PEC levert wanprestatie in Tilburg: 'Weinig zin meer in als het zo moet'

PEC levert wanprestatie in Tilburg: 'Weinig zin meer in als het zo moet'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 17:38zo 14-04-2019 om 17:38

Bram van Polen is enorm teleurgesteld over het optreden van PEC Zwolle in Tilburg op zondagmiddag. Op bezoek bij Wilem II verloor PEC met 2-0. Een goed resultaat zat er werkelijk geen moment in voor de onthutsend zwakke ploeg van trainer Jaap Stam. 

"Het was bar en boos, echt heel matig", aldus aanvoerder Van Polen voor de camera van FOX Sports"Met name de eerste helft. Toen waren we heel erg zoekende. Younes Namli en Thomas Lam vielen ook nog eens weg en toen was de chaos compleet."

"In de tweede helft kwamen we iets meer aan voetballen toe, maar het leek echt nergens op vandaag. Ik vond ons aan de bal heel slecht, de tweede ballen waren matig, we wonnen onze duels niet... Als we zo nog vier wedstrijden door moeten, heb je er weinig zin in."

"De knop moet bij effe ons wel om, vind ik. Je wilt niet dat het seizoen als een nachtkaars uitgaat. Je kunt nu misschien een keer naar boven gaan kijken, maar goed, als het zo moet elke keer..."

Van Polen vond het, kortom, drie keer niks. "Als wij zo voetballen, moeten we helemaal niet aan de play-offs denken. Heb jij een aansteker? Dan kunnen we de nachtkaars aansteken."

Lees ook: Willem II dankt goudhaantje Isak tegen PEC en blijft volop meedoen voor play-offs

Plaats een reactie

WillyAfca026 +1504
zondag 14 april 2019 om 17:45
Nee bram eerlijk is eerlijk meer dan terechte overwinning van willem2.
Vind ik leuk
zwollie +9906
zondag 14 april 2019 om 18:26
Willem 2 verdiend gewonnen ja
Vind ik leuk
HanV +5732
zondag 14 april 2019 om 21:28
Zeker, maar ik dacht dat die kaars 10e-13e al aangestoken was.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:45
Interessante speler die Isak..zou ik wel bij Ajax willen zien.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:50
Ze spelen binnen kort toch weer tegen elkaar?
Vind ik leuk
RGB +2033
zondag 14 april 2019 om 18:00
Ze spelen eerst tegen Plichtmatig Saai Voetbal.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:05
Klopt inderdaad, ik hoop dat het snel weer prachtig schitterend voetbal is!
Vind ik leuk
leozao +2688
zondag 14 april 2019 om 19:14
Voor Prachtig Schitterend Voetbal moet je bij Ajax zijn! Daar zie je geen Paniekerig Schijt Voetbal.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:16]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:31
Misschien wordt het wel paniek voetbal voor jullie als je een achterstand tegen Utrecht hebt en wij in Alkmaar weer weten hoe je prachtig schitterend voetbal moet spelen. Hahaha.
Vind ik leuk
leozao +2688
maandag 15 april 2019 om 18:48
Misschien wel, maar zeer waarschijnlijk niet!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zondag 14 april 2019 om 17:46
Ow ow die stam volgend seizoen met Feyenoord beter 😉
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:46]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:46
Ik steek nog een shaggie op Bram.....;-)
Vind ik leuk
zwollie +9906
zondag 14 april 2019 om 22:47
Jaap Stam wil brammetje meenemen naar Feyenoord
Vind ik leuk
pico323 +7886
zondag 14 april 2019 om 17:47
Polen is een zager. Hij is en blijft verantwoordelijk voor het ontslag van Schippie.
Vind ik leuk
038power +240
zondag 14 april 2019 om 17:50
Onzin deze opmerking ...Skip heeft geen visie
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:51
Heeft hij toch nog iets goed gedaan dit seizoen 😉
Vind ik leuk
Tossa +3143
zondag 14 april 2019 om 17:52
Verklaar je eens nader?
Mijn inziens is Bram een aanvoerder met het hart op de tong. Als iets hem niet zint, zegt ie dat. Geen mediatraining die daar tegenaan kan. Hoe zou hij verantwoordelijk zijn voor het (overigens zeer terechte) ontslag van John?
Vind ik leuk
pico323 +7886
zondag 14 april 2019 om 17:59
Kijk even het interview van een tijdje geleden terug, toen had hij er ook al geen zin meer in. Laag het aan Schippie en nu aan Stammetje...... blijft een naar mannetje populaire uitspraken in de pers.
Vind ik leuk
Tossa +3143
zondag 14 april 2019 om 18:06
Waar zegt hij dat het aan de trainer lag of ligt? Want dat heb ik dan volledig gemist!
Vind ik leuk
pico323 +7886
zondag 14 april 2019 om 18:08
Teruglezen en tussen de regels doorlezen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:15
En zelf een beetje invullen en bij verzinnen...nee man, hij is blij met Stam maar niet met zijn teammaten die weer eens verzaken!
Vind ik leuk
pico323 +7886
zondag 14 april 2019 om 18:16
Hij verzaakt zelf ook vaak.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:06
Het is een matige voetballer maar met zijn instelling is niks mis.
Vind ik leuk
HanV +5732
zondag 14 april 2019 om 21:33
Vandaag waren vooral Paal en Clement zwak. Als je er maar 2 zou mogen uitpikken.
Vind ik leuk
Tossa +3143
zondag 14 april 2019 om 19:50
Ik herhaal de vraag; waar zegt hij dat? In de regels of tussen de regels.
Vind ik leuk
Rapoe +134
maandag 15 april 2019 om 17:08
Hij heeft zelf ook gezegd dat hij stam een goede trainer vindt en de verdedigers iets bijleert. Dus vgm gaat het tussen de zinnen in lezen bij jou nogal fout. Hij zegt nergens dat het aan stam ligt. Hij zegt dat het al slecht ging en al helemaal toen er 2 belangrijke spelers wegvielen. Wat je hieruit kan afleiden is dat ie toen al wist dat het lastig werd en dat konj al zien. Dus helemaal geen steek naar stam. Fijne avond.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zondag 14 april 2019 om 17:53
Dan heeft dat zagen verdomd lang geduurd. Botte zaag?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:53
De aanvoerder geeft het goede voorbeeld zullen we maar zeggen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:55
Lieve Brammetje, de nachtkaars hoeft niet aan ... het gezegde is namelijk "als een nachtkaars uit gaan", jullie kaars is nooit aan geweest, dus gewoon lekker uit laten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:03
Maar we spelen ook volgend jaar weer op het hoogste niveau. 💪
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:09
Daar hoort PEC natuurlijk ook gewoon thuis 👍🏻
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:12
Drive naar voren was ver te zoeken, tikkie breed, tikkie terug, tikkie op de neus! Hoop spelers mogen van mij in de etalage!! Dat je überhaupt play offs in je mond durft te nemen!
Vind ik leuk
Basik013 +928
zondag 14 april 2019 om 18:14
Willem 2 gaat europa in!
Vind ik leuk
Mineola +637
zondag 14 april 2019 om 18:18
Willem 2 is gewoon beter dan Pec. En dan is 2-0 een normale uitslag.
Vind ik leuk
Nightcrawler +6166
zondag 14 april 2019 om 19:01
Vandaag in Tilburg geweest maar wat een droevenis. De zomervakantie is alvast ingeluid door dit uitgebluste zooitje ballerina’s. Ga je schamen met zijn allen zeg.
Vind ik leuk
Hazelnoot +193
zondag 14 april 2019 om 19:46
Mooi werk levert Japie.
Vind ik leuk
benny-boys +2056
zondag 14 april 2019 om 20:53
Willem II was gewoon beter en verdiend gewonnen.
Vind ik leuk
wil +1371
zondag 14 april 2019 om 22:14
Wir haben ISAK !!!
Vind ik leuk
Smithsonian +45243
zondag 14 april 2019 om 22:32
Ach wees blij dat je niet degradeert. Middenmoot is prima.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4108
zondag 14 april 2019 om 23:41
Het was idd erBRAMmerlijk hij hief zelf het buitenspel op helaas
Vind ik leuk
peinke +2391
maandag 15 april 2019 om 09:40
Bram van Polen, de ,,Dirk Kuyt van Zwolle''. Hoe vaak heb ik dit geneuzel al niet uit zijn mond gehoord. 3 seizoenen geleden, regelmatig en mochten we blij zijn dat we niet gingen degraderen door een onverwachte overwinning op onze Aartsrivaal uit Deventer; vorig seizoen heeeeel vaak in de tweede helft van de competitie waar PEC een dieptepunt bereikte v.w.b. halen van punten; begin van het seizoen onder Van 't Schip en nu wederom demagogisch geleuter pur sang over de rest van de competitie. Hij maakt gewoon zelf deel uit van dit duffe stelletje. Bram van Polen, lekker een eind breien aan je carriere. Die is ook al 2 seizoenen voorbij! Ik ben anders bang dat je volgend seizoen na iedere wedstrijd dergelijke onzin voor de camera moet verkondigen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:42]
Vind ik leuk
voyager73 +23
maandag 15 april 2019 om 09:58
Nou Bram. Blijf dan lekker thuis als je er op deze manier geen zin meer in hebt. Met zo'n instelling zal PEC je niet missen!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:58]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws