Lovende Zlatan in Amerika: Dit is het Ajax dat we allemaal willen zien

Lovende Zlatan in Amerika: "Dit is het Ajax dat we allemaal willen zien"

Gepubliceerd: zaterdag 16 maart 2019 om 08:29za 16-03-2019 om 08:29

Zlatan Ibrahimovic laat in gesprek met Voetbal International weten uit te kijken naar de wedstrijd tussen Juventus en Ajax in de kwartfinales van de Champions League. Zlatan (37) speelde in zijn carrière voor beide ploegen.

De Zweedse spits van LA Galaxy zegt dat Ajax het 'fantastisch' heeft gedaan tegen Real Madrid. "Ik ben echt heel blij voor de iedereen binnen de club en voor de fans. Dit is het Ajax dat we allemaal willen zien: een ploeg die speelt met lef en kwaliteit, met veel jongens uit de eigen opleiding", vertelt hij aan VI.

Zlatan speelde drie seizoenen voor Ajax en een voor Juventus. Wie er in zijn ogen moet winnen, wordt niet duidelijk. "Ik beschouw Ajax en Juventus allebei als mijn clubs. Dus wie er ook gaat winnen, ik heb met deze kwartfinale sowieso gewonnen."

Zlatan dwong in zijn periode bij Ajax een transfer naar Juventus af. Voor de Amsterdammers maakte de Zweed 35 doelpunten in 74 wedstrijden. Zlatan speelde na Juventus voor Internazionale, FC Barcelona, AC Milan, Paris Saint-Germain, Manchester United en nu dus voor LA Galaxy.

Lees ook: Endt geeft Ajax '35 procent kans': 'Als ze daar de slag winnen, zijn ze heel ver'

Plaats een reactie

zaterdag 16 maart 2019 om 08:31
Zlatan de neus !
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:10
Big nosso Zlatan.
Vind ik leuk
RebelVox +10754
zaterdag 16 maart 2019 om 17:47
Zlatan de Held!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:32
Met veel zelf opgeleide spelers zegt hij haha.. toch niet op het veld die wedstrijd!
Vind ik leuk
Jordaan +859
zaterdag 16 maart 2019 om 08:37
Veltman (als invaller) De Wit (als invaller) De Ligt, Mazraoui, Blind,
vdBeek. En we hebben nog genoeg eigen jeugd wat er aan komt van Eiting (pech met blessures speelde goede voorrondes) tot en met Gravenbergh die ik volgend seizoen wel verwacht.
Vind ik leuk
Jozef +44199
zaterdag 16 maart 2019 om 10:08
Joh, laat gaan.

Ze zijn nog erger dan dementerenden. Er zit een kras op en voor hun plaat.
Vind ik leuk
Garrie +3811
zaterdag 16 maart 2019 om 12:38
Wij kunnen kopen en opleiden💪😁
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 16:54
Indd, niet happen... is beter... lekker laten lullen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:11
Normaal gesproken speelt Ajax met 7 aangekochte en 4 zelf opgeleide spelers, niets mis mee toch? Waarom doet men alsof een selectie kopen een schande zou zijn. Alle topclubs in Europa(=de Wereld) hebben gekochte selecties, van Juventus tot PSG, Barcelona, Bayern, Real, en alles in Engeland. Nu Ajax dat steeds meer doet lijkt het ook daar resultaat op te leveren. Verder is het vrij logisch dat er in de Eredivisie meer "eigen jeugd" bij teams zit dan in de grote competities, er gaat zoveel geld in rond dat spelers er gelijk moeten staan, zat voorbeelden, Memphis, Luuk, Klaassen, Clasie enz. Laten we dus niet doen alsof Ajax momenteel veel zelf opgeleide spelers opstelt, ja, als invallers, als het gespeeld is.
Vind ik leuk
Jordaan +859
zaterdag 16 maart 2019 om 10:20
De Ligt enorm veel kwaliteit!
vdBeek geweldig voor Ajax.
Mazraoui zich stormachtig ontwikkeld.
Blind al dan niet teruggehaald blijft eigen jeugd.
Gewoon 4 enorme belangrijke spelers geweest dit seizoen waar De Ligt er bovenuit steekt.

O.a Veltman, De Wit, Eiting volwaardige selectie spelers.

Vorig jaar twee eigen jeugd verkocht Klaassen en Kluivert. Bij elkaar voor bijna 50miljoen.


En het ene jaar is weer meer dan het andere jaar, vergeet niet dat we snel onze spelers verliezen. Binnen twee jaar staan er weer veel goede talenten klaar voor Ajax waaronder Gravenbergh, Unuvar, Brobbey.

Zit wel goed bij Ajax qua eigen jeugd. Met onze eigen jeugd die mee hebben gedaan, de EL finale gehaald, nu de kwartfinale CL dus wat er door komt laat ook nog is een hoog niveau zien.


Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:31
Snap je betoog, ik zei alleen dat het geen schande is om spelers te kopen, als ze goed zijn? Waarom niet. Normaliter gaat daardoor het niveau van je selectie omhoog waar jeugdspelers weer van kunnen profiteren. ManCity heeft toch een selectie om jaloers op te zijn, alles dubbel bezet, allemaal internationals, net als Liverpool, Barcelona, PSG, dat zijn de clubs die de Frenkies, Mathijsen en Bergwijns wegkopen, als Spurs geen 40 en Barca geen 80 neergelegd hadden, had Ajax nu 120 miljoen minder toch?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:32]
Vind ik leuk
AFP +2898
zaterdag 16 maart 2019 om 11:04
Ekkelenkamp !!!
Vind ik leuk
Jozef +44199
zaterdag 16 maart 2019 om 10:31
Dit is non-discussie.

Zonder twijfel leidt Ajax spelers zelf op en iedereen weet dat deze kansen krijgen.
Ter aanvulling worden tegenwoordig enkele ervaren krachten bijgekocht en investeert Ajax in jeugdspelers met potentie, gewoon omdat er regelmatig een overval wordt gedaan op de eigen jeugd... De aangekochte talenten ( niks meer) krijgen kansen en dat weten ze en daarom komen ze. Onana, Frenkie, Dolberg en Neres..
In het verleden Zlatan, Alderweirld, Verthongen, Suarez en Sanchez, om maar eens een greep te doen in aangekochte talenten die tot op de dag vandaag lovend zijn over Ajax en dankbaar voor de kansen die ze kregen.
De hoogste investering die Ajax ooit deed in een speler lag rond de 16 miljoen, dus vrij uniek in her rijtje van de 8 sterkste teams van Europa op dit moment.
Ook dát is Ajax...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:57]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:42
Excuus, de zelf opgeleide Daley Blind kost Ajax 20,5 miljoen. Alle afgesproken variabelen zijn gehaald, top 2,Europees overwinteren, bijna alles gespeeld, 20,5 miljoen. Tot dan was idd Nikos Machlas de duurste Ajax aankoop. Lees aub ook goed wat ik zeg, het is geen schande, de echte top(war Ajax graag bij wil horen) doet niet anders.
Vind ik leuk
Jozef +44199
zaterdag 16 maart 2019 om 10:48
Oke, jij je zin: 20,5 miljoen (vele bronnen die anders beweren, maar goed...).

Dat doet niks af aan mijn betoog.


NB.
Sulejmani kostte 16 miljoen en was dus dus duurder dan Matglas...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:49]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:57
Ajax(als beursgenoteerde onderneming) moet dit soort cijfers bekend maken, zoek maar op. Overigens is dat alsnog een schijntje vergeleken met wat bijv. Bale gekost heeft, des te knapper de prestatie. Tegelijkertijd zegt transfer geld meer over de trend dan over kwaliteit. Is Neymar met 220 miljoen 5x zo goed als Neres of is Kepa van Chelsea 3x beter dan Cillissen?
Vind ik leuk
Jozef +44199
zaterdag 16 maart 2019 om 11:01
Je verlegt de discussie.

Ajax presteert met een fractie van het budget vergeleken net de rest van de huidige top acht.... en natuurlijk is de kwaliteit niet maar een fractie vergeleken met de rest.

Daar zit nu juist de clou.... doe je als club toch iets goed.

Wat? Nou, dat is aangegeven...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 11:02]
Vind ik leuk
#Keizerout +45375
zaterdag 16 maart 2019 om 11:42
Trend over kwaliteit klopt denk ik niet.
Neymar heeft uitzonderlijke kwaliteiten. Die zijn veel zeldzamer. Daardoor hoeft hij niet perse 5x zo goed te zijn als iemand die 5x minder kost.
Kepa gaat veel langer mee dan Cillessen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:52
De bedragen zijn gewoon uit z'n verband gerukt, Ajax onder v. Gaal won de CL met spelers(tegen het veel duurdere ACMilan), dat hield men toen ook niet voor mogelijk. Kluivert werd nooit de duurste speler ter wereld maar was wel een vd beste spitsen ter wereld, zoals Bale speelt is hij echt geen 100 miljoen waard maar door die transfer sloeg alles op hol.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 13:53]
Vind ik leuk
#Keizerout +45375
zaterdag 16 maart 2019 om 13:57
Dat klopt, maar spelers met uitzonderlijke kwaliteiten waren altijd al duurder.
De bedragen zijn hoger en daardoor de verschillen groter.
Alleen als Neymar 222 euro ipv miljoen euro had gekost en Van Dijk 85 euro had je toch diezelfde verhoudingen gehad?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 15:26
Klopt, maar men noemt v Dijk (momenteel) de beste verdediger ter wereld en qua positie niet te vergelijken met Neymar, het verschil van 140 miljoen euro is te groot als je kijkt naar hoe waardevol beide spelers voor hun team zijn. Dat bedoel ik met kwaliteit en prijs gaan niet altijd gelijk op.
Vind ik leuk
#Keizerout +45375
zaterdag 16 maart 2019 om 15:30
Misschien was het een slecht voorbeeld, omdat qua positie die verhouding altijd in het voordeel van aanvallers was.

Alleen denk ik dat de prijs vooral afhangt van hoe zeldzaam kwaliteit is. Als je 5x zoveel betaalt krijg je niet 5x zoveel kwaliteit, maar wel een zeldzamere kwaliteit.
Vind ik leuk
AFP +2898
zaterdag 16 maart 2019 om 11:14
Beste Phoxythebest, ik begrijp wel dat je het niet slecht bedoelt, maar waar hebben je argumenten nog zin voor in de huidige situatie. Ajax staat nu voor een hele belangrijke punt voor zowel Ajax als de KNVB. Ajax mag met 7 topclubs meedoen aan de competitie, geweldig toch ? Heel de voetbalwereld kijkt reikhalzend uit naar de wedstrijden van Ajax tegen Juve waarbij Juve torenhoog favoriet is, maar kijk uit Ajax kan nog verrassend uit de clash komen. Jouw hele denken en theorie over gekochte spelers c.a. zijn nu irrelevant. Ajax heeft het hoogst haalbare gehaald, zeker voor een Nederlandse club: 75 miljoen, spelers voor hoge bedragen verkocht of gaan verkocht worden, aandeelhouders tevreden, supporters werden verwend, merchandising draait goed, wereldfaam, dat is toch het belangrijkste ? En last but not least zit er misschien nog een Treble in. Laten de overige ED-clubs maar een voorbeeld aan Ajax nemen en niet steeds vervallen in narrow minding en blijven hangen aan lokale succesjes, die uiteindelijk niet veel opleveren.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:31
Als andere clubs dat zouden doen(wat haast niet mogelijk is omdat Ajax en Psv ook daar de beste spelers weghalen) zou dat betekenen dat Ajax niet elk jaar kampioen kan worden. Ik heb volgens mij al tig x gezegd dat ik het een knappe prestatie vindt. De discussie ging over het feit dat Zlatan zei:"met allemaal zelf opgeleide spelers", dat klopt niet helemaal. Ik zei toen dat alle topclubs waar Ajax nu tussen zit en zich mee wilt meten, koopclubs zijn en daarom zo succesvol en dat er niets mis met kopen is.
Vind ik leuk
AFP +2898
zaterdag 16 maart 2019 om 11:36
Dat is waar Phoxy ik verwijt je ook niet, maar alle theorieën ten spijt dit CL-seizoen loopt op zijn eind en het hier en nu is dat Ajax al dan niet met eigen jeugd toch het succes behaalt. Fijn weekend.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:42
Insgelijks
Vind ik leuk
AFP +2898
zaterdag 16 maart 2019 om 11:04
Hoe dan ook, Ajax is hofleverancier van spelers aan de ED, waardoor de ED zonder die spelers kwalitatief minder is.
Vind ik leuk
AFP +2898
zaterdag 16 maart 2019 om 11:00
Brobeast, Noah Lang, Ünuvar, Scherpen......en wat er nog bij Jong Ajax, onder 19, onder 17 rondloopt op de (bij-)veldenen ga zo maar door. Het kost misschien 1 seizoen, maar met de goede begeleiding en coaching en inzicht in goed voetbal bij Ajax staat er weer een nieuw voortreffelijk Ajax in het veld. En lekker weer arrogant zijn en afgunst afdwingen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 11:38]
Vind ik leuk
LifeErazor +1620
zaterdag 16 maart 2019 om 08:39
Ook in de journalistiek is er meten met twee maten. 3 a 4 jongens uit de eigen jeugd bij ajax is veel.. Bij andere clubs te weinig. Het zal allemaal wel. Als je wint maak je vrienden. Dat die niet echt zijn maakt blijkbaar niet uit. Als ze maar geld brengen.
Vind ik leuk
3Bier +14281
zaterdag 16 maart 2019 om 09:55
In de CL is dat veel. Tussen al die clubs die met miljoenen smijten
En Zlatan is naar mijn weten geen journalist.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:55]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:23
Real doet het met Carvajal, Isco, Asensio, Rugillion, Vasquez ook met minimaal 5 spelers uit eigen jeugd,zo'n wonder is het dus niet.
Vind ik leuk
Lebowski +483
zaterdag 16 maart 2019 om 10:36
Ajax 7.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:50
Ik hoef geen pikken te vergelijken, ik zeg dat het niet erg is,bij Real zijn die 5 vaak basis overigens.
Vind ik leuk
El Pibe +1393
zaterdag 16 maart 2019 om 10:19
Bij wie is dat weinig dan? 3 a 4 jongens uit eigen opleiding in de basis is bij alle topclubs knap.
Presteren met deze jongens is natuurlijk nog knapper...
Vind ik leuk
Lebowski +483
zaterdag 16 maart 2019 om 10:38
3, 4 bij Ajax is weinig. 7 is heel goed en de meeste bij de laatste 8 kwartfinalisten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:36
Lol sukkel
Vind ik leuk
Lebowski +483
zaterdag 16 maart 2019 om 09:44
Jazeker! Ajax heeft de meeste zelfopgeleide spelers van de 8 kwartfinalisten, die speelminuten maakten in de CL.
Vind ik leuk
Jozef +44199
zaterdag 16 maart 2019 om 10:09
Het doet pijn blijkbaar, al die aandacht.

Geniet er van joh.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:22
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/869608/-koopclubs-domineren-champions-league-ajax-en-bar-a-bevestigen-de-uitzondering.html
Vind ik leuk
AFP +2898
zaterdag 16 maart 2019 om 11:01
Maar in elk geval niet met veel "afdankertjes".
Vind ik leuk
Adjab +1274
zondag 17 maart 2019 om 13:01
Ik heb je een 👍 om dat je niet kan tellen niet opgelet op school
Vind ik leuk
AllAdIn +24651
zaterdag 16 maart 2019 om 08:33
Messi en Ronaldo zijn fenomenen, maar Zlatan is de enige echte Baas!
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 08:36
daar is hij een mug bij
Vind ik leuk
Jordaan +859
zaterdag 16 maart 2019 om 08:33
Mooie woorden legende!
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 16 maart 2019 om 08:33
Weer een vedette die groot bij ons is geworden en lovend praat over Ajax
Vind ik leuk
Spiegel +11080
zaterdag 16 maart 2019 om 10:22
Ben er heilig van overtuigd dat Zlatan via een andere route minstens net zo ver zou zijn gekomen.
Dat ligt overigens niet aan Ajax, maar aan de persoon Zlatan.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 08:34
de volgende topic:
Handballers loven Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:36
Dat de helden in Eindhoven op een hand te tellen is kunnen wij ook niks aan doen. Feyenoord en Ajax hebben veel meer helden opgeleid en begeleid.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 08:39
als jij niet verder kan tellen dan 5
moet je terug naar school gaan
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 16 maart 2019 om 08:52
Wij kunnen tellen tot 33 en jij?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 08:54
ja verder kom je niet al heel lang niet
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 16 maart 2019 om 08:56
Stumperd....jullie komen maar tot 24 kampioenschappen
Hoe je het ook wend of keert PSV blijft het provincie clubje
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 08:57
we komen wel snel dichterbij
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 16 maart 2019 om 08:59
🤣🤣🤣🤣🤣 gefrustreerd mannetje
Vind ik leuk
Cookee +12645
zaterdag 16 maart 2019 om 09:45
Bommel, Nistel, lang geleden dat andere clubs zulke spelers hadden.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 03:21
Ronaldo, Romario.
Vind ik leuk
pdavie +639
zaterdag 16 maart 2019 om 08:37
De volgende topic? DE pas je toe in DE volgende zin: Ajax is DE volgende kampioen van de Eredivisie...;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 08:38]
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 08:41
da's lang geleden
Vind ik leuk
pdavie +639
zaterdag 16 maart 2019 om 08:56
Daar valt geen speld tussen te krijgen helaas...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:41
Nee maar zonder dolle de Ajax afdankertjes zijn al snel jullie helden in Eindhoven. Memphis de clown is dan een speler die uitgekotst is in Manchester en nu speelt bij een nikzeggende club.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 08:43
waar is Klaasen? Younes? Kluivertje?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:45
Serieus wil je dit spelletje gaan spelen? Waar zijn Pieters, Locadia, Narshing, Toivonen?
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 16 maart 2019 om 08:47
Vergeet Gutti en Romero niet
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 08:51
zo kun je er van Ajax ook een trein vullen
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:14
Die trein zal nooit zo lang zijn als die van PSV, ook jij begrijpt dat.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:46
En domme vergelijkingen trouwens. Klaassen is aanvoerder van een stabiele Bundesliga club, Kluivert is onderweg bij AS Roma en zal spoedig het plekje van Bergwijn in Oranje overnemen. Younes okay die is ergens
Vind ik leuk
ficusje +2899
zaterdag 16 maart 2019 om 08:52
Hier ook al kinderachtige reacties,heb toch meer respect voor elkaar.
Vind ik leuk
Zultkop +6596
zaterdag 16 maart 2019 om 09:25
Kluivert zijn kansen onder de nieuwe trainer zouden nog verder slinken las ik.laatst. ff afwachten of ie nog veel aan spelen gaat toekomen.
Vind ik leuk
Suck r +292
zaterdag 16 maart 2019 om 08:56
.... waar hij wederom uitgespuugd gaat worden. Ook Lyon is al klaar met hem. Die reactie ook na de wissel tegen Barça..... Echt walgelijk. Heeft hij dan echt NUL zelfkritiek?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 09:09
zo heb je er bij ajax ook die uigespuugd worden
Die Huntelaar is niet voor niks terug naar Ajax gekomen
volledig mislukt
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:15
Haha mislukt? Romero voor 16 miljoen die is mislukt of een Guti van 10 die nu al weg willen. Huntelaar gaat gewoon de dubbel pakken dit jaar.
Vind ik leuk
Suck r +292
zaterdag 16 maart 2019 om 09:17
Huntelaar is een zeer geliefd Schalke speler geweest. Heeft het daar lange tijd erg goed gedaan. Clubs als Real en Milan waren waarschijnlijk gewoon een stap te hoog voor hem. Maar hij is er nergens uitgegooid vanwege rare fratsen of een rot-mentaliteit. Klaas is gewoon een winnaar en een echte Ajacied. Hartstikke blij met zijn aanwezigheid.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:20
Echt gast, veel voetbalverstand heb je niet.... Huntelaar is nergens uitgekotst. Hij is een voorbeeld voor vele spelers. Altijd hard werken en nooit klagen. Een man met een groot voetbalhart. Maar ja, dat kennen ze in Eindhoven niet
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:23]
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 09:42
hij is bij ons PSV uitgekotst
hij had toen al die Amsterdamse kapsones
daar kom jij niet omheen ha ha ha
Vind ik leuk
Suck r +292
zaterdag 16 maart 2019 om 09:45
Heeft zelf met zijn hart en zijn volle verstand voor Ajax gekozen. Was wel klaar in Eindje.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2306
zaterdag 16 maart 2019 om 09:58
hij kon anders nergens heen jonghu
Vind ik leuk
Suck r +292
zaterdag 16 maart 2019 om 10:28
Wilde nergens anders heen.... Jonghu😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:54
Ik zeg toch, geen voetbalverstand....
Ze dachten dat Huntelaar niet goed genoeg zou zijn voor dat cluppie uit Eindhoven. Wat een blunder. Via De Graafschap, Heerenveen en Ajax Europa in. Waar ze ook al de mist in gingen met Van the Man, eerst goedkoop wegdoen om hem vervolgens weer duur terug te kopen. Tja, zeg maar niets meer
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:55]
Vind ik leuk
Rabarber +4185
zaterdag 16 maart 2019 om 10:59
Topscorer van de Bundesliga, je loopt continu met je eigen domheid te koop snottebelletje.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:56
Als Huntelaar mislukt is, dan is iedere PSV’er die nu in Europa speelt in het kwadraat mislukt..
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:37
Calimero
Vind ik leuk
DQA +47
zaterdag 16 maart 2019 om 09:07
De reputatie van Ajax heeft echt een enorme opkikker gekregen na de 4-1 in Madrid en dat zal Ajax geen windeieren leggen. Buitenlands talenten die in eerste instantie nog twijfelden over een overgang naar Ajax zullen nu wellicht makkelijker beslissen om naar Ajax te gaan.
Vind ik leuk
Cookee +12645
zaterdag 16 maart 2019 om 09:43
Ja, maar als ze een kletter krijgen van Juve dan roept iedereen, ze troffen Bayern en Real op een goed moment.
Wees reeel het zit mee.
Ik zou zeggen geniet ervan, prachtig dat men weer over ons land praat.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 09:43]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:58
Zo is er altijd een club die minder in vorm is. Ik hoor dat eerlijk gezegd nooit als er een club wordt uitgeschakeld. Maar dat is een nare eigenschap in Nederland, dat we altijd ergens iets negatiefs aan willen geven.
Vind ik leuk
Cookee +12645
zaterdag 16 maart 2019 om 12:15
Je hebt een punt.
Maar ik denk dat de reaktie komt omdat mensen voor Ajax doorslaan in hun euforie.
Je kan ook zeggen dat Bayern en Real zwak speelden omdat Ajax zo goed was. Maar als we eerlijk zijn sukkelden ze ook in de lokale competitie op dat moment.
Neemt niet weg dat ik hartstikke blij met de opleving van Ajax ben.
Vind ik leuk
Cookee +12645
zaterdag 16 maart 2019 om 09:41
Iemand die in Amerika speelt mag ook wat zeggen.
Vind ik leuk
3-0achter +243
zaterdag 16 maart 2019 om 09:58
Ajax + Zlatan = UBER arrogantie.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:06
Zlatan terughalen!
Vind ik leuk
AFP +2898
zaterdag 16 maart 2019 om 10:55
Ajax de onterecht gehate ploeg in Nederland, krijgt van het buitenland de eerlijke waardering en het verdiende respect.
Hieronder de zoveelste:

@De Zweedse spits van LA Galaxy zegt dat Ajax het 'fantastisch' heeft gedaan tegen Real Madrid. "Ik ben echt heel blij voor de iedereen binnen de club en voor de fans. Dit is het Ajax dat we allemaal willen zien: een ploeg die speelt met lef en kwaliteit, met veel jongens uit de eigen opleiding", vertelt hij aan VI.@

Het klinkt als muziek in de oren.
Goed gedaan Ajax.
Vind ik leuk
Jaknes +26
zaterdag 16 maart 2019 om 11:10
United barca ook 2 oud clubs van Zlatan wat een fenomeen
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:29
De club die spelers tot ware legendes heeft gevormd, ja dat is Ajax. Het is altijd zo geweest en het zal in de toekomst niet anders zijn
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:23
Kom maar thuis Zlatan!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws