Knallende ruzie tussen Oliseh en Fortuna: Ze proberen me gewoon te chanteren

    Knallende ruzie tussen Oliseh en Fortuna: "Ze proberen me gewoon te chanteren"

    dinsdag 20 maart 2018 om 23:14

    Sunday Oliseh en Fortuna Sittard stonden dinsdag lijnrecht tegenover elkaar in de rechtbank. De ontslagen Nigeriaanse trainer had zijn oude werkgever aangeklaagd naar aanleiding van zijn geruchtmakende ontslag in februari.

    Sindsdien regende het beschuldigingen over en weer. Oliseh zou de verzorger van Fortuna fysiek aangevallen hebben, maar blijft in alle toonaarden ontkennen. "Alles wat ze gezegd hebben, is gelogen", vertelt de Nigeriaan aan FOX Sports. "Zoals ik al eerder zei: in dat geval zou ik allang gearresteerd en aangeklaagd zijn. Ze proberen me gewoon te chanteren. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Niet in Nederland, niet in België of waar ook ter wereld. Totdat Isitan Gün voorzitter werd van Fortuna."

    Gün zelf was dinsdag ook aanwezig in de rechtbank. De Turkse voorzitter gelooft niet dat Oliseh alleen maar uit is op rehabilitatie en excuses van de club. "Ik ben 43 jaar oud en ik loop al lang genoeg mee. Als iemand beweert dat het niet om geld gaat, dan gaat het altijd om geld", was zijn bondige reactie tegenover FOX Sports.

    Lees ook: Oliseh onthult 'illegale Fortuna-praktijken': 'Wou geen zwart geld aannemen'

    Poll

    Denk je dat Oliseh de waarheid spreekt?

    (1912 stemmen)

    Plaats een reactie

    FSCeara +8409
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:19
    En dan zeggen dat die Gun niet weet wat er speelt. Het is natuurlijk over geld. Die is verstandig genoeg om het gewoon kort te houden. Ben wel benieuwd wat Oliseh vond van Per ?
    Vind ik leuk
    Niels92 +22580
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:24
    Oliseh is groot fan van Perr Schuurs en snapt zijn keuze voor Ajax :)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8409
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:36
    Daar heb ik het niet over.iedereen is blij dat hij voor Ajax heeft gekozen.maar volgens L1 nieuws heeft Per verklaart dat hij en de groep achter besluit van de club staan en de sfeer veel beter is geworden sinds ontslag van Oliseh
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    woensdag 21 maart 2018 om 04:12
    Tja...de resultaten niet. Winnaars mentaliteit is ver te zoeken
    Vind ik leuk
    FSCeara +8409
    woensdag 21 maart 2018 om 08:53
    Staan volgens mij nog steeds 3de en de laatste 4 niet meer verloren. 4 punten achter op NEC en 5 op jong Ajax.hetzelfde in als voor de winterstop rond deze wedstrijden.toen verloren van NEC nu Gelijk.alleen gewonnen van Telstar en nu Gelijk.
    Vind ik leuk
    Farmer +11561
    woensdag 21 maart 2018 om 07:10
    Wie betaald het salaris van Per? :P

    "wij van wc-eend adviseren wc-eend".
    Vind ik leuk
    Ero +294
    woensdag 21 maart 2018 om 08:57
    Wiens brood men eet, wiens woord met spreekt.
    Vind ik leuk
    JustH +14906
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:42
    Natuurlijk gaat het over geld, het gaat altijd over geld.
    Nu is de vraag....wit of zwart geld?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8409
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:52
    Ik zou liever zeart hebben.daar houdt je van over in tegenstelling van wit !
    Vind ik leuk
    Counterattack +10315
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:22
    Wie begint met moddergooien heeft als eerste vieze handen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:23
    Oliseh moet een goede afrikaanse medicijnman gaan zoeken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:32
    Zwart geld in Limburg!!!!! is dat nieuws? :)
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 06:53
    Je gelooft die Turk toch niet . Net zo als Oliseh zegt wanneer hij dat waar hij van wordt beschuldigd waar zou zijn , zou hij allang zijn gearresteerd .
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 12:36
    Wat een hoop hersenloze stumperds zijn hier actief. Oliseh is een wolf in schaapskleren. Lees alles van de afgelopen periode eens terug en oordeel dan. Hij spreekt zich continue tegen. alles wat oliseh heeft beweerd is met feiten weerlegd. Omgekeerd roept hij alleen maar het is niet waar. Er is maar een zwart schaap in deze. Laat deze toevallig uit Nigeria komen. Het meest corrupte land op onze aardbol. Een goede voetballer maakt geen goede coach laat staan een integer mens.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Knallende ruzie tussen Oliseh en Fortuna: "Ze proberen me gewoon te chanteren"