PSV doet goede zaken op transfermarkt: Ken geen keeper met betere reflexen

PSV doet goede zaken op transfermarkt: "Ken geen keeper met betere reflexen"

vrijdag 18 augustus 2017 om 07:46

Henk Fraser baalt van het vertrek van Eloy Room. De doelman vertrok deze zomer bij Vitesse, nadat hij te horen kreeg dat nieuwkomer Remko Pasveer de eerste keuze zou zijn dit seizoen. Met Room verliezen de Arnhemmers een uitstekende keeper, meent trainer Fraser. 

"Hij heeft waanzinnige reflexen op de lijn. Ik ken geen keeper die betere reflexen heeft dan Eloy", zegt Fraser tegen De Telegraaf. "Daarmee heeft hij vorig seizoen ons absoluut in een aantal wedstrijden gered en zijn bijdrage geleverd aan de winst van de KNVB Beker."

Pasveer verliet PSV als tweede doelman om bij Vitesse te gaan keepen, terwijl Room precies de tegenovergestelde richting bewandelde. Laatstgenoemde heeft nu, net als Pasveer drie jaar lang, Jeroen Zoet voor zich. "Zoet, die ik ken van Jong Oranje, heeft het uitstekend gedaan, maar ik gaf Pasveer de afgelopen jaren altijd de kans om bij PSV eerste keeper te worden. Zoals ik ook nu voor Eloy kansen zie om eerste keeper te worden bij PSV, omdat hij grote kwaliteiten heeft."

Lees ookFraser over Room: "In mijn optiek is het gevecht na de eerste klap niet verloren"

Poll

Room een goede keeper voor PSV?

(4693 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 07:48
Goed gedaan door PSV!
Top keeper.
Vind ik leuk
Aal +12635
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:58
Als het van Vitesse komt dan weet je gewoon dat je kwaliteit in huis haalt!
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:01
Zie je wel aan van Ginkel, Pröpper en Schaars, daar is die koopclub kampioen mee geworden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 08:01]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:17
Talent zien en het voor een goede prijs kunnen halen is ook een kwaliteit. Net zoals bij Ajax hebben bij PSV ook enkele grote voetballers gespeeld.

Ik hoop voor de toekomst op een combinatie van top aankopen en eigen jeugd waardoor PSV in Europa kan verrassen (op een positieve manier ipv een negatieve zoals dit jaar).
Vind ik leuk
Cappie +4539
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:52
Lekker hoor!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:16
@vak DD: En jullie leiden op????? En nog wel met duistere constructies en geld van criminele afkomst... dus misschien even nadenken voordat je wat uitkraamt uit jaloezie!!!! LUISTER NAAR ENTOMBED. die snapt t
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 09:23]
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:37
Ja wij leiden op, als je ziet wat de laatste paar jaar aan spelers zijn weggehaald bij ons. Daar kun je op een gegeven moment niet meer tegen opleiden.En geld van criminele afkomst, kom eens met feiten dan ? Ik ben niet jaloers, en al helemaal niet op telstar.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:46
Jullie halen zelf ook spelers weg.
Bij de Graafschap en NEC bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:04
Wie dan ?
Vind ik leuk
Dicky +3131
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:49
A ja wij leiden zelf op. De laatste 3 seizoenen komt er helaas geen speler meer door. Maar met Propper, Diks, Room, Van Ginkel, Van der Streek, Darri, Tigahoudini, Gosens zijn er genoeg voorbeelden van Vitesse jeugd wat toch een behoorlijk niveau heeft gehaald B jij weet niet of het geld bij Vitesse binnen komt via een duistere constructie. De constructie rondom Vitesse is meerdere malen gecontroleerd door de KNVB en er is nog nooit iets gevonden. Jouw valselijke beschulding puur suggestief.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:30
Inmiddels inderdaad wel. Maar die Jordania of zoiets was geen zuivere koffie!!
Vind ik leuk
Dicky +3131
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:43
Hoe weet jij dat?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:08
En jij verwijt anderen dat ze eerst na moeten denken voor ze iets uitkramen?! Haha je zet jezelf echt wederom voor schut hier.
Vind ik leuk
Polly11 +1308
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:11
Van dat geld hebben jullie half Chelsea kunnen huren
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:04
Je valt in herhaling.
Vind ik leuk
Polly11 +1308
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:00
Jij ook
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:18
Pleur op man met je 'koopclub'. Wat zijn jullie dan? Eergisteren nog te blaten dat er minimaal €1.5 miljoen betaald moest worden. Ga lekker naast die andere 10.000 man in die hal zitten. Mafkees.
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:05
De waarheid is hard, vervelend dat je dan alleen zo kunt reageren.
Vind ik leuk
Dicky +3131
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:56
15.907 gemiddeld afgelopen seizoen. Dat is best veel voor een stad met 156.000 inwoners. Als ik de tribunes bij PSV afgelopen Zaterdag zag zat het bij jullie ook niet vol. En dat voor een topclub met landelijke dekking.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:18
Waarom verkopn ze propper dan, de best middenvelder die ze hadden.
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:38
Net als jullie om het geld, alleen bij psv hebben ze een tekort na het wegvallen van de E.L.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:32
Je loopt achter. Dit gat is al lang dicht en er is al weer een vet overschot.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:27
Al meer dan bij Ajax?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:20
Maar het zijn Brands zijn eigen woorden dat PSV meewerkt aan de transfer om het gat te dichten. Dus gewoon het antwoord op de vraag.
Trouwens ook niet zo gek dat je een overschot hebt als je voorafgaand aan de transfer van propper €5mln tekort had. Daar hoef je geen rekenwonder voor te zijn. Direct gevolg van de transfer, dus doe nou niet net alsof Vak-DD niet op de hoogte is/achterloopt...
Vind ik leuk
Leeuw +2477
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:46
Davy was zelf toe aan een stapje hoger of andere omgeving en PSV had het geld nodig. In principe ben ik content mee, want dan kunnen Hendrikx, van Ginkel, Ramselaar, Pereiro alle posities op het middenveld goed bezetten.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:33
Was de beste echt niet. 15 m is gewoon goed betaald. Simpel as that
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:16
Bertrand Traore? :(
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:07
" Ik ken geen keeper met betere reflexen, dan Room"...Maar de rest was dus ruk ?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:49
Nee joh Henk, is gewoon gehaald voor de bank. Misschien als Zoet verkocht wordt dat ie in de basis komt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 07:49]
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:53
Natuurlijk komt ie in de basis als Zoet verkocht word ... kunt moeilijk Cocu in de goal zetten of niet ???
Vind ik leuk
Aal +12635
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:01
Ik denk dat Cocu een betere keeper is dan trainer.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:36
Als je grappig wilt zijn graag opschalen qua nivo
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:02
Als Zoet verkocht wordt voor een aantal miljoen euro dan verwacht ik dat PSV nog een keeper haalt. De reserve keeper van Vitesse als eerste keeper bij PSV? Ik denk het niet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:08
Ik denk het wel
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:45
Vertrek Zoet, dan zal Padt zijn vervanger worden denk ik
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:05
Lijkt me logischer dan Room.
Vind ik leuk
Romario9 +4755
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:55
Ik zal Pasveer missen als kiespijn. Hopelijk mekkert Room wat minder. In kwaliteit zijn we er iig niet op achteruit gegaan.
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:41
Room mekkert niet, die meld zich gewoon ziek voor een finale.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:24
Volgens Fraser grote kwaliteiten ................ waarom laat je hem dan niet keepen??
Vind ik leuk
Cappie +4539
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:53
Misschien omdat Fraser denkt dat Pasveer over grotere kwaliteiten beschikt?
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:40
Nee Room wou weg en melde zich ziek voor de J.C. finale.
Vind ik leuk
Cappie +4539
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:41
Ok, dat wist ik niet. Zwak van Room. Maar dan is dat de reden. :P
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:43
Ja jammer waant Room is een goede keeper en dit had ik ook niet van hem verwacht. Maar hij wilde niet bijtekenen, en daarom was Pasveer gehaald. Die stel je natuurlijk dan op, omdat Room toch weg ging.
Vind ik leuk
Cappie +4539
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:45
Ik ben wel blij met Room bij PSV. Zelfs als Zoet weg gaat. Oké, Room is ook geen wereldtop en te zwak voor Europa denk ik, maar kijk, dat probleem had PSV al opgelost ;)
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:49
Room zal zeker een goede reservekeeper zijn, maar ik weet niet of hij de top aankan. Ik had gehoopt dat hij hier bij zou tekenen nu we in de poulefase van de E.L. zitten, maar helaas.
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:41
Room wilde al weg en dan laat je zijn vervanger natuurlijk spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:54
Idd de beste keus voor psv ! Topper