Suarez opnieuw in opspraak: deelt Uruguayaan hier een klap uit?

    Suarez opnieuw in opspraak: deelt Uruguayaan hier een klap uit?

    dinsdag 10 januari 2017 om 23:35

    Luis Suarez is opnieuw in opspraak geraakt in Spanje. De aanvaller van FC Barcelona wordt verweten dat hij Villarreal-doelman Sergio Asenjo een klap gaf in het competitieduel van afgelopen zondag. Op deze beelden is te zien dat Suarez inderdaad een beweging maakt, maar is het ook een klap?

    App-gebruikers: klik hier voor de video!

    Plaats een reactie

    Hyena +26489
    dinsdag 10 januari 2017 om 23:41
    Hou toch op.. Ze hebben weer iets kleins gevonden om Suarez op af te zeiken hoor.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +76436
    dinsdag 10 januari 2017 om 23:44
    Bewust dat vuistje, flinke schorsing geven die gast. Goede voetballen maar domme acties!
    Vind ik leuk
    Hyena +26489
    dinsdag 10 januari 2017 om 23:46
    Is goed jongen, 20 wedstrijden schorsen en dat is nog te weinig!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +76436
    dinsdag 10 januari 2017 om 23:55
    Dat maak jij ervan, dit is aan de bond om te bepalen hoeveel de schorsing zou zijn. Maaruuuh ben jij ongesteld geworden vandaag?
    Vind ik leuk
    Hyena +26489
    woensdag 11 januari 2017 om 00:50
    Nee, gisteren al. Zal best dat ik dat ervan maak, maar als dat gebeurt zijn alle bashers wel weer helemaal tevreden.

    En zoals ik in een andere post ook al aangeef, helemaal prima dat iedereen hier weer spektakel van wil maken en een schorsing wil zien. Ik doe er deze keer alleen niet mee.

    Kijk, als we het nou over Kazim hadden gehad was het natuurlijk een ander verhaal geweest.. En neem dit laatste deel nou alsjeblieft niet te serieus ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +76436
    woensdag 11 januari 2017 om 01:17
    Bashers?

    Ik ben aardig neutraal hierin en kijk niet door een real bril, gewoon objectief!

    Maar het gaat niet om Kazim en ook daar heb ik niks mee! Maar Suarez heeft hier toch een handje in en doet dit wel vaker. Hij heeft ook zijn naam tegen maar dat roept hij over zichzelf af.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +76436
    dinsdag 10 januari 2017 om 23:43
    Nou Pique kom jij nu ook piepen?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12416
    woensdag 11 januari 2017 om 00:39
    Nee dit is helemaal niets.
    Elke speler die voor een kopbal gaat heft zijn armen omhoog.
    Een klap is echt een slaande beweging en daarvan is hier geen sprake !
    Vind ik leuk
    Jozef +30953
    woensdag 11 januari 2017 om 08:37
    Pietje, die hand ging met militaire precisie richting hoofd keeper...

    Ik wou dat ik het anders kon zien.
    Vind ik leuk
    mirkoff +1907
    woensdag 11 januari 2017 om 10:10
    Kerel dit heeft niks met koppen te maken. Ben je nou echt blind? Dit is gewoon slaan. Tijdens het koppen maak je ook niet zo'n beweging omdat je anders niet in balans bent. Schorsen voor een lange tijd.
    Vind ik leuk
    Villarreal +107
    woensdag 11 januari 2017 om 00:57
    Volgens Pique zit de voorzitter van de Spaanse bond achter dit filmpje!
    Vind ik leuk
    stpn84 +2
    woensdag 11 januari 2017 om 02:21
    Ik heb niks met real of barca, ook niks tegen. Maar aan z'n reactie zie je dat ie wat gedaan heeft, als je goed kijkt zie je ook z'n arm zwaaien. En als je het meerdere keren bekijkt en het beeld stukje voor stukje afspeelt, zie je wel degelijk een slaande beweging. Schorsen die handel dus, dit is niet de eerste keer bij die vent.
    Vind ik leuk
    Korm +28154
    woensdag 11 januari 2017 om 06:51
    Zelf nooit gevoetbald zeker?
    Vind ik leuk
    Jozef +30953
    woensdag 11 januari 2017 om 08:39
    Welzeker.

    Neem de tijd om de beelden te herhalen. Als je dit ook deed als voetballer, dan hoop ik dat je inmiddels gestopt bent.
    Vind ik leuk
    Korm +28154
    woensdag 11 januari 2017 om 09:17
    hahaha ik deed dit als voetballer inderdaad niet en ja ik ben inmiddels gestopt ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 januari 2017 om 06:08
    Het is niets.....schijn tegen en alle haters vallen er weer over
    Vind ik leuk
    Korm +28154
    woensdag 11 januari 2017 om 06:51
    Serieus? Dit gaat nergens over!!
    Vind ik leuk
    mirkoff +1907
    woensdag 11 januari 2017 om 07:01
    Bewuste stoot. Heeft niks met koppen te maken. Je ziet duidelijk dat die met rechts uithaalt. Hij moet KEIHARD gestraft worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 januari 2017 om 07:03
    Als je het mij vraagt komt zijn beweging voort door de verdediger van Villareal die tegen hem aan hangt. Ik vind dit ene shotje trouwens wel heel makkelijk. Als je zo een statement maakt over Suarez, geef dan ook meerdere spotjes van het moment vanuit mindere hoeken. Het kan goed zijn dat een andere camera een duidelijker en onschuldig beeld geeft van Suarez.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 januari 2017 om 07:04
    mindere = andere
    Vind ik leuk
    Jozef +30953
    woensdag 11 januari 2017 om 08:42
    Nee. Bij aangetoonde schuld hoef je niet meer op zoek naar het tegendeel. Die engnek ging weer eens over de schreef. Dat ie bij Ajax heeft gespeeld zegt me hierin niks. Weg met die klootzak.
    Vind ik leuk
    Strijp +7059
    woensdag 11 januari 2017 om 07:04
    Hij wil de bal met zn hand koppen, hij kopt alleen de keeper
    Vind ik leuk
    Jozef +30953
    woensdag 11 januari 2017 om 08:44
    Ja, hij mikte inderdaad op iets ter grootte van een bal, zo'n halve meter onder de bal...
    ;-)
    Vind ik leuk
    HanV +3208
    woensdag 11 januari 2017 om 09:16
    Heel verstandig, koppen met je kop is niet goed is vorig jaar uit onderzoek gebleken. Hersenbeschadiging en geheugenverlies liggen op de de loer.
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13298
    woensdag 11 januari 2017 om 07:20
    Wel een prima voorzet van de andere Suarez.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4278
    woensdag 11 januari 2017 om 07:47
    Het valt te proberen, koppen met je vuisten voor je hoofd uit gestoken
    Vind ik leuk
    michelhx +2787
    woensdag 11 januari 2017 om 11:06
    Suarez heeft de schijn tegen en is zo geniepig als wat, dus het zou mij niks verbazen als hier opzet bij zit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Suarez opnieuw in opspraak: deelt Uruguayaan hier een klap uit?