Juventus gunt Ronaldo halve snipperdag en bekert door tegen Dijks en consorten

    Juventus gunt Ronaldo halve snipperdag en bekert door tegen Dijks en consorten

    Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 22:38za 12-01-2019 om 22:38

    Juventus is niet alleen in de Serie A, maar ook in de Coppa Italia ongenaakbaar. De Oude Dame rekende zaterdagavond in de achtste finale af met nummer 18 Bologna, waar Mitchell Dijks negentig minuten lang meespeelde.

    Cristiano Ronaldo werd aanvankelijk gespaard door trainer Massimiliano Allegri: de Portugees kwam een half uur voor tijd binnen de lijnen voor de achttienjarige Moise Kean, maar zag dat het verschil toen al gemaakt was. Na negen minuten kwam doelman al Angelo da Costa onnodig zijn doel uit: de Braziliaanse sluitpost botste op een medespeler, waarna Federico Bernardeschi met de bal aan de haal ging en de 0-1 aantekende.

    Ook in de tweede helft sloeg Juventus in een vroegtijdig stadium toe. Kean kreeg vijf minuten na de rust een gekraakt schot van Douglas Costa voor zijn voeten en schoof de 0-2 binnen. Hiermee was de wedstrijd beslist. Juventus hield de wedstrijd onder controle en vond het niet nodig om de score verder uit te bouwen.

    De Oude Dame blijft hiermee op koers voor een fraaie mijlpaal: de veelvraat uit Turijn wist sinds het seizoen 2014/2015 vier keer achtereen beslag te leggen op de Coppa Italia en kan nu vijf keer op rij de Italiaanse dubbel in de wacht slepen.

    Plaats een reactie

    Vamos7 +7245
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:41
    Als ik Juve was zou ik hem meer rust geven in de competitie dat zal zich echt uitbetalen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:42
    Dat zal een slimme zet zijn Vamos .
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7245
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:43
    Hopelijk... Ronaldo zal uit zichzelf niet zeggen ik wil rust.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:45
    Nee zeker niet , daar is hij te groot voor .
    Vind ik leuk
    Biennie +219
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:45
    Maar jij bent geen juve, jij bent niet eens goed bij je hoofd dus hoe zou je dan een voetbalclub kunnen zijn.Als je nou gezegd had, als ik ronaldo zijn dildo was dan had ik je enigszins geloofd
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:56
    LOL
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 02:09
    Op eigen account reageren? Triest :(
    Vind ik leuk
    Biennie +219
    zondag 13 januari 2019 om 09:26
    Ik heb maar 1 account, maar hoe weet jij trouwens dat ik jou niet ben?
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 00:27
    Hahaha wtf
    Vind ik leuk
    Bizzy +22301
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:58
    Van mij mag Juve of PSG de CL winnen. Die spaanse dominantie moet een halt toe geroepen worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:24
    Daar gaan wij voor zorgen bizzy. 😜
    Vind ik leuk
    power +6436
    zondag 13 januari 2019 om 00:10
    CL gaat naar Spanje of Engeland denk ik.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 00:11]
    Vind ik leuk
    Mo +11848
    zondag 13 januari 2019 om 01:22
    Dan natuurlijk Juve. PSG heeft hélemaal niks moois, helemaal niks. Gun het Juve heel erg.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 01:03
    Net de berichten gelezen frenkie de jong nog niks zeker barca of psg maar psg moet opassen dat ze de regels overtreden
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37453