
    woensdag 9 januari 2019 om 19:35
    Hmm, PSV sloeg ook geen best figuur dan.

    En als jij durft te beginnen over een oefenwedstrijd van AEK tegen een modale KKD-ploeg, dan overweeg ik om een echte wedstrijd om de beker op te rakelen.

    Maar goed, ik spaar je...😘
    Vind ik leuk
    Smash +3718
    woensdag 9 januari 2019 om 19:47
    Kom maar hoor Jozef! De keuze van Van Bommel pakte toen verkeerd uit. AEK had 0 punten en kon in alle 6 CL wedstrijden totaal geen potten breken.
    Vind ik leuk
    Jozef +40821
    donderdag 10 januari 2019 om 12:12
    Dat is toch niet de schuld van Ajax?
    PSV moet naar zichzelf kijken. Voor mij staat vast dat er meer in zat en vergelijken is compleet onzinnig.
    Vind ik leuk
    Smash +3718
    donderdag 10 januari 2019 om 20:41
    Jij wil toch de wedstrijd tegen RKC erbij halen.

    PSV moet inderdaad naar zichzelf kijken. Er had meer in gezeten en daar hoort een beetje mazzel ook bij. Net zoals Ajax de nodige mazzel heeft gehad met de loting en het uiteindelijk matige Bayern.

    Ajax kan hier inderdaad niets aan doen, maar men doet nu net of het een wereldprestatie is.
    Vind ik leuk
    michelhx +4008
    donderdag 10 januari 2019 om 11:40
    Gezien de tegenstanders was het voor mij geen verrassing dat ze laatste werden. Natuurlijk hoop je als supporter op meer. Ik zei vooraf al dat 2 punten reeël gezien niet raar zou zijn. Uiteraard hoop je thuis op een stuntje tegen Inter of een Barca dat nergens meer voor speelt. Maar om PSV nu het lachertje van Europa te noemen vind ik zwaar overdreven. Met wat meer geluk had je misschien 4 of 5 punten gehaald. Al met al geen schande. Veel geleerd en hopelijk volgend jaar weer CL en een gunstigere loting. Vandaar dat ik AEK noemde. Die hadden mindere tegenstanders op papier maar haalde 0 punten.
    Vind ik leuk
    Smash +3718
    woensdag 9 januari 2019 om 19:45
    Ja maar het was zo'n sterke poule van Ajax?! Een ongelooflijke prestatie dat ze door zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:03
    Kom, kom, een E.L. plaatsing had toch wel gekund......
    Vind ik leuk
    Smash +3718
    woensdag 9 januari 2019 om 20:29
    Met een beetje meer geluk had dat gekund. Het zat echter niet mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:34
    Toppers geven elk jaar een feestje😀😀
    Vind ik leuk
    John Garp +2944
    woensdag 9 januari 2019 om 17:44
    He, ideetje:
    Anders herhaal je gewoon even een paar opmerkingen voor de tienduizendmiljoenmiljardste keer.

    Het internet raakt toch niet op, kan jou het schelen.
    Vind ik leuk
    tryuiyty +53
    woensdag 9 januari 2019 om 23:11
    En met deze nietszeggende reactie bevestig je hoe dom je bent.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:33
    Verleden geeft altijd geen resultaten voor het heden, ook niet van vorig jaar dus
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:09
    Misschien iets beter nadenken. Een team blijft vaak intact of haalt spelers van hetzelfde niveau. Het is bijna ongebruikelijk dat een topteam binnen 1 jaar ineens heel slecht gaat spelen en niet meedoet om de titel. Wat hij bedoeld te zeggen is dat Ajax vroeger een goed team had en ook nog eens veel eerder bestond. Maar dat team van vroeger dat prijzen pakte is er niet meer en daar is een ander team voor in de plaats gekomen. 5 jaar terugkijken is veel actueler en als je naar PSV kijkt zie je ze het team lang intact hebben gehouden. Nog steeds vind ik dat geen garantie voor de toekomst want je bent afhankelijk van tegenstanders. Al zou PSV volgend jaar weer zo presteren dan zouden ze het nog moelijker krijgen door al het geld dat Ajax heeft. Maar jullie 'ajacieden' roepen altijd dat jullie vaker kampioen zijn geworden. Maar Psv is de kampioen van deze eeuw en dat is actueler.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:05
    Ja en over de laatste 10 haar ajax. Het is maar hoe je er tegen aankijkt. Ik kijk over het hele verleden.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:07
    Is deze eeuw al afgelopen dan?
    Oh jee, wat vliegt de tijd...…...
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14300
    woensdag 9 januari 2019 om 17:35
    Als je niet naar het verleden kijkt kun je ook niet zeuren of frustratie voor wat betreft prijzen want die liggen altijd in het verleden.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:45
    Frikandellengezicht
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 11:37
    Wat heeft het voor meerwaarde op je shirt ? Gewoon nieuwsgierig ?
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 12:52
    Dat het team de 30 landstitels gepasseerd is...….
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 16:08
    Het is resultaten uit het verleden zeg maar voor het gemak uit het recente verleden,,,,,,niet er bij fantaseren, dat gebeurt al genoeg....
    Vind ik leuk
    Jesper Olsen +1010
    donderdag 10 januari 2019 om 15:18
    5 landstitels in 9 jaar. Zo beroerd is het niet. En PSV? Haha!
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 16:06
    Ha ha, langspeelplaat in de repeatstand.
    Vind ik leuk
    035 +6631
    woensdag 9 januari 2019 om 19:04
    Dat jij je inlaat met dit soort onzin.
    Vind ik leuk
    Freddyst +415
    woensdag 9 januari 2019 om 19:19
    Na een komma komt nooit een hoofdletter.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:51
    Goedzo!
    Vind ik leuk
    tryuiyty +53
    woensdag 9 januari 2019 om 23:12
    Zo jij voelt je zelf wel erg stoer op het internet he

    Hoe gaat het trouwens met je kids?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:36
    Sinds wanneer zijn er mensen hier die meebetalen aan een transfer van een voetballer? Ik weet niet in welke droom- of fantasiewereld jij leeft, maar ik zou maar snel wakker worden wanneer ik jou was. Anders ga je nog meer van die onzin schrijven hier.
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    woensdag 9 januari 2019 om 15:37
    Zou het nog erger kunnen dan met hem denk je?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:38
    Ik ben bang van wel ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    woensdag 9 januari 2019 om 15:40
    klopt hieronder is ie het al aan het bevestigen inderdaad
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 16:09
    Leuk jullie onderonsjes, ga door, heb plezier van....
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 10:20
    Ha, die Straatje...…
    Die Neres kon er toch niets van volgens jou...……
    Ongeveer de waarde van jullie totale selectie......
    Nog gefeliciteerd met het Nederlandse record van de laatste 14 wedstrijden gespeeld in de C.L. zonder overwinning....
    Weergaloze prestatie, chapeau.........
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    donderdag 10 januari 2019 om 10:21
    dank je , je bent te lief voor deze wereld
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 10:23
    Eigenlijk wel, je kunt ook zinnige opmerkingen maken zie ik...…...
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:38
    En jij denkt dat dit niet gebeurt? Wakker worden knul.
    Iedereen met een seizoenkaart betaald er aan mee en ook privé personen zijn in het bezit van een stuk eigendomsrecht op spelers vooral in Zuid Amerika
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 15:40]
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:40
    Bedankt voor de tip / het advies. Ik zal het in beraad nemen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 15:41]
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:41
    Graag gedaan!
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:43
    Volgens mij heb jij een flinke dosis aan opleiding achter de rug en ben jij erg wereldwijs. Een groot en (wereld)wijs man ben jij!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 15:44]
    Vind ik leuk
    035 +6631
    woensdag 9 januari 2019 om 19:07
    Oeps!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    woensdag 9 januari 2019 om 15:45
    ik doe er niks mee is dat erg erg?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:48
    Nee, dat is niet zo erg. De meeste dromen zijn bedrog.
    Vind ik leuk
    035 +6631
    woensdag 9 januari 2019 om 19:08
    En Brabandse nachten zijn lang.
    Vind ik leuk
    De fries +1594
    woensdag 9 januari 2019 om 15:45
    Betaalt
    Vind ik leuk
    Sadilek +338
    woensdag 9 januari 2019 om 16:24
    Och dat moet jij maar denken
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:35
    Haha, idd. Ik vraag me ook echt af wie hier de clown is.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:51
    Naar ons komen ze tenminste.
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 16:11
    Om weer snel weer te vertrekken, want ze willen allemaal CL spelen.....
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:48
    Wat psv elk jaar speelt en ajax niet hahahahaha,goed punt van jou man.
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 18:52
    Het is goed met jou....goedenavond....
    Vind ik leuk
    035 +6631
    woensdag 9 januari 2019 om 19:10
    Inderdaad. Met zo een naam is het niet serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:45
    Neem jou ook niet seriNEUS.
    Vind ik leuk
    035 +6631
    woensdag 9 januari 2019 om 20:58
    Jij geeft het kinderlijke weer.
    Vind ik leuk
    035 +6631
    woensdag 9 januari 2019 om 19:11
    Ga weg man!!
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:57
    Zorg jij nu maar dat je je stroomrekening betaalt in mei dan kan je de huldiging van psv lekker meekijken.
    Vind ik leuk
    Sabau +1224
    woensdag 9 januari 2019 om 16:06
    Liever van monopolygeld dan van staatssteun.. knul
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:50
    Staatssteun wat een dom geneuzel van iemand die niet weet waar hij over lult. Ajax heeft nooit steun gehad, Feyenoord wel zonder Blokland en vrienden waren jullie allang OPGEHOUDEN te bestaan.
    Vind ik leuk
    Sabau +1224
    donderdag 10 januari 2019 om 09:52
    Bouw van de arena, zoek het zelf even op.

    En Blokland is geen ambtenaar..
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 11:53
    Ajax is mede eigenaar, dit betekend dat ze er aan meebetaald hebben en nog steeds elk jaar betalen voor meer eigendomsrechten. Ajax moet de Meer verlaten kregen een oprot premie en de belofte van een nieuw stadion.

    Geef de link maar even als je het zo goed weet.
    Vind ik leuk
    Sabau +1224
    donderdag 10 januari 2019 om 12:18
    https://plazilla.com/page/4295052599/ongeoorloofde-verkapte-staatssteun-aan-voetbalclubs-de-bouwkosten-van-ajax-amsterdam-arena

    En nogmaals, het zal me een zorg zijn maar als je gaat wijzen naar andere clubs is het handig eerst naar jezelf te kijken ipv gelijk een grote bek op te zetten, knul...
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 17:52
    Dat gemeente Amsterdam de fout in gaat heeft niets met Ajax te maken, Ajax heeft de 9.1 miljoen weer in de Arena gestopt als huurder en mede eigenaar.

    Dus nog een keer kom op met die link.

    Vind ik leuk
    Sabau +1224
    donderdag 10 januari 2019 om 18:03
    Je kan niet lezen, dan houdt het op.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 18:08
    Jij wil graag iets lezen was er niet staat, Ajax heeft de Arena niet gebouwd maar heeft alleen verkregen geld voor de Meer in de Arena gestopt. Alleen opdrachtgever en bouwers zijn verantwoordelijk niet de gebruiker.

    Als jij iets steelt is volgens jou je moeder verantwoordelijk omdat zij jou op de wereld heeft gezet...zo lusten we nog wel een paar.
    Vind ik leuk
    Sabau +1224
    donderdag 10 januari 2019 om 18:33
    Ah ja, dus dat de gemeente/overheid €95 miljoen heeft bijgedragen heeft ajax geen voordeel opgeleverd?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 22:17]
    Vind ik leuk
    Mario 1 +190
    woensdag 9 januari 2019 om 17:11
    Waarom denken de PSV supporters dat ?
    Niemand heeft hier grip op
    Alleen de mensen die over het aankoopbeleid gaan weten wat er speelt.
    De rest is gissen , toch?
    Vind ik leuk
    Maan88 +5689
    woensdag 9 januari 2019 om 19:41
    En ondertussen is Lainez nog steeds niet binnen
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28126
    woensdag 9 januari 2019 om 15:27
    Zijn we weer dood gemaakt met een blije mus
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    woensdag 9 januari 2019 om 15:29
    We hebben geen bod gedaan...

    Dat is psv's voor; we hebben een bod gedaan ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:31
    Zo zijn ze daar wel ja
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    woensdag 9 januari 2019 om 15:32
    Zo is iedereen...anders jaag je de prijs omhoog
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:33
    Het is ook helemaal niet beledigend bedoelt, maar het is wel vaker voorgekomen dat PSV zogenaamd geen interesse zou hebben maar paar dagen/weken later toch de deal had gesloten.
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 16:13
    Inmiddels is het kopen kopen kopen bij PSV. Van wie zouden ze het hebben ? Paniekaankopen ?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:13]
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:41
    àls je 15 miljoen+doorverkooppercentage biedt voor een jong mexicaantje wat misschien wat wordt, dan heb je het over paniekaankopen. Sulejmani 2.0??
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    woensdag 9 januari 2019 om 16:44
    Als je een beetje reacties uit komt lokken noemen we dat ; sneu....
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 18:53
    Suelejmani was geen paniekaankoop, maar een miskoop door Van Basten cs.
    Kan gebeuren, PSV heeft op dit moment een hele trits miskopen, de ene is al weg Isimat, nu Schwaab nog en dan Romero, Pereiro...en er komen nog een paar bij......
    Maar dat geeft niet ken gebueren, als je maar niet steeds Ajax de maat neemt met hun aankopen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 18:55]
    Vind ik leuk
    Spiegel +10289
    woensdag 9 januari 2019 om 18:54
    Ja echte paniek. Je staat immers met een geweldig doelsaldo en slechts 1 nederlaag bovenaan in de enige competitie waar je nog in mee doet. Als ze nou nog op meerdere fronten mee zouden doen, dan zou het misschien een wat krappe selectie zijn, maar met deze selectie kun je toch handig 17 potjes winnen (of 16 a 15)?
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 18:57
    We moeten het allemaal zien en ze moeten het nog waarmaken ook al die potjes winnen. Koffiedijk kijken.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10289
    woensdag 9 januari 2019 om 19:00
    Tuurlijk moeten ze die nog zien te winnen. Maar of je die wint zal echt niet afhangen van 1 of 2 aankopen (bij Ajax ook niet hoor.). Psv en Ajax liggen dusdanig voor dat ze alleen tegen Feyenoord en AZ op 100% hoeven te spelen. De rest van de wedstrijden zal 1 slechte wedstrijd van 1 of 2 spelers echt het verschil niet maken. Zolang ze maar niet allemaal verzaken zoals bijv. Psv tegen Feyenoord.
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 19:04
    Op grond van de huidige stand van zaken bij Feyenoord moet het een wonder zijn dat Feyenoord thuis Ajax verslaat. De Ajaxploeg is een professionele ploeg geworden, ook in mentaal opzicht. AZ kan Ajax wel het leven zuur maken, AZ is in de grond een leuke ploeg alleen de trainer is pet.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 11:41
    Heb ik wat gemist. Wie hebben we gekocht ?
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    donderdag 10 januari 2019 om 13:33
    Ja André wie hebben we gekocht ?
    Vind ik leuk
    Babelagtig +986
    woensdag 9 januari 2019 om 16:12
    Tuurlijk...we zeggen dat we geen bod hebben gedaan , maar stiekem hebben we wel een bod gedaan, dat zullen ze niet in de gaten hebben ...
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    woensdag 9 januari 2019 om 16:14
    Wie is ze?

    Is meer om niet alle aandacht naar je toe te trekken...kranten vol en slapende honden..
    Vind ik leuk
    Babelagtig +986
    woensdag 9 januari 2019 om 16:15
    De partij die het bod moet accepteren...bietje een rare conclussie van je..
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    woensdag 9 januari 2019 om 16:18
    We gaan het zien..
    Vind ik leuk
    Babelagtig +986
    woensdag 9 januari 2019 om 16:39
    Huh? Wat zien? Hedde drugs op?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:57
    Je snapt het niet, psv wilt wel een bod doen maar moet eerst de centen ergens vandaan toveren. Dus lees als psv een leuke som binnenkrijgt dan hebben ze zes miljoen over voor alvarez, op dit moment zit die zes miljoen nog niet in kas dus het is meer van we willen wel maar kunnen niet.
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    woensdag 9 januari 2019 om 16:07
    Tenzij je de boekhouder van psv bent hoef je niet te bepalen wat ik wel of niet snap.

    Dank u.
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 16:14
    Waarom niet ? Iedere buitenstaander denkt dat het ook zo ongeveer gaat toch ?
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    woensdag 9 januari 2019 om 16:17
    Ze hopen dat de situatie bij psv zo is...gebaseerd op aannames en giswerk.

    Feiten kun je wat mee...
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:22
    https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2252363-transfers-houden-psv-net-in-de-zwarte-cijfers-in-boekjaar-2017-2018.html
    Hier heb je wat feiten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:22]
    Vind ik leuk
    michelhx +4008
    woensdag 9 januari 2019 om 16:26
    Dat gaat over het boekjaar ja, wat is precies je punt? Of heb je je basiscursus administratie nog niet gehaald?
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    woensdag 9 januari 2019 om 16:30
    De jaarbalans...zegt niets over het eigen vermogen.

    Ik ben geen boekhouder oid. Maar die zijn echt niet blut hoor..
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:04
    https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2252363-transfers-houden-psv-net-in-de-zwarte-cijfers-in-boekjaar-2017-2018.html
    Vind ik leuk
    AFP +1080
    woensdag 9 januari 2019 om 18:58
    Feiten ? Leg uit dan ? Wat en welke feiten ?
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    woensdag 9 januari 2019 om 15:36
    6 miljoen is ook veel te weinig voor deze goede verdediger.
    Vind ik leuk
    Bizzy +22319
    woensdag 9 januari 2019 om 16:12
    Jij betaald graag teveel voor je nw auto of keuken ??
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    woensdag 9 januari 2019 om 16:14
    Natuurlijk niet en er is ook niks mis mee als het wel waar blijkt te zijn, alleen ik vond het gerucht niet echt geloofwaardig.
    Vind ik leuk
    Bizzy +22319
    woensdag 9 januari 2019 om 16:19
    Ze zeggen wel eens waar rook is, is vuur. Matavz en Guttierez zouden ook niet komen. Toegegeven de defensie van Psv kan een upgrade wel gebruiken. Ken deze speler niet. Doorgaans presteren Mexicanen bij Psv wel. Dat is mijn hou vast naast mij bierglas
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    woensdag 9 januari 2019 om 19:13
    Snap ik, waar ik alleen op doel is dat ik het gerucht van 6 miljoen ongeloofwaardig vond. PSV en Alvarez lijkt me prima match.
    Vind ik leuk
    Bizzy +22319
    woensdag 9 januari 2019 om 15:51
    Matavz en Guti kwamen ook niet ;) iets met rook en vuur
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    woensdag 9 januari 2019 om 16:09
    En m doorverkoop percentages;)
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:52
    Wat hebben we aan dit oeverloos gelul?
    Vind ik leuk
    Bizzy +22319
    woensdag 9 januari 2019 om 15:54
    Niks. Rustig wachten en bier drinken.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:56
    Glaasje wijn mag ook?
    Vind ik leuk
    Bizzy +22319
    woensdag 9 januari 2019 om 16:06
    Alcohol toch :)
    Vind ik leuk
    hollister +249
    woensdag 9 januari 2019 om 20:32
    Overmars neemt gewoon die Alvarez wel even mee samen met die Lainez ... zijn ze gewoon toch in Nederland
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2356
    woensdag 9 januari 2019 om 15:23
    Raar bericht precies na het verhoogde bod van Ajax???

    Als ik ernaast zit negeer dit bericht!
    (Wil niet als trol overkomen als ik geen gelijk heb!)

    Zeg niet dat het nu het geval is maar tip voor VP als blijkt dat je ernaast zit een wis mogelijkheid.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:22]
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +410
    woensdag 9 januari 2019 om 15:28
    Dit gaat toch over dat PSV reageert over een bericht uit Mexico of het nu wel of niet waar is laat ik in het midden.

    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:28
    Ajax zou wel een bod van 15 hebben gedaan, dit was constant de vraagprijs al. Persoonlijk vindt ik 15 miljoen erg hoog als je bedenkt dat er ook 20% doorverkoop percentage wordt gevraagd.
    De 20% gaat over de gehele koopsom en niet zo als anderen denken alleen over de winst bovenop de aanschafprijs.

    Je betaald dus 15 en mocht je hem verkopen voor 50 betaal je nog eens 10 miljoen waardoor je maar 25 miljoen winst maakt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 15:29]
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +410
    woensdag 9 januari 2019 om 15:30
    En wat heeft dat met deze topic te maken dan
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:33
    Bijzonder dat het hier staat, zou ergens anders moeten staan reageerde op een Ajacied en kom bij de persoonlijke voorkeur van VP uit.
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2356
    woensdag 9 januari 2019 om 15:35
    Guardado was zich er toch ook zogenaamd mee aan het bemoeien of vergis ik me? Had het idee dat de transfer van Lainez daardoor bemoeilijkt werd!?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:53
    Terecht guardado weet hoe slecht ajax is,die heeft verteld dat je daar nog niet dood gevonden wil worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:33
    Dit artikel gaat over een verdediger van Club America Edson Alvarez, Ajax zit achter Lainez aan, een middenvelder van Club America.

    Lezen is ook een vak.
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2356
    woensdag 9 januari 2019 om 15:35
    Guardado was er ook mee bezig dus vandaar
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +410
    woensdag 9 januari 2019 om 15:36
    Waar staat dat in deze topic, in deze topic lees ik alleen over ONS PSV en niks over Lainez en ajaxje

    Dus lezen is inderdaad een vak en begrijpend lezen ook
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 15:57]
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2356
    woensdag 9 januari 2019 om 15:41
    Dus het ene topic kan je niet combineren met een ander topic, meerdere topics lezen doet iedereen toch? Kan moeilijk aan VP vragen of ik een eigen topic mag aanmaken!?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:46
    Ik snap niet wat je raar vind aan het feit dat PSV juist nu met het bericht naar buiten komt dat ze geen bod hebben gedaan op Alvarez net nadat Ajax op Lainez heeft geboden.
    Dat heeft namelijk helemaal niks met elkaar te maken.

    Het enige wat die 2 spelers met elkaar gemeen hebben is dat ze bij dezelfde club spelen.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 15:47]
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 9 januari 2019 om 16:45
    En het zou natuurlijk niet kunnen dat die Mexicanen lekker allerlei geruchten de wereld in toeteren om bij Lainez nog n miljoentje extra eruit te persen?

    Eerst Betis en Guardado, nu zou PSV deze speler willen kopen waardoor ze Lainez niet zullen willen laten gaan.

    Kijk, t kan natuurlijk ook dat PSV hem op t oog heeft als vervanger voor Schwaab maar dan vraag ik me serieus af wat ze met Obispo van plan zijn.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:46]
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +410
    woensdag 9 januari 2019 om 16:06
    De eerste topic ging inderdaad over dat PSV een bod had uitgebracht en dat het ajax waarschijnlijk kan bemoeilijke omdat ze uit de zelfde ploeg komen.

    Deze gaat puur over dat PSV geen bod heeft gedaan, althans dat wordt nu gezegd.

    Dus het combineren van de topic's is niet aan de orde
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2356
    woensdag 9 januari 2019 om 16:18
    Dan heb ik het verkeerd gelezen, mans genoeg om dat dan ook toe te geven!!
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +410
    woensdag 9 januari 2019 om 16:21
    super !!
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2356
    woensdag 9 januari 2019 om 16:25
    Vind op een gezonde nette manier discussies voeren belangrijker dan nutteloos reacties plaatsen! Zijn er genoeg die dat al doen zo zit ik niet in elkaar. Precies hoe ik graag de competitie zie spannend en eerlijk en moge de beste winnen!
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2356
    woensdag 9 januari 2019 om 15:39
    En club America had aangegeven dat ze niet 2 bepalende spelers kwijt wilden dus werd sowieso Lainez duurder dat bedoel ik
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +410
    woensdag 9 januari 2019 om 15:45
    Ja dat snap ik wel maar staat nergens in deze topic dus je reactie heeft geen toegevoegdewaarde.

    Het gaat er om of PSV een bod of geen bod heeft uitgebracht

    Waar jij het over had is een topic van vanmorgen
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2356
    woensdag 9 januari 2019 om 16:34
    Okay duidelijk, heb mij hier boven al verder toegelicht!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +47845
    woensdag 9 januari 2019 om 15:36
    Geld, geld, geld...
    Wil je een speler halen om het team te versterken of wil Ajax alleen als handelshuis fungeren?
    Blijkbaar zie jij als Ajax fan hem alleen als handel. 25mio winst is blijkbaar al te weinig. Je wilt meer en meer en gunt de club die hem heeft opgeleid weinig.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 15:41]
    Vind ik leuk
    De fries +1594
    woensdag 9 januari 2019 om 15:46
    Vindt ik ??
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:32
    Dit gaat om Alvarez, onze target is Lainez. Slim van VP he om dezelfde thumbnail te gebruiken.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:34
    Als ze een andere foto zouden gebruiken voor een speler zou het ook al een stuk gemakkelijker zijn, niet voor beide spelers dezelfde foto gebruiken waar ze ook nog eens beide op staan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    woensdag 9 januari 2019 om 15:26
    Alsof psv een ondertekende aanbieding op het internet zou zetten.....

    Als je dat gelooft is er serieus iets mis met je
    Vind ik leuk
    rexxo +5369
    woensdag 9 januari 2019 om 15:27
    Kranten moeten ook vol maar mocht het waar zijn dan is het lekker signaal naar die een jongen die volgens Aad Jenever beter is dan de Ligt.

    Als jeugdspeler weet je hoe laat het is als er leeftijdgenoten van over de grens worden aangetrokken die A interlands hebben gespeeld.
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    woensdag 9 januari 2019 om 16:38
    Aad Jenever 😂😂😂
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:59
    Als psv’er zeg ik dat je Aad jenever en sjaak raak niet serieus moet nemen
    Vind ik leuk
    Jordaan +1158
    woensdag 9 januari 2019 om 15:27
    En 6 miljoen zou ook niet voldoende geweest zijn, zie hoe moeilijk ze nu onderhandelen met Ajax. En er is meer interesse voor hem, dus voor hem gaan ze ook de jackpot vragen.
    Nee ik zie hem niet naar Psv gaan..
    Vind ik leuk
    Leozao +5855
    woensdag 9 januari 2019 om 15:29
    Zootje stemmingmakerij op niets af. Alsof Onze Marc zich hierom druk moest maken...
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:41
    Vraagje: macapa, brazilië is dat een beetje veilig om te bezoeken als Nederlander?
    Vind ik leuk
    Leozao +5855
    woensdag 9 januari 2019 om 15:53
    Je moet de problemen niet opzoeken. Ik doe wat ik wil in mijn Brasil, en heb nog nooit problemen gehad.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:01
    Nee dat snap ik maat, was meer een vraag want heb wel eens eerder gezeik gehad in Honduras en Guatemala. En toen zocht ik het ook niet op. Maar als blanke nederlander val je toch op. In iedergeval bedankt voor je reactie. Ben jij nederlander of braziliaan?
    Vind ik leuk
    Leozao +5855
    woensdag 9 januari 2019 om 16:22
    Ik ben half-half. Ik ben niet typisch blank. In Brazilie zit ik altijd tussen Brazilianen. Ik ben s'nachts favelas in geweest om bier te kopen omdat het op was. Ik weet dus niet goed hoe er op een groep gringos gereageerd wordt hier. Maar loop niet met allemaal goud om. Ga s'nachts niet overal naar toe. Kijk wie je voor je hebt. Meestal kun je de situatie goed inschatten.
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +410
    woensdag 9 januari 2019 om 16:17
    Zolang je normale kleren aan hebt en geen ajax shirt hahahaha
    Vind ik leuk
    Leozao +5855
    woensdag 9 januari 2019 om 16:26
    Ik heb net een paar Ajax-shirtjes gekocht op het strand. De enige shirtjes die je kunt kopen van een Nederlandse club.
    E ainda mais engraçado: de meeste Brazilianen kennen Nederland niet, maar Amsterdam wel!
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +410
    woensdag 9 januari 2019 om 16:40
    Ja liegen is ook een vak

    Romario
    Ronaldo
    Vampetta
    Gomez
    Alex
    Reis

    Dit zijn spelers die bij PSV en in Nederland hebben gevoetbalt en ga jij nu zeggen dat ze daar Nederland niet kennen.

    Zeer ongeloofwaardig
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:41]
    Vind ik leuk
    Leozao +5855
    woensdag 9 januari 2019 om 16:56
    Ik lieg niet vlotte vriend. Alleen Ajax shirtjes zijn hier te koop. Vraag Brazilianen waar ze naar toe willen in Nederland: 9 van de 10 kiezen voor Amsterdam

    Maxwell, onze stylist van weleer was vorige week nog bij ons aller Ajax.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:43]
    Vind ik leuk
    Mario 1 +190
    woensdag 9 januari 2019 om 17:23
    ??
    Denk dat dit andere Brazilianen zijn
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    woensdag 9 januari 2019 om 15:31
    En zo zei Sevilla ook al dat Lainez op dit moment voor hen geen prioriteit is.

    Was het maar weer eind transferperiode...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +28346
    woensdag 9 januari 2019 om 15:34
    PSV zet dus volle bak in op Alvarez!
    Vind ik leuk
    Mari +10616
    woensdag 9 januari 2019 om 15:35
    NU is er nog niets concreet.
    Morgen ligt dit anders
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +8916
    woensdag 9 januari 2019 om 15:36
    Gemeente heeft nog geen geld potje beschikbaar?
    Vind ik leuk
    1313 +2739
    woensdag 9 januari 2019 om 15:37
    Voor welke club ben jij? Overal loop je onzin te verkopen. In elk topic.
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    woensdag 9 januari 2019 om 15:39
    daarom is ie roeptoeter geworden
    Vind ik leuk
    1313 +2739
    woensdag 9 januari 2019 om 15:41
    Scherp😂
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8213
    woensdag 9 januari 2019 om 15:57
    Kunnen ze die toeter niet dicht purren?
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 11:43
    Denk dat de gemeente Eindhoven de beste deal gemaakt heeft. Elke club heeft gemeente geld erin zitten ?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:38
    Hopen dus dat sainsbury geblesseerd raakt op de Aziëcup zodat Alvarez deze winter nog komt 😜😂
    Vind ik leuk
    Jordaan +1158
    woensdag 9 januari 2019 om 15:48
    Nou dat vind ik nou geen warme gedachte, wij zijn Psv wij zijn de warmste maak je op deze manier niet waar😉
    Vind ik leuk
    Vak-T +1111
    woensdag 9 januari 2019 om 15:52
    Die is dus binnen.....mooi we kunnen wel een nieuwe Alex gebruiken.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +1421
    woensdag 9 januari 2019 om 17:11
    Ik denk dat PSV wel degelijk bezig is met Alvarez.
    Ajax wilde hem eerder ook hebben.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +2207
    woensdag 9 januari 2019 om 17:28
    Natuurlijk gast PSV hem niet kopen, geen geld voor!
    Vind ik leuk
    Chebaisit +1421
    woensdag 9 januari 2019 om 17:46
    Wanneer maakt overmars eens een beslissing omtrend Diego Lainez? Duurt allemaal erg lang.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:44
    Doe die twee Mexicanen erbij, dan kunnen ze klaverjassen met de Argentijnen

    Wel zo sociaal

    Klaverjassen met 3 man is niet zoveel aan, het gaat juist om de wisselwerking met je maat
    Vind ik leuk
    Smash +3718
    woensdag 9 januari 2019 om 20:34
    Denk niet dat deze jongen voor 6 a 7 miljoen op te halen is. Afgelopen maand wist hij met Club América de landstitel in Mexico te veroveren. Daarnaast heeft hij nog een contract tot de zomer van 2022 in Mexico. Die moet minstens 15 miljoen opbrengen vrees ik.
    Vind ik leuk
    Ray01 +102
    donderdag 10 januari 2019 om 02:46
    Nou, als ik PSV was zou ik wel voor hem gaan.. want het schort aan kwaliteit in het centrum van de verdediging.. en een rechtsback stand-in voor de meer fysiek ingestelde Dumpfries is ook handig..
    Vind ik leuk
    Jesper Olsen +1010
    donderdag 10 januari 2019 om 15:20
    PSV supporters blij met een dode mus, maar in een mum van tijd zitten ze weer met frustraties bij Ajax. Het is aandoenlijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws