'Vader Kökçü gespot bij De Kuip: akkoord over contractverlenging nadert'

'Vader Kökçü gespot bij De Kuip: akkoord over contractverlenging nadert'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 12:10di 12-03-2019 om 12:10

Laatste update: dinsdag 12 maart 2019 om 12:13di 12-03-2019 om 12:13

Feyenoord lijkt een akkoord te naderen met Orkun Kökçü over een contractverlenging. De huidige verbintenis van de achttienjarige middenvelder loopt tot de zomer van 2020.

Volgens Voetbal International is de kans groot dat de speler zijn contract in Rotterdam-Zuid snel gaat verlengen. Volgens het medium werd de vader van de middenvelder dinsdagochtend gezien bij De Kuip, samen met zaakwaarnemer Ali Dursun.

Kökçü maakte dit seizoen zijn debuut in de Eredivisie in de uitwedstrijd tegen FC Emmen, in december vorig jaar. In die wedstrijd scoorde hij ook. Dat deed Kökcü afgelopen weekend opnieuw, toen hij in de basis begon in de uitwedstrijd tegen Vitesse (1-1). Kökcü maakte in die wedstrijd een goede indruk

Het huidige contract van de talentvolle middenvelder loopt nog een jaar door. Kökcü speelt sinds 2014 in de jeugdopleiding van de Rotterdammers. Daarvoor speelde hij in de jeugd van FC Groningen.

Plaats een reactie

Mazraoui +2955
dinsdag 12 maart 2019 om 12:11
Mooi voor Feyenoord
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 12:13
Na 1 goede wedstrijd meteen cashen.. die vader is niet dom!
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 12:35
Pfff hou toch op. Intentie was er al langer en niet gebaseerd op 1 goede wedstrijd. Schijnt dat ze hem bij Feyenoord wel vaker zien voetballen en trainen...
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 12:37
Volgens het medium werd de vader van de middenvelder dinsdagochtend gezien bij De Kuip, samen met zaakwaarnemer Ali Dursun. Dat is toch uitstekende timing van die vader? Hij kan nu meer vragen dan vorige week. Zo werkt de voetbal wereld nou eenmaal.
Vind ik leuk
rexxo +11577
dinsdag 12 maart 2019 om 13:10
Het is algemeen bekend dat Jomanda werkt op de redactie van VI.

Er is altijd behoefte aan goede jonge spelers die in de NL competitie blijven spelen.
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 14:24
Vi?
Vind ik leuk
rexxo +11577
dinsdag 12 maart 2019 om 15:19
Heb je het topic gelezen of alleen de reacties?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:21
Een trainer met kansen voor de jeugd is nodig. Er lopen een paar goede rond in o19 en o18. Daarom is het ook goed dat dirk stagiair word bij Feyenoord 1. Nu kan hij stam in fluisteren wie er meer speeltijd moet krijgen
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 14:28
Qua dat is het wel jammer dat stam niets weet van de Feyenoord jeugd.
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 16:30
Waarom is het jammer dat Stam nu nog niet veel weet van de Feyenoord jeugd?
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 16:55
Die kennis lijkt me vrij essentieel als je bij een club aan de slag gaat die vol voor de jeugd gaan.
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 19:59
Hij heeft een week geleden getekend. Ik denk dat dat op termijn best goed gaat komen, denk je ook niet?!
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 21:43
Denk het ook wel.
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 12:42
Precies!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:35
Jij volgt het voetbal op de voet, dat is duidelijk.
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 12:37
Want?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:37
....misschien kwam hij alle en wat overheerlijke Turkse pizza`s bezorgen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:11
Geweldig nieuws voor iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
dinsdag 12 maart 2019 om 13:35
Zo is het maar net!

Helaas zijn die hier vrij dun gezaaid. Het overgrote deel gunt ons niet eens het licht in de ogen..... met voorop de redactie van deze veelgeprezen site.
Vind ik leuk
Vakkie D +4604
dinsdag 12 maart 2019 om 14:10
Jonge talentvolle spelers zijn goed voor de gehele competitie. Ik kan ook genieten van dat talent van psv dat nu zo makkelijk scoort, of vlap van heerenveen. Laat zulke jongens maar lekker in nederland doorgroeien en de ed beter maken.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
dinsdag 12 maart 2019 om 14:12
Mooie speler die Vlap.... en de klik die hij met Lammers heeft.
Vind ik leuk
Vakkie D +4604
dinsdag 12 maart 2019 om 14:15
Precies dat, daarvan kan ik genieten. Dat vergroot de concurrentie in de competitie ook.
Vind ik leuk
Il Gordo +18366
dinsdag 12 maart 2019 om 12:12
Wanbeleid. Van Geel out.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:13
?
Vind ik leuk
Il Gordo +18366
dinsdag 12 maart 2019 om 12:22
Als het waar is, is het prima werk van Van Geel.

Maar hij wordt hier nog weleens overdreven gebashed.
Vind ik leuk
kuurie96 +1456
dinsdag 12 maart 2019 om 12:28
wat doet van Geel goed dan,en kom niet met resultaten uit het verleden aan,daar heeft hij lang genoeg op kunnen teren,heeft hij geprobeerd het gat met Ajax en PSV te verkleinen door gerichte aankopen,nee
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:38
Waarom hebben jullie wat tegen van geel altijd maar zeiken over die man heli’s nooitgoed watdeze man doetdit is toch mooi dit is een goede speler dus bedankt van Geel goed gedaan
Vind ik leuk
Il Gordo +18366
dinsdag 12 maart 2019 om 12:40
Exact.
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 12 maart 2019 om 13:09
Ga er maar zitten,maar had jorgensen toch verkocht vorig jaar.kon je toch een paar spelers halen.
Vind ik leuk
Vakkie D +4604
dinsdag 12 maart 2019 om 14:12
Hij zou maar een klein deel mogen herinvesteren. Dan zou je de selectie nog meer uithollen. De blessure was niet te voorzien natuurlijk
Vind ik leuk
Il Gordo +18366
dinsdag 12 maart 2019 om 12:40
Het contract verlengen van een groot talent waarvoor naar het schijnt voldoende interesse in is.

Je weet wel, iets wat weleens misgaat zo blijkt uit het verleden (Castaignos, De Guzman, Wijnaldum). En niet alleen bij Feyenoord (Labyad, Kluivert, Afellay).

En daarnaast: "heeft hij geprobeerd het gat met Ajax en PSV te verkleinen door gerichte aankopen,nee"

Ja, hij heeft het geprobeerd. Maar 't is niet gelukt. Net als dat het de afgelopen 20, 30 jaar niet lukt. Zou het dan alleen aan Van Geel liggen?
Vind ik leuk
kuurie96 +1456
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
niet alleen,maar je kunt ook de hand bewust op de knip houden he,en je kan niet blijven hopen op alleen maar goede jeugd
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
dinsdag 12 maart 2019 om 13:38
Hand op een lege knip.....
Vind ik leuk
Vakkie D +4604
dinsdag 12 maart 2019 om 14:14
Hij heeft ruim 110 miljoen verdient en mocht nog niet de helft uitgeven. We schrijven zwarte cijfers, hebbem een nieuw trainings en jeugdcomplex...
Vind ik leuk
kuurie96 +1456
dinsdag 12 maart 2019 om 12:45
en aan wie lag dat,aan die spelers of aan van Geel??
Vind ik leuk
Il Gordo +18366
dinsdag 12 maart 2019 om 12:46
Spelers, Van Geel en technische staf. En pech (Haps).
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
dinsdag 12 maart 2019 om 13:38
Het is niet zo zwart/wit als jij het stelt.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
dinsdag 12 maart 2019 om 13:37
Er werd geschreven dat hij dat heeft geprobeerd, maar iedereen binnen Feyenoord en de buitenstaanders met verstand van zaken wisten al lang dat dat helemaal geen haalbare kaart was vanwege de torenhoge schulden die het voortbestaan van de club in gevaar brachten.
Vind ik leuk
Just Nuts +677
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Als je heb opgelet weet je waar Feyenoord in heeft geïnverteerd, iets met lange termijn maar misschien hoor jij bij die groep napraters en realiteit niet onder ogen zien en alleen op korte termijn kijkt. Feyenoord loopt achter op PSv en Ajax al 15 jaar dus de randzaken moeten worden verbeterd om meer geld te genereren. Jeugdopleiding is veel geld in gestoken misschien ooit nieuw stadion en dan kan je misschien in 10 jaar langzaam op zelfde level komen. geniet nu maar van die 5 prijzen afgelopen jaren of ga de rest naroepen dat het aan van Geel ligt. Overmars en Brands hebben net zoveel miskopen gedaan sommige nog groter dan grootste aankoop van feyenoord ooit...
Psv, Romero, Ramselaar waren aardig duur bijvoorbeeld
Vind ik leuk
kuurie96 +1456
dinsdag 12 maart 2019 om 12:56
stadion hadden we 10 jaar geleden al moeten doen,pissen weer eens naast de pot voor de zoveelste keer,moeilijke en moedige beslissing die de Jong moet gaan nemen,kan ook zomaar de ondergang worden van mijn mooie club.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 13:01]
Vind ik leuk
Just Nuts +677
dinsdag 12 maart 2019 om 13:00
Nee joh Feyenoord is club van het volk die gaat nooit verloren kijk maar toen we bijna failliet en jaren een prijzen zelfs goede spelers aan Twente moesten verkopen toen nog steeds was de Kuip vol...
Vind ik leuk
kuurie96 +1456
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
we hebben het hier niet over 2 miljoen he,maar over 450 miljoen
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 12 maart 2019 om 13:12
Maar psv en ajax lopen nu toch weg van feyenoord.(meer geld)
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
dinsdag 12 maart 2019 om 13:36
Ga jij eerst maar een lijstje maken van alles wat hij fout heeft gedaan.

En dan niet aan komen zetten met zaken die hij niet KON doen wegens een gebrek aan middelen.....
Vind ik leuk
Just Nuts +677
dinsdag 12 maart 2019 om 12:46
Allemaal napraters...joh als de media gaat roepen dat Feyenoord een goede jeugd heeft en Chong Zierkzee waren doorgebroken voor ze weg gingen wat het een heel ander verhaal.

Nu beginnen ze over v Bommel en middenveld te verdedigend is.. volgende week misschien dat Ten Hag nooit logisch wisselt en iedereen klets dat weer na
Vind ik leuk
Il Gordo +18366
dinsdag 12 maart 2019 om 13:52
Mooi hè?
Vind ik leuk
Laliga +2745
dinsdag 12 maart 2019 om 12:14
Waarom als ik vragen mag? Feyenoord komt niet om van het geld , dit is een van de weinig goede talenten en spelers als v persie en vilhena gaan weg ?
Vind ik leuk
Il Gordo +18366
dinsdag 12 maart 2019 om 12:22
Zie hierboven.
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
dinsdag 12 maart 2019 om 12:34
ging vilhena maar weg.
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 12:39
Het had slim geweest als hij hem vorige week langer had vastgesteld. Iemand een paar dagen na een goede wedstrijd langer vastleggen is geen kunst.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:44
Inderdaad. Iedereen weet dat contractbesprekingen maar één dag duren.
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 12:46
Iedereen weet dat je ijzer moet smeden als het heet is.
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 13:38
Haha, dat dus.
Vind ik leuk
Il Gordo +18366
dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
Iemand na een goede wedstrijd langer vastleggen is moeilijker dan wanneer-ie nog helemaal onbekend is.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
dinsdag 12 maart 2019 om 13:39
Je doet net alsof jij weet wat de gang van zaken is rond deze verlenging.
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 14:14
Je doet net alsof jij weet wat de gang van zaken is rond deze verlenging.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:14
?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:23
-
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:23]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:14
Dat zou goed nieuws zijn voor die club, die jongen kan wel wat. Of komt vader persoonlijk vertellen dat het toch een club in Turkije gaat worden..? nee toch..
Vind ik leuk
Nel Smol +25
dinsdag 12 maart 2019 om 12:14
Eindelijk weer eens een goed bericht ....goed gedaan Orkun
Vind ik leuk
Relaxie +419
dinsdag 12 maart 2019 om 12:16
Hele goede zaak....nog lang geduurd!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:17
Is dit de juiste foto?

Let op ik takel af, dus ik kan er naast zitten.
Vind ik leuk
kuurie96 +1456
dinsdag 12 maart 2019 om 12:29
geen voordelige foto maar ik denk wel de juiste
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 13:40
Als je je afvraagt of Kocku op de foto staat, dan is het antwoord ja :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:21
Gelijk verlengen tot 2024. Was zeer goed en vertraagde het spel niet zoals onze postbode vilhena nog wel eens een handje van hebt
Vind ik leuk
Mr. Writer +559
dinsdag 12 maart 2019 om 12:23
Goed nieuws. Vond wel dat hij bij Studio Voetbal enorm opgehemeld werd, zo goed was het namelijk ook weer niet, maar hij heeft talent...dat is zeker!
Vind ik leuk
Il Gordo +18366
dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
Ja, dat overdreven ophemelen gebeurt inderdaad wel vaker...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:24
Goede voetballer. Direct een toegevoegde waarde ook. Nu hopen dat hij door gaat ontwikkelen. op een of andere manier lukt dat vaak niet bij jonge voetballers van Feyenoord.
Vind ik leuk
kees ee +923
dinsdag 12 maart 2019 om 12:28
. . hopelijk gaat dat lukken (contractverlenging), want in de pers zijn diverse pogingen gedaan om eea uit elkaar te "spelen" !?, klaarblijkelijk zonder resultaat, dan !?


Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:29
Alleen maar goed voor en van Feyenoord om Kokcu langer aan Feyenoord te binden.
Vind ik leuk
Akela +115
dinsdag 12 maart 2019 om 12:51
Die jongen gaat een sensatie worden.
Vind ik leuk
Smithsonian +43294
dinsdag 12 maart 2019 om 12:52
Slimme jongen.

Nu opzouten met clasie.
Vind ik leuk
hollister +755
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Goed voor Feyenoord, alhoewel deze actie wel een beetje neigt naar paniek.... maar ik hoop dat het goed voor ze uitpakt .. zelfs als Ajacied... ze zijn al teveel goede talenten kwijtgeraakt..
Vind ik leuk
leozao +903
dinsdag 12 maart 2019 om 12:57
Wat doet hij zijn getalenteerde zoon aan... Nee geintje :-) Succes: maak er weer eens een club van die echt mee kan doen!
Vind ik leuk
Fr koln +61
dinsdag 12 maart 2019 om 13:09
Goed nieuws! Hopelijk ontwikkeld deze jongen zich snel door
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 12 maart 2019 om 13:13
Nog een paar van deze jongens,en plek 3 is een feit.
Vind ik leuk
Cantona88 +326
dinsdag 12 maart 2019 om 13:20
Leuke voetballer, beloofd veel goeds voor de toekomst! :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:05
Gaat tekenen tot 2023.
Vind ik leuk
SB1993 +0
dinsdag 12 maart 2019 om 15:01
Zeer goede zet nu hopen op meer speeltijd voor de jeugd!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:35
Vader Kokcu de grootste geldwolf van Nederland. Van Groningen naar Rotterdam zodat papa een overbetaald baantje kreeg via feyenoord. Bah toppunt van het moderne voetbal.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws