Gerucht in Colombia: tweede club legt bod van 45 miljoen op tafel voor Sánchez

Gerucht in Colombia: tweede club legt bod van 45 miljoen op tafel voor Sánchez

donderdag 17 augustus 2017 om 10:11

In Colombia wordt gemeld dat een tweede club zich gaat mengen in de strijd om Davinson Sánchez. Real Madrid zou een eerste bod bij Ajax hebben neergelegd.

Volgens Blu Radio en Caracol TV zou het een bedrag van 45 miljoen euro zijn. De Telegraaf meldde eerder al dat Real Madrid een bod aan het voorbereiden was op de Colombiaanse verdediger. Tottenham Hotspur is al dagen bezig met de komst van Sánchez, maar de deal staat door de moeizame onderhandelingen op losse schroeven.

Trainer Zinedine Zidane wil nu ook werk maken van de komst van Sánchez en ziet een toekomstig koppel met Raphael Varane in het hart van de Real-defensie voor zich. Beide spelers zijn nog jong en kunnen jaren mee. Blu Radio verwacht dat een akkoord binnen enkele uren gesloten kan worden, maar dan zal Real Madrid waarschijnlijk wel nog een hoger bod moeten uitbrengen: Ajax blijft namelijk vasthouden aan de vraagprijs van vijftig miljoen euro.

Plaats een reactie

Andre As +4493
donderdag 17 augustus 2017 om 10:13
Nog even wachten. Barca komt ook nog.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:17
Als Feyenoord maar wegblijft.
Bij deze alvast een spiekbriefje voor Martin, deze spelers willen we (ik) nooit zien in een Feyenoord shirt. Dit zijn op 1 na allemaal werkweigeraars waar de voedselbank geen plaats aan zou moeten bieden.
Philippe Coutinho
Ousmane Dembélé
Eloy Room
Davinson Sanchez
Alexis Sanchez
Diego Costa
Bony M.
Virgil Van Dijk
Sam Larsson
Locadia
Kluivert die kan er niets aan doen maar zijn naam roept te veel negatieve emoties op in Rotterdam


Het is een dag later en de eerste van het rijtje is al binnen, waar ben ik aan begonnen. :`"(
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 21:22]
Vind ik leuk
Strijp +5399
donderdag 17 augustus 2017 om 10:20
Beste Bep, ik denk dat je voor meerendeel van deze spelers naar het stadion zou komen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:22
Ja met een schavot, rotte appels en besmette eieren.

Maar ik heb het hier niet over voetbalkwaliteiten he.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:42
Hahaha
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 13:17
Ik denk dat 80% van alle Feyenoordspelers ooit, precies het zelfde gedaan zouden hebben als ze in dezelfde situatie zouden komen als deze spelers.

Wil je die dan ook nooit meer in het stadion zien.

Stel jezelf voor: je bent heftruckchauffeur en één of ander bedrijf wilt jou een hogere functie en een beter salaris geven maar jou baas zegt: Nee je mag niet weg. Wat zou jij doen?

Clubliefde leuk en aardig voor de supporters hoor maar elke voetballer mag net als elk andere doorsnee werknemer toch zelf bepalen waar hij wilt werken?

Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 13:26
Een heftruck chauffeur heeft een vaste.baan met bv 2 maanden opzeg termijn, dan dien je dat te respecteren. Is dat ook teveel gevraagd?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 14:21
Je snapt mijn punt niet denk ik. Ik zal het anders verwoorden.

Als jij als persoon een promotie kan maken maar je huidige werkgever laat dit niet toe, dan zou elk normaal persoon een naar gevoel richting zijn baas hebben omdat deze hun groei en ontwikkeling belemmeren. Zou jij dan nog voor je baas willen werken? Of zou je dat dan maar respecteren?

Uiteraard werkt dit in het voetbal anders maar vroeger was het heel normaal om een speler die een stap kan maken gewoon te verkopen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 14:29
Beste jopie ik snap je punt wel maar ben het er niet mee eens. Zo komen kleinere clubs nooit een stap verder en wordt het niveau verschil steeds groter.

We verschillen
dus van mening, even goede vrienden.

Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 16:12
Daar ben ik het helemaal mee eens!

Alleen moeten we niet vergeten dat voetballers ook gewoon mensen zijn die als het mogelijk is hogerop willen ongeacht wat supporters van een bepaalde club daarvan vinden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 16:20
Natuurlijk, neem even als voorbeeld van Dijk.
Om een flinke salarisverhoging binnen te slepen heeft hij vorig jaar zijn contract verlengd, dan mag Southampton hem daar nu toch aan houden. Al is het maar voor een jaar.

Het is gewoon lastig maar daarom roept dit ook veel discussie op. Discussiëren is niets mis mee als beide partijen maar willen luisteren naar de ander zijn argumenten.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:20
Hoe kom je erbij dat Sanchez weigert te spelen??

Wat een slap gelul zeg!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:39
Tegen Heracles afwezig vanwege een kut smoes.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:42
Ik wil mijn stikkieterug, zo beter?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:45
De wat?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:46
Haha die was aan tikkie gericht ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:52
Oké, dan is het goed.:)
Vind ik leuk
Jamesco +235
donderdag 17 augustus 2017 om 12:14
hahahaha
Vind ik leuk
El Lobo +1032
donderdag 17 augustus 2017 om 11:26
Hij was gewoon bang voor Gladon!;-)
Vind ik leuk
Spartan +2416
donderdag 17 augustus 2017 om 10:20
Want die zijn ook allemaal financieel haalbaar voor een nederlandse club...
Vind ik leuk
Bossie020 +1295
donderdag 17 augustus 2017 om 10:21
Boney M?

Ik denk dat je Bobby Farrell er best bij kan hebben als pinch hitter.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:24
Die vent is hartstikke dood Bossie!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:28
ja, voor de dode spelmomenten kan hij dan toch van waarde zijn?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:49
Als mandekker.
Vind ik leuk
Bossie020 +1295
donderdag 17 augustus 2017 om 12:16
Ik zie het ja.....al bijna 7 jaar.
Vind ik leuk
El Lobo +1032
donderdag 17 augustus 2017 om 11:28
Boney M is een goede aanwinst voor in de kleedkamer lijkt me! Als ie maar niet Daddy Cool gaat uithangen;-)
Vind ik leuk
Ruud40 +6316
donderdag 17 augustus 2017 om 10:22
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar je reactie in een verkeerd topic te plaatsen?

Virus of zo op je computer?

Je ziet hier wel eens reacties die volkomen of topic zijn maar gezien het gebrek aan spelfouten lijkt het er niet op dat je stomdronken bent.

Dus wat wil je met deze info in dit bericht wil vertellen want ik zie het totaal niet. Graag effe uitleg
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 10:22]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:25
Beste Ruud, dat zet ik er toch bij. Verder zat ik gewoon te bedenken hoeveel van die parisieten ik zo op kon noemen. (Kluivert daargelaten)
Vind ik leuk
Ruud40 +6316
donderdag 17 augustus 2017 om 10:42
Het is een topic over Ajax en Sanchez en wat mij betreft kan op dit moment niemand Sanchez een parasiet noemen.

Hij staat op het punt verkocht te worden, alle verhalen van Overmars over "niet te koop" liggen al een week in de prullebak bovenop de andere "niet te koop verklaringen" van Overmars uit het verleden.

En het is bij veel culbs, net als bij Ajax, bij dit soort transfers gebruikelijk dat een speler niet speelt. Dat al duidelijk is dat Sanchez persoonlijk accoord is met de Spurs betekent dat Ajax (Overmars) na het bod van 40 miljoen toestemming heeft gegeven om hierover te onderhandelen....

Dus misschien handiger om je Feyenoord frustraties in een Feyenoord topic te zetten want in dit topic slaat het echt nergens op.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:45
Nou ja zeg, waarom zou een Feyenoord supporter in godsnaam gefrustreerd zijn. Het is 2017 het mooiste jaar sinds de eeuwwisseling voor ons. Is dit iets van de bekkende pot en zwarte ketel opmerking tuut?
Vind ik leuk
Ruud40 +6316
donderdag 17 augustus 2017 om 10:53
Tja.

Ik snap geen reet van jou dat is wel duidelijk.
Als Ajax de Europa League had gewonnen dan was vorig seizoen voor Ajax het mooiste jaar sinds de eeuwwisseling geweest en misschien was het dat zelfs ondanks het verlies wel.

Dat een Feyenoord supporter het winnen van de de UEFA cup in 2002 minder vind dan een kampioenschap.
Tja, rare snuiters die Feyenoorders
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:54
Dat kan ik niet ontkennen maar ieder zijn mening.
Vind ik leuk
Bossie020 +1295
donderdag 17 augustus 2017 om 12:16
Dat gebeurt toch doorlopend op VP.

Binnen de 3 reacties gaat het steevast over ajax.
Vind ik leuk
El Lobo +1032
donderdag 17 augustus 2017 om 10:23
Haha Boney M!;-)
Vind ik leuk
Sniper1 +791
donderdag 17 augustus 2017 om 10:26
Hahaha alleen Room kunnen jullie betalen... En misschien locadia en Larsson. Maar goed lijstje hoor! Wordt je wel kampioen mee.
Vind ik leuk
goofy +187
donderdag 17 augustus 2017 om 10:28
Informeert Martin meteen effe dat die van oud ajacieden moet afblijven.
Moet je ook niet willen als feyenoorder
Vind ik leuk
Degraaf +7470
donderdag 17 augustus 2017 om 10:32
Ik denk dat niet één van die spelers naar Feyenoord wil, dus je kunt gerust zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:25
Nummer 1 is binnen, heb mijn commentaar maar aangepast. Oh ironie.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:33
Verder gaat alles goed met je?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:34
Kan je Veltman er ook even bij zetten? Verder was Room geen werkweigeraar, maar iemand die even moest herstellen van de teleurstelling, dit valt wel te begrijpen, vind ik en heeft Sanchez nooit geweigerd. Zelfde verhaal als Gudelj; Hij heeft aangegeven niet gefocust te zijn en daarop heeft de trainer besloten in te grijpen. Iets anders dan gewoon niet op komen dagen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:37
1. Maak je niet druk, die komen niet.
2. Wat een onzin
Vind ik leuk
yuuup +4863
donderdag 17 augustus 2017 om 10:45
Geen zorgen. Dan zou Feyenoord de hele selectie moeten verkopen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:56
Zo het gaat nu dus over geld ipv voetbal, rijke club in A'dam zonder voetbal. Alweer niks!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 10:59]
Vind ik leuk
yuuup +4863
donderdag 17 augustus 2017 om 11:05
Nee de hele wereld draait om geld. Maar je hele opmerking slaat werkelijk nergens op. Als Feyenoord Sanchez wil hebben zullen ze ook minimaal 50 miljoen moeten neerleggen plus nog wat extra omdat Ajax liever niet aan concurrenten verkoopt. Dus zullen ze zo'n beetje iedereen moeten verkopen om dat te kunnen betalen. Best simpel eigenlijk, maar je moet wel even de context begrijpen. Maar je ziet je jaloezie van je reactie afdruipen.
Vind ik leuk
Libero +2275
donderdag 17 augustus 2017 om 10:54
Heb een mooi filmpje van Bony M hier:

https://youtu.be/StVt9-MmOTY
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:55
Lekker hoor haha
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:56
Ik zie die "ouwe" 2e spits van jullie er niet tussen, behoort die niet tot die categorie?
;-)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:20
Pierre, die speelt niet meer toch. ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:32
:-)
Ik bedoelde Lex meer. ;-)

Daarbij was Pierre toch 1e spits? ;-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 12:33]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:41
Oh maar Lex is een lieve jongen toch. Op een klein akkefietje na dan uiteraard.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:05
Zijn ook allemaal te hoog gegrepen voor Feyenoord dus dat scheelt :)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:13
Neen, Van Persie is op een nette manier weggegaan !
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:15
Je vergeet Lui$ $uarez
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:17
Bony M ?

Die speelt bij het Argentijnse Rivers of Babylon?
Vind ik leuk
fritsie +240
donderdag 17 augustus 2017 om 11:30
Hahaha deze is echt leuk! Vooral die van Kluivert. Ik kan nog wel meer namen (van Ajacieden) bedenken waar ze in Rotterdam slapeloze nachten van krijgen.
Vind ik leuk
Enden +1568
donderdag 17 augustus 2017 om 11:30
Ik denk dat het wel realistisch is te noemen dat zij ook nooit gaan komen.
Vind ik leuk
Andre As +4493
donderdag 17 augustus 2017 om 11:34
Jantje Vertonghen mag vsn jou wel?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:50
Waarom niet?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:41
Wat een kneus ben jij , je hebt het iq van een aardappel
Vind ik leuk
John M. +2573
donderdag 17 augustus 2017 om 11:45
Beste Bep, ik denk dat je op de verkeerde topic jouw wensen tot uiting brengt. Het gaat hier om Sanchez, Ajax en Real Madrid en eventueel ook om de Spurs.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:46
Daar is 'iedereen' het hier wel over eens geloof ik. Ach ja jo mijn punt is gemaakt. Ik zie zo vaak een voetballer met een speen lopen of met zijn armen gaan wiegen voor het publiek die toch echt dachten naar een voetbal wedstrijd te gaan. Blijkt het een kraamfeestje met hasj coke en pillen ;)
Vind ik leuk
John M. +2573
donderdag 17 augustus 2017 om 16:13
Je hebt gelijk, alles poppenkast, maar ook dit heeft niets met de topic te maken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 16:25
Nu val je me aan op iets waar ik goed in ben ;) nog even dan verander ik mijn naam in "off topik" speciaal voor mij Amsterdamse vrienden. ;)
Vind ik leuk
John M. +2573
donderdag 17 augustus 2017 om 16:27
Ja, dat heb ik gemerkt Mr. Offtopic(k). Hopelijk gaat niet iedereen dit doen.
Vind ik leuk
Ale +723
donderdag 17 augustus 2017 om 12:00
Niet 1 van deze spelers zouden ooit voor dat clubje willen spelen. Sterker nog, ik denk dat de helft nog niet eens weten wie feijenoord is.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:20
Je vergeet je zelf erbij te zetten !
Vind ik leuk
redknap +650
donderdag 17 augustus 2017 om 17:14
Spelers die bij Feyenoord vertrekken zijn verraders volgens die lui in R dam
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 17:17
Wijnaldum niet, Fer wel. Kasdorp niet, de Guzman wel, Kongolo niet, Castaignos wel. Het gaat erom hoe zoiets tot stand komt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:07
Hier een elftal van maken

En de trainer is arsene wenger
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 19:11
Daar zou je best wat mee kunnen, lekker alles bij elkaar houden en het wordt reuze gezellig. ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:17
Als er 1 club iets aan zijn verdediging zou moeten doen...
Vind ik leuk
Mo +4392
donderdag 17 augustus 2017 om 10:23
Is dat Roda!?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:49
Haha ook! Maar ik reageerde op een comment over Barcelona geloof ik ;)
Vind ik leuk
Sniper1 +791
donderdag 17 augustus 2017 om 10:25
En Chelsea.
Vind ik leuk
darmianto +6028
donderdag 17 augustus 2017 om 10:32
Na die Umtiti gisteren bezig te zien is dat aannemelijk ja ;-)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:34
Op het moment kan je Barca maar beter links laten liggen.
Vergane glorie daar in Catalonië.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:32
die hebben juist behoefte aan wat meer rust in de verdediging, lijkt me sterk dus
Vind ik leuk
Ruud40 +6316
donderdag 17 augustus 2017 om 10:14
3, 2, 1
Na gisteravond is het waarschijnlijk nog maar een kwestie van uren voor Barcelona met een knock out bod komt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:15
Levy moet toch alles weten van "moeizame onderhandelingen", haha :-)
Vind ik leuk
Strijp +5399
donderdag 17 augustus 2017 om 10:15
Man wat zou ik dat lekker vinden als Ajax zijnde, tottenham dat doet alsof alles in kannen en kruiken is maar niet genoeg wil betalen en wel de speler paaien, en daar heb je dan real die m zo zou oppikken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:16
dit is precies wat ajax wou, nu maar lekker tegen elkaar op laten bieden!
Vind ik leuk
chicken +5792
donderdag 17 augustus 2017 om 10:20
In dat geval kunnen we maar beter snel een vervanger klaar hebben staan. Als het een bied oorlog wordt gaat er nog wel wat tijd overheen.
Vind ik leuk
666 +5079
donderdag 17 augustus 2017 om 10:50
Precies dat.
Zoveel berichten, maar of er ook adequaat ingekocht gaat worden daar hoor je helemaal niks over.
Op een paar losse flodders van geruchten na.

Is die nieuwe back eigenlijk al in het land?
Of heb ik die presentatie gemist in alle sanchez geweld.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:16
Gewoon volhouden aan die 50 miljoen,waarom zou Nederland niet mee mogen doen met zulke prijzen

Sanchez Mega bedankt voor afgelopen seizoen,heb echt genoten van je en ik eens je een mooie stap vooruit
Vind ik leuk
Zippy +2430
donderdag 17 augustus 2017 om 13:02
50 miljoen...... hahaha
Dan is Kalidou Koulibaly 100 miljoen waard.
Ajax is in zijn geheel geen 50 miljoen waard die spelen toch maar in een MM competitie en zeker niet in een CL, het platform om zich te laten zien.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:16
Wat is die man gehyped niet normaal , die gaat echt niet in de basis komen bij real
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:35
Mooi voor het B-team. Lekker spelen tegen Levante en Sociedad.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:41
Hehe en na de winterstop te bewonderen in het altijd gezellige Abe Lenstra stadion.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:50
Altijd welkom.
Vind ik leuk
3ismo +2681
donderdag 17 augustus 2017 om 10:39
tijd zal leren niet te snel conclusies trekken!
Vind ik leuk
vinny99 +612
donderdag 17 augustus 2017 om 13:09
Als u artikel heeft gelezen staat het er ook in.. Stand in van Varane..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:17
En toch klasse Scouting hoor,dan nemen we een miskoop als cassiera er wel bij,geld al dubbel en dwars terug verdient

Nu nog 3a4 goede aankopen die er gelijk staan
Vind ik leuk
Johan.l +3409
donderdag 17 augustus 2017 om 10:23
Hoeze is Cassiers een miskoop, ben je niet wat snel in je oordeel?
Vind ik leuk
Hvdp +136
donderdag 17 augustus 2017 om 11:05
Cassiers is absoluut geen miskoop !!
Heeft alleen wat meer tijd nodig
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:18
Heb zo'n gevoel dat Marc die 50 miljoen er inderdaad uit gaat halen!
Vind ik leuk
Xtacy +275
donderdag 17 augustus 2017 om 10:18
50M of meer, t maakt toch geen reet uit.

Marc doet toch niets met t geld... zoals Kenneth al zei... ze kunnen wel 20M+ voor een speler bieden maar die willen toch niet naar Nederland.

Kortom, lekker door sparen Marc!
Vind ik leuk
3ismo +2681
donderdag 17 augustus 2017 om 10:48
ziyech was prima aankoop! waarom zoveel betalen je kan in de eredivisie prima shopen! haal die Ayoup voor shone en labyad voor de flank en een verdediger erbij en Ajax is klaar! wat ben je kwijt? haal je iemand van ver betaal je te veel en heeft hij tijd nodig als cassiera en neres! ajax moet spelers halen die er gelijk staan en waar je gelijk beter van word! en een ervaren kasia zou niet slecht zijn voor deze jongen groep met zijn agressi en leiderschap en ervaring! keuze zat.. nigel kashia ayoup labyad mahi janssen chadli babel van der wiel! haal maar 4 van deze namen en ajax is kampion en spelen ze CL en je heb 20mlj verdiend en je spelers zijn meer waard! ik begrijp soms de keuze niet van Ajax!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:05
kijk dat is slimmer met alleen talent haal je het niet maar dan speel je mee om het kampioenschap jullie zouden met deze selectie ook al kampioen worden makkelijk roepen jullie de hele zomer al dat is nu alweer veranderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 11:07]
Vind ik leuk
vinny99 +612
donderdag 17 augustus 2017 om 13:13
Leuke namen maar denkt ook ook niet dat deze clubs nu ook de hoofdprijs gaan vragen? Vind Ayoub en Kashia leuke spelers maar de rest... Heb daar mijn bedenkingen bij.. (Mijn mening)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:20
Dit zijn tenminste geen teams zoals Wolfsburg die onderin draaien, maar de ploegen waar het er echt om gaat.

Dan blijft Sanchez spelen voor echte prijzen.

Jammer dat hij weggaat, want hij is degene die kleur geeft aan het elftal.
Vind ik leuk
Johan.l +3409
donderdag 17 augustus 2017 om 10:22
Hahaha 50 miljoen, kan jou het wat schelen of hij speelt
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:24
Vast houden aan 50 miljoen, wanneer een club dit wil betalen dan pas praten. Anders gewoon aan z'n contract houden. Al wordt wel de vraag; welke CV gaan ze naar Ajax halen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:29
Beter
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:31
Zou Marc Overmars met het geld Ajax echt van de beurs willen halen? Zou dat wel kunnen? Of lijkt het overnemen van de Johan Cruijff Arena meer haalbaar?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 10:33]
Vind ik leuk
wolfie +356
donderdag 17 augustus 2017 om 10:52
Ga er maar vanuit dat Ajax de Johan Cruyff Arena wil kopen. Ze kijken het af van Bayern München. Die is daardoor gezonder door geworden. Anders werd het geld wel aan nieuwe spelers uit gegeven. Als de Johan Cruyff Arena van Ajax is zijn alle inkomens van het stadion voor Ajax.
Vind ik leuk
Sil95 +2048
donderdag 17 augustus 2017 om 11:40
Dat klinkt wel veelbelovend. Het stadion in eigen beheer hebben. Dat levert nog veel meer inkomsten op dan nu het geval is. Op die manier zou Ajax misschien toch weer voorzichtig kunnen aanhaken, internationaal gezien. Dan heb ik het over de subtop. Concurreren met de absolute top is een utopie en moeten we dan ook uit ons hoofd zetten.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:32
Hoe meer duurzame omzet hoe meer de club waard wordt, des te duurder om het van de beurs te halen. Plus de aandeelhouders gaan mee beslissen of het stadion aangekocht gaat worden, dat kan het ingewikkeld maken. Misschien toch beter om de club eerst van de beurs te halen als dat ooit het plan is.
Vind ik leuk
3ismo +2681
donderdag 17 augustus 2017 om 10:31
lkkr binnen harken die 50+ ga lkkr erna van het geld boeren boeren boeren!
Vind ik leuk
JanTa48 +1363
donderdag 17 augustus 2017 om 10:32
Wat heeft heg nog voor zin om nu nog verder te gaan onderhandelen als de vraag en aanbod mijlenver uitelkaar ligt. Levi zou geweten moeten hebben dat Eriksen en Vertonghen verkocht moesten worden om Ajax weer gezond te maken maar in deze situatie verkeerd Ajax allang niet meer, ze moeten gaan getalen wat er ook gevraagd wordt.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 10:41
Wat zou ik blij zijn als het 1 september is
Vind ik leuk
Youri99 +4702
donderdag 17 augustus 2017 om 10:48
Let the biddings begin, grabbin my popcorn.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:04
Snap echt niet dat barca deze jongen niet haalt! We hebben gister kunnen zien dat ze daar wel een goede verdediger kunnen gebruiken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:05
eindelijk snappen ze het in Amsterdam. geen spelers meer in de uitverkoop. Klaasen is ook te goedkoop weg gegaan.
en nu die portemonnee open en spelers aantrekken.
en nu even geen jongetjes. maar een paar mannen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:08
De markt is echt helemaal naar de klote! `Geld maakt voetbal kapot'
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:10
Ajax is bezig met 2 versterkingen cw vervangers. Dat rond dan mag hij gaa al calculeren ze bepaalde dingen in Amsterdam niet in.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:18
Let the Show Begin.. dan moet de spurs toch even verder die portemonnee leeg kloppen.

het bieden is begonnen..

eenmaal Arsenal meldt zich nog even...

andermaal Barcelona meld zich nog even....

oftewel nog lang niet verkocht.

Maar dat die gaat dat staat zeker vast desalniettemin gewoon opstellen vanavond!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 11:46]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:29
Barcelona is veel te laat en geldt niet meer als absolute top.
Gaat gewoon naar Real zo als in de planning lag van Ajax, bied meer dus dank u.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:31
schandalig bedrag
Vind ik leuk
glenn +656
donderdag 17 augustus 2017 om 11:31
die transfer deadline is veel te laat....deze zou moeten gedaan zijn als de eerste bal terug rolt....en steeds is Ajax het kind van de rekening al wens ik Sanchez echt het aller beste want het word(of is al) een grote topper zonder zware kwetsuren....ook die nieuwjaars transfers zouden terug de kast in moeten......pure competievervalsing....je koopt daar een peperduur abbo en dan 1 maand later word je sterspeler toch verkocht en sta je daar in een boeregemeente voor lul(Heracles)
Vind ik leuk
Sil95 +2048
donderdag 17 augustus 2017 om 11:37
Mooi zo. De biedingen stijgen met de dag. Maar desondanks nog altijd geen 50 miljoen. Geen cent minder dan dat. Anders blijft Davinson gewoon nog in Amsterdam dit seizoen. Het moet eens over zijn met het koopjes jagen in de Eredivisie door buitenlandse clubs. Zeker nu de markt internationaal op hol geslagen is en er voor iedere redelijke speler al tientallen miljoenen betaald wordt moet Ajax daar ook van kunnen profiteren. Het lijkt er eindelijk op dat men dat nu beseft in Amsterdam.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:48
Voorlopig nog even lekker doorgaan zo. Het gat naar 69 mil EURO is niet groot meer..
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 11:50
Monaco, Bayern, PSG en City ook nog even....
Vind ik leuk
3ismo +2681
donderdag 17 augustus 2017 om 12:27
je bent juve en milaan vergeten! hahaha put ur money were ur mouth is!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 11:55
Wordt vervolgd, in een volgend artikel...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:01
Kijk dit zijn nou berichten waar ik vrolijk van word!
Niet dat ik de Spurs Sanchez niet gun maar zij hebben Eriksen destijds al veel te goedkoop gekocht, daar is Ajax ook mede voor verantwoordelijk natuurlijk maar dan moeten ze nu ook niet piepelen dat Ajax 50 miljoen euro voor Sanchez wil.
Wanneer je alleen al weet dat zo'n club meer dan 100 miljoen euro aan televisiegeld ontvangt vind ik dat de Spurs dan nu ook wel wat dieper in de buidel mag tasten!
Anders zie ik hem dus liever naar Real, Barça of Chelsea gaan voor de volle mep.
Vind ik leuk
berwi +148
donderdag 17 augustus 2017 om 12:02
Lachen
Vind ik leuk
Guust +3193
donderdag 17 augustus 2017 om 12:03
Ajax moet zoiezo een vervanger halen, of hij nou gaat of niet, hij is niet meer gemotiveerd, dus ook al blijft hij, ff tijdje bankie, hoe goed hij ook is. Je bent niet groter dan de club.
Vind ik leuk
Johan_D +3054
donderdag 17 augustus 2017 om 12:19
Nu nog wachten op Barça en Chelsea en het spel kan los gaan.

Real is een perfecte club voor Sanchez.

Komt daar heus wel aan zn wedstrijden met die Ramos daar achterin.

Die is al op leeftijd en wordt niet beter meer en pakt nogal vaak een domme rode kaart met de daar bijbehorende schorsing.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 12:20]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 12:48
Misschien een beetje Offtopic.

Alleen maar hulde voor deze column.

Niet Sanchez uitfluiten maar toejuichen heel goed bedacht.

https://www.ajax1.nl/column-geen-fluitconcerten-a-b/

Vind ik leuk
United FC +10080
donderdag 17 augustus 2017 om 14:59
Wat zal Marc gaan doen.... Zie het in de volgende aflevering van Goede tijden Slechte tijden..
Vind ik leuk