'Ten Hag zei dinsdag: straks de wedstrijdbespreking. Toen wist ik genoeg'

'Ten Hag zei dinsdag: straks de wedstrijdbespreking. Toen wist ik genoeg'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 09:10do 14-03-2019 om 09:10

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 09:18do 14-03-2019 om 09:18

Met een assist bij de winnende 2-1 van Daley Blind vervulde Eredivisie-debutant Noa Lang (19) woensdag een belangrijke rol tijdens het duel tussen Ajax en PEC Zwolle. Aanvankelijk zou de tiener helemaal niet tot de wedstrijdselectie behoren, vertelde hij na afloop aan Ajax Life. 

Ajax-trainer Erik ten Hag liet Lang na de pauze zijn debuut maken op het hoogste niveau. Wanneer de tiener te horen kreeg dat-ie op de bank zou zitten tegen PEC? "Dat is eigenlijk wel grappig, want ik was dinsdag gewoon bij de uitlooptraining van Jong Ajax", vertelt Lang. "De training was al begonnen."

"Halverwege werd ik geroepen omdat Hakim Ziyech last had. Van het ene veld op De Toekomst moest ik helemaal naar het andere veld. Ik deed een halfuurtje mee. Toen zei de trainer: Noa, straks de wedstrijdbespreking. Toen wist ik genoeg. Maar eigenlijk zou ik helemaal niet bij de selectie zitten."

Met een bekeken voorzet op Blind tekende Lang in de slotminuten direct voor een assist. "Ik koos voor de voorzet. Waarom? Eigenlijk is dat meer mijn ding dan op doel schieten."

"Ik vind van mezelf dat ik vaker mag schieten vanaf randje zestien, want ik zoek snel naar een balletje richting tweede paal. De trainers worden er soms gek van dat ik niet schiet en altijd een voorzet wil geven."

Lees ook: Debuterende Ajacied Lang: "Ik dacht: jezus. Alsof ik droomde, ik werd wel gek"

Lees meer over:EredivisieAjaxNoa Lang

Plaats een reactie

WGW +310
donderdag 14 maart 2019 om 09:16
Leuk voor dat ventje. Wel zuur voor ons ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:20
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:25]
Vind ik leuk
Bassie666 +466
donderdag 14 maart 2019 om 09:27
een soort Sven van Beek 2.0 dus. Hopelijk gaat hij ook net zo veel eigen doelpunten scoren :p
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 14 maart 2019 om 09:29
😂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:30
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
LarsNL16 +3611
donderdag 14 maart 2019 om 12:59
Haha inderdaad. Van Persie had dit ook wel een beetje. Misschien is het iets Rotterdams? ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:31
Maat...gekstieeee?!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:33
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:43
Die jongen is multiculti opgegroeid. Dan krijg je dat blijkbaar.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3434
donderdag 14 maart 2019 om 09:46
Half Nederlands, half Surinaams. Hij praat inderdaad zeer misselijk ja
Vind ik leuk
John Garp +4781
donderdag 14 maart 2019 om 09:52
Je zult de eerste brabo zijn die begint over de tongval van een andere Nederlander.

Dat zou toch een signaal moeten zijn.
Vind ik leuk
JanTa48 +8075
donderdag 14 maart 2019 om 09:59
Alsof Brabands ineens wel Nederlands is. Een spjaakgebjek met een zachte G.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:46]
Vind ik leuk
Bawler +4
donderdag 14 maart 2019 om 09:59
Ben je nou echt zo achterlijk?? Het is toch duidelijk te zien dat hij niet op de standaard Jaap en Piet lijkt. Kijk zijn haar en features in zijn gezicht. Zijn vader is gewoon een donkere man.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:01]
Vind ik leuk
Pep1964 +303
donderdag 14 maart 2019 om 11:58
We moeten vaker onze maatstaf aanpassen, bijv:

Abdel, Youssouf en Samir, die hebben baarden,
die hebben baarden.
Abdel, Youssouf en Samir, die hebben baarden,
zij v....n mee.
Vind ik leuk
Casuals88 +2497
donderdag 14 maart 2019 om 10:02
Zuur he dat het niet opnieuw jou club is die in de laatste 5 minuten wint !
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:04
Gast, je weet niet waar hebt. Zijn vader is Surinaams...
Vind ik leuk
Clown123 +730
donderdag 14 maart 2019 om 10:38
Jij bent echt een idioot 2.0
Vind ik leuk
Surinamer +23
donderdag 14 maart 2019 om 12:11
No spang is geen Antiliaans🤔
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:26
Zeur niet, hoe vaak jullie lelijk gewonnen hebben is kampioensonwaardig
Vind ik leuk
WGW +310
donderdag 14 maart 2019 om 09:27
Laat gaan laat gaan Robin, geen energie stoppen aan iemand met weinig verstand
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:28
Je bedoeld jezelf?, reageerde namelijk op jou
Vind ik leuk
WGW +310
donderdag 14 maart 2019 om 09:29
Oh whahaha, ik zeur totaal niet. Zeg alleen dat t zuur is voor ons.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:29
Is niet kampioensonwaardig! Verliezen met 6-2 is pas kampioensonwaardig!!!!
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 14 maart 2019 om 09:32
Wat vond je van de 5-0 bij Willem II uit vorig jaar?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:30
O ja? 5-0 van Willem II verliezen is zeker wel kampioenswaardig 😂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:30
Deze ( 6 - 2 ) gaan we nog heel lang horen. Waar je blij mee kan zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:15
Die 5-0 tegen Willem II ook hoor maar ik snap dat je dat niet wilt zien blinde vink
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:21
Ik draag idd wel lenzen maar ben niet blind. Mij hoor je niet over Willen II. Dus vind je reactie een beetje jammer. Maar goed, er is nu eenmaal meer aversie tegen Ajax dan tegen een andere Nederlandse Club. Het zij zo. Prettige dag nog verder.
Vind ik leuk
rexxo +11688
donderdag 14 maart 2019 om 09:17
Die wordt of publiekslieveling of pispaal door zijn presentatie en manier van praten.
Vind ik leuk
fernjef +1527
donderdag 14 maart 2019 om 09:19
Dat heb je in principe met iedereen: Ze worden een publiekslieveling.... Of ze worden géén publiekslieveling.... 100% kans dat je gelijk hebt, haha...
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:21]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:26
Geen publiekslieveling zijn of pispaal zijn zit nog wel een beetje verschil in hoor
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4325
donderdag 14 maart 2019 om 09:20
Is al een publiekslieveling. Niks mis met zijn presentatie. Manier van praten zal komen door waar hij is opgegroeid. Het is hem vergeven, hij heeft het licht gezien. Op en top Ajacied.
Vind ik leuk
Sven! +1358
donderdag 14 maart 2019 om 09:23
Zolang ie met zijn voeten spreekt boeit het geen fuck met wat voor een accent Noa Lang praat! Leuke gast om te zien.
Vind ik leuk
rexxo +11688
donderdag 14 maart 2019 om 09:29
Ik weet waar hij vandaan komt.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4325
donderdag 14 maart 2019 om 09:38
Daarom. Verzachtende omstandigheden voor zijn manier van praten. Vanwege de inhoud zal hij geen pispaaltje worden, niks menselijker is Ajacieden vreemd :)
Vind ik leuk
rexxo +11688
donderdag 14 maart 2019 om 09:42
Ben ik niet mee eens, sommige fans zijn kritisch naar eigen spelers.

Ik hoef jou denk ik geen namen te geven van spelers die(soms tijdelijk) in het stadion en media kritische noten hebben ontvangen.

Dat is niet alleen des Ajax dat gebeurt bij iedere voetbalclub.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:23]
Vind ik leuk
leozao +939
donderdag 14 maart 2019 om 09:47
Straks kan hij naar Amsterdam verhuizen! Krijgt hij de juiste tongval...
Vind ik leuk
vierde-ster +4520
donderdag 14 maart 2019 om 09:17
Mooi debuut jochie.....je was gelijk belangrijk
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:17
Lekker Noa ! Goeie assist ! Op naar t kampioenschap
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:38
Hij heeft wél de leeftijd dat hij nog ooit een kampioenschap van Ajax kan meemaken. Moet hij niet voor zn 30e stoppen natuurlijk.
Vind ik leuk
Jalapeno +1116
donderdag 14 maart 2019 om 09:42
Haha hahaha hahaha, die is echt leuk!







Not! Nou ja, niet als je ajacied bent
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:25
Haha grapje moet kunnen toch ? Ondanks dat gezeik hieronder...
Vind ik leuk
Jalapeno +1116
donderdag 14 maart 2019 om 13:41
Tuurlijk. Beetje dollen met elkaar is gewoon leuk. Zolang alles met respect en niet gemeen is vind ik het prima.

En, inhoudelijk op jouw punt. Als er zondag wordt gewonnen van AZ, wordt Ajax kampioen!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:50
Kans wordt dan voor Ajax groter, dat zeker. Maar stel jullie verliezen daar is er nog steeds geen peil op te trekken wie van de twee het gaat worden.
Dat is nou net het mooiste ervan.
Ik zet mijn geld op PSV 😊
Vind ik leuk
vierde-ster +4520
donderdag 14 maart 2019 om 09:48
Jij zal nooit meemaken dat je 33 kampioenschappen zal halen
of 4 CL
of 2 wereldbekers
of 18 KNVB bekers
of...
of...
of...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:19
Zeg ik dat dan, bruine ster ?
Vind ik leuk
vierde-ster +4520
donderdag 14 maart 2019 om 10:21
Ik zie het al...popie jopie doen met uitdelen maar incasseren ho maar
Vind ik leuk
jari11 +3438
donderdag 14 maart 2019 om 10:37
Laat de leider maar lekker, dat is het enige reactie die hij kan plaatsen. Een normale discussie ho maar, net als voor meer mensen hier.
Vind ik leuk
vierde-ster +4520
donderdag 14 maart 2019 om 10:42
Dat warsn ook de laatste letters die ik aan heb gespendeerd 👍
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:24
Dankjewel
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:52
Jij ook niet of heb je ze allemaal meegemaakt stinkster
En niet zo tegen onze leider he pisvlek
Vind ik leuk
vierde-ster +4520
donderdag 14 maart 2019 om 17:43
Wat een tokkie🤣🤣🤣
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:58
Kon familie van je zijn
Vind ik leuk
vierde-ster +4520
donderdag 14 maart 2019 om 18:16
Ben je te lelijk voor
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:39
😂😂😂 yeah right
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 14 maart 2019 om 09:18
Het is vreemd dat Ziyech zondag al last had en Lang desondanks de wedstrijd met Jong uitspeelde.

Gravenberch werd ook netjes in de rust naar de kant gehaald omdat De Jong last had.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:19]
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 11:10
Als je meegaat voor eventueel de laatste tien minuten kan dat toch wel?
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 14 maart 2019 om 11:14
Alles kan, maar het is niet handig. Dat is ook precies de reden dat Gravenberch wél in de rust werd gewisseld.

Die 10 minuten kunnen er namelijk ook veel meer worden. Was gisteren ook goed geweest om veel vroeger zo’n impuls aan het elftal te geven. Jonge energie.
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 11:20
Ik weet niet of er eerder gewisseld had moeten worden.
Dit pakte goed uit.
Huntelaar erbij hielp ook niet bijzonder veel. Nou weet ik dat die niet jeugdig is, maar wel een invaller die een impuls geeft.
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 14 maart 2019 om 11:24
Qua wisselwerking met het publiek hielp die wissel van Huntelaar wel. Er kwam weer een beetje leven.

Ten Hag had gewoon Lang ipv Labyad moeten brengen. Dan had de rest kunnen blijven staan.

Nu moest Mazraoui naar het middenveld terwijl hij op zijn laatste benen leek te lopen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 11:31
En op het veld werd PEC sterker en scoorde 10 minuten later ipv dat Ajax de 2-0 kon maken.
Wat brengt Lang dat Huntelaar niet brengt?

Het is me niet opgevallen dat Mazraoui daar moeite had met het tempo. Hij liep wel een paar keer verkeerd qua loopacties, want dan liep daar al iemand.

En ik weet niet of Lang eerder brengen ook meer resultaat had gehad. De houding bij 1-0 en na de 1-1 verschilde nogal.
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 14 maart 2019 om 12:06
Wat ik hierboven schrijf is Lang én Huntelaar en dus niet of.

Kijk Mazraoui daarnaast nog maar eens terug gisteren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 12:07]
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 12:11
Ja, dat snap ik. Alleen als Huntelaar als wissel geen impact heeft op het veldspel, waarom zouden Huntelaar en Lang dat dan wel hebben?

Met andere woorden, waar baseer je op dat Lang erin in de 68e minuut beter was geweest dan in de 83e?
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 14 maart 2019 om 12:55
Nogmaals, op de energie. Nu kwam de ene sjokkende middenvelder voor de ander. Lang had wel energie. Joeg op de bal etc.

Maar discussiëren met jou over wissels van Ten Hag is onbegonnen werk. :P
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 13:13
Oh, omdat Mazraoui vermoeid was, bracht de wissel Veltman -> Labyad niet meer energie op het middenveld. Dat klopt wel.
Al weet ik niet of die wissel bedoeld was als impuls voor het middenveld of puur voor minuten voor Veltman. Of beiden natuurlijk.
Alleen speelde Ajax toen Lang erin kwam sowieso al energieker dan bij de 1-1. Dus wat was de invloed van Lang op die energie en wat zou zijn invloed zijn geweest als hij bij 1-0 was ingevallen?

Ik geef toe dat ik hem het voordeel van de twijfel geef. Al lijkt me dat ook weer niet volledig onterecht aangezien hij dit voor zijn beroep doet en misschien dingen ziet die wij missen :p

In de samenvatting is weinig te zien van Mazraoui, maar dat zegt niks. Ik kan het dus alleen niet echt controleren.
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 14 maart 2019 om 13:22
Met replay tv of aanverwanten is het zo terug te kijken. Heb je dat niet houd het inderdaad op.

En als je iedereen die het voor zijn beroep deed het voordeel van de twijfel gaf, had je een puntje gehad.

Ook jij weet dat dat geen enkele garantie geeft en dat laat je dan ook blijken bij andere trainers. :P
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 13:30
Dan houdt het op :(

Ik vind het een lastige kwestie. Ik denk namelijk wel dat ik hem terecht het voordeel van de twijfel geef, maar uiteindelijk komt dat ook neer op mijn beoordelingsvermogen, en ik doe het ook niet voor mijn beroep.
Alleen kan hij het wel altijd goed uitleggen en dat is iets wat bij veel trainers ontbreekt.
Ik denk dat ik hem deels daardoor dat voordeel geef.
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 14 maart 2019 om 14:47
Die uitleg kunnen ze allemaal wel geven. Voordeel van Ten Hag is dat hij bij zijn beweegredenen blijft van het moment van de wissel. Bij veel trainers wordt dat alweer vertroebeld door wat er daarna in de wedstrijd is gebeurd.

Ik Jan daarom zijn uitleg ook wel begrijpen en zelfs waarderen. Alleen ben ik het er niet altijd mee eens. Ik zit daarbij ook gewoon in het stadion om daar mijn mening over te kunnen vormen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 19:21
Ik zie het grootste verschil in dat hij beter is in het verklaren van wat er op het veld gebeurt. Een heleboel trainers komen in hun analyse uit op punten waar ze het eigenlijk niet zo heel goed weten. Zoals dat het bij PSV 'zomaar' niet lukt.

Dat kan, maar dat je daar zit betekent niet dat je gelijk hebt.
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 14 maart 2019 om 19:33
Dat klopt, net zo min als Ten Hag dat geeft omdat het zijn beroep is of het mooi kan uitleggen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 19:44
Oke, dat vind ik vrij makkelijk.
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 14 maart 2019 om 20:03
Dat had ik ook kunnen zeggen, volgens mij...
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 20:19
Weet niet.
Dat ik vertrouwen heb in zijn inzicht komt doordat hij volgens mij voornamelijk succesvolle keuzes maakt en dingen voor en na de wedstrijd inhoudelijk een stuk beter uit kan leggen dan de meeste trainers. In mijn ogen betekent dat dat je het beter begrijpt. Of de rest zou allemaal communicatief waardeloos moeten zijn, maar die optie lijkt me onwaarschijnlijk.

Jij zet daar tegenover dat je in het stadion zit om je mening te vormen. Dat is op zich prima, maar in mijn ogen zegt dat minder dan wat ik net over Ten Hag zei.

En natuurlijk mag je vinden dat Lang er eerder in had gemoeten, misschien heb je zelfs gelijk. Jij ziet dat er energie ontbreekt in het stadion. Alleen vraag ik me dan af of Lang vanaf minuut 68 hetzelfde zou hebben gebracht, of dat hij net als bijvoorbeeld Huntelaar, mee zou gaan in de houding van het team.
Hij had namelijk Lang eerder kunnen brengen, maar dat deed hij niet.
En dan ben ik op basis van mijn inschatting van jullie geneigd om hem het voordeel van de twijfel te geven.

Ik denk gewoon dat hij meer inzicht heeft in wat het gevolg is van welke wissel.
Al geef ik toe dat dat iedere vorm van discussie een beetje doodslaat.
Al zei ik niet dat hij gelijk had. Ik stelde volgens mij alleen vragen bij wat de gevolgen zouden zijn van eerder wisselen.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 14 maart 2019 om 12:25
Mazraoui viel me op t middenveld ook tegen wat energie betreft. Maar ik begrijp de keuze van Ten Hag in deze wel.
Labyad's aanwezigheid zorgde vooral de tweede helft voor een 'mannetje minder secenario' bij Ajax. Die speelde echt heel matig.
Schone kon het ook niet echt meer belopen. Speelde ook matig. En toen was er meer creativiteit nodig.
Lang is niet de creatieve spelmaker. Van Mazraoui zou je daar misschien iets meer van kunnen verwachten. Als rechtsback lukte het hem wel enorm veel energie er in te gooien. Daarbij krijgt MAzraoui straks in de CL al een potje rust;) Tegelijk is het voor Veltman ook belangrijk daar minuten te maken op de RB positie.

Bovenal vind ik het erg jammer dat Sinkgraven niet die kansen op het middenveld krijgt. Ik geloof nog steeds dat hij daar het beste kan functioneren. Het viel goed, maar Noa Lang in zo'n pot laten (competitie)debuteren vind ik absurd.
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 14 maart 2019 om 12:58
Die minuten had Veltman vanaf het begin mogen maken gisteren. Dat zet pas zoden aan de dijk. En Mazraoui is ook geen spelmaker.

Wel meer vanuit die positie, controlerend. Maar daar ging Lang niet spelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 13:32
Waarom absurd? Aanvallend zat er verder niks meer op de bank.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 14 maart 2019 om 16:14
Zat sinkgraven niet op de bank? Weet ik oprecht niet haha, maar lijkt me toch wel.
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 17:45
Jawel, maar de afgelopen 3 trainers zagen in hem geen nummer 10.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 14 maart 2019 om 19:04
Mwah das te kort door de bocht. Onder die laatste trainers heeft ie linksbuiten, op '6' en op '10' gespeeld. Ook in jong heeft ie daar gespeeld.
Vind ik leuk
#Keizerout +45782
donderdag 14 maart 2019 om 19:21
Bosz gebruikte hem uiteindelijk als linksback, toen hij fit was zette Keizer hem linksback en Ten Hag deed hetzelfde.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:20
Kijk topic 86 over Noa, ik zeg je mocht er iemand uitvallen bij oranje gaan ze hem oproepen.

Nee geen Calimero...gewoon typisch oranje.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4325
donderdag 14 maart 2019 om 09:21
Hey! Leuk! Weggetrapt, en weer terug. Op naar je volgende skop onder de virtuele reet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:20
Dank u Jesper, ik was niet weggetrapt, zie ook meneer Wim Jansen.

Ik kom er op terug mbt Lang, ook al selecteert Koeman hem niet, want dan geef ik mijn fout toe.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 14 maart 2019 om 12:25
Waar is onze Wim Jansen dan?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:37
Je hebt gelijk. Nou al meer topics dan Ihattaren. Och, die speelt niet in Amsterdam. Sorry.
Vind ik leuk
Johan59 +991
donderdag 14 maart 2019 om 09:21
Daar komt de volgende 50 miljoen aan
Vind ik leuk
Lucky Kes +7062
donderdag 14 maart 2019 om 09:34
Ja, op dit moment.
Maar dacht je werkelijk dat hij volgend seizoen voor die vriendenprijs weg mag? ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:22
Dit gaat geen basis speler bij Ajax worden denk ik, prima voor op de bank.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
donderdag 14 maart 2019 om 09:27
Weet ik nog niet, er komt wel weer een aardige lichting aan denk ik met potentiële eerste elftal spelers, een aantal zullen dat gaan halen, maar wie hangt denk ik heel erg af van de speeltijd die ze krijgen en de ontwikkeling die ze bij het 1e nog gaan maken.

Of Lang het gaat halen vind ik daarom nog te vroeg om te zeggen.
Hij deed het iig beter dan Labyad (maar die werd ook niet goed gebruikt denk ik)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:31
Er zal best een aardige lichting aankomen bij Ajax, maar ik denk dat je een heel groot talent moet zijn zoals die Unuvar? om de komende jaren in de basis van Ajax terecht te komen. Dit op basis van de huidige basisspelers en het geld dat Ajax binnen gaat krijgen, zullen ook vast weer in goede spelers investeren waardoor er iets minder plek voor talent is.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
donderdag 14 maart 2019 om 09:40
Ik snap je punt, maar ik denk dat dat niet per se zo hoeft te zijn. Tuurlijk heeft de een wat meer kans dan de ander maar er komt nog veel meer bij kijken. Hoe gaat de overgang van KKD naar eredivisie, welke positie is er ruimte etc. etc.
Mazraoui was helemaal geen toptalent maar doet het nu prima in het 1e, Sierhuis zou een topspits worden maar is al af geserveerd.

Maar des te meer talentvolle jongens er zijn, des te groter de kans dat er een aantal het 1e gaan halen natuurlijk. En anders kunnen ze vaak hele goede spelers worden voor andere clubs in de eredivisie.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:43
Dat is zeker waar. Een ding is zeker, de bal is rond. We gaan het zien de komende jaren. Mocht hij het niet redden bij Ajax zal hij vast toch een mooie carriere tegenmoet gaan, dan maar bij een ander clubbie.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:25
Een met een identiteitscrisis zeker !
Vind ik leuk
Lucky Kes +7062
donderdag 14 maart 2019 om 09:33
Het was een Lang(e) weg van de toekomst naar het andere veld.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:35
Die scoorden toch ALTIJD bij hun debuut die godenzonen ?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:41
Beslissende assist lijkt me ook prima;)
Vind ik leuk
leozao +939
donderdag 14 maart 2019 om 09:55
Wordt hoog tijd voor wat eigen jeugd in de categorie aanvallers!
Vind ik leuk
Bhj +2296
donderdag 14 maart 2019 om 10:20
Leuk dat hij belangrijk is, maar ik verwacht dat dit het mooiste moment in ze carriere en bij Ajax zal blijven
Vind ik leuk
DQA +59
donderdag 14 maart 2019 om 10:23
Heeft een echte feyenoordkop en dat spraakje irriteert me enorm. Zal in ieder geval nooit mijn favoriete speler worden, maar dat zijn uiteindelijk allemaal randzaken. Misschien wordt hij de man die uiteindelijk een cruciale rol heeft gespeeld in het winnen van de landstitel.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:43
Hij deed het Lang niet gek
Vind ik leuk
El Cazador +8938
donderdag 14 maart 2019 om 10:50
Het gaat in dit topic nergens over, slap gelul in het kwadraat.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:27
Laat zijn voeten en benen spreken.
Hij spreekt idd een mengeling van taal culturen, daar lopen heel veel van rond in Nederland.
Ook nog Rotterdamse en suri en mocro en zijn naam is lang, hoe lang, lang genoeg, noa lang.
Speelt wel met flair, en hoop dat hij op zijn benen blijft staan, en niet arrogant en stijl aannemen gaat, zoals mephis.
Wel talent en hoop dat hij dit land volhoudt.
Leuk die naam veel woord spel.
Komop noa doe je best.
Vind ik leuk
Cookee +12701
donderdag 14 maart 2019 om 15:32
Scoren is niet zijn ding
aldus Noa Ling
Vind ik leuk
Binkie +165
donderdag 14 maart 2019 om 17:39
Zijn voeten spreken ABN.
Vind ik leuk
joodje007 +48
donderdag 14 maart 2019 om 20:13
Het was een heerlijke voorzet en kan lekker voetballen.
maar het is echt een arrogant ventje.
Vaak gezien maar min type voetballer is het niet
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws