'Liverpool accepteert verlies: Bayern en Dortmund benaderen zaakwaarnemer'

'Liverpool accepteert verlies: Bayern en Dortmund benaderen zaakwaarnemer'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 13:32ma 25-03-2019 om 13:32

Laatste update: maandag 25 maart 2019 om 13:40ma 25-03-2019 om 13:40

Liverpool is bereid om Naby Keïta in de zomer alweer van de hand te doen. De 24-jarige Guineeër heeft op het middenveld van The Reds de concurrentiestrijd verloren van onder meer Georginio Wijnaldum.

Keïta moet zich op Anfield schikken in een reserverol en lijkt na een jaar alweer te mogen vertrekken, meldt The Sun. Liverpool maakte vorige zomer nog zestig miljoen euro over naar RB Leipzig, maar accepteert nu een verlies van tien miljoen. Dat is koren op de molen van Bayern München en Borussia Dortmund, die Keïta terug willen halen naar Duitsland. De Bundesliga-topclubs zouden al in gesprek zijn met de zaakwaarnemers van de Guineeër.

Keïta moet naast Wijnaldum ook Fabinho en James Milner voor zich dulden in de pikorde. Hij zou wel eens de eerste van twee grote uitgaande transfers kunnen zijn bij Liverpool. Italiaanse media meldden onlangs dat Juventus zijn zinnen heeft gezet op Mohammed Salah. De Italiaanse kampioen zou een bod van tweehonderd miljoen euro overwegen. Ook lijkt Paulo Dybala in een deal te kunnen worden betrokken.

Plaats een reactie

Joee +497
maandag 25 maart 2019 om 13:39
Lijkt me toch niet de speler die Bayern naar een hoger niveau gaat tillen...
Vind ik leuk
dhrwobo +45702
maandag 25 maart 2019 om 13:41
Prima toch?
Vind ik leuk
Joee +497
maandag 25 maart 2019 om 13:49
Zeker, van mijn part halen ze Ard van Peppen als opvolger van Alaba.
Vind ik leuk
dhrwobo +45702
maandag 25 maart 2019 om 15:53
Nu ga je te ver
Vind ik leuk
nick140 +218
maandag 25 maart 2019 om 13:39
[edit: inmiddels gecorrigeerd in het artikel]
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 13:42]
Vind ik leuk
dhrwobo +45702
maandag 25 maart 2019 om 13:41
200 miljoen voor Salah..... Man. 100 miljoen en Dybala en Liverpool is de lachende derde
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
maandag 25 maart 2019 om 16:42
Jongens dit gaat toch nergens meer over? 200 miljoen.. straks raakt hij na 2 wedstrijden ernstig geblesseerd en zit je met de gebakken peren. Eigenlijk zou er gewoon een transfermax moeten komen.
Vind ik leuk
jamesquinn +4216
maandag 25 maart 2019 om 18:34
Waarom? Als juve dat wil betalen? Laat ze lekker voor zichzelf beslissen...
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
maandag 25 maart 2019 om 19:49
Je zou maar 200 miljoen waard zijn.. straks wordt je nog gestolen omdat mensen denken je weer door te kunnen verkopen. Het zijn godverdomme mensen, geen fucking landhuizen of dure auto’s? ‘Als ik mijn dybala nou eens ruil voor jouw salah, dan krijg je er ook nog 100 miljoen bij.’ Voetballers worden behandeld als handelswaar en ik vind het eigenlijk meer neigen naar mensenhandel. Als spelers zelf naar een nieuwe club willen snap ik het wel maar ze worden gewoon verhandeld door enorme bedrijven die het alleen maar om geld gaat. Werkelijkwaar walgelijk
Vind ik leuk
jamesquinn +4216
maandag 25 maart 2019 om 20:51
Maar wat maakt een transfermax dan voor een verschil? Dat die speler niet voor 200 miljoen, maar voor 20 miljoen verkocht wordt? Of 2 miljoen? Is dat geen handel dan? Met andere woorden, de door jou aangedragen oplossing is geen oplossing voor het door jou ervaren probleem.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6498
dinsdag 26 maart 2019 om 03:45
Dat mensenhandel valt natuurlijk best mee. Als de speler niet wil, gaat het natuurlijk niet door. En daarnaast, het zijn met name de spelers die er garen bij spinnen met hun (inderdaad) inmiddels walgelijke salarissen.
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 13:42
Wat had ik hoge verwachtingen van deze jongen. Is een goede voetballer, maar kan de concurrentie gewoon niet aan. Lijkt me handig om te vertrekken. De bundesliga kent hij, lijkt me dus een goede optie dit.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 13:48]
Vind ik leuk
Garinsha +5121
maandag 25 maart 2019 om 13:43
Ene sara had een grote smoelwerk die beweerde dat keita wijnaldum makkelijk uit de basis zou spelen..

Nog voor de winterstop.
🤡


I rest my case.
Vind ik leuk
Bep Slatter +12026
maandag 25 maart 2019 om 13:49
Een Olifanten geheugen heb jij, maar dat meen ik mij ook te herinneren. Gini doet dat heel goed.
Vind ik leuk
Garinsha +5121
maandag 25 maart 2019 om 14:31
Precies. Er was en is geen reden om hem te paseren.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:52
Het was in de zomer(!) dan ook helemaal geen gekke en daarnaast vrij breed gedragen veronderstelling dat Wijnaldum geregeld bankzitter zou worden toen ze Keita - die inderdaad tegenvalt tot nu toe, dat hadden ze bij Liverpool ook totaal niet voorzien - én Fabinho aan de selectie toevoegden; ze voegen natuurlijk niet voor niets 2 peperdure middenvelders toe aan een selectie, maar garanties heb je niet in het voetbal, dan vind ik het veelzeggender dat het vervolgens voor jou kennelijk aanleiding is om infantiliteiten als 'grote smoelwerk' te bezigen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:59]
Vind ik leuk
Garinsha +5121
maandag 25 maart 2019 om 14:30
Waar op gebasseerd????????

Want wijnaldum was ook vorig ja een volwaardig basis speler dus waarom zou juist hij eruit moeten???
Vind ik leuk
Garinsha +5121
maandag 25 maart 2019 om 14:32
Geef gewoon toe dat je er naast zat..

Niets meer niets minder... hele uitleg maar je zat er gewoon naast.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:35
Zoals wij als fans, overigens geldt hetzelfde voor alle professionals die werkzaam zijn in de voetballerij, er allemaal wel vaker naast zitten als we geregeld een voorspelling doen of inschatting maken en gelukkig ook maar zou ik zeggen; het komt nogal vreemd over dat je het kennelijk nogal opzienbarend en noemenswaardig lijkt te vinden als dat maar weer eens aan de orde is, tenzij je je daar structureel heel lafjes van weerhoudt en het type bent dat alleen achteraf altijd precies weet hoe het had gemoeten, daar zijn er helaas ook nogal veel van.. Besef je alleen wel dat het niets met een 'grote smoelwerk' van doen heeft, daarmee laat je jezelf wel aardig kennen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 14:54]
Vind ik leuk
Garinsha +5121
maandag 25 maart 2019 om 14:57

"Zoals wij als fans, overigens geldt hetzelfde voor alle professionals die werkzaam zijn in de voetballerij, er allemaal wel vaker naast zitten "

PUNT.

Verdere info is niet nodig.

Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:02
Ook die info is eigenlijk niet nodig als je al wat langer dan 2 weken meeloopt, maar die indruk wekte je namelijk niet.
Vind ik leuk
Garinsha +5121
maandag 25 maart 2019 om 16:33
NEXT!
Vind ik leuk
Jordtt +1637
maandag 25 maart 2019 om 15:03
Waarom zou je iemand neerhalen op uitspraken van afgelopen zomer? Nergens voor nodig toch, was een verwachting, die niet blijkt uit te komen... Gelukkig voor Wijnaldum en Milner (leek mij vooral opvolging voor hem te zijn gezien zijn leeftijd)...

Niet zo gekke voorspelling/verwachting en who cares dat de verwachting niet is uitgekomen? We zitten in een andere realiteit die weer vraagt om een nieuwe verwachting,, want dat is wat voetbalfans doen...
Vind ik leuk
Garinsha +5121
maandag 25 maart 2019 om 16:23
Ik heb dit alleen gedaan omdat hij nogal arrogant hierover deed. En ik zei alleen we zullen het midden van bet seizoen wél zien hij zei voor de winterstop nog.. nou daarom herhinner ik deze persoon hier aan.. snap ten 2e niet waarom jij je hiermee bemoeit... alsof het verbode is om iemand te herhinneren over zijn of haar uitspraken..
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:43
Het komt alleen nogal wereldvreemd en volstrekt overbodig over, haha.
Vind ik leuk
Jordtt +1637
dinsdag 26 maart 2019 om 09:31
Haha alsof t verboden is te reageren op een openbaar forum :')
Ik reageer omdat een forum bedoeld is om te discussiëren en verwachtingen delen leiden vaak tot leukere discussies dan het standaard gemierenneuk over Ajax of PSV hierzo. Dus dan verdedig ik iemand die redelijk normaal reageert en gewoon over voetbal lult.. Als je logisch nadenkt, is het gewoon logisch.
Vind ik leuk
jamesquinn +4216
maandag 25 maart 2019 om 18:36
Wat doe je nou tof? Waarom wil je zo geforceerd je gelijk halen?
Vind ik leuk
Garinsha +5121
dinsdag 26 maart 2019 om 18:35
Wat doe ik tof? En geforceerd?

Volgens mij weet jij niet wat gefoceerd betekend.

Maar waar bemoei jij je eigenlijk mee?!

Betaald die gast jou om voor hem te praten?

Wat doe je tof... wat is er dan als ik tof doe?.. grappige 🤡

Doe relaxed.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 18:39]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:45
Keita gaat echt niet vertrekken. De kans is groot dat James Milner na dit seizoen vertrekt om af te sluiten bij jeugdliefde Leeds.
Verder is het artikel van the Sun... wat meestal al op onzin duidt
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +594
maandag 25 maart 2019 om 17:55
Mits Leeds promoveert
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 25 maart 2019 om 13:46
Prima backup. Maar dan denk ik dat Sanches wel vertrekt.
Vind ik leuk
frhoi +2226
maandag 25 maart 2019 om 13:48
had niet verwacht dat Gini het zo goed zou doen. wel mooi om te zien
Vind ik leuk
FSCeara +9567
maandag 25 maart 2019 om 13:49
Salah voor 200 mil. Is een koopje als je ziet wat er voor spelers word betaald.als ze Dybala erin betrekken zal er een 80 mil overblijven. Dan kunnen ze daar de Ligt voor kopen.iederen happy
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +594
maandag 25 maart 2019 om 17:59
Wow, zou echt geniaal van Liverpool zijn. Zoals Salah dit seizoen speelt zou Juventus behoorlijk gek zijn om 200 miljoen te betalen.
Vind ik leuk
jari11 +5192
maandag 25 maart 2019 om 13:51
Hoe kan zo een voetballer 60 miljoen waard zijn, het wordt steeds gekker.
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +594
maandag 25 maart 2019 om 18:00
In de Bundesliga was het een ster, daarom. Hij kan het fysieke spel in Engeland moeilijk aan.
Vind ik leuk
Smithsonian +45139
maandag 25 maart 2019 om 14:16
200 miljoen voor salah?

Strik erom.
Vind ik leuk
joppie +230
maandag 25 maart 2019 om 16:50
Voor 200mln?,niet normaal meer al dat bedragen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:45
The sun . Dan weet je al dat je het niet serieus moet nemen.

Aangezien the sun niet welkom is bij liverpool.

Naby heeft gewoon meer tijd nog voor zijn aanpassing. Maar komt echt wel goed. Want waarom zouden we een jaar op hem wachten om hem vervolgens al na 1 seizoen weer weg te doen
Vind ik leuk
ToniQued +117
maandag 25 maart 2019 om 18:49
Wijnaldum speelt goed.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws