'PSV reageert op bericht uit Mexico: Eindhovenaren nu niet concreet voor Álvarez'
Alvarez (onder) met ploeggenoot Lainez

'PSV reageert op bericht uit Mexico: Eindhovenaren nu niet concreet voor Álvarez'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 15:19wo 09-01-2019 om 15:19

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 15:31wo 09-01-2019 om 15:31

PSV is niet bezig om Edson Álvarez op korte termijn aan te trekken. De Eindhovenaren gaan met Nick Viergever, Daniel Schwaab, Trent Sainsbury en Armando Obispo als centrale verdedigers de tweede seizoenshelft in.

Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Eerder woensdag meldde het Mexicaanse Cadena dat de Eindhovenaren al een bod van zes miljoen euro uit hebben gebracht op de verdediger. Daarvoor zou PSV hopen de volledige rechten over de speler te verkrijgen. Tegenover het ED verklaart de koploper van de Eredivisie dat er 'nu niks concreet' is rond PSV en Álvarez.

De 21-jarige Mexicaan brak in het seizoen 2016/'17 door bij Club América en groeide razendsnel uit tot een vaste waarde. De 1.90 meter lange centrale verdediger, die ook als rechtsback en verdedigende middenvelder uit de voeten kan, speelde bovendien al twintig interlands voor Mexico.

PSV verblijft momenteel in Qatar. In Doha bereidt de selectie zich voor op de tweede seizoenshelft. PSV begint het tweede deel van de competitie als koploper van de Eredivisie. De voorsprong op naaste belager Ajax bedraagt twee punten. 

Poll

Staat PSV aan het einde van dit seizoen met de schaal in handen?

(4227 stemmen)

Plaats een reactie

Bizzy +23376
woensdag 9 januari 2019 om 15:22
Goed liegen is ook een kunst.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34294
woensdag 9 januari 2019 om 15:27
Zijn we weer dood gemaakt met een blije mus
Vind ik leuk
chicken +14772
woensdag 9 januari 2019 om 15:29
We hebben geen bod gedaan...

Dat is psv's voor; we hebben een bod gedaan ;)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:31
Zo zijn ze daar wel ja
Vind ik leuk
chicken +14772
woensdag 9 januari 2019 om 15:32
Zo is iedereen...anders jaag je de prijs omhoog
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:33
Het is ook helemaal niet beledigend bedoelt, maar het is wel vaker voorgekomen dat PSV zogenaamd geen interesse zou hebben maar paar dagen/weken later toch de deal had gesloten.
Vind ik leuk
AFP +2904
woensdag 9 januari 2019 om 16:13
Inmiddels is het kopen kopen kopen bij PSV. Van wie zouden ze het hebben ? Paniekaankopen ?
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:13]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:41
àls je 15 miljoen+doorverkooppercentage biedt voor een jong mexicaantje wat misschien wat wordt, dan heb je het over paniekaankopen. Sulejmani 2.0??
Vind ik leuk
chicken +14772
woensdag 9 januari 2019 om 16:44
Als je een beetje reacties uit komt lokken noemen we dat ; sneu....
Vind ik leuk
AFP +2904
woensdag 9 januari 2019 om 18:53
Suelejmani was geen paniekaankoop, maar een miskoop door Van Basten cs.
Kan gebeuren, PSV heeft op dit moment een hele trits miskopen, de ene is al weg Isimat, nu Schwaab nog en dan Romero, Pereiro...en er komen nog een paar bij......
Maar dat geeft niet ken gebueren, als je maar niet steeds Ajax de maat neemt met hun aankopen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 18:55]
Vind ik leuk
Spiegel +11085
woensdag 9 januari 2019 om 18:54
Ja echte paniek. Je staat immers met een geweldig doelsaldo en slechts 1 nederlaag bovenaan in de enige competitie waar je nog in mee doet. Als ze nou nog op meerdere fronten mee zouden doen, dan zou het misschien een wat krappe selectie zijn, maar met deze selectie kun je toch handig 17 potjes winnen (of 16 a 15)?
Vind ik leuk
AFP +2904
woensdag 9 januari 2019 om 18:57
We moeten het allemaal zien en ze moeten het nog waarmaken ook al die potjes winnen. Koffiedijk kijken.
Vind ik leuk
Spiegel +11085
woensdag 9 januari 2019 om 19:00
Tuurlijk moeten ze die nog zien te winnen. Maar of je die wint zal echt niet afhangen van 1 of 2 aankopen (bij Ajax ook niet hoor.). Psv en Ajax liggen dusdanig voor dat ze alleen tegen Feyenoord en AZ op 100% hoeven te spelen. De rest van de wedstrijden zal 1 slechte wedstrijd van 1 of 2 spelers echt het verschil niet maken. Zolang ze maar niet allemaal verzaken zoals bijv. Psv tegen Feyenoord.
Vind ik leuk
AFP +2904
woensdag 9 januari 2019 om 19:04
Op grond van de huidige stand van zaken bij Feyenoord moet het een wonder zijn dat Feyenoord thuis Ajax verslaat. De Ajaxploeg is een professionele ploeg geworden, ook in mentaal opzicht. AZ kan Ajax wel het leven zuur maken, AZ is in de grond een leuke ploeg alleen de trainer is pet.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:41
Heb ik wat gemist. Wie hebben we gekocht ?
Vind ik leuk
AFP +2904
donderdag 10 januari 2019 om 13:33
Ja André wie hebben we gekocht ?
Vind ik leuk
Babelagtig +2381
woensdag 9 januari 2019 om 16:12
Tuurlijk...we zeggen dat we geen bod hebben gedaan , maar stiekem hebben we wel een bod gedaan, dat zullen ze niet in de gaten hebben ...
Vind ik leuk
chicken +14772
woensdag 9 januari 2019 om 16:14
Wie is ze?

Is meer om niet alle aandacht naar je toe te trekken...kranten vol en slapende honden..
Vind ik leuk
Babelagtig +2381
woensdag 9 januari 2019 om 16:15
De partij die het bod moet accepteren...bietje een rare conclussie van je..
Vind ik leuk
chicken +14772
woensdag 9 januari 2019 om 16:18
We gaan het zien..
Vind ik leuk
Babelagtig +2381
woensdag 9 januari 2019 om 16:39
Huh? Wat zien? Hedde drugs op?
Vind ik leuk
NikosMachlas +1486
woensdag 9 januari 2019 om 15:57
Je snapt het niet, psv wilt wel een bod doen maar moet eerst de centen ergens vandaan toveren. Dus lees als psv een leuke som binnenkrijgt dan hebben ze zes miljoen over voor alvarez, op dit moment zit die zes miljoen nog niet in kas dus het is meer van we willen wel maar kunnen niet.
Vind ik leuk
chicken +14772
woensdag 9 januari 2019 om 16:07
Tenzij je de boekhouder van psv bent hoef je niet te bepalen wat ik wel of niet snap.

Dank u.
Vind ik leuk
AFP +2904
woensdag 9 januari 2019 om 16:14
Waarom niet ? Iedere buitenstaander denkt dat het ook zo ongeveer gaat toch ?
Vind ik leuk
chicken +14772
woensdag 9 januari 2019 om 16:17
Ze hopen dat de situatie bij psv zo is...gebaseerd op aannames en giswerk.

Feiten kun je wat mee...
Vind ik leuk
NikosMachlas +1486
woensdag 9 januari 2019 om 16:22
https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2252363-transfers-houden-psv-net-in-de-zwarte-cijfers-in-boekjaar-2017-2018.html
Hier heb je wat feiten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:22]
Vind ik leuk
michelhx +4548
woensdag 9 januari 2019 om 16:26
Dat gaat over het boekjaar ja, wat is precies je punt? Of heb je je basiscursus administratie nog niet gehaald?
Vind ik leuk
chicken +14772
woensdag 9 januari 2019 om 16:30
De jaarbalans...zegt niets over het eigen vermogen.

Ik ben geen boekhouder oid. Maar die zijn echt niet blut hoor..
Vind ik leuk
NikosMachlas +1486
woensdag 9 januari 2019 om 18:04
https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2252363-transfers-houden-psv-net-in-de-zwarte-cijfers-in-boekjaar-2017-2018.html
Vind ik leuk
AFP +2904
woensdag 9 januari 2019 om 18:58
Feiten ? Leg uit dan ? Wat en welke feiten ?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 15:36
6 miljoen is ook veel te weinig voor deze goede verdediger.
Vind ik leuk
Bizzy +23376
woensdag 9 januari 2019 om 16:12
Jij betaald graag teveel voor je nw auto of keuken ??
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 16:14
Natuurlijk niet en er is ook niks mis mee als het wel waar blijkt te zijn, alleen ik vond het gerucht niet echt geloofwaardig.
Vind ik leuk
Bizzy +23376
woensdag 9 januari 2019 om 16:19
Ze zeggen wel eens waar rook is, is vuur. Matavz en Guttierez zouden ook niet komen. Toegegeven de defensie van Psv kan een upgrade wel gebruiken. Ken deze speler niet. Doorgaans presteren Mexicanen bij Psv wel. Dat is mijn hou vast naast mij bierglas
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 19:13
Snap ik, waar ik alleen op doel is dat ik het gerucht van 6 miljoen ongeloofwaardig vond. PSV en Alvarez lijkt me prima match.
Vind ik leuk
Bizzy +23376
woensdag 9 januari 2019 om 15:51
Matavz en Guti kwamen ook niet ;) iets met rook en vuur
Vind ik leuk
chicken +14772
woensdag 9 januari 2019 om 16:09
En m doorverkoop percentages;)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:52
Wat hebben we aan dit oeverloos gelul?
Vind ik leuk
Bizzy +23376
woensdag 9 januari 2019 om 15:54
Niks. Rustig wachten en bier drinken.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:56
Glaasje wijn mag ook?
Vind ik leuk
Bizzy +23376
woensdag 9 januari 2019 om 16:06
Alcohol toch :)
Vind ik leuk
hollister +744
woensdag 9 januari 2019 om 20:32
Overmars neemt gewoon die Alvarez wel even mee samen met die Lainez ... zijn ze gewoon toch in Nederland
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10134
woensdag 9 januari 2019 om 15:23
Raar bericht precies na het verhoogde bod van Ajax???

Als ik ernaast zit negeer dit bericht!
(Wil niet als trol overkomen als ik geen gelijk heb!)

Zeg niet dat het nu het geval is maar tip voor VP als blijkt dat je ernaast zit een wis mogelijkheid.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:22]
Vind ik leuk
LOZGUTI +1066
woensdag 9 januari 2019 om 15:28
Dit gaat toch over dat PSV reageert over een bericht uit Mexico of het nu wel of niet waar is laat ik in het midden.

Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:32
Dit gaat om Alvarez, onze target is Lainez. Slim van VP he om dezelfde thumbnail te gebruiken.
Vind ik leuk
stratumseind +195104
woensdag 9 januari 2019 om 15:26
Alsof psv een ondertekende aanbieding op het internet zou zetten.....

Als je dat gelooft is er serieus iets mis met je
Vind ik leuk
rexxo +11487
woensdag 9 januari 2019 om 15:27
Kranten moeten ook vol maar mocht het waar zijn dan is het lekker signaal naar die een jongen die volgens Aad Jenever beter is dan de Ligt.

Als jeugdspeler weet je hoe laat het is als er leeftijdgenoten van over de grens worden aangetrokken die A interlands hebben gespeeld.
Vind ik leuk
chicken +14772
woensdag 9 januari 2019 om 16:38
Aad Jenever 😂😂😂
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:59
Als psv’er zeg ik dat je Aad jenever en sjaak raak niet serieus moet nemen
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 9 januari 2019 om 15:31
En zo zei Sevilla ook al dat Lainez op dit moment voor hen geen prioriteit is.

Was het maar weer eind transferperiode...
Vind ik leuk
Come on Utreg +29692
woensdag 9 januari 2019 om 15:34
PSV zet dus volle bak in op Alvarez!
Vind ik leuk
Mari +12424
woensdag 9 januari 2019 om 15:35
NU is er nog niets concreet.
Morgen ligt dit anders
Vind ik leuk
Roeptoeter +15561
woensdag 9 januari 2019 om 15:36
Gemeente heeft nog geen geld potje beschikbaar?
Vind ik leuk
1313 +8752
woensdag 9 januari 2019 om 15:37
Voor welke club ben jij? Overal loop je onzin te verkopen. In elk topic.
Vind ik leuk
stratumseind +195104
woensdag 9 januari 2019 om 15:39
daarom is ie roeptoeter geworden
Vind ik leuk
1313 +8752
woensdag 9 januari 2019 om 15:41
Scherp😂
Vind ik leuk
Henk 1971 +8459
woensdag 9 januari 2019 om 15:57
Kunnen ze die toeter niet dicht purren?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:43
Denk dat de gemeente Eindhoven de beste deal gemaakt heeft. Elke club heeft gemeente geld erin zitten ?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:38
Hopen dus dat sainsbury geblesseerd raakt op de Aziëcup zodat Alvarez deze winter nog komt 😜😂
Vind ik leuk
Vak-T +1779
woensdag 9 januari 2019 om 15:52
Die is dus binnen.....mooi we kunnen wel een nieuwe Alex gebruiken.
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
woensdag 9 januari 2019 om 17:11
Ik denk dat PSV wel degelijk bezig is met Alvarez.
Ajax wilde hem eerder ook hebben.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3885
woensdag 9 januari 2019 om 17:28
Natuurlijk gast PSV hem niet kopen, geen geld voor!
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
woensdag 9 januari 2019 om 17:46
Wanneer maakt overmars eens een beslissing omtrend Diego Lainez? Duurt allemaal erg lang.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:44
Doe die twee Mexicanen erbij, dan kunnen ze klaverjassen met de Argentijnen

Wel zo sociaal

Klaverjassen met 3 man is niet zoveel aan, het gaat juist om de wisselwerking met je maat
Vind ik leuk
Smash +4130
woensdag 9 januari 2019 om 20:34
Denk niet dat deze jongen voor 6 a 7 miljoen op te halen is. Afgelopen maand wist hij met Club América de landstitel in Mexico te veroveren. Daarnaast heeft hij nog een contract tot de zomer van 2022 in Mexico. Die moet minstens 15 miljoen opbrengen vrees ik.
Vind ik leuk
Ray01 +143
donderdag 10 januari 2019 om 02:46
Nou, als ik PSV was zou ik wel voor hem gaan.. want het schort aan kwaliteit in het centrum van de verdediging.. en een rechtsback stand-in voor de meer fysiek ingestelde Dumpfries is ook handig..
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3956
donderdag 10 januari 2019 om 15:20
PSV supporters blij met een dode mus, maar in een mum van tijd zitten ze weer met frustraties bij Ajax. Het is aandoenlijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws