Gerucht in Colombia: tweede club legt bod van 45 miljoen op tafel voor Sánchez

Gerucht in Colombia: tweede club legt bod van 45 miljoen op tafel voor Sánchez

donderdag 17 augustus 2017 om 10:11

In Colombia wordt gemeld dat een tweede club zich gaat mengen in de strijd om Davinson Sánchez. Real Madrid zou een eerste bod bij Ajax hebben neergelegd.

Volgens Blu Radio en Caracol TV zou het een bedrag van 45 miljoen euro zijn. De Telegraaf meldde eerder al dat Real Madrid een bod aan het voorbereiden was op de Colombiaanse verdediger. Tottenham Hotspur is al dagen bezig met de komst van Sánchez, maar de deal staat door de moeizame onderhandelingen op losse schroeven.

Trainer Zinedine Zidane wil nu ook werk maken van de komst van Sánchez en ziet een toekomstig koppel met Raphael Varane in het hart van de Real-defensie voor zich. Beide spelers zijn nog jong en kunnen jaren mee. Blu Radio verwacht dat een akkoord binnen enkele uren gesloten kan worden, maar dan zal Real Madrid waarschijnlijk wel nog een hoger bod moeten uitbrengen: Ajax blijft namelijk vasthouden aan de vraagprijs van vijftig miljoen euro.

Plaats een reactie

Ruud40 +6906
donderdag 17 augustus 2017 om 10:14
3, 2, 1
Na gisteravond is het waarschijnlijk nog maar een kwestie van uren voor Barcelona met een knock out bod komt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:15
Levy moet toch alles weten van "moeizame onderhandelingen", haha :-)
Vind ik leuk
Strijp +5695
donderdag 17 augustus 2017 om 10:15
Man wat zou ik dat lekker vinden als Ajax zijnde, tottenham dat doet alsof alles in kannen en kruiken is maar niet genoeg wil betalen en wel de speler paaien, en daar heb je dan real die m zo zou oppikken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:16
dit is precies wat ajax wou, nu maar lekker tegen elkaar op laten bieden!
Vind ik leuk
chicken +6162
donderdag 17 augustus 2017 om 10:20
In dat geval kunnen we maar beter snel een vervanger klaar hebben staan. Als het een bied oorlog wordt gaat er nog wel wat tijd overheen.
Vind ik leuk
666 +5056
donderdag 17 augustus 2017 om 10:50
Precies dat.
Zoveel berichten, maar of er ook adequaat ingekocht gaat worden daar hoor je helemaal niks over.
Op een paar losse flodders van geruchten na.

Is die nieuwe back eigenlijk al in het land?
Of heb ik die presentatie gemist in alle sanchez geweld.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:16
Gewoon volhouden aan die 50 miljoen,waarom zou Nederland niet mee mogen doen met zulke prijzen

Sanchez Mega bedankt voor afgelopen seizoen,heb echt genoten van je en ik eens je een mooie stap vooruit
Vind ik leuk
Zippy +2753
donderdag 17 augustus 2017 om 13:02
50 miljoen...... hahaha
Dan is Kalidou Koulibaly 100 miljoen waard.
Ajax is in zijn geheel geen 50 miljoen waard die spelen toch maar in een MM competitie en zeker niet in een CL, het platform om zich te laten zien.
Vind ik leuk
Hammers96 +1025
donderdag 17 augustus 2017 om 10:16
Wat is die man gehyped niet normaal , die gaat echt niet in de basis komen bij real
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:35
Mooi voor het B-team. Lekker spelen tegen Levante en Sociedad.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:41
Hehe en na de winterstop te bewonderen in het altijd gezellige Abe Lenstra stadion.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:50
Altijd welkom.
Vind ik leuk
3ismo +2936
donderdag 17 augustus 2017 om 10:39
tijd zal leren niet te snel conclusies trekken!
Vind ik leuk
vinny99 +690
donderdag 17 augustus 2017 om 13:09
Als u artikel heeft gelezen staat het er ook in.. Stand in van Varane..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:17
En toch klasse Scouting hoor,dan nemen we een miskoop als cassiera er wel bij,geld al dubbel en dwars terug verdient

Nu nog 3a4 goede aankopen die er gelijk staan
Vind ik leuk
Johan.l +3960
donderdag 17 augustus 2017 om 10:23
Hoeze is Cassiers een miskoop, ben je niet wat snel in je oordeel?
Vind ik leuk
Hvdp +150
donderdag 17 augustus 2017 om 11:05
Cassiers is absoluut geen miskoop !!
Heeft alleen wat meer tijd nodig
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10920
donderdag 17 augustus 2017 om 10:18
Heb zo'n gevoel dat Marc die 50 miljoen er inderdaad uit gaat halen!
Vind ik leuk
Xtacy +282
donderdag 17 augustus 2017 om 10:18
50M of meer, t maakt toch geen reet uit.

Marc doet toch niets met t geld... zoals Kenneth al zei... ze kunnen wel 20M+ voor een speler bieden maar die willen toch niet naar Nederland.

Kortom, lekker door sparen Marc!
Vind ik leuk
3ismo +2936
donderdag 17 augustus 2017 om 10:48
ziyech was prima aankoop! waarom zoveel betalen je kan in de eredivisie prima shopen! haal die Ayoup voor shone en labyad voor de flank en een verdediger erbij en Ajax is klaar! wat ben je kwijt? haal je iemand van ver betaal je te veel en heeft hij tijd nodig als cassiera en neres! ajax moet spelers halen die er gelijk staan en waar je gelijk beter van word! en een ervaren kasia zou niet slecht zijn voor deze jongen groep met zijn agressi en leiderschap en ervaring! keuze zat.. nigel kashia ayoup labyad mahi janssen chadli babel van der wiel! haal maar 4 van deze namen en ajax is kampion en spelen ze CL en je heb 20mlj verdiend en je spelers zijn meer waard! ik begrijp soms de keuze niet van Ajax!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:05
kijk dat is slimmer met alleen talent haal je het niet maar dan speel je mee om het kampioenschap jullie zouden met deze selectie ook al kampioen worden makkelijk roepen jullie de hele zomer al dat is nu alweer veranderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 11:07]
Vind ik leuk
vinny99 +690
donderdag 17 augustus 2017 om 13:13
Leuke namen maar denkt ook ook niet dat deze clubs nu ook de hoofdprijs gaan vragen? Vind Ayoub en Kashia leuke spelers maar de rest... Heb daar mijn bedenkingen bij.. (Mijn mening)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:20
Dit zijn tenminste geen teams zoals Wolfsburg die onderin draaien, maar de ploegen waar het er echt om gaat.

Dan blijft Sanchez spelen voor echte prijzen.

Jammer dat hij weggaat, want hij is degene die kleur geeft aan het elftal.
Vind ik leuk
Johan.l +3960
donderdag 17 augustus 2017 om 10:22
Hahaha 50 miljoen, kan jou het wat schelen of hij speelt
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:24
Vast houden aan 50 miljoen, wanneer een club dit wil betalen dan pas praten. Anders gewoon aan z'n contract houden. Al wordt wel de vraag; welke CV gaan ze naar Ajax halen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:29
Beter
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:31
Zou Marc Overmars met het geld Ajax echt van de beurs willen halen? Zou dat wel kunnen? Of lijkt het overnemen van de Johan Cruijff Arena meer haalbaar?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 10:33]
Vind ik leuk
wolfie +416
donderdag 17 augustus 2017 om 10:52
Ga er maar vanuit dat Ajax de Johan Cruyff Arena wil kopen. Ze kijken het af van Bayern München. Die is daardoor gezonder door geworden. Anders werd het geld wel aan nieuwe spelers uit gegeven. Als de Johan Cruyff Arena van Ajax is zijn alle inkomens van het stadion voor Ajax.
Vind ik leuk
Sil95 +4255
donderdag 17 augustus 2017 om 11:40
Dat klinkt wel veelbelovend. Het stadion in eigen beheer hebben. Dat levert nog veel meer inkomsten op dan nu het geval is. Op die manier zou Ajax misschien toch weer voorzichtig kunnen aanhaken, internationaal gezien. Dan heb ik het over de subtop. Concurreren met de absolute top is een utopie en moeten we dan ook uit ons hoofd zetten.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:32
Hoe meer duurzame omzet hoe meer de club waard wordt, des te duurder om het van de beurs te halen. Plus de aandeelhouders gaan mee beslissen of het stadion aangekocht gaat worden, dat kan het ingewikkeld maken. Misschien toch beter om de club eerst van de beurs te halen als dat ooit het plan is.
Vind ik leuk
3ismo +2936
donderdag 17 augustus 2017 om 10:31
lkkr binnen harken die 50+ ga lkkr erna van het geld boeren boeren boeren!
Vind ik leuk
JanTa48 +1523
donderdag 17 augustus 2017 om 10:32
Wat heeft heg nog voor zin om nu nog verder te gaan onderhandelen als de vraag en aanbod mijlenver uitelkaar ligt. Levi zou geweten moeten hebben dat Eriksen en Vertonghen verkocht moesten worden om Ajax weer gezond te maken maar in deze situatie verkeerd Ajax allang niet meer, ze moeten gaan getalen wat er ook gevraagd wordt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:41
Wat zou ik blij zijn als het 1 september is
Vind ik leuk
Youri99 +5547
donderdag 17 augustus 2017 om 10:48
Let the biddings begin, grabbin my popcorn.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:04
Snap echt niet dat barca deze jongen niet haalt! We hebben gister kunnen zien dat ze daar wel een goede verdediger kunnen gebruiken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:05
eindelijk snappen ze het in Amsterdam. geen spelers meer in de uitverkoop. Klaasen is ook te goedkoop weg gegaan.
en nu die portemonnee open en spelers aantrekken.
en nu even geen jongetjes. maar een paar mannen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:08
De markt is echt helemaal naar de klote! `Geld maakt voetbal kapot'
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:10
Ajax is bezig met 2 versterkingen cw vervangers. Dat rond dan mag hij gaa al calculeren ze bepaalde dingen in Amsterdam niet in.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:18
Let the Show Begin.. dan moet de spurs toch even verder die portemonnee leeg kloppen.

het bieden is begonnen..

eenmaal Arsenal meldt zich nog even...

andermaal Barcelona meld zich nog even....

oftewel nog lang niet verkocht.

Maar dat die gaat dat staat zeker vast desalniettemin gewoon opstellen vanavond!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 11:46]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:31
schandalig bedrag
Vind ik leuk
glenn +807
donderdag 17 augustus 2017 om 11:31
die transfer deadline is veel te laat....deze zou moeten gedaan zijn als de eerste bal terug rolt....en steeds is Ajax het kind van de rekening al wens ik Sanchez echt het aller beste want het word(of is al) een grote topper zonder zware kwetsuren....ook die nieuwjaars transfers zouden terug de kast in moeten......pure competievervalsing....je koopt daar een peperduur abbo en dan 1 maand later word je sterspeler toch verkocht en sta je daar in een boeregemeente voor lul(Heracles)
Vind ik leuk
Sil95 +4255
donderdag 17 augustus 2017 om 11:37
Mooi zo. De biedingen stijgen met de dag. Maar desondanks nog altijd geen 50 miljoen. Geen cent minder dan dat. Anders blijft Davinson gewoon nog in Amsterdam dit seizoen. Het moet eens over zijn met het koopjes jagen in de Eredivisie door buitenlandse clubs. Zeker nu de markt internationaal op hol geslagen is en er voor iedere redelijke speler al tientallen miljoenen betaald wordt moet Ajax daar ook van kunnen profiteren. Het lijkt er eindelijk op dat men dat nu beseft in Amsterdam.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:48
Voorlopig nog even lekker doorgaan zo. Het gat naar 69 mil EURO is niet groot meer..
Vind ik leuk
Het Brein +2068
donderdag 17 augustus 2017 om 11:50
Monaco, Bayern, PSG en City ook nog even....
Vind ik leuk
3ismo +2936
donderdag 17 augustus 2017 om 12:27
je bent juve en milaan vergeten! hahaha put ur money were ur mouth is!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:55
Wordt vervolgd, in een volgend artikel...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:01
Kijk dit zijn nou berichten waar ik vrolijk van word!
Niet dat ik de Spurs Sanchez niet gun maar zij hebben Eriksen destijds al veel te goedkoop gekocht, daar is Ajax ook mede voor verantwoordelijk natuurlijk maar dan moeten ze nu ook niet piepelen dat Ajax 50 miljoen euro voor Sanchez wil.
Wanneer je alleen al weet dat zo'n club meer dan 100 miljoen euro aan televisiegeld ontvangt vind ik dat de Spurs dan nu ook wel wat dieper in de buidel mag tasten!
Anders zie ik hem dus liever naar Real, Barça of Chelsea gaan voor de volle mep.
Vind ik leuk
berwi +258
donderdag 17 augustus 2017 om 12:02
Lachen
Vind ik leuk
Guust +3696
donderdag 17 augustus 2017 om 12:03
Ajax moet zoiezo een vervanger halen, of hij nou gaat of niet, hij is niet meer gemotiveerd, dus ook al blijft hij, ff tijdje bankie, hoe goed hij ook is. Je bent niet groter dan de club.
Vind ik leuk
Johan_D +3216
donderdag 17 augustus 2017 om 12:19
Nu nog wachten op Barça en Chelsea en het spel kan los gaan.

Real is een perfecte club voor Sanchez.

Komt daar heus wel aan zn wedstrijden met die Ramos daar achterin.

Die is al op leeftijd en wordt niet beter meer en pakt nogal vaak een domme rode kaart met de daar bijbehorende schorsing.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 12:20]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:48
Misschien een beetje Offtopic.

Alleen maar hulde voor deze column.

Niet Sanchez uitfluiten maar toejuichen heel goed bedacht.

https://www.ajax1.nl/column-geen-fluitconcerten-a-b/

Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 17 augustus 2017 om 14:59
Wat zal Marc gaan doen.... Zie het in de volgende aflevering van Goede tijden Slechte tijden..
Vind ik leuk