Feyenoord opnieuw bestraft om vuurwerk, club moet nóg een straf vrezen

Feyenoord opnieuw bestraft om vuurwerk, club moet nóg een straf vrezen

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 13:21vr 15-03-2019 om 13:21

Laatste update: zaterdag 16 maart 2019 om 07:24za 16-03-2019 om 07:24

Feyenoord heeft een boete van 25.000 euro gekregen, omdat voor en tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax vuurwerk werd afgestoken op de tribunes. Dat melden de Rotterdammers via de officiële kanalen.

Eerder deze week werd al bekend dat Feyenoord is bestraft vanwege het afsteken van vuurwerk tijdens de wedstrijd tegen PSV op 2 december vorig jaar. Op donderdag 4 april moet Vak S leeg blijven wanneer Feyenoord het in eigen huis opneemt tegen sc Heerenveen.

De nummer drie van de Eredivisie is nu dus opnieuw aangepakt en mogelijk volgt nóg een straf. In de verloren bekerwedstrijd van afgelopen maand tegen Ajax werd namelijk opnieuw vuurwerk afgestoken. De aanklager is een vooronderzoek begonnen.

Op de website doet Feyenoord een 'dringend beroep' op de fans om geen vuurwerk af te steken. 'Dit gezien de overduidelijke en steeds grotere problemen die de club en (mede)supporters er door krijgen.'

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Och jeh +2530
vrijdag 15 maart 2019 om 13:22
Dat worden veel straffen in NL, ik zie wekelijks overal vuurwerk
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 13:23
Hoort erbij he....vuurwerk.
Gewoon doen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:24
Nou schijnbaar hoort het er niet bij. Anders zou je er geen boetes voor krijgen.
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 13:27
Als je me zou horenm dan zou je misschien de sarcastische ondertoon horen.
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
vrijdag 15 maart 2019 om 13:32
wel gelachen hoor
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 13:33
Jullie zijn zowat nog de enigen in Europa die vuurwerk afsteken. Ga door, maar misschien een pot maken om aan de club te geven. Volgens mij heb je dat zo bij elkaar.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:35
Volgens mij weet jij niet wat vuurwerk is. Of je kijkt nooit voetbal.
Vind ik leuk
davidben +6484
vrijdag 15 maart 2019 om 13:37
Bij Europese topclubs zie je het niet meer. Echt niet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:41
Maar dat zei je net niet.

En dan zeg jij dus ook dat bijvoorbeeld om 1 te noemen PSG geen Europese top club is?

https://youtu.be/RiZf7RURifc
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:18]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5421
vrijdag 15 maart 2019 om 13:42
Nee.... maar daar sterft het dan weer van de selfie sticks.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:42
Zonder al te negatief te zijn! Je zou zeggen na zoveel boetes inmiddels en opgelegde straffen dat het wel eens zou stoppen? Andere clubs krijgen ook gewoon straf als er vuurwerk wordt afgestoken in het stadion. Dus accepteren en gewoon stoppen. Je helpt je club er gewoon niet mee.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:45
Ga jij wel eens naar het stadion?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:47
Meer dan eens! Maar snap niet waar je naar toe wilt nu?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:52
Waarom ga je naar het stadion? Voor de sfeer toch? Als je pyro afsteekt op een normale manier is het toch alleen maar mooi in het stadion. Het hoort er gewoon bij.

Kijk dat ze straffen uitdeelden na Ajax - Zwolle beker finale snap ik. Daar gingen wij te ver. Was een domme actie. Maar als het gewoon wordt afgestoken en niks raars mee wordt gedaan. Is het alleen maar mooi. En de meeste mensen in de stadions vinden het maar al te leuk. Wel allemaal filmen en mee lopen pronken dat ze erbij waren en het hebben mee gemaakt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:54]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:57
Heb ook nergens gezegd dat het voor de sfeer niet goed is volgens mij!!?? Dat jij en ik dat misschien wel leuk vinden, zo denken ze er in Zeist weer heel anders over. Of denk je dat het ooit wel toegestaan zal worden in de stadions? En er geen straffen meer voor uitgedeeld gaan worden aan de clubs? Daar gaat het volgens mij nu echt om
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:00
Dan heb ik je misschien verkeerd begrepen excuus.

Ze zullen het inderdaad nooit gaan toestaan. En ze zullen er altijd straffen voor geven. Maar dat betekend niet dat wij er mee moeten stoppen. Of dat wij het er mee eens moeten zijn toch. Of het nu Ajax is of Feyenoord of een andere club. Ik ben het er gewoon oneens over dat de KNVB voor zulke lichte overtredingen zulke boetes uitdeelt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:07
Maakt niet uit! Juist goed iedereen zijn/haar eigen mening heeft. Werd anders ook wel wat saai anders;-) is beter dan haat berichten over en weer sturen
Vind ik leuk
Enden +4753
vrijdag 15 maart 2019 om 14:33
Is gewoon niet slim om af te steken. Te veel zatte mensen, te weinig ruimte om te vluchten.
Vind ik leuk
Enden +4753
vrijdag 15 maart 2019 om 14:40
Zijn geen lichte overtredingen. Hier zijn grote ongeukken mee veroorzaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:33
Je scheert dus elke pyro situatie over 1 kam. In een familievak hoort geen pyro nee. Dronken mensen moeten helemaal er van af blijven. Maar als je een gecontroleerde pyro actie doet met een groep dan is er niks aan de hand. Moet kunnen vind ik.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:33]
Vind ik leuk
Enden +4753
vrijdag 15 maart 2019 om 14:29
Gewoon je club benadelen en blijven afsteken
Vind ik leuk
RenW +4121
vrijdag 15 maart 2019 om 14:30
O, veroorzaakt dat een goede sfeer?
Wist ik niet, en er wordt altijd iets a-sociaals mee gedaan, en dat komt omdat het door a-socialen wordt afgestoken. Flikker op met je sfeer door vuurwerk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:37
Zit je wel erg dwars he mijn mening. Zo erg dat je er zelf a-sociaal van wordt.
Vind ik leuk
mcmodd +26975
vrijdag 15 maart 2019 om 16:16
Ajax&Pana-etc., het is toch allang duidelijk dat vuurwerk verboden is? Je ziet, weer een boete en een wedstrjd zonder dat uitpubliek is toegestaan, en dan vervolgens nog een straf in het vooruitzicht. Hoeveel straf wil je Feyenoord nog bezorgen? Hoe lang duurt het nog voordat de zich hiermee bezighoudende jongens hier een keer mee ophoudt? Je dupeert je club en dat mag toch niet de bedoeling zijn?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:19
Ik bezorg Feyenoord helemaal niks. Hehehe

Ik ben gewoon pro pyro. Ik hou van sfeer in het stadion. Ik zeg alleen maar dat de KNVB niet voor alles een boete hoeft uit te delen.
Vind ik leuk
mcmodd +26975
zaterdag 16 maart 2019 om 14:13
De KNVB is voor absolute veiligheid. We mogen met zijn allen echt wel bewust zijn dat er in een vol stadion, of op een volle tribune, ook paniek kan uitbreken. Ik zou je willen aanraden even via google op internet te zoeken naar mensen die in de massa door paniek zijn vertrapt. Ik kan je verzekeren dat je, mits je enig gevoel hebt, je tablet of smartphone onderkotst. Verschrikkelijk om te zien hoe een vertrapt hoofd eruit ziet. Een oog dat drijft in een plasje bloed op de plaats waar ooit een mond moet hebben gezeten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:32
Dat heeft allemaal niks met pyro te maken. Nogmaals. Ik snap heel goed dat die straffen er zijn en het verbod van vuurwerk. Maar dat betekend niet dat ik het er mee eens ben. Of dat ik mij daar aan houd. Waar ik mij wel aan hou is het veilig omgaan met vuurwerk. En als alle mensen dat zouden doen. Of het nu in of buiten het stadion is. Of tijdens wedstrijden of oud en nieuw dan zijn er een stuk minder ongelukken.
Vind ik leuk
mcmodd +26975
zaterdag 16 maart 2019 om 16:59
Dus AJA&PANA, of Ajax daarvoor boetes moet betalen zou je een rotzorg zijn?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 17:34
Tuurlijk wel. Ik beslis ook niet of er pyro wel of niet wordt afgestoken. Daar heb je weer bepaalde mensen voor die die beslissing neemt. Als wij als groep een tifo actie uitvoeren met pyro dan doen we dat. De boete wordt ook meestal betaald vanuit ons sfeer potje. Geloof het of niet die bestaat echt. En soms betaald Ajax. Maar kijk nou naar Madrid uit. Mede dankzij het enorme support van de fans behaald Ajax zo een mooie zegen. De spelers krijgen meer adrenaline van ons. Vanwege die winst hebben we 10 miljoen erbij. Denk je dan echt dat wij ons druk maken voor een boete van 15.000 Euro. Wat denk je dat wij individueel allemaal uitgeven aan Ajax. Ik betaal me scheel om hun te supporten. En ik fluit geen Ajacieden uit. Het is namelijk bewezen dat ze daardoor slechter gaan presteren. Kan je club ook beschadigen.
Vind ik leuk
Blindsy +18793
vrijdag 15 maart 2019 om 14:06
In ieder geval niet naar de ArenA ;-)
Vind ik leuk
3Bier +14303
vrijdag 15 maart 2019 om 14:06
Bij AEK Athene willen ze ook nog wel eens wat afsteken
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:12
Daar kom ik helaas niet elke week;-) daar hebben ze de club (AEK) flink voor gestraft. Is niet echt te vergelijken vind ik. Dat ging echt helemaal nergens over
Vind ik leuk
RenW +4121
vrijdag 15 maart 2019 om 14:27
Met zulke (supporters) ga je vanzelf failliet.
Daar heb je geen tegenstanders voor nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:53
Met zo'n aanklaagster bij de knvb ga je wel failliet. Als er niks gebeurt dan verzint ze het wel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:34
Het hoort er zeker weten bij. Slaat nergens op al die boetes. Zolang supporters er niet mee gaan gooien is er toch niks aan de hand.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:38
Gelukkig zeg je het zelf al. ZOLANG. Kennen hooligans dat woord? Bij AEK zeiden ze ook, zolang hooligans geen molotovs op het publiek van de tegenstander gooien, is het goed. Pakte lekker uit he,
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:43
hahahaha

Daar heb je het al. Je praat hier over Grieken. Dat zijn allemaal malaka's haha

1 en al corrupt zooitje daar.

Ik geloof niet dat Feyenoord deze boete heeft gekregen omdat er zoals tijdens AEK - AJAX met vuurwerk gegooid is he.

En aangezien dit niet bij Feyenoord Ajax is gebeurd vind ik de boete erg onterecht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:46]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:53
Ja tuurlijk. Die Grieken zijn gestoord en hier zijn we braaf. Geloof mij, bij Ajax en Feyenoord op de tribune zitten net zulke halve garen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:21
Dat denk ik niet. In Nederland zou zoiets wat in Griekenland gebeurt nooit gebeuren. De politie mag en durft in Nederland gewoon schieten. In Griekenland mogen ze niet eens een pistool dragen bij voetbalwedstrijden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:44
Vorig jaar zijn er bij de huldiging van Feyenoord nog 2 kinderen gewond geraakt van de vonken die van de fakkels op hun vielen. En 10 jarig kind moest naar het ziekenhuis en had brandwonden. Die fakkels ziet er misschien leuk uit maar zijn gewoon niet veilig in en mensen massa. Daarom is het terecht dat er straffen voor worden uitgedeeld
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:30
Dat wil ik natuurlijk ook niet. Het blijft gevaarlijk daarom moet je er ook geen domme dingen mee doen. Maar als de harde kern fakkels afsteekt op hun vak daar waar normaal gesproken helemaal geen kinderen staan zie ik er het kwade niet van in. Zolang ze weten wat ze doen en er geen domme dingen mee doen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:30]
Vind ik leuk
RenW +4121
vrijdag 15 maart 2019 om 20:18
Ben je echt zo dom, om te zeggen als er maar geen domme dingen gebeuren. Als Onana dat rotje in zijn ogen krijgt, (door iemand die z.g. niet wist waar hij mee gooide) van die bedwelmde gebruiker van een harde kern, die er geen domme dingen mee doet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:45
Ik heb het over pyro geen knal vuurwerk. Ik heb het over tifo acties geen aanslagen op keepers of andere spelers. Misschien moet je een keer de hell of athene meemaken. Die paar fakkels en rookpotjes in de Eredivisie stelt niks voor. Is ook de rede waarom ik vaak naar Athene ga. Daar wordt dit soort sfeer teminste gewaardeerd.
Vind ik leuk
RenW +4121
vrijdag 15 maart 2019 om 23:32
Ik ga naar voetbal om voetbal te kijken.
Als ik echt vuurwerk wil wordt ik militair,
Hell of Athene, waar heb je het over.
Je haalt wel een voorbeeld aan, hoe het echt niet moet.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:49
Sorry bedoelde The Green hell Of Athens.

https://www.youtube.com/watch?v=5Y6-xvT-Kno

De KNVB huilt al om een paar fakkeltjes.

Als je voetbal wil kijken waarom dan niet gewoon voor de tv? Dan zie je het beter, heb je herhalingen en geen last van de sfeer die komt van de harde kern.

Ik ga naar het stadion om mijn club te supporten. Ik doe dat met zang vlaggen en pyro. Als ons vak 90 minuten stil is lijkt het wel een facking graftombe. Alle mensen die niet in ons vak zitten en na elke slechte bal een speler uitfluiten, dat is pas je club benadelen. Spelers hebben support nodig en adrenaline. Die bezorgen wij ze.

Die link moet je maar even kijken. Is echt mooi. Als je zoiets meegemaakt hebt dan heb je er denk ik een heel andere kijk op.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 07:51]
Vind ik leuk
RenW +4121
zaterdag 16 maart 2019 om 10:33
Sta je ook met je rug naar het veld?
Dat doen er ook veel van harde kernen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:36
haha ja soms wel he. Is ook een manier van supporten. Iedereen doet het op hun eigen manier. Meestal zie ik de helft van de wedstrijd niet. Maar ik kom ook niet om het spel te zien. Ik kom voor de support. Als ik de wedstrijd wil kijken ga ik gewoon lekker thuis voor de tv zitten. Heeft ook zo zijn voordelen.
Vind ik leuk
RenW +4121
zaterdag 16 maart 2019 om 10:40
Je kan thuis ook met je rug naar het beeld gaan zitten.
Ik bedoel, als het voetbal toch niet belangrijk is.
Dan zie je ook niet dat Onana, bijna een stuk vuurwerk in zijn ogen kreeg.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:49
Maar dan kan ik niet supporten he.

Je doet net alsof ik alles goedkeur wat er gebeurt met vuurwerk. Dat heb ik nooit gezegd. En nogmaals dat was knalvuurwerk. Ik ben voor de fakkels en rookpotten. De gene die misbruik maken van het gebruik van vuurwerk mag zeker weten een SV krijgen en een boete. Maar wat heeft dat te maken met het vuurwerk dat is afgestoken bij Feyenoord Ajax? Daar gaat het toch om. De KNVB geeft Feyenoord een boete voor een paar fakkels en rookpotjes niet omdat 1 Utrecht supporter zo gestoord is om een bom naar Onana te gooien. De gooier is hiervoor ook bestraft wat in mijn ogen terecht is.
Vind ik leuk
RenW +4121
zaterdag 16 maart 2019 om 10:59
Als heel domme, of mensen onder invloed van hersen vertroebelende bende, vuurwerk af mogen steken, is het gevaarlijk! Dus weg met die bende.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:04
Dat ben ik geheel met je eens. Ik rook niet, ik drink geen alcohol en ik gebruik geen drugs. En mensen geloven het niet en hebben altijd hun oordeel over de harde kern maar de tijd van snuiven, slikken is voorbij. Het grotendeels staat gewoon nuchter op het vak. En degene die bij ons het vuurwerk afsteekt al helemaal. Niemand wil gewonden hebben. Ook wij niet. En als er een tussen ziet met ze lamme kutkop dan wordt die ook terecht op zijn plek gezet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:35
Het waren nu kinderen die gewond raken maar een fakel zou ook bij de aanwezige in zo een vak brandwonden kunnen veroorzaken. En wil je dan vakken waar het wel mag en waar niet? Is organisatorische bijna niet te doen. Verbieden is de enigste optie. Hoe jammer ook
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:55
De fakkels die bij ons worden afgestoken staan geen kinderen bij. Het is anders natuurlijk als ze dat doen op een familie vak of tussen de bobo's. Daar ben ik zelf ook tegen. Maar bij ons op het vak is iedereen pro pyro.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:53
Het probleem blijft enkel dat, ook in een vak waar iedereen vuurwerk leuk vind er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan door vuurwerk. En de club in jouw geval Ajax en de KNVB aansprakelijk blijven als organisatoren van de wedstrijd. De enigste oplossing is die dingen verbieden, hoe jammer het ook is. Als compromis kan je eventueel met de supporters vereniging en de club bij de grote wedstrijden een vuurwerkshow organiseren
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:06
Ja dat gebeurd ook al. Er zijn zelfs acties geweest waar we toestemming voor hebben gehad. Ik snap
ook best wel dat het verboden is en waarom.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:54
Helemaal met je eens.
Vind ik leuk
RenW +4121
vrijdag 15 maart 2019 om 20:13
Ja maar dat gebeurt dus wel, en wel door mafkezen en doorgesnoven apenkoppen, bij die gasten is vuurwerk levensgevaarlijk. Als er wat gebeurd zijn de clubs en de KNVB verantwoordelijk..
En nee, vuurwerk is de meest overbodige uitvinding ooit.
Dus hoort niet bij voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:36
Pfoe... omdat de hoge heertjes vinden van niet, is het dus ook zo...gaap.
Vind ik leuk
KCP +737
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
In de arena wordt je nog tijdens de wedstrijd naar huis getrapt met een stadion verbod...

En noodsignalen voor de scheepvaart is geen vuurwerk. Ook zijn deze fakkels niet met water te doven branden onderwater gewoon door. Jaarlijks zijn er meerdere brandwonden in stadions.. vuurwerk hoort erbij en daarom huren wij een professioneel pyro team in die dit veilig verzorgd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:48
Je krijgt al een facking SV als je te lang op de trap blijft staan.
Vind ik leuk
KCP +737
vrijdag 15 maart 2019 om 14:02
Jep ze draaien door... leoes net dat er stadionverboden voor kaart verkoop zijn uitgedeeld! Gewoon sk en ck blokeren is zat!

Maar vuurwerk maakt tijdens wedstrijden slachtoffers daar snap ik het nog
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:02]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:08
Zolang er geen slachtoffers vallen is er toch niks aan de hand. hahaha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:16]
Vind ik leuk
KCP +737
vrijdag 15 maart 2019 om 15:13
Nou ze vallen dr dus... een terecht verbod.

In de arena wordt voor de wedstrijd beelden van slachtoffers getoond op het scherm...
Vind ik leuk
RenW +4121
zaterdag 16 maart 2019 om 11:12
Ze staan vaak met hun rug naar het veld, en de beelden.
Dat krijgen ze dus niet mee.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:51
Helaas heeft de knvb een aanklaagster die een grote hekel aan Feyenoord heeft. Eerst constant proberen om door list en bedrog spelers geschorst te krijgen. En nu steeds straffen voor vuurwerk.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4435
vrijdag 15 maart 2019 om 13:23
Jeeeeej, hoeven we straks helemaal niet meer!!
Vind ik leuk
tikkietoe +6115
vrijdag 15 maart 2019 om 13:24
Zonde, al die boetes hadden beter in de jeugdopleiding gestoken kunnen worden.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 13:25
Het kan ze niet schelen dat hun club naar de klote gaat....onbegrijpelijk nadat ze net weer aan het opkrabbelen zijn
Vind ik leuk
2cents +61664
vrijdag 15 maart 2019 om 13:28
De straf is een uitwedstrijd in de beker?
Vind ik leuk
Blindsy +18793
vrijdag 15 maart 2019 om 14:10
Dat gaat te ver, 2cents. Doe dan maar een boete van 25 of 50k, want die thuislotingen kosten Feyenoord sowieso al een ton.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:29
Die Kut KNVB wil Feyenoord gewoon kapot maken, maar dat lukt ze nooit natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:56
Als iets al jaren niet mag dan is het vuurwerk, dus uit eindelijk maak je als supporter je eigen club kapot.
Dat afschuiven ook altijd van iedereen, kijk eerst naar je zelf.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:01
"Knvb wil ons kapot maken"
Wat een ego opmerking !!

Je zoontje of dochterje staat naastje en je buurman denk een echte fan te zijn en die steekt ff wat af .....en jahoor naar beneden jas in de fik 2 uur later ben je in nieuwegein brandwonden !!!
PRAAT je dan nog zo ???
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 14:03]
Vind ik leuk
Blindsy +18793
vrijdag 15 maart 2019 om 14:09
Die kut KNVB wil gewoon dat die mafklappers stoppen met vuurwerk. En natuurlijk lopen er bijna alleen bij Feyenoord figuren rond die perse vuurwerk willen afsteken. Heeft dus NIETS met Feyenoord te maken, maar alles met die eigenwijze droeftoeters. Maar lekker je club kapot maken, goed bezig.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
vrijdag 15 maart 2019 om 17:45
Wel het proberen waard ;-p
Vind ik leuk
FRChamp +1039
vrijdag 15 maart 2019 om 13:29
Eén straf is nou wel weer genoeg man, kom op, willen ze ons dood hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:57
Tsja 😱
Vind ik leuk
FR_010 +19
vrijdag 15 maart 2019 om 13:29
Ga stuk om sommige domme reacties hier!🤣
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:32
Daarom moeten mensen binnen Feyenoord voor vuurwerk zorgen. Als het allemaal via de officiële wegen gaat mag het wel. Dat geld kan je beter steken in het vuurwerk dan in boetes.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:32
Begint zo langzamerhand een beetje irritant te worden.

Pro Pyro!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:57
Dat kan toch prima maar laat het professioneel regelen en dan heb je vuurwerk en geen gezeik.
Vind ik leuk
guusje +1432
vrijdag 15 maart 2019 om 13:35
Het enige vuurwerk in de kuip komt vanaf de tribune.............
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:41
Ik denk niet dat ze gaan stoppen.

Haha.
Vind ik leuk
Justin Kees +2623
vrijdag 15 maart 2019 om 13:55
Hebben ze in Zeist weer eens niets te doen of zo? Beetje vuurwerk voor de wedstrijd is juist mooi...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:55
Ik zou zeggen camera erop wie het plaatst en of aansteekt .. stadionverbod voor hele leven
Je verpest het voor alle ECHTE supporters 1 wedstrijd vak leeg is een voorbode. !! Wat Den Haag heeft gedaan kan optie 2 zijn. ..

DOESLIEF !!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:56]
Vind ik leuk
hollister +755
vrijdag 15 maart 2019 om 14:00
Gewoon terecht... niets meer en minder... wie niet horen wil moet maar voelen.. volgende straf . wedstrijd zonder publiek... snap die tokkies niet:
waarom niet zoals Ajax gewoon gecontroleerd vuurwerk bij topwedstrijden? Nee hun motto Geen Pyro, geen party... nou dan.. ook niet lopen zeiken over de straffen... en zeker als KNVB niet zwichten voor chantage door die zgn boycotten... als KNVB zou ik dan ze een handje helpen.. helemaal geen publiek welkom...
Vind ik leuk
Blindsy +18793
vrijdag 15 maart 2019 om 14:04
Vanaf volgend jaar heet het "geen pyro geen punten" of "geen pyro geen poen" . De sukkels.
Vind ik leuk
Blindsy +18793
vrijdag 15 maart 2019 om 14:04
Maar vooral lekker tegen Heerenveen thuis blijven, KNJB roepen en natuurlijk Van Geel en Loeki overal de schuld van geven. Hou dat typhusvuurwerk thuis, sodeju!!!!!
Vind ik leuk
leozao +903
vrijdag 15 maart 2019 om 14:11
Als de 11 Feijenoord spelers nu eens voor vuurwerk zorgden was het allemaal niet zo erg...
Vind ik leuk
Snappi +28
vrijdag 15 maart 2019 om 14:11
Snap niet waarom een deel van het legioen niet gewoon stopt met dat vuurwerk gedoe. Regel is dat het niet is toegestaan, punt. Zomaar elke keer je club in diskrediet brengen en boetes laten betalen. Het geld kunnen we goed gebruiken voor andere dingen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:29
Kunnen ze, als het toch zo laat na het incident bestraft wordt, niet gewoon tegen dezelfde club straffen? Tijdens psv vuurwerk, is tijdens psv een vak leeg
Vind ik leuk
bert +554
vrijdag 15 maart 2019 om 14:53
En alweer is het de schuld van de knvb he trouwe aanhang,ligt echt nooit aan jullie.
Jullie hebben ook kijkend naar het verleden jullie club zoveel schade aangedaan,maar het ligt echt nooit aan jullie.die rot knvb ook.
Vind ik leuk
Caniggia +1219
vrijdag 15 maart 2019 om 15:06
Een echte volksclub die 100 procent achter elkaar staan.Alleen is er een categorie die helemaal geen fan zijn.Want hoe vaak er door de club ook gevraagd word geen vuurwerk meer te gooien.Elke keer gebeurt het weer.Ik zou zeggen pak je eigen medefans eens aan die verknoeien het voor 99,9 procent van de echte fans.Is iedereen dan zo bang voor een klein groepje schorem?
Vind ik leuk
orion73 +1532
vrijdag 15 maart 2019 om 15:32
Als het nou op het veld werd gegooid dan snap ik zo’n boete nog maar dit slaat nergens op. KNVB speelt met vuur (niet grappig bedoeld).
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:34
Foei
Vind ik leuk
Gyrosregime +2767
vrijdag 15 maart 2019 om 17:05
Afstraffen die kneuzen.. je kan ook niet zeggen dat er een paar het verpesten voor de rest want de rest kan ook terwijl het gebeurt in opstand komen tegen die leeghoofden.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +223
vrijdag 15 maart 2019 om 18:37
nu al 50.000 euro
toch niet normaal
en waarom???
stop er mee
echt dit is zo zonde geld
KNVB
.is niet rechtvaardig
zulle wij met zn alle de toegangen blokkeren met en bij het ned. elftal
spelen ze in een leeg stadion
geen kaarten kopen
maar ook dan met zn alle he
thuis blijven en tv kiken
dit doen als ze in de kuip spelen.waarom
ze huren het stadion van Feyenoord
laat ze maar betalen
voor een leeg stadion
en niet verkochte kaarten
wat schiet je er mee op!!
niks
maar met al die botes op leggen ook niet
suppporters moeten in gaan zien
dat vuurwerk
niet nodig is om sfeeer te maken
zingen vlaggen
sjaals
weg met die kut trommel

DIRK uit arnhem

Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 19:03
Ja weet je wat het ook is, je wordt amper tot nauwelijks gefouilleerd als of de beveiliging wordt gerund door een stel kinderen is gewoon triest. De club zelf is hier verantwoordelijk voor als zei zo'n zwak beleid hebben over de toegang tot De Kuip en niet willen kijken naar hoe clubs uit Engeland dat regelen dan roepen ze het over zich af. Want er zijn altijd zogenaamde supporters die de club financieel ten gronde doen is gewoon triest laf en zwak doe dat lekker bij je moeder voor de deur
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws