Als je een bod van 12 miljoen op St. Juste afwijst, moet je worden opgesloten

"Als je een bod van 12 miljoen op St. Juste afwijst, moet je worden opgesloten"

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 07:00ma 18-03-2019 om 07:00

Laatste update: maandag 18 maart 2019 om 07:45ma 18-03-2019 om 07:45

PODCAST - In de nieuwste aflevering van de derde helft is er uiteraard weer veel aandacht voor de titelstrijd tussen PSV en Ajax. De Eindhovenaren wonnen, terwijl Ajax onderuit ging in Alkmaar.

De mannen van de derde helft zagen PSV andermaal in de slotfase de wedstrijd naar zich toetrekken, vonden Ajax een vermoeide indruk maken en laten zich uit over de keuzes die in Rotterdam-Zuid worden genomen. Met deze week Michel Doodeman als gast, journalist en aandeelhouder van Real Murcia.

Beluister hier op Apple Podcast
Beluister hier op Spotify 

De afleveringen zijn op alle podcastplatformen te horen!

In De Derde Helft-podcast delen Titus, cultheld Koen 'Snijboon' en de broers Gijs en Tim hun eigen kijk op de Eredivisie en Champions League. Heel serieus nemen ze zichzelf niet. Met hun snelle rubriekjes, slappe grappen en krankzinnige feiten brengen ze de romantiek van de vaderlandse voetbalcompetitie naar je oorschelp. Borrelpraat deluxe. Luister nu de nieuwste aflevering!

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

PickNikker +369
maandag 18 maart 2019 om 07:01
Watjes. In Engeland hoor je niemand piepen, en die spelen nog veel meer wedstrijden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:03
Volgens mij is dat toch ook je werk . Ik werk ook het hele jaar en denk nog meer uurtjes per week ook . Denk je dat mijn baas opdrachten verplaatst zodat ik een weekje kan uitrusten en beter kan presteren . Gewoon doorpakken word je voor betaald
Vind ik leuk
InternetHeld +3763
maandag 18 maart 2019 om 07:20
Daarom krijgen ze daar ook voor 80 miljoen pond aan TV-geld.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:38
Ik zie zoveel reacties zoals deze. Maar als je dit zegt begrijp je topsport gewoon echt niet. Spieren en pijntjes moeten herstellen. Denk je dat ze niet hun best doen? Het gaat gewoon soms niet als je zoveel wedstrijden speelt. Dan maakt het niet uit wat je mentaliteit is. Je lichaam is gewoon op..
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:05
Ik weet niet hoe jij bent op je werk maar ik beschouw het ook als topsport altijd de volle 100% geven als ik kapot thuis kom gaan de beentjes omhoog bordje eten van de vrouw en volgende dag weer keihard erop of het lichaam nou op is of niet . Ze zien me aankomen vandaag doenik even rustig aan ik voel mijn beentjes
Vind ik leuk
3Bier +15498
maandag 18 maart 2019 om 08:57
Rinus jij zit de hele dag op VP Ajax topics in de gaten te houden. Jij doet geen flikker joh.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:03
Kut betrapt 👍😂
Vind ik leuk
GetRekt +2090
maandag 18 maart 2019 om 07:44
Oh oh oh, wat heb jij een zwaar leven. Hoe kun je jouw werk nou vergelijken met topsport. Wat een onzin.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:07
Het zijn slappe zakken ze kunnen 1 keer presteren als ze een week rust hebben gehad en daarna is het kommer en kwel ga eens kijken in de Spaanse of Engelse competitie die spelen meer wedstrijden en op hoger niveau
Vind ik leuk
PickNikker +369
maandag 18 maart 2019 om 10:09
40 uur per week stratenmaker zijn in weer en wind staat gelijk aan 3 uurtjes voetbal?
Vind ik leuk
Baijiu +1698
maandag 18 maart 2019 om 07:04
Dan luister je niet goed genoeg. In engeland is er juist heel veel discussie gaande vanwege het hoge aantal wedstrijden en het gebrek aan rust, waardoor veel voetballers al op relatief jonge leeftijd uitgeblust lijken te zijn
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:23
Op zoveel onwetendheid is nagenoeg niet te antwoorden.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:10
Onwetendheid is nooit een reden om geen antwoord te geven. Einstein: "If you cant explain it simply, you don't understand it well enough''.

OT: Precies wat Baijiu aangeeft klopt, Engeland wil minder wedstrijden spelen want de fysieke inspanning is te hoog.

Nu merk je dat Ajax ook door de mand valt omdat ze meestrijden voor 3 prijzen. Als je niet genoeg rouleert in je elftal ga je fitheid problemen krijgen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:07
Hopelijk begrijp je dat ik het met Baijiu eens ben.

Mensen die topsport nog steeds vergelijken met een ‘gewone’ baan zijn bijna niet te overtuigen. Die hebben geen idee wat het allemaal inhoudt.
Vind ik leuk
DQA +105
maandag 18 maart 2019 om 07:10
Je vergelijkt appels met peren. Ajax heeft een zeer smalle selectie van kernspelers en een zeer matige groep met wisselspelers, waarvan velen eigenlijk tekort komen. Daarom spelen dezelfde 11 vrijwel altijd en krijgen ze nooit rust. Daarom gaf ik onlangs aan dat Ajax een veel bredere selectie nodig heeft met kwaliteit, zeker als je op 3 fronten potten wilt breken.

In Engeland hebben ze ten eerste meer geld = in theorie een bredere/betere selectie en daarnaast hebben zij veelal spelers die jaren actief zijn op topniveau. Wij hebben veelal jongens die net komen kijken en hun mentaal/fysiek is nog niet gewend aan deze frequentie van krachtinspanning.
Vind ik leuk
G.Kopf +5630
maandag 18 maart 2019 om 07:19
Waarom komen 18-19-20 jarige bij bv de zwaardere defensie onderdelen wel prima mee?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:24
Hahaha, dat is ook een afvalrace man! En weet jij wat voor een beeld NL heeft van de gemiddelde soldaat.
Vind ik leuk
G.Kopf +5630
maandag 18 maart 2019 om 07:26
Helaas niet al te best.
Vind ik leuk
La Foca +422
maandag 18 maart 2019 om 07:57
Waarom denk je dat de Engelsen altijd tegenvallen op een eindtoernooi
Vind ik leuk
PickNikker +369
maandag 18 maart 2019 om 08:24
Waarom denk je dat Nederland niet eens mee doet. Een mietjes generatie.
Vind ik leuk
La Foca +422
maandag 18 maart 2019 om 08:28
Dat hoor ik ook al 30 jaar, patatgeneratie etc. In de hoogtijdagen van Man United vlogen de Engelsen er de tweede ronde standaard uit. Kon toen eigenlijk niet aan de kwaliteit liggen.
Vind ik leuk
DQA +105
maandag 18 maart 2019 om 08:36
Zit wel iets in. Nederlanders zijn mentaal niet erg sterk.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:02
Lol die 12 miljoen zien ze nooit meer voor St. Juste. Zonde zonde zonde Martin !
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 07:02]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:04
Moe of niet moe moeten prijzen gepakt worden! Daarna rust je maar uit.
Vind ik leuk
fr1963 +4660
maandag 18 maart 2019 om 07:04
Ajax is moe en over een paar maandjes leeggekocht. Moeten ze weer met 5 nieuwe spelers starten, gaat ze weer punten kosten en voor de 6e keer de titel.
(Volgens glazen bol).
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:09
Ik hoop van niet, maar het zou na gisteren idd zo maar weer kunnen.
Vind ik leuk
Jandieze +971
maandag 18 maart 2019 om 07:04
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:10
Schaam je
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
maandag 18 maart 2019 om 07:05
De mensen die die podcast houden moeten opgesloten worden 😂
Vind ik leuk
Sambal +71
maandag 18 maart 2019 om 07:08
Toen op de valreep van PEC gewonnen werd hoorde je niemand over vermoeidheid . Nu bij een verlies ineens wel . Gewoon volledig afgetroefd door een slim en scherp AZ . Gewoon eerlijk zijn .
Vind ik leuk
3Bier +15498
maandag 18 maart 2019 om 08:59
Toen op de valreep van PEC gewonnen werd hoorde je niemand over vermoeidheid.

U leeft onder een steen?
Vind ik leuk
Sambal +71
maandag 18 maart 2019 om 09:55
Ja zeker, lekker rustig maar ik heb daar wel FOX sport , live en 2 x samenvatting gekeken ik zag steeds weer hetzelfde gebeuren. Het wordt steeds duidelijker hoe AJAX en PSV bestreden moeten worden . Zo slecht is het niveau trainers dus niet in de eredivisie.de laatste fase wordt lastig voor AJAX en PSV.
Vind ik leuk
HanV +5671
maandag 18 maart 2019 om 10:36
Dat is toch mooi, weerstand in de competitie.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:18
Gelul, dat bod is er nooit geweest. V Geel bluft.
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
maandag 18 maart 2019 om 07:21
Dat zou wel erg dom zijn van hem. Daarmee zegt hij eigenlijk "ik ben gestoord".
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:25
Is niet te controleren toch? Heel eenvoudig hoor zoiets te roepen. En dan geen clubnaam noemen. Ik zou altijd twijfelen bij dit soort roeptoeters
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
maandag 18 maart 2019 om 07:26
Ja maar elke td zou zo'n bod toch lachend accepteren? Dus ik bedoel als hij dit verhaal zelf verzint dan maakt hij zichzelf toch belachelijk?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:31
Ja zo. Klopt als een bus
Vind ik leuk
HanV +5671
maandag 18 maart 2019 om 10:39
Misschien dat de speler niet instemde, wie weet waar het was.
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
maandag 18 maart 2019 om 11:36
Nee, van Geel heeft het bod afgewezen, hij mocht niet vertrekken. Heeft hij zelf gezegd bij de tafel van Kees.
Vind ik leuk
peewee +303
maandag 18 maart 2019 om 07:21
volgend seizoen wordt Nederland in Europa gewoon weer vertegenwoordigd door de schlemiele kampioen!!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:27
Als je deze podcast luistert, dan moet je wel gek zijn. En een hokje verderop opgesloten worden.
Vind ik leuk
HanV +5671
maandag 18 maart 2019 om 10:47
Zeker, 45 minuten lang, zoiets breek je binnen de minuut af. Waarschijnlijk kan het vermeende nieuws wel in drie regeltjes. Het rijtje Fiorentina, Napoli, Zenith, Shakthar hoeft niet langer.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
maandag 18 maart 2019 om 08:12
12M laten lopen voor St. Juste, 17M voor Jorgensen.. Tijd voor een nieuwe TD bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Ultra-Mag +37
maandag 18 maart 2019 om 08:18
Volledig met je eens, heeft de plank flink misgeslagen.
Vind ik leuk
3Bier +15498
maandag 18 maart 2019 om 09:00
Maar wel een beker
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
maandag 18 maart 2019 om 10:11
Dat wel.. Dat maskeert de fouten enigzins.
Vind ik leuk
Enw02 +684
maandag 18 maart 2019 om 08:22
Die van Geel is echt niet goed. Geen ene feyenoorder is meer dan 10 miljoen waard. Helaas maae waar
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws