De Telegraaf: Ajax akkoord met Club América, bal ligt bij Lainez

De Telegraaf: Ajax akkoord met Club América, bal ligt bij Lainez

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 16:42do 10-01-2019 om 16:42

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 19:53do 10-01-2019 om 19:53

Ajax heeft met Club América een akkoord bereikt over de transfersom van Diego Lainez. De komst van de achttienjarige Mexicaan is nog niet zeker, omdat ook Real Betis naar de diensten van de jongeling zou hengelen.

Dat meldt De Telegraaf. Real Betis zou via een bliksembezoek aan Mexico een uiterste poging willen doen om een stokje te steken voor de overgang van Lainez. De bal ligt dan ook bij de Mexicaan. De Amsterdammers hopen dat de aanvaller voor Ajax kiest en daarmee voor 'de ideale springplank naar de Europese top'. 

Het wel of niet doorgaan van de transfer is ook van belang voor David Neres. De Telegraaf meldde eerder al dat het Chinese Guangzhou Evergrande een verhoogd bod van 43 miljoen euro heeft aangekondigd. Ajax wil de Braziliaan alleen laten vertrekken als Lainez naar Amsterdam komt.

Eerder donderdag adviseerde Mario Carrillo, oud-trainer van Club América, de tiener om naar Nederland te verkassen. "Nederland past bij de kwaliteiten van Lainez. Het is de perfecte springplank voor jonge spelers", zei hij tegenover ESPN

Plaats een reactie

Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 13:34
Zou mooi zijn!! Maar volgens mij wil die eigenlijk niet naar ajax.
Vind ik leuk
ihvmmdk +6926
donderdag 10 januari 2019 om 13:34
Hij wordt gedwongen om naar Ajax te gaan?
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
Wil liever naar Betis.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
donderdag 10 januari 2019 om 13:39
Jij spreekt hem dagelijks?
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 13:52
Jep, hij maakt in de avonduren m'n taco's
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:53
Las net in een mexicaans artikel dat zijn voorkeur uitgaat naar Real Betis...
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 13:59
Is al eerder in een Mexicaans interview op tv geweest dat hij Ajax liever heeft. Dus dat artikel in onzin.
Vind ik leuk
Gelukshand +150
donderdag 10 januari 2019 om 14:26
https://www.marca.com/futbol/betis.html?intcmp=MENUESCU&s_kw=betis

transfer is bijna rond naar betis
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
donderdag 10 januari 2019 om 14:40
we zullen zien.
Vind ik leuk
Frank0770 +77
vrijdag 11 januari 2019 om 18:14
En, heb je het gezien?
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
vrijdag 11 januari 2019 om 20:48
ja tuurlijk haha. Ik heb nieuws gezien waar ik op wachtte.
Vind ik leuk
Jurm +1163
donderdag 10 januari 2019 om 14:42
tuurluk, het weer, de taal, de competitie...
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 14:53
En ajax staat nou niet bepaald bekend dat het een warme mooie club is.
Vind ik leuk
El Pibe +1323
donderdag 10 januari 2019 om 14:58
Hij wil volgens mij de top bereiken, dat gaat prima via Ajax. Als hij het warm wil hebben kan hij beter in Mexico blijven...
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 15:01
Net zoals , tete , riedewald, bazoer en el ghazi haha?
Vind ik leuk
El Pibe +1323
donderdag 10 januari 2019 om 15:09
Ik ga geen alternatief rijtje maken, dan ben ik morgen nog bezig...
Vind ik leuk
BoRiNo13 +314
donderdag 10 januari 2019 om 17:29
Die gast maakt een nieuw account je en dan gaat ie zo reageren.. Hij begon normaal maar blijkbaar heeft ie moeite met normaal blijven doen wat omslaat in meelullen
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
Klopt!! Fischer ,sulejmanj... dat rijtje is echt oneindig
Vind ik leuk
El Pibe +1323
donderdag 10 januari 2019 om 22:27
Goedzo, ik heb er al 6 geteld. Maar in mijn wereld is dat niet oneindig dus ik verwacht morgenvroeg wat leesvoer.
Vind ik leuk
Unknown007 +2080
donderdag 10 januari 2019 om 15:15
Want die hebben het bij andere clubs uiteindelijk wel laten zien?

Die jongens zijn gewoon niet goed genoeg of hebben de motivatie niet om de top te halen.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
donderdag 10 januari 2019 om 15:20
Nee, net zoals JC, Van Basten, Rijkaard, Kluivert etc.etc.
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 15:56
JC was voor Feyenoord.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
donderdag 10 januari 2019 om 16:43
Of als Zlatan, Suarez, Eriksen en Sanchez “haha”?
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 16:47
Zlatan vond t vreselijk bij ajax
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
donderdag 10 januari 2019 om 16:59
Ging via Ajax wel naar de Europese top, daar ging het hier toch om?
Vind ik leuk
RodeBaan +1879
donderdag 10 januari 2019 om 16:56
Lig niet te kloten, trolletje!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 16:58]
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 16:58
Is gewoon de waarheid.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
donderdag 10 januari 2019 om 18:52
Jouw waarheid.
Vind ik leuk
Adjab +1067
donderdag 10 januari 2019 om 18:35
Dat waren nog eens talenten, waar voetballen ze nu ??? Hun zaakwaarnemers waren koud daarom verkeerde keuzes gemaakt
Vind ik leuk
MokumXXX +698
donderdag 10 januari 2019 om 20:11
Deze spelers hadden een mentaliteits probleem en geen geduld, stuk voor stuk goede voetballers maar allemaal sterallures. Kijk maar hoe KJ Huntelaar ermee omgaat als hij op de bank zit en niet direct basisspeler is.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:02
Je kunt ook gewoon zeggen dat Ajax nu eenmaal geen PSV is. Dat scoort toch beter in Mexico. 😋
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:00
Mijn hemel, gaat dat uitgekauwde cliché nou nooit eens vervelen ?
Vind ik leuk
Suomi71 +996
donderdag 10 januari 2019 om 20:03
Toch wel raar omdat je bij Betis om niets speelt. Geen CL, geen kampioenschap en prijzen pakken gebeurt ook al nauwelijks. Deze zaken heb je bij AJAX over het algemeen wel alhoewel prijzen pakken toch wel weer een tijdje geleden is. Je speelt minder in de anonimiteit. Wel een betere competitie en misschien een beter contract aangeboden gekregen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:05]
Vind ik leuk
ihvmmdk +6926
donderdag 10 januari 2019 om 14:56
haha Marca....
Vind ik leuk
Snoun +314
donderdag 10 januari 2019 om 16:06
En jij gelooft dat? Er bestaat toch zoiets als FAKE NEWS?!
Vind ik leuk
Gelukshand +150
donderdag 10 januari 2019 om 18:02
Ik geloof niets. Ook de telegraaf niet. dus wat waarheid is dat horen we later wel...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:41
Als hij zijn carrière belangrijk vindt gaat hij eerst na Ajax, denk dat Richarlison ook veel verder was geweest bij Ajax als hij niet eerst naar Watford was vertrokken en nu Everton.
Vind ik leuk
Gelukshand +150
donderdag 10 januari 2019 om 18:04
Dat weet je niet, misschien wel niet.
Bazoer is ook naar Ajax vertrokken vanaf PSV maar dat heeft ook niet veel geholpen
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 14:26
Volgens een mexicaanse vriend van me wil hij alleen naar Betis . Verschillende spaanse sites maken ook melding ervan dat het bijna rond is tussen Betis en Lainex. Sites als estadiodeportivo . Verder ook de nieuwssites van Sevilla en verschillende mexicaanse kranten.

Telegraaf is de story van Nederland
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:30
Als Telegraaf het als enige zei had ik het natuurlijk nooit gelooft, maar o.a. het Mexicaanse Universal meldt ook dat Ajax de beste papieren heeft voor Lainez.

Ze spreken elkaar allemaal tegen, we gaan zien welk medium gelijk heeft.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 14:32
Er staat nu dat Lainez waarschijnlijk naar Betis gaat voor 14 miljoen en 25 procent doorverkoop
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:33
Waar?
Vind ik leuk
Iggy +4100
donderdag 10 januari 2019 om 14:39
Zout toch op met je geleuter.
Vind ik leuk
Emnu +6490
donderdag 10 januari 2019 om 14:34
En jij bent de The Sun van VP.

Kan niet zeggen dat ik veel waarde hecht aan jouw Mexicaanse vriendje of zijn mening.
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 15:00
Er is ook niemand die waarde aan emnu hecht. Nobody .
Vind ik leuk
yonnd +46
donderdag 10 januari 2019 om 16:07
Ooh jawel ik hoor.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1227
donderdag 10 januari 2019 om 17:32
Zeker wel. Beter had je jouw naam daar ingevuld. Dan had je zin geklopt. Trolletje.
Vind ik leuk
Frank0770 +77
vrijdag 11 januari 2019 om 18:17
Weet je het nu nog zo zeker??
Vind ik leuk
Emnu +6490
vrijdag 11 januari 2019 om 18:30
Wat moet ik zeker weten dan?

Ik zeg gewoon dat ik me geen drol aantrek van lucien en z’n bron.

Dat-ie in deze instantie gelijk heeft, is verder niet zo heel veel zeggend.
Vind ik leuk
Iggy +4100
donderdag 10 januari 2019 om 14:34
De wens is de vader van de gedachte!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1227
donderdag 10 januari 2019 om 14:41
Lainex is een andere speler.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:49
En Marca die van Spanje. Estadiodeportivo een soort VP van Spanje. En nu?
Er viel al te lezen dat de zaakwaarnemer van Lainez behoorlijk vuurtjes aan het opporren is overal, die wil gewoon geld zien en gooit overal mooie verhalen de wereld in.
In interviews had hij vóór deze soap al aangegeven graag naar Ajax te willen. Is de enige quote van hemzelf in deze, de rest is allemaal opgeklopte lucht. Ajax of Betis, we zullen het morgen of maandag wel horen
Vind ik leuk
Bhj +1946
donderdag 10 januari 2019 om 15:06
Hahahaha, natuurlijk een Mexicaanse vriend van je, die je dagelijks spreekt zeker. Schei toch uit man, rijke fantasie heb je hoor.

Telegraaf is de Story van Nederland, Marca is de telegraaf in het kwadraat.

Sites als estadiodeportivo (Nee, lekker serieus. Overigens kon ik het niet vinden) het laatste Lainez nieuws op die website is van Dinsdag, het is nu Donderdag.

Dus je lult lekker, maar je bent net zo een story als de Telegraaf.

We moeten afwachten, maar dat je afgunst heb is wel duidelijk. Al is het volgens Lainez ze moeder, waar ik gister nog het bed mee heb gedeeld wel duidelijk. Het wordt Ajax.

Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 15:08
Nee hoor. Wacht het maar af. Kom er dan wel graag eventjes op terug
Vind ik leuk
Bhj +1946
donderdag 10 januari 2019 om 15:29
Dat zeg ik vanaf het begin, we moeten afwachten.

Ik zeg niet dat hij komt, ik zeg ook niet dat hij niet komt. Ik vind die speculaties op een forum bij VP van een 40 jarige een beetje kinderachtig.

De rest geloof ik helemaal niet inderdaad, mexicaanse vriend etc. etc.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 23:55
Dan geloof je het niet. Ik zit hier niet om onzin te verkondigen zoals zoveel mensen.

Nu zie je het. Wat ik vanmiddag al zei , 14 miljoen en 25 procent doorverkoop.

Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:10
Is dat Spaanse taal van jou andere dan die van mij?
Vind ik leuk
Bhj +1946
vrijdag 11 januari 2019 om 14:07
?
Vind ik leuk
Frank0770 +77
vrijdag 11 januari 2019 om 18:18
Denk dat het niet Lainez zijn moeder was 😉
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:19
De moeder van mijn Mexicaanse collega woont nog in Mexico en die kent de oma van Lainez, die zegt dat hij al fan van Ajax is van kleins af aan en altijd gedroomd heeft om voor deze club te voetballen.

Man man man Je bent zelf de story met dit gezwam.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 15:24
Dan geloof je het niet 😂😂😂
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 21:34
Ik zei het je nog. Lainez naar Betis . Maar de meeste hier zijn weer te dom en arrogant om echte info aan te horen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:42
De deal was uiteindelijk gewoon 50/50. Betis bied meer dus gaat hij daarheen.

Dat heeft niks met je zogenaamde Mexicaanse vriend te maken die over alle informatie mbt deze transfer beschikt.

Je roept maar wat en het balletje rol deze keer de goede kant op voor jou en ga je direct hoog van de toren blazen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
vrijdag 11 januari 2019 om 09:06
Ongelofelijke arrogantie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:50
Klopt, je bent behoorlijk arrogant met je opmerkingen en je denkbeeldige vriendjes - je gokt een keertje goed en loopt het direct van de daken te schreeuwen van hoor mij eens:

Maar de meeste hier zijn weer te dom en arrogant om echte info aan te horen.

Arrogantie ten top en dan andere arrogantie verwijten.. chapeau!
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
donderdag 10 januari 2019 om 15:14
Dat was voordat Betis in beeld was?
Anyway, keuze tussen Betis en Ajax lijkt me niet moeilijk. Zelfs als PSV-er zeg ik dat de voorkeur van zo'n jonge gast toch bij Ajax zou moeten liggen: veel spelen, veel leren en een bewezen springplank naar de top. Het enige voordeel wat ik bij Betis zou kunnen bedenken is het betere weer en de taal.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 15:54
Precies, leuk om van een PSV’er te horen. Bovendien ook nog CL spelen als het een beetje meezit, dat is toch HET podium om je aan de grotere clubs te laten zien.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 21:36
Tuurlijk niet . Geen kunstgras en meteen kunnen meten tegen topspelers.

Guardado als mentor naast hem.

Er is maar een logische keuze voor die jongen en dat is Betis
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:03
En hoe denk je er nu over?
Nee hoor grapje, is makkelijk praten achteraf :D
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 20:07
Wacht maar af, komt nog steeds.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:44
We zullen zien, ik heb ook geen idee verder.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 21:06
Ik heb ook geen idee meer, het ene uur is het dit, het andere uur weer dat. Nu lees ik ergens dat de vlucht is geannuleerd.

Hopelijk is er snel duidelijkheid, of hij nou komt of niet. Het begint irritant te worden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 06:17
En? Had ik gelijk??
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
donderdag 10 januari 2019 om 14:01
Lainez: 'ik wil alleen naar Ajax, mijn droom is om bij Ajax te spelen'

Wie of wat moeten we nou geloven die het nieuws uitbrengt...😂
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 14:07
Geloof maar niemand, tot het rond is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 06:17
En? Voor Ajax gekozen?
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
vrijdag 11 januari 2019 om 08:51
nee! Blijkbaar was het dus gewoon bullshit van hem of de mexiaanse media. Zonde dat deze speler niet in de Eredivisie speelt nu.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:15
Was geen bullshit, maar voordaf Betis serieus werd. Daarna lijkt het me niet raar dat hij voor Betis kiest... competitie, taal, cultuur en Guardado
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
vrijdag 11 januari 2019 om 12:21
Ja dat snap ik wel van hem die keuze, alleen zit hier nu wel met een beetje een anti climax gevoel haha...pff
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:06
Maar ik vermoed dat je zit te stoken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:14
Nee hoor, van mij mag hij best naar Ajax zeg alleen wat ik net ergens las
Vind ik leuk
HJR +8313
donderdag 10 januari 2019 om 14:19
Welke site stond dat artikel dan?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:24
Zal het zo voor je zoeken.. weet natuurlijk niet 100% zeker of het waar is naar zou het wel kunnen geloven. Spanje is toch makkelijker voor een Mexicaan dan Nederland
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 14:19
Dit klopt. Volgens een mexicaanse vriend van me heeft hij idd een voorkeur voor Betis. Ajax wordt dus weer aan het lijntje gehouden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:50
'Ik ken een Mexicaan, nu weet ik wat alle Mexicanen willen, doen en weten'
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:04
Mijn Argentijnse buurman die toevallig ook in Mexico heeft gewoond kent het nichtje van de zaakwaarnemer van Lainez. En die zegt weer dat hij nu onderweg is naar Eindhoven om vervolgens met de taxi naar Amsterdam te rijden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:56
Het nichtje van de oma van de neef van mijn tante zei dat Lucien1978 geen betrouwbare bron op VP is 🤭
Vind ik leuk
richard37 +1395
donderdag 10 januari 2019 om 18:43
Is het een vriend van lainez of gewoon een inwoner?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1227
donderdag 10 januari 2019 om 14:39
Kijk kijk...vanuit PSV-hoek komen de zweetdruppeltjes al opzetten. Prima!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:44
Hoezo
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:14
Dat ging over Guardado, heb het ook gelezen!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:34
Nope ging over Lainez werd wel nog genoemd dat Guardado hem moest overtuigen
Vind ik leuk
Lucatonio +2023
donderdag 10 januari 2019 om 13:54
Die bestellen jullie toch al bij Lozano’s tacohut “ De Vallende Taco”
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
donderdag 10 januari 2019 om 14:01
😄😂
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 14:17
Hahaha klopt, maar volgend jaar gaan we onze taco's bestellen bij Lainez' Taco-tent. Die rekenen namelijk zonder prijzen...
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:17]
Vind ik leuk
HJR +8313
donderdag 10 januari 2019 om 14:21
Die rekenen namelijk zonder prijzen...???

Die rekenen namelijk geen prijzen... of die rekenen namelijk niet op prijzen...

Ik snap je grap, maar je zin klopt niet ;)
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 14:24
Enkelen rekenen zichzelf toch de laatste jaren tot de beste, zonder prijzen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 15:32]
Vind ik leuk
HJR +8313
donderdag 10 januari 2019 om 15:03
Ahh de ´jullie´vorm weer.

Nou kan je zeggen, dat Ajax op dit moment niet de beste is. Want PSV is regerend kampioen en staat bovenaan. Dat is wat telt lijkt mij als je de beste wil zijn.

Wie het mooiste voetbal speelt kan je over discussieren.

Dus bij deze kan je je reactie aanpassen naar: Een aantal Ajacieden rekenen zichzelf toch de laatste jaren tot de beste, zonder prijzen ;).

Want niet alle Ajacieden zijn arrogant, niet alle Feyenoorders snuiven en niet alle PSVers zijn dom.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 15:32
Tnx, heb ze aangepast.
Vind ik leuk
Bhj +1946
donderdag 10 januari 2019 om 15:30
Klopt, zijn we ook.
Vind ik leuk
BoRiNo13 +314
donderdag 10 januari 2019 om 17:35
Wel met correctie erbij he... Ook nog eens 😂😉
Vind ik leuk
Bo3007 +351
donderdag 10 januari 2019 om 14:22
Taco's zijn gratis ja, de bezorgkosten van Amsterdam naar Eindhoven niet en die rekenen we dubbel ;)
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 14:25
Prima, kloppen we wel ff bij de gemeente aan..
Vind ik leuk
Bo3007 +351
donderdag 10 januari 2019 om 15:47
In dat geval verdubbelen we het nog eens. Gemeente Eindhoven schuift toch wel :)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:21
Smerige Mexicaanse ratten zijn het kun je geen afspraken met maken.
Die Amerikanen willen niet voor niks er een muur voor zetten
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 19:24]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
donderdag 10 januari 2019 om 14:28
😂😂😂
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
donderdag 10 januari 2019 om 13:55
Avonduurlijke jongen dus?
Vind ik leuk
Jamesco +255
donderdag 10 januari 2019 om 14:13
Ik denk dat jij straks zijn taco maakt.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 14:21
Nee, ik mag bij het bereiden van z'n taco niet aan zijn fe taco men.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:59
Hahaha jij hebt gewonnen !!
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 14:05
Heinnie heeft 'm waarschijnlijk ook vaak zien spelen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2508
donderdag 10 januari 2019 om 16:43
Snap niet dat de keuze moeilijk is!????

Of Betis moet hem een contract aanbieden met belachelijk veel tekengeld en salaris!?
Hij heeft zelf al dagen lopen roepen dat hij naar Ajax wil namelijk!
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
donderdag 10 januari 2019 om 16:59
Het is een belangrijke beslissing in zijn leven.
Ik zou ook even nadenken.

Ja, maar wat was de bron van dat verhaal?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2508
donderdag 10 januari 2019 om 17:19
Tsja een bron........ kan beter niks meer geloven tegenwoordig!
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
donderdag 10 januari 2019 om 17:20
Transfergeruchten iig niet :p
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2508
donderdag 10 januari 2019 om 17:49
Klopt
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Zoals ik je al verteld had!! Hij wil absoluut niet naar ajax.
Vind ik leuk
Frank0770 +77
vrijdag 11 januari 2019 om 18:15
Hij blijkt toch gelijk te hebben, misschien spreekt ie hem inderdaad dagelijks 😂
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 18:20
Ik vind een 50% kans om goed te gokken net te weinig om dat te geloven :p
Vind ik leuk
Frank0770 +77
vrijdag 11 januari 2019 om 18:30
Beetje flauw van mij om achteraf te reageren natuurlijk. Maar zo zie je mooi hoe het gaat met transfers. Totdat er een contract getekend is kan er van alles gebeuren, zelfs als de voortekenen wat anders zeggen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 18:32]
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 18:34
Haha, ik vind het prima hoor.
Ik vind het trouwens niet zo heel mooi hoe het in dit geval ging, maar dat snap je wel.
Normaal vind ik het ook leuker.
Alleen dat soort dom getrol is gewoon irritant.
Vind ik leuk
Zazu +354
donderdag 10 januari 2019 om 13:42
Wil liever naar psv
Vind ik leuk
ToniQued +12
donderdag 10 januari 2019 om 13:43
Geloof je het zelf
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 13:45
Jep ;-), maar gaat natuurlijk niet gebeuren. De vraag is alleen of hij liever voor de club Ajax gaat dan voor de competitie in Spanje. En bij Betis treft hij natuurlijk wel een landgenoot, en Mexicanen zijn trotse mensen, die hechten veel waarde aan landgenoten binnen hetzelfde team.
Vind ik leuk
ihvmmdk +6926
donderdag 10 januari 2019 om 13:49
Jij hebt elke Mexicaan gesproken?
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 14:18
Ja, vorig jaar begonnen, en net de laatste afgevinkt
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:10
Mensen vergeten wel eens dat Ajax en PSV nog nooit lijnrecht tegenover elkaar hebben gestaan met interesse in een Mexicaanse speler. Natuurlijk volgen veel Mexicanen PSV nu dat Guti en Lozano het er erg goed doen, maar als een Mexicaan kan kiezen tussen Ajax en PSV moet ik het nog maar zien of hij voor PSV kiest. Ajax heeft ook een grotere naam in Brazilië, maar Richarlison koos ook voor Watford. En zo zijn er wel meer voorbeelden.

Hangt ook af van hoe de Mexicaan in elkaar zit qua gevoel en natuurlijk of hij bij Ajax meer speeltijd ziet of bij PSV.
Vind ik leuk
Ik zlatan +130
donderdag 10 januari 2019 om 14:21
Durf te wedden dat PSV groter is in Brazilië dan Ajax
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:22
Ik weet wel zeker van niet, maar ik doelde natuurlijk op de vergelijking Ajax - Watford.
Vind ik leuk
Ik zlatan +130
donderdag 10 januari 2019 om 14:36
Oh op die fiets. Maar heeft Ajax ooit een Braziliaanse wereldspeler gehad?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:46
Doet dat er toe? Ajax heeft wereldwijd een veel grotere naam, daar verandert 1/2 Braziliaanse wereldsterren in Eindhoven niks aan😂
Vind ik leuk
Ik zlatan +130
donderdag 10 januari 2019 om 14:47
Hmm nee, misschien wel 2/2
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 15:54
Blijf dat jezelf wijsmaken haha.
Vind ik leuk
rexxo +5598
donderdag 10 januari 2019 om 13:45
Het is binnenkort carnaval, hij heeft een excuus.

Is al begonnen met het indrinken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:48
maar ja .geen centjes in Eindhoven helaas
Vind ik leuk
Youri99 +9851
donderdag 10 januari 2019 om 15:12
Hij wil liever naar Barcelona
Vind ik leuk
Ajacio +5
donderdag 10 januari 2019 om 15:53
Hoe kom je daar nu bij ????
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13517
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
Jihaaaaaaaa .... daar is ie dan .... 👏🏻👏🏻👏🏻
Vind ik leuk
Lampenpit +1167
donderdag 10 januari 2019 om 13:56
Hele goede aankoop, maar waarom neres ervoor verkopen? Geld hebben ze al en ontvangen ze deze zomer gegarandeerd nog meer. Lekker laten blijven die neres, lainez laten wennen en komende zomer eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13517
donderdag 10 januari 2019 om 14:20
Waarschijnlijk schatten ze in dat Neres nooit meer dan dat bedrag gaat opleveren. Als Lainez beter is dan heb je op twee fronten een slag geslagen.
Vind ik leuk
Lampenpit +1167
donderdag 10 januari 2019 om 14:50
Dat kan wel zo zijn, maar dat verlies neem je dan toch maar even? Ze zitten niet verlegen om geld, spelen nog op 3 fronten mee en draaien als een trein. Waarom zou je dan het risico nemen een 18 jarige gelijk voor de leeuwen te gooien, terwijl je hem ook rustig kunt brengen zoals al de bedoeling was.

Als ajax zijnde zou ik helemaal niemand verkopen en alleen een keeper halen. Lamprou is geen verkeerde keeper, maar kan echt niet over meerdere wedstrijden.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13517
donderdag 10 januari 2019 om 15:40
Eens ...
Vind ik leuk
jamesquinn +3732
donderdag 10 januari 2019 om 14:20
Neres hoeft er niet voor verkocht te worden. Ze willen hem ook als Neres blijft. Wel andersom: Neres mag alleen weg als lainez komt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:36
Overmars kan hard onderhandelen, maar wist niet dat hij tot dit in staat was:p
Vind ik leuk
stratumseind +185944
donderdag 10 januari 2019 om 13:38
tot wat in staat? nog meer geld bieden?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:40
Spelers dwingen, ik wilde eigenlijk zeggen een mes op de keel zetten, maar dat zal de moderator wel niet goed vinden
Vind ik leuk
stratumseind +185944
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
schijnbaar heeft cash een bot mesje...........
Vind ik leuk
A.I.D.H. +167
donderdag 10 januari 2019 om 13:44
Heerlijk moet dat voor je zijn, elk onderwerp over Ajax van die plaagstootjes plaatsen! Niveau lollige boer dus laat hem maar! Maar zeg het eens eerlijk hoe walgelijk vind je Ajax en zijn supporters?
Vind ik leuk
stratumseind +185944
donderdag 10 januari 2019 om 20:07
Walgelijk ? Totaal niet zelfs.
Vind ik leuk
koosje +864
donderdag 10 januari 2019 om 13:48
stratumseind. je mag niets verkeerd zeggen hoor, over de grootste club van ...ja nu weet ik het weer Amsterdam.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +167
donderdag 10 januari 2019 om 14:02
Je hoeft hem niet te verdedigen hoor! Hij is origineler dan jouw reactie! Maar inderdaad de grootste club van NEDERLAND! Qua prijzen en supporters plus de inkomsten die we genereren! Wij verkopen in ėėn transferperiode in ėėn keer meer dan het merendeel van alle clubs in hun bestaan! Moet Koosje nog meer statistieken en feiten voorgeschoteld krijgen? Misschien komt Stras jouw nu te hulp geschoten? Zie hoe makkelijk dat tergend irritant te reageren is? Je komt alleen niet verder in ėėn gesprek!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:05]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:20
Nog steeds 5 jaar geen kampioen geweest, beetje beschamend dan.
Vind ik leuk
Gelukshand +150
donderdag 10 januari 2019 om 14:29
Hoe lang is liverpool al geen kampioen geweest, is dat geen grote club dan?
Vind ik leuk
Phiron +251
donderdag 10 januari 2019 om 14:22
Stratumseind heeft pure jaloezie richting alles wat met Ajax te maken heeft. Waarom het geld niet besteden als je het toch hebt?
Vind ik leuk
koosje +864
donderdag 10 januari 2019 om 15:07
Ja sorry. Ajax doet het goed.
Vind ik leuk
stratumseind +185944
donderdag 10 januari 2019 om 20:08
daar heb ik volledig schijt aan maar dat weet iedereen wel.
Ik hou het altijd keurig binnen de lijntjes ,scheld nooit en speel nooit op de man dus.
Vind ik leuk
koosje +864
donderdag 10 januari 2019 om 20:32
pas erop😄😄
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:38]
Vind ik leuk
stratumseind +185944
donderdag 10 januari 2019 om 20:33
heb ginne skrik, komt goed
Vind ik leuk
14forever +8874
donderdag 10 januari 2019 om 13:36
En waar doe je dat dan.op baseren?
Volgens mij loop je maar wat te lullen,.zonder er enig benul van te hebben.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:37
Lainez heeft zelf al aangegeven dat hij graag naar ajax wilt. Was een topic over 1 week geleden. Dus hij trolt gewoon 😂
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:37]
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 13:41
welke van de 16 topics van vorige week?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 13:52
Er zijn zelfs beelden van.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
donderdag 10 januari 2019 om 14:06
kan je mij een link sturen van die beelden? daar wist ik niks van. Wel van de tekst dat hij zei naar Ajax te gaan
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:11
Dan moet ik het even opzoeken, maar ik heb inderdaad beelden er van gezien. Gelukkig kan ik Spaans, anders had ik het ook niet letterlijk gehoord ;)
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 13:37
Ik loop ook maar uit mn nek te lullen haha.
Vind ik leuk
rexxo +5598
donderdag 10 januari 2019 om 13:36
Volgens mij wil jij niet dat hij naar Ajax gaat, heer Spijkerman.
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 13:37
Jawel hoor. Matige speler .:)
Vind ik leuk
pietprecies +9432
donderdag 10 januari 2019 om 13:39
Hij zei zelf vanaf het begin dat hij juist naar Ajax wil.. wat dat waard is zullen we zien maar is natuurlijk onzin wat je zegt
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 13:39
Heb ik ook al toegegeven dat het onzin is.
Vind ik leuk
Gerro +7936
donderdag 10 januari 2019 om 13:40
Haha tuurlijk, in de media heeft ie steeds aangegeven daar wel naar toe te willen maar tussendoor zou Turkije ook nog een optie zijn geweest omdat zijn vriendin daar vandaan komt maar daar horen we niets meer over en nu zou Betis zeker een optie zijn. Daar geloof ik dus niet veel van daar zij geen cl spelen en Ajax gaat niet onderhandelen met een club lijkt me als die speler zelf niet wil.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 13:41
Heeft al aangegeven naar Ajax te willen.
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 13:47
Omdat er verder geen club geïnteresseerd is.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 13:52
Betis is geinteresseerd, Turkse club.
Vind ik leuk
stratumseind +185944
donderdag 10 januari 2019 om 20:10
schijnbaar nu weer niet....
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 20:10
Het gaat maar heen en weer.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:54
Hij heeft altijd geroepen dat hij naar Ajax wil. Dus nu is het aan hem of hij woord houd.
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
donderdag 10 januari 2019 om 14:28
Op welke onzinsite heb je dat nou weer gelezen.
Vind ik leuk
Iggy +4100
donderdag 10 januari 2019 om 14:31
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 15:11
Hij heeft zelf aangegeven graag naar Ajax te willen, dus dat klopt niet wat je zegt.....
Vind ik leuk
Ajacio +5
donderdag 10 januari 2019 om 15:51
Hij heeft aangegeven dat hij het liefst naar Ajax gaat !
Hoezo wil hij niet naar Ajax (die zit bij de laatste 16 in de Champions League !)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:39
Wat moet je toch een zielig ventje zijn om met een nieuw account te lopen trollen terwijl je weet dat Lainez graag naar Ajax wil....wordt toch eens volwassen ipv. dat kleutergedrag te blijven etaleren je komt nu over als een infantiel figuur.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 02:42
Wil naar Betis.
Vind ik leuk
Orphen89 +2993
donderdag 10 januari 2019 om 13:34
Ik heb vandaag al 5x gehoord dat hij naar Betis gaat en nu 6x dat hij naar Ajax gaat.
Volgens mij trekt die media in Mexico echt berichten uit hun achterste...
Vind ik leuk
henkvlis +4160
donderdag 10 januari 2019 om 13:34
Denk een hele goede speler voor de Nederlandse competitie.
Daar gaan ze veel plezier aan beleven.
Vind ik leuk
rexxo +5598
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
De Mexicaanse Frenkie steekt de echte Frenkie naar de kroon met het aantal topics per dag.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:53
Ja dit word een totale vete met alles erop en eraan
Vind ik leuk
Johnny Cash +7971
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
Met dit bericht schiet je dus helemaal niets op
Vind ik leuk
Cruijfffan +1197
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
Yessssss, deze gast is zo ongelofelijk goed! Ik heb nu echt zin in de Tweede helft van het seizoen! De twee versterkingen en de gedachte erachter is top!
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 13:36
Hahaha een hoop PSV’ers zijn nu boos, die wisten wel dat ie naar Betis zou gaan😂
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:42
Eh... hij heeft nog steeds niet getekend. Dat de clubs akkoord zijn, wil nog niet zeggen dat ze er ook met Lainez uitkomen.

Overigens ben ik geen boze PSV'er. Ajax of Betis maakt mij niets uit. We moeten het met de spelers doen die we zelf hebben, niet met die van een concurrent voor de titel.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 13:44
‘Een hoop PSV’ers’

Dus niet allemaal. En jij zeker niet. Was een groepje die zei dat hij wel naar Betis zou gaan en daar doel ik op.
Vind ik leuk
Frank0770 +77
vrijdag 11 januari 2019 om 18:28
Blijkt achteraf dat dat groepje toch gelijk had 😉
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 18:34
Hebben zij ook nog eens gelijk ;-)
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 13:42
waarom zou PSV-ers boos zijn?

BTW: hij heeft nog niet getekend en kan dus naar Betis of Ajax...
Dus eigenlijk is de enige nieuws dat clubs akkoord zijn maar de speler zelf bepaald waarheen
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 13:44
‘Een hoop PSV’ers’

Dus niet allemaal. En jij zeker niet. Was een groepje die zei dat hij wel naar Betis zou gaan en daar doel ik op.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
donderdag 10 januari 2019 om 13:44
Hij bedoelt jou niet. Relax :p
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 13:46
ben ook heel relax hoor :)
Vind ik leuk
UpOne +730
donderdag 10 januari 2019 om 13:48
Ja man, ik ben heel boos nu. Mijn dag komt niet meer goed na dit bericht...
Vind ik leuk
stratumseind +185944
maandag 14 januari 2019 om 08:36
hoezo?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 13:36
Ik zei het toch Forza Ajax Amsterdam?
Vind ik leuk
1313 +2882
donderdag 10 januari 2019 om 13:43
Dit bericht bevestigd nog niet dat hij komt toch of wel? Als Betis nu ineens 20 miljoen bied, wat dan?😂

Ik wacht gewoon lekker af tot hij getekend heeft. Dit soort berichten komen nu al 1 maand lang naar buiten.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
donderdag 10 januari 2019 om 14:08
1313..

All Cops Are Cops? 🤣
Vind ik leuk
1313 +2882
donderdag 10 januari 2019 om 14:12
Hahah waar doel je op?😜
Vind ik leuk
1313 +2882
vrijdag 11 januari 2019 om 05:22
Hey bericht gelezen? Wat zei je nou precies?😜 dit is dus wat ik bedoel. Heel jammer dat dit is uitgekomen.....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:36
Zou mooi nieuws zijn als hij zou komen.
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 13:37
Goed voor Ajax als ze deze speler binnen halen! Neres zal dan jammer genoeg wel gaan vertrekken
Vind ik leuk
Bo3007 +351
donderdag 10 januari 2019 om 14:35
Ja, met een kleine nuance; Neres MAG vertrekken.
Als die er geen zin in heeft blijft die ook nog lekker minimaal 6 maanden.
Maar als het klopt dat die 11 miljoen per jaar kan krijgen daar dan zal die wel gaan denk ik. En kan ik hem geen ongelijk geven.
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
donderdag 10 januari 2019 om 13:37
En dan nu Neres met strikje erom voor 43M naar China verschepen! Goede manier van handelen van BV Overmars
Vind ik leuk
jari11 +1532
donderdag 10 januari 2019 om 14:23
??? waarom is dit een goede manier van Handelen, je verkoopt een van je weinige vleugelspelers met diepte, en koopt er een 18 jarig jochie voor terug die nog nooit sneeuw heeft gezien en dus eerst moet wennen. Ik snap de logica niet.
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
donderdag 10 januari 2019 om 14:27
Je doet nu net of Neres dit seizoen zo joepie bezig is. Hij speelt bij vlagen een leuke pot, maar voegt niet zoveel toe als vorig seizoen (ook door gebrek aan spelritme gok ik). Ten Hag gebruikt Neres nu op een andere manier (als hij al mag spelen) en daarvoor zijn binnen de huidige selectie genoeg anderen te vinden. Op basis daarvan vind ik het een goede zet van Overmars om verkoop serieus te overwegen.

Lainez is een optie voor volgend seizoen, als Ajax helemaal gerenoveerd moet worden. Want dan zijn er veel spelers weg (De Ligt, De Jong, Ziyech, Donny, Onana)
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 13:38
Knul, kom nou maar gewoon, in de Eredivisie kan je jouw aanvallende skills verder ontwikkelen.
Of ga je liever naar een club die vaak achter de tegenstander aan rent?

In dat geval, enjoy!
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 13:44
tja je wilt wel tegenstand hebben...
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 13:50
Dat is waar, maar als aanvallend ingestelde speler bijna de hele tijd achter je tegenstander aan rennen?
Dan speel je niet echt naar jouw kwaliteiten, toch?
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 13:55
eens, maar in de eredivisie heb je alleen van PSV weerstand ;)
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 14:00
Tegenwoordig wel ja, helaas..
Vind ik leuk
jari11 +1532
donderdag 10 januari 2019 om 14:24
Ik denk dat we in de tweede seizoenshelft een ander beeld gaan zien. PSV en Ajax gaan het een stuk lastiger krijgen. Niemand wil weer met 8-0 of 7-1 voor lul gezet worden.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 14:35
Zou voor het Nederlandse voetbal wel een stuk beter zijn.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:21
ben je nog niet verdwenen ?
Vind ik leuk
jari11 +1532
donderdag 10 januari 2019 om 19:19
Sorry Fritzel
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:37
Toch maar met een normaal account zonder jurk ?
Vind ik leuk
jari11 +1532
donderdag 10 januari 2019 om 21:47
Haha treurig, dit is het enige account wat ik ooit heb gehad.
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 07:45
dan wordt het een 2-0 of 3-0 winst... het verschil is dit seizoen wel erg groot
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
donderdag 10 januari 2019 om 13:39
jajajajaa kom maar snel met dat nieuws!
Vind ik leuk
Hupfean +4526
donderdag 10 januari 2019 om 13:39
T wordt hier ook tijd om een muur te bouwen met al die Mexicaanse immigranten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:40
"De bal ligt bij Lainez."

Nu eens kijken of hij die er ook in weet te schieten.
Vind ik leuk
raoul88 +849
donderdag 10 januari 2019 om 13:40
HOPPA....Nu Neres verkopen voor 43 miljoen en Lainez binnenhengelen!!
Vind ik leuk
hefbrug38 +520
donderdag 10 januari 2019 om 13:40
Al dat gezeik komen graag of heel niet
Vind ik leuk
Mario 1 +231
donderdag 10 januari 2019 om 13:40
Pak hem die bal af!!!!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:41
Waarom iemand van buiten de EU die nog maar19 jaar is en door regels van de van de EU minimaal zoveel moet verdienen wat veel te veel is voor iemand van 19. Volgens mij zit in de jeugdopleiding echt wel een speler die net zoveel talent heeft en is nog goedkoper ook.
Vind ik leuk
ToniQued +12
donderdag 10 januari 2019 om 13:45
Nee, gewoon nee
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 13:46
wie dan?
Vind ik leuk
Zazu +354
donderdag 10 januari 2019 om 13:52
Speelt bij psv.. Ex ajacied.. Niet goed genoeg bevonden... D. Malen is de naam.
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 14:03
Ten eerste zit D. Malen niet in de jeugdopleiding van Ajax.
Ten tweede zit hij op de bank en speelt hij nauwelijks ;-)

Maar ik ben niet bekend met de kwaliteiten van Lainez en de ene keer is het een buitenspeler, dan weer een aanvaller, dan weer een nummer 10 en dan weer een middenvelder.

Aangezien volgens Giovanni er wel een speler in de jeugd rond loopt die nu op (welke dan ook) positie van Lainez uit de voeten kan, ben ik wel benieuwd wie hij dan bedoelt.


Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:34
Ik was op het future toernooi daar lopen een aantal geweldige talenten Inhet rond.
De top scoorder was zelfs een jongen van 14 en de spits van 17 was ook geweldigen zo lopen er ook nog wel een par jongens in O19 die net zo goed kunnen worden dan deze jongen. En die jongens willen wel dolgraag bij Ajax spelen en hij blijkbaar niet.Ajax heeft de beste jeugdopleiding geef die dan ook de voorkeur.Ajax heefr Neres nog waarom laat je hemweg gaan? Stel dat deze jongen wel naar Ajax komt dan moet eerst nog aantal maanden wennen, en dan heb je pas volgend seizoen wat aan hem. Neres staat er nu al en die zul je nog keihard nodig hebben de komende tijd.
Vind ik leuk
RGB +574
donderdag 10 januari 2019 om 13:43
Volgens AS.com tekent hij vandaag voor Betis en reist hij ook vandaag al af naar Sevilla. Maar volgens AS biedt Betis ongeveer 14 miljoen plus een onbekend doorverkooppercentage.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:45]
Vind ik leuk
Hast58 +867
donderdag 10 januari 2019 om 13:49
Lijkt me logisch als de Telegraaf het tegenovergestelde beweert. Ik heb ze op sport gebied nog nooit op waarheid kunnen betrappen.
Vind ik leuk
Gelukshand +150
donderdag 10 januari 2019 om 14:33
Telegraaf meld enkel dat de club eruit zijn.
Spaanse media melden dat de speler er bijna uit is en waarschijnlijk de clubs ook.
Vind ik leuk
alffie +1895
donderdag 10 januari 2019 om 14:44
Ik kan op as.com niets vinden hierover.
Stuur even een linkje aub
Vind ik leuk
RGB +574
donderdag 10 januari 2019 om 14:48
deze: https://as.com/futbol/2019/01/10/primera/1547119853_448657.html
Vind ik leuk
alffie +1895
donderdag 10 januari 2019 om 14:59
Dank je, ongeveer hetzelfde bericht als de telegraaf alleen dat ze er nog niet uit zijn.

We zullen zien hopijkkiest deze jongen voor Ajax
Vind ik leuk
Harrie82 +3823
donderdag 10 januari 2019 om 13:44
Guardado zal wel met hem gesproken hebben, daardoor is hij gaan twijfelen. Alleen in A’dam of met één van de grootste spelers van Mexico in Spanje.
Ja wat zal hij doen.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1554
donderdag 10 januari 2019 om 13:45
Maradonny Ter Beek & Diego Lainez.

Zet ze in het midden bij een rondo en de Telegraaf, breaking news, kan schrijven dat de Ajax spelers Diego Maradona compleet gek tikte.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:46]
Vind ik leuk
JC040 +31
donderdag 10 januari 2019 om 13:46
Ajax/ Telegraaf blijven maar hype en nieuws verspreiden maar volgens de Mexicaanse media tekent hij vandaag nog bij real betis.. Zal toch pijn doen in amsterdam dat een speler Real Betis hoger heeft zitten!!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:47]
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
donderdag 10 januari 2019 om 13:51
Bron?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:52
onzin.nl denk ik
Vind ik leuk
JC040 +31
donderdag 10 januari 2019 om 14:47
https://eldesmarque.com/sevilla/real-betis/1134138-la-cuenta-atras-por-diego-lainez
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:57
Das tenminste een bron, ga hem even checken. Tnx
Vind ik leuk
JC040 +31
donderdag 10 januari 2019 om 15:37
Alle mecicaanse media schrijven nu Betis terwijl de nedererlandse nog door gaan over een transfer naar ajax..
https://mexico.as.com/mexico/2019/01/10/futbol/1547127949_931410.html

https://www.palcoquintanarroense.com.mx/diego-lainez-no-hara-el-viaje-con-el-america-a-guadalajara/160593/
Vind ik leuk
Gelukshand +150
donderdag 10 januari 2019 om 14:22
https://www.marca.com/futbol/betis.html?intcmp=MENUESCU&s_kw=betis
Vind ik leuk
RGB +574
donderdag 10 januari 2019 om 13:54
Het is mogelijk dat hij liever naar Betis gaat. Daarmee is echter niet gezegd dat hij Betis ook hoger aanslaat. Betis heeft namelijk niet bepaald een fantastisch track record, noch in Spanje, noch in Europa.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 13:46
De spanning is om te snijden...
Vind ik leuk
Zazu +354
donderdag 10 januari 2019 om 13:46
Hopelijk gaat dit door.. . Neres weg.. Lainez in.. Wober weg mallagan in.. Dus ajax is verzwakt
Vind ik leuk
Voetbal@com +1554
donderdag 10 januari 2019 om 13:55
Eigenlijk raar dat Ajax en Wober en Neres laten gaan.

Je weet wat je aan ze hebt en dan koop je 2 spelers waarvan je nog maar weer moet zien of ze niet de hele nacht in de Amsterdamse Discotheken te vinden zijn.

Ik had ze beiden gehouden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:46
pff als psv man wil ik dat hij fijn na betis gaat maar zie hem natuurlijk ook graag in nl met de hoop dat hij alleen in eindhoven geen verschil gaat maken hahaha als hij maar half zo goed s als mensen beweren en filmpjes op youtube doen geloven hoop ik dat hij na nl komt dan gaat t niveau hier in nl weer stapje omhoog en dat s waar wij suporters van alle clubs op moeten hopen wat zou t mooi zijn als onze competie een van de sterkere word in europa ik juig liever nooit voor ajax maar als ze hem binne hengelen zal ik er een zachte yes op toe geven suc6 020
Vind ik leuk
Mo +11864
donderdag 10 januari 2019 om 13:47
Ajax is natuurijk een veel betere en logischere stap voor die jongen en dat zeg ik niet omdat ik Ajacied ben.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:48
Andres belde me net, Lainez is accoord met Real Betis.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:32
Ben benieuwd wat voor een contract jij eerder zou tekenen?

Eentje met:
Handtekening voor akkoord

Of eentje met:
Handtekening voor accoord.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:32]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:06
Mijn broer heeft een Honda Accord, mag die ook ?
Vind ik leuk
Zazu +354
donderdag 10 januari 2019 om 13:50
Marc Overbod is besmet met koopvirus.. Heerlijk..heb het gevoel dat er regelmatig wat achter de strijkstok blijft hangen ten goede van Marc.. Heerlijk die rust bij Psv..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:15
Heerlijke rust, vooral Internationaal gezien, dit jaar 2 puntjes in C.L.
waarvan 1 gestolen m.b.v. scheidsrechter...…..
Maar weer een prima Nederlands recordje gevestigd, 14 C.L. niet één wedstrijd gewonnen...….
Wordt POT 5, knul......
Met de beschuldiging aan Overmars: zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten.........
Vind ik leuk
Zazu +354
donderdag 10 januari 2019 om 17:53
Nee was ook een poule waar wat te halen viel.. Dat jullie bayern en real Madrid treffen die toevallig net niet draaien.. Kijk als psv spelers gaat aantrekken met Engelse salarissen... Zou ook een afgang zijn als ajax met deze dure huishouding niet zou presteren.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:40
Jullie waren de AEK van de poule.....
Niet eens E.L. tsjonge, jonge....
Dure huishouding?
Er komt veel meer binnen dan eruit gaat......

[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 18:42]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:51
Nou ben benieuwd hoe snel dit afgerond gaat worden of dat we nu vanuit Lainez zelf nu weer getreuzel krijgen. Als klopt dat clubs akkoord zijn en niet binnen een paar dagen in kannen en kruiken is dan zelf terug trekken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:58
ik denk dat hij gaat komen eerlijk oke micky mouse competitie maar waar speel je jezelf sneller in de kijker wat hier ook door alle omstanders word beweerd dat dat zijn doelstelling is dan is ajax indd een vele male betere springplank dan betis gewoon na ajax en hem als lozano vertrekt verhuren en een jaartje ervaring op doen en hem x kampioen laten worden bij psv haha nee alle gekheid op een stokje al zal ik t wel toe juigen zou na mijn mening goede zet zijn ze moeten alleen van die wober af en nu met mallagan kan dat 14 mil opstrijken en ver proberen te komen in de cl
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:59]
Vind ik leuk
ErikAjax +873
donderdag 10 januari 2019 om 13:56
Tja wekelijks spelen in Nederland of banken in de Spaanse zon...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:57
Kom op betis of ajax keuze niet zo moeilijk lijkt voor je carriere gaan en ajax kiezen simple as that
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 13:58
Die komt dus toch niet?
Ajax heeft een akkoord, maar hij is toch niet binnen?
Waarom dan wachten op Sevilla als je een akkoord hebt met AJAX?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:02
hij moet afreizen met zijn zaakwaarnemer en zal ook echt wel al een afspraak staan hopen dat niet zoals bij psv die amerikaanse middevelder weet even zijn naam niet zij dat hij kwam en op t laatsre moment toch na portugal ging vlgm vorig jaar was dat
Vind ik leuk
Dudge +32
donderdag 10 januari 2019 om 14:06
Omdat de clubs er uit zijn wil niet meteen zeggen dat speler en zakenwaarnemer alles gelijk ondertekenen willen ;-)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:01
Daaaaaag Neres, het gaat je goed!!!😪😪
Vind ik leuk
Dudge +32
donderdag 10 januari 2019 om 14:03
Ik heb hem net aan de lijn gehad en "nee, Ajax ziet hij NIET zitten, koud en regenachtig weer, geen Mexicaan in het elftal en waarom een springplank gebruiken als je jet-motoren hebt?"
Vind ik leuk
Amnesia +172
donderdag 10 januari 2019 om 14:05
Lainez "Messi 2" El Salvador!
Vind ik leuk
Blindsy +15747
donderdag 10 januari 2019 om 14:05
Bal ligt bij Lainez? Dan zou ik zeggen; scoren maar. Neres naar China, vervanger geregeld, en 25 miljoen op de rekening.
Goed bezig, die Overmars.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:05
Hij wil toch graag naar Ajax , doet Lainez nu weer moeilijk ????
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:06]
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 14:07
Lainez tegen USA.

https://www.youtube.com/watch?v=vMprJreXD_0

Kijk ook ff naar 06:25, dan zie je Edson Alvarez in actie. :-)
Die zou Ajax (of PSV) ook moeten halen.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +167
donderdag 10 januari 2019 om 14:33
Hij verliest echt veel te veel de bal en ze springen ook vaak van zijn voet! Ik ben niet kapot van dit filmpje!
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 14:41
Klopt, daarom heb ik ook bewust dit filmpje hier neergezet. Hij geeft ook wat leuke steekballen enzo. Vergeet niet dat dit 1 van zijn enige wedstrijden in de nationale ploeg was (en dus al zijn momenten), dus waarschijnlijk nerveus en onwennig. Als Ajax dit talent kan aanscherpen, dan wordt het echt wel wat. In specials over Lainez op Youtube kun je genoeg kwaliteit terug zien.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
donderdag 10 januari 2019 om 14:12
Hey gasten...het staat in De Telegraaf, dus dan is het zo!😝😝😝
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:37
En volgende week op het veld. :-)
Vind ik leuk
AFP +1141
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
Joh, vind hem nu al een verveld ventje. Zonder voor onze Ajax imago en voor het geld en de moeite. Dit ventje zal heus geen "verlosser-rol" vervullen. Lijkt mij.
Vind ik leuk
Gelukshand +150
donderdag 10 januari 2019 om 14:18
De telegraaf heeft het over dat er een akkoord is tussen de clubs, niet dat de transfer rond is.

Spaanse media hebben het over dat het niet heel lang meer duurt of de speler tekent bij Betis.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
donderdag 10 januari 2019 om 14:22
Dus even ver
Vind ik leuk
Gelukshand +150
donderdag 10 januari 2019 om 14:24
volgens de spaanse media duurt het nog maar een paar uur voordat hij bij betis tekent.

ik denk dat de spanjaarde met hem een stuk verder zijn.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:18
Man man man, wou dat het voetbal weer begon, dat gelul over transfers! En ja ik weet het ik hoef het niet lezen.
Vind ik leuk
yabba1000 +1256
donderdag 10 januari 2019 om 14:18
ajax moet neres gewoon verkopen of deze mexicaan nou komt of niet
Vind ik leuk
Gyrosregime +2550
donderdag 10 januari 2019 om 14:19
Ajax wel..
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
donderdag 10 januari 2019 om 14:21
We gaan het zien.
Vind ik leuk
Emnu +6490
donderdag 10 januari 2019 om 14:27
Speciaal voor de liefhebbers n voorzichtig rekensommetje (ik schat de transfersom op €15m, Neres houd ik op €43m).

Neres:
Kosten: €12m + 20% (vd meersom)
Opbrengst: €43m -12m + €((43-12) * 0.2)m = €24.8m

Aankoop Lainez zoals gezegd €15m, heb je hem dus in principe niet alleen binnen, je maakt nog n slordige €10m winst, buiten zijn eigen transferwaarde in de toekomst.

Gister riep ik nog dat Neres alleen bij n absurd bedrag weg zou mogen maar als ik dit bekijk, tja, er valt n hoop voor te zeggen.
Zeker als Neres wil.
Ik kan me voorstellen dat hij na Bayern uit, waar hij die Duitsers helemaal dol draaide, niet had verwacht twaalfde man te zijn.

Hij was schijnbaar ook niet erg blij dat hij niet naar Dortmund mocht, tja...
T laatste wat je nu wil is n rotte peer in de groep.
Als hij echt wil, en je hebt dit plaatje als alternatief, dan zou ik zeggen, done deal.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:28]
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 15:20
Er komt ook nog 3% opleidingsvergoeding bij ;)

Toch vind ik het tricky hoor. Afgezien van het fantastische bedrag is Neres denk ik wel verder in zijn ontwikkeling. Vooral die automatismes die slijp je er echt niet een twee in.

Neres had in het begin ook aanpassingsproblemen, zoiets heeft wel tijd nodig en dat moet hij ook krijgen. Komt anders wel heel veel druk op dat jochie zijn schouders te liggen de vraag is hoe dat uitpakt dan. Heb ook niet echt het idee dat Neres een onruststoker is eigenlijk.

Maar goed, we zien en weten niet alles vind het daarom wel moeilijk om er over te beoordelen. Neres is toch een lekkere speler om erbij te hebben en zie hem ook niet echt als een bankzitter ondanks dat hij toch wel in een mindere fase zit momenteel. Aan de andere kant Cerny loopt er ook nog mocht de nood hoog zijn bij uitval Ziyech. Moeilijk erg moeilijk vind ik het. Ga er maar vanuit dat Overmars weet wat hij doet Ajax volgt hem tenslotte al twee jaar.
Vind ik leuk
JC040 +31
donderdag 10 januari 2019 om 16:29
Speciaal voor de liefhebbers.. Zijn oude club heeft nog 20% "aandelen" in hem dat houd in dat ze 20% ontvangen over de gehele verkoopsom en niet over de meerwaarde. Plus inderdaad 3% opleidingsvergoeding..
Dus van de eventueel transfersom ontvangt ajax 21.4 en niet 24.8
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:41
Maar Lainez is nog lang niet klaar voor Eropees voetbal en Neres heeft zich daar al meer daan bewezen. Ajax doet er bter aan om Neres in de zomer te laten gaan. Dan weet je wat je aan Lainez, Bande, Cerny, Labyad en dat soort kornuiten hebt. Neres is van groot belang tegen Madrid, al is het maar op de bank.
Vind ik leuk
Emnu +6490
donderdag 10 januari 2019 om 18:14
Eens, alleen als Neres er echt geen zin meer in heeft...
Vind ik leuk
Xienix +129
donderdag 10 januari 2019 om 14:31
Begint een beetje een Richarlison verhaaltje te worden van een jaar geleden. Ook toen kon het niet meer misgaan....... Het gevoel wat ik toen had, krijg ik nu weer.....
Vind ik leuk
markie +1766
donderdag 10 januari 2019 om 17:23
Here the same
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:20
Eens
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1227
donderdag 10 januari 2019 om 14:44
Net een Mexicaanse vriend gesproken, het is groot nieuws in Mexico. Lainez wil per se naar Ajax. Komt goed.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 14:45
Hoop dat de Ligt en de Jong ook aan de neus van Barcelona voorbij gaan kut spanjaarden
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 14:46
Als sevilla 17 miljoen bied moet AJAX erover heen gaan
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:52
Eindelijk 😁
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 14:57
Net gelezen dat hij eigenlijk totaal niet naar ajax wil. Wil in Nederland alleen naar psv . Maar die hebben geen interesse.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:32
Die hebben geen geld
Vind ik leuk
Bhj +1946
donderdag 10 januari 2019 om 15:00
Leuk om te lezen vandaag, de afgunst van de gemiddelde PSV'er
Ze hebben moeite met het bedrag dat Ajax voor Neres zou krijgen en ze hopen van harte dan Laines voor Betis kiest.

Volgens mij begrijpen ze totaal niet dat er nog altijd geen club is geweest die meer dan 40 miljoen beidt voor hun mexiaanse top vedette.

Ik zei van de week al, ik acht Neres minimaal gelijk in waarde als Lozano, toen zij ik rond de 25 miljoen. Daar sta ik nog altijd achter, maar je ziet het je kunt er wel 40+ voor krijgen.

De gemiddelde PSV supporter ziet PSV gelijkwaardig als Ajax.
Echter wereldwijd zien ze dat toch echt anders, zeker als het gaat om het opleiden, begeleiden en ontwikkelen van spelers.Dat blijkt keer op keer.

Ik snap dat je het als PSV'er niet wilt zien, niet wilt begrijpen en het Ajax al helemaal niet gunt. Grappig om te zien, dat de gemiddelde PSV'er ook alles aan doet om dat hier duidelijk te maken.

Teksten als hij wil liever naar Betis.
Ik lees het in een Mexicaanse artikel (ik geloof er helemaal niets van)
Qué tontería, me sorprendería que hablaras español. Si usted habla español, ¿cómo lee los artículos de deportes mexicanos? Eso va muy lejos para mantener un ojo en tu competidor, ¿no tienes nada mejor que hacer con tu vida?

Marca erbij halen en ondertussen Telegraaf wel vaker een onzin krant noemen.
Marca, de meest betrouwbare krant in Spanje hahahahaha.

We zullen zien, maar angst regeert duidelijk bij jullie tegenstanders van Ajax. Prachtig om te zien.
Vind ik leuk
2-1 +890
donderdag 10 januari 2019 om 15:01
Fijn dat je er zo van geniet. prettige dag.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:36
Wat moet je anders als PSVer. Je weet gewoon dat er geen geld is om ook maar 1 speler gedurende de winter te kopen. Dan kun je toch alleen maar jaloers zijn als ajax het grootste Mexicaanse talent binnenhaalt.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 15:00
Wel knap, al 5 keer akkoord.

Zijn het er 5?
Vind ik leuk
Bhj +1946
donderdag 10 januari 2019 om 15:07
De Daltons Lainez
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:12
Hij is 5 keer duur, 5 keer duur..
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:43
Ook 5 keer goed, daarom overwintert Ajax ook in de CL
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:15
Ik hoop het ook :) Neres weg voor een mega bedrag en dan een topper terug.
Vind ik leuk
JoeyC +3270
donderdag 10 januari 2019 om 15:09
Lainez wilt niet meer naar Ajax, maar Nasr Spanje. Wanneer Betis net zo’n bedrag als Ajax neerlegt, dan is de deal rond. Helaas voor Ajax en de Eredivisie.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:44
Niet dus. Jammer dat Nederlanders zichzelf altijd zo onderuit halen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:10
D'accord!
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 15:15
Lainez wil donderdag beslissen.
Dan weet je als iemand eerder roept absolut naar ajax te willen dan toch een andere weg kiest.
Laat ajax aub de stekker eruit trekken en doorschakelen naar Shabani
Vind ik leuk
2-1 +890
donderdag 10 januari 2019 om 15:21
lekker belangrijk of dit doorgaat. Dan gaan ze wel voor een ander. Snap niet men zich hier zo druk om maakt.
Vind ik leuk
Harmmm +136
donderdag 10 januari 2019 om 15:21
WTF. 43 MILJOEN VOOR NERES???!!!!!! Een wisselspeler?????? Ik heb er geen woorden voor.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:44
We spelen CL, die komt echt wel...
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 15:44
Ajax moetstekjer uit deze transfer trekken en tegenstander verzwakken door Lozano weg te halen en misschien Bergwijn terug te halen.
Kost veel minder omdat het binnenlandse transfers zijn.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:51
Dromer
Vind ik leuk
Nielsk +1769
donderdag 10 januari 2019 om 19:53
Haha en jij denkt dat PSV er ook zo over denkt? Lozano voor minimaal 40 miljoen en Bergwijn gaat ook niet onder de 25. Concurrentie sterker betreft geld en Ajax moet maar hopen dat het snel past
Vind ik leuk
Bhj +1946
donderdag 10 januari 2019 om 15:59
Overigens lees ik nu wel op de mexicaanse website AS dat Lainez morgen naar Sevilla vliegt en Ajax dus inderdaad naast het potje zou pissen.

Jammer. Of hij goed of slecht is, dat zullen we in NL nooit zien. Ik vind zijn keuze niet logisch, zeker niet gezien Betis ook een braziliaanse buitenspeler genaamd Emmerson schijnt aan te gaan schaffen.

Bovendien er veel meer ruimte is voor talent ontwikkeling bij Ajax. Ach, ja als hij nu al de weg van de minste weerstand kiest, omdat het een spaanstalige club is. Dan toch niet, volgende dan maar.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:13
Zou champions League van Ajax geen rol spelen voor hem?
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
donderdag 10 januari 2019 om 16:17
..die gaat dus naar Spanje..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:35
En toch komt hij niet!! Zou me verbazen ! Dat Spaanstalige geeft volgens mij de doorslag.
Vind ik leuk
SCH Fan +162
donderdag 10 januari 2019 om 16:54
Hoe zit het dan met Johnsen mag die weg?
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 17:15
Maar Naci Ünuvar is nog niet klaar voor het eerste. Bryan Brobby ook niet. Dat zijn talenten en die gaan zeker in het eerste komen. Als Neres ontevreden is en niet met zijn huidige rol om kan gaan en weg wil naar China. Waarom dan niet meewerken? Beter afscheid nemen van een goede speler, dan een ontevreden speler aan zij contract houden en de sfeer op het spel zetten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:39
Beste Ajax fans,

Ik snap echt niet dat jullie nog ingaan op die trollen uit Brabant en Rotterdam.
Zij gaan, bij gebrek aan nieuws van hun eigen club, op deze Ajax site gaan klieren. Negeren die hap is mijn advies.

Verder:

Als er zoveel geld de komende maanden op de Ajax rekening komt dan is het te overwegen op zowel PSV en Feyenoord op te kopen en daar satelliet clubs van Ajax te maken.....hi hi en dan blijft er nog steeds geld over.
En verder zullen die trollen nu als Ajax fans welkom zijn op de site van de veruit populairste club van Nederland!
Vind ik leuk
2-1 +890
donderdag 10 januari 2019 om 17:47
Ja dan krijg je echt een leuke competitie....
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:48
Ajax kan beter een Engelse club overnemen. Everton bijvoorbeeld. Dan kunnen ze daar eens leren voetballen.
Vind ik leuk
Vooruit +140
donderdag 10 januari 2019 om 22:42
Je snuift echt teveel
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:40
Nederlandse competitie wordt door Ajax een niets aan competitie gemaakt. De geldmiddelen welke Ajax kan spanderen, om het neusje van de zalm te kopen, is iedere Nederlandse club bij voorbaat kansloos om een goed resultaat te gaan halen, dus bij voorbaat verlies.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:49
Dat is niet de schuld van Ajax. Eerder de schuld van Feyenoord bijvoorbeeld en hun structureel bizar slechte optredens in Europa.
Vind ik leuk
Jan ref +540
donderdag 10 januari 2019 om 19:52
Ben het helemaal met je eens 👍
Vind ik leuk
Nielsk +1769
donderdag 10 januari 2019 om 19:55
Oh en die komen ook allemaal, neusjes van de zalm en die voetballen niet bij bijvoorbeeld PSV? Bergwijn, Guti en Lozano?
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
donderdag 10 januari 2019 om 17:41
Congrats Ajax! En ook cashen met Neres!
Vind ik leuk
yuuup +9960
donderdag 10 januari 2019 om 17:58
Het blijft een Mexicaan dus vertrouwen doe ik het niet.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:09
Hopelijk komt die transfer er naar Ajax. Op ESPN brachten ze het 10 minuten geleden alsof de transfer naar Real Betis rond was en dat hij het seizoen in Mexico af zou maken. Dat bericht is ondertussen weer verwijderd, misschien toch nog even de prijs opdrijven?

https://www.publimetro.com.mx/mx/deportes/2019/01/10/betis-diego-lainez-viajara-espana-este-jueves-deja-america.html
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 19:40]
Vind ik leuk
Marco S +6560
donderdag 10 januari 2019 om 19:39
Ik kan me niet voorstellen dat je bet is zou overwegen boven een van de meest succesvolle clubs ooit..
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2763
donderdag 10 januari 2019 om 19:43
Daarom hebben jullie ook zon ontzettend groot bord voor jullie kop!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 19:43]
Vind ik leuk
Marco S +6560
donderdag 10 januari 2019 om 19:47
Dat bord is tegen de weerkaatsing van het licht.. weet je wat het met je doet als de zon op de prijzenkast gaat schijnen..

maar waarom zou je overigens een reactie wijzigen? Spreek gewoon uit wat je eerste impuls is..
Vind ik leuk
Nielsk +1769
donderdag 10 januari 2019 om 19:57
Dan zie je 4 jaar lang geen prijzen
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2763
donderdag 10 januari 2019 om 21:25
Stond een typefout in, dan corrigeer ik.
Vind ik leuk
Nielsk +1769
donderdag 10 januari 2019 om 19:57
Een van de meest succesvolle clubs ooit? Leg uit
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:41
Bedankt, Guardado!
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 19:48
Was de angst zo groot?

Reken je dan nog niet te rijk en hou de adem nog even in. Er namelijk nog niets officieel en Betis vreest Ajax nog. Dat zal niet voor niets zijn.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2763
donderdag 10 januari 2019 om 19:42
Hihi
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:43
Die wil gewoon naar Betis. Gevalletje Richarlison lijkt het qua transfer drama.
Vind ik leuk
MojoRisin +13506
donderdag 10 januari 2019 om 19:43
Neres dus niet verkopen..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:45
Pffffrrrrt Overmars goed werk jonge. Te lang zuinig geweest en dan vis je achter het netje he.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:46
Helemaal gelijk heeft lainez Ajax gaat pas meer bieden als betis zich meldt geef hem geen ongelijk👌🏻
Vind ik leuk
sven3d3 +164
donderdag 10 januari 2019 om 19:59
Das tactiek, zou hij ook moeten weten. Ik denk zelf dat het klimaat, de competitie en zijn landgenoot daar de doorslag hebben gegeven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:47
Die gaat naar Watford....
Vind ik leuk
Gerro +7936
donderdag 10 januari 2019 om 19:48
Haha ja Frenkie de Jong zou ook al gekozen hebben voor Barca maar in Frankrijk schrijven ze weer heel.iets anders. De Spanjolen zijn in de eerste leugen dus ook niet gebarsten.
Vind ik leuk
keesje s +109
donderdag 10 januari 2019 om 19:48
Zuid Amerika.... De zoveelste transfer soap... Pffff
Vind ik leuk
Jorg Vde +181
donderdag 10 januari 2019 om 19:49
Graadje of 20 meer en net zoveel kans op prijzen
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1008
donderdag 10 januari 2019 om 19:49
Waar wil hij spelen bij betis dan, zijn al aardig bezet op de flanken.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 19:50
Slimme jongen dus haha.
Vind ik leuk
Founder +242
donderdag 10 januari 2019 om 19:50
Heb niks met ajax, maar als ik het voor het kiezen had ging ik niet naar Betis. Das toch 2e garnituur in Spanje.
Vind ik leuk
JoeyC +3270
donderdag 10 januari 2019 om 19:51
De Mexicaanse Frenkie.
Vind ik leuk
sven3d3 +164
donderdag 10 januari 2019 om 19:56
Nee, de Mexicaanse Messi!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:52
Allemaal gespeculeer, nog gewoon even afwachten dus. De verwachtingen rond deze speler raken nemen zo grote vormen aan Kan deze jonge speler dat direct waarmaken ? Raak steeds meer benieuwd ... voor mij moet hij inmiddels op z'n minst beter kunnen worden dan Lozano Op het geboed van voetballen bedoel en dan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:21]
Vind ik leuk
ReneAjax +7554
donderdag 10 januari 2019 om 19:58
Misschien maar even een belletje doen naar El Chapo, misschien kan hij Diego op andere gedachten brengen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:54
Alweer een update. Als hij nou naar Betis gaat, zijn er hier 492 topics geweest over een speler die misschien naar Ajax zou gaan. Waar staat die V voor in VP ???
Vind ik leuk
JoeyC +3270
donderdag 10 januari 2019 om 19:57
VARjax?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:59
Vamsterdam ?
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 19:55
Dan gaat dat ventje toch lekker naar Betis?
Adios!
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
donderdag 10 januari 2019 om 19:55
Facts or it didnt happen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:57
KJH schoot toch die penalty tegen de Mexicanen binnen op het WK na die duik van Robben? Toevallig speelt JKH bij wie???? Hahahaha......
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:00
Jaas Klan Huntelaar 😂
Vind ik leuk
Voetbal@com +1554
donderdag 10 januari 2019 om 19:57
man man....que se que, que se sa...

beste Ajax fans, deze speler wil je toch niet meer neem ik aan. Malcolm 2.0
Vind ik leuk
sven3d3 +164
donderdag 10 januari 2019 om 19:57
Ok, strijd gestreden. Door.
Vind ik leuk
Nielsk +1769
donderdag 10 januari 2019 om 19:59
Overmars dacht weer voor een prikkie (vergeleken met uitgaande transfers) klaar te zijn. Mogelijk door deze houding gaat er weer een groot talent voorbij aan hem. Richarlison was 1, Lainez 2? Je krijgt voor Neres 43 miljoen, geef dan gewoon voor Lainez 20 en je bent klaar, dag Betis
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:02
Nee Marc is een super onderhandelaar. Kan alleen grote bedragen krijgen als de pers die voor gem opdrijft of als een TD van een byitenlandse club een tube lijm in zijn neus heeft (zoals mwt Milik). Marc Overschat.
Vind ik leuk
rober2704 +795
donderdag 10 januari 2019 om 20:01
Gaat ie toch lekker naar Betis, zo vreselijk bijzonder vind ik dit ventje ook weer niet. Heeft een leuke dribbel en en kan verdedigers soms verrasssen met technisch vaardige passeer acties maar zijn bal aannames vind ik pover en over zijn fysiek zal ik het maar niet hebben. Ik vind het al belachelijk van Ajax dat ze voor zo'n jong ventje 15 miljoen willen neertellen. Je kan dat geld beter gebruiken om van de zomer een poging te wagen om Alderweireld of Vertonghen terug te halen naar Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:03
Aha de eerste ommezwaai is wr al. Eerst de nieuwe Pelé en nou kan hij er geen ruk van.
Zo vertrouwd dit.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:04
Mondje dicht calimero
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:05]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
En ineens is de update weer weg....
Vind ik leuk
kloakatv +81
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Hoe kan zo’n topic als dit altijd in Ajax bashen of ophemelen draaien in de reacties word daar beetje moe van. Is dit een website voor kleine kinderen of wat ?

Elk topic wat maar iets met Ajax te maken heeft is het raak.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 20:08
Zou een streep door de rekening zijn, heeft dus veel invloed dat er een andere Mexicaan word ingezet om hem over te halen. Graag of niet, dan zoeken we in de zomer wel een toppertje.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:20
43milj voor neres? Altijd laten gaan!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Kijk dat is nog eens beleid
Die Mark heeft het goed in de hand
Kunnen andere een voorbeeld aan nemen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:39
wat wil diego lainez nu eigenlijk zelf naar toe ik vind het maar raar allemaal we zullen nog moeten afwachten gaat hij nu naar ajax toe of naar betis toe ?????
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
donderdag 10 januari 2019 om 20:47
Die kiest niet voor Ajax zijn te min
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:16
Richarlison 2. ...was te verwachten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:56
Ga maar lekkker in spanje de bank warm houden dan, als je denkt daar beter van te worden. Bye bye
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws