Boze NEC-fans 'de bus in gemept' door ME: Ze gingen als wilden tekeer

    Boze NEC-fans 'de bus in gemept' door ME: "Ze gingen als wilden tekeer"

    Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2018 om 16:07za 17-02-2018 om 16:07

    Supporters van NEC zijn woest over de wijze waarop ze vrijdagavond zijn bejegend door de ME rondom het uitduel met MVV. Meerdere onschuldige fans werden met stokken geslagen, vertelt Jeroen Rengers, voorzitter van de supportersvereniging van de club. 

    Na de wedstrijd, die met 4-1 werd verloren, vertoonde een aantal NEC-fans baldadig gedrag. Het ging om een groepje van zo'n vijftien à twintig man. De ME voerde daarop een charge uit, vertelt Rengers aan dagblad de Gelderlander

    "Ze gingen als wilden te keer. Ze deelden ook tikken uit aan onschuldige supporters die voor de bussen stonden. Fans zijn de bus in gemept. Natuurlijk is het kwalijk dat een aantal de politie aanleiding geeft in te grijpen, maar die sloeg zich vervolgens een weg door alle supporters heen."

    Een woordvoerder van de politie laat weten dat 'er nog een evaluatie volgt'. Op de Facebook-pagina van van supportersvereniging HKN is een video te zien van een ME'er die met een stok hard inslaat op een fan die al in de bus staat. 

    Lees ook: Onrust bij NEC: supporters slaags met politie; spelersbus beschadigd door steen 

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 februari 2018 om 16:15
    Huppakee. De harde hand.
    Gewoon de bus in rossen en weg ermee.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:21
    Hoop dat ze jou ook in keer met stoken slaan dan. Piep je wel anders.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:22
    Als je je normaal gedraagt, slaan ze je niet hoor. Als iedereen zich hier normaal zou gedragen zouden ze niet eens aanwezig zijn.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:23
    Je hebt geen idee waar je het over hebt.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:27
    Heeft hij ook niet zit waarschijnlijk veilig en altijd achter de pc. ;
    Vind ik leuk
    035 +6395
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:02
    Wat is jouw visie Barry??
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:55
    Die is de reacties in dit topic terug te vinden
    Vind ik leuk
    035 +6395
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:07
    Het was maar een vraag
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:12
    Ik bedoelde het niet verkeerd.
    Vind ik leuk
    035 +6395
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:13
    Ben een fan van jou. :-))
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:24
    Als iedereen zicht normaal gedraagt dat klopt. Die jongen stond toch al in de bus. Dus wat is het probleem dan.?
    Politie is hier gewoon zwaar fout hoop dat ze hem ontslaan. Dit is gewoon mishandeling.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:26
    Als ik dit zo zie, dan wil die gast weer de bus uit. Hij houdt zijn hand in ieder geval zo, dat de deur niet dicht kan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:37
    Je moet niet zeuren als je klappen krijgt als je de stoere jongen wilt uithangen... gewoon op de tandjes bijten (als ze die nog hebben).
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:39
    Wat lul jij jou?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:46
    Met dit soort goed onderbouwde reactie's zal Fieldhouses C. wel uitgeluld zijn idd.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:48
    Klopt ;-
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:43
    Mishandeling? je bent niet goed in je bovenkamer!

    Waarom kan die zwakzinnige niet normaal gaan zitten op een bank ipv hangen in de deur en een grote bek blijven geven tegen de man met de harde lat.

    Telkens hoor je iemand roepen blijf nou binnen...dus de intentie was eruit te gaan...dan mag je de lange lat los laten gaan.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:45
    Je doet je naam eer aan!!!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:47
    Als ik alle reactie's hier zo lees, dan verwijst zijn naam eerder naar jou en Barry Engels. Je mag zelf bepalen wie wie is.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:49
    Hwahaha kom maar joden neusje.
    ben je altijd zo grappig.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:52
    Misschien moet je gewoon alle reactie's van jullie 2 eens terug lezen. Dan moet er toch ergens een lampje gaan branden.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:52
    Dan ben jij dus lam en blind. Want je laat je eigen graag slaan door de ME.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:59
    MisschienSM.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:01
    Hwahaha ;-)
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:01
    Droog kloot ;-)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:06
    Beter een droog kloot dan klappen vangen van de ME ,en stond jij vooraan of stond je in de bus opening te roepen?
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:09
    Ik was de ME man met die knuppel ssss niet verder vertellen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90902
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:59
    Ja de Nederlands politie misdraagt zich steeds vaker en het zijn ook steeds vaker onschuldige mensen.

    Martial Law is coming!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:08
    Ik heb dit al vaker gezien en mee gemaakt,als er geen drank of drugs in het spel is dan gebeurd dit gewoon niet.
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:11
    Juist, die ME die kan er wat van, dit kwam voort uit provocerend gedrag van de ME, steeds mochten er maar 5 de bus uit, bussen doorzoeken onder de wedstrijd en dan zal ik de ME van na de wedstrijd maar buiten beschouwing laten, dat zijn ook koekwouzen hoor die ME'ers
    Vind ik leuk
    Guust +5808
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:40
    Veel van die agenten zijn zwaar gefrustreerd, bij een poep en scheet beginnen ze zich als wilden te gedragen, slaat vaak helemaal nergens op.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:44
    Ik zou ook gefrustreerd raken van de pogingen om dit soort debielen tot de orde te roepen. Maar elk verhaal heeft een begin, en dat is in dit geval het gedrag van de NEC-supporters.
    Vind ik leuk
    Guust +5808
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:54
    Klopt, maar zie het regelmatig gewoon om eigenlijk niets, en dan een gefrustreerd agentje die de boel eigenlijk laat escaleren door zijn reactie.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:01
    Ik ben al meer op de hand van de ME, omdat er pas gefilmd wordt op het moment dat er iemand van de ME ingrijpt. Ik had graag ook gezien wat er allemaal aan vooraf was gegaan, voordat ik het optreden van de ME veroordeel.
    Vind ik leuk
    Guust +5808
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:35
    In dit misschien wel hoor, maar ik bedoel met mijn reactie gewoon wat ikzelf zie en ervaren heb. Ik zal ook zeker niet bedoelen dat supporters niets doen, lopen ook aardig wat hersenloze bij rond.
    Vind ik leuk
    G-Town 1986 +1102
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:28
    Precies dit is maar 1 helft van het verhaal en de andere helft is bewust niet gefilmd en dat geeft waarschijnlijk (onterecht) een vertekend beeld van de actuele feiten.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:56
    Ga je nou op iedereen reageren die. Een andere mening als jou geeft. Doe je dat in het echte leven ook. Zou wel grappig zijn.?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:59
    Ik ga een goede discussie nooit uit de weg nee. Maar een goede discussie is er eentje waar beide partijen met goede onderbouwde argumenten komen.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:03
    Oké sucses fijn. weekend gozer.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:04
    Dank je, jij ook.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:03
    Het nadeel is en dat blijft ,de goede moeten het met de slechte besnieten .
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90902
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:58
    Meen je dit nu echt?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:03
    Ik weet niet meer precies op welke reactie je hebt gereageerd, maar ik denk het wel.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:16
    Bulldog.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1779
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:16
    Idd was in kelsenkirchen (schalke-ajax) ook zo vorig jaar. Als je bij het gedonder wegblijft, en afstand neemt als er gedonder uitbreekt is er niks aan de hand...
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5651
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:38
    Die 1e zin.... leef je in een grot? Man man je moest eens weten..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:49
    Dus als jij met een groep naar een voetbalwedstrijd gaat, je gedraagt je normaal en je verwerkt de nederlaag op een normale manier, denk je dan echt dat je door de ME de bus ingeslagen wordt, zoals dat hier staat?
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5651
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:03
    Ik had het erover wanneer je gemiddeld 15/20 "relschoppers" hebt op pak hem beet 150/200 man je gericht te werk moet gaan. Doe je dit niet dan worden er vaak ook onschuldigen getroffen, iets wat in het verleden al te vaak gebeurd is. Enkel houdt men( de politiediensten) elkaar de hand boven het hoofd waardoor je een eenzijdig en niet fair beeld krijgt van zulke situaties.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:08
    Er zullen ook onschuldige geraakt zijn, dat zal ik niet ontkennen. Maar als je direct nadat de ME een charge gaat inzetten genoeg afstand neemt en luistert naar wat ze zeggen dan is die kans al een stuk kleiner.

    Verder vind ik dat een onschuldige die geraakt wordt, meer boos moet zijn op de relschoppers dan op de ME.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5651
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:02
    Ben het niet per se met je oneens, mijn post moet je ook meer zien als algemeen tav de afgelopen jaren. Tevens ontken ik echt niet dat de ME soms charges moet uitvoeren, omdat er nou eenmaal "debielen" bestaan. Echter moeten we onze ogen niet sluiten voor de rest.. de politie, de ME gaan wel degelijk eens buiten hun boekje en van enige provocatie zijn ze ook niet vies. Men moet niet vergeten dat 95% van alle voetbalsupporters gewoon keurige mensen zijn. En toch worden voetbalsupporters vaak als een soort van criminelen behandeld, zeker de uitsupporters. Van enige vrijheid is geen sprake en men behandeld je soms als soort van uitschot. Jaren geleden dronk je nog een pilsje in de stad, tegenwoordig doen ze er alles aan om je daar ver weg te houden.

    Er zijn rotte appels zat onder "supporters" maar maak politie eenheden niet heiliger dan ze zijn, ook die kunnen er wel degelijk wat van. Dat iets niet vaak naar buiten komt wil niet zeggen dat het niet bestaat.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:08
    Ik maak ze niet heilig, ik kan alleen waarderen dat ze tegen de echt debielen hard optreden. En wat ik zie op dit filmpje en heb gehoord van mensen die erbij waren, weet ik dat de ME niets te verwijten is.
    Vind ik leuk
    richard37 +1347
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:32
    Niet helemaal waar. Ik kan nig een wedstrijd Ajax-Sparta herrineren en we nog kroeg vervolg hadden. Hadden 4-0 gewonnen op n zomerse dag. Kwamen ze even kijken met 4 bussen om te provoceren. Her antwoord weet je. 1 klere zooi. En volgende dag het nieuws dat Ajax supporters los gingen. Wat heb je er in godsnaam te zoeken. Was erg gezellig met een biettje
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:06
    lastig he Nederlands? whahaha!!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1424
    zondag 18 februari 2018 om 00:36
    Gij ben ook een held iemand pakken op zijn spelling
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:06
    lastig he Nederlands? whahaha!!
    Vind ik leuk
    Balls +184
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:41
    Je ziet maar een deel van de gebeurtenis. Weet jij veel wat eraan vooraf is gegaan? Misschien wilden ze 30 seconden daarvoor nog met 20 man de bus uitstormen...
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:21
    Precies, wie zich misdraagt moet de gevolgen onder ogen zien. Maar in dit politiek correcte land zal deze politie man wel weer door de leiding tot de orde worden geroepen. Ik vind deze man een held!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:25
    Jouw moten ze keer flink meppen idioot
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5651
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:37
    Je komt nooit bij uitduels zeker? Of thuis bij een supporters kroeg. Populistische tekst wat kant nog wal raakt.. ellende wordt vaak en ook nu weer veroorzaakt door een kleine groep.. Dan pak je die dus aan! En dan ga je niet als een wilde om je heen staan meppen en dan maar zien wat je raakt..

    Vergeet niet dat daar ook ouderen en kids bij zitten dat kan gewoon echt niet. Het gebeurd te vaak en teveel, en is puur machtsmisbruik.

    Relschoppers moet je keihard aanpakken, maar doe dat dan gericht. Dan hoeven onschuldige en weerloze mensen dit niet mee te maken. Als je zelf een willekeurige klap krijgt praat je vermoedelijk anders.
    Vind ik leuk
    Tossa +2329
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:13
    Als die groep van 15 a 20 man dan ook zo stoer zijn om als één groep te blijven staan en zich niet vermengen met de goedwillende supporters, ben ik het helemaal met je eens.

    De ME komt echt niet zomaar in actie. Dan is er al een poosje iets aan de hand. Zij kunnen zich niet permitteren om per persoon te kijken wat ie gedaan heeft. Als je gewoon doet wat je opgedragen wordt, is er niets aan de hand!
    Vind ik leuk
    Tossa +2329
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:13
    *dubbele post.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 18:28]
    Vind ik leuk
    Farmer +12754
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:31
    Idd, een groepje van 15-20 man hoeft toch niet met zó veel machtsvertoon en geweld bedwongen worden? Het gaat vooral om jongere mensen? Als je als Autoriteit, dat niet afkan met een stukje professionele organisatie, dan faal je gewoon als gezag zijnde.

    In 'het oostblok' of bv in Belgrado(Rode Ster/Partizan? pff, veldslagen..) gebruikt de ME gewoon romeinse tactieken in schild-opstellingen. Rotten van 10x2, of 10x3(3e rij als men echt zwaar bekogeld wordt bv), precies zoals op TV, en in stripboeken...en het wérkt gewoon!

    Hier zijn ze blijkbaar niet ontwikkeld of onderricht genoeg om 2000 jaar oude kennis en techniek te begrijpen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 22:33]
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:51
    Goede reactie man, als je totaal niet weet wat er daar allemaal gebeurde
    Vind ik leuk
    Maan88 +4531
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:16
    Mag toch aannemen dat deze meneer agent wel herkend kan worden door zijn collega’s en door deze actie wel even een tijdje geschorst zal gaan worden.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:20
    Waarom? Omdat hij een paar debielen, die waarschijnlijk onder invloed van drank of drugs, tot de orde probeert te roepen? Zo zou de politie in Nederland eens vaker op moeten treden, zonder dat het door de politieleiding wordt veroordeelt. Misschien dat rellend Nederland dan tot bedaren is te brengen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4531
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:28
    Duidelijk ben je nog nooit naar een wedstrijd geweest anders zou je zeker niet zo praten. Ik ben in Lyon met PSV ook door Algerijnen bekogeld en geslagen met glas. Toen kwam de plaatselijke ME en wist niet hoe hard ze ons af moesten slaan, dat terwijl hun eigen volk fout zat en wij al klappen opvingen. Maar daar klaag ik niet over, dat is het risico bij zo een wedstrijd in zo’n land met zulke mensen. En natuurlijk is het zo dat de media gebruikt wil zoals iedereen het ook maar wil gebruiken. Maar wat deze jonge ook gedaan heeft. Hij staat in de bus, maakt geen beweging om er uit te komen. Ik vind dit niet de normale manier van tot orde roepen. Dit is machtsmisbruik en mishandeling door een ambtenaar in functie. Hoe je het ook wend of keert als wij dit als burger zouden doen zou he zwaar in de problemen zitten. Maar als je dit normaal vind moeten ze dat maar mooi in Amsterdam doen ben die mensen die hun stad afbreken als ze over een jaar of 10 weer eens een prijsje pakken.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:32
    Dit is ook geen burger. Dit is een ME-er, die moet komen opdraven omdat de burgers zich niet normaal kunnen gedragen.
    Vind ik leuk
    RWB013 +2015
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:41
    Als ik jou reacties lees heb ik het idee dat jij niet vaak naar een wedstrijd toe gaat. ME 'ers zijn de grootste hooligans die er tussen lopen. Ik ben nooit betrokken bij ruzies maar als ik ze zie heb ik altijd het idee dat ze er gewoon van genieten. Ik durf te wedden dat je veel rellen gewoon kan voorkomen door de ME niet zichtbaar rondom stadions te laten staan.
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:46
    Laatst zelfs bevestigt door een politie agent die ik ken, die ME'ers die kicken erop!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:46
    Ik ben een keer opgepakt door de ME. Bij een wedstrijd van Vitesse, waar ik met een vriend was, stond ik iets te dichtbij naar wat rellende supporters te kijken. Tot er 2 harmonica-bussen en een paar ME-busjes een deel afzette en iedereen die in dat gebied stond mee moest. Ik heb toen 1 klap gehad die niet eens voor mij bedoelt was, maar voor een debiel die langs me op liep en de ME aan wilde vallen. En ik vind het echt een hele rare gedachten dat als er veel ME op de been is, dat een reden is om te rellen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90902
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:01
    Werk jij voor de staat?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:02
    Ik werk niet voor de staat. Maar waarom zou dat belangrijk zijn?
    Vind ik leuk
    Farmer +12754
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:38
    Tegen dat kleine selecte groepje? Ja, tegen die héle groep uitsupporters? Nee.

    Men kan het ook slim aanpakken, we leven in een hypermoderne maatschappij tegenwoordig: Elke snotneus van 12 loopt al met een smartfoon van een paar honderd euro op zak. Die zgn Go-pro's en dergelijke cameratjes, kosten steeds minder; Hoezo hebben dit soort politie-eenheden niet véél meer camera-registratie?

    Nergens voor nodig om meteen met die wapenstok te moeten slaan: mensen worden gewoon gewaarschuwd dat álle ongeregeldheden via 'X-aantal cameras' geregistreerd worden vanuit álle hoeken rondom dat gebeid(simpele half-noodverordening die tijdelijk extra bijplaatsing van camera's toestaat?), en men kan álles traceren en achterhalen.
    Op die manier ís men al jaren bezig, maar het is een kwestie van uitbreiden/professionaliseren.

    IPV een ME-peloton-bus, zou men beter een paar camerawagentjes kunnen gebruiken.
    Groepje analisten op t bureau die zo de foto-geregistreerde uitsupporters er uit pikken. Alle gemaakte kosten doorberekenen en hoppa.

    Kijken hoe snel het is afgelopen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 22:39]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:40
    Die gasten lopen allemaal met sjaaltjes om en de capuchon op. Dus onherkenbaar. Bovendien denk ik dat de politie wel beelden heeft. Alleen staan die niet binnen een half uur op internet.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1086
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:22
    Een schouderklopje lijkt me.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:35
    Hoezo ? Ze hadden de deur toch gewoon dicht kunnen doen maar meneer wilde dat ook niet.heb zelf genoeg klappen gehad van politie met voetbal maar meestal was dat met aanleiding.of was niet op tijd aan de kant. Niet achteraf gaan zitten janken hoort erbij.als je uitdaagt moet je tegenreactie kunnen hebben anders fijn thuis voor de tv blijven en capuchon aflaten !
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:18
    Weet je wat het is met dit soort irritante stumpers, ze zetten hun mobieltje pas aan op het moment dat de politie ingrijpt. Alles wat er aan vooraf gaat wordt nooit gefilmd. En als ik deze beelden zie, wordt er niemand de bus in gemept. De politie voorkomt alleen dat er weer een hersenloze de bus uit gaat. En de aanwezigheid van 2 ME-ers bij de deur had toch al genoeg duidelijkheid moeten verschaffen dat ze wilde dat iedereen in de bus zou blijven.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:22
    ME'ers zijn ook best irritante stumpers.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:27
    Dat de ME moet aantreden is al zielig. En dan gaan janken als je tikken krijgt. Dit heeft de overgrote meerderheid aan zichzelf te danken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:28
    Yeayeah.... je typt maar wat, maar ondertussen slaat het nergens op.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:35
    Als ik mijn reactie's vergelijk met die van jou, dan zijn ze in ieder geval een stuk inhoudelijker. Jij gaat een discussie aan zonder argumenten en komt met onzin op momenten dat je het niet meer weet. En dat is bij jou vaak al heel snel.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:36
    Och jee... Mister Inhoudelijk.... ga toch fietsen joh.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:38
    Dit is precies wat ik bedoel. Jij weet niet waar je het over hebt en komt dan met dit soort reactie's. Maar jij ook fijne dag he :-)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:39
    Mijn week kon al niet meer stuk!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:48
    Gelukkig maar. Ik gun iedereen het beste!
    Vind ik leuk
    Maan88 +4531
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:14
    Paul, dat niemand het hier met je eens is, dat geeft vaak aan dat je er een beetje naast zit.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:27
    Dan moet jij de reactie's nog eens lezen, of iets aan je begrijpend vermogen gaan doen. Want de overgrote meerderheid hier is het met mij eens dat als je je normaal gedraagt, de kans dat je klappen van de ME krijgt een heel stuk kleiner zijn.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:56
    Aan jou ligt het niet he.... zelfreflectie is je even vreemd als inleven...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90902
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:02
    De grootste ook Barry.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:22
    Zo doet de ME dat.... heb ook een aardig litteken op mijn rug van de keer dat ik samen met mijn oudste gemoedelijk het stadion uitliep na Feyenoord tegen Ajax. Mijn aangifte wilden ze bij de politie niet opnemen.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:26
    Tering luiers bah. En je zoontje nog iets gezien van dat toen je een pak slaag kreeg.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:29
    Zeker. Nam hem ook mee toen ik aangifte wilde gaan doen om te laten zien dat de Nederlandse rechtsstaat werkt.... werd dus nog een deceptie.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:33
    Een corrupte zooitje had ik ook toen ik door 10buitenlanders in me kaar werd geslagen kon ik zogenaamd beter geen aangifte doen want die jongens konden ze goed en waren ze zelf bang voor. Idd nederlands rechtsysteem om van te huilen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:34
    Tsja.... we motten t er maar mee doen.

    Maar om het op te nemen voor ME'ers gaat mij sindsdien veel te ver.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:34
    Mij ook ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90902
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:02
    Staatskneusjes zijn dat.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:08
    Idd zogenaamde good boys geloof mij die zijn het ergst.
    Vind ik leuk
    Teoshitt +197
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:22
    tering wout t busje intrekken en zelf een paar tikken geven! grote jonge
    Vind ik leuk
    guilleaume +878
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:22
    Wat een jankerds...
    In de jaren '90 genoeg klappen gehad van de ME op het plein voor de Kuip.
    Puur omdat je op het verkeerde moment op de verkeerde plek stond.
    Je weet dat als de ME ingrijpt dat men niet kijkt wie, hoe, wat.
    Maar na een paar keer leer je situaties inschatten en weet je wanneer je weg moet zijn.
    Scheelt heel wat zwarte plekken op je lijf ;-)
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:24
    Klasse reactie. Natuurlijk zijn er altijd onschuldige die ook wat tikken krijgen, maar dat komt omdat de ME niet altijd kan inschatten wie kwaad wil en wie niet. Maar inderdaad leer je wel wanneer je moet wegwezen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:27
    Als jij toen werkelijk op dat plein stond dan had je nu wel andere woorden gekozen. Wat een lulverhaal.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:28
    Jij denkt dat je de wijsheid in pacht hebt omdat je ooit op het verkeerde moment op de verkeerde plek bent geweest. Ik ben ook ooit zo opgepakt door de ME, maar als je gewoon doet wat ze zeggen, dan is er weinig aan de hand.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:30
    Nog meer geblaat van aanstaande döner....
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:32
    Deze heerlijk inhoudelijke reactie zegt genoeg over jou.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:35
    Op die kul die jij hier post valt niet lang inhoudelijk te reageren. Wat weet jij nou helemaal van mijn ervaring met de ME?! En wat verwacht je na zo'n klasse-reactie zoals je hem gaf.....
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:41
    Jij noemt het kul, dat mag. Als de ME moet aantreden dan heb je dat toch echt aan jezelf te danken. En dan moet je ook niet gaan zitten janken als je een paar tikken krijgt. Volgens mij kun je het als normaal gedragende burger niet mee oneens zijn toch?
    Vind ik leuk
    guilleaume +878
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:54
    Ben je er morgen trouwens ook weer tegen de Almeloërs?
    Na ruim 30 jaar en wat gesodemieter af en toe ben ik nog altijd van de partij.
    Alleen wat wijzer
    Vind ik leuk
    guilleaume +878
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:47
    Ik heb heel wat situaties rondom de Kuip meegemaakt, met als laatste dieptepunt het Maasgebouw-relletje voor de wedstrijd tegen de Graafschap in 2011. Na de mars vanaf Varkenoord naar de Kuip.
    Denk dat ik mogelijk heel wat meer situaties heb meegemaakt door verkeerde keuzes op het moment wat dat betreft.
    Maar omdat jij met je oudste wat meegemaakt hebt is dat van mij een lulverhaal joh.
    Ik heb mijn oudste nog nooit op tijd mee moeten trekken om zijn veiligheid te garanderen hoor.
    Misschien heb ik in mijn vrijgezelle periode door klappen geleerd en kijk ik anders naar de situatie.
    En misschien ben jij wel te lomp om van je verkeerde keuzes te leren en leg je de bal enkel bij een ander.
    Maakt mij niks uit, is vette pech voor jou ;-)
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2806
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:24
    Die supporters moeten hun bek houden! Als je gesommeerd wordt om IN de bus te gaan zitten, moet je dus gaan zitten en niet gaan staan en commentaar leveren.

    Je vraagt dan zelf om klappen. Gaat er ook nog een debiel staan filmen hoe zielig ze wel niet zijn. Pffff
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:32
    Jij snapt het.... die ME kan in het vervolg beter jou als knuppel gebruiken.... knuppel.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2806
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:10
    De ME had mij inderdaad is dienst moeten hebben ja. En jij als supporter. Had ik je regelrecht naar je mallemoer gerost.
    Vind ik leuk
    Farmer +12754
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:53
    Domme reactie. Ze zijn in de bus toch? wat zit die MEér daar te loeien met die wapenstok, ook tegne de bus aan. Gewoon buitensporig agressief gedrag. T is hetzelfde als die vrouw met Feyenoord afgelopen zomer; dame komt met haar handen omhoog aangestoken wat vragen bij een MEér en wordt genádeloos met een gummiknuppel gemept. Asociaal gewoon.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:56
    ME is soms net zo verknipt als Hooligans joh.
    Die horen of zien niks meer maar slaan op alles wat beweegt.
    Iemand die vriendelijk vroeg of hij erdoor mocht omdat hij daar woont kreeg ook een stok voor zijn kop.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:10
    100%eens met je
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2806
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:14
    Je leest niet goed.

    Heel simpel.

    ME: "Dames en heren, begeeft u zich NU naar de bus! Ga ZITTEN en BLIJF zitten totdat de bus vertrekt!"

    Supporters: "Ja, maar ik ben toch in de bus? Waarom mag ik dan niet staan en filmen? Vrijheid van meningsuiting en niemand kan mij vertellen dat ik niet mag filmen of bij de deur mag staan"

    De laatste zin in mijn punt. Ga gewoon netjes in de bus zitten en film van uit daar. Ga niet in de deuropening staan en discussieren met oom agent. Diens missie is namelijk "seek and destroy". Gaat absoluut geen woord met je wisselen behalve: Oprotten en zitten.

    Maar goed, de echte helden bliven staan en vangen lekker klappen. Ik lach me dood als ze pijn hebben. Chapeau!
    Vind ik leuk
    Farmer +12754
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:14
    Oh, de grenzen worden zeker opgezocht, helemaal door de jongere jeugd in een dergelijke situatie. Maar wíe gaat hier nu over de schreef? De supporter die in de bus staat te filmen of met een agent probeert te converseren over de zojuist uitgevoerde(overdreven/onnodige)charges op zo veel mensen, of die agent die daar gewoon vrolijk in het wilde weg zit te meppen op iemand.

    Ipv preventeren, laat de politie dit éscaleren. Een zware charge was al totaal onnodig, een simpele colonne van schilden, die mensen enigzins terugdrongen, met een Megafoon-melding, was meer dan voldoende geweest.
    Nederland veranderd veels te veel in een politie-staat, waarin de agent of ME'er gewoon een vrijbrief heeft, 'Licensed to Kill' oid?? wat moet je je hierbij voorstellen?
    Maar kijk bv ook eens naar de hoogte van boetes die uitgedeeld wordt, en waarvoor? Het gaat soms echt nérgens over, waar échte zware criminelen die 2 jonge meisjes verkracht onder het mum van 'een droom die voor hem uitkwam', díe komen er met een lachertje vanaf..

    Chapeau idd!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 19:15]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22163
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:26
    Logisch.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:28
    Allemaal tuig,tuig slaat tuig,lekker mekaar aftuigen
    Vind ik leuk
    Sargon +1482
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:32
    Als die vent gewoon op zijn plek was gaan zitten had hij geen pak slaag gekregen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27559
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:38
    Jammer dat er geen geluid is.. Tuig mag je als tuig behandelen..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31578
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:41
    Precies.... volgende keer een paar van die dienders op hun helm tikken!
    Vind ik leuk
    Jafio +1802
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:51
    Een kort filmpje wederom zonder context. Ze slopen eerst de boel en gooien stenen door het raam en dan gaan huilen als je tikken krijgt. Het is al belachelijk dat mijn belastinggeld naar wedstrijden in de Juup moet om te beveiligen. En de reacties van Bulldog en Barry Engels zijn echt lachwekkend. Maar volgens mij beide Feijenoorders en dat zegt genoeg. Als er iets vervelend publiek is dan is het Feijenoord wel. Zag gisteren weer een moois staaltje Rotterdam bij de wereld draait door met die boxers wat een volk.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:55
    Ik weet niet of je verwijzing naar Feyenoord relevant is, want zoals je kunt zien lopen er bij iedere club van deze stumperds rond, ook bij de club die ik supporter. Verder ben ik het helemaal met je eens.
    Vind ik leuk
    Jafio +1802
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:13
    Ze lopen inderdaad overal alleen bij Feijenoord weet ik dat het er aardig wat zijn en ik vind de sfeer als ik er ben vaak agressief. Dat heb ik bij andere wedstrijden minder.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:33
    Dat kan ik wel snappen. Als je ook vaak ziet op tv hoe ze daar te keer gaan. En dan niet alleen achter de goal waar bij iedere club de fanatieke aanhang zit, maar bijna bij 3/4 van de onderste ring.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:53
    Politie-ME-ers zijn vaak net zo verknipt als Hooligans, bij beide zit een steekie los, alleen wordt de ene betaald en gedekt en de ander gaat de bak in.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:56
    Weet je wat grappig is. Dat de een niet hoeft op te komen dagen als de ander zich normaal gedraagt ;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:20
    Daar heb je een sterk punt, natuurlijk is de NEC aanhang fout.
    Maar van een overheidsambtenaar verwacht ik dan niet dit gedrag bij ME-ers toch?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:29
    Nja, je ziet hier maar een deel van het verhaal. Er gaat natuurlijk een heleboel aan vooraf. En op een gegeven moment moet de ME ingrijpen om de situatie te beëindigen. En heel misschien moet je ook wel een beetje zo zijn om als ME-er te kunnen werken.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:34
    In de opleiding wordt er in geramd dat opdracht boven alles gaat. Ik snap dat wel, maar vindt 't ook eng als dat je zoon of kind is. Veel clubs hebben stewards die kameraadschappelijk met ze omgaan, wist niet dat de ME nog wedstrijden deed.
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:13
    Zeker waar, die ME'ers die zijn ook helemaal gek hoor als ze daar met een stok en schild staan
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:22
    Er valt niet met ze te praten. Er was eens een actie in Woensdrecht, betogers hadden soep gemaakt en vroegen of die ME-ers ook soep wilden, nou dat ging er wel in. Tien minuten later kregen ze opdracht en sloegen ze er op los.
    Mij een raadsel hoe dat in de hersens werkt.
    Maar ik zeg ook die NEC-ers zitten nog meer fout.
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:39
    Ik was er zelf bij, en geloof me vanaf begin af aan werden we gewoon vernederd door die kneuzen, dan vraag je er ook wel om, die ME'ers zijn ook vaak uit op een relletje, laatst zelfs gehoord van een politie agent hoe die ME'ers op zwart gaan
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 17:42]
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:45
    Ik ging ooit, zo oud ben ik al met Cambuur naar Wageningen, ik sta daar relaxed met mijn suede jasje tegen een hek aan.
    Niks aan de hand, we staan lekker voetbal te kijken, zonnejte schijnt.
    Komt van die andere kant een ME-er en die spuugt me op mijn jasje... gewoon om uit te lokken... en dat is dan een overheids-ambtenaar. Er zit vaak een steekje los, dat is duidelijk.
    Vind ik leuk
    defons +1750
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:14
    Tuurlijk het is weer de schuld van de politie dat jullie ruiten van een bus ingooien .

    Het is elk jaar wel een paar keer raak bij die randdebielen uit Nijmegen maar het ligt altijd aan een ander.

    Tja hoe geloofwaardig kan je dan nog zijn ze hadden nog harder moeten meppen.

    Misschien worden ze dan toch nog eens een keer volwassen
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:44
    Er zit een groep bij nec die zijn niet te handhaven, supporters home gesloten en, die gasten zijn de baas bij nec
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:16
    Altijd weer de reactie: ‘er volgt nog een evaluatie’. Heb je wat aan als je als onschuldige supporter (met kinderen) de bus in wordt gemept. Je ziet toch wat er gebeurd dus haal de vandalen eruit en straf hen flink. Elke keer weer zo’n jank reactie van de politie waar ze elke keer gewoon weer mee weg komen.
    Vind ik leuk
    Farmer +12754
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:04
    'Er volgt nog een evaluatie' maw: ze kijken wel weer hoe ze dit onder de mat schuiven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:30
    Dat bedoel ik. En verder denken ze: we hebben het verder rustig gehouden dus een pluim voor onszelf. Alsof dat goedpraat om onschuldigen een pak rammel te geven.
    Vind ik leuk
    Enieese +33
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:17
    Ik was er gister ook. Natuurlijk was het bizar hoe we daar onthaald werden. Bij het uitstappen 2 me'ers bij de uitgang van de bus. Bij het fouilleren me'ers die mee helpen, maar na afloop hebben we tijd genoeg gehad om netjes in de bus te gaan zitten. Als je dan uiteindelijk klappen krijgt dan heb je het zelf veroorzaakt. Of wel door de politie te belagen of wel doordat je een sensatie zoeker bent en alles van zo dicht mogelijk wil bekijken. Ik heb me wel vermaakt in de bus om te zien hoe sommige supporters terecht aangepakt werden
    Vind ik leuk
    Farmer +12754
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:43
    Kijk, dat is een reactie die je dus níet uit het filmpje en het stuk haalt. En er zullen ongetwijfeld wel een paar terechte klappen zijn uitgedeeld. Maar zo te lezen, ook een aanzienlijk aantal onterechte klappen? Er wordt wel enigzins doorgegeneraliseerd dat er massaal met de wapenstok uitgehaald is, en precies dát laten ze ook even zien; een perspectiefje die even op de (on)juiste manier wordt uitvergroot.

    De ME'er op het filmpje zit anders wel érg dapper op die bus-ingang te meppen. Wel n tikje overdreven. Al zit dat ventje daar de hele tijdal te treiteren. Die ME'er hoort ook zijn professionaliteit te behouden natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    pico323 +6640
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:22
    Ach het is niet de eerste keer dat die lui uit Nijmegen voor problemen zorgt. De me doet gewoon hun werk iets harde slaan had wel gemogen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:29
    ha haha weten ze ook wat dat is
    vorige haar deden ze dat ook bij ons .gooien met stenen .
    raar volk daar in Nijmegen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:31
    Jullie zijn geen haar beter .gooien zelf ook met stenen als onze club komt bij jullie . boontje komt om zijn loontje
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:45
    ME en vreemdelingen politie zijn het uitschot van het politiekorps. Intern noemen ze deze geen uitschot maar varkens.
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:11
    Klopt, heb er laatst zelf een politie agent over gehoord waar ik aan het werk was. Die ME'ers sporen niet
    Vind ik leuk
    Kuip +8453
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:00
    Stelletje tuig van NEC. De ME mag nog veel harder optreden tegen die mafketels. Als ik naar het voetballen ga, gedraag ik mij normaal zoals gelukkig de meeste mensen doen. En maar lopen klagen over de politie. Al die mensen die hierboven zoveel commentaar leveren moeten toch eens naar een psychiater.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:20
    Nou sorry hoor maar dit doe je niet hij stond al in de bus en nog Meppen blij dat ze het hebben gefilmd dit kan gewoon niet hoop dat hij het ontslag krijg ze willen respect maar moeten ze het niet op deze manier doen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 18:21]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:28
    Waren jullie erbij? Zo nee dan kun je NIET oordelen!
    Vind ik leuk
    necn +0
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:29
    Ze stonden al met getrokken wapenstok toen iedereen nog in groepen van 5 de bus uit mocht. Achterlijke gasten die thuis te weinig aandacht krijgen
    Vind ik leuk
    normaal72 +560
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:55
    Ze hadden ze nog veel meer klappen moeten geven
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:11
    Elke keer hetzelfde, hou op man.
    Jullie supporters verkloten het en dan ga je nu mauwen over de ME.
    Spreek dat zooitje erop aan dat ervoor gezorgd heeft dat je zo behandeld wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:39
    Het was een zware dag voor NEC..Hebben 2x een pak slaag gekregen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:39
    Het was een zware dag voor NEC..Hebben 2x een pak slaag gekregen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:44
    Wilde mijn post aanvankelijk maar 1x plaatsen. Achteraf gezien past het wel bij de situatie.

    het schijnt dat deze NEC supporters redelijk wat schade hebben aangebracht aan ons heilige tempel. Denk dat dienstdoende ME'er een rood-wit hart heeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:44
    Wilde mijn post aanvankelijk maar 1x plaatsen. Achteraf gezien past het wel bij de situatie.

    het schijnt dat deze NEC supporters redelijk wat schade hebben aangebracht aan ons heilige tempel. Denk dat dienstdoende ME'er een rood-wit hart heeft.
    Vind ik leuk
    Wally g +488
    zondag 18 februari 2018 om 09:31
    Als het hek al gevallen is de ME zo dicht bij de bus staat kun je ook altijd nog terug het stadion in lopen en wachten tot de ME de rotte appels heeft aangepakt .....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws