VP-voetbalkantine: 'Unnerstall is goed genoeg om Zoet uit de basis te keepen'

VP-voetbalkantine: 'Unnerstall is goed genoeg om Zoet uit de basis te keepen'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 17:00vr 15-03-2019 om 17:00

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 17:01vr 15-03-2019 om 17:01

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: ‘Spurs is de meest gunstige tegenstander voor Ajax’

Stelling 2: 'Juventus is sterker dan Real en voorkomt nieuwe Ajax-stunt'

Stelling 3: 'Unnerstall is goed genoeg om Zoet uit de basis te keepen'

Plaats een reactie

Wemberly +603
vrijdag 15 maart 2019 om 11:13
Wat een onzin toch weer! We kunnen allemaal wel roepen wie je het liefste loot, uiteindelijk moet je tegen Juventus!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:52]
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 11:21
porto en spurs lijken het makkelijkst, dus die zullen wel tegen barca en city moeten...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:27
Deze twee genieten wel mijn voorkeur in de loting vandaag. Zijn ook beide topploegen (niet voor niks bij de laatste 8) maar denk wel meer kans te maken om dan een volgende ronde te halen.
Vind ik leuk
Castromann +9032
vrijdag 15 maart 2019 om 12:18
Juve is het beste voor ajax...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:03
Nee, Porto of Man UTD.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:35
De loting is wel vaker een programmering gebleken ja.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:13
Denk ik ook, al zou Man u ook nog wel tot de mogelijkheden behoren...
Vind ik leuk
kerel +2403
vrijdag 15 maart 2019 om 11:30
Ajax kan niet zo goed tegen man u.. die laten rustig hen het spel maken.. spurs is beste optie omdat die ook willen voetballen.. en barca is van een andere orde..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:34
Zit wat in, maar dacht zou een mooie revanche mogelijkheid zijn.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 11:14
Ik teken ervoor kom maar op !!
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 11:14
Barca en City de moeilijkste
Daarna
Juventus en Liverpool
Daarna
Man United en Spurs
En daarna
Porto, ja een knok team maar kwalitatief een stuk minder gevaarlijker dan de overige ploegen.
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 11:22
porto heeft een hele goede ploeg, die zijn echt niet het minst. wel het minst bekend, maar is een erg goede ploeg...
ajax zal weer moeten pieken om een ronde verder te komen
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 11:27
Zeker een goede ploeg, ik onderschat ze niet, tegen Benfica hadden we het ook lastiger dan tegen Bayern en Real qua spel.
Maar ik vind dat Ajax zich staande kan houden en zelf een team heeft dat kan knokken voor elkaar zoals bijvb De Ligt en Tagliafico daar grote voorbeelden in zijn. Ik zie dat gevecht met minder angst aan, en dan blijft daar toch wat minder specifieke kwaliteiten over dan bij bijvb Spurs of United.
Ik zag Porto ook tegen Benfica, ik denk zelfs dat Ajax, Porto beter kan bespelen dan onze gelijkwaardige tweestrijd tegen Benfica
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:23
Ja, mee eens. Ik zou alleen Barça naast Juventus en Liverpool zetten en Porto kan ook een trapje hoger
Daarnaast wordt uiteindelijk de uitschakeling door meer zaken bepaalt dan de kracht van het team alleen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:24]
Vind ik leuk
kerel +2403
vrijdag 15 maart 2019 om 11:32
Denk dat barca city wel kan uitschakelen.. sla hun even hoog aan..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:49
Ik niet !, maar zekerheid heb je nooit !
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:52]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5420
vrijdag 15 maart 2019 om 11:26
Je had al moeite zat met Benfica in de groep, de ploeg die in de afgelopen 12 cl groepswedstrijden 7 punten heeft gepakt. Waarvan 6 tegen het echt zwakke AEK.
Benfica staat samen met Porto bovenaan in Portugal maar Porto heeft 15 goals tegen in 25 wedstrijden in Portugal.
Spelen heel ander spelletje dan Benfica, een wat Ajax niet zo zal liggen.
Denk aan het betonvoetbal van man Utd in de EL finale.
Nederlands voetbal heeft het toch al vaak niet op Portugese tegenstanders.
Spurs mag op papier dan minder gunstig lijken, de kans dat je die kan pakken acht ik een stuk groter dan Porto.
PSV had geen mazzel tegen spurs maar liet al zien dat ze kwetsbaar zijn.
Hoe Dortmund er met 4-0 over 2 potten afgaat tegen ze, is over 10 jaar nog niet uit te leggen.
Spurs geeft je de beste kans op doorgaan, denk ik.


Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 15 maart 2019 om 12:01
City hoger inschatten dan Liverpool en Man U evenhoog inschatten als Spurs. Sorry mate!

Iedereen denkt maar dat Porto (met Ajax), en misschien ook Man U de zwakkere broeders zijn, maar juist daarom kun je tegen dit soort ploegen alleen verliezen.

Ik denk dat het weinig meer uitmaakt. Vanaf nu moet je gewoon elke partij winnen en ook tegen Porto zal dat niet makkelijk worden.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 12:06
Niks word makkelijk daar heb je gelijk in. Al heb je wel gradaties in kwaliteiten. We moeten sws één keer winnen nog om plek 11 weer te veroveren. Ik ontloop dan toch liever Barca;)

Maar wat ook komt, we gaan er weer vol tegenaan!
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Tja, en ik vond PSV helemaal niet zo slecht tegen Barca. het had makkelijk een gelijkspel kunnen worden, alleen zat dat kleine mannetje een beetje vervelend te doen.

Vooraf was Ajax kansloos tegen Real, achteraf was Real kansloos tegen Ajax. Twee jaar geleden dacht ik dat Ajax Man U wel aankon, het tegendeel is bewezen.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 12:53
Psv deed het tegen Barca thuis zeker goed, idd die Messi, Juventus heeft ook zo'n gigant Ronaldo! Die bijna altijd beslissend is in de knockout fases en vooral de laatste 8 jaar.

Ja tegen United kwam Ajax een tegenstander tegen die gewoon veel volwassener was, was ook een erg jong team De Ligt 17jaar;)
Nu met de ervaring van Blind, Tagliafico, Tadic en spelers als Onana, Ziyech, De Ligt die weer twee jaar verder zijn, heeft Ajax nu meer een team dat volwassen tegenstand kan bieden tegen de gelouterde Europese ploegen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:16
Ik had liever PSV, maar die zijn alweer uitgeschakeld.
Vind ik leuk
Futjebal +2706
vrijdag 15 maart 2019 om 11:21
hahahahahaha...oh ...ik kom niet meer bij...wat super grappig...helemaal zelf verzonnen?. ach ja er is een mooi gezegde.....waar het hart van vol is, stroomt de mond van over.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:24
Nou, wat een mooi gezegde 😓
Vind ik leuk
Sven! +1264
vrijdag 15 maart 2019 om 11:25
Dat weten we nu wel en laten we realistisch zijn, PSV trof een zware poule waar Ajax een makkelijkere poule trof. Ajax had het denk ik ook niet gered in de poule tegen the spurs / Barcelona / inter.

Top dat Ajax door is maar steeds PSV erbij halen, onnodig!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:38
Niet doen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:16
Welkom in de kantine. Iemand wat te drinken?
Vind ik leuk
Tsubamba +3024
vrijdag 15 maart 2019 om 11:17
Is het te vroeg om aan het bier te gaan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:24
Het is nooit te vroeg
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 11:27
Het is altijd wel ergens 5 uur geweest dus ga je gang;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 11:41]
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 14:09
ik hou mezelf aanbevolen...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:22
Nee porto is het gunstigst, dan Man utd, dan Spurs, dan Liverpool, dan Juve, dan Barça, dan Man city
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:24
Niet Spurs is de meest gunstige tegenstander voor Ajax maar Feyenoord.

Jeetje zeg, zal blij zijn als die loting achter de rug is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:27
Alleen wanneer die gunstig uitpakt !
En dan krijg al die verhalen over de hoeveelheid kans je maakt
Pech voor jou !
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:30
Doe niet zo serieus man!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:48
Helemaal niet serieus bedoeld kerel 🤣
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:51
O! Dan heb ik je verkeerd begrijpen. Als excuses krijg jij van mij een seizoenkaart van Feyenoord.....;-)
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 11:25
Samen met Man U denk ik dat daar wel de grootste kansen tegen liggen.

Off-topic

In de ScotlandHerald is een mooi stukje of en met Van der Sar over Celtic en Ajax en de moeilijkheid voor clubs om bij de CL binnen te komen, Zeltic was bv uitgeschakeld voor AEK.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:33
1 Ajax is de meest gunstige tegenstander voor Spurs.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:39
Nee, dat was PSV maar die doen niet meer mee :)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:42
Hebben ze al gehad he
Vind ik leuk
Ik zlatan +388
vrijdag 15 maart 2019 om 11:34
spurs man, easy, 2 vingers in den neus... tuurlijk niet, is gewoon Europese top en kunnen de champions league winnen. Wat een bullshit weer op voetbalprimeur
Vind ik leuk
Wim59 +646
vrijdag 15 maart 2019 om 11:37
Het word Liverpool
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:38
Het wordt toch Juventus... .. . ik heb de best voorspellende gaven hier :)
Vind ik leuk
rinirat +3526
vrijdag 15 maart 2019 om 11:47
Dat kun je nooit zeggen..
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
vrijdag 15 maart 2019 om 11:50
Ik heb op de Spurs gestemd niet omdat ze de meest gunstige tegenstander zijn maar dat ze de meest leuke tegenstander zijn met al die ex-Ajacieden.
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 15 maart 2019 om 12:04
Ik hoop dat Ajax de spurs treffen en anders Barca!
Vind ik leuk
Justin Kees +2619
vrijdag 15 maart 2019 om 14:14
Stelling 2: Juve is een heel stuk sterker dan het huidige Real Madrid. Dus het is logisch dat Juve de grootste kanshebber is. Echter, het blijft voetbal en Ajax heeft dit seizoen laten zien dat ze tegen grote tegenstanders, tot grote prestaties kunnen komen. Dus er is altijd kans. Het valt of staat bij de vorm van de dag, een portie geluk en de wil om te winnen...
Vind ik leuk
Svenn020 +117
vrijdag 15 maart 2019 om 14:14
Oh
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:17]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:16
Met jouw instelling zou ik tegen die tijd de TV niet eens aanzetten. Jij zal zeker ver komen in het leven.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:14
Ze zeggen allemaal wel dat Ajax gestunt heeft tegen Real maar ik en denk ook andere dat ze zeker genoeg kans krijgen tegen Real dus tegen juve krijgen ze ook zeker kansen ze zijn zeker niet de minderen alleen de ervaring wat op het veld staat
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:15]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:15
Stelling 2 had beter kunnen zijn: Stelling 2: 'Juventus is sterker dan Real en kan misschien wel stunten tegen Ajax.'
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:16
1: Ja, samen met United en Porto.
2: Dat lijkt mij wel erg waarschijnlijk ja. Klein kansje is er altijd.
Vind ik leuk
B H +320
vrijdag 15 maart 2019 om 14:20
1. Nee 2. Ja
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:21
Stelling 2: Ja Juve is sterker dan Real en het zou een nog grotere stunt zijn als Ajax ze uitschakelt, maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd. Als Porto Liverpool verslaat is het een grotere stunt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:22]
Vind ik leuk
meloen87 +803
vrijdag 15 maart 2019 om 18:55
Serieus? Denk jij echt dat Porto die Liverpool uitschakeld een grotere stunt zal zijn als Ajax Juventus (of beter gezegd, Ronaldo) uitschakeld? Daar snap ik echt helemaal niks van, Porto is een zeer sterk team, CL gewonnen in 2004 en meerdere malen de volgende ronde gehaald. Waar baseer jij je mening op?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:56
2004. Porto is zeker niet slecht. Net wat minder dan Ajax is mijn bescheiden mening. Juventus ook met Ronaldo vind ik ongeveer net zo sterk dan Liverpool. Dus vandaar.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:18]
Vind ik leuk
Johan C +18
vrijdag 15 maart 2019 om 14:30
Gewoon voetballen. Juve eruit kegelen en in de 1/2 finale of tegen de Spurs of tegen City. Dan in de finale in Madrid winnen van Barcelona en je hebt de cup met de grote oren in de toch al behoorlijk gevulde prijzenkast in de Johan Cruijff Arena staan.
Vind ik leuk
Kaar +3100
vrijdag 15 maart 2019 om 14:32
2. lijkt mij een duidelijk verhaal.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
vrijdag 15 maart 2019 om 14:35
1. Spurs of Liverpool hoopte ik op.
2. Niets is onmogelijk.
3. Hoeft niet meer te komen die stelling. Zo al genoeg gezeik.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 15:01
2. Ze zijn wel beter in vorm maar niet veel verschil tussen beide, hoop gewoon op een stunt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:41
stelling 1: nee dat is Liverpool
Stelling 2: Klopt ik gok 0-3 en 6-0
Stelling 3: ik wacht af
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:47
Ajax maakt nul procent kans tegen Juventus !!
Vind ik leuk
74ratje +702
vrijdag 15 maart 2019 om 18:01
Met 11 spelers op t veld maakt iedere ploeg kans.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:03
Dream on !!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:16
Respect voor de wed in madrid .
Maar real is de weg kwijt .
Juve gaat dit makkelijk winnen 💚💛💪🏻
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:54
1: oneens, hoeft niet per se
2: zelfde als bij 1
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
vrijdag 15 maart 2019 om 17:00
Wel jammer dat er weer geen finale tussen Ronaldo en Messi komt.....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:07
Net of Messi en Ronaldo nog niet genoeg tegen elkaar hebben gespeelt
Vind ik leuk
meloen87 +803
vrijdag 15 maart 2019 om 18:48
Je bent wel erg optimistisch, maar we moeten inderdaad gewoon hopen dat Ajax wederom stunt. Zo niet, dan denk ik dat het inderdaad een finale wordt tussen Ronaldo en Messi, gezien de loting van vandaag.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:04
Stelling 3: pfff lastig, ik ben meer onder de indruk van Unnerstall, maar Zoet speel je niet zomaar uit de basis. Gaat een mooie concurrentiestrijd worden. Ik verwacht uiteindelijk toch dat Zoet aan het langste eind trekt, maar dat Unnerstall alle bekerwedstrijden keept. Dus oneens, maar zou zomaar kunnen, de bal is rond en kan raar rollen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:04
Stelling 3: Niveau zit dicht bij elkaar. Zoet is uit vorm, Unnerstall in vorm en hij keept bij Vvv, daar krijgt hij veel meer schoten te verwerken dan bij PSV.
Vind ik leuk
NvC +8492
vrijdag 15 maart 2019 om 17:09
Ik zou Unnerstallen in doel. Ik weet niet of Zoet nog een keer een buitenlands avontuur wilt pakken, zo ja dan is Lars een prima vervanger.
Vind ik leuk
Ben +187
vrijdag 15 maart 2019 om 17:08
Geen twijfel, zoet is nooit top, grauwe middelmaat. Topkeeper voor rkc. Nooit begrepen wat men in hem zo bijzonder vindt... Unnerstall topkeeper? Daarvoor wil ik hem in PSV doel zien. Je krijgt dan veel minder werk, maar je moet wel 90 minuten alert blijven....
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 17:13
3 Ja
Vind ik leuk
Argento8523 +7291
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Waar is stelling 3 op gebaseerd?
Heb ik iets gemist dat Unnerstal een transfer maakt?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:45
Ja je hebt zeker iets gemist. Unnerstal is sl van PSV en is nu uitgeleend aan VVV. Hij zal volgend jaar zeker onder de lat staan bij PSV omdat hij de beste keeper in de Eredivisie is.
Vind ik leuk
Argento8523 +7291
vrijdag 15 maart 2019 om 18:09
Thanks
Vind ik leuk
Nar +1119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:52
Zoet is een middelmatige keeper. Dat moet Unnerstall zeker kunnen ja....
Vind ik leuk
Janste +351
vrijdag 15 maart 2019 om 18:31
Stelling 3 klopt als een bus
Vind ik leuk
meloen87 +803
vrijdag 15 maart 2019 om 18:44
1. Zoals ik gister al riep: nee, verre van. Manchester United is de meest gunstige tegenstander. Maar ach, het mag allemaal niet meer baten, want...
2. Zeg nooit nooit, maar Ajax heeft zeker weten de zwaarst mogelijk tegenstander geloot. Als Ronaldo het op z'n heupen heeft, is Ajax gewoon kansloos. Ze moeten echt een zeer goed resultaat behalen in de JC Arena, om enigzins een stunt uit te halen.
3. Ik denk dat het niet zover zal komen, want ik verwacht gewoon dat Zoet zal vertrekken aankomende zomer. Unnerstall is dan de logische opvolger voor hem. Als hij blijft, zal de Duitser de concurentiestrijd verliezen.
Vind ik leuk
bert +554
vrijdag 15 maart 2019 om 19:19
3 unnerstall is beter dan die zenuwpees zoet,speel je op zoet terug staat hij al te trillen.
Vind ik leuk
ritje +636
zaterdag 16 maart 2019 om 09:10
hallo we zullen tegen VVV zien of unnerstall zo goed is? gaat hij zijn werkgever pijn doen? Ik dacht het niet! dat dachten de meeste suporters van lammers ook tegen Heerenveen! hij was in die wedstrijd nergens! de suportes hebben lammers na de wedstrijd tegen heerenveen opgehemeld als goede PSV clubman! gaat dat ook gebeuren met Unnerstall? mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws