'Er is mij verteld dat ik het niet moet wagen om te scoren tegen Ajax, haha'

'Er is mij verteld dat ik het niet moet wagen om te scoren tegen Ajax, haha'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 07:28wo 13-03-2019 om 07:28

Laatste update: woensdag 13 maart 2019 om 08:12wo 13-03-2019 om 08:12

Pelle Clement is deze week gewaarschuwd door familieleden. Hij moet het woensdagavond op bezoek bij Ajax niet in z'n hoofd halen om een doelpunt te maken. Clement, speler van PEC Zwolle, vertelt dat met een knipoog, in gesprek met de NOS. 

Woensdagavond gaat PEC op bezoek bij Ajax. Clement heeft een verleden in Amsterdam. Hij doorliep de jeugdopleiding van Ajax, speelde vier duels in het eerste elftal, maakte in 2017 een transfer naar Reading en werd enkele maanden geleden door Jaap Stam ingelijfd bij PEC. 

"Al mijn vrienden en familieleden zijn voor Ajax. Er werd mij al medegedeeld dat ik het niet moest wagen om er eentje in te schoppen in de Arena", zegt Clement lachend. "Als ik de winnende maak, heb ik wel even een probleempje. Er zitten fanatieke fans bij, haha."

Ajax-PEC begint woensdagavond om 18.30 uur. PEC-trainer Jaap Stam lijkt zijn elftal op een of meerdere posities te gaan wijzigen

Poll

Hoe eindigt Ajax-PEC Zwolle?

(5448 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 07:30
Clement volgt stam naar Feyenoord..!!
Vind ik leuk
Rabarber +4374
woensdag 13 maart 2019 om 07:40
Hij wordt de grote aankoop in de Kuip.
Vind ik leuk
Martinus69 +5797
woensdag 13 maart 2019 om 07:49
Verfrissend. Een gesprek met een speler van PEC, gaat een keer niet over Ajax.

Oh wacht .. gefeliciteerd VP, is jullie toch weer gelukt! Wat zo’n speler verder te zeggen heeft is natuurlijk oninteressant maar natuurlijk wel even dat stukje over jullie aller Ajax eruit halen.
Deze redactie is toch van het laagste niveau ...
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 07:50]
Vind ik leuk
karnisse +524
woensdag 13 maart 2019 om 07:56
Hij is een ex Ajax speler en zijn volgende wedstrijd is tegen Ajax. Dacht je echt niet dat ze het eventjes er over zouden hebben?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:07
Er is ook een strategie buiten het veld natuurlijk ;-)
Vind ik leuk
Lucky Kes +7062
woensdag 13 maart 2019 om 08:47
Ik begrijp heel goed wat Martinus bedoeld.
Een heel verhaal van misschien wel vier A4-tjes, waarvan 20 regels over Ajax (uiteraard en normaal aan ex-Ajacied), maar wat publiceerd VP?

Heb dat wel eens vaker meegemaakt dat er een intervieuw in één of ander dagblad van een speler is en tussen neus en lippen zegt dat hij Ajax het beste team vind en wat dacht je?
Grote headliners en koppen van:
Speler huperdehup vind Ajax het beste team!!!!!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:04
Vp is partijdig, wijzig je naam dan in ajaxfansite of wat dan ook. Maar pretendeer dan niet een onafhankelijke site te zijn.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7062
woensdag 13 maart 2019 om 09:09
Mee eens.............
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:33
Gaat ook niet gebeuren. Ajax wint gewoon vanavond.
Vind ik leuk
NvC +8522
woensdag 13 maart 2019 om 07:35
Precies, Ajax is te goed in vorm denk ik om punten te laten liggen vanavond.
Vind ik leuk
HanV +5475
woensdag 13 maart 2019 om 09:09
Die kans is groter dan dat Clement scoort, dat heeft hij op het hoogste niveau nog nooit gedaan. Als Ajax zich al druk maakt of hij zal gaan scoren, dan heb je een groot probleem.
Vind ik leuk
vierde-ster +4520
woensdag 13 maart 2019 om 07:41
We gaan deze lijn doortrekken tot de laatste wedstrijd
Vind ik leuk
AZVork +2187
woensdag 13 maart 2019 om 07:44
Hoogmoed komt weer eens voor de val. Je ga het nooit leren he. Check eens www. Staatajaxalbovenaan. Nl.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:46
Check jij de link www.heeftazaleenprijs.nl
Vind ik leuk
AZVork +2187
woensdag 13 maart 2019 om 07:54
Die site bestaat niet
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:02
Vind je dat vreemd?
Vind ik leuk
Lucky Kes +7062
woensdag 13 maart 2019 om 08:48
Waarom deze tegenvraag?
Hij zegt niet dat AZ dit en dat zal doen maar jouw mede supporter wel.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:01
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7062
woensdag 13 maart 2019 om 11:04
Gaat dit keer niet op want hij reageert op iemand dus kun je m daar niet voor hetzelfde op terug pakken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:15
Je weet toch wel, dat je op een voetbalsite zit? Iedere reactie kun je op reageren. Als hij denkt met een leuke reactie te komen, dan kan hij een reactie terug verwachten.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7062
woensdag 13 maart 2019 om 12:06
Het gaat mij erom dat je niet inhoudelijk op de geplaatste eerste reactie reageer maar meer van: Als jij hem pakt, pak ik jou.
Wat dus helemaal niet relevant is
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:24
Reageert LuckyAZ inhoudelijk met zijn link? Mijn reactie was op hem gericht. Hij begint onzinnig met die link...dus wie de bal kaatst...
Vind ik leuk
Lucky Kes +7062
woensdag 13 maart 2019 om 15:46
Nee hij verwijst "jouw" mede supporter dat hij niet zo voorbarig moet zijn en verwijst hem naar een (wel kinderachtige) site.
Dus maw als jij alleen tegengas geeft op hem ben jij er dus ook mee eens dat alles al gelopen is en Ajax de titel pakt?

By the way zit je helemaal verkeerd met AZ en ik bij elkaar te linken.
Vind ik leuk
vierde-ster +4520
woensdag 13 maart 2019 om 07:48
Als ik jou was zou ik me maar drukker maken om die 3e plek dan om Ajax
Vind ik leuk
AZVork +2187
woensdag 13 maart 2019 om 07:55
Wel nee die derde plek halen we niet. Het zal play offs worden want vierde gaat ook niet lukken. Het is niet zo goed meer helaas.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
woensdag 13 maart 2019 om 08:20
Als Ajax de beker wint hoeft de 4e plek geen play-offs te spelen. Dus misschien toch maar voor Ajax juichen in die bekerfinale? ;-)

Sowieso vind ik die play-offs een bout systeem, een ploeg kan met een paar goede potjes aan het einde van het seizoen Europa in gaan ten koste van een ploeg die veel meer punten heeft behaalt over het gehele seizoen.
Maargoed das een ander verhaal.
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 08:33
Ja en als je niet van Heracles wint in 1 seizoen,gaat het je de Titel kosten.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
woensdag 13 maart 2019 om 08:54
En dit heeft te maken met mijn reactie omdat?...
maargoed je reactie hieronder slaat ook al nergens op dus misschien moet je nog een goede bak koffie pakken, mijn reactie opnieuw lezen en dan kijken of je inhoudelijk kan reageren?
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 08:36
Hoe kom je erbij als een ploeg 4de tot 7de plaats eindigd.
Hebt die wel meer punten behaald dan plek 8.
Vind ik leuk
AZVork +2187
woensdag 13 maart 2019 om 09:51
Hoop ook dat ajax die wint ja. Jaren terug was het systeem nog erger. AZ werd tweede en moest play offs voor cl spelen. Die verloren ze. Toen play offs el. Verloor AZ ook. Dus de nr twee speelde geen europees.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:08
Finale is Ajax vs Willem II.
Ajax win dan mag Willem II toch Europa in
Vind ik leuk
Boefje +505
woensdag 13 maart 2019 om 12:15
Sinds 3 jaar is dat niet meer, als Ajax wint krijgt de ploeg die het hoogste staat de plek in EL.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:25
Aaah ok, dat wist ik niet
Vind ik leuk
Boefje +505
woensdag 13 maart 2019 om 08:04
Mogen blij zijn als ze 5e worden. Verliezen nog 3 x van de top 3.
Vind ik leuk
AZVork +2187
woensdag 13 maart 2019 om 09:47
De uitwedstrijden tegen de top drie verliest AZ. De thuiswedstrijd gaan ze zeker niet verliezen.
Vind ik leuk
Donnygo +4960
woensdag 13 maart 2019 om 10:39
Als ik jouw zal ik even zoeken naar www.ikhebpsychischehulpnodig.nl je obsessie met Ajax begint namelijk ernstige vormen aan te nemen.
Vind ik leuk
AZVork +2187
woensdag 13 maart 2019 om 10:53
Nee hoor. Vind het prima hoe ze het doen in amsterdam. Alleen veel vp leden krijgen het weer in de bol en dat moet af en toe even gecorrigeert worden.
Vind ik leuk
Donnygo +4960
woensdag 13 maart 2019 om 10:56
Toch zijn veel van jouw berichten meer gericht tegen Ajax dan tegen die fans. Dus als je die wilt corrigeren doe dat door hun en niet tegen Ajax te reageren.
Vind ik leuk
Zultkop +6648
woensdag 13 maart 2019 om 09:04
Ik hoop het eigenlijk niet. Laat het maar instorten als een kaartenhuisje.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:43
Niet doen dan. Als het 5-0 staat mag je er misschien wel eentje maken?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:44
Weer die knipoog ... waar komt die toch steeds vandaan?

Ik heb nog nooit geknipoogd. Ik ga gelijk naar de dokter.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29717
woensdag 13 maart 2019 om 07:51
Heeft Clement al eens gescoord voor PEC?
Vind ik leuk
Goo..Jari! +146
woensdag 13 maart 2019 om 08:11
Nee alleen voor jong Ajax (6x in 2 seizoenen) en Reading U23 (1x).
Vind ik leuk
Isakson +179
woensdag 13 maart 2019 om 08:07
Tegen welke onbeduidende club moet PEC?
Vind ik leuk
Goo..Jari! +146
woensdag 13 maart 2019 om 08:09
Ach het is nu niet dat Clement zo vaak scoort ;)
Vind ik leuk
3-0achter +309
woensdag 13 maart 2019 om 08:09
Ik verwacht een leuke pot voetbal en Ajax gaat deze pot winnen. Vanaf zondag is elke wedstrijd voor Ajax een finale
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
woensdag 13 maart 2019 om 08:30
Daar moet de KNVB wat aan doen.
Spelers bedreigen om niet te scoren in Arena.
Vind ik leuk
Muscles +1744
woensdag 13 maart 2019 om 09:27
Pelle, zou het maar serieus nemen en voor de zekerheid de bal stijf in eigen kruising koppen of schieten😎
Vind ik leuk
Blac-ca +563
woensdag 13 maart 2019 om 10:03
De benen worden nu zwaar voor de spelers van nummer 2 in de ED zal vandaag genieten van Zwolle een gelijke spel of toch voor de winst ,gokje wagen €20 inzet op Zwolle .hmmmm
Vind ik leuk
peinke +2313
woensdag 13 maart 2019 om 10:35
Wij hebben hem al gewaarschuwd om dat eens niet te doen, a.s. weekend, tegen Excelsior. Daar moet hij zich op focussen, maar het is louter eigen belang! Loopt nu al te flirten met Stam om mee te gaan naar Feyenoord. Dit soort PEC-ers hebben we niet nodig.
Kom op man, aardige speler, maar nog niet zo heel veel beslissende dingen laten zien. Top 3 in Nederland is te hoog, veel te hoog zelfs.
Vind ik leuk
AFP +2948
woensdag 13 maart 2019 om 10:44
Geen vreemde gedachte Pelle, want Lammers deed het ook niet tegen PSV en ik ben benieuwd hoe Unnerstall tegen PSV keept..............
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:47
Je moet hem niet opstellen als hij dit zegt. Op het moment dat hij in scoringspositie is, gaan er toch flitsen door zijn hoofd en zal hij waarschijnlijk faken op die momenten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws